|   15:07:40
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

אמא טליבאן ושיקסה עם מחשוף

"אבירי זכויות האדם והאישה" אינם מעוניינים באמת ב"חופש הפרט" והם רק מחקים את הצבועים מצרפת ה"ליברלית" שבשם "זכויות האישה" אסרו על נשים מוסלמיות ללבוש רעלות למרות שזו הייתה משאת נפשן של המוסלמיות
30/11/2011  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   תגובות
תועבות בשרניות [צילום: AP]

בפרשת "בראשית" נאמר כי בין חטאי דור המבול נמנתה עבירה קשה ביותר שעלייה נאמר בפרשה "בשגם בשר הוא". ה"אור החיים" הקדוש - רבנו חיים בן עטר ע"ה (שחי לפני כשלוש מאות שנה במרוקו ובארה"ק) מפרש זאת כי מדובר בכאלה שלא רק שעשו תועבות בשרניות והשחיתו מידות אלא שהפכו את תועבותיהם ל"תרבות" חיים ממש והפכוה לדגל ולסמל של התנהגות. דהיינו, עוברי העבירות לא רק שלא התביישו בעברותיהם אלא הפכום לדרך ההתנהגות הנורמטיבית, בדיוק כפי שמשוגעים בבית החולים שלהם שואגים על אדם נורמלי "הנה משוגע"! ומטבע הדברים שמי שהופך את המאוס והמצחין ל"תרבות" יהפוך גם את הנורמטיבי והמתקדם למאוס, כדי שהתועבות שלו תשלוטנה בחברתו ה"פלוריאליסטית". כך הופכת התרבות האמיתית ל"תת-תרבות" והתת-תרבות ל"תרבות".

וכפירושו של ה"אור החיים הקדוש" כך גם דעתי על כל אותם "ליברלים" התומכים בתועבות ה"גאווה" אך יוצאים חוצץ נגד הדתות (היהדות והאיסלאם) ובמיוחד בנוגע לעטיית הרדיד הנשי (ה"שאל") והרעלה (ה"בורקה"). הצביעות של אבירי "זכויות האדם" ו"זכויות האישה" (שמר"צ הגלמודה עומדת מאחוריהם) איננה יודעת גבול. הדי הפוגרום - בחסות המשטרה הציונית, במוצאי שמחת תורה האחרון עדיין מהדהדים. אותם אנשים המקדשים תועבות ויחסים אסורים ומגעילים (ולהם ח"כ כזה בפרלמנט הציוני) הגיעו לשכונה יהודית וכילו זעמם ביהודים מאמינים על עיקרון "שיויון האישה". האם מישהו מאותם "אבירי הקדמה והחופש", שאל את הנשים החרדיות לדעתן? בוודאי שלא! אם הם היו באמת חרדים לדעת הנשים החרדיות של "מאה שערים" ושואלים אותן על "גזירת ההפרדה" הם היו נענים שאותן נשים דורשות זאת יותר מהגברים. אך לא זו הייתה מטרתם של ה"אבירים" הצבועים - ההגנה על רצון האישה באשר הוא, אלא לחולל פרובוקציה ובאמצעותה להשליט את התועבות המסריחות שלהם על אנשים הנוהגים בדרך עולם מוסרית.

והגל הצבוע הזה נמשך בימים אלה בהסתה נגד הנשים היהודיות שעוטות "שאל" ורעלה. כתבות על כתבות נכתבו בעניין, כשהגדילה לעשות זאת עיתונאית מהארץ בשם תמר רותם (מטרידנית ונודניקית כרונית) שאף שאלה ב"אובייקטיביותה": "כיצד אפשר לעצור זאת"? מה בדיוק מפריע לכל אותם סוטים מ"מצעד הגאווה" בלבוש החדש של נשות י"ם ובית שמש, ומדוע כל הזעם יוצא נגד רק נגד הנשים היהודיות שעוטות "שאל" ורעלה ולא נגד הערביות, הדרוזיות והבדואיות למשל? איזה פשע בדיוק עוללו אותן נשים צנועות ומסכנות (שבסה"כ רוצות בית צנוע וילדים נורמליים) לאלה שילדיהם מסוממים, תימהוניים וביתם עולה בלהבות המריבה וההתאבדויות? אם באמת עניין "זכויות הנשים" היה מפריע ללובשות המחשופים, עטויות עגילי הלשון והגי'נס הקרוע אז עמדתן הייתה צריכה להיות הפוכה. להויי ידוע כי אותן נשים חרדיות הן אלה היוזמות את לבושן החדש, ולא פעם נגד רצון בעליהן. מי שחשובה לו באמת "זכות האישה על גופה" היה צריך למחוא כפיים לעצמאותן של נשות "מאה שערים" ובית שמש!

