w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
כדי למנוע בעתיד טענות שווא כ"לא ידענו" ו"לא איימתם" אני מציע להפוך את אזהרתו של לפיד ל"קאסוס באלי"
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
צבי גיל
צבי גיל
קול ישראל היה בשעתו מוסד מכונן לתפארת, המסד והטפחות של השידור הארץ ישראלי בשפה העברית, בשפה הערבית לערביי כל האזור, ובשפות רבות בתפוצות
אברהם שרון
אברהם שרון
צריך ואפשר להתיר להורים לכתוב על מצבת בנם שנפל כל מה שהם רוצים    חלקת הקבר היא חלקת אלוהים הקטנה והיחידה שלהם    היא מחוז החפץ והגעגועים מעתה ועד עולם, צריך ואפשר לאפשר להם לכתוב על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלעזר שטרן: "מוכן ששליט יהיה רון ארד 2"
מאת: מחלקה ראשונה  |  05/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סוף סוף אימרה שפויה ורלוונטית!
  דוד צימרמן   5/12/09 19:30
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
כאב שכול איך אתה מאשר ?
  שושפרידמן   6/12/09 10:14
כאמא לחייל מלואים,הזדזעתי לשמוע את דבריו האיומים של שטרן . שליט נשבה בעת תפקידו. המדינה חייבת להצילו.
אלה המפקדים שלנו בושה וחרפה.
בא לי לבכות .
הבן שלי שהשתתף במלחמות רבות סיפר לי על הבארדק בצהל
במיוחד ב במלחמת לבנון השניה. תתקנו את הכשלים לפני
שתדברו על שליט ו
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
הברדק מתחיל מאזרחים כמוך
  שאומרים "תתקנו"   6/12/09 12:25
מהדרישה שלך "תתקנו" אני מבין שאצלך הכל מאה אחוז בסדר. רק האחרים אשמים, נכון שושנה?
כתוב תגובה ל- שאומרים "תתקנו"
2
השרות הצבאי נושא אתו סיכונים!
  לעצור ת'סמול ואשף   5/12/09 19:48
כתוב תגובה ל- לעצור ת'סמול ואשף
חנן וייס-לא בחוק גיוס חובה
  וחובת מילואים   5/12/09 23:44
אולי לאנשי הקבע שמקבלים משכורת עבור יציאה לקרב והסיכונים,

