s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגיע הזמן לעמוד על קיום החוק
מאת: יואב יצחק  |  29/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התפלפלות מיותרת
  ארי כספי   29/12/18 17:26
הרי מה שקובע זה הרוב ב"בית המחוקקים", שלצערי הרב אינני מוצא בו אף אחד הזוכה להערכתי. מדובר בסיפור שהיה צריך להסתיים כבר לפני זמן רב בזכוי או במשפט עם גזר דין (לדעתי - בהרשעה). אבל היות ו"מערכת אכיפת החוק" בארצנו לא היתה מביישת אף רפובליקת בננות, ומאז הקמת המדינה קיבלנו רק מנהיגים "חסרי תחליף" , נמשיך להיות "מונהגים" ע"י לא בדיוק אישים לדוגמה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
2
סתם קשקושים
  הירונימוס   29/12/18 18:32
אף אחד לא כופר בזכויותיו המשפטיות של ביביהו לכהן כראש ממשלה עד תום כל ההליכים שבעולם. כולם יודעים שהחוק מאפשר לו. הדרישה שיתפטר במקרה ויהיה ראש ממשלה בעת שיש נגדו כתבי אישום חמורים על קבלת שוחד והפרת אמונים היא דרישה מוסרית, ציבורית, פוליטית ונורמטיבית. לא ראוי שטיפוס מפוקפק שיעסוק כל הזמן בענייניו הפרטיים ובענייני משפחתו המטורללת יכהן כראש ממשלת ישראל. ראש ממשלת ישראל צריך להיות מעל לכל חשד! גם הטענה בדבר "חזקת חפות" היא שטות מתחסדת. לא מדובר כאן במישהו שעומד לדין עקב חשדות לפשע שאין יודע מי ביצע אותו, (כגון רצח תאיר ראדה) אלא בעבריין שמעשיו ברורים והעובדות ידועות וכל מה שנותר לבית המשפט הוא לקבוע עד כמה זה פלילי ומה העונש הראוי אם בכלל. גם אם ביבי לא יענש כלל על כל מעשיו, הוא אינו ראוי לכהן בשום משרה ציבורית בשל היותו נהנתן, מושחת, מסית ומדיח בזוי וחסר מצפון.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית
  טודא   29/12/18 19:25
כינוי גנאי כאופייני לגבלס שר התעמולה הנאצי בגרמניה ומנגד חבריו הבולשביקים ברוסיה. ברנהרד וייס סגן מפקד משטרת ברלין היהודי היה מטרה למערכה בלתי פוסקת של השמצות מצד גבלס. הוא כינה את וייס בכינוי גנאי "איזידור". הוא הצביע עליו כיהודי שמסמל את כל הרע שברפובליקת ויימאר, שנודעה אז בחוגי הימין כ"רפובליקה היהודית". בעיתונו "דֵר אַנְגְרִיף" (התקיפה) פרסם גבלס קריקטורות של ברנהרד וייס המצויר כקוף בעל אף גדול, כחמור וכנחש. מזכיר משהו ?
כתוב תגובה ל- טודא
הכתבה לא לרפי שכל חסרי תקנה!!
  אג   29/12/18 20:48
כשאתה כבר גוזר את דינו של נתניהו כ"עבריין", או שלא קראת או שהנאמר בכתבה, על חזקת החפות והטייה פוליטית, היה מעל להבנתך!! שתי אפשרויות מעידות על אפסיותך האישית והאנושית!!
כתוב תגובה ל- אג
העם ובית המשפט יקבעו ולא אתה
  לא סמולני   30/12/18 00:57
ראשית העם יקבע בקלפי מה מוסרי ומה לא מוסרי שנית בית המשפט יקבע (באם יוגש כתב אישום)אם ראש הממשלה חייב בדין או לא.
