w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
"גם כשהצבא הישראלי עומד על סף הפעלת הפיילוטים, יש ספקנות נרחבת לגבי כדאיותם לאור ההתנגדות האלימה של חמאס... אדם אחד שמכיר את התוכנית כינה אותה פרויקט 'פנטזיה'"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
דרור אידר
דרור אידר
הייתי בנסיעה ועוד לא הכרתי את איטליה ואת התקשורת והפוליטיקה היטב, אבל החלטתי שווטרס לא יופיע ויהי מה    לא תהיה לגיטימציה לאנטישמים ושונאי ישראל מוצהרים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה חוזרת לעסוק במלוא הקיטור בנושאים המפלגים והאנוכיים של 6 באוקטובר - אז כנראה המלחמה נגמרה. אבל אם כך, אזי הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שחור-לבן
מאת: איתמר לוין  |  18/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איןערערים עד שיוקם גוף הפיקוח
  ע_הראל   19/10/12 09:54

אבל איתמר חייב להיות קשר בין הדברים!

קודם כל אין זכות דיבור לפרקליטות של מפא"י (הנשלטת ע"י יחימוביץ') כל עוד לא פועל שום פיקוח חיצוני על הפרקליטות, ואסור להם עד אז לערער על שום כלום - לא אולמרט ולא בוזגלו ולא בכלל ולא שום כלום.

חוץ מזה צ"ל טמבל מי שלא מבין שבפרקליטות (שנשלטת ע"י מפא"י ו/או יחימוביץ') תפרו את כל התיקים לאולמרט (היריב מימין בכל זאת) גם מפני שהייתה לו אג'נדה של רפורמה ושקיפות במערכת המשפט, ובכך הוא נתן גיבוי מלא לשרי המשפטים שלו חיים רמון ופרופ' דניאל פרידמן יצ"ו, ורק בשל כך הוא היה מוכן לשלם (ואכן שילם) בכיסאו.

ולענ"ד הפרקליטות תפרה את התיק למשה קצב גם כן לבקשת יחימוביץ', בתור סיכול ממוקד כי אז היה לו בוודאי פוטנציאל לראשות הליכוד המוכה עם 12 מנדטים בקושי!

כעת ברור ההבדל, שיש מחד גברים שנלחמים כמו גברים על האג'נדה שלהם (אולמרט, רמון ופרידמן), ומאידך יש גמדים מגעילים שמלקקים את הזנב לשושלת רחביה.

וכדי שהגמדים יפסיקו לקשקש שטויות, הבה נניח שאולמרט מוכן לשרת גם באופוזיציה! כעת מה הטענה שלהם? מדוע אסור לו להיבחר לכנסת כדי להמשיך את האג'נדה שלו של רפורמה ושקיפות במערכת המשפט כלהלן:

1) פיקוח על הפרקליטות ע"י משנה למבקר המדינה;

2) פיקוח על השופטים (ע"י שידרוג הוועדה לבחירת שופטים וסמכויותיה);

3) פיקוח (לגבי איזון בתכנים) על השידור הציבורי כולל גל"צ;

4) חוק הפרדת הרשויות ואיכות השלטון (בעיקר פיצול משרת היוע"מ לממשלה ל 3 או 4מרכיביה);

5) חוק טוהר המשפט וסינון עדי שקר (כללים לניהול משפט בדלתיים סגורות תוך סינון עדי שקר);

6) חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים (ראה קישור למטה).

 חוק אחריות הורית למלחמה בתעשיית הגירושין הארורה
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
זה הרבה יותר מורכב
  לאיתמר לוין   19/10/12 13:29
בעניין פרידמן, אתה טוען שראוי להתייחס לידיעותיו של האדם ולא אליו אישית, לבקר את מה שנראה לך שגוי ולתמוך במה שנראה לך נכון. על כך אין מחלוקת. אבל במאמר שלך על פרידמן כתבת שהוא אדם ש״האמת אינה בהכרח נר לרגליו״ . זו התייחסות לגופו של אדם ולא לידיעותיו.

בעניין אובמה והתמיכה של השחורים בו , תיאורטית אתה צודק. עם זאת, חשוב להבין את ההקשר. הימין ( הלבן) בארה״ב מתייחס לצבע עורו של אובמה ושל אשתו כעניין עיקרי, והופך את העניין לסיבה מדוע אין לתמוך בו. גילויי הגזענות סביב אובמה ואשתו מזכירים לפעמים את הקו קלוקס קלאן, כאשר אשתו מישל אף מתוארת לעיתים כקוף . גם העובדה שאביו מוסלמי היא אישיו בעיני הגזענים הלבנים. אגב, גם באתר הזה נכתבים דברי גזענות מבחילים ביותר שקוראים לא להצביע ״ למוסלמי השחור״ . בנסיבות כאלה ובאווירה כזו בהחלט ניתן גם להבין וגם להצדיק התגייסות של מצביעים שחורים או מוסלמים לטובת אובמה.

