w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
רה"מ נתניהו מסובך עם ממשלה שכזאת, עם ביידן, עם גלנט, עם בג"ץ והחרדים, ולערך עם כל העולם    למרות המצב בישראל רצוי לחייך מעט ולקוות לימים בהם נוכל לצחוק בפה מלא...
דן מרגלית
דן מרגלית
שאשא-ביטון הסבירה כי לא יכלה עוד בכנסת וברמה אליה התדרדרה    דווקא משום כך אני סבור כי צריך כמותה בכנסת, ובממשל בנימין נתניהו קיבלנו את ההפך, את מירי רגב
אלי אלון
אלי אלון
בנימוקים להחלטה על הצבת לוח הזיכרון לרוזנפלד, נאמר בין השאר "שלום רוזנפלד - עורך, עיתונאי ומורה היה מגדולי העיתונאים והפובליציסטים של ארצנו, שתרם תרומה עצומה בתחום העיתונות..."
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להקים את העיר חריש (ב')
מאת: איתן קלינסקי  |  12/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד לך ,איתן.
  אבי בר עם   12/10/10 14:50
איתן אתה תמים. השנאה חסרת המעצורים לאוכלוסיה הערבית עומדת מאחורי ההחלטה להפקיע אלפי דונם מהכפרים הערבים כדי להקים עיר חרדית, ועל הדרך להרוס אוצרות טבע נדירים.
כתוב תגובה ל- אבי בר עם
2
איתן,, השו חזק ואמץ.
  השוה"צ מקוה ישראל   12/10/10 15:02
החברה של השומר הצעיר מחזור 1955 ממקוה אומרים לך,חזק ואמץ. נשארת אותו איתן.
כתוב תגובה ל- השוה"צ מקוה ישראל
3
הפאשיזם בפתח
  ידידיה א.ח   12/10/10 15:15
בכפר אום אל קוטוף הצטברו 32 תשובות של מנהל מקרקעי ישראל לבקשות הכפר להתרחבות , כי מדובר באדמות שיש בהן אוצרות טבע נדירים של יער וחורש. למרות שחלק מאותן אדמות היו בבעלות תושבי הכפר לפני 1948. והנה בהבלחה של רגע - אותן אדמות שיש לשמור עליהן ,כי הן ריאות ירוקות עם חי וצומח נדירים - פתאום ניתן לעלות עליהם עם בולדוזרים. פתאום אין שם חי וצומח נדירים, כי הפאשיזם מוכן לשים לצחוק וללעג כל חוק.
כתוב תגובה ל- ידידיה א.ח
4
אסור להקים את העיר חריש!!!!!!!
  אלי ישי אטיאס   12/10/10 15:21
כתוב תגובה ל- אלי ישי אטיאס
5
משפ' פש"ס חורשת בחריש.
  אליהו חיים   12/10/10 15:45
לתת למשפחת פש"ס את משרד השיכון זה כמו לתת לפרץ את משרד הביטחון ולליברמן את משרד החוץ,הכל הפוך, מדינה של בורים ועמי ארצות ,ז'בוטינסקי מתהפך בקיברו כאשר רואה את אשר קרה לחזונו וכבר לא נזכיר את הרצל ויהודה אלקלעי.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
גם אני חשבתי שזה רעיון לא טוב
  אלישמע   12/10/10 19:06
אבל אם קלינסקי מתנגד כנראה שבכל זאת יש בו משהו..
כתוב תגובה ל- אלישמע
7
שמאלנים קנאים- אתם מוכנים לגור
  ימיני   12/10/10 19:46
שם בוואדי ערה ?? החרדים כן !!!!
כתוב תגובה ל- ימיני
8
העין העצומה לאומה היהודית
  שתום העין   12/10/10 22:24
כל כך רגישות לאומה הערבית הגדולה
כל מ"מ שיפגע מיד יקבל את הרמקול של הצופה חד האבחנה
אבל אף מילה על סבל יהודים
העין החתומה כלפיהם סגורה לחלוטין
איתן יראה רק עוית של בעיה כששערת ערבי תיפגע
אבל ים של אוטובוסים שיתפוצצו לא יזיזו לו שערה
כתוב תגובה ל- שתום העין
9
באם איני טועה,בתחילת האינתיפדה
  פלא יועץ   13/10/10 00:26
לפני כתשע שנים,נרצחו בדם קר שני ילדים רכים בביתם שבקיבוץ מצר ע"י רוצחים שפלים וצמאי דם,אשר באו מהכפר הסמוך מייסר.אז מי שרוצה לתת את לחיו השניה למכים שיערב לו.אך דרך זו לא תוביל לכך שבני ישמעאל יתאהבו בנו ויאמצונו אל ליבם.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לפלא יועץעם הרבה ישע של יועץ
  א.ק   13/10/10 07:22
פלא יועץ החליט לייחס לכפר מייסר שממנו יצאו שני הרוצחים השפלים.