אבל כשמחייבים צעיר בן 18 להגן על המולדת בחינם,

ב-2010 עם האמצעים של ישראל והרצון להפוך ממדינה

מתפתחת למפותחת,

זהו חלק מהמוניטין של המדינה

אי שבי.
כתוב תגובה ל- וחובת מילואים
3
אמירה שקולה ואמיתית
  גולנציק   5/12/09 19:58
מסכים בהחלט עם אמירתו הנכונה של האלוף שטרן. לנוכח הלחץ הבלתי נסבל של כלל התקשורת הישראלית, ולמרות עובדת קיומה של עסקת ג'יבריל בעבר, שחרורו של גלעד שליט עם כל הכאב של משפחתו אסור שייעשה בכל מחיר. חייב להיות היגיון בשיגעון. יש לחשוב על המחר, ולזכור כי אחוז גבוה מאוד ממשוחררי עסקת ג'יבריל שבו לסורם. על הממשלה להתעקש ולא לשחרר רוצחים שדם על ידיהם. גם במחיר הכואב של המשך שהייתו של גלעד בידי החמאס
כתוב תגובה ל- גולנציק
4
רק עונש מוות
  שמוליק 22   5/12/09 20:06
רק עונש מוות למחבלים ימנע בזיונות מסוג זה בעתיד. מחבל ששפך דם של אזרחים ישראליים, ונותר בחיים, יישפט בהליך מהיר למיתה. בכך נרוויח גם נקמה, גם הרתעה (לפחות חלקית), גם חיסכון אדיר למשלם המיסים, גם ירידת המוטיבציה לחטיפת חיילים, וגם שחרור העולם מעוד מנוול שיילך לבלות עם 72 בתולות...
לחוקק חוק עונש מוות למחבלים עכשיו!!
כתוב תגובה ל- שמוליק 22
סורה 3 פסוק 169 בקוראן הקדוש כ
  ולדימיר ולדימירוב   5/12/09 23:19
"הרגו אותם בכל מקום(את יהודים) שתתקלו בהם"..."אל לכם לראות בשום אופן את אלה שנהרגו למען אללה כמתים:לא ולא!!!
הם חיים"...אכשיו תגיד כמה שהידים הייתה מציע לייצר בהצעה
שלך.שם בגן העדן כבר מזמן אזלו הבתולות עם אבר מין תפור כמובן.אין-יש איפלציה של בתולות בגן העדן,ואפילו סטנלי פישר אבי שיטת הפונזי לא יעזור,כי אינפלציה היא אינפלציה.
כתוב תגובה ל- ולדימיר ולדימירוב
5
אני מקבל בחילה מהיפותטיות
  אלון ה   5/12/09 20:24
אלוהים אדירים... כל פעם מישהו מעלה טענה שאם לא היה ככה, אז היה ככה. ואם לא היינו עושים ככה, אז היינו בטוחים יותר ויותר, וככה זורים לכיוון שלנו חול בעיניים מכל הכיוונים. כבר נמאס לי.
כתוב תגובה ל- אלון ה
ואני מקבל בחילה מאנשים כאלון ה
  בני בנקר   5/12/09 21:35
אין ספק,שכאשר מי מבין הרוצחים ששוחררו ירצח שוב,אלון
ה יהיה הראשון שיבוא לנחם את משפחות נירצחי עיסקת
גלעד שליט ויספר להם כי הוא מהאחראים לרצח בנם/ביתם/אביהם/
אימם/סבם או סבתם.
הסבל של משפחות החיילים מצוותו של גילעד שנהרגו,לא פחות
מסבלם של הורי גלעד ולהם אין שום תקווה.האמירה המטופשת
של "שחרור בכל מחיר" מתחרה רק באמירה האוילית "שלום עכשיו"
מבחינת הורי גלעד,שמדינת ישראל תחזור לגבולות החלוקה,שפליטי מלחתת השיחרור וצאצאיהם יחזרו לבתיהם,העיקר
שבנם גלעד יחזור מיד וזה אנושי ואין לי כל טענה כלפיהם.
אבל מנהיגות אחראית חייבת קודם כל לחשוב על האינטרסים של
כלל תושבי המדינה.אף אחד לא בחר את נתניהו,ברק וליברמן
כדי לקבל רק החלטות קלות.
מעניין שנתון חשוב ביותר לא מגיע לויכוח הציבורי ולא בכדי:
כמה אנשים נרצחו ע"י משוחררי עיסקת ג'יבריל ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
6
שהוא צודק
  כמה כואב   5/12/09 20:43
כתוב תגובה ל- כמה כואב
7
לו הערבים היו יודעים שאין
  מסירת שטח   5/12/09 20:51
הדרישות היו מינימליות והיה כבר שלום האלוף שטרן בקטע של "פרובוקטיבי" ולכן מצד אחד להיות חזקים מול דרישות החוטפים מצד שני להכנע בכל הקשור לשיטחי מולדת ומסירתם לאותם החוטפים עצמם
כתוב תגובה ל- מסירת שטח
8
כל הכבוד שלא מפחד להגיד אמת
  אלעד ת"א   5/12/09 20:59
הרוב בארץ הזו חושב כמוהו ומפחד להגיד זאת בקול
אבל מסתבר שיש גם אנשים שפויים שמתחילים להבין את המשמעות של עבקה איומה
ומסוכנת כל כך,ומתחיל לרדת האסימון שלא ללכת כמו עדר
שהתקשורת מכתיבה.
עם כל הצער,זו התקפלות הרסנית ואיומה שתגרום אסון למדינה!!!בפירוש כך!!!
זוכרים מה שילמנו עבור גופותיהם של רגב וגולדווסר?????
זוכרים איך חיזבאלה עשה צחוק מאיתנו עד הרגע האחרון????
כך אנחנו נראים ולכן זה מה שמקבלים.
אז כל הגבוד לאלעזר שטרן על האמת הכאובה..ועל האומץ להגיד בקול רם את מה שרובנו חושבחם...
כתוב תגובה ל- אלעד ת"א
9
חנן וייס-לדעתי יש לשטרן IQ
  נמוך, יחסית כמובן   5/12/09 21:00
חנן וייס-לדעתי יש לשטרן IQ
 חנן וייס-לדעתי יש לשטרן IQ
כתוב תגובה ל- נמוך, יחסית כמובן
10
גלעד הוא כשלון שלך ויתר הקצונה
  הדודה קלרה   5/12/09 21:01

