s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו
מאת: יאיר תיבון  |  15/04/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי נגד חוק משמורת-מזונות משולב
  gamishon   15/04/08 17:12
{גירסה 18.6} בס"ד * הצעת חוק המשמורת

להלן דברי ההסבר לחוק: ובכן סעיף1 מתמצת את החוק: משמורת (משותפת) לטובת הילד! החוק הנדון מקובל על ארגוני הגברים ואבות למופת, וגם לא הובעו לגביו הסתייגויות בקבוצות מיקוד של נשים;
ומכל מקום קיים קונצנזוס מוחלט היום בין כל הגורמים, לאמור כי יש להוציא ילדים לחלוטין ממאבקי גירושין בכלל; דהיינו יש להפריד בין משמורת הילדים ומזונותיהם אשר ראויים להתנהל מחד לפי חוק המשמורת הממלכתי המקיף המוצע להלן, לבין הסכסוך הממוני בין בני זוג מאידך שימשיך להתנהל כדרכו בכוחניות -כל עוד נחלקים ביה"ד הרבני ובית המשפט האזרחי בפרשנותם לגבי חוק יחסי ממון בין בני זוג.

חוק המשמורת ישים גם קץ לאקטיוויזם השיפוטי, כי השופט יכריע להלן רק לפי ספר החוקים של מדינת ישראל המונח לפניו! וכן יבוא קץ לשיטה המושחתת ומבישה, שהשופט מאשר מכירת תיקים תמורת שוחד על פי גחמותיה של פקידת סעד כאילו היה חותמת גומי בעודו מגלגל עיני קרנף אל על, ואילו הפקידת סעד מתנערת ממתן נימוקיה ומסתירה בציניות ורשעות את השוחד בטענה שהשופט כבר חתם בעיניים עצומות!

ובכן כה וכה יהי שכרנו, כי תחל שעת רצון למגר את תעשיית הגירושין הארורה, זו שחוטפת רבבות ילדי ישראל אנוסים ומרים למוכרם בשוק העבדים תוך ניתוקם מאבותם, האבות שנושלו מעמלם שנאמר "עמלנו זה הבנים"! תעשיית הגירושין הארורה מבשלת ודוחפת וקוצרת כשני שלישים מכל מקרי הגירושין בישראל, בכך שהיא מנצלת את ריב הסמכויות במשפט הישראלי על מנת להפוך את נושא משמורת הילדים ומזונותיהם לנושא מחלוקת עיקרי, כלומר אש תמיד תוקד על גבי ילדים – לא תכבה!
תעשייה ארורה וארסית זו מגלגלת מיליארדי שקלים בשנה, שהיא מוצצת מדמם של אזרחי ישראל התמימים, כספים שגם חלקם זורם בתור שוחד אל הגורמים המתנגדים לרפורמה במערכת המשפט.

החשבון פשוט! כ 10,000 גירושין בשנה לפי כ $15,000 הוצאות ישירות של שני בני הזוג לעורכי דין (כולל מה שמשלמים שכר טרחה של מפרק זמני בסך 4% ממחיר הדירה המשותפת בעת מכירתה), שזה מסתכם ב $150,000,000 לשנה; לכך יש להוסיף כ $100,000,000 לשנה הוצאות עקיפות מצטברות (משכורות של שופטים, פסיכולוגים ויועצים ועובדי מנגנון, וכן הוצאות משק ואחזקה של בתי משפט וכו') כך שמגיעה תעשיית הגירושין לנפח שוק ברוטו של $250,000,000 (=מיליארד ₪) לשנה שזה הון קל!

חיזוק התא המשפחתי ע"י משמורת משותפת לטובת הילד ככל האפשר, זהו נדבך בחוסן האסטרטגי של ישראל, וחלילה מלפגר אחר ארצות שכנות, ששם הליכוד הפנימי מתגבר מהמשפחה אל השבט והעדה, ובוודאי הלאום.

חומרת הנושא הולכת ומוכפלת עתה בכמה וכמה סדרי גודל, כי בחסותה של תעשיית הגירושין הארורה מתבצעים היום גם פשעים נגד האנושות בילדים הרכים; לדוגמא האבא מתקשר להודיע שהוא מאחר לפגישה עם ילדיו משום שנתקע בעבודה או בפקק תנועה, אך הפושעים מנאצי האל אומרים ברשעות לילד שאבא כבר לא יבוא כי איננו מעוניין בכלל לראותך! וישנו עוד פשע נפוץ וחמור מאוד נגד האנושות, והוא שברגע שהאב מעיז לדרוש משמורת כלשהי ולו חלקית על ילדיו, דואגים החלאות מקבלי השוחד והשלמונים ומנאצי האל מטעם תעשיית הגירושין הארורה בשיא שפלותם לבטל לאב את הסדרי הראיה, עד כי יבוא האב להתחנן על ברכיו, הלא הוא נתון למשפט שלמה אכזרי לאמור שמוטב לו לאב לחזור בו מדרישתו החצופה כביכול למשמורת על ילדיו, אם הוא רוצה בכלל המסכן לראות אי-פעם את ילדיו.
(......המשך)


כתוב תגובה ל- gamishon
סעיפים 1 עד 3א כולל בחוק המוצע
  gamishon   15/04/08 17:54
1) המשמורת לטובת הילד

1א') ילד ראוי להחזקה ע"י משמורת משותפת מצד אביו ואימו הכשירים לכך אף אם נפרדו, כאשר כשירותם של הורים תהי כמשמעותה בחוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות הנהוג בישראל;
הורה משמורן נושא באחריות הכוללת לילדיו הקטינים, כפי שנאמר "כנשר יעיר קנו, על גוזליו ירחף";
לצדדים השותפים למשמורת זכות להשתתף בקביעת אופי ומסלול החינוך וכל טיפול אחר של ילדיהם, ובאין הסכמה יכריע הגורם המקצועי המוסמך בישראל כמיטב הבנתו – וינמק בגלוי.
..........המשך:-
1ב') המשמורת מצד הורים כשירים שנפרדו תהי משותפת ושיוויונית, אך במספר חלופות לפי טובת הילד, וזאת על פי קריטריונים אחידים ושפיטים לקביעת המשמורת אשר מובאים בחוק זה; הורה שאינו משמורן או טרם קיבל משמורת מסיבה כלשהי, יהי זכאי להסדרי ראיה וסיוע נאותים על פי סעיף קטן 6א' להלן.

