|
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
|
|
|
חיים רמון
לקח לצה"ל קרוב לשלושה חודשים לפרק גדוד אחד של החמאס ולחסל את רוב לוחמיו, אבל תוך שישה חודשים הצליח החמאס לשקם בחזרה את הגדוד ולהכין אותו ללחימה אינטנסיבית
|
|
|
אורי מילשטיין
ההכרעה המַקרו-אסטרטגית של יוחנן בן-זכאי; יצחק רבין גרר את מדינת ישראל לתבוסת 7 באוקטובר; צ'רצ'יל בחר להכריע את הגרמנים במזרח התיכון ולהקיז את דם הרוסים והגרמנים במזרח אירופה
|
|
|
יוסף אליעז
רה"מ נתניהו מסובך עם ממשלה שכזאת, עם ביידן, עם גלאנט, עם בג"ץ והחרדים, ולערך עם כל העולם למרות המצב בישראל רצוי לחייך מעט ולקוות לימים בהם נוכל לצחוק בפה מלא...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
ויקטורי |
|
10/08/11 13:24
|
|
|
|
איך אתה רוצה שלא יתעבו את הדת ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ויקטורי
|
|
|
|
|
|
|
איילת השחר |
|
10/08/11 14:19
|
|
|
|
ראוי לתגובה כל שהיא, רואים שאינך מבין דבר וחצי דבר מן הכתבה החשובה שכתב כבוד הרב. בוש לך.
|
|
כתוב תגובה ל-
איילת השחר
|
|
|
|
|
|
|
בעיתונים בחו"ל |
|
10/08/11 14:59
|
|
|
|
אני לא מתפלא מתגובתך הרדודה. גם בעיתונות בחו"ל את כותבת שטויות.
|
|
כתוב תגובה ל-
בעיתונים בחו"ל
|
|
|
|
|
|
|
ויקטורי |
|
10/08/11 15:05
|
|
|
|
ואיך אתה יכול לשפוט אדם במצב כזה ?
כולם חכמים שהכל בסדר
ויש דבר קטן שכדאי לזכור -
לא כולם מאמינים במה שאתה מאמין - מה לעשות
לא יקניט אותך ויצחק עליך , כל אחד ואמונתו , בגלל זה קוראים לזה אמונה
|
|
כתוב תגובה ל-
ויקטורי
|
|
|
|
2 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
10/08/11 13:25
|
|
|
|
זעזע אותי,כל כך לא יהודי ולא אנטשי לנהוג כך!=מעשה פלצות= לדעתי!!לא מצליחה להירגע מההחלטה שלו!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
|
|
|
ויקטורי |
|
10/08/11 15:11
|
|
|
|
או , ועוד פרט אחד קטן
הוא לא מאמין בזבל שאת מאמינה
כן , יש אנשים כאלו , תפנימי את זה כבר
|
|
כתוב תגובה ל-
ויקטורי
|
|
|
|
|
|
|
איילת השחר |
|
10/08/11 15:54
|
|
|
|
הסובלים סבל רב מכל מני בעיות שהחיים מזמנים לנו, אישית לא לאחת קצתי בחיי, מכאן ועד לעשות מעשה המרחק רב מאד, ובוודאי שרפת הגופה היא דבר בלתי מתקבלת על הדעת.
נכון אני לא עדי טלמור, ומאד שמחה שאינני כמוהו, מהיום שאני זוכרת את עצמי אני מתמודדת עם קשיים, אתה אולי לא יודע, לחולי נפש שלוקחים את נפשם בכפם יש הקלה מסוימת בהבט ההלכתי, אומר לך משהו על עדי טלמור, הוא הרי העיד על עצמו שהיו לו חיים נעימים וטובים עד לרגע של חש כאב בצידו הימני, אין ספק שסבל, דווקא מאדם כמו עדי טלמור הייתי מצפה יותר להתמודדות, ותתפלא לקרוא מאד אהבתי לשמוע את קולו הרדיופוני שהיה מיוחד במינו, אבל הדרך שבה בחר היא בלתי מתקבלת על הדעת ולא רק בהבט הדתי שאני מסכימה עם כל מילה שכתב הרב, איני חולקת על שום מילה שכתב.
