w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
אורי שהם. לא מונה מחליף מאז פרישתו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
איציק וולף
הנהלת בתי המשפט טוענת כי הצעת החוק המבקשת להעביר את מינוי נציב התלונות על השופטים מהוועדה לבחירת שופטים אל הכנסת מעוררת חשש לפגיעה משטרית עמוקה    "עלולה להוביל למינוי אדם שאינו כשי...
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ורק קצב נרקב
מאת: אהרון שחר  |  02/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר רצוף שגיאות עובדתיות.
  אהוד פרלסמן   2/02/15 10:38
ראשית כל, זו שאמרו עליה שהיא הלכה לחגוג עם נהגים ומאבטחים איננה א' ממשרד התיירות, שקצב הורשע בכך שאנס אותה, אלא א' מבית הנשיא, שבכלל לא היתה בכתב האישום. שנית, קצב הוכיח במשפט באופן חד-משמעי, המסתמך על מסמכים ועל עדות של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, שלגבי שני מקרי האונס שבהם הורשע, א' ממשרד התיירות העידה עדות שקר, מתחילתה ועד סופה. אני משוכנע שאם תקרא לאט לאט את המאמר שבקישור שלהלן, אורלי וגיא, תבין שאכן אני צודק, ושהבעיה של קצב לא היתה א' ממשרד התיירות, אלא השופטים שהרשיעו אותו בניגוד מוחלט לראיות שהוצגו בפניהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אבל לענייננו
  אהרון שחר   2/02/15 11:53
אוקיי, אז האלף שחגגה עם נהגו ומאבטחיו רק חשבה שנאנסה, אך לצערה או לשמחתה בסוף הודיעו לה שחוויותיה עם הנשיא זה משהו אחר. תודה על התיקון. אבל האם תואיל להתייחס גם לשאלתי ולהסביר מהו ההבדל בין מה שמיוחס לנשיא ומה שמיוחס לניצבים, כלומר מדוע זה נחשב אונס וזו נחשבת עבירה אתית? אתה הרי מכיר את הפרשה מלפני ולפנים ולכן תשובתך מעניינת במיוחד. מה קצב עשה כביכול לפחות לפי טענות השופטים, שלא עשו הניצבים ובגינו העבירה שלו חמורה פי כמה וכמה? האם אתה מבין את המושג אונס? האם אתה יכול להסביר מדוע קצב נחשב על פי חוק אנס והניצבים לא? תודה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תשובה חלקית.
  אהוד פרלסמן   2/02/15 18:01
אינני יודע מה בדיוק מייחסים לניצבים האלה, ולכן אינני יכול לדבר על הבדלים. מה שהשופטים טענו לגבי קצב זה הרי ברור כשמש - שהוא אנס אותה למרות התנגדותה תוך הפעלת כוח. לדעתי, בבסיס הבסיסי ביותר אתה בעצם צודק, כלומר, היה הבדל של יום ולילה בין ההתיחסות של המשטרה והפרקליטות לניצבים, לבין היחס שלהם לקצב. אבל ברגע שמתחילים לרדת לפרטים, אי אפשר להוכיח את הטענה הזאת. לעומת זאת, כפי שכתבתי כבר, אפשר בהחלט להוכיח, ואף הוכחתי, שהשופטים הרשיעו את קצב בהסתמך על נימוקים פשוט מופרכים. לדוגמה: את השיחה שלהלן אי אפשר לנהל בשש שניות: א': "פרונטו", קצב: "א, תשמעי, אני לא הספקתי להתארגן, אז תעלי אלי לרגע לחדר, ואחר כך נרד ללובי לעבור על הדואר. אני בחדר 1817", א': בסדר, אני כבר עולה". תנסה ותראה שזה פשוט לוקח הרבה יותר זמן משש שניות, ותבין שהיא פשוט שיקרה כשסיפרה שזה היה תוכנה של השיחה הזאת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
משה קצב
  מרתין   2/02/15 23:13
קצב לא אנס בהסתמך על פסק דין שניתן באמריקה בשנת 1978 וחבל שעורך דינו לא שעה לבקשתי להפגש ולהעביר לו מידע מהמשפט המפורסם וחבל שמשה קצב בכלא בגלל ייצוג משפטי לקוי וחוסר כובד ראש לכלל העניין שיהווה בכיה לדורות למדינת ישראל ולמערכת המשפט הישראלית יהודית שהיא עמוד התווך הרעוע של העם היהודי
כתוב תגובה ל- מרתין
האם תוכל לפרט?
