w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שאשא-ביטון הסבירה כי לא יכלה עוד בכנסת וברמה אליה התדרדרה    דווקא משום כך אני סבור כי צריך כמותה בכנסת, ובממשל בנימין נתניהו קיבלנו את ההפך, את מירי רגב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רמי לוי - הבלוף הגדול
מאת: נסים גבאי  |  21/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר חשוב
  סתם_1   22/07/11 10:37
הייתי רוצה לקרוא הרבה יותר מאמרים כאלו. זה הריאליטי האמיתי. חסרים לדעתי תוכניות כאלו בתקשורת, ברגע שיפרץ הסכר יהיו לדעתי ללא סוף. יש כאן כר נרחב לחשיפת שחיתויות. אני קראתי לזה מלשינון אינטרנט. יש שתי בעיות הפוכות: 1. סכנה לתביעות דיבה - לכן צריך להזהר בפרטים שחושפים, מצד שני יש סכנה להשמצות שווא, צריך להזהר גם מזה, והקורא צריך להתרשם ולשפוט מה הוא קורא.
כתוב תגובה ל- סתם_1
לסתם 1
  יונתן קטן 18   24/07/11 09:22
קצת מבאס לענות לך על פיקנטי, כי זו חוכמה בדיעבד, אל תשווה את פיקנטי לרמי לוי, פיקנטי העסיק 1000 עובדים, בשיא כשהיו לו 10 סניפים, מחזור המכירות של פיקנטי , בשיאו, שווה למחזור המכירות של רמי לוי בסניף מודיעין בלבד. מתברר שהקונספט של פיקנטי, להתמקד במעדניות נקניניקים, לא עניין אף אחד. בדיעבד , היה עדיף להחזיק פרות וירקות. המגוון הקטן של פיקנטי, היווה נקודת תורפה רצינית, מתחריו יכלו בקלות למכור ולפרסם את ה20 פריטים שהוא מכר, יותר זול ממנו. כמי כן משה בגש הסתבך עם רשות המסים, ועוד הסתבכויות אחרןת שגרמו לו להפסיד מליונים. לעניין נסים גבאי, לאחר שבדקתי את העובדות, גיליתי שהבחור פשוט שקרן, ומניעיו לא בדיוק ברורים לי, אך ברור לי שאלה בעיות פרטיות שלו, שמקורם בעיקר בנקמה ובנסיון לפגוע ברמי לוי על לא עוול בכפו. נסים גבאי רשם שעובדי רמי לוי אינם יודעים קרןא וכתוב, נסים גבאי כתב שמנהל הסניף הוא כשלון, וירד עליו ברמה האישית, נסם גבאי רשם שלא שילמו לו נסיעות, אני יודע שמדובר בשקרים, אך גם אם נניח שיש מעט מהאמת, איפה אתה רואה פה שחיתות??? האם לאדם שאינו יודע קרוא וכתוב לא מגיע להתפרנס?? האם זו חוכמה לפגוע ולהשמיץ כאלה שאינם יודעים לקרוא בבלוגים?? נסים גבאי הוא שקרן, והוא מוזמן לפרסם פה את תלוש השכר שלן, שנראה אם אמת בפיו, ואם באמת לא שולמו לו נסיעות. שהרי אם כך, הוא יכל להגיש קובלנה פרטית בחינם , לבית הדין, שם היה מקבל דין צדק במהירות. אני בעד להילחם בממסדים מושחתים, אך פה, זה לא המקרא. מגיע לרמי לוי פרס ישראל , על כך שהצליח איפה שנכשלו: פיקנטי, קלאב מרקט ועוד רבים וחכמים אחרים. רמי לוי הוא איש פרטי, לגיטימי בעיני שיעסיק בני משפחה רבים בחברה, שהרי הם לא ירקו לבאר ממנה הם שותים, ושהרי הם לא ישמשו כסוס טרויאני כמו נסים גבאי.
כתוב תגובה ל- יונתן קטן 18
2
דיווח מתוך המערכת של רמי לוי
  נסים גבאי   22/07/11 11:18
המערכת כמרקחה. מתברר שברשת יש גם היודעים קרוא (על כתוב אינני חותם) והם קוראים את דבריי באתרים הרבים בהם אני מפיץ את דבריי. יום טוב לכולנו. (ניתן לקרוא ביתר פרוט את דבריי בבלוג שלי ב"דה מרקר").
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
האמת על פועלו של נסים גבאי
  יונתן הקטן   22/07/11 15:09
כתבה אחת מתוך מאות כתבות , שתסביר לכם קצת על פועלו האמיתי - ועל מניעיו הנפשיים של נסים גבאי - להשמיץ אנשים משכמם ומעלה כמו מר' רמי לוי.