רק מי שלא מוכן לקבל שאפשר אחרת - והראיה שאפשר - מחליט לייחס לכפר מייסר את הרצח השפל של תינוקות בקיבוץ מצר.
אין לכפר מייסר שום קשר לרצח השפל הזה!!!!!
פלא יועץ חייב לבקש סליחה מאנשי מייסר.
איך היה זה נראה אם הייתי אומר שנדמה לי שמביתו של פלא יועץ - שאין בו הרבמ פלא -יצא איש שירה בתינוקות חפים מפשע , והרוצח השפל הוא בכלל בנו.
כתוב תגובה ל- א.ק
אני ופלא יועץ לא בני אותו עם
  אמיר בן ששון   13/10/10 10:34
אני כיהודי מתבייש שאני ופלא יועץ שייכים לאותו עם.
אני מעדיף כל כפרי מכפר מייסר מאשר אותך, מר פלא יועץ.
איך היית מרגיש אם הייתי כותב שנדמה לי שלפני כמה שנים פלא יועץ נכנס למערת המכפלה וריסס שם בכדורי רובה כמה תושבי חברון.בזה אולי היית מתגאה , אז מה דעתך, אם אכתןב שנדמה לי שקראתי בעיתון שאתה אנסת .
במקום לחפש גשר , הרי אתה מוכן לעשות הכל שבמקום גשרים נמשיך בשנאת אין קץ.
וברשימה של הכותב יש לפחות נסיון לגשר, שעדיף על שנאה
כתוב תגובה ל- אמיר בן ששון
לאמיר בן ששון
  א.ק   13/10/10 13:43
אני מסתייג מתגובתך. פלא יועץ, אתה ואני בני עם אחד. כל אחד בחר את דרכו .
רבי סעדיה גאון הוחרם על ידי רבים וטובים בעם ישראל. בפרספקטיבה של אלף שנה , אני יכול לציין שדרכו הפוליטית, ההגותית והדתית היתה עדיפה על אלו שהיו עוינים לו ואף החרימו אותו.
כך שכולנו בני עם אחד שצריכים לכבד את דעתו של האחר , גם אם היא כואבת. דרכו של פלא יועץ כואבת לי, אבל כולנו בני עם אחד.
כתוב תגובה ל- א.ק
ראה תגובה מס. 20.
  פלא יועץ   14/10/10 07:18
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
יישר כוח על הכתבה האמיצה הזו
  אורנה רב-הון   13/10/10 04:29
וטוב שאתה מפנה את תשומת לבנו לעזרה שהערבים הגישו ליהודים. אנחנו צריכים להחזיר להם באותה מטבע - מטבע של אנושיות צרופה, נקיה מכל פוליטיקה ואינטרסים.
ברגע שנבין שאדם הוא אדם הוא אדם בלי שום קשר ללאומיותו, דתו, צבע עורו, מינו או השקפותיו הפוליטיות ונראה בכל אדם רק אדם, תפתרנה כל הבעיות שלנו.
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
לאורנה , תודה על המלים החמות.
  א.ק   13/10/10 07:37
כתוב תגובה ל- א.ק
11
הפשיזם של אטיאס וישי- לא יעבור
  לא לפשיזם חרדי!!   13/10/10 09:38
כל הכבוד לאיתן קלינסקי על מאמר אמיץ וחשוב ואין כמותו!!!הלאומנות הימנית הקיצונית, הגזענות הנפשעת והפאשיזם היהודי-החרדי היודו-נאצי מבית מדרשם של אטיאס וישי וש"ס החרדית-לאומנית-גזענית ופשיסטית נתעבים - לא יעברו!!!!!
כתוב תגובה ל- לא לפשיזם חרדי!!
ליבוביץ' אלֶק?
