s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשות נתניהו
מאת: פורומים  |  26/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
החינמיות היא היא הגורם לתפוצה.
  יוסי.ש   19/02/22 12:18
כתוב תגובה ל- יוסי.ש
+
ברק
  אורי רעננה   20/01/22 10:13
ברק רואה עצמו כבורא העולם ( המשפטי). וכמו במעמד קריעת ים סוף , אומר לפרקליטות " מעשי ידי טובעים בים ואתם .ממשיכים?.). צודק... מבחינה אגואיסטית שלו.
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
+
אובססיבי
  מנדלבליט   1/09/20 22:42
אובססיבי לגבי הרשעת בנימין נתניהו. מנדלבליט גם יודע שכל ההאשמות שלו הן מצג שווא וכזב.
כתוב תגובה ל- מנדלבליט
+
הסחה וגניבת דעת
  סיירוס   25/07/20 21:50
אם למאן דהוא יש מידע פלילי על כל אדם ,הכתובת היא המשטרה . נא להגיש תלונה ,במיוחד לראש הממשלה יש מעמד לבקש זאת . הגנב שלהגנתו טוען שכולם בסביבתו גנבו וגונבים ,אין משקל .על כן יואב יצחק מכיר את החוק ונוהלו ,זו הסחה הטעייה וגניבת דעת .הגנה בפני הצדק ועוד ,שיגיע למשפט ויטען ,זה מה שדורשים מנתניהו ,שיתגונן ויוכיח את חפותו .אם הוא רוצה מימון שיצא לנבצרות או שיתפטר .התחכמויות ותחמונים הם לחם חוקו מיום שנכנס לפוליטיקה .הרי את המשפט הוא רוצה לנהל מחוץ לכתלי בית המשפט ,כך אין מי שיטען נגדו .הוא יכול לטעון טיעונים שאמינותם מצוצה מהאצבע .הוא האחרון לטעון על אכיפה בררנית ,יועץ מישפטי סגר לו את תיק עמדי (הובלות ,מתנות ) בהנחה שגינוי ציבורי מספק .אך לא כך הדבר עבריין החוזר לסורו יש להעמידו למשפט .
כתוב תגובה ל- סיירוס
-  מוזר
  לד 1976   13/09/21 06:19
כאשר נשיא המדינה המנוח, שמעון פרס, קיבל מסיבת יום הולדת ממומנת טייקונים, זה, משום מה, לא רק שלא הזיז לאנשי שמאל, הם כולם התמוגגו. למה לפרס מותר ולנתניהו לא? למה פרס לא היה צריך לצאת לנבצרות, ונתניהו כן? לדעתי, זה נובע מכך שהשמאל רוצה שלטון ללא מצרים, ודוגל בגישה שהם החיות ששוות יותר. זה לא מפתיע, כי חוות החיות הייתה אלגוריה על השמאל. הרי לא צייצת כאשר התגלה שחקירה נגד בנט, במרמה והפרת אמונים, נסגרה מבלי שנחקר המתלונן,או בנט, וגם "שכחו" להודיע למתלונן, ואז עבר הזמן בו יכל לערער. לא היה שום הליך בירור. אפס. זה בניגוד מוחלט לגבי פרשת הצוללות, לדוגמא. עכשיו, בוא נחשוב לשנייה, שתלונה זהה לחלוטין הייתה נגד נתניהו. הייתם מתפוצצים, ובצדק. כל מי שאמר שמה שעשו נגד נתניהו הוא שלטון החוק, א פוליטי, ולא קם וצעק הוא צבוע, או שטוף מוח. א זו איננה הוכחה לכך שמשפט נתניהו הוא אפליה פוליטית, מה כן?
כתוב תגובה ל- לד 1976
-  תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  עוד סתם אחד   26/07/20 22:22
חיים רמון: יש 2 מחלות קשות כעת בישראל הקורונה ו"פסיכוזת רק לא ביבי" מהקורונה אפשר להחלים. כמה טינופת אתם זורקים נגד רוב העם. נתניהו הוא השעיר לעזאזל שלכם. הגזענים הבולשביקים שניצלו את עדות המזרח מכסחים את האדם שנתן ליהודי המזרח כבוד וקידום. פריפריה עם מכללות, רכבות, תעסוקה. זו הדרך ולא דיקטטורה סוציאליסטית חונקת נוסח קובה ונצואלה רוסיה וגרורותיה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
-  למה מצנזרים פה דעות אחרות?
  למען האמת   26/07/20 16:48
נתניהו לא יכול להתלונן במשטרה או לבקש טיפול שלא דרך היועמ"ש מנדלבליט שפועל בכל דרך נגדו.
כתוב תגובה ל- למען האמת
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
כנס לאתר של אבי וויס, זו האמת!
  אוי לשקר   10/06/20 08:11
כבר לא קונים את השקרים שלכם. בושה!!!
כתוב תגובה ל- אוי לשקר
+
גוליבר בארץ הגמדים
  מאיר הפטריוט   27/02/20 16:44
להשוות את נתניהו למתמודדים מולו זה עושה עוול גדול לנתניהו -גוליבר לעומת הגמדים שלא עשו מאומה למדינה מלמד שיסוי ושינאה!!
כתוב תגובה ל- מאיר הפטריוט
+
מערכת המשפט הישראלית הושחתה
  רון 7   22/02/20 19:12
כאשר שופטים הפכו לפוליטיקאים שום דבר כבר לא מפתיע בפסיקות של שופטי ישראל
כתוב תגובה ל- רון 7
+
הציטוטים שהיו אמורים לזעזע את
  קורןנאוה טבריה   15/02/20 13:47
הציטוטים שהיו אמורים לזעזע את המדינה. ראש מפלג החקירות בדימוס בועז גוטמן:"המשטרה והפרקליטות רוצות להפיל את שלטון הימין"(8/8/17) אהרן ברק:"אני משוכנע שמנדלבליט לא יבייש לא את שמגר ולא אותי"(3/19) רוני אלשיך:"במובן מסוים אמינות המשטרה תלויה בהרשעת נתניהו"(27/1/19) יחימוביץ':"ללא חקירות - נתניהו ישאר בשלטון עוד עשור לפחות"(2018) בכירה לשעבר בפרקליטות אירית באומהורן:"אם נתניה יבחר שוב העבירה תהיה 'שוחד' אם לא הכל יכול לקרות"(1/19) עו"ד אביגדור פלדמן:"הפרקליטות יכולה לחסל כל אדם בישראל. כנופית שלטון החוק היא מכונה...היא שומרת בכספת תיקים על כל אחד, ואין כמעט אחד שאין לו תיק" (25/2/16) השופט המנוח חיים כהן לברנס:"לא לך יש אות קין על המצח - לנו למערכת המשפט יש אות קין"(5/83) השופט שלי טימן:"משטרת ישראל תופרת תיקים...ניסו לתפור לי תיק"(3/17) יואב יצחק:"מנדלבליט נסחט באמצעות קלטות נפיצות המוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות בכספת"(3/18) פרופ'רות גביזון:"אין לנתניהו סיכוי לקבל משפט צדק"(2019) קורבן המערכת, הנשיא ריבלין:"כנופיה, מנוולים, סדום ועמורה...יש פה סיבה לדאוג שמא במקום שלטון החוק יש לנו בישראל כנופית שלטון החוק"(2003) ואף אחד לא מזדעזע?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  תודה קרן
  תודה   30/09/20 08:26
תודה לך קרן--תודה---
כתוב תגובה ל- תודה
+
המשך פעילותה שלמאפיית המשפטנים
  אא   15/02/20 05:15
העובדה שהשופט פרקש הינו בוגר ישיבה לא עושה אותו שונה ממנדלבליט חובש הכיפה, כמו גם אלשייך חובש הכיפה!! אלה חובשי כיפה מושחתים וסרוחים שדורסים את חלקו הניכר של העם והדמוקרטיה כדי לרצות את מאפיית המשפטנים - הפרקליטות, היועמ"ש-מנדלבליט, היועצים למיניהם ובג"ץ!! חובשי הכיפה האלה רוצים להיות מקודמים ע"י המאפייה, ובשביל זה הם מוכנים לבגוד בעם ובעקרונות הדמוקרטיה הבסיסיים ביותר של חיסול זכותו של העם לבחור את נציגיו ומנהיגו בקלפי!! המאפייה הזאת פיתחה מומחיות לתפירת תיקים יש מאין, כשעל אותה האשמת "שוחד" על הסיקור האוהד כביכול שנתניהו קיבל מוואלה השונא אותו באופן חולני בה היא מאשימה את נתניהו, מנדלבליט והפרקליטות מתעלמים לחלוטין מהשחיתות האמיתית של השמאל!! המשפטנים המושחתים, מסואבים ומתועבים מלבינים ע"י התעלמות מוחלטת את הסיקור האוהד שיקבל לפיד ממוזס, שלא לדבר על שחיתותם של גנץ-אלשייך והמימד החמישי בעסקת עשרות מיליוני שקלים, והמיליונים שגנץ שילשל לכיסו במרמה, אשכנזי וחברת שמן, אהוד ברק וקרן וקסמן, ועוד ועוד!!
כתוב תגובה ל- אא
+
לא מאמין לאלי ציפורי
  עזרא מנצור   11/02/20 15:00
האיש המוזר הזה אלי ציפורי, מאבד את הצפון כשהוא בא למצוא נקודות זכות לנתניהו. הוא רברבן ושטחי, מאמין דתי באלוהיו-נתניהו, האיש שהולך לבית המשפט!! פשוט בושה וחמלה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אתה לא עונה עניינית.
  איציק הצדיק   13/02/20 15:24
ןאז מה אם נתניהו עומד למשפט? כולם כולל כולם יודעים שכל העסק מסריח משחיתות.החל בפרקליטות וכלה במשטרה
כתוב תגובה ל- איציק הצדיק
-  אלי ציפורי כותב ואומר עובדות !
