s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ללמד את בן-גוריון שהפלמ"ח יכול לבצע
מאת: אורי מילשטיין  |  11/11/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כשאורי מילשטיין חוקר
  ראומה   11/11/16 09:49
מבצעים שנכשלו, וטוען שאנשי הפלמ"ח לא חקרו ולא הפיקו לקחים, כך שיוכלו להימנע מאותן שגיאות להבא, טוענים נגדו שהוא "נגד הפלמ"ח". אבל מתוך הכתבה שלפנינו עולה בברור שהוא מהלל, כשמגיע להם, את אנשי השורה, על אומץ לבם ועל דבקותם העילאית במטרה.
כתוב תגובה ל- ראומה
מילשטיין חרק שיניים, וקילל
  נחשון   11/11/16 11:08
אוי כמה שזה קשה לשבח את הפלמ"ח... אבל טוענים שאני שונא את הפלמ"ח ואני לא אובייקטיבי,אז כדי לסתום את הפה למבקרי אשלוף פרק מהתקופה שהייתי הצ'יוואה של ישראל גלילי ואלון. לפני שפיטרו אותי....יש, פעולת סעסע.. כמה שאתם שקופים אורי וראומה =שפרה. אז בואו נבצע מבחן בהיסטוריה =מתמטית. במלחמת העצמאות כלל הפלמ"ח 6000 לוחמים ולוחמות. באצ"ל היו 4000 לוחמים[ כאילו..] ובלח"י 900[כאילו..]. יש כמעט שיויון במספרי כוח האדם. ועכשיו נשווה את העשייה, מה עשו הפורשים בחצי השנה הראשונה של המלחמה עד הקמת צה"ל?? אפס וחצי, גירוד במנשיה , ביזיון ברמלה, ביזיון בראש העין , ביזיון ביהודיה, וכן שכחתי טבח בדיר יאסין[וגם שם לא הצליחו במשך שבע שעות לכבוש כפרון ערבי, והקרב הוכרע לטובת היהודים עם הופעת כוח של כיתת פלמ"ח שניקנק את הערבים ב-20 דקות...פחחח]. ומה עשה הפלמ"ח?? תהיה גבר אוריל'ה ותספר לצעירים את האמת. הפלמ"ח היה חוד החנית, כוח המחץ, הוא שהביא את ההכרעה לטובתנו בכל הגזרות ממטולה עד אילת מן הים עד המדבר. זהו צבא הנעורים המהפכני, שאחד מלוחמיו הטובים היה אחיך רם מילשטיין ז"ל [ ממלכיה ועד חר' מאחז] ששם אותך בכיס הקטן.
כתוב תגובה ל- נחשון
יישר כוח
  יעקב פלסטינאי   12/11/16 07:19
שיכנעת אותי שהפלמ"ח היה ראש וראשון ללוחמי הקאפ"פ אין שני לו. ראש הפלמח"ח קומוניסט עםצ דיפלומה מפקדב חטיבת הראלמ ברח סליחה הלך להזעיק עזרה במלון בירושלים. היחיד שהבין בצבא הינו מתנדב דובר אנגלית דוד מרקוס שנרצח על ידי הבולשביקים של הפלמח מסוגו של מ. פעיל יש"ו מי שהביא להישגים הם אותם חברה שלא היה להם מה להפסיד היות והיו אוד מוצל מאש וכאן כונו סבונים על ידי יפי הבלורית אבל הם שימשו כבשר התותחים שהלכו לפני המחנה ואילו אנשי הפלמ"ח המשיכו לבלות בקיבוצים הנאלחים במיץ של עצמם זוכרים את המשאיות המלאות שכביכול לא יכלו לעזוב את ירושלים
כתוב תגובה ל- יעקב פלסטינאי
יעקב הפלסטיזי=עלילת דם בזוייה
  נחשון   12/11/16 15:36
פלסטיזוני אתה נשמע כמו דיסק של אורי מילשיטיון. קיבלת פרס ראשון בתחרות כתיבת התגובות השקריות-פוגעניות. עקפת אפילו את המעליל מילשטיין. בתגובה הבאה שלך בטח תכתוב שלוחמי הפלמ"ח אפו בקטמון מצות בפסח תש"ח מדם ילדים ערבים...ושאת הטבח בדיר יאסין ביצעה כיתת הפלמ"ח -16 חיילים שהצילה את האפסים מאצ"ל מתבוסה. האינטרנט סובל הכל. של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על גיבורי הפלמ"ח, ושאל את אורי מילשטיין מה עשה אחיו הבכור רם ז"ל= לוחם הפלמ"ח במלכיה ובחר' מאחז, האם לחם בגבורה, או שדד תרנגולות ,שלל ביזה ועשה קומזיצים?? איפה לחמת את ובני משפחתך פלסטיזי? בבתי הקפה בת"א?? אגב יש לי חשד כבד שיעקב השקרן הפלסטיזי הוא מילשטיין במסווה... ממש מתאים.