  איש עצוב   13/10/10 10:43
אומרים שחופש הביטוי רחב מידי בארץ, ויש כאלה שמנסים להוכיח זאת.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
12
בורות גדולה בעניין ערים חרדיות
  Yehudi   13/10/10 10:14
א' עמנואל קמה לפני יותר מעשרים וחמש שנים, היא נועדה להיות עיר אבל נכשלה כישלון חרוץ וכעת היא לא יותר מאתר יישוב מסכן בגודל בינוני פחות מאלף משפחות. ב' אלעד קם לפני כחמשעשרה שנה ולא בשנים אחרונות. וביתר עילית - לא מבואות ביתר- אכן התחזקה מאוד בשנים אחרונות ועל כל זה יש למנות את קרית ספר היא מודיעין עילית. את רמת בית שמש ועוד ערים ושכונות ענק בדרום הארץ הבעיה החריש אינה עקירת תשתיות ולא ציבור החרדי כמו שהבעיות של המדינה עם ציבור זה אינו הערים שמוקמים עבורם. אם הבעיה היחידה עם ציבור החרדי היה רק הניין הערים - נראה שכל הציבור היה משלים עם העניין בשמחה. מומלץ לכותב ללמוד את החומר לפני הכתיבה.
כתוב תגובה ל- Yehudi
13
קנאת שרים מרבה בנייה ופיתוח
  ישר כח   13/10/10 10:16
כתוב תגובה ל- ישר כח
14
קלינסקי, אתה הופך יום ללילה
  איש עצוב   13/10/10 10:39
מדוע בונים ערים חרדיות בפריפריה??? כי יהודים לא הולכים לישובים עירוניים בפריפריה, תראה את חריש, ישוב שנבנה ל 20 אלף איש ויש שם היום 300. יישוב יהודי חדש של 20,000 איש בגליל זו טעות תכנונית היסטורית, שחובה לקבור אותה באדמה או לעקור אותה עם בולדוזרים, כי שם יצליחו רק יישובים יהודיים כפרייים עם כמה עשרות/מאות משפחות או יישובי עירוניים לעולים (מיושבים על ידי המדינה ללא יכולת ממשית לבחור, ע"ע קציר הסמוכה) או יישובים גדולים שהמתיישבים בהם יבוא עם ואוצ'ר מהשמיים, כי תעודת מסע, הכתובה בידי אדם, טובה בימינו רק לרדיוס של 30 ק"מ מהערים הגדולות (מקסימות קרית מוצקין, לא מ"מ צפונה). ולמה אין ערים ערביות חדשות? אין ערים ערביות, כי ערביי ישראל לא מיוצגים בכנסת ולא מיוצגים בציבוריות הישראלית. החמאס אש"ף ואיראן מיוצגים, אבל ערביי ישראל לא מיצגים. מי זה אטיאס? מי זה דאהן? הם אנשים עם אידיאולוגיה חרדית, אבל 99% מזמנם הם עסוקים בנתינה לעם ישראל, למדינת ישראל, ולקהילה שבחרה בם. דאהן הוא גאון באקזקוטיבה, הוא היה שר הבריאות הכי טוב של מדינת ישראל, בין היחידים שמילאו את התפקיד מתוך שליחות ונאמנות לתפקיד ולא לאלה שמינו אותם. אני לא יודע אם זוכרים, אך דאהן נהג ללכת רגלית קילומטרים בשבתות לבתי החולים בירושלים כאשר פונו אליהם נפגעי טרור, הוא היה עם המשפחות, עם הנפגעים, הוא היה מר בריאות, כאשר אפילו אין לו תואר של אח מוסמך (ואולי יש לו). ואטיאס גם הוא תותח, מסיר מכשולים מקצועי, חכם, יוזם, פורץ גבולות. הם המייצגים האמיתיים והמעשיים של הציבור הישראלי, ובתוכו הקהילות החרדיות, והציבור הספרדי שומר המסורת, אשר בממצוע רמת הכנסתם נמוכה מהממוצע, אך יש מי שדואג להם, ולכל עם ישראל. לעומתם, הערבים, אשר בממוצע גם רמת הכנסתם נמוכה מהממוצע, נמצאים על קצה קצהו של הזין של "נציגיהם" בכנסת, הנציגים האלה דואגים רק לעצמם, תוך שהם מעודדים את המדון וההסתה, תוך שהם משתפים פעולה בפעולות המרדה ונוגדות חוק, והכל מאינטרסים אישיים בזויים של פרסום וחבירה ידי ביד עם הארורים שבאויבינו (ע"ע זה השפן הזה שברח מהארץ) הם נאמנים רק לכותרות שהם יוצרים בארץ ועיתונות במדינות ערב, ובשום פנים ואופן לא לציבור שבחר בהם ולווחתו. הנחשלות של ההתישבות הערבית בישראל, מתאימה לחמאס, מתאימה לאש"ף, מתאימה לאיראן, ולכן נציגיהם בכנסת לא רק שלא מנסים לתקנה, אלא מעודדים אותה עוד ועוד. וזו בדיוק הסיבה מדוע נראות התשתיות בישובים הערביים כפי שנראות, ומדוע אין ערים ערביות חדשות בישראל. "אם בארזים נפלה שלהבת, מי יגידו אזובי הקיר".