יפה שאתה מוכן להשלים עם שליט שבוי נצחי-כדי למנוע חללים מצהל. יפה מאד -אשמתו של מי שגלעד בכלל בשבי? לא אתה ויתר הקצונה הבכירה הייתם אמורים לדאוג שדברים כאלה לא יקרו? שטרן, אתה ומפקדיך נכשלתם ,וקבורת שליט לא תציל אתכם.
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
אין צבא חף מתקלות...
  ירון זכאי   5/12/09 23:56
הדודה קלרה רוצה את גלעד בבית. אבל אלופי צה"ל צריכים לדאוג שמרב החיילים האפשריים יחזרו הביתה, ומרבית האזרחים שאפשר יישארו בחיים. לצורך זה צריך להנהיג עונש מוות למחבלים, ולבצעו בהליך מזורז. ייתר על כן יישארו בידינו מספיק מחבלים שבויים פצועים קשה, זקנים, וחלושים שביצעו עבירות קלות להחליפם בגלעד. לא יתכן שתקלה אחת קטנה בפעילות צה"ל לפני שנים אחדות, תשתלט על התקשורת, תכניע מדינה שלמה, ותייצר לנו תדמית שמזמינה אינטיפדה נוספת. אם הם ינסו לגבות מחיר יקר, או יתחילו תעלול; אפשר לחזור על מבצע עופרת יצוקה בעצמה גדולה פי כמה!!!! אני מעדיף מבצע כזה שמגמד את החמאס בעלות של 13 נפשות, מאשר כניעה ושחרור אלפי רוצחים שתזמין אלפי רציחות נוספות. !!!!!  
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
כן,ואם רק נשאיר שם את הפיון...
  הדודה קלרה   6/12/09 08:05