אבל "אבירי זכויות האדם והאישה" אינם מעוניינים באמת ב"חופש הפרט" והם רק מחקים את הצבועים מצרפת ה"ליברלית" שבשם "זכויות האישה" אסרו על נשים מוסלמיות ללבוש רעלות למרות שזו הייתה משאת נפשן של המוסלמיות. כולם מאשימים את אירן בכפיית הרעלה על הנשים שם אך מדוע "אבירי הזכויות" אינם מאשימים את צרפת בהסרת הרעלות לנגד רצונן של נשים צנועות שאינן חפצות שפניהן יהפכו למטרת אונס?! אנשי ונשות הביבים של "אבירי הזכויות" מעוניינים להפוך את פיגורם התרבותי לדגל ה"קידמה" ולהסוות את מחלתם ולכן הם צריכים לרמוס את הנורמטיבי - שזו כמובן הדת היהודית, ולהפכה ל"פיגור". תחתונים למעלה ועליונים למטה כבר אמרנו?

הרבי מבריסק טען עוד בשנות ה-20 של המאה ה-20 כי מטרתם של הציונים איננה מדינה אלא המדינה תהיה בסה"כ אמצעי עבורם לשמד את עם ישראל ולנסות למחוק את הדת. מאז 1948 זה מה שמתרחש בארץ הקודש - ניסיון להשמיד את הישן היהודי ומנגד ליצור חדש שאיננו יהודי: "ככל הגויים מחנה ישראל". בשני העשורים האחרונים נכנסו הפוקרים להילוך גבוה יותר, ולא רק שהם מנסים לבנות "תרבות חדשה" אלא ש"תרבות" זו היא אותה פרימיטיביות בשרנית שבגללה הושמד דור המבול. שימו לב כיצד היוצא מהכלל החברתי הפך בעשור האחרון לכלל החילוני ב"ישראל החדשה". את מפלגת העבודה מנהיגה אישה שילדה מחוץ לנישואין. את מר"צ מנהיג אחד שאם אביו היה נוהג כמוהו הוא לא היה נולד. את קדימה מנהיגה אישה שלא לחינם קראו לה, בעיתונות הזרה, "המפתה היפה של המוסד הישראלי".והנה, אצה להם הדרך - לאלה החפצים שסטיותיהם יהפכו לנורמה ולכן גם חילוניים הנקרים בדרכם ומוחים נגד תועבותיהם נרמסים על-ידי הבל פיהם המדיף ריח רע. ולדוגמה, כאשר עזר ויצמן המנוח הביע את דעתו נגד מעשי התועבות הכריחו אותו להתנצל, ואילו לח"כ יוליה שמולוב-ברקובי'ץ (בת לעדה הבוכרית המתונה והמיושבת) ערכו לינ'ץ כאשר ביקשה לומר כמה מילים להצלת מוסד המשפחה. מנגד יש לנו בעלי משפחות מסודרות כהחכי"ם הדתיים והחרדים והערבים - עם ילדים נורמליים (ללא סמים וחריגות) אך הם מוצגים על-ידי "אנשי הקידמה" כ"פרימיטיביים" ו"מפגרים". איש מבין כל מבקשי "זכויות הנשים" איננו נאבק בפורנוגרפיה המביאה לאונס, בסרטי התועבה ההופכים את האישה לאובייקט מסחרי או בסחר הנשים ובחנויות התועבה האנטי-נשיות. כל הסכנות האחרונות לנשים - שהזכרתי קודם, פשוט מתאימות להמשך יצירת חברת ה"תרבות" החילונית-ציונית, שהיא למעשה התת-תרבות של אבותינו הצנועים ולכן "אבירי זכויות הפרט" פוסחים על המלחמה כנגדם.