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ראיות מוצקות מההיסטוריה
  איש עצוב   13/10/10 12:23
ולמה נבחרי הציבור של הערבים לא דואגים לערבים ומזניחים אותם? פשוט כי יש להם עוד תקוות ולהעיף אותנו מכאן, וגם לפוליטיקה הישראלית זה נוח, כי כל עוד זה המצב, אפשר, מוסרית, גם לחשוב על להעיף את הערבים מכאן. דוגמא חיה. במשך שנים רבות המלפגות החרדיות, אגודת ישראל ופועלי אגודת ישראל סירבו להכיר ב"ישות הציונית" הן ישבו בכנסת אבל לא שירתו את הבוחרים שלהן אלא שירתו את אלוהים וכמה רבנים תאבי כוח וחסרי בינה. והמצב הכלכלי של החרדים היה בזבל, ובני ברק נראתה כמו עזה בימים הפחות טובים שלה וזה נמשך ונמשך, כי אלוהים אמר להם שהישות הציונות היא תופעה חולפת צריך רק סבלנות, ובינתיים שיסבלו האספוף, ומצוות הבורא, מי לא יקיים. ואז באה קבוצת צעירים, רובם אחרי שרות צבאי, שבכלל לא הרהרו מראש על עצם זכות קיומה של המדינה (ההרהור הזה מקורו אצל האשכנזים בלבד), דרעי, ישי, דאהן ואחרים כבשו את הקלפי, נכנסו למשרדי הממשלה הבכירים היותר, והפלא ופלא מהפכה, גם הזרימו דם צעיר בכל פעולות הממשלה (משרד הפנים לפני ימי דרעי (היה בן 27) נראה כמו משרד ההגירה הבריטי בשנת 1716 (לפני הספירה) ויש ערים חרדיות, יש השכלה לחרדים מבוגרים, ויש תעסוקה המתאימה לאורח החיים הייחודי, ויש הכרה בחרדים ובזכותם לאורח חיים ייחודי(למעט קבוצות קיצוניות כמו בית המשפט העליון) ויש גם הכרה של החרדים (למעט קבוצות קיצוניות), ואז חברי הכנסת מטעם הקב"ה הידלדלו והידלדלו, ועל מנת לשרוד הם נאלצו לגייס כוחות צעירים משכילים ושקולים (כמו ח"כ גפני) הם נכנסו לממשלה (כסגני שרים) והתחילו סוף סוף לעבוד במקום לקשקש בקומקום. מי שלא יודע, ח"כ גפני הוא מאבירי איכות הסביבה של הכנסת, וכפי שזכור לי איכות הסביבה לא כתובה בעשרת הדיברות אלא מדובר בכינוי אוניברסאלי שנולד במאה ועשרים, שהחילוני הממוצע עוסק בו הרבה יותר מהחרדי הממוצע, ולגפני שנבחר על ידי חרדים, יש כמובן אג'נדה חרדית אך לא רק חרדית, הוא חבר כנסת ישראל, וברור לו ובייחוד ברור לרבנים של הקהילה החשובה הזו, שהם עברו לצד הבונים של מדינה היהודית/דמוקרטית/ציונית, ונטשו את הצד של מחריביה. ברגע שהיישוב הערבי במדינת ישראל יחליט שמקומו במדינה היהודית הדמוקרטית, וככל שזה יקרה טרם משבר אשר יחייב החלטות מאד קשות בנוגע ליישוב זה, תקום מפלגה של