אם רוצים להאבק בגזענות יש לתקוף את הגזען הלבן ולא את הקורבן השחור או המוסלמי.
כתוב תגובה ל- לאיתמר לוין
3
תגובה לענין דרעי ואולמרט
  פטריוט ישראלי   19/10/12 13:55
נכון מאוד ששניהם יכולים להיבחר לכנסת , רק מה שמצחיק בישראל הוא ששניהם לא יכלו להוציא רשיון נהיגה למונית או רכב ציבורי כל עוד יש להם רישום פלילי , מדינה מוזרה מאוד בלשון המעטה ולתפארת מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
4
המינון חשוב!
  גילה פ.   19/10/12 18:48

אי אפשר להעריץ אדם בנושא מסויים,
ולקרא לו שרלטן בנושא אחר. אפשר לנהל
ויכוח עם אדם בנושא אחד ולא להסכים לו
בנושא אחר. אבל כשהמעבר הוא מהערצה
לפסילה ברמה שלקרא לו שרלטן זה אומר
שההסכמה איתו כמו גם הויכוח לוקים
בחוסר עניניות.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
עם זאת
  גילה פ.   20/10/12 09:27

הדיווחים של איתמר לוין מבית המשפט,
הדיווחים הנקיים, (שלא כוללים פרשנות)
הם די טובים, די נותנים תמונת מצב.
מהבחינה הזו, איתמר לוין הרבה יותר
הוגן מכל מיני פרשנים שממש מעוותים
את המצגת המשפטית מבית המשפט. כמו למשל
דן מרגלית ויובל יועז, בחלקים שהם
משוחחים על התנהלות המשפט, כשאני שומעת
אותם, אני די מרגישה מרוויחה שאני
קוראת את הדיווחים של לוין מבית המשפט.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
5
עתונאי מכור
  מתיתיהו   19/10/12 18:57
כך אני חושב אותך אדוני העתונאי. כשאתה קורא את דיווחיך אתה מבין מיד שלפניך עתונאי מכור -שונא אולמרט.
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
6
אמת ושקר
  מתיתיהו   19/10/12 19:05
האם האמת היא נר לרגליך ????? עתונאי קטן שלי!!!!!!
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
7
עלוב באיצטלת עיתונאי
  יוסי מ   19/10/12 19:12
הפרקליטות סגרה את תיקי כרמיה ובנק לאומי, "מחוסר הוכחות" רוצה לומר, אנחנו יודעים ובטוחים שהתבצע שם פשע אבל לא ניתן להוכיחו ולכן עשו לאולמרט טובה וויתרו לו.!!!
.
והקורא הממוצע, שזוכר את הפרשיות ואיך כינו אותן "החמורות בתולדות המדינה" ואיך הראו את חוקרי המשטרה,(תמיד שני תנ"צים עם שמות שצלילם אשכנזי) חמורי סבר,נכנסים עם רכבם בכל יום ששי לבית ראש הממשלה בדרכם לסגור את קצוות החוטים,כי זה מה שנשאר ב'תיקים הסגורים' האלה וזה רק ענין טכני עד שישימו על ידיו (של ראש ממשלה נבחר בישראל), אזיקים וחמש דקות אחריהם מתנשף ומזיע לו אותו טכנאי הקלטות עם הציוד בעגלת סופר "מושאלת" (כי לא יפה לכתוב גנובה)והוא תמיד איזה סוויסה או עובדיה, ואח"כ בחדשות הערב מספרים את כל הפרטים ,שכמובן לא הודלפו כי המשטרה לא תידרכה את כתבי החצר שלה, וכל זה נגמר, כי לא היו הוכחות.
.
מצחיק, והלא לדור ומזוז ומלחכי הפינכה אמרו שיש כאן פשע מאורגן,והתיקים, בטון יצוק המה,ונשארו רק פרוצדורות משניות. ואיך זה שיש את כל המסמכים, והעדים כולם זמינים, והכל קרה בארץ בתקופה האחרונה, והופ, -"סגרו את התיק כי לא היו הוכחות" ומר לוין אומר לנו, זה לא אישי, עשו לו טובה. בעני טהרנים עלובים אולמרט צריך להוכיח שהוא זכאי ולא הפרקליטות צריכה להוכיח את ההאשמות.
.