  עובדותתתת   11/02/20 16:15
כתוב תגובה ל- עובדותתתת
+
כך יזכר מנדלבליט
  יאיר4   31/01/20 22:20
אבישי בן אביקולוס שענוותנונו החריבה את ירושליים
כתוב תגובה ל- יאיר4
+
חילופין ביושבי בארון.....
  ישרליש   23/01/20 16:33
משיצאו הלהט"בים מן הארון, מנסים עכשיו להכניס לשם את כל האחרים.....
כתוב תגובה ל- ישרליש
+
שמאל
  Itzi   9/01/20 15:38
צריך להסתכל על ההיסטוריה.רוב המבוגרים המבוססים ינקו מעטיני המדינה בעוד לימין לא נתנו אפילו עבודה .לפני 42 שנה בא' האספסוף והפריעו להם.לזה לא סולחים .
כתוב תגובה ל- Itzi
-  תגובה לאיצי
  חרגול   26/07/20 14:55
איצי ,כמה שאתה צודק . רק זקני השבט של אותה תקופה יודעים ומבינים במה מדובר . חבל שלא הרחבת עם דומאות רבות שהיו . השבט הלבן (ואני מאותו שבט ) מנסה להחזיר עטרה ליושנה או לפחות לשמר את המצב הקיים . הם אינם מבינים שההיסטוריה נעה בכיוון מסויים ואי אפשר לגלגלה לאחור . בכתה ד׳ בבית ספר עממי אחד מחברי נתבקש ע׳י המורה לתנ״ך לקרוא את הפסוק : ״עינים להם ולא יראו , אזנים להם ולא ישמעו ״ והילד קרא כך : עינים להם ולא יראו אזנים ״ וכאן הוא עצר . הכיתה היתה על הרצפה מרוב צחוק . היום הבנתי שאותו תלמיד הקדים את דורו . גם הסמול בעל עינים ואינו רואה את אזניו (גם לא במראה) ומתנהל בעוורון פוליטי שעבר זמנו . שימשיכו כך , בקרוב נהיה בעיסוק חדש עם אחד המסיתים והעיוורים הגדולים אהוד ברק שידרש למספר תשובות באפ.בי. איי.. ישנה שמועה שהאיש לבש טיטולים מפחד איבוד שליטה .........
כתוב תגובה ל- חרגול
+
כל תיקי4/2/1000תפורים משוםכלום
  ע_הראל   2/01/20 15:55
לכן כאשר יושג רוב 61 בס"ד לגוש הימין/מרכז ודתיים, אזי בשבוע ה1 של הכנסת ה23 נעגן בחוק את הילכת דרשוביץ'- אשר נפוצה בכל הדמוקרטיות המובילות במערב (ארה"ב וקנדה, אוסטרליה צרפת ובריטניה)- ושיש בכוחה לאלץ את היוע"מ מנדלבליט לבטל את כתבי האישום 2000/4000 (ואף חלק מ1000)! וזה לא ייחשב לחוק רטרואקטיבי מפני שלא היה שום חוק לפניו- אלא רק תיסגר הלקונה במצב הקיים, כלומר ייסתם החור השחור במוחם החולני של ליצני הפרקליטות משושלת שינדר-לדור-ניצן! ●☆● ובכן ע"פ דרשוביץ' ניתנת חסינות מוחלטת (ולכתחילה מפני חקירה פלילית) ל2 הצדדים בכל מה שקשור ליחסי עיתונאים מול פוליטיקאים, ואין דבר כזה סיקור אוהד שווה=שוחד בשום מצב (אפילו לא במקרה הקיצוני בבריטניה של ראש הממשלה דאז תאצ'ר מול איל ההון והעיתונות מורדוך, כשהיא שינתה את כללי הרגולציה בממלכה המאוחדת כדי להיטיב דווקא עם עסקיו, בד בבד עם מעבר כל העיתונות של מורדוך לתמיכה גורפת בתאצ'ר ובממשלתה)! ●☆● ולמעשה הילכת דרשוביץ' נועדה כדי להשיג את התוצאה הרצויה בכל משטר דמוקרטי אמיתי - שלא יהיה "אפקט מצנן" לא לעיתונאי (שיהיה חופשי לפרסם מידע ודעות ללא חשש מחקירה פוליטית דורסנית בחשד כביכול לשוחד), ובוודאי לא לפוליטיקאי (שגם הוא חייב להיות חופשי לעשות פעילות דוברות לגיטימית מול כל אמצעי התקשורת במדינה, כמו גם לטפל בסמכות ורשות למען גיוון וריבוי אמצעי התקשורת במדינה כולל שימוש כחוק ברגולציות הקיימות או חדשות, וכולל פניה למשקיעים מהארץ ומחו"ל לשם עידודם לפתח מגוון רחב של כלי תקשורת בישראל - וכל זאת ללא חשש מצייד מכשפות בדמות חקירות כאילו על שוחד רחמנא ליצלן)! ●☆● וברור כי אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כנ"ל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגד נתניהו)- הינה עדיפה ומועילה באלף מונים על הענקת החסינות הרגילה דרך הכנסת (באמצעות רוב 61 בוועדת הכנסת ובמליאה- שגם זו נחוצה אך רק בנוסף); כך נגן בס"ד על מנהיג האומה היקר נתניהו מפני אסכולת השיפוט הרקובה שרודפת אותו ואת משפחתו על לא עוול בכפם. ●☆● וכך גם נזכה כל עם ישראל לסלק את טינופת הפאשיזם והדיקטטורה, שנאמר "בפעם השישית בינגו" (כי לא הצלחנו הציבור השפוי לבצע את הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט לאחר בחירות 2009 בגלל אהוד ברק שהיה שותף חשוב בממשלה, ולא לאחר 2013 בגלל ציפי ליבני, ולא לאחר 2015 בגלל השר משה כחלון, ולא לאחר מועדי א'/ב' 2019 בגלל ליברמן, אך בס"ד בפעם השישית במרץ 2020 חייבים אנו בימין/מרכז וכל בני הברית הדתיים "לנהור" אל הקלפי ולנצח)=BINGO! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לא מפני שיש דםכחול לנבחרי העם!
  ע_הראל   16/01/20 20:45
יש שוב להדגיש שהילכת דרשוביץ' לא נולדה וגם אינה נחוצה מפני שיש למישהו מנבחרי הציבור מעין איזה דם כחול (או כאילו הוא נמצא מעל החוק)- אלא רק מפני שהניסיון המצטבר (בכלל הדמוקרטיות המערביות) מלמד כי פשוט אין שום אופציה אחרת כדי לנהל מדינה דמוקרטית עם עיתונות חופשית, אלא רק הודות לחסינות הדו צדדית (גם מפני חקירות) לעיתונאים ופוליטיקאים - אשר מוענקת כאמור במסגרת הילכת דרשוביץ' דלעיל. ●☆● ובכן רק כך נזכה העם השוכן בציון להפעיל שתי שכבות הגנה - אשר תסוככנה בס"ד על רה"מ נתניהו השם ישמרהו ויחייהו עם אהובתנו שרה, כאשר שכבה אחת (חשובה יותר) היא החסינות מכוח אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כאמור לעיל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגדו), והשניה היא הענקת החסינות הרגילה שיש לדרוש אותה מהכנסת באמצעות רוב בוועדת הכנסת ובמליאה – וזאת לאחר שכתב האישום המצומק יחזור שוב לכנסת ה23 לשם דיון מחודש על החסינות (ולכן אגב אין להתרגש יותר מדי מהקרקס שעושים ליצני כחול לבן וליברמן בימים הללו של טרום בחירות סביב הסרת החסינות מנתניהו, מפני שכתב האישום "המצומק" צפוי בס"ד לחזור כאמור לדיון מחודש בכנסת ה23)! ●☆● ועוד דבר שחשוב לעם השפוי פי כמה, ביטולם של (הרוב המכריע של) כתבי האישום נגד נתניהו לפי דרשוביץ' מטהר בס"ד את ראש הממשלה לחלוטין, ועל כן יחסום כמובן את הדרך בפני העתירות המרושעות והצפויות בדבר איסור על ח"כ תחת כתב אישום מלהרכיב ממשלה חדשה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
חסינות
  י.א   31/12/19 20:10
החוק מאפשר לקבל חסינות לאור 3 כתבי אישום לדעתי הזויים. תיק 1000 המתנות המתנות שקיבל מחברים וותיקים זה אוליי לא מוסרי אבל פלילי זה לא. תיקים 1000 ו 4000 הזויים מכיוון יחס תקשורת ופוליטיקאים תמיד קיים ותמיד יהיה שום שוחד לא היה לא מעטפות כסף ולא כלום זה עבר את כל הרגולטורים בוועדות כך שהכל פה תפור. אי לכך חסינות הוא צורך השעה. כדי שנתניהו ימשיך להנהיג את המדינה
כתוב תגובה ל- י.א
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   28/12/19 19:26
רגע לא מבין אסור לומר לפוליטיקה דבר ולכנסת חופשי לבקר להרוס ולשופטים קצת כלום למה אין כבוד לראש ממשלה שמבקרים המון ולשופט ממש כלום למה יש כבוד אבל מסוכן פשוט מבקש שהשופטים לא יבקרו את הממשלה וכולם לא למה לשמאל מותר חופשי לבקר שופטים ולא יודע כולם
כתוב תגובה ל- איתי וייס
+
למה הרבה אנשים לא מאמינים לך?
  משה כהן 1966   8/12/19 21:37
הפרקליטות חשבה שהיא יכולה להשתין מהמקפצה והציבור עדין יאמין לה. פרשת 2000 ו - 4000 - גם אם הכל נכון שם - אין כזה דבר הטבה שהיא כתבה. לא צריך להתווכח על זה. תמיד יש כתבות - ותמיד מקבלי ההחלטות מקבלים החלטות. להכניס לעולם המשפטי הפלילי כתבות כנגד הטבות זה יפתח ציד מכשפות שהיחידים שייהנו ממנו הם עורכי הדין בשכר הטרחה שיקבלו - הציבור יפסיד - ויפסיד הרבה.
