w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה חוזרת לעסוק במלוא הקיטור בנושאים המפלגים והאנוכיים של 6 באוקטובר - אז כנראה המלחמה נגמרה. אבל אם כך, אזי הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
החרדים חיים בעולם המושגים של הגלות ומתייחסים למדינה היהודית כמו שהם התייחסו בעבר לשלטון הצאר הרוסי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
חיים רמון
חיים רמון
"גם כשהצבא הישראלי עומד על סף הפעלת הפיילוטים, יש ספקנות נרחבת לגבי כדאיותם לאור ההתנגדות האלימה של חמאס... אדם אחד שמכיר את התוכנית כינה אותה פרויקט 'פנטזיה'"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמין אל-חוסייני תכנן פתרון סופי ליהודים
מאת: רבקה שפק-ליסק  |  29/12/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המופתי הפך לידיד הציונות
  למרבה האירוניה,   29/12/21 11:05
כמעט מאה שנה ישראל וידידיה בעולם ממחזרים את הסיפור הזה כדי להצדיק את הסרוב הישראלי להפסיק לשלוט בפלסטינים ולאפשר להם חירות ועצמאות.
כתוב תגובה ל- למרבה האירוניה,
לעולם לא נשכח אבל פרגמטיזם,
  רבקה שפק ליסק   29/12/21 15:40
אתה מתעלם מהגזענות האנטי- יהודית ומהתמיכה בהשמדת העם היהודי- כל הכבוד לערכי המוסר וההגינות שלך.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אבל מאד מתפעלת,
  לא מתעלמת,   29/12/21 16:57
מהיכולת ללעוס שוב ושוב את אותו האוכל לצרכים פוליטיים.
כתוב תגובה ל- לא מתעלמת,
לא נעימה לכם האמת על מחנה השמד
  רבקה שפק ליסק   29/12/21 22:56
האם את והפלסטינים שוכחים את העבר? האם אינכם משתמשים בעבר למטרות פוליטיות? מספיק עם הגישה האגוצנטרית שמה שמותר לכם אסור לנו. מדוע נשכח את הניסיון להרעלת הבארות בגוש דן? מדוע נשכח את מחנה ההשמדה שהמופתי בסיוע האוכלוסייה הפלסטינית רצו להשמיד אותנו? אנחנו לא שוכחים אבל עוברים לסדר היום. אנחנו פרגמטים. עשינו זאת עם הגרמנים ואנו מנסים, ללא הצלחה- לעשות זאת אתכם. אבל, אתם עדיין תקועים בעבר בשאיפתכם לחסל את מדינה היהודים ומתעקשים על "זכות השיבה" אתם אינכם פרגמטים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אגב, רבקה גם למכון יד ושם
  מגיב ותיק   30/12/21 09:07
הסלפני לא נעים לפרסם את מעלליו של המופתי.

מה לנו כי נלין על יזבקל'ה הפלשתינאית.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למה לא תפתחו קומונה?
  רבקה ואוילוש,   30/12/21 10:08
תוכלו להסתלבט על הפלסטינים 24/7.
כתוב תגובה ל- רבקה ואוילוש,
רגישות צריכה להיות הדדית
  רבקה שפק ליסק   30/12/21 04:32
אינני פוליקאית ולא פירסמתי מאמר זה למטרות פוליטיות. החלטתי לפרסם את המאמר מפני שפלסטינים פיתחו תחושת קורבן. רציתי להזכיר להם דברים שנעשו נגד יהודים בארץ בתקופת המנדט והפרשות במאמר מדברות בעד עצמן. אם יש עם שהפך לשק החבטות של כל העולם לאורך דורות- זה העם היהודי. השואה- נקודת השיא. ויכולתי להמשיך...
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
זה את לא אתה....
  מגיב ותיק   30/12/21 08:44
גב' יזבקלה הפלשתינאית שמכסה ומטייחת את הרצחנות הערבית/פלשתינאית.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רבקה כותבת בסגנון חופשי.