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן
3
נסים גבאי - הפרעה נפשית.
  יונתן הקטן 18   22/07/11 11:49
מכיוון שאני יודע בוודאות שכל דבריך רחוקים מן האמת , חיפשתי בגוגל את השם שלך , בכדי לדעת מה גורם לאדם להפיץ דברי בלע והשמצה שאין בהם כלום מהאמת. לפני שאגיב , רק אציין שאינני עובד רמי לוי , ותגובתי היא אובייקטיבית לחלוטין. מהבלוגים הרבים שהנך מפיץ באינטרנט , יש מסקנה אחת ברורה , שמדינת ישראל כולה - אינה מנוהלת כמו שצריך - ושכל מה שנשאר זה פשוט לרדת מן הארץ - למדינה חדשה - (ומומלץ שמר' נסים גבאי יהיה ראש הממשלה שם). צר לי לשמוע שאתה סובל מכך שעריית נתניה כביכול , גרועה , צר לי לשבוע שאתה סובל כי רעייתך אינה מבשלת טוב מספיק , צר לי לשמוע שאתה סובל כי צה"ל הינו גוף גרוע , ושחיל האויר הינו חייל שלא מתפקד (כנראה מכיוון שעשית קורס טיס אזרחי של שבוע - ושהקורס הזה נתן לך כלים - להחליף את מפקד חיל האויר). צר לי לשמוע אתה מחליף עבודה בכל 3 חודשים - כי כל מקומות העבודה שהועסקת בהם - היו כ"כ גרועים - עד שהחלטת לעזוב. בשלב הזה , כבר הפסקתי לקרוא את כתביך , מכיוון שנכנסו בי אנרגיות שליליות - והתחלתי לבכות - שכמעט ואין גוף במדינה - שהוא מושלם כמו מר' נסים גבאי. אולי זה ישמע ציני , אך זה בכלל לא . אני ממליץ לך לקבוע תור לפסיכולוג - שישפר את הרגשתך - ויתן לך פרספקטיבה חיובית לחיים. בגדול אני יכול להגיד לך - שהחיים נפלאים . שצה"ל הוא הצבא הטוב בעולם , ושבתור צנחן לשעבר , מדי פעם סבלתי והיה לי קשה , אך לרגע לא הייתי ממורמר. ועדין הרגשתי גאווה לשרת בצבא הכי טוב בעולם (וגם בחיל הכי טוב בעולם - מבלי לפגוע בשאר החיילות.) גם עריית נתניה עושה עבודה נפלאה (מרוב עשייה - יש פה ושם כמה תקלות - שאותם בחרת להקצין - אבל בגדול אני חושב שהרוב מצויין) גם הסופרמרקט של רמי לוי בנתניה הוא מהיפים והטובים במדינה. אני מאד שמח בשבילך שהבנת שאתה מסתדר מצויין עם בע"ח , ורכשת לעצמך 3 כלבים וכמה סוסים. שהרי ידוע שבילוי עיקבי עם בע"ח תמימים , משפר בעיות נפשיות מהסוג שלך , ויכולות לשפר את ההרגשה בכל הקשור לאהבת אדם והזולת. ואם המינון אינו מספיק - ועדין קשה לך להתמודד עם נוכחות של בני אדם , מכיוון שאתה עילוי כ"כ גדול - ושכולם נחותים ממך.......... אני ממליץ לך להירשם לחוויה בלצי נשכחת בריף הדולפינים באילת. יש שם צוות נפלא - המתמחה בטיפול באנשים עם בעיות מרמור גם יותר חמורות משלך. הדולפין הוא יונק נפלא - אינו מקטר , ואף שאינו מכיר אותך , הוא יתן לך חיבה , ולא יביע שום דיעה השונה משלך. אומרים שבילוי עם דולפינים מחזיר אתצ שמחת החיים ,ואת הביטחון בבני האדם. בכל מקרה , אני אומר לך , רוב בני האדם (כולל מר רמי לוי ) הם אנשים נפלאים שהקב"ה ברא בצורה מושלמת - אך כל אחד שונה מהשני. אם תקבל את העובדה הזו , ותדע - שרק מי שמשלב ידיים רוב הזמן בחומר מעש בחצר לייד העצים (כפי שציינת שאתה אוהב לעשות) - חף מטעויות. שבת שלום ומבורכת.