כמובן אתה צודק! מדינה אינה יכולה לבסס את המדיניות הבטחונית שלה על חייל חטוף אחד! אלא מאי?החייל אינו הנס הקטן שאצבעו התקועה בסכר הצילה את הולנד. בין אם נשחרר ובין אם לא-אינטיפאדה שלישית אכן תהיה וכבר לדעתי החלה. ובעקר,אני כופרת בזכות הקצונה הבכירה שהם"מיל" לאחרונה,ואשר כיהנו בזמן החטיפה ומלחמת לבנון ה-2. זו היהתה קצונה לא אחראית שאננה ומתנשאת שעשתה את כל המימיקה הדרושה,פרט לדבר אחד-לעבוד קשה ולהכין כהלכה את צהל.
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
11
איזה איש אמיץ!!!!!
  גיל זיו   5/12/09 21:15
כל מילה היא אמת לאמיתה!!!!!
כך צריך לדבר ולא להסתתר עם חגיגת התקשורת האומללה הזאת
הכל נהיה פסטיבל אחד גדול...כל הכבוד שהשפיות מתחילה לצוץ...אחרת נמשיך להיות פריירים ומובלים לאוייבנו
שהפכו להיות אכזריים יותר ויותר בגלל חולשותינו!!!!!
כתוב תגובה ל- גיל זיו
12
אסור לשחרר מחבלים
  רגב ר"ג   5/12/09 21:22
לא בכל מחיר..עם כל הצער שבדבר.
איזה איש אמיץ אתה אלעזר שטרן...........
כתוב תגובה ל- רגב ר"ג
13
אלעזר שטרן אתה איש אמיתי ואמיץ
  שלומית הרצליה   5/12/09 21:40
כתוב תגובה ל- שלומית הרצליה
14
כך צריך לנהוג
  אליהו חיים   5/12/09 21:42
עם כל הכבוד להורים של גלעד,ליחצנים, למפרסמים, ולכסף הגדול. מדינה שואפת חיים אינה אמורה להתכופף מול חבורת טרורסטים, הנסיון הראה לנו כי המחיר עולה מחטיפה לחטיפה והפעם צריך לעשות לזה סוף ואפשר, אם כל המרץ יופנה לסגירת האפשרות לביקורים בבתי הסוהר של המחבלים ,לא טלוזיות, לא לימודים, לא כניסת עו"ד, כן לשליחת מכתבים להורים בצד השני ולהסביר להם שהכל תלוי בחמס, ניתוק הרצועה מחשמל ומים דבר שהיה צריך להעשות ביום הראשון של החטיפה,שהעולם יאמר מה שיאמר זה לא משנה כי יש כבר דו"ח גולדסטון,הגיע הזמן להיות המשוגע של הכפר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
15
דיברת לעניין-כל הכבוד לך!1!
  אורן נימני   5/12/09 21:48
אתה איש ישר לכן היה בך האומץ לומר את מה שרובנו חושבים
זה בלתי נסבל העדר התקשורתי המסיבי והמזורגג הזה
הפכנו בשנים האחרונות למדינה מתאבדת.......
וצריך לעשות לזה סוף וצריך הרבה אנשים אמיצים כמוך
בשביל לשנות את הזבל הזה.
כתוב תגובה ל- אורן נימני
16
דברי שטרןנכונים לגמרי
  אורי בן   5/12/09 21:50
על אף כל הצער בעניין שליט עלינו לשחררו אך ורק בכוח רב ואלים וכלל לא מידתי , או לא לשחררו כלל , כל שחרור של שליט שיש בו כניעה לסחטנות סופו אסון לכל עם ישראל - .
כתוב תגובה ל- אורי בן
17
היכן המנהיגים שלנו ?
  פישלזון   5/12/09 21:58
יתכן ועלינו להמליך את שטרן עלינו. אדם שפוי שאינו פוחד לומר את האמת.
כתוב תגובה ל- פישלזון
18
טימטום מוחלט!!!!!!!
  ולדימיר ולדימירוב   5/12/09 21:58
אין ביכולתה של חמאס למשוך עניין השבויות יתר על המידה.
כיון ששעון הביולוגי שלהן מתקתק,צריך להספיק ובהתמדה,
"לייצר" מחבלינצ'יקים עבור חמאס,זה לוחץ,הבנוןת ב-"קריז"
מישהו אצלנו או אצלם לא מבין את המצב???למישהו כאן לא מזיז
כתוב תגובה ל- ולדימיר ולדימירוב
19
יופי שהשפיות מתחילה לחזור
  מיכל גבעתיים   5/12/09 22:21
המדינה הזו והתקשורת השולטת בכל מחיר
גרמה לאבד את השפיות מזמן.
כתוב תגובה ל- מיכל גבעתיים
20
ראיתי אותו בתוכנית היום
  ירון שפר מרעננה   5/12/09 22:37
והתפעלתי מהנחישות והעוצמה במילים החזקות שלו
הוא צודק בטירוף, והגיע הזמן להתעורר מחלום הבלהות הזה שקוראים לו התרפסות והתקפלות.
ראו לאן הגענו מארץ חזקה הפכנו ס-מ-ר-ט-ו-ט-י-ם..
והגיע הזמן שכך ידברו מנהיגים נורמלים.
כתוב תגובה ל- ירון שפר מרעננה
21
מישהו נרדם על השירה!!!!!
  ראספוטין בן מדביד   5/12/09 23:11
אם הסחבת משני הצדדים תמשך,המחבלות יתחילו להתאבד וזה אסון
עוד שנה,מקסימום שנתיים לא ישארו לנו מחבלות-אסירות ופתרון
להתחיל לשחרר אלה שמלאו להן 60 ומעלה,כצד בונה והומניטרי
אולי(זה לא בטוח)חמאס ילחץ ע"י הצעירות-אסירות(מצב פאטלי).
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
22
חנן וייס-ודאי שאתה מוכן כשזה
  לא בנך   5/12/09 23:26
אי החזרת גלעד שליט הנו פשע לאומי, הפוגע גם בנו המילואים הקרביים



ובמוראל העם.



חיילים לא יצאו לקרב ומפקדים לא יצליחו להניעם להתגייס ליח' קרביות בגלל ההבנה שיופקרו בשבי.