  אוילוש ידידי,   30/12/21 10:39
היא מרשה לעצמה לספר לי מי אני, למי אני שייכת, מה אני אמורה לחשוב ולכתוב. איפה אני אמורה לגור. הכל. אני בשבילה כחומר ביד היוצרת. אבל הכל בסדר. כמו שסבא שלי היה אומר - אלס אין אורדנונג.
כתוב תגובה ל- אוילוש ידידי,
אני רק מביעה את דעתי- עלילת שו
  רבקה שפק ליסק   30/12/21 14:20
אני רק מביעה את דעתי. נא לא לייחס לי ניסיון לשכנוע או לכפייה. זכותי להביע דעתי ולהגן עליה וכל אחד רשאי לבטא את דעותיו. יש לי רק בקשה אחת- בלי עלבונות על בסיס אישי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
המופתי היה הראשון להעביר
  יאיר4   29/12/21 21:34
הסכסטך למימד הדתי.מימד קשה עד בלתי אפשרי לפתירה . ראה דאע"ש
כתוב תגובה ל- יאיר4
דאעש לא קשור לסיפור הזה
  הסכסוך הוא לאומי   30/12/21 09:54
כתוב תגובה ל- הסכסוך הוא לאומי
2
לא נשכח את דברי המנהיג,
  וכמובן,   29/12/21 11:31
בנימין הראשון, בן פרופ' בנציון (מיליקובסקי) נתניהו, שסיפר לאומה כולה, שהיטלר לא באמת רצה להרוג את היהודים, אלא רק לגרש אותם, והמופתי הוא ששכנע את הפיהרר לבצע את הפתרון הסופי.
כתוב תגובה ל- וכמובן,
3
עבאס נפתח דף חדש ביחסים
  רבקה שפק ליסק   31/12/21 22:57
מנסור עבאס הוא הפוליטיקאי הערבי שהחליט לפתוח דף חדש ביחסי יהודחם- ערבים במדינת היהודים. הגיע הזמן, לאחר למעלה מ- 70 שנה ששני הצדדים יחליפו דיסקט. הגיע הזמן לפתוח דף חדש בתוך ישראל ואולי זה יקרין גם החוצה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אמרתי שאני מכבדת את מנסור עבאס
  הערה קטנה   6/01/22 15:51
אבל ההיסטריה שאחזה כמה חברי כנסת מהעובדה שחבר פרלמנט נואם בערבית על הדוכן רק מדגימה, שוב, שמדובר בבעיית עומק של מה שמכונה (משום מה) המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- הערה קטנה
4
ומאחלת לה שבת שלום ושנה טובה
  חולקת על דעותיה   1/01/22 20:42
אני מכבדת את כתיבתך, רבקה, את מאד יסודיות, את משקיעה במאמריך עבודה מדעית. אך אני נאמנה לגישה, שבסיומה של מלחמה כל מי שנס או גורש זכאי לחזור לביתו. נישאר חלקים בדעותינו, ואני מאחל לך ששנת 2022 תְחַיֵּךְ אליך.
כתוב תגובה ל- חולקת על דעותיה
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובו
  רבקה שפק ליסק   2/01/22 21:34
הלב שלך מלא כוונות טובות. אבל, אינך מבינה שאת מוכנה להכינס לכאן שונאים- לא אוהבים. זה יהיה גיס 5 שיחסל את מדינת היהודים. אין מדינה בעולם שהחזירה בורחים ומגורשים.כדאי שתבדקי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
את טועה
  יוסף בן משה   3/01/22 08:59
חרושוב החזיר למולדתם כל העממים המוסלמים שסטאלין גירש לסיביר.