כתוב תגובה ל- נחשון
אתה הכי חכם
  בעולם   12/11/16 16:41
כתוב תגובה ל- בעולם
{{{אצל ולחי לא הוסיפו גרם ערך
  לעם ולמדינה.   14/11/16 23:51
רק בזכות ההערכות והלחימה של הפלמח והאחיזה בקרקע של הישובים השמאלנים קמה מדינה ליהודים.
כתוב תגובה ל- לעם ולמדינה.
2
מאמריו של ד"ר מילשטיין .
  יוד יוד   11/11/16 10:40
מיום שהכרתי את האתר תפס אותי מאמר של ד"ר מילשטיין על הפלמ"ח וכמובן את המגיבים ,בעד ונגד. אני רוצה לומר שהאיש חוקר וכותב ואינו חושש מאף מבקר מטעם או מקלל.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
אכן, זה המצב. הגישה שלי בכל
  אורי מילשטיין   11/11/16 12:15
התחומים איננה אידיאולוגית אלא אינטלקטואלית, דהיינו - אינני מקדם שום אג'נדה, אלא מבקש לדעת מה היה. לבעלי האג'נדה יש עם זה בעיה ואני מבין אותם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
נקרעתי מצחוק.הפיליטון מדהים
  נחשון הצעיר   11/11/16 13:36
לא ידעתי שמילשטיין עוסק גם בכתיבת בדיחות:" הגישה שלי אינה אידאולוגית אלא אינטלקטואלית..." לא להאמין.. הגישה שלך היא נקמנית- פיננסית, כי אין לך עמוד שדרה אידאולוגי . כאשר יוצאי הפלמ"ח העסיקו אותך היית כלבלבון -מחמד ואכלת מכף ידם. כאשר פיטרו אותך התחלת לנקום, החלפת צבע פוליטי[ זיקית...] ועברת למחנה "הפורשים" האימפוטנטים שסידרו לך בית חם. זה היה כרוך כמובן בהשחרת והשמצת הפלמ"ח ,והאדרת האצ"ל-נפל. מתקבל הרושם שלאחרונה אתה לא מסתדר עם פטרוניך ואתה מחפש בית חדש. תנסה להתחבר לנראטיב הפלסטיני. גם הם =כמוך ,שונאים את צה"ל.[הבנתי שגם מערכת הבטחון מחרימה אותך ואין משם כספים...].
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
מהפרושים תבוא הגאולה, טמבל!
  אופיקה   11/11/16 15:08
קרא קצת היסטוריה. לא היסטוהזיה!
כתוב תגובה ל- אופיקה
מילשטיין הוא צדוקי- טמבלית
  נחשון הצעיר   11/11/16 21:08
עושה מעשה זמרי- ומבקש שכר כפינחס. האיש הוא מיקלדת להשכיר לכל המרבה במחיר.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אופיקה הדבילית החומר הזהעתיק
  נחשון   11/11/16 23:24
וממוחזר. מילשטיין הקשיש-ישיש פירסם אותו לראשונה בשנת 1989=לפני 27 שנים, דור שלם חלף והגאולה לא באה, ואפילו מילשטיין לא נגאל מסכלותו... הוא מתאים לך, הלכה הזרזירה המבולבלת אצל העורב הלקחן..
כתוב תגובה ל- נחשון
3
פירגנת, מה שמלמד
  אופירה   11/11/16 19:09
שהביקורת שלך נאמנת למקור!
כתוב תגובה ל- אופירה
4
שוב מסקנות מצוצות מן האצבע.