כתוב תגובה ל- לא סמולני
3
רגע טהור של שקט
  באום   29/12/18 18:36
אומר יואב יצחק "רבים מקרב אנשי האופוזיציה והמשפטנים בישראל כופרים בזכותו המשפטית של נתניהו להמשיך ולכהן כראש הממשלה, גם בטרם הוגש נגדו כתב אישום והוא טוען לחפותו, וגם אם יזכה מחדש בבחירות ב-2019".סוף ציטוט. אבל הכפירה הזו היא רק פועל יוצא מזה שרבים מקרב אנשי האופוזיציה והמשפטנים כפרו בזכותו של נתניהו לכהן כראש ממשלה אפילו עוד לפני שהתפרסמה הידיעה הראשונה על "פרשת המתנות" אי שם בזמן כהונתו הראשונה של נתניהו בשנות ה90.הכפירה בזכותו של נתניהו להיות ראש ממשלה לא תלויה בתיק כזה או אחר,בסיגר כזה או אחר או בידיעה ב"ואללה" כזאת או אחרת,הכפירה בזכותו של נתניהו להיות ראש ממשלה זו היא דת שלא ניתנת לעירעור.נתניהו עמד על המרפסת,נתניהו חיסל את השמאל,נתניהו הוריד את האליטות הישנות מהשלטון וחיסל את האפשרות לשובן לשלטון והכי חשוב,נתניהו הצליח במה שאליטות נכשלו,שידרג את המדינה והראה עד כמה הן פרובינציליות.לכן,קשה להניח שהסברים משפטיים והדרישה לדבוק בחוק ככתובו וכלשונו ירגיעו את רגש הנקם שמפעם בליבותיהם של אותם אנשי אופוזיציה ומשפטנים וכאשר האמוק משתולל, אתה לא רואה ממטר.השאלה היא עד כמה קברניטי המערכת המשפטית(וזה כולל גם את הבדימוסים שיש להם עדיין יד ורגל בבירורים בחדרי חדרים) יצליחו לבודד את השיקולים המשפטיים הטהורים מההמולה שמסביב והאחריות עליהם פה היא גדולה מאד. כאשר צוות רופאים צריך לקבל החלטה,ישנו רגע טהור של שקט שהכל מוזז הצידה ונשאר רק הנושא שעליו מדובר.כשהרגע נגמר,ההמולה חוזרת אבל ההחלטה כבר נפלה ברגע ההוא.לרגע הטהור הזה צריכים להיכנס אלה שבידם ההחלטה בפרשות נתניהו.
כתוב תגובה ל- באום
4
ראש הממשלה
  עוד פכטר אברהם   29/12/18 18:48
צרפת שלא יודעת מה זה דמוקרטיה--חוקקה חוק שלא ניתן לשפוט נשיא מכהן בזמן כהונתו--ארה"ב שגם היא לא מבינה בדמוקרטיה לאניתן להדיח נשיא על ידי חקירה אלא על ידי פרוצדורה מיוחדת שנקראת -אימפיצמנט-שלא צלח עד היום.היחידי שהתפטר בשל חקירה היה ניקסון.לאמור רק בישראל חושבים שהחוק שמאפשר לראש ממשלה להמשיך לכהן עד פסק דין חלוט הוא לא דמוקרטי.ומה לגבי הרשימה הארוכה של נבחרים שהיועץ המליץ על העמדה לדין כמו רפול-קהלני-פרופסור נאמן אפילו לנשיא ריבלין מצאו תיק ישן בארכיון ושלפו אותו לפני המינוי.עכשיו תארו לעצמכם שראש ממשלה עומד לדין ויוצא זכאי --מה אז .ועכשיו תחשבו -שהחוק נוגע לכל ראשי הממשלה גם בעתיד ולא רק נתניהו.......החוק חוקק כדי לשמור על יציבות ושלטון עד שיוכח משפטית על פסלות.
כתוב תגובה ל- עוד פכטר אברהם
5
ניתוח בעייתי
  ע.מ.   29/12/18 19:00
גם פיטורי שרים עם הגשת כתב אישום איננה מכח חוק, אלא מכח הפסיקה, פס"ד דרעי ופס"ד פנחסי.בגצ טרם נדרש לסוגיה במקרה של כתב אישום נגד ראש ממשלה,אבל על פי הרציונאל בפבקי הדין האמורים נראה כי הנורמה תחול גם על ראש ממשלה במיוחד אם כתב האישום יכלול עבירות מסוג פשע.רק על מנת לדבר את האוזן, כתב אישום נחשב לראייה מנהלית וככזה יש מכוחו אף להשעות כל עובד ציבור שהוא בכל תפקיד.
כתוב תגובה ל- ע.מ.
6
לאן נעלמה הבושה ? סיגריים ?