כתוב תגובה ל- משה כהן 1966
-  לאמץהילכת דרשוביץ&לסלק הפאשיזם
  ע_הראל   17/12/19 11:42

יש צורך לעגן בחקיקה רצוי בשבוע הראשון של הכנסת ה23 (בתקווה שיושג אז רוב של 61 בס"ד לגוש הימין /מרכז ודתיים) את הילכת דרשוביץ' - מפני שיש בכוחה לאלץ את היוע"מ מנדלבליט לבטל את כתבי האישום 2000 / 4000 ואף חלק מ 1000! וזה לא ייחשב כחוק רטרואקטיבי מפני שלא היה שום חוק לפניו - אלא רק תיסגר הלקונה במצב הקיים! כך תהיינה בס"ד שתי שכבות הגנה שתסוככנה על רה"מ נתניהו השם ישמרהו ויחייהו עם אהובתנו שרה, כאשר שכבה אחת היא החסינות מכוח אימוצה של הילכת דרשוביץ' בחוק כאמור לעיל (ואז ביטול הרוב המכריע של ההאשמות נגדו), והשניה היא הענקת החסינות הרגילה שיש לדרוש אותה מהכנסת באמצעות רוב בוועדת הכנסת ובמליאה (וזה המינימום שמדינת ישראל ואזרחיה חייבים בו - כדי להגן על אלוף האלופים ביבי נתניהו מפני אסכולת השיפוט הרקובה, שרודפת אותו ואת משפחתו על לא עוול בכפם, זאת כאשר אזרחים למופת כמו פרופ' רות גביזון יודעים היטב את האמת המרה, שנתניהו כבר לא יזכה למשפט הוגן, נקודה)! כמוכן צפויים השותפים לממשלה (כגון אריה דרעי והרב רפי פרץ) ללחוץ על רה"מ נתניהו - ע"מ שאכן יבקש חסינות מיו"ר הכנסת עד 1.1.2020; בכל מקרה אני דוחה בבוז את טענותם של כנופיות הסמול וגנץ בראשם - כאילו נתניהו הבטיח כביכול לפני בחירות מועד ב' שלא לבקש חסינות מיו"ר הכנסת; זאת משום שתשובתו של נתניהו לשאלה בטלוויזיה בזמנו "האם יבקש חסינות" הייתה: "לא, אני לא עוסק בזה", כלומר השאלה לא רלוונטית כי אני פשוט לא עוסק בזה; ועובדה שכל הפרשנים הסכימו בזמנו שנתניהו לא ענה כלום אלא התחמק מהשאלה (ולצערנו מר גנץ סתם מבלבל במוח, מה גם שמוסד החסינות לנבחרי ציבור קיים במידה זו או אחרת בכל העולם הדמוקרטי הנאור, והגירסה הצרפתית שלו מוכלת בתוך החוק הצרפתי - לא מפני שלנבחרי ציבור יש דם כחול והם מעל החוק, אלא מפני שבתנאים חריגים החסינות היא כלי עבודה נצרך ובל יגונה של השיטה הפרלמנטרית - וזאת לצד הגנה ראויה על חופש העיתונות מחד ועל חופש העיסוק הפוליטי מאידך)!

●☆●

ולדעתי זה צ"ל מניע חשוב בקמפיין של הליכוד, לאמור כי הכחשת הילכת דרשוביץ' (זו שמקובלת בשלל השיטות הדמוקרטיות בעולם, קנדה וארה"ב ואוסטרליה ובעיקר בבריטניה)- כמוה כמו הכחשת השואה; ולכן האנשים שהתכחשו להלכה החשובה הזו (מניצן את מנדלבליט עד גנץ ולפיד וכן יעלון ועמיר פרץ) הם בחזקת "מכחישי הדמוקרטיה", משום שהתעלמו ברוב חדלונם וטיפשותם מהיגיון הברזל של הילכת דרשוביץ' - לאמור כי אין דרך אחרת לקיים חופש עיתונות יחד ובו זמנית עם משטר דמוקרטי כלשהו; ועל כן לפי הילכת דרשוביץ' - ניתנת חסינות מוחלטת (אפילו מפני חקירה פלילית) לשני הצדדים בכל מה שקשור ליחסי עיתונאים מול פוליטיקאים, והכל כדי להשיג את התוצאה הרצויה - שלא יהיה "אפקט מצנן" לא לעיתונאי (שיהיה חופשי לפרסם מידע ודעות ללא חשש מחקירה פוליטית דורסנית כביכול בעוון שוחד), ובוודאי לא לפוליטיקאי (שגם הוא חייב להיות חופשי לעשות פעילות דוברות לגיטימית מול כל אמצעי התקשורת במדינה, כמו גם לטפל בסמכות ורשות למען גיוון וריבוי אמצעי התקשורת במדינה כולל שימוש כחוק ברגולציות הקיימות והחדשות, וכולל פניה למשקיעים מהארץ ומחו"ל לשם עידודם לפתח מגוון רחב של כלי תקשורת - וזאת ללא חשש מצייד מכשפות בדמות חקירות על שוחד כביכול רחמנא ליצלן).

●☆●

לכן יש לברך את שר המשפטים אוחנה על מינוי אורלי בן עמי כמחליפה (ולו זמנית) לפרקליט המדינה, וזו תהיה קריאת כיוון עבור הרוב השפוי במדינה- שיצביע למען ממשלת ימין/מרכז חזקה, אשר תדאג לסלק בס"ד את האסכולה "מכחישת
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
22 שנות חריקה ואין אף ראיה
  מזכיר נשכחות   8/12/19 20:20
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
-  }}}14שנה נתניהו ראש ממשלה
  ישראל=פשע ושחיתות   12/12/19 16:18
42שנות שילטון ליכוד דתיים וחרדים 14שנה נתניהו ראש ממשלה ישראל מעצמת שחיתות ופשע=נתונים שניתן לבדוק.
כתוב תגובה ל- ישראל=פשע ושחיתות
+
ישראל מאז ומתמיד הייתה מושחתת
  כוכי   6/12/19 12:06
גם המבקרים אותה מושחתים. מאז קום המדינה ובעיקר בתקופת מפאי המערך זו תקופה של שיא השחיתות ידלין עמד להתפנות לנגיד בנק ישראל נכנס לכלא עופר ולוינסון התאבדו ויש עוד הרב סיפורי עובדות אז שלא יבלבלו ויגידו שהמדינה הולכת ושחיתות כולם נגועים בשחיתות מי מריץ את גנץ זו לא שחיתות מעשיו של אשכנזי לפיד ועוד זו לא שחיתות נתניהו עדיין עם ידיים נקיות סיגרים גלידת פיסטוקים ומתנות מחברים זו לא שחיתות
כתוב תגובה ל- כוכי
+
נתניהו
  שמולי   6/12/19 09:56
לכל החרדים(חרדים לשלטון החוק) לידיעתכם רבים מקציני צה"ל נחשבים פושעי מלחמה ע"י בית הדין הבנלאומי.
חוק זה חוק..
כתוב תגובה ל- שמולי
+
הטקסט תחת התמונה שגוי.
  תל-אביבי   5/12/19 19:00
צריך לכתוב יועמ"ש ולא ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
-  }}}נתניהו מסוכן לישראל.
  ביבי לא ישראלי.   6/12/19 12:24
}}} בנגמין ניתאי אמריקאי לא באמת ישראלי.
כתוב תגובה ל- ביבי לא ישראלי.
+
ראש ממשלה לא אמור לקבל מתנות!!
  נוח   30/11/19 09:44
ביבי קיבל סיגרים ושמפניה לאישתו בשווי מאות אלפי שח לא רוצה ראש ממשלה שמקבל מאות אלפי שח מ "חבר" ובכלל יש כאן חוסר כיבוד של תפקידות ופגיעה באמון של כוונותיו ראש ממשלה חייב להיות נקי.
כתוב תגובה ל- נוח
-  הפיכה כחול לבן
  צילי   25/01/20 09:25
לא מאות אלפים,אלא עשרות במשך עשרות שנים ,מחבר אמיתי ,והוא לא נתן לו דבר בתמורה,לעומת לפיד שקיבל מליונים ממילצ׳ן ולא היה חבר אלא עובד שלו,מילצן הקים את יש עתיד ,כידוע זה לא עולה שקל תשעים ועוד לא דיברנו על סיגרים שמפניות עם תמורה באמ אמא שלו,עכשיו כמה נוח ש433 הם חברי יש עתיד ,ואלשיך שותף של גנץ לעוקץ במשטרה והוא חבר כחול לבן ואשכנזי שותף למנדלבליט לפרשת העבריינות ״פרשת אשכנזי,צריך שנה רק לכתוב על העבירות שלהם הפליליות האמיתיות,שחברו להפיכה צבאית כחול לבן.
כתוב תגובה ל- צילי
-  תמיד
  צודק   12/01/20 15:13
ואני דוקא כן רוצה שיקבל סיגרים ושמפניה ומכול טוב!!! מגיע לו!!! אני לא רוצה ששופטי עליון יקבלו שכר 100,000 ש"ח לחודש וביב יקבל 40000ש"ח מבין את זה נוח !!! או שאתה סתם שמאלאנאצי שרוצה להוריד ראש ממשלה בצורה לא דמוקרטית?
כתוב תגובה ל- צודק
-  כבודו
  מי   3/12/19 16:04
מי כבודו?אני מבין שאתה מבקש שגם הנסחט (שקרן ואסור למנותו למשרת אימון עפי "היועמש ויינשטיין.) בידי שי ניצן שביצע שוחד לדברי שר המשפטים. אתה גם מבקש מהם להיות נקיי כפיים. לפני שהם פוסלים משהו. או שזה לא נחשב העיר רק לא ביבי?
כתוב תגובה ל- מי
-  למה כלפי שמעון פרס ויצחק רבין
  בן נאמן   1/12/19 09:50
למה כלפי שמעון פרס ויצחק (לאה) רבין - לא הייתה דרישה כזו? ואילו על אריק שרון - זה היה בסדר, והרי כולנו היכרנו את פואד בן-אליעזר - כבר בהיותו מועמד לראשות הממשלה מטעם מפלגת "העבודה", ואם הוא לא היה מתעקש להיות נשיא המדינה, הוא - אף אחד לא היה מאשים אותו במתנות. לכן, זו צביעות להכריז את דבריך.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
-  }}}ההבדל= נתניהו מחרב הכל.....