1ג') החלופה המקדמית למשפחה ברוכת ילדים הינה משמורת משותפת אך במתכונת הדדית של פנימייה;
אחרת, למשפחות קטנות יותר, יותאם הפיתרון מתוך מספר חלופות שהן: משמורת משותפת במתכונת של קינון, או לחילופין משמורת משותפת עם רוטציה, או לחילופין משמורת משותפת ושווה, כאשר השיקולים המכריעים יהיו טיפוח יחסי הילד עם שני הוריו וכן צמצום היקף הנסיעות הנדרשות לילדים בכל שבוע.

1ד') על מנת להוציא ילדים ממאבקי גירושין בכלל, הרי בני הזוג שנפרדים לא יהיו רשאים להכריע על דעת עצמם במשמורת ומזונות ילדיהם, אלא יביאו הסכמתם בנדון (אם בכלל) בפני הערכאה המוסמכת אשר תכריע על פי הקריטריונים האחידים ושפיטים לקביעת המשמורת שבחוק זה; הלכך יופרדו כל נושאי המשמורת ומזונות ילדים מכל הסכם גירושין או הסכם אחר בין בני זוג לפני אישורם בערכאה המוסמכת.



2) החלופה המקדמית למשמורת

2א') באין הסכמה בין ההורים, הרי החלופה המקדמית למשפחות עם חמישה ילדים ויותר תהיה משמורת משותפת במתכונת הדדית של פנימייה, דהיינו עם מחצית הקטינים הבוגרים יותר במשמורתו של האב ואילו הקטנים יותר במשמורתה של האם; לכך מתווספים הסדרי הראיה בין כל הורה לבין הילדים שאינם במשמורתו, שהם מחצית מכל השבתות והחגים בתוספת מפגש פעם אחת בשבוע ביום חול לפחות, כך שכל הילדים שוהים יחד כולם בכל השבתות והחגים ומאידך הם נפגשים גם יחד כפעמיים במהלך השבוע בימות החול, כאשר ימי החול הללו מנוצלים למיטב לשם הענקת זמן איכות ייחודי לסירוגין מכל הורה ולכל ילד בנפרד.



3) משמורת במתכונת קינון Nesting

3א') למשפחות שבהן עד ארבעה ילדים, תועדף משמורת משותפת מיטבית וטבעית במתכונת של קינון, כאשר ההורים יתגוררו בשתי יחידות דיור נפרדות ו/או מאולתרות גב-אל-גב, עם הילדים בתווך, ובלבד שהתנאים הטכניים והעלות הכספית נמצאו סבירים; התנגדותו של הורה אינה עילה מספקת לבדה לפסילתו של הסדר משמורת זה לפני הגירושין, אך אם הסדר זה לא יתאפשר מסיבה כלשהי כולל התנגדותו של אחד ההורים לאחר הגירושין, אזי תונהג החלופה שבסעיף קטן 3ב' להלן;
חלוקת המשמורת בשתי החלופות לכל הורה היא מחזורית, מחצית של ימי החול, שבתות וחגים.

(המשך . . . סעיף 3ב')

כתוב תגובה ל- gamishon
תן אתר או דואר לפנות אליך
  חיובי ובונה   15/04/08 20:11
מעולה - כיצד ניתן לראות את מלוא הצעתך! הדבר המעולה הוא מצד אחד מתן חלופות רבות - שלא יטענו שאין גמישות ומאידך גיסא פירוט קונקרטי - המגביל את חופש ההפליה שהיה לשופטים ולפק"סיות בעבר הנורא (שעוד קיים!)
כתוב תגובה ל- חיובי ובונה
שלחתי קובץPDF ל nfc שיפרסמו נא
  gamishon   16/04/08 22:21
כמו כן ראה קומונה 25908 בתפוז
כתוב תגובה ל- gamishon
סעיפים 3ב עד 5 כולל בחוק המוצע
  gamishon   15/04/08 18:46
(. . . . . המשך)

3ב') לחילופין יתגורר הורה אחד שמשתכר פחות בסמיכות גיוגרפית בדיור ארעי (בלי לגרוע מזכויותיו בדירה המשותפת), ובתמורה יקבל דמי שימוש סבירים מההורה שמשתכר יותר (דהיינו מחצית משכר הדירה), כאשר מדמי השימוש הללו ינוכה ההפרש בין ההשתתפות במזונות שהושתה על ההורה שטוען כי משתכר פחות (לפי סעיף קטן 7ב' להלן) – לבין המחצית של הסך הכולל של מזונות הילדים בפועל;
וכן בכל מקרה של היפרדות, רשאי ההורה שמשתכר יותר לכפות הסדר כזה של דיור ארעי על ההורה שתורם פחות משליש מסך כל המזונות בפועל, ואף להטיל עיקול לשם המשך שיכון הילדים בדירה המשותפת עד אשר כל הורה ימלא את חלקו במזונות ילדים
(הערה:- אך במקרה של ריבוי נשים לגבר אחד, ישא הגבר לבדו בכל מזונות ילדיו כולל דיור, וכל אישה שנפרדת ממנו תהי זכאית למשמורת מלאה על ילדיה, וכן תזכה לדיור ארעי עבורה ועבור ילדיה הקטינים על חשבונו של בן זוגה לשעבר ע"מ לעמוד ביעדי המשמורת שלה, וכל זאת בין אם האישה זכאית לממש חלק כלשהו ברכוש המשותף ובין אם לאו).