  שמפניה ורודה?   29/12/18 19:18
זה ראש ממשלה וזו אשתו שמתנהגים ללא כל בושה. סיגרים ושמפניה ורודה ידעו גם ידעו ורק על הצוללות כלום לא שמעו.
יכול להיות שהוא ראש ממשלה טוב אבל מה לעשות ? - האיש רקוב מבפנים. איש רקוב מקומו בבית עם בנו ואשתו.
כתוב תגובה ל- שמפניה ורודה?
7
מנדלבליט - נוטל חלק בשחיתות!!
  אא   29/12/18 20:36
מנדלבליט מתעלם מהשחיתות הברורה לעיל כל של פוליטיקאים מהשמאל, אבל חוקר שנים כל האשמה מומצית של אליטת השמאל נגד נתניהו- פוליטיקאים, תקשורת, והחומר מכל, רשויות האכיפה!! וכל זאת, כשמנדלבליט יודע היטב, שהסיבה היחידה לכך היא רצונה של האליטה האנכרוניסטית היא להפיל את נתניהו ושלטון הימין!!! זו פגיעה, לא רק בנתניהו, אלא קודם כל באושיות הדמוקרטיה!! אבל אין אף גורם שיחקור את שחיתותו של מנדלבליט עצמו, והשחיתויות האמיתיות שהוא מתעלם מהן,כשידוע לכל שנציג האליטה העליון, בג"ץ, רק תגבה אותו ואת מזימות רשויות האכיפה!! במקרה זה, כשרשויות האכיפה והמשפט הופכים את ישראל למדינת עולם שלישי שבו הן שולטות ולא העם - העם הישראל י ת ק ו מ ם ויהיה שופט הצדק ושומר הסף והדמוקרטיה!! לאיזה אשפתות הגענו????
כתוב תגובה ל- אא
8
חקירות סלקטיביות סכנה!!!
  אקטואלי   29/12/18 21:08
תסריט שיכול להיות מציאותי - היועץ המשפטי לממשלה מודיע מחר שאין כתב אישום בכל הפרשיות 1000-4000. מה יעשו אותם מפגינים שהתרגלו להיות בכיכר כל יום שבת בפ"ת? האם מבחינתם זה סוף פסוק או בגלל האינרציה הם ימשיכו להגיע לכיכר? אולי אז ימציאו תירוצים חדשים למה הם ממשיכים להגיע. מאוד מומלץ לכולם להירגע ולתת למערכת הצדק לתפקד בלי לחצים חיצוניים. עובדה שבמקרים רבים אחרים בעבר אותם מפגינים לא הגיעו לכיכרות, יכול להיות שהם מצטערים על כך היום. היו פרשיות כבדות משקל עם שרון, ליברמן, רות דוד, עו"ד פישר ואחרים, ולא ראיתי הפגנות מול ביתו של היועץ וויינשטיין ומזוז. בטח לא במשך 38 שבועות רצופים. גם שהיועץ החזיק עובדת זרה שלא כחוק בביתו לא ראיתי הפגנות שכאלה. היה מאוד קל להפיל זאת על אשתו ואותם מפגינים כנראה קיבלו זאת, אחרת איך אפשר להסביר את האיפה והאיפה. האם אין כאן צביעות? האם כל אחד יכול לקבל אחרי שלוש שנות עבודה 52 מיליון ש"ח? תחשבו על כך, כי זה חומר למחשבה במיוחד לצבועים שבינינו. שלט בהפגנה בנוסח "הוא אשם עד שתוכח חפותו" הוא צביעות ולא מוסרי בעליל, עאלק "אבירי הדמוקרטיה". ראינו מה עשו לשופט עליון בארה"ב לפני המינוי שלו. לפי התסריט שלי זה מאוד ייתכן - שלא יהיה כתב אישום. ואם יהיה, רק בפסק דין חלוט בעליון, כלומר אחרי הערעור ראש הממשלה צריך להתפטר. וזאת לצערם של המפגינים, מה לעשות זה החוק במדינת ישראל. שלא נדבר על כך שכל העדים "יעשו במכנסיים" על דוכן העדים. עורכי הדין יעשו מהם לכאורה "פורפרה". הרבה אנשים יצטרכו לאכול את הכובע ובנוסף לבקש סליחה. זה דבר שלא מקובל לעשות במחוזותינו, כמו למשל לקחת אחריות ולהתפטר כאשר עושים פשלה רצינית. האשם התמידי אצלנו הוא הש.ג.!!! וחבל שזה כך. אגב, חבל שהמדינה לא קנתה עוד צוללות מגרמניה, כולנו נצטער על כך בעתיד. ומי בדיוק אפשר את ההפגנות, נכון מאוד - בג"צ. אבל מול ביתה בצהלה של הנשיאה אסור להפגין, תשאלו את הזקנות מדרום ת"א!!! רציתם "מבחן בוזגלו" מה בדיוק קיבלתם??? חקירות סלקטיביות. מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
9
הרי "חוק זה חוק"!!!