יכול להיות שאתה מר לוין מטומטם (אני לא חושב כך וזה מחמיר את מצבך המוסרי)אבל הציבור לא כל כך. כי אם בפרשות שהיו "תיקים בטוחים", זרקו השופטים את הפרקליטות מכל המדרגות ואמרו עליה דברים חמורים פי כמה ממה שנאמר על אולמרט, אם בתיקים אלה היתה זו התוצאה, אז מה ערכם של אלה שלא הובאו למשפט?
.
מר לוין, הציבור אינו מטומטם. הוא יודע ומבין שהיו דברים שלא היו צריכים לקרות בהתנהלות של אולמרט ועדיין משקבעו השופטים את פיסקם, זה המצב ואין בילתו.
אתה ואתם, לא מקבלים, ולא יעזור לכם כלום.(והאמת, גם לא לנו,ככה זה שמתעסקים עם קיצוניות חשוכה ועם פאנטיים מקצועיים)
.
אחרי דברי הבלע שכתבת על פרידמן "חזיונות דניאל", קראת לדברים, אתה עושה פליק פלק לאחור. אולי גם אתה מבין לאיזה בור תחתיות ירדת,ובאיזה מי אפסים אתה מתבוסס, אבל לא תעזור שום תשובה ושום חרטה. אות קיין מוטבעת על מצחך בהקשר לסיקור שני האישים האלה, במיוחד לאחר סיום המשפט והיא תרדוף אותך כשכל אדם מיושב בדעתו, ידע מי הכותב ומה דמותו. אתה אכן איש ימין ,אבל מאלה שקובעים דעה על אולמרט מסיבות פוליטיות ולא משם היבט אחר, לא צדק ולא משפט, ואתם רוצים לחסל אותו כי הוא מהווה איום ממשי על תפיסתכם הפוליטית.זו האמת ואין בילתה.
.
משבר עיתונות יש בארץ? שבר יש לנו, בין אלה שמתכנים עיתונאים,והם למעשה תועמלנים פוליטיים.כמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
8
אובמה והשחורים
  et   19/10/12 19:34
הדמורטיה חיסלה את המיעוט הלבן ברודזיה, מחסלת את המיעוט הלבן בדרום אפריקה, לא יהיו לבנים באפריקה ויותר מאוחר לא יהיו לבנים באירופה, לאחר השתלטות האיסלם והשחורים, וזה גורלה של ארה"ב שאובמה מעודד הגירה שחורה איספנית ומוסלמית.
כתוב תגובה ל- et
הנה תגובה אופיינית לגזען לבן.
  לאיתמר לוין   19/10/12 21:20
כנגד זה, ובצדק רב, מתאחדים שחורי ומוסלמי ארה"ב בתמיכה בנשיא אובמה.
כתוב תגובה ל- לאיתמר לוין
9
היידד ליוסי.מ.
  מתיתיהו   19/10/12 22:49
אכן קלעת למטרה. זהו עתונאי חצר שמתודרך ומאומן לכתוב שקרים במסווה של עתונות אובייקטיבית. את אולמרט צריך ל"קבור" כי הוא סכנה. הוא עוד יצא זכאי מבדיחת הולילנד עם העד השקרן המשחק תפקיד מכריע בהאשמות . וכשהוא יצא זכאי הוא יטרוף את הזגזגן הנשלט על ידי אשתו . אז צריך ל"חסל, אותו קודם לכן כדי שהציבור יזרוק אותו לפח האשפה. אבוי לנו שמי שמתקרא עתונאי הוא כזה כן כזה כפי שמר לוין נראה .
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
10
ןמה פה?
  ומה פה?   20/10/12 04:16
גם כאן מצביעים גזענית נטו.
ש"ס זה לא גזעני?
באגודה הלבנבנה זה לא גזענות?
שיטת במיזוג גלויות/החטיבות בבתי הספר
לא נכשלה?
כתוב תגובה ל- ומה פה?
11
לגבי הצבעת האפרו-אמריקאים
  ינקו שידורי   20/10/12 07:41
באופן מסורתי הם מצביעים למפלגה הדמוקרטית, עוד מאז שנות ה- 30' של המאה ה- 20. ב- 2004, כשהמועמד היה לבן יותר מסדין של הקו-קלאס-קלאן, 88% מהם הצביעו למועמד הדמוקרטי. זה אומר שמאז אובמה הצליח להעביר למפלגה הדמוקרטית עוד 2% מהשחורים. זה אומר הרבה על הגזענות של הכושים האלה, נכון? factcheck.org/
כתוב תגובה ל- ינקו שידורי
12
זילות לענף העתונות
  מתיתיהו   20/10/12 08:24