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
מאחר ולא נמחקת, אומר לך
  נסים גבאי   22/07/11 13:17
כמובן שאני מצפה מאתר מכובד כמו כאן למנוע מחולים כמוך הרודפים אחריי לכל מקום רק כדי ללכלך, למחוק אותם עד כדי חסימתם. ולעניין עצמו: קרא תגובות אנשים שפויים באתרים הרבים בהם אני כותב, והבן שאולי אין הרבה היודעים להלחם על זכויותיהם, גם למען אחרים - אבל אם יש, תן להם קצת מהכבוד הראוי להם. באשר למחלתך וכמובן אי הבנתך את הדברים, אפילו אינני מרחם עליך.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
נסים גבאי -הפרעה נפשית המשך...
  יונתן הקטן 18   22/07/11 15:03
נסים גבאי - הנך ידוע כמתלונן סידרתי .
ואת זאת ניתן להוכיח בחיפוש קל בגוגל.

כמות התביעות שהגשת ונדחו - יותר גדולה מכמות העצים שיש בחצר של אביך.

תפסיק להציק ולהפריע לאחרים לחיות.

במקום לשבת בקרוואן בחצר של אביך ולבלבל את המוח בבלוגים חסרי רייטינג, צא לעבוד ולתרום .

אני מצרף קישור לכתב תביעה הזויה שהגשת ,
בו ניסית להתעשר שלא כדין על חשבון עיריית נתניה בתביעה חסרת בסיס ומנופחת.
הסיבה שפיטרו אותך היא בעיקר כי הסתובבת בסניף בלי לתרום מאומה.
האמת היא שכולם חשבו שאתה לקוח - ורק כשזיהו שמדובר בעובד מתחמק - אז פיטרו אותך.
לא הבנתי איך ע"י גרימת נזק לעירייה וקבלת הכנסה וקצבאות כמעט מכל גוף אפשרי - אתה תורם לחברה ???
מעניין שכל קורות החיים שלך (בגילך המופלג) מסתכמים בקורס טיס אזרחי של שבוע.
אני נדהם מכמות התלונות והקיטורים שלך באינטרט .
כמעט ואין גוף בארץ שאין לך דברים שליליים בלבד לפרסם כנגדו.

חפרתי וחפרתי - ואז מצאתי את האמת על המירמור שלך.
קישור מספר 3 מגלה כי את כל הירושה של אביך - איבדת בהימורים בבורסה .
אני מציע שתפסיק להתהדר ולייעץ לכל מדינת ישראל - בכדי שלא תטעה אנשים - ויגמרו בסוף כמוך !!!
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
ליונתן הקטן
  אלכס אביב   22/07/11 16:59
קראתי את התגובה שלך והחלטתי ללכת צעד נוסף ולקרוא חלק מהמאמרים של נסים גבאי בדה מרקר. אני מוצא שהמאמרים שלו מאוד אקטואליים וענייניים. חלקם נובעים כנראה מכאב אישי שעבר וחלקם מתוך אכפתיות שיש לרבים מאיתנו אך נמנעים מלהפיץ זאת ברבים. מחלת נפש אין פה אך אכפתיות ואמפתיות יש.
כתוב תגובה ל- אלכס אביב
4
מנוול-שצריך לבדוק את מניעיו
  אליפז   22/07/11 16:13
אין לי ספק שאתה ממורמר או שליח מתועב של רשתות העושק והמרמה.את מי מענין מה קישקשתה???המחסן קטן?מה אכפת לי אם אני קונה סל מוצרים שזול ב-40 אחוז?????נקי,טעים,איכותי??????זו דרכם של עשירים חזירים,שמזהים גורם הפוגם להם בהכנסות ובעושק קונים-ומפעילים קמפיין אגרסיבי כדי-להתנכל לו.שיטה סרוחה ומבישה-שפשטה רגל.לכן תעשה חשבון נפש עם עצמך על נסיון נואל זה לפגוע בצדיק".לאיש מגיע להדליק משואה ביום העצמאות לאות הערכה על מחוייבותו לאזרח בשונה מהרשתות-שעשקו אותנו.כל הכבוד לרמי לוי.תמשיך-ותצליח.
כתוב תגובה ל- אליפז
5
יש לנו כאן מעבדה בזעיר אנפין
  המומחה   22/07/11 16:50
אין ספק שיש עניין לציבור. דיונים כאלו מעוררים רגשות רבים, מסעירים, ומלהטים את האווירה. גם אם היא שלילית, אין מה להבהל, פרצופים חייכנים זה לא מה שהציבור צריך. לנסים אני רוצה לומר: אל תסתום את הפה לאף אחד. אל תעז אפילו לחשוב על זה. לאחרים אני רוצה לומר: אם הוא שקרן תגישו תביעת דיבה. ליהונתן הקטן אני רוצה לומר: נסים צודק: הכל במדינה קורס, אם אתה חושב שכאן גן עדן זה משום שאתה שייך לאלו שעושקים את המדינה. תתווכח איתי לא עם ניסים.