  פועה   11/11/16 19:44
ל"פעולת" הל"ה לא היה שום קשר "לאסטרטגיה פביאנית" כי זאת לא הייתה פעולה התקפית! מניעיה נבעו רק מהרצון לאחוז בנקודות ישוב מבודדות בכל מחיר! לקראת האפשרות לבנאום אזור ירושלים. התגובה שתוכננה והלחץ לתקיפה נבע ממניעי נקם ומורל צבאיים. בקשת אלון לאישור פשיטה אחת, שהתקבלה אינה סימן לכלום! ובוודאי שלא "לדחיפה הפלמ"ח למלחמה כוללת בראשית פעולות האיבה!" להפך! הבקשה לפעולה אחת! מעידה על כך שאלון ידע שב.ג. עשוי לא לאשר גם פעולה אחת! השאיפה למעבר לטקטיקה התקפית היא שאיפה "טבעית" מובנת של הדרג הלוחם השואף לכך שהיזמה תימצא בידיו ובשליטתו. ב.ג. שחק את חטיבת הראל בקרבות הדרך לירושלים, ולא אפשר לה לבצע פעולות התקפיות, משיקולים מדיניים בלבד! וזה מראה שהוא היה מסוגל (בסיועו של המח"ט רבין) להתמודד היטב ולעמוד בלחצים שהופעלו עליו ממפקדי הפלמ"ח.
כתוב תגובה ל- פועה
יש לך בעיות של הבנת
  הנקרא   11/11/16 22:41
בתוספת מגלומניה פאתטית.
כתוב תגובה ל- הנקרא
תראו מי מצייץ ?
  נחשון הצעיר   11/11/16 23:31
מילשטיין אבי אבות המגאלומנים בישראל. נראה אותך פילוסופונצ'יק, תן השוואה קצרה= אינטלקטואלית בין פעולות הפלמ"ח ופעולות האצ"ל בתש"ח...כמובן שלא תעז, כי אתה שפן זקן, החושש שינתקו אותו מהפיטמה במכון ז'בו....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
הצורך באבחוני, מעיד על המאבחן.
  פועה   12/11/16 09:47
תיארת די נכון את הלקויות של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- פועה
ופרק 2. שקראתי עכשיו רק מאשש
  פועה   12/11/16 09:59
את דברי שהקשר בין הספורים שאתה מביא למסקנות שאתה מסיק מהם מקרי בלבד.
כתוב תגובה ל- פועה
5
לטימטום של האידיוט מיגור כנראה
  חבר קיבוץ יגור   12/11/16 07:33
אין מרפא וכל קיבוץ שלנו כולל הנוער סובל ממשפחת צ'
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
יגורי דביל= יש לך טעות בזיהוי
  נחשון   12/11/16 09:41
טעות בסיסית, אך מכיוון שאתה אידיוט עם "תסמונת מילשטיין"[מחלת נפש חשוכת מרפא שעיקרה התעלמות מעובדות] , ראוי שתפנים : אין לנו קשר לתנועה הקיבוצית, אין לנו קשר לקיבוץ יגור[שלפי תיאורך הוא מקום למוכי גורל הסובלים מזיהום סביבתי ונפשי-, מסכנים ], אין לנו מושג קלוש מי זאת משפחת צ'[מה זה??]. קחו את מילשטיין הקשיש ורעייתו, את משפחת צ' המיתולוגית, ולכו יחדיו לטיפול במכון מוביל לבריאות הנפש.אולי יש מזור למחלתכם שטרם פורסם בספרות המקצועית... בהצלחה.
כתוב תגובה ל- נחשון
אידיוט !
  חבר קיבוץ יגור   12/11/16 17:14
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חיפוש נעדרים
  נחשון הצעיר   12/11/16 18:34
יח' אית"ן מחפשת שלושה נעדרים, כולם מקיבוץ יגור:"חבר קיבוץ", "ההומו מיגור" וא.ב.- האוטיסט מיגור. סימן ההיכר המשותף לכולם= ממלמלים כל הזמן: אידיוט, אידיוט, אידיוט, משפחת צ'... החשוד העיקרי בהעלמתם הוא האידיוט בריבוע המכנה עצמו "חבר קיבוץ יגור".. הוא כנראה חיםל אותם והטמינם בערמת נייר גדולה.. כדאי לבדוק אם למשפחת מילשטיין מרמת אפעל יש מידע על האומללים, הם מתקשרים מוסמכים ויש להם שיג ושיח עם מלאכים....פחחחח..
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אידיוט !
  חבר קיבוץ יגור   12/11/16 20:26
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
היגורים בהלם קרב ///
  נחשון   12/11/16 21:36
"חבר קיבוץ יגור" נראה הערב בשעה 2027 מסתובב כאחוז אמוק במעגלים במרכז הקיבוץ וצועק: אידיוט, אידיוט, אידיוט, אידיוט,... לשאלות החברים הוא לא הגיב ולבסוף הפטיר : מילשטיין...מילשטיין..לא תהיה ברירה אלא לתת לו זריקת הרגעה.