  כדי לברוח ממשפט.   2/01/20 08:14
כתוב תגובה ל- כדי לברוח ממשפט.
-  בן נאמן, ניפגש בשערי מעשיהו
  הרשקו ראובן   28/12/19 17:00
כאשר ביבי יגיע להתחיל את תקופת המאסר שתושת עליו.
כתוב תגובה ל- הרשקו ראובן
-  ודאי תממש קודםזכותך למקום שמור
  ע_הראל   5/01/20 20:35
כמו כל הסמולנים במרתף 5- VIP בג'הנם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  עלילה על רבין ופרס
  רבקה שפק ליסק   4/12/19 13:57
אתה מייחס לרבין ופרס קבלת מתנות בשווי 700.000 ש"ח? רבין התפטר מפני שאשתו פתחה חשבון בנק בארה"ב כשהיה שגרירי והפקידה 10,000 $ פואד חטא והוגש כתב אישום. הוא לא קיבל הנחות כמו שרה נתניהו שמתוך סכום של כ0 150,00 ש"ח נדרשה להחזיר רק 45,000 ש"ח
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  את בכוונה משקרת?העובדות כתובות
  קורןנאוה טבריה   15/02/20 12:54
את בכוונה משקרת?העובדות כתובות בספרו של דן מרגלית 'ראיתי אותם' שם תגלי עד כמה את משקרת ומטעה - ואולי לא באשמתך - כך שטפו לך את המוח. ואני מפנה אותך לספר נוסף "הנחש" של יאיר קוטלר, שם מצוטט יוסי שריד אומר לחוקר פלבסקי:"כל הבית שלא רבין רכוש גנוב"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  לא....אני מייחס לפרס מתנה
  קובגר   29/01/20 15:41
בגובה של מאות אלפי דולרים - החגיגות ליום ההולדת שלו... מלבד הגדלת תקציב בית הנשיא מ 20 מיליון ל 60 מיליון בשנה
ומה עם ההלוואה שקיבלה הגב. רבין בסך של 250,000 (אם איני טועה) לתשלום הקנס שהוטל עליה ????
ודרך אגב רבין התפטר כי נאמר לו ע"י היועץ המשפטי שאם לא יעמידו אותו למשפט
כתוב תגובה ל- קובגר
-  רבין היה מפסיד את הבחירות
  אלון   31/01/20 23:38
רבין התפטר כי הוא הבין שהוא הולך להפסיד להכין .זוהי האמת .הוא פשוט פחד שההפסד בבחירות להכין ולליכוד ירדן על שמו לדיראון עולם.ואז בא המטומטם יגאל עמיר והפך אותו לגדול מהחים
כתוב תגובה ל- אלון
-  הבית של רבין היה מלא מתנות
  טירה   28/01/20 10:58
יוסי שריד לא רצה לעלות לבקר אצל רבין כי הבית שלו היה מלא במתנות. לאה רבין הגדילה לעשות ומכרה את כד הכסף שקבל רבין מהפטרארך בירושלים לדודו טופז ב- 14,000 שקל. גברת לכי לבדוק את העובדות. שלא לדבר על עליזה אולמרט שמכרה "ציורים" לקבלנים, ואשכול שרשם דונמים על שמו ואולץ להחזיר אותם. לא היו שם משפט או חקירות. אני כבר לא מדברת על פולה בן גוריון שהיתה קלפטומנית וגנבה מחנויות ואחר כך המאבטחים נשלחו לשלם עבורן. תפסיקו להיות צדקנים. תסתכלו על החמאה שיש לכם על הראש.
כתוב תגובה ל- טירה
-  מתוך ספרו - של דן מרגלית חושף
  קורןנאוה טבריה   2/01/20 18:11
מתוך ספרו - של דן מרגלית חושף פרשת הדולרים של משפחת רבין המטלטלת יותר מכל התיקים שתפרו לנתניהו - ''ראיתי אותם'': "אלמלא פרישתו (של רבין) מרצון הייתה לאהרן ברק אפשרות לבקש מהכנסת להסיר את חסינותו הפרלמנטרית ולהושיבו על ספסל הנאשמים ליד אשתו.... ברק לא התעקש לשווא. נתוני ה"נשיונל בנק" בוושינגטון העידו כי לא מדובר בסכום זעיר, כפי שטענה משפחת רבין בתגובתה הראשונה. גם לא היה זה חשבונה של לאה בלבד. שמו של יצחק התנוסס עליו לצדה כשותף מלא. בפועל התברר כי היו שני חשבונות בנק בלתי כשרים כאלה... הדולרים האלה היו שרידיו של כסף מפוקפק.... רק אחרי שהתפטר רבין מראשות הממשלה ב-1977.. גילה 'ניו יורק טיימס' כי רבין גבה בעדן 90 אלף דולר. פוליטיקאי טוב, כתב החשוב בעיתוני העולם, היה מחזיר את הכסף. אך רבין לא עשה כן וגם חמק מתשלום מס הכנסה, הן בישראל והן בארצות הברית". (עמ' 17/18) ותפסיקי לדקלם את השקרים שהתשקורת דואגת לשטוף בהם את המוח!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  רבין
  שי71   31/12/19 10:24
מה את מבלבלת במוח? הכסף היה מהרצאות של רבין בניגוד לחוק. הוא התפטר רק כדי לא לעמוד לדין.
כתוב תגובה ל- שי71
-  אלו לא היו בדיוק הרצאות
  ירדנה   9/01/20 13:01
אחרי מלחמת ששת הימים יהודים עשירים היו מזמינים את רבין לארועים משפחתיים כדי שיכבד אותם בנוכחותו ותמורת הופעתו באירוע המשפחתי כאילו גיבור ישראל שילמו לו כסף ורבין ואנשיו קראו לזה הרצאות וזו האמת ..אם הם היו יודעים שמדובר בגיבור דה לה שמעטא שהתמוטט והיה מאושפז כל ימי המלחמה
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  רבין
  עובדות   25/12/19 13:40
רבין בהיותו שגריר קיבל כסף (הרבה כסף) עבור הופעות בארועים פרטיים. האם משהו מאמין שכל השתיה שצרך נקנתה במכולת השכונתית ע"י לאה עולם זוכרים את פלוגת החיילים שסרקה את החולות בערבה לחפש את העגילים של לאה
כתוב תגובה ל- עובדות
-  קשקוש, בורות והטעייה
  מגיב ותיק   6/12/19 15:05
1. גב' שסק, את מטעה, רבין עסק בחלטורה מהצד בניגוד לחוק - אבל מגונני רבין שכמותך הפכו את זה לחשבון של לאה רבין - וכאן הייתה הטעייה, רבין היה צריך לדעת וכנראה ידע לאן הולכים הדולרים מהרצאותיו.

2. דן מרגלית חשף בעבר כי היועץ המשפטי לממשלה אז אהרון ברק הודיע לרבין כי ייאלץ להעמיד אותו לדין ולרבין לא הייתה ברירה אלא להתפטר.

he.wikipedia.org

shkifut.info/

שאר תגובתך עומדת על אותה רמה של סילוף ולכן חבל"ז.

בושה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  מקרה החשבון של לאה רבין היה
  פנחס   6/12/19 10:43
הסוואה לזאת שרבין בהיותו עובד מדינה שגרירי בארצות הברית נתן הרצאות פרטיות תמורת הון רב. אהרון ברק שאז היה היועץ המשפטי דאג להזיז לקדמת הבמה את חשבון הדולרים כהסוואה להרצאות של רבין
כתוב תגובה ל- פנחס
-  מדוע את מתחזה בשמי. אני מאז
  רבקה האמיתית   6/12/19 06:17
ומתמיד הייתי תומכת של ביבי ושרה, שהם זוג אוהב, ועדין, ושונא מתנות, וחי בצניעות, ונאמנים איש לרעותו (פרט לשניים שלושה מקרים בהם עשה ביבי טוב לרותי בר בפתח תקוה), ופרי אהבתם יאיר, הוא מלח הארץ, ששרת בצבא ביחידה קרבית בסמטאות יפו (גל"צ), וכל פעם כשהם עולים למטוס אוחזים יד ביד, אני נזכרת בדמעות בסרט "סיפור אהבה".
כתוב תגובה ל- רבקה האמיתית
-  למה אתם לוחצים בעניין האבטחה?
  אליעזר האותנטי   6/12/19 11:42
יאיר נתניהו היה חייל בצה"ל, למד תואר ראשון באוניברסיטה העברית, עכשיו עובד לפרנסתו בארגון "שורת הדין" – למה הוא חייב לצאת מהבית של ההורים אם הוא לא נשוי? בשביל לחיות עם כלב בתל-אביב בדירה שכורה ולצפות במצעד הגאווה מהמרפסת? למה אתם לוחצים להסיר ממנו את האבטחה? כדי שיפגעו בו? כואב לכם שיחידה של צה"ל לא מוקפצת לכפר ערבי כדי לחלץ אותו מזרועות אהובו כמו שחילצו את הבן של אולמרט? רק כשיאיר נתניהו יתפקד למרצ וימצא מאהב ערבי הנחשים הארסיים של כנופיית רק-לא-ביבי יעזבו אותו.
כתוב תגובה ל- אליעזר האותנטי
-  וואללה
  שמ   12/01/20 22:12
אליעזר,הפתעת אותי בסיפור הבן של אולמרט שחולץ מכפר בילסטיזי על ידי חיילי צה"ל.מעולם לא שמעתי על כך.
כתוב תגובה ל- שמ
-  מי שלם 250 אלף דולר שנשיא
  ארה"ב יבא למסיבה?   5/12/19 17:40
כתוב תגובה ל- ארה"ב יבא למסיבה?