לצערי ברגע האמת הוא ברח, מפונק שכנראה לא התמודד עם קשיים רציניים, החיים הם לא פיקניק, הם מזמנים ללא מעט אנשים התמודדויות לא קלות, אישית לא האמנתי בחיים שלי שאגיע לגיל עשרים, ותודה לאל שנתן לי כוחות נפשיים להתמודד עם הקשיים שהחיים זימנו לי.
שני הדברים שהכי חרו לי הם: א, שרפת הגופה בדיוק כמו באשווויץ, ועוד הבחירה בשוויץ שהיו כאלה אנטישמים, שהנאצים גירשו יהודים מגרמניה שהיו ממוצא פולני לגבול שוויץ השוייצרים יפי הנפש, הנטרליים גרשו אותם חזרה בחורף מקיפא, רוב רובם ניספו בשואה, ב, הרכוש שהוריש למטפלת של אמו, יכול להיות שהייתה מטפלת טובה מאד עבור אימו, מה עם אחיו? אז בסדר לא רצה להוריש לו, הרי השמאלנים הם יפי נפש ככה הם חושבים על עצמם, מה היה קורה אם היה מוריש לפחות חלק מרכושו לעמותה יהודית שנראת לו, המעשים של עדי טלמור פשוט לא מובנים לי כיצור אנושי, ולא מובנים לי כיהודיה, אין מה לכבד דרך כזו משום שאין מה ללמוד ממנה, וראוי שלא תהיה מודל ליקוי.
|
|
כתוב תגובה ל-
איילת השחר
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
11/08/11 12:32
|
|
|
|
טלמור,לדעתי כיהודיה-חילונית:לא אנושי בלשון המעטה!וכדמוקרטית,זכותו המלאה לסיים את חייו כמו שהוא רצה=וזכותי להגיב ולומר שאותי זה מזעזע-יהודים לא היו נוהגים כך!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
3 |
|
|
איש עצוב |
|
10/08/11 14:30
|
|
|
|
מדוע משלמת מדינת ישראל משכורת לאנשים הההופכים אנשים לרוצחים ללא דין ומשפט? מדוע הם לא מקבלים מיד בעיטה ונשלחים הישר אל חיי הדלות והעוני להם הם ראויים?. ביהדות כמו בכל דת יש הרבה פגמים, ויש אנשים עם דעות השויות שחלקם מקבלים כסף מכל אחד מאיתנו שמתעקשים לבייש אותנו כאשר הם תולים את הפגמים על מצחם. ראוי שאנשים כאלה לא יהיו מנהיגי קהילה, שלא יהיו משרתי ציבור.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
4 |
|
|
מ.משה |
|
10/08/11 14:40
|
|
|
|
עדי טדמור הוא בן של ניצולי שואה כך שכול מה שכבוד הרב חושב וכותב זה לא עיניין אותו.עצוב עצוב שאנשים גם במצב שלכאחר יאוש מסוגלים לשלוח יד בנפשם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.משה
|
|
|
|
|
|
|
איילת השחר |
|
10/08/11 15:07
|
|
|
|
ניתפס, בדיוק כפי שעשו לנו הנאצים באושויץ ובמקומות אחרים.
איזה מוח מעוות היה לעדי טלמור, מענין אם חשב על הנקודה הזו? כפי שתארו אותו שהיה קפדן ודקדקן.
אתמול ראיינה יעל דן אדם שהיה חולה סרטן סופני, היו לו כבר גרורות במוח, החליט להאבק, נתנו לו חודש של חיים והיום כבר שנתיים וחצי אחרי, בעיני זה בן אדם אמיץ וגיבור אמיתי שלא ברח מהקשיים, ובוודאי שלא עלה בדעתו שישרפו את גופתו כמו במשרפות אשוויץ, הדבר הזה הוא פשוט בלתי ניתפס ומפלצתי מאין כמותו.