כתוב תגובה ל- נחשון
אידיוט תמיד נשאר אידיוט !
  חבר קיבוץ יגור   13/11/16 00:59
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
6
משטרת נשר הוזעקה ליגור
  נחשון הצעיר   13/11/16 09:57
בעקבות מהומה שחוללו מספר קשישים שהסתובבו במעגלים , כאשר ריר זולג מפיהם, וצורחים בלי שליטה :אידיוט..אידיוט.. אידיוט.. השוטרים השתלטו בעדינות על אחד מפגועי הנפש ושאלוהו: מי האידיוט ? הוא השיב- מילשטיין שמשתמש בנו כמריונטות לתככיו ומזימותין.לא עוד, כולנו פורשים חוץ מהדביל הראשי....שגר באפעל.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אז מה יהיה ,אידיוט מיגור ?
  חבר קיבוץ יגור   13/11/16 16:52
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לא מכובד להעליב את המילשטיינים
  נחשון הצעיר   13/11/16 18:17
אנחנו יודעים שאורי מילשטיין הוא אידיוט, וגם שאשתו שפרה[ראומה] היא אידיוטית,אמרתם והכרזתם את זה כאן לפחות 20 פעמים וכולם קלטו והבינו. אבל זה לא מכובד להשפיל אנשים בעלי מוגבלויות,זאת התעללות בחסרי ישע. אז למרות שאתה אידיוט מדופלם מיגור[ "הקיבוץ של הדפוקים"] עם דפ"ר 0,תנסה לרסן את עצמך, כי מילשטיין הוא אביך הרוחני...וחייבים לכבד את ההורים למרות מיגבלותיהם הידועות...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
תלמידי סטאלין מתקשים להתמודד
  יואבי רבינוביץ   14/11/16 11:37
1. אני מאוד נהנה לקרוא את התגובות של הבולשביקים הצעירים
והזקנים, כאשר בולשביק מתייחס לגופו של אדם ולא לגופו של
עניין, הרי ברור לי לחלוטין שאורי מילשטיין כותב אמת.
2. כאשר הבולשביקים חוזרים ומספרים שמאמר עם אותן עובדות
כבר פורסם לפי שנים רבות. אני מבין את "זעקתם". הם
כתלמידיו של סטאלין שרצח עשרות מיליונים מבני עמו, חונכו
שספרי ההיסטוריה מתוקנים רטרואקטיבית מידי כמה שנים. על
כן הם מופתעים שמה שנכתב ע"י מילשטיין לפני 30 שנה, לא
השתנה כלל.
כתוב תגובה ל- יואבי רבינוביץ
יואבי, בעיה בהבנת הנקרא
  נחשון   14/11/16 12:27
יואבי היקר, אני מודע לפעלך החשוב למען ארץ ישראל וצה"ל, אך הפעם התפרצת לחור שחור. ציינתי כי הפרק התיובי על פעולת הפלמ"ח בסעסע פןרסם לפני 27 שנים, כאשר מילשטיין היה מזוהה עם השמאל, לפני פיטוריו והתחלת השמצותיו. עכשיו כדי להראות שהוא אובייקטיבי, הוא שלף את הפרק כדי להראות שהוא מאוזן. מזימתו כמעט צלחה-אותך הוא היטעה- אך אני דאגתי לחשוף את האמת. ובקשר לשיכתוב ההיסטוריה בדוק בבקשה כמה גירסאות יש לספר הרשמי הצה"לי על מלחמת יום הכיפןרים שכתב סא"ל אלחנן אורן ז"ל ?? רמז=חמש...שתים מהן שונו בעקבות דרישתו של ראש הממשלה וראש המפלגה השלטת[שאתה תומך בה...] אריק שרון,שלא היה בולשביק רחמנא לצלן.. אלא ימני למהדרין .יעל כך נאמר טול קורה מבין עיניך. לסיכום מר מילשטיין הוא גדול המשכתבים בתחום.