-  יש לך חוש המור או שאת תמימה
  יספי   5/12/19 09:17
פרס קיבל המון מאנשי עסקים. טיסות במטוסים פרטיים, פינוקים כולל מעשים שסוניה עזבה את הבית בגללם. גם שינתה את שם משפחתה לגל במקופ פרס.
תקציב בית הנשיא תפח בעשרות מיליונים בזמן כהונתו
כנשחקר על קבלת מאות אלפי ש"ח בניגוד לחוק יצא מהחדר וטרק את הדלת ..זה עבר בשקט
רבין עשה את הכסף בחשבון האמריקאי מכסף שעשה בצד כעובד מדינה (שגריר ישראל הוא עובד מדינה). הכסף היה על הכבוד שזכו חתני בר מצווה וחתונות על השתתפותו בשמחה. מפורסם ידוע שאלו את מרגלית.
כתוב תגובה ל- יספי
+
רק
  לדור   28/11/19 16:29
משה לדור הבנו אתם אותו אגנדה. אתה מחזיק בידך כשאתה אומר זאת את דף המסרים שלכם?
כתוב תגובה ל- לדור
+
מנדלבליט ....תתבייש...
  נירה   26/11/19 21:59
כתוב תגובה ל- נירה
+
אין לי אימון בפרקליטות,
  alegra   25/11/19 13:57
אני מרגישו מרומה על ידי הפרקליטות והיועמ"ש אני מרגישה שנעשה עוול לנתניהו,היתעללות לישמה ,חקירות בררניות,שקרים ורמאות עדים בעלי משמעות לא נחקרו כלל ,אם ינוקו האורוות עד השורש צריך לעשות איקס על המערכת הזאת נקודה ,ועכשיו אחרי כל הרשע שספג נתניהו ,חייבים חקירת כל הגרמים בפרשה השיקרית שהביאה להפיכה שילטון ולאסקלציה בדמוקרטיה,לא ניתן לתקן את המצב ללא חקירות ולידוק איך הומצא התרגיל המסריח עם כל הטריקים המזוהמים כדי להכפיש ולרסק את שילטון הימין והישתמשו בנתניהו כשעיר לעזזל לא נישתוק לשקרנים..
כתוב תגובה ל- alegra
-  כשהכניסו את קצב, אולמרט ,
  חילקיהו   1/12/19 10:59
הירשזון ידלין כן יהי לך אמון בפרקליטות ופתאום אין אמון, נס משמים.
כתוב תגובה ל- חילקיהו
-  התערבות פרקליטות בבחירות
  ipal   30/11/19 11:25
שום דבר לא היה משתנה מבחינת האישום אם היה מוגש בתום הכרעה בבחירות. גמר שירותו של ניצן אינו רלוונטי ואף להיפך עדיף היה שעיניים נוספות יבדקו את מסקנותיו. לכן הגשת האישום ברגע קריטי של הבחירות היא חתימה עצמית ברורה להתערבות אסורה בהם של הפרקליטות. אם בית משפט לא יראה זאת ולא יגנה את הפרקליטות האזרחים רואים. לא דרושה וועדת חקירה לקביעת התיחסות המדינה לענין הזה. מה שכן דרוש זה שינוי המצב החוקתי שיאסור כול חקירה פתוחה לעיני הציבור בזמן שירות של ראש הממשלה על מנת לא לפגוע בתיפקודו הרת גורל למדינה . כמובן ויחד עם זה צריך להגביל תקופת השירות בתפקיד ראש הממשלה כמקובל בעולם ב2 קדנציות. עדיף שהמפלגות יכניסו שינוי זה לתוכניותיהם כבר עכשיו ,לפני סיבוב הבחירות החדש. זה עדיף לא רק מבחינת המדינה אלא גם מבחינת המפלגות. לא מעטים יצביעו בעד מי שיציע שינויים מבניים הכרחיים לחיינו כאן.
כתוב תגובה ל- ipal
+
היה או לא היה
  חבר ליכוד מודאג   23/11/19 21:39
סיגרים היו ? היה שמפנייה ? היו שיחות עם נו י מוזס ?
היה בזק וואלה ?
אז מה התבכיינות הזאת על הפיכה שלטונית.
איך ביבי אמר לא יהיה כלום כי לא היה כלום אבל היה הרבה.
כתוב תגובה ל- חבר ליכוד מודאג
-  הדברים שאמרתה נאמרו לאחר אישום
  כל זמן שאין אישום   28/11/19 11:26
כתוב תגובה ל- כל זמן שאין אישום
+
אין לנו אמון במנדבליט ובבגצ
  נירה   21/11/19 20:51
גועל נפש
כתוב תגובה ל- נירה
-  כמה שאת צודקת. אין בהם כלל
  ל-נירה   25/11/19 05:50
אמון, מרבית הצבור סבור כך ונגעל מהם.
כתוב תגובה ל- ל-נירה
-  צודקת בהחלט
  יצחק הרואה   24/11/19 13:12
וזה יתברר תוך חצי שנה.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
-  נירה, את חייבת לחזור לכדורים
  ניצה הקוהרנטית   23/11/19 10:44
הוורודים 20 מיליגרם ביום. מצבך קשה!
כתוב תגובה ל- ניצה הקוהרנטית
-  את כבר זמן רב על הכתומים אבל
  חייבת מינון של 60   24/11/19 08:46
כתוב תגובה ל- חייבת מינון של 60
+
מערכת משפטית שמכשכשת במדינה
  קורא בלי קפה   22/11/19 20:19
אינני ודע אם ביבי אשם וגם אין בידי הנתונים לשפוט . מה שמטריד ביותר היא ההתנהלות של המערכת המשפטית . פעם היה נשיא בית משפט עליון שלאורך כמעט עשרים שנה קבע כמעט כל התנהלות בצמרת המשפטית . הוחזק כגאון משפטי למרות שמשפטנים בכירים בעולם חלקו על קביעה זו . לאורך שנים רבות האיש בנה מערכת משפטית לבנה אחר לבנה כדי להכפיף את נבחרי הכנסת והחלטותיה למערכת המשפטית שהפכה בישראל לכל יכולה . האיש ראה בנתניהו ופעילותו את השטן העלול להחריב את הבנין שהקים והחליט לנטרל אותו ממעמדו (כפי שנעשה לרבים וטובים לפני כן ) . מאחר והוא כיום פנסיונר ועדיין על פיו יישק דבר הוא דואג להגיע יום יום לכנסת לשמור על גחלת נאמניו ולהבטיח את דרישותיו מהם . שי ניצן שעשה את הסטאז המקצועי במשרדו של אהרון ברק ומביט אליו כאל אורים ותומים ,התאים למשימה ככפפה לידו של ברק . הראש הוא ברק והידיים ידי שי ניצן והשפוט שלו אביחי מנדלבליט . מנדלבליט נתון לסחיטה של ניצן עקב חומרים הנמצאים בידי ניצן מתקופת שרותו כפצ״ר . חשוב לציין שברק בלבד יכול להבטיח את חלומו של ניצן למינוי בבית המשפט העליון ., קשריו והשפעתו הרבה על גורמים בעלי משקל במערכת המשפטית . כך מתנהלת החונטה המשפטית להדחת נתניהו . להערכתי מנדלבליט יכול לשלוח את ניצן לכלא מפני שבראשו מספיק חומר נגד שי ניצן ואין כל סיבה להתבטלותו בפניו . אבל מנדלבליט פחדן מטבעו והחד גדיא נמשך מבלי שאיש יקרא אותם לסדר .
כתוב תגובה ל- קורא בלי קפה
-  טראמפ ,גנץ ושאר ירקות
  קורא ללא קפה   23/11/19 07:24
משום מה התעוררתי בוקר אחד בבהלה , חלמתי שגנץ יושב בראשות הממשלה ורוצה לבנות קשר עם נשיא ארה״ב מר טראמפ . וטראמפ (האיש הכי פחות צפוי ושאינו עושה חשבון לאיש , כולל למקורביו, ) אומר בקול רם שהאיש גנץ לא בא לו טוב בעינים , ואין צורך שיבוא כבר לארה״ב . על משקל העובד הדחוי שבא לבקש עבודה ובסוף הראיון אומרים לו ״ אל תתקשר אלינו , אנחנו נתקשר אליך ״ . הג׳נג׳ ׳ שמחזיק קשר ״נהדר״ עם נתניהו אינו אוהב את מה שעשו לנתניהו ולא מתבייש לומר זאת לראש הממשלה הנבחר במדינת פשפשים שמסעירה את המזרח התיכון . אולי מישהוא יודע מה נעשה ? ? ? יהודי ארה״ב מתלוננים ל אנטישמיות מתגברת נגדם וטראמפ אינו עושה דבר לבלום את הגל העכור שאפשר לעוצרו בשבוע אחד ! ! ! מדוע אינו עושה דבר ? מפני שרוב יהודי ארה״ב מצביעים עבור הדמוקרטים שנואי נפשו וגם מאכלסים את בית הנבחרים . זהו טראמפ , והוא לא צפוי , אולי לעדר האידיוטים מצביעי ״ רק לא ביבי ״ יש פתרונות ? ? ? חברים זה היה חלום שבהחלט יכול להתממש , נבכה ניילל ואולי נבין שפספסנו הזדמנות של ארבע שנים זוהרות בין ביבי לטראמפ שיכולות להביא את ישראל לגבהים ולשיאים חדשים . ורק תארו לעצמכם שביבי יצא לקרב חייו שבו לא לוקחים שבויים וילחש באזנו של טראמפ , ״ תעשה לישראל מה שאתה עושה הכי טוב לדמוקרטים ״ וטראמפ יעשה ללא ספק . אני רוצה לשוב לישון ולהתעורר עם חלום אחר . איך חצי עם מסוגל להיות אידיוט ועיוור ולא להביט קדימה . לעם ישראל פתרונות.