כתוב תגובה ל- המומחה
ועוד איך שכאו זה גן עדן.
  יונתן הקטן 18   22/07/11 23:29
אני לא מהעושקים את המדינה, ואני אדם פשוט מהמעמד הבינוני מינוס. אני לא מתבטא בכתב ברמה גבוהה כמו נסים גבאי, ולכן גם לא טוב בדמגוגיה כמו נסים גבאי. אם אצליח לשכנע משהו, זה בזכות האמת הפשוטה הגלויה לכל. לצאת בהצהרה שהכל קורס, זה קודם כל רחוק מן האמת. בזמן שכל המדינות המפותחות והגדולות בעולם קורסות כלכלית, אנחנו צריכים להודות על מצבנו. נסים גבאי מנסה להכפיש ולהשמיץ את רמי לוי, שהוא בשבילי מודל לחיקוי. אחד שמצליח להקים אימפריה, ממש מאפס, על אפם וחמתם של טייקונים כמו נוחי דנקנר , שניסו להפיל אותו לאורך כל הדרך, וכל זאת ביושר והמון דרך ארץ, הוא איש למופת , שצריך להרצות באוניברסיטאות בכדי לתת תקווה לצעירים, שידעו שכל אחד יכול. זה שרמי לוי הוא איש עשיר, רק משפר את חיינו, במסים הרבים שהוא משלם, וב3000 העובדים שהוא מעסיק, הוא לא גנב את זה לאף אחד. להשמיץ את מדינת ישראל על כל גופיה, זו טיפשות, מציע לכם לחפש את השגי המדינה , שבסה״כ קיימת 50 שנים, ואולי קצת לקבל פרופורציות ולהרגיש גאווה, אותה מר נסים גבאי מנסה להוריד. כל הכבוד לרמי לוי, מחכים שגם יכנס לנדל״ן , וימכור לנו דירות בזול , ואני הראשון שרץ לקנות. מחכים שיפתח כבר את חברת הסלולאר, ושיתחרה בסלקום ואורנג ופלאפון שעשקו אותנו שנים רבות. אם רמי לוי לא היה קיים, היה צריך להמציאו. שימשיך להשקיע בארץ שלנו, ושידע שנסים גבאי הוא מיעוט אומלל.....
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
שלום מר קטן
  סתם_1   23/07/11 23:19
אני אדם שרגיש לשחיתויות. התופעה המתרחשת כאן אופיינית לחשיפת שחיתות. כלומר השמצות אישיות כנגד החושף. מבחינתי במקרים כאלו כל מילה כנגד החושף מיותרת, רלוונטי רק התייחסות לטיעונים. מטבעם חושפי שחיתויות הם אנשים ממורמרים הזועמים על מחדלים, כך שהאשמתם במירמור לא משנה הרבה. בדרך כלל גם פוגעים בהם, כך שהאשמתם שהם רוצים לנקום גם לא מסייעת. מה שמעניין כאן זו הנועזות שלו לחשוף זאת וכך להיחשף לתביעות דיבה. עדיין לא פיענחתי את הצופן הזה: קרי, איך לעשות מלשינון אינטרנט שיהיה חוקי לחלוטין. לא אתפלא אם אצל רמי לוי יש פרוטקציות, ולצערי ההתקפות שלך על הכותב לא הצליחו לשכנע אותי שהוא משקר. אגב, מעניין אותי מאוד למה בדש נכשל ורמי לוי הצליח. מישהו יודע?