לא לחינם דווקא הרעלות היהודיות מפחידות את רותם ושכמותה. על-פי חוק השבות הציוני והגזעני הערבים אמורים להישאר מיעוט לנצח גם אם יולידו כמו היהודים במצרים הקדומה. הציונים תמיד יציגו את תת תרבותם כ"תרבות" ולכן טוב שהערבים יישארו במסורתם כדי להציג את ההיפך - את ה"נחשלות". בקיצור, עולם הפוך. ולכן מלחמת בני החושך מדור המבול היא בדת היהודית ובמיוחד באלה שחוזרים למסורת אבותיהם. למעשה כל הטענות נגד הרעלה כמנהג נוכרי ולא יהודי משוללות יסוד. כבר על רבקה אימנו נאמר "ותכס בצעיף פנייה". עניין ה"כסות עיניים" הוא חלק בלתי ניפרד מהכתובה היהודית. יתכן שליהדות אשכנז אין מסורת של רעלה אך לבני עדות המזרח יש מסורת כזו עד הדורות האחרונים ממש (דבר שמפריך את טענותיו הרפורמיסטיות של ח"כ אמסלם כי "הספרדים היו מתונים יותר בדתם"). ה"בן איש חי" זצ"ל (בעירק) פסק עד לפני כמאה שנה שיש להדר ברעלה ואילו בתימן - ממש עד ימים אלה, לא רק נשים נשואות הלכו עם כיסוי ראש ורעלה אלא גם בחורות לא נשואות.

רותם ושכמותה כבר צפו ב"סרט המצרי" ששמו "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", והם יודעים שכל רעלה חדשה ממעיטה את סיכוייהם להוציא לשמד עוד "חרדית מודרנית" שהייתה יכולה להרחיק מהדת את בעלה. זו איננה "מלחמת תרבות" אלא "מלחמת התת תרבות בתרבות. הפחד של אנשי התועבות, המחשופים ושאר המרעין בישין הוא כי הנה גם בחברה היהודית צצו רעלות, כי הנה האיסלאם והיהדות מתחילים לקבל צבע דומה וכל עולם התועבה שהם טווים עומד בסכנה. גב' רותם ושכמותה צריכות להבין כי ארץ ישראל, הדת היהודית והעם היהודי היו ויהיו חלק בלתי ניפרד מהמזרח המעטיר והדתי ואם לקולוניאליסטיות הלבנות והחילוניות זה לא מתאים נשמח אם יהגרו לאותן ארצות מזרח אירופה הפרימיטיביות מהן באו אבותיהם. גב' רותם צריכה לשנן את משפטה של גב' זרש לבעלה המן, שבו היא אומרת לו שאם החל ליפול בידי היהודים סופו שיפול סופית. ואמנם, אם הדת היהודית עולה וגואה שום דבר לא יעצור זאת ולמי שלא מתאים יעלה על המטוס הראשון לחו"ל.

וכדוגמה לסובלנות דתית-חילונית הייתי מפנה את אבירי "שיויון האישה" בנושאי הרעלה, ההפרדה ו"שירת הנשים" ברחוב היהודי למגזר הערבי. ב"יום הנכבה" האחרון התקיימה העצרת המרכזית על-ידי הכפר כבול. בעצרת עמדו לשאת נאומים בצד תוכנית אמנותית עם שירת נשים. ח"כ שי'ח איברהים צרצור (הג'נטלמן של הפרלמנט הישראלי) והתנועה האיסלאמית ביקשו להפריד את הנאומים מהתוכנית האומנותית, ולשימם ראשונים ובסיומם מי שירצה יישאר לשירת הנשים ואומנם כך היה ואיש - מלבד הוועדה המכינה, כלל לא חש במחלוקת. אצלנו - כיהודים, זה לא יכול להצליח משום שהערבים הם אותם הערבים כבר מאות שנים אך לעם היהודי נכנסו, מאז קום המדינה, לא מעט נוכרים אירופאים שבדמם זורמת האנטישמיות לדת ישראל מזה דורות על דורות, אנטישמיות שמקורה באותה אירופה ה"מודרנית" של כיבשני אושוויץ', מסעי הצלב והפוגרומים ברוסיה רבתי.