כתוב תגובה ל- קורא ללא קפה
+
ומי שנתן יד זה מרידור
  כוכי   22/11/19 21:18
כתוב תגובה ל- כוכי
+
יש חוק ונתניהו ידבוק בחוק
  טירה   22/11/19 16:43
החוק אומר שהוא לא צריך להתפטר. תראה לי את החוק שאומר שהוא צריך להתפטר? מה הוא יתפטר רק בגלל שאתה אמרת? אם החוק היה נר לרגלי גורמי אכיפת החוק הם היו צריכים להיות הראשונים שיטענו שנתניהו לא צריך להתפטר! אבל זה לא המצב מפני שאנחנו הפסקנו להיות מדינת חוק, ומשם יוצאות כל הקריאות להתפטרות נתניהו.הפכנו להיות מדינת פרשני החוק וכל מצורע וזב חוטם מפרשן את החוק כאוות נפשו. לכן נתניהו צריך לדבוק בכל מאודו בחוק ככתבו וכלשונו. הוא יפסיק להיות ראש ממשלה רק אחרי פסק דין חלוט כמאמר חוק יסוד הממשלה שבא להגן על הממשלה מפני תרגילים כאלה כפי שעושים היום לנתניהו. יש חוק ורק הוא יקבע ולא עיתונאים ופרשנים למיניהם.
כתוב תגובה ל- טירה
-  אשמאי זקן...
  יש העזתי שצופר   8/12/19 19:26
האיש ששימש כשופרו של אהוד אולמרט המושחת האולטמטיבי בתולדות מדינת היהודים בעת החדשה,גילה שניה לפני שאולמרט הורשע שהאיש מושחת...בסדום ועמורה הושיבו נערה יהודיה בבית הסוהר,מכיון שלא מנעה את רצח רבין...על פי אותו הגיון מקומו של מרגלית בבית הסוהר...האם התנצל הוא בפני אחת מהנשים שאותן הטריד מינית?. האם ברשימת המוטרדות מינית מצויות חברותיהן של נשותיו ובנותיו? האם אשתו בנותיו נכדותיו מסוגלות להביט לתוך עיניו?.האם מסוגל המרגלית להביט בעיניי אשתו, בנותיו ונכדותיו?
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר
-  וממתי נתניהו דובק בחוק?...
  דורון מהצפון II   7/12/19 11:50
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום לממשלת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  וממתי נתניהו דובק בחוק? (תוקן)
  דורון מהצפון II   7/12/19 15:39
וממתי נתניהו דובק בחוק? כדי להציל את עורו הוא רצה לשרוף את הרחובות ולגרום למלחמת אחים! ולא לשכוח שגם מנדנבלייט וגם שי ניצן באים מהציונות הדתית ושניהם מונו על ידי נתניהו. כך שאפילו נתניהו המשמיץ לא יכול לקרוא להם "שמאל" או "עויינים"! למזלינו יש אנשים הגונים כמו מנדנבלייט וניצן שמכבדים את שילטון החוק! {תגובה זו נכתבה שוב לתקן את המילה "ממשלת" ל"מלחמת" הכוונה הייתה לומר שנתניהו מסית וגורם ל"מלחמת אחים"}. דוגמה גרועה ומדאיגה ממנהיג! אם המנהיג מושחת וללא רסן מתקיף את כולם, אז מה יעשו שאר האזרחים...מאוד מצער!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון II
-  נתניהו עצמו אמר לאולמרט להתפטר
  דורון מהצפון   7/12/19 11:43
נתניהו חושב שהוא מעל החוק ונותן דוגמה גרועה לתושבי ישראל! נתניהו עצמו אמר לאולמרט שהוא לא יכול לנהל מדינה כראש ממשלה תחת כתב אישום - שנתניהו יישם את דבריו לגבי עצמו! ויפסיק להוליך שולל ולהחזיק כבני ערובה מדינה שלמה!
כתוב תגובה ל- דורון מהצפון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  לפי החוק נתניהו "ראש ממשלה יוצ
  משה דורון   23/11/19 18:29
כהונתו תסתיים בתוך 20 יום לפי החוק, בלי קשר לכתב האישום,אם וכאשר חבר כנסת אחר יציג 61 חתימות של חברי כנסת, ואם זה לא יקרה- לאחר בחירות חדשות אם לחבר כנסת נבחר אחר יהיה לדעת הנשיא סיכוי טוב יותר להרכיב קואליציה. מה שכתבת לא רלבנטי למצב כיום.
כתוב תגובה ל- משה דורון
-  נח לשכוח
  המזכיר   27/11/19 20:32
אין כזה מושג רהמ יוצא יש רהמ בממשלת מעבר
תפסיק לטפח אשליות
כתוב תגובה ל- המזכיר
+
נתניהו צודק אבל אשם בדירדור
  הגלשנית   21/11/19 22:22
על ממשמרתו משילות הכנסת והממשלה התדרדרה והגיע למצב שאפשר לעשות פוטש שלטוני. מקווה שהעם יתעורר ויתן דברו
כתוב תגובה ל- הגלשנית
+
שי ניצן מחזיק את מנדטמבל בביצי
  ירדן חלמיש   21/11/19 21:08
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
-  את זאת כבר כתבתי מזמן מזמן
  עכשיו לחץ בצוות   22/11/19 14:21
כתוב תגובה ל- עכשיו לחץ בצוות
+
מגיבה לנועה
  שמחה חן   9/11/19 22:22
את בור ועם הארץ.בוחן מציאות 000.אינטלגנציה000.שיכת לחונטה דגנרטית
המצוקה שלך מובנת,השמאל בתהליכי גסיסה מתקדמים,הקרקע נשמטת לכם מתחת לרגליים.מסכנים.ך
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
שיבשו וטייחו את פרשת רות דוד
  אכיפה בררנית ??   8/11/19 09:31
אכיפה בררנית שאלתם ??!! אז ככה את
רות דוד פרקליטת מחוז ת"א לשעבר אשר לכל הדעות מעשיה ופשעיה היו ברף הגבוה של חומרתם היות ופגעה באנשים חפים מפשע הרסה משפחות ומנגד שיחררה פושעים בעד בצע כסף ...חקרו רק 5 ימים , כן מה ששמעתם ... רות דוד נעצרה ביום 5.5.2015 כתב אישום הוגש נגדה רק על תקופת אחרי פרישה כבר ביום 13.5.2015 ובהם שישי שבת . לא תפסו לה מחשב , לא טלפונים , לא עשו חיפוש בנקים ונכסים , לא תפסו את המתנות שוחד שקיבלה ובמיוחד את שעון הקרטיה משובץ יהלומים וכן לא טרחו כלל לגייס עדי מדינה למרות שהיו הרבה כאלה ...... בקיצור לא באמת חקרו ...זאת אכיפה בררנית למי שעדיין לא הבין !!!
כתוב תגובה ל- אכיפה בררנית ??
+
דן ,אדם קטן זקן מתוסבךלא רלוונ
  יאקי   7/11/19 11:36
כתוב תגובה ל- יאקי
+
מיקי זוהר, בעליך מבלפור שקרן
  ציניקך0904   7/11/19 09:30
ביבי משקר מכאן ועד לשם. אבל אתה עיוור
כתוב תגובה ל- ציניקך0904
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
שעורך דין מגיב
  צורי   7/11/19 09:15
אני משוכנע שזה שקר גמור.הרי גם אתה צפעוני יודע שהשר צודק.
כתוב תגובה ל- צורי
+
או שהשופטים עצמם נסחטים או שגם
  אנונימי   5/11/19 11:58
או שגם הם שותפים .
כתוב תגובה ל- אנונימי
+
להדיח את שי ניצן לאלתר
  שמחה חן   5/11/19 07:44
כי מה שממדאיג עוד יותר,זה העובדה שבעוד חודש מסיים הקדנציה שלו ומשם היישר עליון.תארו מה יעשה העליון??!!!!ינהל המדינה הראות עיניו ונפשו המעוותת.עולם אפל לדיקטטורה זה מה שיהיה.מפחיד.

יש להדיח אותו ממערכת המשפט בכלל.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  ואני ממליצה שימנו אותך במקום
  נועה ט.   8/11/19 06:30
ניצן. אמנם איך לך השכלה משפטית אך את אישה מה-זה חכמה, וגם תומכת ללא סייג ביבי המושחת.
כתוב תגובה ל- נועה ט.
+
שטויות במיץ
  אבשלום   2/11/19 10:55
לפעמים איתמר לוין כותב לא רע.הפעם הכתבה קשקוש אחד גדול הנימוקים שהוא נתלה בהם שטחיים וחלשים ,יש מקום לשיפור יסודי.
כתוב תגובה ל- אבשלום
+
חיות החברתו הטובה של אברמוביץ
  רון5   30/10/19 23:13
היא חלק מהחונטה המשפטית של השמאל הבולשבקי.
לטקס הכתרתה הזמינה רק את חברה הטוב ביוצר התועמלן הבולשבקי הארור אמנון אברמוביץ
כתוב תגובה ל- רון5
+
שלטון הסררה
  Etti benita   30/10/19 20:41
כולל היועמש היקר אביחי מנדלבליט שאמר לפני ארבע שנים כי כי וינשטיין תופר לו תיק כלשונו. מפחיד ומטריד ....
כתוב תגובה ל- Etti benita
+
נשיאה מושחתת
  יהודה כהן   30/10/19 19:07
הנחת העבודה בקריאת היא כי הפוליטיקאי מושחת ולכן צריך להיזהר מלהיות שותפים עם פוליטיקאים.
בעידן השיוויון גם שופטים בעליון צריכים להבחר לתקופה קצובה ע״י נציגי ציבור.
כמו שראש הממשלה נבחר- ראש הרשות המבצעת
כמו שיו״ר הכנסת נבחר- ראש הרשות המחוקקת
כך נשיא בית המשפט - ראש הרשות השופטת צריך להבחר.
כן ע״י הכנסת.
עד שהדבר לא יתוקן נמשיך לחיות בתיאטרון האבסורד שקוראים לו שופטים, פרקליטים ויועמ״שים.
מושחתים, נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- יהודה כהן
+
לוין, דובר החונטה המשפטית שוב
  רון59   30/10/19 00:02
כמה עליבות בעיתונאי החצר לוין. אומר הן לפרקליטים מושחתים מהשמאל הבולשבקי שעושים במערכת המשפט כבשלהם ולאיש העלוב לוין אין ביקורת.