כאשר אתה עוקב אחר כתבותיו של לוין ודיווחיו מבית המשפט אתה מבין את דברי השיר "עתונאי קטן שלי". עתונאי קטן כזה הוא מר לוין שכתבותיו חסרות האוביקטיביות מהוות משום זילות לענף העתונאות.
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
13
אי אפשר להגדיר אדם שרלטן ושקרן
  פועה   20/10/12 12:16
בנושא אחד ובנושא אחר להגדירו אמיץ חכם וצודק! זה לא מעיד דבר על אותו האדם. זה מעיד רק על "העיתונאי" שכך חושב עליו וכך כותב עליו. ואם אינך מבין שזה לא קשור כלל לגווני האפור, צר לי לקבוע שאינך מבין משמעותן של מילים! הבנת משמעותן של המילים היא קריטית למי שמתיימר לעסוק בכתיבתן. ולתחום הזה של כתיבה חדרו בעשרים השנה האחרונות שרלטנים ורמאים רבים מדי.
שמאות המקרקעין באזורי ביקוש לא תשקף שווי אמיתי בעיקר כאשר היא בידיים של שמאים פרטיים. לשמאות יש שיקוף קרוב לאמת רק באזורים שאין בהם ביקוש.
השמאים באזורי הביקוש נגועה באותה הסטייה שנגועים בה גם עורכי הדין, ההסתמכות המתגברת על "ישועת" הספק הסביר.
רק שאצל השמאים "הספק" מוכר יותר בשם "הפוטנציאל"...
כתוב תגובה ל- פועה
14
מדיניות ההגירה
  אנה מירושלים   20/10/12 16:17
לסעיף 4 - ברק אובמה: רצוני להוסיף שאובמה יקבל כפי הנראה אחוזים גבוהים מקולותיהם של ההיספנים, גם בגלל חוק ההגירה שאובמה יזם. הוא שינה את מדיניות ההגירה וקבע שמהגרים היספנים לפני גיל 16 יזכו לאישורי עבודה ולא יגורשו לארצותיהם. הדבר גרר גילויי שמחה בקרב ההיספנים (וזה פרי תכנון למען ההצבעה ב-2012). ורצוני להעיר למגיב מס' 2 שבזמן המרוץ לנשיאות, בטרם נבחרו המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית - הילרי קלינטון ה ד מ ו ק ר ט י ת, הכתימה באופן צורם את אובמה בשל היותו ש ח ו ר ומוסלמי! וכאן מדובר על 2 מועמדים מהמפלגה הדמוקרטית. לתשומת לבך אדוני.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
יש לך קישור לדברים של קלינטון?
  שאלה לאנה.   20/10/12 18:09
כתוב תגובה ל- שאלה לאנה.
קישור
  אנה מירושלים   20/10/12 22:12
לצערי לא. כתבתי את הדברים ע"פ הזכרון. זכורני שהיה שם מרוץ די "מלוכלך" כשהילרי בנתה על ההנחה שהדמוקרטים לא יאותו ששחור ינהיג את אמריקה. גם הדגישה את היותו חצי מוסלמי. כשהוא נבחר - היא נכנעה ושינתה כיוון חד, ביחסה אליו.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
הדברים האלה מכוערים מאד
  לאנה   21/10/12 00:41
אבל מתאימים הרבה יותר לימין הגזעני ולא לדמוקרטים. מכל מקום, זה לא סותר את מה שטענתי, שמול הגזענות המכוערת המופגנת נגד אובמה(מסתבר שגם על ידי דמוקרטים כמו הילרי קלינטון), ניתן להבין את התגייסות השחורים לתמיכה בו.
כתוב תגובה ל- לאנה
צביעות
  אנה מירושלים   21/10/12 08:42
על כך ישנה אימרה עתיקה: הפוליטיקה צבועה. רצוני להוסיף שבשנת 2008 בעת המרוץ לבחירות, אדון ביל (שעתה מתחבק עם השחור ושמשפט הסקס המביך נגדו עם מוניקה נוהל קבל עם ועדה) עמד אז לצד רעיתו בהכפשות נגד המועמד השחור והצטרף להן. והנה עתה הוא מטיל את כל כובד משקלו לצד אובמה ותומך בו. צדקנות מאוסה. (היתה לו אופציה להחריש ולעמוד מן הצד).
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: ד"ר אליהו כהן 1 פתח תקוה 4976012 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il