ולכן רבותי - מאחר ששמי איננו אייכלר, ישי, אמסלם, דרעי או זילברשלג הריני מצהיר בגלוי שבין "אמא טליבאן" ל"שיקסה" עם מחשוף אני בהחלט מעדיך את "אמא טליבאן".

תאריך:  30/11/2011   |   עודכן:  30/11/2011
אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמא טליבאן ושיקסה עם מחשוף
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמואלי
30/11/11 22:23
2
צפנת
1/12/11 12:10
 
אליהו קאופמן
1/12/11 13:02
3
אהוד פרלסמן
1/12/11 13:48
 
אליהו קאופמן
1/12/11 16:04
4
33avi
1/12/11 22:18
5
rio
2/12/11 00:38
6
יניב מויאל
2/12/11 08:17
 
תן לחניוק מהלומה
2/12/11 12:07
 
אליהו קאופמן
2/12/11 14:17
 
יניב מויאל
2/12/11 16:37
 
אליהו קאופמן
3/12/11 20:07
 
יניב מויאל
4/12/11 07:33
7
yeshurun
9/12/11 11:47
 
יניב מויאל,
9/12/11 12:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הסיכוי של אישה יהודייה להירצח על-ידי גבר יהודי הוא כאחד למיליון. זה אחד מגורמי המוות הנדירים ביותר אחרי מחלות לב, סרטן, תאונות דרכים וכדומה. אולם כלי התקשורת עוסקים בעניין זה כאילו הוא סכנה אמיתית האורבת לכל אישה מדי יום ויוצרים דימוי רצחני לגברים, אשר בגללו יש לכלוא את כולם, ולהתעלל בהם.
30/11/2011  |  ירון זכאי  |   מאמרים
הרכבה הנוכחי של הוועדה למינוי שופטים הוא: יו"ר שר המשפטים (מכוח התפקיד) + שר נוסף, שלושה שופטים עליונים, שני חברי כנסת + שני חברי לשכת עורכי דין - סה"כ תשעה חברים. הרכב זה מכהן כבר שנים רבות ונחשב בעיני רבים כשיטה הטובה והמאוזנת ביותר, ואילו בעיני אחרים כאחיזת עיניים בלבד. המתנגדים טוענים ששלושת השופטים העליונים שבאים מתואמים ומגובשים, בתוספת קול אחד, לפעמים שניים, שהם בדרך כלל מגייסים בקלות, ומהווים רוב שמספיק להעביר או למנוע כל מינוי שהוא לרצונם או שהם מתנגדים לו. מכאן באו הטוענים, שמדובר בגוש אקטיבי של "חברינו", הקובעים למעשה מי ימונה לעליון ולפעמים גם למחוזי.
30/11/2011  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
חוסר היכולת של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, לצאת מהמשבר הכלכלי, רפיסותו אל מול האיסלאם הרדיקלי, מדיניותו הליברלית-אגרסיבית והכמעט פציפיסטית במרחב המזרח תיכוני – כל אלו אפשרו לעולם לקצר תהליכים מדיניים, כלכליים, תרבותיים ודתיים, והביאו לקריסת המערכת הכמעט חד-קוטבית ששררה בעשורים האחרונים.
30/11/2011  |  עומר דוסטרי  |   מאמרים
לשלוח קסאם וגראד על ריכוזי אוכלוסיה אזרחית בשדרות, באשדוד ובאשקלון ולהרוג בה אזרחים - זה מעשה נפשע.
30/11/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ישנם מאות הרוגים בכבישים מדי שנה, ומשרד התחבורה ממשיך לזגזג. בכל פעם משקיע משרד התחבורה סכומי עתק בתוכניות חדשות, שלגישתו יביאו להורדה במספר הנפגעים בתאונות הדרכים, ובכל פעם מחדש גונז את התוכניות, וממציא חדשות. כספי ציבור יורדים לטמיון, מספר התאונות ומספר הנפגעים ממשיכים לטפס בהתמדה, ומשרד התחבורה משנה דעתו כזיקית לעניין האופן בו יש לטפל בעניין.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il