כתוב תגובה ל- סתם_1
6
כותב עם דמעות של תנין
  הקוזאק   22/07/11 17:34
כתוב תגובה ל- הקוזאק
7
לכל האנשים הפשוטים
  עמי242   22/07/11 18:02
אם פעם יאיר מזלכם ותהפכו לעשירים גדולים, תמיד אבל תמיד יהיו ''חברים''מהשכונה שישבעו בכל בבא אפשרי,שראו אותך אוכל מפח אשפה, ואתה תשאל למה? כי אתה היום שונה מהם,,,
כתוב תגובה ל- עמי242
8
קבלו תוספות
  נסים גבאי   22/07/11 20:38
רמי לוי ל"גלובס": "אני עממי. בלי מזכירה. כל עובד יכול להתקשר אליי בכל רגע, ואפילו כל אזרח. אני עונה אישית לטלפונים". אבל מה קורה במציאות הלא שיקרית: עבדכם הנאמן כעובד מחפש את רמי לוי כבר יותר משבוע, וכל מה שאני שומע זה: "הוא לא מדבר עם העובדים שלו, אתה חי באשליות שתדבר איתו". בינתיים התפטרתי, שלחתי לו פקס מיידי, ואחרי יומיים של אי הענות הזנתי את חצי העולם בסיפורים על הרשת שלו. הנ"ל טרם התקשר אליי. אין בעיה, אני ממתין. הכירו בבקשה את העובדים ברשת רמי לוי (לא רק בנתניה). רמי לוי לא יעסיק אנשים עם מוסר עבודה, עם נסיון, ואולי אפילו עם "אלמנט בונה" מאחורי ראשם... כדי שיתרמו למערכת. הוא יודע הכל, ומה שהוא צריך זה רק עבדים שיתגלגלו לו במערכת. כיצד הוא עושה זאת? הוא מגייס ראיס ערבי שלו צוות של עשרות נערים (לפעמים מתחת לגיל 16), והם במחיר סיטונאי באים כאילו לעבודות נקיון. אז נקיון... כמעט ואין. אבל את "עובדי הנקיון" הללו שברובם אינם יודעים מילה בעברית, מנסים להעביד במחלקות השונות... כי פועלים יהודים בשכר מינימום קשה להשיג. התוצאה? הנערים הללו מקבלים משימה... וכעבור שניות נעלמים... עד שכעבור שעה נמצאים וחוזרים שוב "לעבודה"... וחוזר חלילה. בין לבין הם הורסים כמה שיותר סחורה... אתם לא מאמינים? אל תאמינו. בתוך מסגרת "עבודה" כזו ניסיתי לתפקד, לעזור, לעשות בעצמי, ומעבר לכיבוי שרפות פה ושם... קרסתי.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
9
ועוד אחת
  נסים גבאי   22/07/11 20:50
מישהו שאל אותי: "אבל אתה חתום על סודיות, אינך מפחד?". קודם כל, אני מפחד. פחד הוא דבר טבעי, ואני שמח לפחד... ולדווח. תגיד לי רמי לוי (סליחה שאנחנו מדברים דרך האינטרנט, אבל זמינותך לכל דיכפין במשרד ללא מזכירה שלך, מוטל בספק...). אמור לי: האם שמעת על חוקי מדינת ישראל? האם הם אינם מעל כל טופס שאתה מחתים את עובדיך? למשל: החתמת אותי על חוזה עבודה ובו שכר איקס (כולל נסיעות). מה זה החארטא הזה? לא ידוע לי שכר עובד הכולל נסיעות. דע לך שאמרתי זאת בעת חתימתי על ההסכם, אבל הוספתי שלא אקום ואלך על נושא זה. יחד עם זאת דע לך, זו חוצפה לאגד משכורת עם תוספת נסיעות חוקית המגיעה לכל עובד, ולא חשובה משכורתו. אבל זה הרע במיעוטו באי הבנתך את חוקי מדינת ישראל. האם ידוע לך שמנהל הסניף קרא אותי אליו ואיים עליי באי המשך עבודתי (לפני כחודש), רק כי עמדתי בתנאי חוזה העבודה שלי?! כך אמר: "אתה עוזב את העבודה בדיוק בהתאם לשעות עליהם אתה חתום. זה לגמריי לא מקובל עליי". לשאלתי, מדוע לא ישלם לי עבור השעות הנוספות עליהם הוא מתעקש שאשאר? ענה לי: אתה צריך לתרום למערכת. אנחנו לא משלמים על שעות נוספות... אתם יודעים מה? מאותו יום נשארתי עוד שעה או שתיים, על חשבוני, למען התרומה הענקית שלי למערכת. מבחינת המנהל (שנוי במחלוקת בלשון המעטה, ואל תשאלו אותי, שאלו את כל יתר המנהלים והעובדים, עד האחרון שבהם), כל מה שעשיתי בתשע וחצי השעות "הרגילות" שלי שוות כקליפת השום. מה שאהב בעיקר היתה העובדה שנשארתי עוד שעות...
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
10
לא יורק לבאר , מחרבן לתוכה !