..........המשך:-


4) משמורת משותפת עם רוטציה

4א') כאשר לא יתקיימו התנאים למשמורת הקינון שבסעיף 3 לעיל, ובתנאי שאף הורה אינו דורש משמורת משותפת ושווה ע"פ ס"ק 8א' להלן, הרי תונהג משמורת משותפת לילדים עד הגיע כל ילד בתורו אל גיל 18, וזאת בתוספת רוטציה (חד פעמית – אם לא הוסכם אחרת בין ההורים כגון רוטציה קבועה ב- 1 לאוגוסט כל שנה) והיא שתבטיח את השיויון בין הורים.

4ב') לאם תינתן זכות לבחור בפרק הראשון של רוטציה, את פלג המשמורת בימי חול (בתוספת הסדרי ראיה למשך כל שבת שלישית), או לחילופין תוכל לבחור את פלג המשמורת בסופי שבוע – שבתות (בתוספת הסדרי ראיה גמישים בשליש מימות החול), זאת מלבד חלוקה שווה של חופשות בית ספר וכן חגים ומועדי ישראל (ולגבי ילד שלומד בפנימיה תבוא שבת שלישית סגורה ע"ח משמורן השבת).



5) חובות ההורה המשמורן

5א') אך התנאי לכל משמורת ולכל הורה הוא כי ישא בנטל ההוכחה בפני פסיכולוג ציבורי, כי אין הוא נגרר להסתת ילדיו נגד ההורה השני; כי אם נכשל אחד מצדדי המשמורת מכל סוג להוכיח כאמור את ניקיון כפיו מהסתה נגד משנהו, בין אם נגרם הדבר מכוונת זדון או מרשלנות בלבד, הרי מחדל זה יוצר עילה להסבת חלקו במשמורת של הצד הנגוע בהסתה לטובתו של הצד הנפגע – ולטובת עתיד הילדים.

5ב') וכן בתום כל מרווח זמן של משמורת או ראיה, ידאג כל הורה להעברת ילדיו אל רשותו של שותפו למשמורת, או אל מוסדות החינוך במקרים הרלוונטיים, וזאת בין בכוחות עצמו או לאחר תאום ע"י שילוחם בתחבורה ציבורית או מוניות, לרבות בליווי מתנדבים מהימנים בשכר או לא; מכל מקום הרי שילוח הילדים כנדרש בעיתו ובזמנו, מהווה הוכחה לכאורה לניקיון כפיו של כל הורה מהסתות כנ"ל.

5ג') תהי שיטת המשמורת המשותפת אשר תהיה, הרי במקרה של אי-שילוח ילדים כנדרש לשבת או חג אל ההורה השותף למשמורת, או עם הצטברותם של מחדלים כאלה בימי החול,אזי יופק באופן מיידי צו משמורת זמנית ומלאה לכל הילדים וללא הגבלת זמן לזכות ההורה הנפגע על ידי שופט תורן, וזאת גם אם אין יכולת מעשית למימושו של צו המשמורת הנ"ל בעתיד הנראה לעין.

(. . . . . המשך)
כתוב תגובה ל- gamishon
סעיפים 6 עד 7ד כולל בחוק המוצע
  gamishon   15/04/08 21:33
(. . . . . המשך)

6) טיפוח התא המשפחתי ושלום הילד

6א') סך הכל של פרקי הזמן של משמורת וראיית הילדים לעולם לא יפחת לכל הורה ממפגש אחד בשבוע בימי החול, ובתוספת כל שבת שלישית, וגם זאת היא המידה המזערית בלבד כחלק מתוכנית מודרגת למען שיחזור הקשר האיכותי והתקין בין כל הורה לכל ילדיו אף בסיועם של ארגוני סיוע, צדקה וחסד; ובכל מקרה תאופשר גם החזרת ילדים כעיקרון ע"י ההורה ישירות אל מוסדות החינוך, תוך גמישות בהארכת זמני המשמורת או הראיה לפי הצורך והנוחיות, כגון בתוספת לינה עד הבוקר שלמחרת.

6ב') על כל הורה לסייע בקיום קשרי טלפון ואגרות ודואר אלקטרוני בין ילדיו להורה האחר תוך שמירת הפרטיות, וכן שיחות ועידה במידה סבירה בין הורה לילדיו בעת שאינם שוהים במחיצתו; הורה גם יוזמן לטקסים, טיולים וכל פעילות חברתית לא פרטית אשר מקובלת בה נוכחות הורה.

6ג') על מנת לקיים מעורבות של ארגונים חברתיים הפועלים לטובת הילד וחוסן התא המשפחתי בישראל, יובטח חופש המידע על ידי פרסום כל פסקי הדין העוסקים במשמורת ומזונות ילדים לרבות מדור שלו, אך זאת בעילום שם ולאחר זמן; כמו כן תופק סטטיסטיקה מקיפה לגבי המידע הנ"ל על בסיס שנתי, תלת-שנתי ואחר, וזאת לשם תיוג מגמות חברתיות בתוספת היזון חוזר עבור המחוקק.


6ד') בתי הדין הרבניים והשרעיים בישראל יהיו רשאין בכל מקרה למנות שופט חוקר מטעמם ועל דעת עצמם, והוא שיחקור באופן עצמאי בכל מצב של גילויי אלימות במשפחה שעלולים לפגוע בשלום הילד בין במישרין ובין בעקיפין, ובכלל זה להכריע בקבילותן של ראיות ושל עדויות הצדדים בפני המשפט.



7) מזונות ילדים קטינים

7א') הלכת השיתוף בין בני זוג תחול תמיד על מזונות ילדיהם המשותפים, כך שאדם לרבות אישה יהי חייב במזונות ילדיו הקטינים בין אם נתחייב בכך למפרע משום הדין האישי ובין אם לאו, וכן אף אם טרם חוייב במזונות כלשהם מכוח כל דין שנהוג עד כה בישראל לתיקון דיני משפחה – מזונות.