כתוב תגובה ל- נחשון
גסות רוח
  חיים יואבי   14/11/16 14:47
נחשון
שום דבר לא מצדיק את גסות הרוח וניבול הפה של הבולשביקים למיניהם
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
גסות רוח ושפת ביבים
  נחשון   14/11/16 16:04
יואבי אתה צודק, אך ראוי שתבדוק היטב מי דירדר את הדיון לשפל המדרגה. דוברו של אורי מילשטיין המסתתר מאחורי הכינוי= "חבר קיבוץ יגור".כל תגובה שלנו בשני הפרקים האחרונים לא נענתה לענין ,אלא בחרפות וגידופים: אידיוט, אידיוט יגורי, מטומטם..לא פעם ןלא פעמיים, אלא 19 פעמים[תשע עשרה...], ועוד לא הזכרתי את הנשים המגדפות בשפת שוק. שום התייחסות לעובדות,שום ויכוח תרבותי . אכן יואבי זה "ההדר הבית"רי" של ז'בוטינסקי??זאת שפה של ערסים בשוק..אז ראוי שתנזוף באדון מילשטיין שעוסק בהזניית ההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- נחשון
הבנת הקללות
  חיים יואבי   15/11/16 12:12
נחשון
1. זהו טיעון ילדותי, הפוסל במומו הוא פוסל.
2.ספור, כמה קללות,כינויי גנאי, נאצות וכו',כתבת אתה
במאמר זה בלבד.
נכון שלי יש בעיה בהבנת הניקרא אבל אין לי בעיה
בהבנת קללות ונאצות.
3.מי שמנבל את פיו חייב להזדהות בשמו המלא ולא להסתתר
מאחוריי כינוי בדוי.
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
7
אני באמת לא מצליח להבין.
  גולדוס   14/11/16 04:36
הנהלת NEWS1, אני פשוט לא מצליח להבין מה הסרט שלכם. אתם מפרסמים מאמרים של אישיות שנויה במחלוקת כמו אורי מילשטיין, כנראה כי אתם חושבים שיש לו מה להגיד, ומצד שני מאפשרים לכל מטורף להגיב בכל מיני קללות ונאצות ילדותיות. זה כל כך מבזה את האתר שלכם, כל כך מנמיך את הדיון וכל כך מרחיק מלקרוא! אני לא מצליח להבין למה לא למחוק טוקבקים ריקניים וחסרי אמירה אמיתית. מה, אתם פוחדים שזה ייחשב לסתימת פיות? מה השטות הזו?!? למה אני צריך לקרוא את ההגיגים המופרעים של כמה אנשים? מי שבאמת רוצה להתווכח, יהיו אשר יהיו טענותיו - יערב לו. ימני או שמאלני, איש מערכת מושבע או מנתץ מוסכמות, כל טיעון ענייני, חיזוק או מחאה - הכל בסדר. אבל מי שסתם מקלל? למה להשאיר את זה? אני לא מכיר שום אתר שמכבד את עצמו שלא מסנן מינימלית את הטוקבקים שהוא מפרסם. חבל מאד.
כתוב תגובה ל- גולדוס
התגובות: זה תראפיית הטימטום
  חבר קיבוץ יגור   15/11/16 07:51
של האידיוט מקיבוצנו יגור, עדיף על תגובות פיזיות בכל התחומים....
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אבל זה בדיוק מהותו של האינטרנט
  פועה   15/11/16 08:24
רשת אנרכיסטית שמאפשרת לתת ביטוי לכולם.
כתוב תגובה ל- פועה
8
השוואה מקצועית- אובייקטיבית
  נחשון   14/11/16 19:43
כולם מצפים בדריכות לסיכום המחקרי האובייקטיבי-מקצועי, החף מאידאולוגיה פוליטית של מילשטיין= השוואה בין פעולות הפלמ"ח לבין פעולות אצ"ל ולח"י בשלב הראשון של מלחמת העצמאות[דצמ'47- מאי 48 == מספר פעולות, תכיפות פעולות, פיזור מרחבי, אבידות , תוצאות..מחכים, מצפים, ממתינים עד בוש. ואין תגובה,אין ציוץ ,כלום, נאדה, גורנישט. אין לי ספק שתגיע תגובה בהאי לישנא : אידיוט..אידיוט מיגור..מטומטם.ואני מאד מקווה שהמגיבים הצדקנים= "גולדוס" ויואבי רבינוביץ יגיבו בהתאם לאור נתוני האמת, ואולי אפילן ינזפו במר מילשטיין שאינו עושה דבר לטיהור האוירה, ומלבה את אש השנאה.
