|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

פרץ, שפיר או שמולי

היום: מפלגת העבודה בוחרת יו"ר חדש

65 אלף חברי המפלגה יצביעו לבחירת יו"ר חדש במקומו של אבי גבאי המתמודדים: איציק שמולי, סתיו שפיר ועמיר פרץ
02/07/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
פרץ עם שפיר. בדרך ליו"ר חדש [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

כ-65 אלף מתפקדי מפלגת העבודה יבחרו (יום ב', 2.7.19) את היו"ר הבא של המפלגה. שלושה חברי כנסת מתמודדים על התפקיד: עמיר פרץ, איציק שמולי וסתיו שפיר, אחד מהם יחליף את אבי גבאי כיושב הראש הבא של העבודה.

הקלפיות ייפתחו בשעה 10:00 והכרזת התוצאות צפויה להתחיל ב-‭.22:30‬ ההצבעה תיערך ב־105 קלפיות ברחבי הארץ, והתוצאות יוכרזו הלילה. כדי לנצח בסיבוב הראשון, צריך המנצח לזכות בלפחות 40 אחוזי תמיכה. אם יהיה צורך בסיבוב שני, הוא יתקיים בעוד שבוע.

באירע שבתרבות בחדרה טענה חברת הכנסת סתיו שפיר כי איציק שמולי "מוכן למסור את המפלגה בשביל מקום 4-3 במפלגת אהוד ברק". עוד הוסיפה שפיר באותה אירוע: "אומרים שאני צעירה אבל נמאס לי לחכות ולראות את המדינה שלי מתפוררת עם ממשלת ימין מושחת ומשיחי שגונבת את הכסף שלנו". לדבריה, מתקיים נגדה "קמפיין מלוכלך של השמצות".

מנגד טען שמולי כי הוא מאמין ביצירת חיבורים: "ני מאמין שהדרך היחידה גם לשקם את המפלגה וגם לחזק את הגוש היא על-ידי יצירת שותפיות וחיבורים מתוך עוצמה".

באירוע שבתרבות בפתח תקוה אמר שמולי כי "התנאים המוקדמים שמציב עמיר פרץ להליכה משותפת עלולים לכפות על העבודה ריצה עצמאית ובדלנית מסוכנת שעלולה להביא למחיקתה ולחיסול הסיכוי של הגוש כולו לנצח ולהחליף את שלטון הימין. אסור לנו לחזור על טעויות העבר ובגלל שיקולים אישיים להכשיל את הסיכוי של הגוש לשתף פעולה ולנצח". לדבריו, "מה שעומד כרגע על הפרק זה מי יכול לבנות את המפלגה מחדש ולהביא לחיבורים כדי לגדול כגוש".

המתמודד עמיר פרץ סיכם את קמפיין הבחירות סמוך להאנדרטה לזכר יצחק רבין בכיכר רבין בתל אביב ואמר: "במקום שבו מרצח שפל גדע תקווה של עם שלם נתחיל במסע השיקום של מפלגת העבודה על-פי ערכי מורשת רבין".