7ב') לכן דין אחד הוא לכל האזרח בישראל כי מזונות ילדים קטינים יסוכמו לפי אומדן צרכיהם הבסיסיים, אך זאת בניכוי שליש מהוצאות דיור הילדים אצל שני ההורים בגין ירידת רמת החיים עקב גירושין; ומכאן כל הורה ישא בשליש לפחות מסך כל מזונות ילדיו, ובשליש הנותר ישותפו הורים לפי כושר השתכרותם; מאידך במשפחות של 5 ילדים ויותר ישא כל הורה במזונותיו של ילד אחד, וביתרת המזונות ישאו שני בני הזוג במשותף לפי כושר השתכרותם, לדוגמה במשפחה של 5 ילדים ישא כל הורה ב 20% מסך הכול של מזונות הילדים, וביתרת ה 60% מזונות ישאו שני בני הזוג במשותף כאמור לפי כושר השתכרותם הסביר
(הערה:-אך במקרה של ריבוי נשים לגבר אחד, יחולו כל מזונותיהם של ילדים כולל דיור על הגבר לבדו).

7ג') בהעדר נתונים פרטניים על הוצאות המשפחה בעבר, יתבסס אומדן צרכי הילד הבסיסיים על נתוני לשכות הסטטיסטיקה הממשלתיות, וכושר השתכרותם של הורים ייגזר משכר המינימום במשק; כמו כן, הורה שמקבל לידיו מזונות ילדים ימסור הצהרה כי ינוצלו לצורכי הילדים ורווחתם – ולא אחרת.

7ד') בנוסף יגולם חלקו היחסי של משמורן השבת לגבי תשומת זמנו וכספו למזון ודיור עבור ילדיו בעת שהייתם אצלו; כמו כן, יפוצה משמורן השבת על חלקו המועט במשמורת, בכך שיוכל לקחת על עצמו את כל מטלת הביגוד והנעלה של הילדים, ותמורתם תקוזז בהתאם מחלקו במזונות.

(. . . . . המשך)

כתוב תגובה ל- gamishon
סעיפים 7ה עד10 =סוף החוק המוצע
  gamishon   15/04/08 23:03
(..... המשך)

7ה') לעניין מזונות בלבד, הורה שמסרב לבדיקת רקמות בילדיו פוטר בכך כליל את בן זוגו לשעבר מכל חובת מזונות עבור ילדיהם שאמורים להיות משותפים.



8) משמורת משותפת ושווה

8א') הורה זכאי לפסול ולדלג על הסדר המשמורת עם רוטציה שבסעיף 4 לעיל, וזאת כאשר הוא דורש משמורת משותפת ושווה לאלתר, ובלבד שיאות לקבוע מגוריו בסמיכות גיוגרפית ניכרת למגורי שותפו למשמורת או לכתובתם האחרונה; לשם כך תוצגנה תוכניות משמורת הוריות לאישורו של מטפל אחראי אשר מוסמך מטעם מוסד הפסיכולוג הציבורי בישראל, והוא שיפעל לגיבוש תוכנית משמורת הורית שווה ומחזורית, אשר בריאה לילדים וידידותית ביותר להורים, וכן יפעיל הדרכה הורית נאותה לפי הצורך.

8ב') בהמשך לאמור בסעיף קטן 7ב' לעיל, כל הורה ישא בצורכי ילדיו כחלקו היחסי במשמורת השווה והמשותפת כולל דיור ומזון, חינוך ולבוש וכל טיפול אחר, ללא צורך בתשלומי מזונות מהורה למשנהו;
ברם ההורה שיוזם משמורת משותפת ושווה מתחייב להסכים להגדלת חלקו במשמורת עד תקרה של שני שלישים ממנה ללא הגבלת זמן, זאת לבקשת חברו אשר מעוניין להקל מעליו את הנטל הכלכלי.

8ג') תזמון הפעלתה של המשמורת המשותפת ושווה עבור ילדי הגיל הרך יהי בכפוף להדרכה הורית ייעודית - חובה, וזאת בהתאם להנחיותיו של המטפל האחראי לתוכנית המשמורת ההורית המאושרת בהתאם לסעיף קטן 8א' לעיל; אך במידה שתוכנית המשמורת המשותפת ושווה לא תעלה יפה משום אי-מסוגלות כמוסה שלא באשמתו של אותו הורה מסוים שלא יזם את המשמורת השווה, אזי הורה זה יהי זכאי ליזום לחילופין את המשמורת עם רוטציה שבסעיף 4 לעיל ולבחור בה פלג משמורת כרצונו.

9) הטבות והוצאות משפטיות

9א') כל סוגי גמלה וקצבה, הנחה או הטבה המשתלמות בגין ההורות מכל מוסד ממלכתי או גוף אחר, גם לפנים משורת הדין, הרי דינם יהי להתחלק בין שני ההורים לפי חלקם היחסי במשמורת.

9ב') וכן למעט האגרות הרשמיות של בתי משפט בישראל, לא יחוייבו המתדיינים מכוחו של חוק זה בשום הוצאות משפט/יות בערכאות הנמוכות: בתי המשפט לשלום ולענייני משפחה או ביה"ד הרבני.



10) הסדרים והוראות מעבר

10א') מרגע תחולתו של חוק זה ואילך, תחול הלכת השיתוף לעניין מזונות ילדים על כל מזונות הילדים שהוסכמו או הושתו לפני תחולתו של החוק, דהיינו כל הורה ישא לפחות בשליש מסך כל מזונות ילדיו.

10ב') מרגע תחולתו של חוק זה ואילך, כל הורה שאינו משמורן יהי זכאי לסיוע על פי ס"ק 6א' לעיל, כולל תגבור הסדרי הראיה וכן היערכות להסבת הסדרי הראיה למשמורת משותפת בהתאם לחוק זה; ובכל מקרה יחול צו גילוי מסמכים כללי גם למפרע, אך במגבלות של צנעת הפרט, על כל הפעילויות הקשורות למשמורת ו/או לראיית ילדים, ואשר בוצעו מטעמו או באחריותו של כל גורם המעורב בדבר.


-*[עד כאן 28 סעיפי משנה] בגירסה 18.6 *- ח' בניסן התשס"ח *-

כתוב תגובה ל- gamishon
2
ברכות לכותב. נשאלת השאלה
  גיא רוה   15/04/08 18:32
האם המאמץ ההסברתי שלנו משיג משהו בכלל?