בקרב מוגדישו (לא מזמן 1992) , שלמו האמריקנים הרבה כסף עבור החזרת שבוי 1 בודד שלהם והזיזו צבא שלם ע"מ להראות שהכוונות רציניות (המושג שבי של חייל שלהם בוטל מהשיג הציבורי האמריקני)



באותה תקופה , במלחמת המפרץ, הוחזרו תוך 3 חודשים, כל צוותי האויר מהשבי העירקי ע"פ אותה מתכונת של שיטת המקל והגזר.



במקרים אלו הנשיא האמריקני מתערב אישית ואינו ישן בלילות , להבדיל מראשי המשק הישראלי שאינם ישנים בלילות, אם לנהג שלהם, אין סידור לאשתו לילדים או ג'וב לבת דודתו מצד אחיו החורג.






מ"מ שדה בגדוד הנדסה קרבית 605, רמה"ג

היום בכיר בעורף

לא קבע בדימוס

כתוב תגובה ל- לא בנך
23
חנן וייס-במדינה שראשיה פושעים
  ההורים צריכים   5/12/09 23:31
להחזיר את ילדיהם מהשבי.

ומחר מה ?!

ההורים ילכו לטפל בחייל שנפצע בקרב בתוך לבנון,

לתת לו אקומול בשדה הקרב,

לתת לו טרמפ מרפיח הביתה בגלל שלצה"ל אין תקציב להסעה

הביתה


ואולי גם להלחם בשבילו כשהוא חושש לצאת לקרב,

מה עוד חושב האלוף המיליונר שטרן (שכר של 50,000 ש"ח בחודש בפנסיה לכל החיים, והוא יחיה עד גיל 100, בגלל העליה בתוחלת החיים)

שעל האזרחים לעשות למען הצבא והגנרלים שלו ?!


ככה זה שנים במדים של קבע....


לא קבע בדימוס
שוק עסקי פרטי
כתוב תגובה ל- ההורים צריכים
24
גם אוויל מחריש לחכם יחשב
  גימ' בכיר מצהל   5/12/09 23:37
יש אנשים שלא יכולים בלי לברבר, והוא כנראה אחד מאלה,הרי הוא במעמדו ותפקידיו בעבר היה צריך להבין טוב מאחרים איזה נזק יכולים להביא ברבוריו, לכן אילו הוא היה גבוה כמה שהוא טיפש הוא היה מנגח את הירח בישיבה, ולחשוב שאחד כזה היה אלוף בצהל מעלה סיבות רציניות לדאגה ולא נוסיף, הוא לא זוכר (ובעיקר כאשר הוא איש דתי)את הפתגם שגם אוויל מחריש לחכם יחשב.
כתוב תגובה ל- גימ' בכיר מצהל
אז תסתום
  לחכם ייחשב   6/12/09 02:06
אם אוויל מחריש לחכם ייחשב, אז למה אתה לא סותם? אם למנהיגים -ובמיוחד לאנשי הצבא שבהם-אסור להגיב בנושא בטחוני אז מי יעשה זאת?. אתה כל כך מלא בעצמך שאפילו שכחת להתייחס לדברים. אולי כי הם נוגדים את עמדתך? אגב היא עמדת מיעוט בעם.
כתוב תגובה ל- לחכם ייחשב
יהללך זר - ולא הבל פיך...!!!
  הרשלה   6/12/09 10:56
כתוב תגובה ל- הרשלה
לא ספרו לך שהפה דופק את הישבן.
  גימ' צהל   6/12/09 16:10
אתה כנראה לא פחות מטומטם משטרן, אילו בנך היה נתפס בשבי האם היית רוצה לשחררו ובכל מחיר, מבלי להכיר אותך אני בטוח שכן, על התחת של אחרים קל להגין אומץ (מלאכותי כמובן) תגיד מה זה יעשה לחיילי צהל שיקבלו את הרושם שלא עושים מספיק ע"מ לשחררו (ואין חשיבות אם העובדות מדוייקות)
האם הם לא שואלים מה יקרה לי במקרה כזה, אז כדאי לחשוב לפני שמקשקשים ומזיקים.
כתוב תגובה ל- גימ' צהל
25
מצטער מש' שליט הוא צודק
  ק.א   5/12/09 23:41
כתוב תגובה ל- ק.א
26
האומץ להגיד את האמת
  יהודי שפוי   6/12/09 00:27
כתוב תגובה ל- יהודי שפוי
27
שנים רבות לא ראיתי נושאים רבים
  עוד הונגרי   6/12/09 00:31
עין בעין עם האלוף הזה. רבות מפעולותיו בצבא היו קשות בעבור הגיוני ולא תמיד מצאתי עצמי מסנן משהו מגעיל תחת שפמי. הפעם הזו אני מזדהה לחלוטין עם דעתו, ניתוחו את המצב והסיבות אותן הוא נותן לביסוס דעתו. שאפו לשפיותו.
כתוב תגובה ל- עוד הונגרי
28
סוף סוף
  יהושע קוצינסקי   6/12/09 05:24
עומד אלוף בצהל מול מכונת הסברה
ומול התשקורת ואומר נכון
המחיר בלתי נסבל
נהרות של דם יזרמו בערינו
זה כבר קרה בעבר הלא רחוק
לא להשאיר עסקת השבויים בידי פוליטיקאים
חסרי חוליות
משאל עם עכשיו
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
29
שטרן שחצן ומופקר
  גדליה שטיינברג   6/12/09 06:11
רבים אמרו לפניו את מה ששטרן עכשו נזכר לצייץ ובעיקר רבנים ימניים שאותם רדף ותקף. אלא מה שהרבנים תבעו גם לתקוף ולשחרר את שליט וגם להוציא להורג בני ערובה אם שליט יפגע. תבעו להיכנס ולהשלים את עופרת יצוקה.