כתוב תגובה ל- יוסף בן משה
יחסים בינלאומיים
  רבקה שפק ליסק   5/01/22 10:55
במלחה"ע ה- 1 והשנייה לא הוחזרו פליטים גרמנים לרוסיה או צכיה. אינני מכירה את המקרה של חרושצוב- זה היה סידור פנימי. ביחסים בינלאומיים אין החזרת פליטים כיון שמדובר באויבים שברחו.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
5
פנייה לנוער הפלסטיני
  רבקה שפק ליסק   5/01/22 11:02
פנייה לפלסטינים-אין ספק שעברתם טרגדיה בעקבות מלחמת 1948. אבל, אתם אינכם קורבן של הציונות. הציונות לא יזמה את מלחמת 1948 אלא המנהיגים שלכם, המופתי הנאצי ואחרים.המופתי שרצה להקים עבורנו מחנות ריכוז. אתם קורבן של מנהיגיכם. ב- 1947, מיד לאחר הכרזת האו"ם הם ברחו מהארץ והשאירו אתכם בלי מנהיגות. אין לכם מדינה כי 6 פעמים המנהיגים שלכם סרבו לעשות הסכם אלא אם אתם תחזרו לשטחי ישראל. זה לא יקרה.אם תסכימו שישקמו אתכם בגדה תהיה לכם מדינה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  הנוער הפלסטיני   5/01/22 15:27
כתוב תגובה ל- הנוער הפלסטיני
מחחח לא יצא פיתרון לבעיה
  רבקה שפק ליסק   5/01/22 19:39
אם לא תשלימו עם המציאות שיש כאן מדינה יהודית ליצכם- לא יהיה פיתרון. וזה עצוב
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
היא שאין פרטנר. ישראל לא פרטנר
  האמת העצובה,   6/01/22 13:24
כפי שכותב יפה ונכון גדעון לוי.
כתוב תגובה ל- האמת העצובה,
זכות השיבה המחסום לפיתרון
  רבקה שפק ליסק   6/01/22 21:52
היה לרשות הפלסטינית פרטנר- מפלגת העבודה, אבל הם החמיצו את הפרטנר מפני שדרשו יותר מדי. ישראל לעולם לא תוכל להסכים ל"זכות השיבה" שהיא הסוס הטרויאני לחיסול הרוב היהודי ומדינת היהודים. כל עוד הפלסטינים רוצים לחסל את מדינת היהודים לא יהיה להם פרטנר. הפלסטינים הביאו לעליית הימין לשלטון בישראל בסרבנות שלהם. בעיית ההתנחלויות היא טריטוריאלית- הפיתרון- חילופי שטחים. אבל, לצפות מישראל להתאבד- זוהי דרישה מוגזמת. רק כאשר יסכימו הפלסטינים לפתור את בעיית הפליטים במדינה הפלסטינית יהיה סיכוי לפרטנר בישראל.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
היא המקור לכל הבעיה.
  האבודה לא פרטנר   9/01/22 10:22
כתוב תגובה ל- האבודה לא פרטנר
6
ענקיות הנאציזם ה'פלסטיני ערבי'
  בריטניה   1/03/24 17:48
הנאציזם ה'פלסטיני ערבי' 1933-1949 : * 1933 - מרץ, חודשיים לאחר עליית היטלר לשלטון, המופתי [חאג' אמין אל-חוסייני / אל-חוסייני] נפגש עם הקונסול הגרמני, מציע ברית נגד דמוקרטיות, למען הפשיזם. [1] רק שלושה חודשים לאחר מכן, הוא הצליח לדווח על "הקמה המיועדת של מפלגה ערבית נציונל-סוציאליסטית". (מפלגה ערבית-נאצית). [2] * העיתון 'פלסטין' [⁨⁨Filastin⁩ - ⁨فلسطين], באפריל 1933, הביע הערכה למנהיג הנאצי אדולף היטלר מול מנהיגים ערבים פלסטינים. [3] * באפריל 1933 התקשר לקונסול הגרמני ה. וולף הכתב הפלסטיני של 'אל-אהרם', ג'ו פרנסיס, דובר קבוצת ערבים