  ישמעאל   23/07/11 06:49
באיזו זכות בכלל , נותנים לאיש כמוך במה להשמיץ עסק שעבדת בו ואולי , רק אולי , התגלעו חיכוכי עבודה בינך לבין ההנהלה . אולי ורק אולי , לא עזבת את עבודתך אלא העיפו אותך ממנה . ואולי רק אולי , נכשלת בתפקידך או שאולי רק אולי אתה פועל ממניעים מסחריים בתחרות בין רשתות השיווק . מי שהיה מעורב או עובד של עסק והתפטר או פוטר , הערותיו לגבי אותו עסק אינן שוות את המקום שהם תופסות בעיתון . פובלציסטים בגרוש בסגנון של יריקה לבאר תוך טענת : "אני לא יורק לתוכה" לא שווים את ההתייחסות הרצינית .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אענה לך
  נסים גבאי   23/07/11 07:05
"ואולי , רק אולי , התגלעו חיכוכי עבודה בינך לבין ההנהלה" . לידיעתך: רוב רובה של ההנהלה בנתניה ובירושלים, הבינו מהר מאוד שנפל לידיהם "אוצר עבודה" ו/או פרייאר במונחים עממיים שלנו. "אולי ורק אולי , לא עזבת את עבודתך אלא העיפו אותך ממנה". לא רק שלא העיפו אותי מהעבודה, אלא שעשיתי זאת בתוך דקה וחצי, בלחיצת יד תוך ריצה לעשרות עובדים ומנהלים המומים, ועד שהצליחו לסגור את פיהם מהתדהמה - נעלמתי הביתה. "ואולי רק אולי , נכשלת בתפקידך או שאולי רק אולי אתה פועל ממניעים מסחריים בתחרות בין רשתות השיווק ". חחחחחחחחחחחח שמי: נסים גבאי
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אענה לך
  נסים גבאי   23/07/11 07:05
"ואולי , רק אולי , התגלעו חיכוכי עבודה בינך לבין ההנהלה" . לידיעתך: רוב רובה של ההנהלה בנתניה ובירושלים, הבינו מהר מאוד שנפל לידיהם "אוצר עבודה" ו/או פרייאר במונחים עממיים שלנו. "אולי ורק אולי , לא עזבת את עבודתך אלא העיפו אותך ממנה". לא רק שלא העיפו אותי מהעבודה, אלא שעשיתי זאת בתוך דקה וחצי, בלחיצת יד תוך ריצה לעשרות עובדים ומנהלים המומים, ועד שהצליחו לסגור את פיהם מהתדהמה - נעלמתי הביתה. "ואולי רק אולי , נכשלת בתפקידך או שאולי רק אולי אתה פועל ממניעים מסחריים בתחרות בין רשתות השיווק ". חחחחחחחחחחחח שמי: נסים גבאי
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
אענה לך
  נסים גבאי   23/07/11 07:06
"ואולי , רק אולי , התגלעו חיכוכי עבודה בינך לבין ההנהלה" . לידיעתך: רוב רובה של ההנהלה בנתניה ובירושלים, הבינו מהר מאוד שנפל לידיהם "אוצר עבודה" ו/או פרייאר במונחים עממיים שלנו. "אולי ורק אולי , לא עזבת את עבודתך אלא העיפו אותך ממנה". לא רק שלא העיפו אותי מהעבודה, אלא שעשיתי זאת בתוך דקה וחצי, בלחיצת יד תוך ריצה לעשרות עובדים ומנהלים המומים, ועד שהצליחו לסגור את פיהם מהתדהמה - נעלמתי הביתה. "ואולי רק אולי , נכשלת בתפקידך או שאולי רק אולי אתה פועל ממניעים מסחריים בתחרות בין רשתות השיווק ". חחחחחחחחחחחח שמי: נסים גבאי
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
11
לסיכום "רמי לוי הבלוף הגדול"
  נסים גבאי   23/07/11 06:59
לסיכום "רמי לוי הבלוף הגדול". 1. עובדתית, רמי לוי הצליח להרעיד את שוק רשתות השיווק בתחום המזון. המצב הפנימי בחברה הענקית הזו (שאין לי נתונים על החוסן הפיננסי שלה) מראים רק המשך דרך אחת: התרסקות. 2. רמי לוי שהצליח להתברג לראש המודעות הצרכנית, עשה זאת בעיקר בגלל טיפשותם של אנשי התקשורת. אלה השומרים בקנאות על אי מתן פרסום חינם לבעלי עסקים שלא שילמו בעדו ממיטב כספם, נפלו בפח "העוף בשקל" ומאז מעניקים לרמי לוי פרסום חינם חסר גבולות. 3. רמי לוי המתהדר בעממיותו וזמינותו המיידית לכל עובד ולקוח, מתברר כממודר כאילו היה איש שב"כ. המוטו בין עובדי חברתו: "אין לך סיכוי שהוא ידבר איתך". 4. רמי לוי אינו סופר את עובדיו, ואינו מבין לצרכיהם האלמנטריים. הדבר מתבטא בתחלופה הגבוהה של עובדיו, ומנגד – העסקתם של צעירים מ"אחינו" שטרם למדו אפילו את השפה העברית. הנזק מוכח הלכה למעשה בשטח. 5. רמי לוי העניק סמכויות בלתי מוגבלות ל"חברי הילדות" שלו, ועל כישורים לצורך ניהול עסק לא שמע שיהיו מרכיב בהחלטתו זו. 6. רמי לוי עובר על החוק בהעסקתו עובדים בשעות נוספות, בכח ואיומי פיטורין (למדרג רחב של מנהלים), וללא תשלום. 7. המצב התברואתי והבטיחותי (לפחות) בתוך סניף רמי לוי בנתניה – מתחת לכל ביקורת. בעניין רגיש זה – בינתיים, ותידום הארץ... 8. מנסיוני, סוג כזה של מעסיק ו/או יצור אנוש, אינו מגיע רחוק, ולא חשוב כמה פעמים ביום יאמר "ברוך השם.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
עלוב נפש - תחזור לקרוואן שלך
  יונתן הקטן 18   23/07/11 09:25
לדעתי אתה הולך לקבל תביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע ,
מאלה שאומר הרבה ועושה מעט (אם בכלל).