שטרן כמו צה"ל המחורבן שבתוכו גדל[פרט ליחדות ההסדר שאותן הוא שונא ורצה לפרק ] מוכן שגלעד שליט יהיה הקרבן אבל רק הקרבן. מה עם פולארד? זה לא רק רון ארד.
זו מדיניות ההקפאה של השבוי בתאו כמו מדיניות השחרור של דימאניוק מתאו.
הכי חשוב ששטרן השתחרר או שוחרר בלי שום פדיון שבויים.
כתוב תגובה ל- גדליה שטיינברג
30
אלעזר .. שתהיה אתה יאיר שטרן 2
  אמן כן יהי רצון   6/12/09 07:02
כתוב תגובה ל- אמן כן יהי רצון
ושבעזרת השם........
  אישאללה   6/12/09 10:09
ובתמיכתו של אללה יהיו בני ביתך קורבנות שחרור
המרצחים.

כן יהי רצון.
כתוב תגובה ל- אישאללה
31
כאמא ל3 לוחמים הוא צודק
  ירדנה   6/12/09 08:28
אי אפשר אכן לשפוט הורים שברור אין מחיר לילדם אלא שמנהיג צריך לראות את כל העם היושב בארצו שעלול לשלם מחיר כבד מאוד ועלולים להיות בעיקבות עיסקה זו הרבה הרוגים נוספים
אני לא אוהבת את שטרן אבל הפעם הסכמתי איתן והוא צודק וטוב שהיה לו האומץ לומר דברים שאחרים מפחדים להגיד
כתוב תגובה ל- ירדנה
32
הצעה: שטרן ינדב עצמו להתחלף
  עם גלעד   6/12/09 09:04
כתוב תגובה ל- עם גלעד
33
1 חייל שליט = 1000 חוליגנים!!!
  הרשלה   6/12/09 10:06
עקב הסודיות בהחלפת שבוי שלנו , במאות מחבלים שלחלקם יש דם על הידיים , אי אפשר לדעת מי ומי בחוליגנים המשתחררים ,
ועל חלקן ניטש ויכוח בין ממשלת ישראל (דרך צד שלישי) לבין
"ממשלת" החמאס ...?!

היכן כאן הפרופורציה בחילופי שבויים...????????????!

הבמה שניתנה להורי החייל שליט , הוציאה משלוותם הורי חיילים שנפלו בקרב , והם קראו תיגר על מעשה "הדיוטי" זה ,
תוך אמירה : מדוע שלא ייתנו במה בתיקשורת לילדיהם במעשיהם עד שנפלו בקרב...?!