כתוב תגובה ל- נחשון
9
התרפייה לרגשי הנחיתות מילשטיין
  נחשון   15/11/16 10:13
יואבי-רבינוביץ ו"גולדוס" שימו לב לתגובה מס'7- מ-15.11 של המסית,שורש הרע, המכנה עצמו "חבר קיבוץ יגור" ,[בפועל נציגו של מילשטיין],המעיד על עצמו שהתנהגותו הבזוייה היא סוג של תרפייה לבעיותיו הנפשיות. נא פרסמו כאן תגובה לאדון אורי מילשטיין שיפסיק את התגובות הללו שמציגות את תדמיתו הציבורית באור שלילי ביותר[ שאגב ממילא היא בשפל המדרגה].... ואגב אדון מילשטיין אנו מצפים להשוואה האינטלקטואלית בין פעולות הפלמ"ח לפעולות האצ"ל בתש"ח ?????.
כתוב תגובה ל- נחשון
אידיוט הא
  חבר קיבוץ יגור   15/11/16 19:36
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אנחנו יודעים שאתה אידיוט א'
  נחשון הצעיר   15/11/16 20:05
ואבא שלך אידיוט הא' , ומילשטיין אידיוט ג', את זה כבר קבעת מזמן והפנמנו, יש לך משהו לחדש?? אז קדימה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אידיוט הא !
  חבר קיבוץ   16/11/16 06:10
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
10
הפלמ"ח והאצ"ל ממתינים....
  נחשון   16/11/16 17:59
בינינו לא כוחות- אלוף ליגת העל-מקצוענים ,מול אלוף ליגה ג'- חובבים. התוצאה 12:0 לטובת המקצוענים
כתוב תגובה ל- נחשון
אז מה אידיוט , ממשיך הא ?
  חבר קיבוץ   16/11/16 20:10
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
הלקסיקון העברי מילשטייני
  נחשון הצעיר   17/11/16 00:03
למילשטייני במסווה= החותם "חבר קיבוץ", או "חבר קיבוץ יגור" יש אוצר מילים מופלא שמסתכם בעשר מילים עשירות תוכן. התגובות הזהות מגיעות משתי כתובות ip, המילה המופיעה בכולן ללא יוצא מן הכלל היא= אידיוט [המגיב מפרט את רמת ההתפתחות הנפשית שלו...], השלב הבא הוא= אידיוט הא, ואח"כ=אז מה אידיוט , ממשיך הא?..שימו לב לשימוש במילה היחידאית "הא" שאופיינית לקופי-אדם שמוצאם ממערות ברוסיה..ןיש גם=אז מה יהיה אידיוט מיגור? מניתוח החומר עולה בבירור שכותבו הוא ניאנדרטל או דניסובאי. זאת הפתעה של ממש כיוון שהמדענים העריכו שהניאנדרטלים ומקביליהם נעלמו לפני 30 אלף שנים. ובכן יש לנו הומו-ניאנדרטליס- מילשטייניזיס שיתכן ומצא מיקלט במערה בכרמל ושרד..הידד.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ממשיך הא,אידיוט מיגור
  חבר קיבוץ   17/11/16 10:01
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
ניתוח אנתרופולוגי של היגורים
  נחשון הצעיר   17/11/16 11:16
העברתי את התגובות לבדיקת חוקר פרהיסטוריה, ולהלן התוצאות : שנים מהמגיבים[חבר קיבוץ,וחבר קיבוץ יגור]הם בוודאות שוכני מערות ניאנדרטליים מערוץ נחל בכרמל[אידיוט הא...]השלישי החדש שצץ היום הוא טיפוס שונה=מערת דניסובה,כנראה שוכן בגוש דן באיזור רח' הפרגים ברמת אפעל. המשותף לכולם = זן ירוד בסכנת הכחדה,נרדף בידי האדם החושב.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
11
מילשטיין מה עם ההשוואה ??
  נחשון הצעיר   17/11/16 16:26
בין הפלמ"ח לאצ"ל ?? בין הלוחמים המופלאים שהביסו את האויב הערבי המקומי ואת צבאות ערב, לבין האצ"לניקים הנרפים שעסקו בעיקר בגירוד הפרונקל בתחת ??? עד מתי תתחבא במכון השרידות ? ממה אתה מפחד??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
תוכיח שאתה לא סמרטוט
  נחשון הצעיר   17/11/16 19:56
מילשטיין יש לך חצי יממה להוכיח שאתה גבר ולא סמרטוט עבש. קדימה, כתוב את האמת על הרמה הקרבית הירודה של אצ"ל בתש"ח. שנינו יודעים את האמת אך אתה היסטוריון...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il