תאריך:  02/07/2019   |   עודכן:  02/07/2019
מירב ארד
+נתניהו: "אנחנו מדינת חוק, לא נסבול את חסימות הצירים"
22:37 02/07/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה ראשונה להפגנות: "כולנו מתאבלים על מותו הטרגי של הנער סלומון טקה. אבל אני מבקש מכם דבר אחד - הפסיקו את חסימות הצירים. אנחנו מדינת חוק, לא נסבול את חסימות הצירים".
+עמיר פרץ נבחר לראשות העבודה
22:33 02/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחריו בפער ניכר חברי הכנסת סתיו שפיר ואיציק שמולי, שקיבלו רק כרבע מן הקולות כל אחד
(עמיר פרץ [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+קלפיות מפלגת העבודה ייסגרו בשעה עשר
20:31 02/07/19  |  
בעקבות עומסי התנועה ברחבי הארץ עקב ההפגנות של העדה האתיופית, יו"ר ועדת הבחירות השופט בדימוס שמעוני החליט להאריך את ההצבעה בבחירות לראשות מפלגת העבודה עד לשעה 22:00.
+ברק: נבטל את חוק הגיוס תוך שנה
17:46 02/07/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אהוד ברק טען כי ממשלה שמפלגתו תהיה שותפה להקמתה תוביל תוך שנה לביטול חוק הגיוס  ▪  ח"כ שלח: "בורות, פופוליזם ושטחיות מתנקזים לנושא הדליק של גיוס החרדים"
(ברק. הפך למטרה בקמפיין הליכוד [צילום: צ'ארלס קרופה/AP])
+בן-גביר: "ליברמן הוא פוליטיקאי זול, המונע רק מספינים"
14:00 02/07/19  |  
עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדבריו של אביגדור ליברמן: "כשר בטחון לא הייתה לליברמן שום בעיה לשלוח את בוגרי המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית לחזית בעזה, בצפון וביהודה ושומרון, ואף להפקיר אותם במסגרת המדיניות חסרת המעשים שלו שאפשרה לטרור בתקופתו רק להתעצם. הבוקר לא הייתה לו שום בעיה להשתלח בהם. כזה הוא ליברמן: פוליטיקאי זול, המונע רק מספינים, חסר ערכים ונטול כל אידאולוגיה".
+סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "ליברמן, תתנצל בפני כל הלוחמים האמיצים שהכפשת"
13:53 02/07/19  |  
סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בתגובה לדברי אביגדור ליברמן: "ליברמן, תתנצל בפני כל הלוחמים האמיצים שהכפשת, ובפני הציבור האיכותי ששולח את מיטב הבנים להלחם ולשרת בקבע. ההשתלחות הבזויה בדור הלוחמים שצמחו במכינות הקדם צבאיות תרחיק ממך כל מצביע ימני".
+איילת שקד: "בוגרי המכינות הקדםצבאיות - מעמודי התווך של צה"ל"
13:49 02/07/19  |  
שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד וצייצה כתבה בעמוד הטוויטר שלה כי "בוגרי המכינות הקדם צבאיות הם היום אחד מעמודי התווך של צה"ל. זהו מפעל חינוכי מפואר שבוגריו מהווים את חוד החנית של החברה הישראלית. זו האמת. אין אחרת".
+במציאות הנוכחית היעד של מפלגת העבודה הוא הישרדות
13:29 02/07/19  |  ד"ר אסנת עקירב   |   לרשימה המלאה
כדי לחזור ולהיות רלוונטית, חייבת מפלגת העבודה לחזור ולהיות מפלגת פועלי ארץ ישראל, זו שמייצגת את מעמד העובדים ודואגת להם, להשתחרר מכבלי ההסתדרות והמוניטין המלווה את הגוף שלכאורה אמור לדאוג לעובדים, ולהתחיל לפעול בכל הכוח למען האנשים הסובלים מהמצוקות היום יומיות
(שפיר. הקול הצעיר [צילום: פלאש 90])
+ח"כ קטי שטרית לליברמן: "אולי תחזיר אותנו לתכנית אוגנדה?"
13:24 02/07/19  |  
ח"כ קטי שטרית (ליכוד) כתבה בחשבון הטוויטר: "‏ליברמן, שלחת אותנו לקוטב הצפוני, חיברת ימין ושמאל לממשלת אחדות, עכשיו אתה אוסר על קואלציה עם הציונות הדתית ועם החרדים. מעניין מה יהיה הצעד הבא שלך, אולי תחזיר אותנו לתכנית אוגנדה?".
+סמוטריץ': "קיבלת את מנת התשומי היומית שלך"
13:22 02/07/19  |  
שר התחבורה ח"כ בצלאל סמטריץ הגיב בחשבון הטוויר שלו לדבריו של אביגדור ליברמן וכתב: "יופי אביגדור חמוד, קיבלת את מנת התשומי היומית שלך כבר בבוקר. אפשר להמשיך את היום. שיהיה לכולנו המשך יום טוב."
+בנט: "ליברמן, הפכת למפלג הלאומי"
13:21 02/07/19  |  
השר לשעבר נפתלי בנט הגיב לדבריו של ליברמן בכינוס הרצליה: "ליברמן, הפכת למפלג הלאומי. חרדים, דתיים, רוסים. איפה שאפשר להסית אתה שם.
לא הכל כשר כדי להביא קולות. די לפילוג!"
+"המכינות הדתיות - מלח הארץ. תתבייש"
13:17 02/07/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נתניהו הוסיף: "לציונות הדתית תרומה אדירה לצה"ל ולמדינה"; תשובת ליברמן: "לנתק את המפעל האדיר הזה מסמוטריצ׳ים למיניהם"  ▪  רפי פרץ: "המכינות הן מפעל חינוכי שתרם לצבא ולמדינה"
נתניהו. הזכיר את התרומה לצה"ל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+6.7% הצביעו עד כה בבחירות לראשות מפלגת העבודה
11:52 02/07/19  |  