  אהרון שחר   3/02/15 09:32
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהוד, אני כאישה מסכימה עם כל
  ברוריה מקרית מוצק   4/02/15 05:10
מילה שכתבת. הבעיה הייתה שופטים , התקשורת וה"נבחרים" לכנסת. ולא בהתנהלותו של קצב.
מה גם שאם זה היה משפט צודק ואמת(לא צדק אלא לגיטימי) הרי שהגברות בקרקס המשפטי הזה היו פונות מייד לתביעות אזרחיות. אבל הן ידעו למה לא פנו. בתביעה אזרחית יש להוכיח אשמה לנזקים של ממש, שלא כמו במשפטי "הטרדות מיניות" מהסוג שבו עסקינן.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית מוצק
העליתי אותה בעיה במאמר ישן
  ירון זכאי 1   4/02/15 18:03
בזמנו ישבתי עם עורכת דין מומחית לעניין. עברתי על כתב האישום שאותו כן פרסמו! שימו לב שלא פרסמו במשפט עדויות, לא פרסמו אפילו הכרעת דין שלמה עם שמות בדויים. פרסמו רק תמצית הכרעת דין" שהיא סלט בלתי ברור בכוונה! >>>> השופט הערבי ושתי הפמיניסטיות אינם גאים בעובדה שהצליחו לאסור את קצב באשמת אונס, כאשר כתב האישום לא מתאר אונס כמשמעותו בחוק! ייתר על כן החוק העברי העתיק שיכול היום להביא תקדים שמסביר מהו אונס טוב יותר מכולם, דווקא לפיו ברור שקצב פיתה, אך לא אנס! news1.co.il
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
אין דבר כזה אונס
  אהרון שחר   4/02/15 20:11
ואין הגדרה. איש אחד הסביר לי את זה, הבנתי, ועוד מעט אסביר לכולם. אני היחיד שניסיתי להבין מדוע קצב אנס והניצבים הטרידו? למה? כי אין הגדרה לאונס בחוק. ההגדרה בפועל היא: אונס הוא מה שהשופטים מחליטים שהוא אונס.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
מעשה מגונה בכפייה ? אונס ?
  שני   2/02/15 10:59
מה ההבדל ? אין ולא אמור להיות ! כולם הפעילו מרות, כולם באותה קלחת, וכולם אמורים לעמוד לדין. ועדיין, לא הבנתי מה היא היעדר המומחיות שלך ואיך היא קשורה.
כתוב תגובה ל- שני
גילוי נאות
  אהרון שחר   2/02/15 11:39
כדי שאף קורא תמים לא יטעה חלילה לחשוב שמדובר במישהו שהוא מומחה במשהו. גם כדי לחסוך מזמנם של קוראים שאינם רוצים לבזבז את זמנם בקריאת מאמרים של סתם אנשים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
ההבדל הברור הוא בטענות הצדדים
  איש1   2/02/15 12:49
ההבדל ברור ונובע משיטת המשפט. שיטת המשפט בישראל היא אדברסרית, ז"א תלויה בטענות הצדדים. א' טענה שהיו יחסים באונס וקצב טען שלא היה כלום, גם לא יחסים בהסכמה, ברגע שהשופטים קיבלו את זה שהיו יחסים, נותר רק פירוש אחד והוא הטענות שלה לאונס, כי הוא לא פירש את האירוע. אם קצב היה טוען ליחסים בהסכמה, סביר שלא היה מורשע באונס אלא בניצול יחסי מרות. כאן הניצבים מודים כנראה ביחסים, והצד השני לא טוען לאונס, ולכן אם יורשעו זה יהיה במשהו פחות.