  אקטואלי   29/12/18 21:18
הטענה שראש הממשלה לא יכול להיות ראש ממשלה אחרי השימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה, ולפני משפט בביהמ"ש, היא טענה מגוחכת – זה סותר את החוק הקיים היום בנושא. זו הזדמנות לרענן לשרים ולחברי הכנסת וכן לפרקליטים בכירים לשעבר, את החוקים הקשורים לנושא זה. רק לאחר הערעור בעליון (פסק דין חלוט) נדע כולנו את התוצאות ובהתאם נפעל כאזרחים – הרי "חוק זה חוק". אני שמח שסוף סוף יש לפחות "צדיק אחד בסדום" האלוף לוין, שאומר מפורשות שאת ראש הממשלה מחליפים רק בקלפי. בנוסף המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד ניזרי טוען שיש לסגור לכאורה את תיקי נתניהו. החוק מבדיל בצדק רב ובהיגיון רב, בין שר לבין ראש ממשלה. אגב, אני אישית ממליץ לראש הממשלה להילחם על חפותו, אני לא מוציא מכלל אפשרות שהעדים "יעשו במכנסיים" על דוכן העדים, הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". יהיה מאוד מעניין במשפט. במידה וראש הממשלה יצא זכאי במשפט, היועץ המשפטי לממשלה וכן מספר פרקליטים בכירים בפרקליטות, וכן אנשי משטרה בדרגים הגבוהים ביותר, יצטרכו להתפטר מתפקידם. (אולי עדיף להם כעת לסגור את כל התיקים מאשר להגיע לאחר מכן לאותו ביזיון). אנשים אלה הוציאו מקופת המדינה עבור החקירות, לכאורה מעל 400 מיליון ₪, בכסף זה יכולנו לעזור להרבה מאוד אזרחים. היות וזה לא "כסף של אבא שלהם", אלא שלנו האזרחים, אולי צריך לחשוב בעתיד על חיוב כספי כאשר אנשים עושים נזק עצום לקופת המדינה. (ולא רק במקרה זה). אני לא נכנס כעת לנושא "החקירות הסלקטיביות" ועל הזדהמות החקירות, שזה ביזיון בפני עצמו. אישית הייתי רוצה לראות מספר נחקרים נוספים לראש הממשלה - כדוגמת, ציפי, כבל, לפיד, ברק, רות דוד, פישר ועוד. סימנתם מטרה וממנה אתם לא זזים, מה עם האחרים??? מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
10
עכשיו נזכרת צבוע?
  משה דב   29/12/18 21:53
לא זכרתי שזו הייתה עמדך שרדפת את אולמרט על מעשים הרבה פחות חמורים. אתה שותף מלא היום לשחיתות ובכלל לא זכאי להיחשב יותר עיתונאי. באשר לצד החוקי -אתה צודק החוק לא מחייב התפטרות מתפקיד ראש ממשלה עם הגשת כתב אישום וגם לא מחייב אף מפלגה לשבת בקואליציה עם ראש ממשלה כזה כך שהחוק לא יושיע אותך ואת אדונך
כתוב תגובה ל- משה דב
לא צריך חוק או פס"ד-האיש מושחת
  סיגריים = שוחד   30/12/18 09:07
שמפניה ורדה=שוחד. לא לדעת על מה שקורה מתחת לאפו- חמור יותר משוחד. מה עוד צריך כדי שיילך הביתה. בתי הקברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף.
כתוב תגובה ל- סיגריים = שוחד
11
יואבי בלבלן ופינטו
  תל אביבי   30/12/18 07:35
תתרכז במה שאתה מבין ומוקיר העבריין פינטו למשל
כתוב תגובה ל- תל אביבי
12
יואב היית לוחם שחיתויות !!!!!