נכון לשעה 11:30, שעה וחצי לאחר פתיחת הקלפיות, 4343 בוחרים כבר מימשו את זכותם להצביע ולבחור את יו"ר המפלגה החדש. מדובר ב-6.7% מסך בעלי זכות ההצבעה.
+ממשלת הגנרלים ה"מנוסים" של ברק - תזכורת
11:32 02/07/19  |  מאיר רבינוביץ   |   לרשימה המלאה
קורות ממשלת אהוד ברק צריכות להוות תמרור אזהרה או לפחות חומר למחשבה לבוחר הישראלי שלא יסתנוור מכמות הגנראלים האלופים במיל.
(ברק. ללא הצלחה [צילום: צ'ארלס קרופה/AP])
+"המכינות הדתיות הפכו למיליציות"
10:26 02/07/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו השתלח בנאומו בהנהגת הציונות הדתית וטען כי יש קבוצה שתמשלטת על הציונות הדתית כולה  ▪  על נתניהו אמר כי "אין במטרות של ישראל ביתנו יעד שנקרא סילוק נתניהו"
ליברמן. חוזר להפרדת דת ממדינה
+ליברמן: "המכינות הקדם צבאיות מתפתחות למיליציות דתיות"
09:39 02/07/19  |  
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף את המכינות הקדם צבאיות הדתיות במהלך דברים שאמר בכינוס הרצליה: "המכינות הקדם צבאיות הוציאו המון לוחמים, אבל היום זה מתפתח לכיוון של מליציות דתיות שנראות כמו פלנגות".
+הנשיא הבא של בית המשפט העליון
08:54 02/07/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
משפחת מנדלבליט הלכה 40 שנה במדבר הפוליטי מאחורי מנחם בגין וחייליו, שהיו אז אלמוניים  ▪  היה צפוי שמנדלבליט, גם אם ייצג כהלכה את החוק הישראלי, יהיה פחות נמרץ וחד-צדדי מול נתניהו
(מנדלבליט. כסות דתית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היום: מפלגת העבודה בוחרת יו"ר חדש
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישע .
2/07/19 15:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
אינני מתומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אבל תמהתי מאוד כאשר היועץ המשפטי של הממשלה, אביחי מנדלבליט, לא רק שהפנה את גבו למטיבו ולמי שמינה אותו אלא אפילו היה נמרץ וחסר פשרות בדרך להבאת נתניהו לדין פלילי, ואולי גם לבית האסורים. בסה"כ מנדלבליט, שחזותו היא כיום חרדית, היה ונולד ב"משפחה הלוחמת" של "חרות" הרויזיוניסטית ואביו היה מראשי הרויזיוניסטים בתל אביב לצד יו"ר בית"ר תל אביב לשעבר, אריה קרמר. משפחת מנדלבליט הלכה 40 שנה במדבר הפוליטי מאחורי מנחם בגין וחייליו, שהיו אז אלמוניים. היה צפוי שמנדלבליט, גם אם ייצג כהלכה את החוק הישראלי, יהיה פחות נמרץ וחד-צדדי מול נתניהו. אבל ה"אסימון" להתנהגותו של מנדלבליט נפל לי השבוע, בפרשת הקורסים לנהיגה לנשים ולגברים של משרד התחבורה. מנדלבליט איננו נלחם במרץ נגד נתניהו משום שהוא שונא אותו אישית. מנדלבליט הבין שממקפצת ה"יועץ המשפטי לממשלה" אפשר לקפוץ גבוה מאוד והדרך לשם עוברת בהפנמת נורמות היסטוריות של מערכת השיפוט בישראל. נתניהו הוא בבחינת אבן נגף לנורמות הללו, אך לא רק נתניהו היא אבן הנגף היחידה.
02/07/2019  |  אליהו קאופמן  |   מאמרים
את יתרונותיו וחסרונותיו של בנימין נתניהו כולנו מכירים. הוא מדינאי, הוא ביטחוניסט, הוא ראש ממשלה. לעומת זאת אומרים שהוא קמצן, אומרים שהזיכרון לפוליטיקאים ושדלנים שעזרו לו במהלך הקריירה הוא קצר, ויש גם האומרים שעבר עבירות פליליות, והנושאים נמצאים כעת בהליכים קדם משפטיים, אשר עלולים להוביל להליכים משפטיים בפועל. בקיצור: טוב ורע, חיובי ושלילי, כמו אצל כל מנהיג בולט.
01/07/2019  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
כניסתו המחודשת של אהוד ברק לזירה הפוליטית גורמת להזעת יתר של נתניהו ושל ראשי הליכוד. כצפוי, ברגעים אלה ודאי ההתארגנות לקראת מלחמת החיסול הפוליטי של ברק בעיצומה. שום הפתעה. הימים שנותרו עד הבחירות ודאי יזמנו לנו "גילויים" מרעישים על ברק האיש והפוליטיקאי, החל מייחוס עבירות פליליות שמעולם לא הגיעו לכלל כתבי אישום, ועד ציטוטים מפיהם של מקורבים לברק, שרים וח"כים שעבדו עמו. הכל בסדר. אני מניח שברק ידע איך להתמודד עם כל אלה.
01/07/2019  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
פייגלין, שלא עבר בבחירות האחרונות את אחוז החסימה, יתקשה עוד יותר להיבחר במרוץ הקרוב אם לא יהיו לו את החיבורים המתאימים, כי לא כל מי שתמך בו בפעם הקודמת ירצה לסכן את קולו פעם נוספת ולא כל תומכיו רואים בו משיח ששווה לשרוף עבורו את קולותיהם מתוך תפישה שהוא בעצמו מאמין בה, שאם לא הוא, אז לא משנה מי.
01/07/2019  |  עמוס שנער  |   מאמרים
אחרי שריסק את מפלגת העבודה, הגיעה תורה של כחול-לבן ברק, שבתקופת היותו שר ביטחון, בממשלת נתניהו, ליקק ושיבח את מנהיגותו של ביבי, מנהיגותו, נחישותו ועשייתו למען ביטחון ישראל, שכח את העבר, וגידל זקן
01/07/2019  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il