שונא בריות ואדם רע .

כנראה חוסר הידע שלך (בלשון המעטה) הוא זה שהביא אותך להפסיד את כל ההון שירשת מאביך , בהימורים כושלים בבורסה .

(סתם שתדע שאם היית משקיע את כספך במניית רמי לוי - מצבך היה שונה מאד , המנייה מכפילה את הכסף של משקעיה בכל שנה , כבר שלוש שנים ברציפות , וכך הקצב גם ב2011.)

מבחינה פיננסית - רמי לוי - נמצא בין 100 החברות החזקות במשק כולו (מקום 1 היא חברת טבע...)
לא רע - לדעבונך.......

אין פלא שתאה מתחבא תחת כובע בוקרים ומשקפי שמש ענקיות - גם בצל - שם אתה אוהב לחיות.

אני בטוח שאם הכלבים שלך לא היו קשורים - גם הם היו בורחים ממך
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
ליואב יצחק: אנא גלה את זהותו
  נסים גבאי   23/07/11 09:42
לא יתכן שפוץ כזה יוציא דיבתי רעה, וגם אם רבים מכירים אותי ויודעים שהמטורף הזה כנראה עם בעיות נפשיות קשות, בכ"ז עלולים אי אילו לטעות ולחשוב שדבריו אמת. מבקש גילוי זהותו, כנראה לפני הרגע שאאלץ ללכת לשם כך למשטרה. תודה.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
חשיבות העבודה והתעסוקה.
  יונתן הקטן 18   23/07/11 11:44
תיסכול והעדר סיפוק בתפקידים מקצועיים גורמים לתחושת קיפאון ומשבר נפשי.

האינטרקציה השלילית שלך , גורמת לך לבעוט בכל סביבת עבודה שאתה מגיע אליה , ולירוק לכל באר ממנה אתה שותה.

כנראה שהעבודה והפעילות הפכה אצלך לעול ,

הנך נמצא במצב של מה שנקרא "צריכה " (מנוחה, מזון , הנאה..) ,
ומדי פעם בכדי שלא להפסיק את המצב "הצריכה" , אתה נאלץ לעבוד , (מבחינתך פעולה שאינה רצויה!).

רק חבל - שאתה מנסה להשליך את מצבך הנפשי - באלה שעשו לך טובה גדולה - וכל מה שטעו - היה שקיבלו אותך לעבודה.
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
12
חבל שהאיש לא יודע גילוי נאות
  עובד ברמי לוי   23/07/11 20:12
מה יותר פשוט לספר לכל הקוראים שאתה כמחסנאי שלקח אחריות לבדיקת הסחורה המתקבלת במחסן ושרמי לוי גם אמור כבעלים לשלם עליה, פשוט חיפפת בגדול מבלי לבדוק או לפתוח את שרינק המעטפת של המשלוח ולחתום על התעודה מבלי לבדוק את ההתאמה של המשלוח לחשבונית המצורפת כמחסנאי אחראי לכל דבר. וכשמנהל הסניף העיר לך, אתה נעלבת וברחת כמו ילדון קטן נעלב ומבוייש.
כתוב תגובה ל- עובד ברמי לוי
מה לנסים ולגילוי נאות?
  יונתן הקטן 18   23/07/11 20:59
שהרי השקרים וההמצאות הרבה יותר מעניינים, נסים גבאי, שים לב , יש פה עוד עובד של רמי לוי שיודע קרוא וכתוב. ועזוב את מנהל הסניף שאותו הכפשת , שהיה בעבר קצין בכיר מאד מאד בצה״ל.