כולנו כותבים מאמרים, פונים לגופים ממשלתיים, מארגנים הפגנות, מארגנים כתבות במבט שני ודבר לא משתנה.

אז כרגיל ברכות ליאיר, כולי תקווה שמאמרים כאלו יופיעו גם באתרים יותר נצפים.

סליחה על הפסמיות היום, הכתבה אתמול במבט שני קצת....

כתוב תגובה ל- גיא רוה
3
כל הבן היאורה תשליכוה
  פיני זוהר   16/04/08 00:55
עצוב ביותר שכך הם פני הדברים.
היות וסביב נושא פרוק התא המשפחתי
ישנה תעשיה שלמה שחיה ומתפרנסת לא רע
מהמשבר.
נראה על פניו שעד שלא יקרה משהוא קיצוני
ואו התערבות כלשהיא, המצב יילך ויחמיר.
מאמרך משובח ונוגע ללב.
כתוב תגובה ל- פיני זוהר
מזל שגיא רונן חודר לטלוויזיה!
  gamishon   16/04/08 10:33
עברנו בס"ד את הקריטריון האכזרי של כל קמפיין פוליטי או ציבורי בעולם, או שאתה במדיה הטלוויזיונית או שאינך קיים; אגב השתדל נא להסביר זאת לידידנו יורם (כי אני לא הצלחתי).

בכל אופן לענ"ד יש לעבור כעת בזריזות לשלב הבא במשחק הפוליטי, להציג את המסר החיובי של הקמפיין (לא מה שלא בסדר, אלא מה כן בסדר שהיית רוצה) שזה נקרא שלב התקווה בשפה המקצועית של תקשורת פוליטית, והוא הצגת החוק המשולב למשמורת ומזונות ילדים בכנסת (מפורט בתגובה מס'1 למאמר זה, וכן מופיע בקובץ pdf בקומונה 25908 בתפוז).

ברכה והצלחה
גמיש

כתוב תגובה ל- gamishon
4
זה רק טוב לגברים
  אלכס פז   16/04/08 09:16
המערכת המשפטית פועלת במרץ לעידוד התאבדות גברים רק מתוך דאגה להם.. כלומר, ככל שיותר גברים מתאבדים כך יש פחות תחרות על נשים לאלו שנשארו בחיים.. אז בשלב זה יאיר, אתה ואני שעדיין בין החיים, צריכים לשמוח ...
כתוב תגובה ל- אלכס פז
5
מדינת ישראל מתעללת באבות
  אלקזאי   16/04/08 09:47
מאמרו של יאיר תיבון מביא על קצה המזלג ביטוי להתעללות והאפליה הקשה אשר נהוגה כנגד האבות הגרושים במדינת ישראל ע''י הממסד. זרועות התמנון של ארגוני הנשים נגעו והשחיתו כל חלקה טובה, בכנסת, בבתי המשפט, בפרקליטות, במשטרה, ברווחה, ועוד. אין פלא שזאת ההתנהלות המחפירה שלה חשופים האבות מצד המדינה.שלא יתפלאו כאשר הכל יתפוצץ למדינה הרקובה הזאת בפנים.
כתוב תגובה ל- אלקזאי
6
מה נשתנה הלילה הזה?
  NBA24353   16/04/08 14:17
חכם, מה הוא אומר? מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות!?

כ ל ו ם !!!

שבכל הלילות אנו אוכלים חמץ חמוץ עד מאד, הלילה הזה נמשיך לאכול חומץ ומרור הפעם במצוות התורה (כי מה נשתנה? החוקים והמחוקקים יבינו עד כמה החמיצו?)

שבכל הלילות אנו אוכלים מרור, מרור ושוב מרור, הלילה הזה נאכל עוד קצת מרור (כי מה נשתנה? הפמיניסטיות הרי החליטו שהצלתן תהייה בדיכויינו והשמדת המין הגברי, כמו בסיפור הנ"ל, חובה להצלתן המרירה).

שבכל הלילות אנו טובלים פעם ועוד פעם (ועוד הרבה פעמים) בחרא וגם הלילה נמשיך ונטעם ממנו מלוא הכף (כי מה נשתנה? האם תמצא האם שתבין שעתיד ילדיה טבול ברע כאשר היא מרעה לנו?)

שבכל הלילות אין אנו אוכלים בין יושבים ומסובין, גם הלילה הזה נבלה בחיק עצמנו, אוכלים את לבנו ונשמותינו בניסיון להבין למה זה מגיע לנו (כי מה נשתנה? נשים הדורשות שיוויון יבינו שצריך גם לתת שיוויון ולא לחיות על חשבון אחרים?)

עולם כמנהגו נוהג, כל יום מתאבד גבר במדינת ישראל ואין פוצה פה ומצפצף!!!

אני מאחל לכל האחראים לכך חג שמח והרבה מרור.
כתוב תגובה ל- NBA24353
7
למה?כלום לא השתנה,במה נשנה הזה
  יאיר רחובות   16/04/08 14:28
הנתונים חרידים, יש כאן לפרוש מה עובר על אב שרק אתמול היה אב מתגורר בביתו עם ילדיו
א.משלב שהאישה מחליטה להתגרש ,בין שהיא בוגדת בין שהיא מאסה בזוגיות,
1.עומדת לרשותה סוללה חינם של עורכי דין, ויצ"ו נעמ"ת
2.מתחיל מחול גירוש האב מביתו, צוי הגנה ללא כל דיני ראיות מספיק שהאישה תטען בשעה 10 בבוקר בעלי קלל הדף, הכה , היא חוזרת מבית המשפט עם צו גירוש האב מביתו.
גם אם בשעה עשר בבוקר הגבר היה בכלל בחו"ל .
גם אם תתייצב אישה רווקה בבית המשפט ותטען ותחתום על תצהיר כי בעלה שלא קיים כלל במציאות , הכה אותה גם רווקה זו תצא מבית המשפט עם צו גירוש כנגד יישות לא קיימת כלל במרשם אוכלוסין.