  קירו   30/12/18 10:56
כתוב תגובה ל- קירו
13
חוק מול תרבות
  עמוס שבואלי   30/12/18 12:45
אין ויכוח שלשון החוק הנוכחי מאפשרת לראש ממשלה להמשיך בתפקידו כל עוד לא הסתיים סופית משפטו בהרשעה, כאשר האישום כלל "קלון". השאלה שאדם סביר במדינה סבירה (נניח - מדינת ישראל) שואל את עצמו, האם אוכל לקבל כמצב תקין את העובדה שראש ממשלתי נחקר, הואשם בכתב אישום, הופיע בבית משפט (בתי משפט, ערכאות שונות), יצא אשם בפסק דין בערכאה מחוזית, ערער לבית המשפט העליון ורק אם וכאשר גם זה פוסק "אשם" - רק אז יפנה את כסאו!? האם במשך כל התהליך הזה הנמשך לפעמים שנתיים ימים, האם מקובל עלי שראש הממשלה אכן יפעל בכהונתו כראש הממשלה שלי במלוא כושר תבונתו, יכולתו, רצונו כאשר רק טובתי שלי (בהשאלה ל"עם כולו") עומדת לנגד עיניו? היות וברור שהתשובה לשאלה כזו היא שלילית - אין מצב שאדם הנמצא בתהליך מעין זה, על מאות או אלפי השעות שיבלה בהתייעצות עם עורכי הדין, על מאות השעות בהן יבלה בבתי משפט (ואז ברור שלא יוכל להתפנות לעסקי הממשלה), שעות העדר השינה, העדר היכולת לצאת לרגל תפקידיו לחו"ל עקב לו"ז המשפטים - אין מצב שתפקודו יהיה 100% תפקוד של ראש ממשלה. ולכן עליו לפנות את כסאו עם הוצאת כתב אישום על ידי הסמכות המתאימה ולהתפנות להגנתו שלו, בעוד מחליפו או מחליפתו מתפקד/ת כראש ממשלה במלוא הסמכות וההתאמה.
כתוב תגובה ל- עמוס שבואלי
14
שאלה אישית ליואב יצחק
  ryacov   31/12/18 23:01
אודה לך מאוד יואב אם תתייחס לשאלה. זה לא סוד שמנדלביט בהיותו הפרקליט הצבאי הראשי.הדליף ועדכן את הרמטכ"ל אשכנזי בפרטים מהחקירה של פרשת הרפז וגם יואב סגלוביץ ודודי כהן היו שותפים בהדלפות לאשכנזי.למזלם הרע השיחות הוקלטו ללא ידיעתם ולפי פרסומים שלך יואב יצחק יש 3 קלטות שמחזיק פרקליט המדינה שי ניצן שהשופטת גרסטל אמרה שהוא שקרן וגם אתה יואב אמרת ששי ניצן שקרן. ומנדלביט מאוים וסחיט. מתקבל על הדעת שהחשוד בפלילים מנדלבליט ראוי ויכול להכריע ולהחליט אם להגיש כתב אישום נגד נתניהו??? ואם בכלל איש כזה יכול לכהן כפרקליט הממשלה? על הרבה פחות מזה פסלו את אדרי למפכ"לות. מנדלבליט לא יכול לטפל להחליט בתיקי נתניהו. ואם יש קלטות וראיות מנדלבליט חייב להתפטר ולעמוד לדין? איך יתכן שזה לא נשאל בתקשורת. משפטנים לא דנים על זה.
כתוב תגובה ל- ryacov
15
אכיפה בררנית
  חגי   3/01/19 08:05
מר יואב יצחק היקר
מדוע אף אחד לא חוקר את ברק על הזיכיון שנתן לערפאת לחפש גז בים מול חופי עזה על דעת עצמו בלבד בניגוד לכל חוות הדעת של גורמי המקצוע. האם יש לכך קשר ליוסי גינוסר שהיה איש הכספים של ערפאת ושאותו לקח ברק לקמפ דייויד ? האם מישהו מהם קיבל כסף על כך ? מה יש לעזרד לב לומר על כך ?
מדוע העיתונאים מזכירים ענין זה מדי פעם בחטף בשורה אחת וממשיכים הלאה ?
כתוב תגובה ל- חגי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il