כתוב תגובה ל- איש1
החכמתני
  אהרון שחר   2/02/15 14:11
אם הבנתי אותך נכון, על פי חוק דבילים יושבים על כס השופט. גם אם הם חכמים חובה עליהם להתנהג כדבילים. אסור להם לשפוט על פי העבירה אלא כפי שהיא מוצגת. זאת אומרת שקצב אינו אנס, רק הורשע באונס, והניצבים אינם שובבים אלא מוצגים כך. זאת אומרת בגדי מלך חדשים בגלוי. בדיוק מה שחשבתי. אז צדקתי, אף אחד לא יודע מה זה אונס. אדם לא מורשע על מעשיו, אלא על הצגתם. השיפוט הוא לא על מעשים. מדהים, זה נראה מתאים יותר לימי הביניים, ואיש אינו פוצה פה? ... בפועל יודעים שמעשי הניצבים חמורים יותר, אבל בגלל מערכת המשפט המפגרת יוצאת תוצאה מטורפת, שערוריה בינלאומית כאילו נשיא אנס. אני חייב לכתוב על זה מאמר נפרד. שלטון החוקן מזעזע את מערכת העיכול טוב יותר מכל בחילה. ואם קצב היה מערער ואומר שהיו יחסים, בהסכמה או במרות, אז היה מזוכה? בעעע בא לי להקיא.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
קראתי בויקיפדיה
  אהרון שחר   2/02/15 18:40
על השיטה האדברסרית ושם רשום שהשופט הוא מכריע פאסיבי הניזון ממה שמביאים בפניו בלבד. אבל לא הבנתי למה להביא את זה לידי קיצוניות? חייב לשחק עצמו דביל? אסור לו לשאול? לחקור? לגשש? לנסות להבין מה קרה? טירוף.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
איש1 - טול קורה מבין עיניך!
  אהוד פרלסמן   2/02/15 22:51
אתה כותב לנו: "הוא לא פירש את האירוע". מכאן מסתבר שאתה מאמין שהוכח במשפט שהיה ארוע, ושהבעיה של קצב היתה שהוא לא פרש את הארוע הזה. אבל לאמונתך זו אין כל בסיס, כי האמת היא שמה שהיה במשפט זה אישה שהעידה כי קצב אנס אותה פעמיים, לראשונה בבית הטכסטיל ביום 19.4.98, ובשנית במלון פלז'ה ביום 17.6.98, ולגבי שתי הפעמים הוכח באמצעות מסמכים + עדות של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ שעדותה היא עדות שקר, מתחילתה ועד סופה. ויודגש - אף אחד לא הוכיח כלום לגבי קיומם של שני הארועים האלה, והבסיס היחידי(!) לפסיקתם של השופטים שארועים אלה התקימו היה העדות שלה. אני לא יודע אם משפט קצב בכלל מענין אותך, אבל אם כן, אתה יכול לקרא את המאמר שבקישור שלהן: משפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מאמר המשך בהשראת איש 1
  אהרון שחר   12/02/15 22:10
תודה לאיש אחד על הדברים. מצורף מאמר המסקנות:
 קצב לא אנס
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
אז בוא נקרא לכלב בשמו
  אהרון שחר   2/02/15 14:37
קצב לא אנס! גם לפי הגירסה הרשמית של בית המשפט. הוא הורשע באונס כי מערכת המשפט מפגרת ולשופטים לא היתה ברירה, לכאורה (אם נתעלם לרגע מטענותיו של פרלסמן לפיהן הם הרשיעו אותו באונס כדי לזרוק את דמו לכלבים הנובחים ולכלבות הנובחות). אבל אפילו הגירסה הרשמית מודה שההרשעה היא לא בגלל המעשים. זה לא שקצב עשה מעשה אונס ולניצבים היו פרשיות אהבהבים מרגשות, זו רק מערכת המשפט הלקויה שבאופן אבסורדי פירשה את אותה עבירה אחרת לגמרי. נכון? כך קורית תופעה מזעזעת: המון בכירים מבצעים את אותה העבירה, אחד נזרק לכלבים, האחרים עושים חיים, סתם בגלל הליך טכני, בלי קשר לחומרת העבירה. כשכל זה גלוי וידוע. מיי גד. בעצם משסים את הציבור בקצב כאילו הוא אנס כשיודעים שזהו שקר. זה לא מחריד אותך?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אף אחד שעומד למשפט לא
  סניל   2/02/15 15:31
עשה את מה שהוא נאשם שעשה - הוא רק מורשע שעשה.
גם יגאל עמיר לא עשה - אבל הורשע. תיק נסגר כשיש מורשע.