פלסטינים. [4]. * 'פלסטין', מאי 1933, מכנה את היטלר "אצילי", מצדיק את רדיפת היהודים. [5] * 'אל כרמל', [כרמיל] [الكرمل] 14 במאי 1933 : "האם היטלר ערבי יופיע בקרבנו כדי להעיר, להתאחד ולהוביל אותנו להילחם ולהגן על זכויותינו?" [6] * 'א-דיפאע' [אל דיפאא] [الدفاع] פירסם זה מכבר קטעים מתורגמים מספרו של היטלר מיין קאמפף, מהלל את הנאצים, אל-שאנטי, קרא לנוער הערבי (במאמר מ-1 ביוני 1934) "ללמוד ממעשיו של היטלר ולחקות אוֹתָם." [7] * ב-22 במאי, 1933, עורך 'אל גאמעיה אל אסלאמיה' [الجامعة الاسلامية⁩⁩] כותב: "כשהופיעה ההיטלריות ששו ושמחו הערבים באמרם‭:‬ מכה מן השמים בידי אחרים". ‭ [8] * יוני 1933, ג'מאל אל-חוסייני הזמין 10 עותקים של 'מיין קאמפף' ושל הזיוף הישן הידוע לשימצה - "הפרוטוקולים". [9] * 15 במרץ 1935, 'Die Warte des Tempels' של הטמפלרים כתב: ערבים רבים ראו בהיטלר את האיש החשוב ביותר של המאה ה-20 וכמעט כל ערבי ידע את שמו. הפשיזם והנציונל-סוציאליזם עם גישתם האנטי-יהודית התקבלו בחיוב על ידי ערבים רבים. * דו"ח 25 באפריל 1935 (עיתון ה"סנטינל"): "מדי פעם, סיסמאות אנטי-יהודיות הכתובות בערבית וגרמנית, ומעוטרות בצלב קרס, מופיעות על קירות פנויים ופנסיונים בעיירות שונות בפלסטין, המחייבות חרם על יהודים. סחורות ומפעלים... על פי רובעים מקומיים מעודכנים, מקור ההשלכות הללו הוא בסוכן תעמולה נאצי מרכזי לפלסטין, שלדעתו פועל באמצעות פשיסטים ערבים. ניסיון לפשיזם החל לפני כשמונה עשר חודשים כ"תקווה היחידה לישועה ערבית במצב הנוכחי של המטרה הלאומית הערבית", כפי שאמר מנהיג צעיר אחד. המטרה הייתה להכניס רוח אולטרה-לאומית בקרב הנוער הערבי. אבל זה היה דגם הדוק יותר על המותג הלאומי-סוציאליסטי של הפשיזם מאשר האיטלקי, כי הפוליטיקה הגרמנית גילמה את האנטישמיות כמניע המרכזי. סביר להניח שרוב הפסבדו-פשיסטים של פלסטין לקוחים מ.. נוער ערבי וה"בוס" שלהם הוא עיסא אל בנדק, עורך עיתון בית לחם, אשר מיוחסת לפני כשנתיים מאמר המבקש להעביר את המנדט הבריטי על פלסטין לגרמניה כי, כפי שאמר, מדינה זו הראתה את ערנותה ל"איום [כביכול] היהודי" וניתן היה לסמוך עליה שתעשה "צדק [כך] דומה נגד היהודים" בארץ הקודש! אבל הוא שכח להוסיף שלפי תיאוריית הגזע הנאצית, הערבים הם לא-אריים ושמים בדיוק כמו היהודים... פשיסטים ערבים... משקיפים מקומיים חושבים שכמה ממספרם עובדים בחשאי בתעמולה אנטי-יהודית מסוג אלים, כמו שבא לידי ביטוי בקריאות החתומות על צלב קרס". * מאי-יוני 1935, ערבים בחיפה ייסדו את המועדון הנאצי ה'ירח האדום'. [10]. בחודש מאי: כשחזרו צירים ערביים מוועידת הנוער הערבי בחיפה - אוייר צלב קרס ברכבת [11] מתחתיו, הכיתוב 'גרמניה מעל הכל' בערבית. [12]. * 25 ביוני 1935, דיווח 'א-דיפאע' כי נוצרים כוחות נוער ערבים, מדים, ונאציות בפלסטינה. [13]. * 1935-6, המופתי, עם
כתוב תגובה ל- בריטניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il