צעירים, אשר תבין שישראל היא מדינה יהודית דמוקרטית קיימת לעולמי עד, ומחובתם לציבור הערבי והיהודי, הוא להפסיק להלחם, להפסיק לחלום על עראפת כמושיעם, ולהצטרף להנהגה הבונה את הארץ, ולהיות גורמים מובילים בהנהגה הזו, תחילה באותם משרדים "דפוקים" כמו בריאות, רווחה, עבודה (אשר משם אפשר למנף בחצי שנה את כל מה שלא נעשה ב 60 שנה) ואז הם גם יקבלו בקלפי קולות המקבילים לכוח ההצבעה של הערבים, לאחמד טיבי יתחילו השפתיים לרעוד והוא יחזור למוקטעה, או יהיה הגניקולוג האישי של הבוגד שברח (אחרי שיגלח את השפם), וזועבי תפתח מלון באנטליה, או חברת קרוזים באיראן, והבוגד שברח ייחנק בגיהנום, ואז האפליה תפחת, וימצאו מנגנוני תיקון, ואז יהיו תקציבים וערים ויישובים והשפעה פרלמנטארית וחוץ פרלמנטארית. וכל הסיפור הזה לא יהיה פרודוקציה חדש, אלא רפרודוקציה מוכחת על בסיס ההצלחה רבתי של ש"ס. לא צריך להמציא כלום, רק להעתיק את מה שעשה דרעי הגאון (וכמובן לפלטר את השטויות שעשו הוא וחבריו בדרך). כאמור המצב הקיים הזמני טוב לכאורה לכולם, כי הוא זמני הדדית, הכדור בידי הערבים להחליט האם לנו הם, או לצרינו. ואם לצרינו לא תהיה ברירה בסופו של דבר אלא להתנהג אליהם כמו אל צרינו, על אף שכעת עדי
כתוב תגובה ל- איש עצוב
כל מילה בסלע, או במליון
  Yehudi   13/10/10 12:52
כתוב תגובה ל- Yehudi
תודה, ידעתי שאני צודק
  איש עצוב   13/10/10 13:58
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  איתן קלינסקי   13/10/10 14:06
אני מוכן לקבל את כל הטענות שלך . רק קשה לי לעיין בתשובת שר פנים בישראל לשאילתה בכנסת , שאין כל אפשרות להענות לבקשת ההתרחבות של הכפר אום אל קטוף הנושק לחריש - כשחלק של האדמות הן היו ברשות הכפר לפני 1948 - בטענה שמדובר בשטח שיש בו מכמני טבע יקרים ונדירים, שחיבים לשמור אותם לדורות הבאים....
ולפתע אותן אדמות במחי יד אחת "הוכשרו" והן התשתית ל-9000 הדירות החדשות ולא השטח שכבר עשרים שנה ממתין עם תשתיות קיימות קבורות באדמה.
בסיור שערכתי עם חברי באום אל קוטוף ב-2.10. ראיתי במו עיני כמה עשרות תשובות - כולן כמעט באותו נוסח - לאנשי אום אל קוטוף ,שלא ניתן לבנות על אדמה שיש בה חורש נדיר ובעלי חיים נדירים.... לאן נעלמה לפתע כל הנדירות.
מדוע אי אפשר לנהל דיאלוג עם אנשי הסביבה - יהודים וערבים - ורק דרך ועדה מיוחדת שאפילו עוקפת את ועדות לבנין ערים של המועצה האזורית .