כתוב תגובה ל- סניל
אוקיי אוקיי
  אהרון שחר   2/02/15 18:31
אני לאט לאט מתחיל להבין. אני חש בושה כל כך גדולה, חשבתי שיש אירוע - פשע, ואם מוכח שהוא התרחש אז נענשים עליו. מה פתאום? יש אירוע, הוא נכנס למערכת המשפט ושם מעובד. אחד יצא אנס ואחר על אותו אירוע בדיוק, בלי למצמץ, בקול רם, בגלוי, יצא שובב. טרם התאוששתי מהשוק. ייקח לי קצת זמן לעכל את זה, משבר היציאה מהתמימות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
משבר התמימות שלך גדול יותר
  יעקב עמר   2/02/15 22:13
בלי קשר לנושא הנדון מערכת המשפט בארץ היא הבלוף הגדול של המאה. יש מצב בו מישהוא שודד אותך אך כדי לבלבל את "כבודם" כחלק מהשוד הוא מיד בתם השוד מגיש נגדך תביעה שאתה שדדת אותו.ולבסוף פסק הדין הוא שאתה שדדת אותו.... יש עורכי דין שמתמחים בשוד מסוג זה ואף אחד לא קורא לזה "שוד". הכל רקוב אצל אלה שאתה קם כשהם נכנסים... האמן לי.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
זה הציונות מוכרים סבון כביסה
  במקום חלווה   3/02/15 16:54
הסופר חיים הזז: "אין הציונות והיהדות דבר אחד, אלא שני דברים השונים זה מזה, בודאי שני דברים הסותרים זה את זה, כשאדם אינו יכול להיות יהודי הוא נעשה ציוני.""הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם, דבר אחד ברור, הציונות היא לא המשך, לא רפואה למכה, היא עקירה והריסה, עד רבה היא מסיחה את דעתה מהעם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו ופורשת לדרך אחרת למטרה רחוקה ומסויימת, היא וקומץ אנשים בראשה, גרעין של עם אחר, בבקשה לשים לב, לא חדש, לא חדש, אלא אחר, מי שלא סבור כך או שהוא טועה או שהוא מרמה את עצמו. ואת זה אומר הקב'ה ושמרתם אתם את חקתי ואת משפטי ולא תעשו מכל התועבת האלה האזרח והגר הגר בתוככם: (כז) כי את כל התועבת האל עשו אנשי הארץ אשר לפניכם ותטמא הארץ: (כח) ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אתה כאשר הקיאה את הגוי אשר לפניכם. אבל אין צורך להתייחס לדברים למה הקב'ה סתם מדבר אין לו מה לעשות משועמם אז הוא מדבר ,והקב'ה בכלל לא הביא מבול והקב'ה בכלל לא הרס פעמיים את מקום משכנו את בית המקדש והגלה את עמו למשך 2000 שנה,ובכלל לא היתה שואה ,ואנחנו בכלל במצב מעולה ובכלל אין 250 אלף צבא סודאני מוכן לרגע שבו יתחילו הערבים אינטיפאדה פנימית ובכלל אין 500מיליון ערבים מסביבנו מחכים שהקב'ה יתיר להם את הרסן וזה בכלל לא יקרה למה ההומואים שצועדים בירושלים תועבת ה' הם יגנו עלינו עם התחת שלהם ויש להם תחת תחת, ועוד לא הגענו למערכת המשפח המפוארת שלנו שסדום זה גן לילדים מפגרים לעומתה. רק על זה שלא נדע מה מצפה לנו אוי לנו ואבוי לנו קיסינג'ר מזהיר אותנו הפרסי מזהיר אותנו כולם מזהירים אותנו זה אומר שיחסל אותנו וזה אומר שתוך 10 שנים מדינת ישראל תחדל מלהתקיים ,ואנחנו חרשים ושוטים פשוט לא מבינים איפה אנחנו נמצאים. למה מתי שאין אלוהים אין את הכלים לראות את המציאות האמיתית.
כתוב תגובה ל- במקום חלווה
5
קצב לא אנס
  מגיב ותיק   2/02/15 20:18
כל מי שיקרא לפרטי פרטים את כל העדויות (כולל ניתוחים מרשימים של אהוד פרלסמן) ויפעיל לבד את מוחו והגיונו יבין כי קצב לא אנס.