לפחות כמו שניתנו זמן שידור להוריי החייל החטוף שליט...?!
כתוב תגובה ל- הרשלה
34
לשטרן באם הבן שלך היה בשבי ?
  שושפרידמן   6/12/09 11:02
באם הבן של שטרן היה בשבי??, היו מפקירים אותו.??????
הזדזעתי מדבריו של שטרן. הבן שלי ששירת בכל מלחמות ישראל,
חווה את הכשלונות במלחמת לבנון השניה,.
הגיע הזמן שהאלופים יתמקדו בשיקום הצבא, ולא ידברו
שטויות. שטרן מוכן ששליט יהי רון ארד 2. אותי זה מבהיל .
מדוע לא מחזירים את המפקד הדרוזי לצבאשהודח ?. היכן השוויון.? כשהחזירו את תמיר חייבים להחזיר את המפקד הדרוזי. אסור לשתוק. הדרוזים תורמים רבות למדינה. היכן
התקשורת ????מדוה ההפליה ?????
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
אין לך מושג, רק התלהמות מטופשת
  שלמה כהן   7/12/09 08:00
לפני שאת מגיבה בהתלהמות, כדאי שתלמדי את העובדות. א. אלוף שטרן הינו ממשפחה שכולה [ אחי אשתו דורית נפל בקרב ]והוא שירת כמעט כל שרותו בתפקידים קרביים בצנחנים.ראוי שלא תרמזי שהינו פחדן או פופוליסט. ב. תת אלוף עימאד פארס התפטר מצהל ביוזמתו ולכן אין מקום להחזירו,אף אחד לא פיטר אותו ואף אחד לא פיטר את תת אלוף תמיר,ולכן אין כאן שום הפליה ואת מדברת שטויות.אם תמיר היה מתפטר כמו פארס,אף אחד לא היה מחזיר אותו בנסיבות שנוצרו.
כתוב תגובה ל- שלמה כהן
35
למה לא עושים קמפיין נגדי ?!
  אריאל,ת"א   6/12/09 11:04
אם היה לי כסף הייתי עושה קמפיין חוצות נגדי !
שאומר: "כן לשחרור גלעד - לא בכל מחיר", נא להפסיק את הקייטנות של המחבלים !

כתוב תגובה ל- אריאל,ת"א
צודק, שמישהו ירים את הכפפה !
  קרן, חולון   6/12/09 11:17
יש גם עצומה בנושא :
atzuma.co.il
כתוב תגובה ל- קרן, חולון
36
מצטרף לתומכים בעמדה של שטרן
  הטוען   6/12/09 11:40
כול מיני שושיפרידמנים הופכים את הנושא לאישי, בעוד שהוא לאומי! כן, יש לקחת את הרמה האישית באופן רציני, מול הורי הנחטף והציבור, אבל הנושא כך כך חשוב ועקרוני לרמה הלאומית, שאסור להפקיר את שיקול הדעת רק "לשפוטי" השיח האישי. דמגוגייה זולה של "ואם זה היה בנך" עושה בדיוק את המחדל - כול אדם, לו היה זה בנו שלו/ה, יעשה הכול - אבל הכול! - כדי להשיבו, ואפילו יהיה מוכן להחזיר שטחים, להסיג צבא ואף לתת את שושיפרידמן בידי החמאס בתמורה. מנהיגינו נדרשים למנוע את הסגרתה של שושיפרידמן לחמאס! וטובה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- הטוען
37
שמחתי לשמוע שאלעזר שטרן
  עידןסובול   6/12/09 11:44
שמחתי לשמוע שאלעזר שטרן מוכן ללכת לשלוש שנים לשבי החמאס כדי להחליף את גלעד שליט, ואני בטוח שראשי החמאס יסכימו לעיסקה ואפילו יגמישו את תביעותיהם בתמורה לצעד ההומניטארי הזה. כול הכבוד לאלעזר !
כתוב תגובה ל- עידןסובול
38
חנן וייס-איזה כיף היה בעבר
  לאלופי צה"ל   6/12/09 15:13
לא היה אינטרנט, יכלו לדבר כאוות נפשם, וכשרצו להגיד שטויות ודברי הבל, היו מרימים קולם ועושים קולות של מפקדים חכמים:

4. עד כניסת האינטרנט, נחשב המסר המועבר בתהליך תקשורת ההמונים לחד כיווני. האינטרנט מהווה את הדמוקרטיה האמיתית בארץ.

1. זאת אומרת, לנמענים לא הייתה יכולת להגיב על תוכן דברי המוען, למעט מכתבים למערכות עיתונים.