3.מחול תלונות שווא במשטרה, מזונות עד 120 אחוז ממשכורתו, איבוד מקום עבודתו.
4. פועל יוצא איבוד קשר עם ילדיו.
5.מנפולציות מחרידות של עובדות סוציאליות, פקידות סעד שהן עצמן עד חמישים אחוז מהן גרושות.
6.גבר מלח הארץ שלחם מלחמות ישראל לחם על הבית הלאומי מוצא עצמו מגורש בשרירות לב במדיניות שהוליכו שדולות הנשים המהלכות טרור על בתי המשפט.
בית משפט המנותק לחלוטין מהבנה כיצד מתקיימת משפחה ממוצעת.
שופטות ושופטים שאינם יודעים מה מחיר ק"ג עגבניות ומה מחיר אורז ומה מחיר ק"ג עוף . את הנושא של המזנות מכריעים מתוך הבנתם הם את חייהם, שופטים המשתכרים ארבעים אלף ש"ח בחודש, שלרוב הם עצמם כלל לא גידלו ילדים , קריריסטים, אם עומד בפניהם גבר המעוניין במשמורת נתפס כתמהוני.
שופטות שמונו על קדוני שדולות הנשים שלהם משרתות מבשלות שספק אם יודעות לבשל ולכמת עלויות של סיר משפחתי.
הכל יחד חובר נגד הגבר המוצא עצמו מול מערכת אטומה בנוייה מזה שנים לדרוס את הגברים המגרושים/הגרושים,
אלה שמצליחים לשרוד את המערכת לרוב הם בעלי אמצעים יותר, לרוב שבנויים עם תעצומות נפש מעל האדם הממוצע.

הנתונים הללו מטוטאים הם לא נוחים למערכת הדורסנית.
לאלה צריך לצרף את עשרות אלפי הגברים שמצויים בגלות מארצם מילדיהם עקב מאסרים,שייסדו מושבות גולים בחו"ל שנרדפו כאן מתוקף חוק המזונות הישראלי המעוות שאין לו אח ורע בעולם.ההתעוררות לצערי לא ניראת בעין גם תוכנית תחקיר שנערכה מצביעה על אטימות המערכות .

כתוב תגובה ל- יאיר רחובות
די לבכיין,אנו בדרך לנצחון בס"ד
  gamishon   16/04/08 22:15
די לבכיין, אנו בדרך לניצחון בס"ד

ברוך השם התממשה בהצלחה הפאזה של החדירה לתודעת הציבור בקמפיין שלנו, זאת הודות לשידור חלקה הראשון של כתבת התחקיר במבט שני בנושא אבות גרושים, בניצוחו של גיא רונן המפתיע לטובה!
בעצם עברנו בס"ד את הקריטריון האכזרי של כל קמפיין פוליטי וציבורי בעולם, לאמור או שאתה מתברג למדיה הטלוויזיונית או שאינך קיים.

מאידך לענ"ד יש לעבור כעת בזריזות לפאזה הבאה במשחק הפוליטי, הלא היא הצגת המסר החיובי של הקמפיין (לא מה שלא בסדר, אלא מה כן ראוי לשפר במדינה) שזה נקרא שלב התקווה בשפה המקצועית של תקשורת פוליטית, והוא במקרה שלנו הצגת החוק המשולב למשמורת ומזונות ילדים בכנסת (מפורט בתגובה מס'1 למאמר זה, וכן נשלח לnfc).

הרי בכל ספר של מדעי המדינה ותקשורת פוליטית כתוב בוודאות כי אסור להשמיט ולפספס את שלב התקווה מהקמפיין הפוליטי; הדוגמא הקלאסית לכך היא המאבק פרס-נתניהו בבחירות 1996 לכנסת, כאשר נתניהו סגר במפתיע פער של כ10% לרעתו שהיה בתחילת תשדירי הבחירות (כשלושה שבועות לפני יום הבחירות)! וההסבר הוא כי לקראת סיומה של מערכת בחירות קשה ורוויה בהשמצות וכיסוחים אישיים, הרי נוצרים אחוזים גבוהים של קולות צפים, והחוכמה היא לעבור בזמן הנכון לקו ההסברה החיובי "הממלכתי" ע"מ להתחיל כבר לקצור את הפירות מתוך מאגר הקולות הצפים (אחרת מה הטעם בכיסוח היריב אישית ופוליטית, אם לא כדי לקצור מהקולות הצפים שגדלו משום ההשמצות ההדדיות?)!

הלכך כשבוע לפני יום הבחירות צריך להתחיל להתעלם מהיריב הפוליטי ולשבח דווקא את עצמך שהינך דורש את טובת המדינה בלבד, ואלו הם התוכניות והיעדים שלך המהווים את "התקווה" בקצה המנהרה!
ובאמת "החוכמה" של נתניהו הייתה שהתחיל במסרים החיוביים "שלב התקווה" לפחות שבועיים לפני יום הבחירות, ואילו "המזל" של נתניהו היה שיריבו היחידי שמעון פרס (בבחירות האישיות לראשות הממשלה) המשיך בשוונג של השמצות, ואף שכח בכלל לחדול מהקמפיין השלילי ולעבור לקמפיין החיובי "הממלכתי" על מנת לקצור כאמור את הפירות בדמות הקולות הצפים הרבים.

בפועל נתניהו סגר 5% פער לכל שבוע מהשבועיים האחרונים (שלב התקווה של מערכת הבחירות), וכך הוא עבר מפיגור של 10% ליתרון של מחצית האחוז בתוצאות הסופיות, ולטענת פרשנים אילו התארכה מערכת הבחירות בעוד זמן אזי נתניהו היה גורף 5% נוספים של יתרון לכל שבוע של "שלב התקווה"!