מסכימה עם כל מילה שהרב כתב וכן עם נאווה קורן מטבריה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איילת השחר
|
|
|
|
5 |
|
|
אבשלום אליצור |
|
10/08/11 14:59
|
|
|
|
הנה איך יכול איש מטומטם ורע-לב להמאיס ולבזות את ערך החיים כמו קאדי המסית לפיגועי התאבדות. גם אני הקדשתי לא מעט ימים ושנים מחיי כמה דברים למניעת התאבדויות – מספרם, בכל הצניעות, גדול ממספר הזיפים על פרצופו של קלון הרב זלמנוביץ'. ואני אומר לקלונו באחריות, וזה מגובה בספרות המקצועית: תשפוכת שנאה כזאת לאדם הנמצא במשבר אובדני מחבלת אנושות ביכולתו של כל מי שייקלע חלילה למצב הזה מלהקשיב לקול החמלה וההיגיון.
(יחפש קלונו במילון את פשר שתי המילים האחרונות, שהרי לידיעותיו במקורות חז"ל כבר אין תקווה).
לך ולשכמותך כיוון ספר משלי: "ככלב השב אל קיאו." אוי לאנשי מזכרת-בתיה שאינם עושים דבר מול הקיא הזה היוצא מעירם.
ד"ר אבשלום אליצור, רחובות
|
|
כתוב תגובה ל-
אבשלום אליצור
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
11/08/11 12:29
|
|
|
|
רב מזכרת בתיה כבר אינו מכובד לו לקלון הרב מספיק?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
6 |
|
|
מנשה התימני |
|
10/08/11 15:48
|
|
|
|
|
7 |
|
|
כי פשוט איןאלוהים |
|
10/08/11 16:24
|
|
|
|
|
|
|
|
אפילו שהרב מבטיח |
|
10/08/11 17:34
|
|
|
|
|
8 |
|
|
סתם_1 |
|
11/08/11 08:00
|
|
|
|
אני לא חושב שמעשהו של טלמור חמור ממעשיו של אייכמן. יתירה מכך, אין מי שישפוט אותו כי אלוהים לא קיים. העולם הוא גהינום עלי אדמות כאשר השואה היא רק דוגמה אחת, אמנם הקיצונית ביותר אך לא היחידה. מי שבורא עולם כזה ומתיר לזוועות כאלו להתרחש חייב להיות פסיכופט. מכיוון שזה לא מתאים לאופיו של האל - הוא לא קיים. צר לי.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם_1
|
|
|
|
9 |
|
|
נחום שחף |
|
11/08/11 11:15
|
|
|
|
אינה מותנית במתן הכשר ע"י רב כזה או אחר, וגם לא באישור בית המשפט או המחוקק. הטענה כי "דין המתאבד חמור מדין הרוצח" לא רק מטופשת אלא שהופכת את הרצח לדבר של מה בכך.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
12/08/11 05:51
|
|
|
|
|
|
|
|
איילת השחר |
|
12/08/11 10:21
|
|
|
|
הבנה חמור את תפיסת היהדות, שערך החיים הוא ערך עליון ביהדות, עובדה שאין לך ולא היתה לך ולכל יצור עלי אדמות בפרט האדם שהוא נזר הברעאה על היולדך, נכון שהאדם מכל ברואי עולם קיבל את המודעות העליונה לבחור,ובקדושת החיים שנתנו לאדם ע"י הבורא היא לשמרם, לגייס כוחות גם שהמצב הוא קשה, גם בכך נבחן חוזקו של האדם, ולא כפי שמשתמע מדברך שזכותי לעשות בגופי בעת משבר, קרי מחלה במקרה הנדון, מה שנראה לי כי גופי הוא שלי בלבד, אני אחליט, זו פשוט בריחה ולא התמודדות עם קשיים בניגוד גמור ליהדות.
אכן נאוה קורן מטבריה צודקת בהחלט.
|
|
כתוב תגובה ל-
איילת השחר
|
|
|
|
|