כתוב תגובה ל- רון59
+
על גנץ ליברמן ולפיד יש אישומים
  אבי כהן   27/10/19 16:04
מדוע משהים העמדה לדין בחשדות והאישומים שייש על גנץ תיק הממד החמישי והשני תיק הטרדה מינית. על לפיד יש אישומים של שוחד.על ליברמן יש אישומים של שוחד. אבל בתקשורת השקרנית והשמאלנית יש רק נאשם אחד נתניהו. בושה וכלימה. israelhayom.co.il news1.co.il m.news1.co.il ניצב בדימוס אבי וייס חושף מסמכים המטהרים את נתניהו youtu.be נחשפת המזימה להפיל את מפלגת הימין. youtu.be הפרקליטות רוצה את הראש של נתניהו ולכן מאיימת סוחטת ומעכבת כתבי אישום על ליברמן m.news1.co.il
כתוב תגובה ל- אבי כהן
+
לחסל את דיקטטורת המערכתהמשפטית
  אע   26/10/19 05:58
בלתי נתפס, שאחנו בעצם חיים במדינה לא דמוקרטית, שבה הפקידות המשפטית שולטת במדינה, תופרת תיקים לימין, ומעלימה שחיתויות של אנשי שמאל כדי שיגיעו לשלטון!! מסות בוחרי הימין חייבים להשמיע קולם בהפגנות שיזעזעו את אמות הסיפים - נגד ומול מנהיגי האליטה הדיקטטורית של השמאל - הפרקליטות, שי ניצןף ליאת בן ארי, מנדלבליט שהחליט ללא כל סיבה להתעלם משחיתותו של גנץ וה"מימד החמישי", ובג"ץ שנענה עכשיו לפרקליטות לעכב את חקירת גנץ, כדי שלא תפריע לו ולשמאל להגיע לשלטון!!!
כתוב תגובה ל- אע
+
רמון אינוווווו
  אישה   20/10/19 14:29
כדאי להזכיר שחיים רמון אינו עבריין מין. הוא רק הורשע פעם אחת ועוד שתי נשים טענו שהטריד אותן (אחת לפי קלמן ליבסקינד ושניה היא חני קים העיתונאית לשעבר. אבל חיים רמון אינווווווו עבריין מין
כתוב תגובה ל- אישה
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  }}}בנגמין ניתאי לא ישראלי....
  שיחזור לאמריקה!!!   26/10/19 03:56
}}}נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה עושה איתם בלוקים פוליטיים על חשבון התיבור החילוני שעובד משרת בצהל ומשלם מיסים. === אני יהודי חילוני וציוני מציע שהציבור החילוני יתארגן למרד בדרישה לחלוקת משאבים צודקת והוגנת כולל שרות של כולם בצבא העם.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה!!!
-  נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  תושיה   26/10/19 08:16
כפויי טובה ועיוורים יש בכל חברה. אילו היית עורך השוואה אמיתית בין המצב לפני ואחריי ומנטרל את רעל השנאה הזורם בדמך בהשפעת התקשורת השמאלנית היית מבין שלפני : היו פיגועים , אוטובוסים התפוצצו, פחדנו לשבת במסעדות , הטרור היכה בכל מקום , המצב הכלכלי היה לא מזהיר , האבטלה הייתה גבוהה, הקשרים עם מדינות שונות בעולם לא היו !!! לעומת המצב אחרי: ביטחון אישי ! נתב"ג עובד ללא הפסקה וישראלים לא מפסיקים לטוס, מכוניות חדשות ממלאות את הכבישים , דירוג האשראי של ישראל מדבר בעד עצמו , מצבינו הבינלאומי וקשרינו עם מדינות העולם לא היו טובים יותר... לאור כל זאת ברור שכל העובדות לא יזיזו אותך ושכמותך מדעתכם שהריי כאשר ישנה שנאה בלב גם אם אין לה על מה להתבסס , קשה מאוד להפריך אותה ! בהצלחה בחיים מלאיי שנאה !
כתוב תגובה ל- תושיה
+
רמון
  דניאל פריידנברג   20/10/19 14:06
המשפטן חיים רמון הוכיח את את יושרתו המקצועית והאינטלקטואליים שלו בביקורת על תיקיו התפורים של נתניהו. הגישה העצמאית של איש השמאל הזה מעוררת תקוה שאיש השמאל הזה ילך בעקבותיהם של השמאלנים לשעבר ד"ר שטייניץ, אמנון לורד, בוגי יעלון, גדי טאוב ורבים אחרים. אז הוא יבין שהקונספט של שתי מדינות ומסירת שטחי מולדת לאויב הוא טעות קשה שהסכמי אוסלו והתתנתקות הוכיחו זאת מעל לכל ספק. בכל מקרה יש להצדיע לאיש האמיץ הזה שלא מפחד לומר את האמת, בניגוד לכל העדר השמאלני
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
+
ביבי
  שמולי   6/10/19 20:22
לפני שאני בעד ביבי אני נגדכם,אנשי השקר,תופרי התיקים מבחינתי גרועים מרוצחים. אני נגד כל מגלגלי העניים שכאילו לא מבינים מה הולך פה,אני נגד אותם אנשים שמאמינים שההליך המשפטי נקי וביבי באמת מושחת.
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}מבראון חברון ועד היום20שנים
  נתניהו מגה חשוד..   7/10/19 02:53
כתוב תגובה ל- נתניהו מגה חשוד..
+
אי אפשר להביך את המושחת מבלפור
  עזרא מנצור   30/06/19 18:50
להגיד שנתניהו הוא הגרוע מכל ראשי הממשלה - זה כבר בנאלי! הנזק שהאיש הזה גרם וגורם למדינה מתפשט כמו מחלה מידבקת. ייקח עוד שנים הרבה לתקן את הנזקים, אם בכלל. אבל האיש לא מובך - זה טבעם של המושחתים.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  תגובה למר מנצור
  אלי אלקלעי   5/11/19 18:10
צר לי עליך עזרא מנצור . ברגיל יש סדרי דין , קודם חוקרים לאחר מכן מחליטים , לאחריו יש שימוע ואם לבסוף לא שוכנעו גורמי האכיפה מוגש כתב אישום . גם לאחר מכן יש עוד הליך הוכחות ורק לבסוף מוציאים גזר דין . אצלך הכל כנראה הפוך , קודם גזר דין ולאחר מכן הוכחות לאחריו כתב אישום וכו' . באשר לקביעתך כי ראש הממשלה הוא הכושל ביותר , לכך לא מסכימים רוב המצביעים . בדוק הנתונים גם בטענה זו .
כתוב תגובה ל- אלי אלקלעי
-  עזרא רפיון שכלי שלום
  מזור לעזרא   1/11/19 23:30
לא ידעתי שרפי-שכל יכולים לדקלם את מה ששטפו להם את השכל איתו
כתוב תגובה ל- מזור לעזרא
-  תצפה בבקשה בברכת יומההולדת
  יהודה שגיא   29/10/19 21:12
מפי יהורם גאון בפני רוהמ בנימין נתניהו.ואז תבין!!!
תחפש ביו טיוב "ברכת יהורם גאון לרוהמ בנימין נתניהו...אני לא מאשים אותך אלא את התשקורת ששתפה לך את המח!!!
כתוב תגובה ל- יהודה שגיא
-  יהורם גאון
  yacov revach   1/11/19 15:54
facebook.com
כתוב תגובה ל- yacov revach
-  אדון מנצור !
  גברי   26/10/19 12:43
למה הבנק קטן ?
כתוב תגובה ל- גברי
-  משלם ב"זוזים" עבור שמך האמיתי
  בועזרו   20/10/19 06:43
בכל אופן, להקליד כל כך הרבה שקרים, חצאי אמיתות, ולהתברך בכושר נבואי... באם המציאות והאמת היו נחלתך/נר לרגלך, אזי כבודו היה רואה את התמונה האמיתית העכשוית בהשוואה למצב המדינה, עשר שנים לאחור, בזירות החוץ, הכלכלה, הביטחון ועוד. אך כמי שמסוגל לפרסם גבב של הבלים כפי שפרסמת, אין לך את היכולות הדרושות כדי להיות ישר ואוביקטיבי..
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  המושחטים הם אנשים כמוך
  מודאג   5/10/19 14:58
שלא מעניינות אותו עובדות!!! עובדה מוצקת שהפרקליטות תפרה תיקים לנציגי ציבור, נאמן, ריבלין, רפול, קהלני, דרורחוטר, גל הירש ועוד!!! עובדה מוצקת ששילמנו דרך הפרקליטות השמאלנית כרבע מיליארד ש"ח כדי למצוא משהו נגד נתניהו... ומה שהם מצאו זה קבלת סיגרים מחבר ותיק כשוחד אבל הם לא מאשימים את אותו החבר בקבלת שוחד... וגם את לפיד לא חוקרים על אותו נושא נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? ניסיון לקבלת שוחד מנוני מוזס בחוק ישראל היום כשכולם יודעים שנוני עשה הכל כדי להפיל את שנוא נפשו נתניהו, ונתניהו הצביע נגד החוק... לא לדבר על לפיד שנפגש עם נוני, מחק את הפגישות איתו ואילץ את חבריו לסיעה להצביע בעד החוק, גם קיבל המון כתבות חיוביות, שילם המון כסף עבור פרסום מודעות לעיתון ואישתו עבדה באותו זמן בידיעות וקיבלה משכורת גבוהה מאוד! ולא לדבר על ציפי ליבני... נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? נתינת שוחד לשאול אלוביץ על ידי חתימת נתניהו בתור שר התקשורת על מיזוג בזק, רק אחרי שעשרות רגולטורים במשרד התקשורת והאוצר בסיום בדיקה של 10 שנים חתמו על המיזוג!! והם כאמור לא חשודים, רק נתניהו, אהה ובשביל כמה כתבות חיוביות בוואלה כשכולנו יודעים שבאותו זמן בוואלה כיסחו את נתניהו בכתבות שליליות! נו, כמה טיפשים אתם חושבים שאנחנו יכולים להיות? כנראה שלא חסרים טיפשים שטופי מוח שרוצים להפיל ראש ממשלה אפילו במחיר של האמת!