האינטרנט יצר שינוי בעניין זה, באפשרו לנמענים להגיב על המסר כמעט במיידיות שבה הוא שוגר.

האינטרנט מהווה את הדמוקרטיה האמיתית בארץ.


2. יוסי שריד:

"עולמם של גנרלים ואדמירלים צר כעולם צרצר"
...

"נער הייתי וגם זקנתי בהאזנה לאלופים ולתתיהם, איפה לא שמעתי אותם - בוועדת חוץ וביטחון, בקבינטים ובקיצ´ינטים.
...
רק לעתים רחוקות היה באמת מה לשמוע. בדרך כלל הם העלו גירת עצמם וגירת אחרים כמוהם. במקרה הטוב הם גילו בקיאות ב"צבאיות", שהיא רק חלק מ"הביטחון הלאומי", חלק חשוב אך לא מכריע; ובמקרה הרע, גם בקיאותם בצבאיות היתה מוגבלת,
...


כל אחד כאן רוצה מונופול על הקול בזכות שמלת השרד שהוא לובש, שמתחתיה מערומים"


 "עולמם של גנרלים ואדמירלים צר כעולם צרצר"
כתוב תגובה ל- לאלופי צה"ל
39
פשוט איש טיפש שבלע תקליט
  מריאן   6/12/09 16:19
תגידו לנו האם השטרן הזה היה ראש אכ"א של צה"ל או של חלם, לפי קשקושיו הוא היה בחלם לא בצהל.צדק מי שאמר שוויל מחריש לחכם יחשב..
כתוב תגובה ל- מריאן
40
שטרן תמך בנטישת החייל מדחת יוס
  בקבר יוסף   6/12/09 17:30
הוא אינו סמכות מוסרית לכלום. הוא גם הדליף את התיק האישי של חייל מצטיין, כדי לנקום בו.
כתוב תגובה ל- בקבר יוסף
41
עמדה ערכית
  אריסטו מקיוולי   6/12/09 22:49
עמדתו של האלוף אלעזר שטרן היא עמדה הגיונית, צודקת, וערכית. אולם איליה וקוץ בה. עמדה הזו אינה עומדת בפני עצמה ואינה מנותקת מעיסקאות קודמות ובעיקר מהעיסקה המפוקפקת של אלוף המשנה שיצא ללבנון כדי לבצע עיסקת סמים שחשב שתביא לו רווחים גדולים. הקצין הלז שהיה מחובר לחוגים צבאיים בכירים שהפריחו שמועות חסרות שחר על מצבו הגופני הקשה על עקירת שיניו ועינויים אחרים והסתירו מהציבור את הסיבות האמיתיות להגעתו ללבנון הם הם האחראים היום לתג המחיר שקבע החמאס. האם מחיר חייו של חייל שנחטף בעת שרותו הצבאי פחות ממחירו של פושע וסוחר סמים? האם דמו של האלוף משנה סמוק מדמו של הטוראי הפשוט? איש לא העמיד לדין את את מפיצי הדיסאינפורמציה בפרשת האלוף משנה סוחר הסמים מדוע מפני שהיה אחד משלהם? מכל האמור לעל יש לתמוך בהחזרת החיל שליט מפני שאין להעדיף פושע על חיל פשוט מהשורה שחטאו היחיד שאינו בעל דרגה בכירה.
כתוב תגובה ל- אריסטו מקיוולי
42
הראיון עם אלעזר שטרן
  גדעון10   7/12/09 00:01
בושה לעורך ה - News 1. אלעזר שטרן לא אמר בשום מקום את הדבר הנורא שנרשם בכותרת כאן למעלה ואני מציע שהעורך יחזור מהמשפט הזה. אני מזמין כל אחד שיקשיב לראיון מהתחלה ועד הסוף. האיש הזה הוא גדול ונכונו לו ימים טובים כשיגמור את תקופת ההקפאה שלו.
כתוב תגובה ל- גדעון10
43
אלעזר שטרן
  מיאמי   17/12/09 11:07
אלעזר שטרן: אם בנך היה בשבי ככגלעד שליט, האם גם הייתה מגיב כך?! אני בטוחה שלא.
כתוב תגובה ל- מיאמי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il