כתוב תגובה ל- יונתן הקטן 18
13
"עובד" ברמי לוי... חחחחחחחחחח
  נסים גבאי   24/07/11 06:17
מי האכיל אותך "בעובדות" הללו? באשר לדרגה הגבוהה בצה"ל של מנהל הסניף (סגן אלוף): זו הפגיעה הכי קשה לסניף בנתניה. אני הערכתי שהאיש שווה הרבה יותר מסתם טייטל, ואכזבתי (עם כמעט כל יתר המנהלים והעובדים בסניף) היתה מוחלטת. דווקא על עניינים כאלה נמנעתי מלכתוב, וממה שנמנעתי עוד לכתוב - אמשיך לשמור מפרסום ציבורי, כי יש לי מינימום דרך ארץ, לא לרמי לוי, אלא לעצמי.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
14
עיקר דבר
  נסים גבאי   24/07/11 06:40
לסיכום הדיווח הקשה נגד רמי לוי ורשת המזון שלו, אומר את העיקר הנובע מתוכי, מאמונתי רבת השנים ביושר והצדק. אינני נביא ואפילו לא בן נביא, אבל יש לי הוכחות לא מעטות על כאלה שניסו להתנכל לי בחיי. הסיפורים לא ייאמנו, ויהיו כאלה שירימו גבה ואולי אף יטענו לאמונות טפלות. אז לא. אינני מאמין באמונות טפלות, אך מאמין חזק בכוחות הטבע שמענישים (ולפעמים בגדול) כל מי שפוגע בי (וכנראה בכל תמים אחר הנפגע ע"י רוע וזדון). אמונתי זו אינה מגובה בכיפה כלשהי על הראש, ואפילו לא בכל הדברים הנילווים המעניקים לכאורה לגיטימציה לאנשים מסויימים לפגוע בזולת. מבחינה זו כדאי מאוד למי שפגע בי הפעם, כמו בכל פעם קודמת, לדעת שהמעגל טרם נסגר...
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
15
כנראה שחייב לגילוי נאות
  נסים גבאי   24/07/11 07:24
לא, לא, לא. הדברים הקשים שלי נגד רשת רמי לוי עשו את שלהם. ברמי לוי התחילו לתקוף, ואינני יודע לאן זה הולך. בינתיים החלו השמצות (אומנם בינתיים באתר אחר) - אבל כמי שאינו מפחד ממה שאינו אמת - אכתוב תגובתי כאן ובכל מקום אחר. ההשמצה הנוכחית: נסים עבד כבודק סחורות של הסניף, חיפף, קיבל הערה, נפגע, והלך הביתה. נכון, עבדתי בתפקיד זמני של בודק סחורות המגיעות לסניף, וכולם ידעו שזה עניין של זמן קצר עד שאוקפץ לתפקיד ניהולי בכיר הרבה יותר. לצערי יש כאן את הרמז העבה להרבה תהיות... את בדיקות הסחורות עשיתי בשיא הרצינות והאחריות. עובדה. ספקים/נהגים רבים אמרו בפה מלא: הבחור עובד מעולה, ולמרות קפדנותו (מבחינתם מוטל עליהם קנס כאשר אני מוצא אי התאמה) - אנחנו מעריכים אותו מאוד. מעבר לזה. יש לי תכונה ששום דבר לא נעלם מעיניי, ולכן גם תפקיד זה התאים לי כמו כפפה ליד. כיצד להתמודד נגד עלילות? פשוט מאוד. אספר לכם מה קרה באותו בוקר, כאשר בהמשך היום עזבתי בזעם את עבודתי. הגיע ספק של מוצרי חלב (אינני נוקב בשם החברה, וברור שכל חברות החלב עלולות להפגע, אבל כנראה שאין לי ברירה). הספק מוכר לי, ביחסי עבודה מצויינים, ומעולם לא היתה בעיה בינינו, אפילו גיליתי אצלו טעויות בעבר. הגענו למצב שלא יכולתי לראות את מוצריו אשר היו באמצע המשטח העמוס סחורה, וביקשתי שיפנה מעט מהסחורה כדי שאראה מה בפנים. האיש, ממש בלי התראה מוקדמת, תפס אריזת קרטוני חלב, ניפץ אותה על הריצפה, ואמר: "קח, תבדוק". עזבתי מיד את הבדיקה, רוצה לומר - המום. בהמשך בדק אותו עובד אחר, ואז ניגש אליי הספק, ביקש ללחוץ ידי, והתנצל. לחצתי ידו ואמרתי לו: "לא נפגעתי ממך. אני יותר דואג לך ולהתנהגותך". הבין, שתק, והלך לדרכו. אז עליי, מעלילים שחיפפתי בבדיקת הסחורות...
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il