חברת מילניום מרקטינג, יבואנית ומשווקת המותג ארקוסטיל ומוצרי מטבח וכלי בית נוספים, יוצאת במהלך שיווקי נרחב, לקראת חג הפסח, בהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים.
המהלך כולל פעילות תוכן בתוכניות טלוויזיה, בהן יועלו פינות בישול ייחודיות עם מוצרי המותג ארקוסטיל; פעילות נקודתית מול שפים מובילים שיקבלו את מוצרי ארקוסטיל לשימוש אישי ומקצועי; והשקת אתר האינטרנט המחודש של החברה, בו יופיעו אפליקציות חדשות.
דני זייגריך, מנכ"ל משותף במילניום מרקטינג: "ההאטה הכלכלית החזירה רבים לבישול במטבח הביתי, במקום היציאה למסעדות. המיתון, לצד ההכנות לפסח, מעוררים את שוק כלי הבית והמטבח ואת הצרכנים, אשר מחפשים מוצרי איכות במחירים סבירים, אם כמתנה לחג ואם כשדרוג כלי הבישול שלהם עצמם. המהלך השיווקי נועד להגביר את החשיפה לאיכות של המותג הבינלאומי ארקוסטיל וליתרונותיו בעת השימוש".
אודות מילניום מרקטינג
חברת מילניום מרקטינג בע"מ הנה חברה פרטית בבעלותם של האחים שלמה ודניאל זיגרייך. החברה נוסדה ופועלת על בסיס 32 שנות ניסיון בענף כלי הבית והמתנות. החברה מונה 36 עובדים הפרושים במחלקות יבוא ורכש, כספים והנהלת חשבונות, שיווק ומכירות, עיצוב וניהול מותג, רכש ולוגיסטיקה.
לחברה הסכמי רישוי והפצה בלעדיים בלמעלה מ-45 חברות מכל רחבי העולם, והיא מפעילה משרד בשנחאי הפועל להבטחת ייצור איכותי ושוטף של המוצרים המיוצרים עבורנו.
חברת מילניום מרקטינג יבואנית בלעדית של מותגים רבים דוגמת ARCOSTEEL ,BORMIOLI ,CERVE ,RCR ,STAUB ,GURAL, בהם ניתן למצוא כלי מטבח מקצועיים, כלי בית למתנות, טקסטיל לאירוח ולמטבח, מערכות סכו"ם, מערכות אוכל, מערכות סירים ועוד.