ניצל ייחסי מרות ? ייתכן ואולי אפשר להגיד עליו הכול אבל הוא לא אנס.

קצב הנו קורבן של להקה פמניסטית צווחנית שהשתלטה על התקשורת, קרבן לתקשורת מתלהמת שדרשה את ראשו וקורבן לצוות שופטים שנתפר נגדו מראש כולל שופט ערבי.

ואולי גם קורבן של כבודו העצמי שלא נתן לו להודות בקיום קשרים מיניים.

קצב לא אנס.

השופטים בסדום היו מאדימים מבושה לביצועי שופטי קצב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קצב לא אנס
  אהרון שחר   2/02/15 22:38
קצב לא הורשע על מעשים, אין במעשיו (גם על פי הגירסה של השופטים) שום דבר מהותי השונה ממעשי הניצבים. גם אם הפעיל כח פיזי, עדיין האימה שהטילו הניצבים חמורה יותר. הוא הורשע על דיבורים. לו היה מודה בקיום יחסים היה יוצא זכאי, שהרי עבירת יחסי מרות התיישנה. לא יאומן שבמדינת ישראל נשיא יושב בכלא שנים כאנס רק בגלל מילים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
קצב משה
  מרתין   2/02/15 22:56
תגובה כמעת מושלמת לענינו של קצב אך חסר דבר מאד מענייו משפט שהיה באמריקה בשנת 1978 אם היה עורך דינו של קצב משיב לבקשתי לספר לו פרטים על המשפט המפורסם באמריקה על הנושא יתכן מאד שהשופטים היו משנים כיוון ולא מתייחסים לאונס כי לא היה כאן אונס אני מסתמך על דבריו של השופט שזעזע את מערכת המשפט באמריקה וכן את הכנסיה הקטולית שביקשה שהשופט יפוטר אך לא כך היו הדברים המערכת המשפטית באמריקה התייחסה להחלטת השופט כתקדים משפטי ואם משה קצב היה עומד בפני אותו שופט נכבד אני מניח שהמשפט היה מתנהל לכיוון המרות ודאי לכך בענישה של עבודות שרות בלבד שהותו של קצב בבית הסוהר היא בכיה לדורות לכל העם היהודי כולל כל אלה שלא גילו מקום המדינה ועד היום והם קציני צהל נשיא לשעבר שרים לשעבר מורי נהיגה לשעבר טסטרים לשעבר אומנים לשעבר מנהלי סוכנות לדוגמנות לשעבר ובכלל כל המחזיקים בתפקידים בכירם שמרותם נחשבת ואם נרחיק עד לתקופת המלכים נמצא מקרים דומים לכן כדאי לבדוק למה זה קורה ולן צריך לקרוא את פסק הדין שנתן השופט המכובד באמריקה בשנת 1978
כתוב תגובה ל- מרתין
6
אילו אותך היו אונסים ומטרידים
  היית מבין   2/02/15 23:26
כתוב תגובה ל- היית מבין
מה הייתי מבין?