הלכך עלינו גם להתארגן בקרוב לסכם את הקמפיין "השלילי" נגד המשטרה ופקידות הסעד והשופטים (נניח שנתאחד כולם מאחורי הדרישה החד-משמעית להקמת בית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות ע"מ למצות את הדין עם כל הגורמים של תעשיית הגירושין שפעלו במזיד נגדנו ע"מ לנשל אותנו במירמה מילדינו), ולהתחיל לפתח ולהעצים את הקמפיין החיובי הממלכתי שלנו, לאמור שלא באנו להילחם לא נגד משטרה ולא שופטים ולא פמיניזם ולא עובדים סוציאליים, אלא אנו פועלים לטובת המדינה בלבד שיהיה חוק ממלכתי משולב למשמורת ומזונות ילדים (כך שיתקבלו ממנו אותן התוצאות תוך יישומו הן בבתי משפט אזרחיים והן בביה"ד הרבני)! וכן בסופו של דבר חייבת להיות הפרדה מוחלטת בין קביעת כשירות ההורים (לפי חוק הכשרות ואפוטרופסות הקיים) לבין קביעת שיטת המשמורת המשותפת לאחר מכן בהתאם לקריטריונים השפיטים שכתובים בחוק המוצע.

ברכה והצלחה
גמיש
כתוב תגובה ל- gamishon
8
מסכים עם כל מילה!
  שלומיק   16/04/08 17:58
כתוב תגובה ל- שלומיק
9
מאמר קולע - מסכמה עם כל מילה!
  אורלי, עו"ד   19/04/08 02:40
כתוב תגובה ל- אורלי, עו"ד
ילדים לא מתגרשים מאבא
  chanoch   28/04/08 16:47
אני אחד ממאתיים אלף גברים ישראליים שהתגרשו מהאישה איתה חלקנו תקופת זמן והפכנו – על כורחנו ולהפתעתנו - להיות "אבות שכולים לילדים חיים", כספומטים מהלכים, שכל ייעודינו אחרי הגירושין זה לספק צרכים ללא כל התייחסות לרגשותינו ויכולתנו כאבות, כגברים, וכבני אדם.
אני מניח כי זה נשמע כמו דון קישוט הנלחם בתחנות רוח למען ריצוי חסך מלכותי הזורם בעורקינו "אבות שכולים לילדים חיים" !

האם נתתם את דעתכם למצבם של מאות/ אלפי גברים "אבות" לילדים שנולדו מאהבה להורים שהחליטו יום אחד להיפרד והילדים הפכו לכלי משחק
שבו שולטות האמהות, בסיוע בתי המשפט ויתר רשויות המדינה, חוקי המדינה "הנאורה" שבה – ע"פ הטענה - השוויון הוא נשמת אפה שבעצם מעניקה שוויון הזדמנויות לשני המינים, אך משום מה "שכחה" אותנו ובעצם שכחה למעשה גם את אותם אלפי ילדים המנותקים מאבות ובעצם הקשר שלהם עם האב תלוי בגחמותיה של האם !!
אני כאב שנותק מילדיו פעמים ושחלק מהם לא ראיתי, שוחחתי, ו/או נפגשתי במשך כ-16 שנים שואל אתכם אבות ואימהות בכל קשת התפקידים שאתם ממלאים הייתכן !!?
הייתכן שבמשך תקופה ארוכה הייתי יכול לראות את ילדי רק בליווי שוטרת שתחייב את האם להוציא את הילדים למפגש איתי (וכמוני יש עוד מאות אם לא אלפים) עד כי מאסתי בשיטה בה כל ביקור אצל הילדים זו טראומה עבורם, הסתה בלתי פוסקת ולחצים של האם, אשר גרמו לניתוקם ממני (והיכן גורמי הרווחה המייעצים) ? ואני שואל אתכם, מדוע צריכה ועדה מטעם משרד המשפטים לשבת שנים על מנת לקבל החלטה כי ההורות היא שווה וכי למעט אותם מקרים החריגים ומוכחים בראיות מהימנות וקבילות, המשמורת והאפוטרופוסיות יהיו של האב והאם במידה שווה (מי החליט שאם יכולה לגדל ילדים טוב יותר ומהיכן ניתנה אותה לגיטימציה לאם חד הורית ולא לאב חד הורי לזכות בכל ההטבות הניתנות על פי חוק!
איזה דור של ילדים מחר אזרחים בוגרים הגדלים ללא קשר עם האב ואיזה מטענים הם צוברים בלבם/בנפשם ?
מסורבי - גט
הייתכן שאלפי גברים יהיו מסורבי גט שנים רבות כשאף אחד לא מחיל על נשותיהם את אותם חוקים וסנקציות שהכנסת חוקקה החלים על גברים במקרים דומים (וכוונתי לרבנות) ! (אני הייתי 23 שנים מסורב גט, לא נשפטתי על אי תשלום מזונות שכן אותם ראיתי כחובה למען ילדי לא הייתי אב אלים, לא נאסרתי, ולא צרכתי סמים) ומכורח זה הרבנות אילצה אותי לחיות חיי חטא לפי ההלכה,ולא ראיתי שזה איכפת למישהו ברבנות