איש עצוב יקר, אינני יכול להתעלם מגילויי עוינות לכפריי ואדי ערה הערבים, כפי שהתבטאו כמה שרים וכפי שפועלים היום כמה שרים.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
ודאי שיש עוינות ודאי שיש אפליה
  איש עצוב   13/10/10 17:50
אבל במקום שההנהגה הערבית תמשיך לשבת עם האצבע ב.... שתתחיל לעבוד, וזה מחייב אותם קודם כל להכיר במדינת ישראל, היהודית והדמוקרטית, והם עוד בטוחים שאנחנו תופעה חולפת. אין כל מצב ששר יהודי לא יפלה ערבי (בממוצע), גם אם השר הוא שמאלני. הבדלי התרבות, פערי ההשכלה, הבדלי החשיבה, אי הכרת המערכת ע"י הערבי, אי ידיעת הדינאמיקה על ידי הערבי, החברים במקומות הנכונים, החברים של האשה של השר, של בנו, בתו, של אחותו, כל אלה ואחרים הם המנוע העיקרי של אפליה, תסתכל בבתי הכלא ותגיד לי אם שופטים לא מפלים לרעה ערבים, ושופטים הם ודאי כאלה המחשיבים עצמם כהומאניים, ליבראליים, ואני משוכנע שאחוז השמאליים (אידיאולוגית) מקרבם רב משמעותית המהאחוז של השמאליים בקרב כלל הציבור. על מנת שיתנו אישור בניה לערבים צריך סגן שר פנים ערבי, ועל מנת שיהיה סגן שר פנים ערבי, צריך שהערבים הישראלים ייצאו פורמאלית ממעגל הלחימה ויעלו לישראל היהודית והדמוקרטית, (והם כמו היהודים לא יצטרכו להצהיא כלום) ואז יתנפצו אל כל הרוחות הפוליטיים כל האחמד טיבים והאלסנעים וכל שאר שוחרי ההסתה והמלחמה, ויגיעו חבורה של אנשי מעש, אשר יתרמו למדינה, מתוך מתן תשומת לב מירבית לקהל הבוחרים שלהם, ורק כך יצטמצם מעגל האפליה. בכל דרך אחרת, אנו נגיע למצב שחובה יהיה להפרד, הם ימשיכו לשאוף להעיף אותנו, ויגיע רגע שינסו (ברגע של חולשה שלנו), ולכן תהיה אז חובה להעיף אותם, או לפחות את חלקם.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
15
ואדי ערה לכולם
  א ש ליאור   13/10/10 10:46
היה טוב לו ההגיון הכריא היה מנצח. לצערינו האינטרסנטיות הצרה מובילה את בעלי השררה בכל מקום שבו זה ניתן.
כתוב תגובה ל- א ש ליאור
16
מאמר שקול
  אמירבן ששון   13/10/10 10:53
כתוב תגובה ל- אמירבן ששון
שָתוּל כותבים עם ת'
  איש עצוב   13/10/10 12:25
כתוב תגובה ל- איש עצוב
17
קקה-לינסקי טרוריסט, ויואב יצחק
  מטאטא   13/10/10 11:27
תומך טרור.==== קקה-לינסקי זורע טרור תעמולתי במדינת ישראל, ומקבל זכות ביטוי מיואב יצחק חולה הרייטינג. עד מתי מר יצחק תמשיך לתמוך בטרור הסמולני?... האמת, אני מבין אותך, יש לך דוגמה טובה. נוני מוסזס חיסל את הדמקורטיה בישראל לטובת עסקיו, ואתה הולך בדרכו!!! תבורך.
כתוב תגובה ל- מטאטא
18
איתן תמשיך להיות איתן
  אביב בן מנחם   13/10/10 12:37
כתוב תגובה ל- אביב בן מנחם
זו ברכה או קללה?
  אלישמע   13/10/10 16:08
כתוב תגובה ל- אלישמע
19
של איתן - והצרצור הקבוע שלו
  המוסר הכפול   13/10/10 15:18
בכל המזרח התיכון אסור ליהודים לגור בשום מקום
רק לערבים פתוח המרחב כולו
אם פוגעים ביהודי בתחום המושב הקטן של הישוב היהודי
עיניו הקהות של קלינסקי לא יצליחו להבחין , אפילו מדובר במאות יהודים.
אבל אם יש דיון במפלגה כש"ס על עיר דתית, והכל רק דיבור, הוא יפציץ את העיתונות בסירנות, ומלל. אם הייתי חושב שמדובר באדם רגיל, הייתי חושד שתחתוניו מוחזקות בידי אחד מאויבינו.
אבל אני חושש שהוא עושה זאת בהתנדבות
כתוב תגובה ל- המוסר הכפול
20
בינתיים,טול קורה מבין עיניך,
  פלא יועץ   13/10/10 20:00
וראה באיזו קלות הינך מוכן להכריז כי הינך מוכן לוותר על בני עמך,תמורת ידידות מזוייפת ואינטרסנטית בלבד עם בני ישמעאל,ועוד משום מה נעלב עד עמקי נפשך.בדוק שוב את עמדותיך בשקט ובפיקחון.[אף לא העזת לומר מילה בגנות רצח שפל של תינוקות בלילה במיטתם ע"י מי שהינך מעדיף עלי כחלק מעמך.]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il