  אהרון שחר   3/02/15 10:18
שצריך להעליל עלילות על חפים מפשע? אני מבין את כאבך על מה שאת או חברתך עברה, אבל להתנהג כאספסוף צמא דם המוציא קיטור על שעיר לעזאזל שהוא חף מפשע, לא יעזור לאף אחת. נהפוך הוא, ולראיה בזמן שאתן צרחתן על קצב, הניצבים טחנו את חברותיכן בכיף וללא מפריע... האם הם היחידים? לא בטוח. הלינץ' על קצב לא תרם מאום לנשים במדינה, רק הזיק, כי נתן אשליה שזו מדינת חוק, בעוד בפועל זו סדום ועמורה. אם אכפת לך מקורבנות האמת הצטרפי למאבק למען שחרור קצב וחיטוי מערכת המשפח, החוקן והצדרעק.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
המאבק=השלמת חוקיםהחסרים במדינה
  ע_הראל   4/02/15 01:32
כפי שחיידקים/וירוסים תוקפים בד"כ את החלשים (אנשים עייפים או מקוררים או מורעבים, או עם עבר של תזונה לקויה או עישון או חוסר שינה, או בכלל אורח חיים לא בריא, וכו'), כך גם אסכולת השיפוט הרקובה תוקפת את החברה הישראלית בנקודת החולשה שלה, לא שיש חוקים שזקוקים לתיקון - שזה ניחא, אך בעיקר כי יש חוקים שלמים שחסרים עדיין בספר החוקים של מדינת ישראל! ואלו הם:- §¤§¤§ 1) חוק מדינת הלאום היהודית §¤§¤§ 2) חוק להגדרת תפקיד וסמכויות היוע"מ לממשלה §¤§¤§ 3) חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים (שיש לי עו"ד שיסיים בקרוב בס"ד בתשלום את שיכתוב הטיוטה שכתבתי עוד בשנת 2009) - מה שפותר את רוב בעיית תלונות השווא על הדרך. §¤§¤§ 4) חוק טוהר המשפט וסינון עדי שקר: עוד חוק שכתבתי (גם בתגובה למשפט קצב - שהורשע ללא שום ראיות), ואסביר בקצרה; גיל 25 יוגדר כגיל בגרות מגדרית, ואז תתחיל לחול על המתלוננ/ת אחריות מה במקרה אונס, כגון החובה להוכיח התנגדות פיזית או קולנית (כי היא כבר לא תינוקת שלא "מבינה" מה קורה איתה), ומצידי שתיקח קורס בגיל 25 איך להתנהג במצבים כאלה. §¤§¤§ כנ"ל במקרה של חשד להטרדה, מי שמעל גיל 25 עליו/ה להוכיח שהעביר מסר ברור בכתב/סמס שאינו מעוניין §¤§¤§ מעל 25 גם לא ניתן לטעון "הייתי בהלם ולא התלוננתי" על אונס או מעשה מגונה או יחסים בכפיה של מרות או אחרת, כי בימינו אין (ואסור שיהיה) הלם כזה שימנע נניח אזעקת עזרה (כי אנחנו לא בג'ונגל - ולכל דרדק יש שני סמארטפונים)! §¤§¤§ בנוסף, כלל העובדים בלשכות של פוליטיקאים (וכן מעון רה"מ) יוגדרו כמשרות אמון, כך שמי שסובל מיחס לא טוב או לא הוגן (ושלא ניתן לגשר עליו לאורך זמן) - עליו לעזוב את העבודה מיד (ויקבל פיצויים מלאים כאילו פוטר), ואז יוכל רק לגשת לעיתונות כזו או אחרת, ולשטוח את סיפורו "העצוב" בפני דעת הקהל, אך ללא שום חבות פלילית או ממונית או מינהלית/אירגונית כלפיו. §¤§¤§ בחוק הנ"ל יש עוד סעיפים כדי להבטיח הליכים מיידיים ומקוצרים ע"מ להפרע מעדי שקר זוממים, וכן להשתמש במונחים יותר מכובדים כגון "מתגונן" במקום נאשם, ודלפק הסניגוריה במקום ספסל הנאשמים, ושלעולם לא יובא איש לדיון משפטי במדי אסיר - אלא שלעולם יופיע בבית משפט בבגדים ארחיים נאים.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אני ואתה צמד חמד
  אהרון שחר   4/02/15 08:44
אתה צריך להצטרף למפלגה יחד איתי. למרות שאתה תוקף אותי בטירוף יש בינינו המון מן המשותף. שנינו כמהים לשנות את המציאות שיהיה יותר טוב. גם לי יש הצעות חוק 1. חוק פגיעה פיצוי, פיצויי עתק לכל קורבן כבר במשפט הפלילי ולא רק בדיבה. 2. חוק חובת תום לב, קפיטליזם הוגן. חזיר תשלם. צריך להוריד את גילאי הקטינות בשנה, 17 הוא כבר גדיל. לא חייבת להביע התנגדות במקרה שהיתה משותקת מאימה כמו בפרשת ניצבים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
אין שויון בפני החוק
  אסתר ש ,גרי   3/02/15 09:00
קצב לא היה משלהם. על כן "זכה" למה שזכה.
כתוב תגובה ל- אסתר ש ,גרי
אסתר ש. גרי צודקת.
  כה פשוט ונכון   4/02/15 08:28
כתוב תגובה ל- כה פשוט ונכון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il