בקביעת מזונות: נקבעים סכומים לא הגיוניים ובלתי סבירים לעיתים זה נראה כאילו בבית המשפט יש תחרות מי ימציא "הלכה" חדשה – יש מאין - שתשמש אות לבאות שבשום מצב כאשר המשפחה מאוחדת לא מוציאים סכומים הנדרשים ע"י האם והם מוטלים על האב בלבד (!) מבלי לקחת בחשבון כלל ועיקר את צרכיו להתקיים בכבוד ! האם קדושת החוגים, ויתר ההוצאות הפיקטיביות (!) והמנופחות המוצגות ללא בושה למרות שהוצאות אלו לא היו ידועות קודם, מציגים מצגי שווא ושקר רק לסחוט עוד ועוד כסף, עולה בחשיבותה על צורכי קיום האב ? שעוד אמור לתחזק את ילדיו לתת ולקנות להם כשהם אצלו ואולי להיות סתם אבא ! האם שאלתם את הילד מה עדיף עבורו עוד חוג או אבא בבית סוהר מחוסר יכולת לשלם דמי מזונות מוגזמים ? האם יש גורם הבודק את אופן השימוש בכספי
המזונות ע"י האם ? ואיך יתכן שאין הגדרה לתשלום עפ"י יכולת ההשתכרות מה רוצים שנגנוב על מנת לספק צרכים לא הגיוניים ?שהרי כשהמשפחה מאוחדת חיים ממה שיש!
היכן השותפות ההורית רק כהורים ! הרי ברוב המקרים האם עובדת ומשתכרת אם מתחשבים בה מי מתחשב בנו ?? האם אותם מאות ואולי
כתוב תגובה ל- chanoch
10
יופי של מאמר
  דודודוד   22/04/08 07:23
ישר כוח
כתוב תגובה ל- דודודוד
11
חוששני שיש ביסוס לחשד שלך...
  כל הכבוד!   2/01/12 16:02
חוששני שיש ביסוס לחשד שלך שאכן מעלימים מאיתנו את מס' המתאבדים, וכמובן, שאין שום כוונה להטיב את מצבם של הגברים, אלא להפך, זבולון אורלב מבקש להעלות את גיל תשלום המזונות מ 18 ל 22 בלי שום נקיפות מצפון ושום רגשות. לעומת זאת, לא שוכחים להזכיר לנו, בכל פעם שאישה נרצחת, ואז גם עושים 'סיכום' כמה נשים נרצחו עד עתה, וכן, מה צריך לעשות מבחינה חוקית, ולחוקק חוקים לטובת הנשים
כתוב תגובה ל- כל הכבוד!
12
מפחיד להיות גבר
  אביקו   2/01/12 16:56
אירגוני הנשים הישתלטו על כל חלקה טובה , היום אין גבר שהכוח בידו לשנות ,

אנו כל הזמן חושבים , שהגברים שולטים ,

אנחנו הפכנו לכלי משחק שלהן מבלי יכולת להגיב ,

הן חכמות הנשים ואו ליתר דיוק ארגוני הנשים , הן למעשה הרדימו אותנו הגברים , והוציאו חוק אחרי חוק בתחבולות , והצתירו כ"מיסכנות"

הקימו אירגונים בממדי ענק , הן סה'כ מובילות אותנו לאסון חברתי , המדינה הזו ככה לא יכולה לשרוד במקרה שהגזמתי 40-50 שנה ,

הבני דודים יוכלו אותנו כאן בלי מלח , אם כך ישאר המצב ,

לא מדובר כאן על משהוא מוחבא לעיין - כל בר דעת מבין שיש בעיה
כתוב תגובה ל- אביקו
13
כתבה שמשקפת את המציאות
  עודד בריברם   2/01/12 18:20
הכתבה משקפת את המציאות.... הגרוע ביותר הוא לאו דווקא המציאות אלה ההיתנכלות וההיתעלמות מהמציאות.....נראה שיש אטימות מימסדית שכל מטרתה אפלית הגבר הגרוש...הדבר השני והמזעזע כיצד נשים אשר יושבותת בעיקר באקדמיה ובממשלה יודעות הדבר ומסתירות זאת..............השבוע שמעתי על גבר שגר באזורי אשר כשל בנסיונו לשים קץ............הזוי מה שקורה ..החברה שלנו מתפרקת
כתוב תגובה ל- עודד בריברם
14
משטר עבדות לגברים חלשים
  taly   3/01/12 12:55
נוסף על כ-300 גברים מתאבדים בשנה יש מאות גברים שעוזבים או בורחים ממשטר העבדות בארץ, יש מאות גברים בשנה שנכנסים לדיכאון קליני, יש אלפים של גברים שנשברים כלכלית, נפשית ורגשית.
יצוין כי כל תופעת אלה מתחילות טרם גירושין או פרידה פיזית טרום גירושין וגברים אלה כנראה לא נכנסים לסטטיסטיקה העגומה.
כתוב תגובה ל- taly
הנתונים מעבר לסטטיסטיקה...
  ירון זכאי 1   4/01/12 12:12
צריך פעם אחת לחשב באמת כמה עולה לנו הפמיניזם בזה שהוא חיסל את תופעת הנישואין בקרב חילוניים, ומאיים לעשות כך בדתיים, בזה שהוריד את הילודה לחלוטין במגזר היצרני המשכיל שמחזיק את המדינה, בזה שהפך ציבור שלם לעבדי מזונות, בזה שיצר מעמד שלם של גברים הומלסים, גברים ששילמו בבריאותם עכב חקירות ורדיפות של המשטרה, ההוצאה לפועל וכל רשויות המדינה, צריך לחשב את העלות האמיתית של אכיפת חוקי הפמיניזם מחוק אלמ"ב שמעסיק את מחצית המשטרה ואת העובדות הסוציאליות, ועד לעלות היועל"ן בכל ארגון וכן את שפע התקלות בארגונים אשר נאלצים להתנהל כל הזמן סביב חקירת הטרדות מיניות והימנעות ממצבי אי נעימות על סף הטרדות מיניות. צריך לחשב את סבלן של הילדות שאביהן הורחק, ואת האמהות בנות ה-70 שנאלצות לכלכל את בנם בן ה-50 שנרדף על ידי גרושתו. צריך לחשב פעם כמה נשים צעירות אינן מצליחות למצוא בעל ולא ימצאו לעולם בעל בתנאים הקיימים היום בישראל.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
15
האפליה נגד גברים היא בחוק
  ישראל.מ   3/01/12 18:06
היום במדינת ישראל יש אפליה בחוקים וזה מה שחמור
גם בנושא הנישואין ישנה אפליה מחתימים ילד (שאמור לקבל מזונות עד גיל 22....) בשנות העשרים לחייו על חוזה אחיד ומסובך שנקרא כתובה עם התחייבויות משפטיות וכספיות שאינו
מודע ומבין את המשמעות שלהן זאת אפליה גדולה בחוק מעבר לכך ישנה אפליה בהרבה חוקים חברתיים וכלכליים כמו משך השרות הצבאי וגיל הפנסיה
כתוב תגובה ל- ישראל.מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il