כתוב תגובה ל- מודאג
-  למודאג
  המורה להסטוריה   5/11/19 14:33
ראשית כל
מושחת ולא מושחט
חבל שאין הגהה לתגובות באתר
שנית : החקירה הזו זוהמה לחלוטין וכל נחקר אחר היה מזוכה מזמן.
למען הסר ספק הכותב איננו מחסידי נתניהו
כתוב תגובה ל- המורה להסטוריה
-  ביבי
  שמולי   8/09/19 17:28
מר מנצור תפסיק אתה ועדר מרעיך לקלל לשנוא להכפיש. תגיד את מה שיש לך להגיד בשפה מכובדת,ברור לי שאתה מונע משנאה נטו
כתוב תגובה ל- שמולי
-  }}}פרשות1000 2000 3000 4000
  עד מתי יתחמק???   20/07/19 08:02
כתוב תגובה ל- עד מתי יתחמק???
-  יש לך בעית מח קשה
  צורי   28/09/19 14:42
איך אמר אל ג'אזר בעית מח עורפים את המח. ואתה בבעיה סבוכה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, נתחתי עם כמה נוירולוגים
  נוירוכירורג   30/09/19 09:17
את תגובתך, והמסקנה היא שכדאי לך לסור עוד היום למרפאה הנוירו-גריאטרית באיכילוב (בנין עופר קומה 4), שיש בה תורנות חג למקרים דחופים. קריש הדם כבר סתם אצלך 80% מעורקי התרדמה (הקרוטידים) ואספקת הדם למוחך מצומצמת.
כתוב תגובה ל- נוירוכירורג
-  כנראה אתה קלינט קבוע שם כל כך
  פרטיםמדויקם המקום   29/10/19 16:24
כתוב תגובה ל- פרטיםמדויקם המקום
-  כנופייתSMALLשלא קיבלהJobאצלBB
  ע_הראל   5/07/19 16:11
הבעיה האחת ויחידה במדינת העם היהודי 2019 - היא ששורה של כל מיני לא יוצלחים (ונפלים באזרחות) התארגנו לתוך 2 או 3 כנופיות (כחול לבן, העבודה/מר"צ, ברק/גולן, בתוספת הקוזאק הנגזל איווט האיום שאוהב נורא לאכול רק שרצים וחזירים)-ומה באמת המשותף לכולם? שלא קיבלו (וסביר שלא יקבלו) ג'וב אצל נתניהו וטוב שכך! וזה כל כך פשוט ושקוף (וכאן זה לא הסתדרות). ●☆● וכי איזה ג'וב אפשר לתת לגנץ - נפל באזרחות עם קבלות (שגרר חברת הייטק/סייבר המימד ה5 להפסד של מאות מיליונים, ולפיטורי יותר ממאה עובדים ישראלים); כנ"ל אשכנזי פשוט לא הצטיין בחברת שמן, וברח רגע לפני שסילקו אותו. ●☆● וברק "זחל" על 4 כדי להיות שר ביטחון 4 שנים תחת BB, ושיבח את נתניהו ואת שירותו הצבאי; אממה גם הוא וגם איווט סיימו עם הלשון בחוץ, וכעת יש לימין בס"ד מועמד טוב בהרבה למשרד הביטחון הוא האלוף יואב גאלנט האהוב מאוד על חייליו ופקודיו, הם אשר מוכנים ללכת אחריו באש ובמים. ●☆● ובכלל כל הגנרלים המדוכאים ומאוכזבים כמו יאיר גולן משבחים ומהללים את רה"מBB (נתניהו נוהג בחוכמה בעזה, והוא מנהיג אחראי!) - עד הרגע שאין להם תיקווה לקבל איזה ג'וב ממנו, שבדיוק (ורק אז) מתחילים לטנף עליו; או כמו בוגי יעלון שלא רצה לעבור מהביטחון למשרד החוץ - כי אז החל "להשתולל" ומאז מיילל ביבי ביבי כל היום. ●☆● הלכך אנא חברים היזהרו מחיקויים, כי BB יש רק אחד, והוא ימשיך עם שרה בס"ד בבית רה"מ עד 2029 לפחות, בבריאות ושלום נחת ושגשוג, כל טוב ואריכות ימים בנעימים להם ולכל ישראל (ולידידתנו אמריקה ולכל העולם), נקודה שלום! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מי שקובע זה השר ולא הפקידים
  כוכי   26/09/19 13:59
כתוב תגובה ל- כוכי
-  אתה באמת מאמיו בזה?
  חחחחח   5/10/19 15:03
זומביט שטוף מוח של העיתונות השמאלנית. ככה הם אוהבים אותך.. פתי מאמין עם ראש באדמה. מתוך כתבה של ניצן קידר... "הסטנדרט הכפול של פרקליט המדינה שתקף את מנכלי"ת משרד המשפטים עו"ד סיגל יעקובי על שניסתה לעצור את המכרז באותו הבוקר שבו נבחרה ליאת בן ארי לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה בטענה כי אין צורך במשרה. לטענתו, ביטול המשרה ללא התייעצות עמו לא תקין כי היא פעלה "מאחורי גבו" כממונה על הפרקליטות ועלולה היתה לפגוע בעובדים שניגשו למכרז ואכן ניצן קיבל את מה שרצה. אלא שמתברר כי שי ניצן עצמו, כפרקליט המדינה, פנה בעבר למנכ"ל משרד ממשלתי ודרש ממנו למנוע את כניסתה לתפקיד של ד"ר מאיה פורמן רזניק ארבעה חודשים לאחר זכייתה במכרז ללא שעירב את הממונה הישיר וללא שלקח בחשבון פגיעה באותה עובדת. שי ניצן עומד בפני סיום כהונתו בעוד כחודשיים והמשנה (חברתו לעבודה) תכהן תחת שני פרקליטי המדינה הבאים. כשנשאל על כך טען שמנכלי"ת משרד המשפטים התערבה לפני אישור המינוי של ליאת בן ארי, הוא עצמו פעל לטרפד את עבודתה של פורמן רזניק הרבה לאחר אישור המינוי שלה. לאור העמדה המשפטית שהציג ניצן, יכולה מנכ"לית משרד המשפטים לבטל את איוש המשרה, גם לאחר זכייתה של בן ארי במשרה, השאלה היא אם היא רוצה להסתכן בתפירת תיק נגדה. חוסר יושר וניצול כוח שקיבל ניצן מהאזרחים!!!
כתוב תגובה ל- חחחחח
-  }}}13שנים נתניהו ראש ממשלה.
  מגה חשוד בשחיתות   28/09/19 05:41
כתוב תגובה ל- מגה חשוד בשחיתות
+
יש טעות קטנה
  ארק   25/09/19 12:40
היוע'מש יתן החלטתו בינואר 2034. וזו לשון ההחלטה: מאחר ועברו כ'כ הרבה שנים כולנו שכחנו מה היה חלה התישנות, חלה מתוקה וחג שמח.
כתוב תגובה ל- ארק
+
גנץ: ממשלה חילונית בלי דת
  פפי   13/09/19 15:16
גנץ: ממשלה חילונית בלי שומרי מסורת. "אתמול בוטלה הרוטציה בכחול-לבן. אחרי שגנץ הסיר את רשת ההסוואה ואימץ רשמית את האג׳נדה של לפיד לפסול מראש מגזרים שלמים בחברה ונציגיהם הנבחרים - זה או הצבעה ל״מחל״ או לפיד. לכל הקדנציה"
כתוב תגובה ל- פפי
+
הנשיא 250,000,000 ב-5 שנים
  אצל הנשיא פרס   9/09/19 06:32
כתוב תגובה ל- אצל הנשיא פרס
+
ומה עם אטלנה? הס מלהזכיר ..רצח
  רצח פוליטי   8/09/19 15:26
כתוב תגובה ל- רצח פוליטי
+
חורבני בתים קודמים
  נגד שמד עצמי   6/09/19 00:34
נתניהו ביצע מעשה בגידה בביטחון המולדת ואזרחיה זה כל מה שיש לדעת כל השאר לא זוטי זוטות אלא הסחת- דעה עבריינית פלילית של משפחת פשע שואבת דמים. הציבור הדיוט לא מעודכן. כרוניקה של אוטו שמד וידוע מראש. פעמיים החריבו סיקריקים את הריבונות היהודית והשמידו שני בתים וכעת השלישי באוטו שמד סיקרי באמצעות ראש קוזה נוסטרה. כשיימחה בית אחרון זה בידי זן הקופים הלא אנושי והיודואידי לפחות לא יהיה יותר למי לבוא בטענות. 103fm.maariv.co.il
כתוב תגובה ל- נגד שמד עצמי
+
לוין, כתועמלן של השמאל הקיצוני
  אלי9   1/09/19 09:47
מי כמוך מבין בשליטה על תקשורת. ערוץ 12 מתאים לך ולמאפי השמאלנית בבית המשפט העליון ופרקליט מדינה הבולשביק תופר התיקים. אני מניח שאתה ישן טוב כאשר מלצר איש שמאל קיצוני שכשל אפילו בפריימריז של מפלגת העבודה מתמנה לשופט על אף כישוריו העלובים. שי ניצן מתאים לך ככפפה ליד, סוגר ענינים עם עיתונאים מושחתים כדי לסכל בחירת מועמד היון זה ביבי מחר זה מישהו שלא מתאים למאפיה השמאלנית שאתה משרתה
כתוב תגובה ל- אלי9
+
הפגישות הביתיות של אלוביץ
  סיירוס   31/08/19 14:25
מעניין ,הפגישות של אלוביץ עם ראש הממשלה ,עם שר התקשורת ועם המנכ״ל ועם היועץ לתקשורת ראש הממשלה ,נערכות רק בבתים פרטיים ולא במשרדים ,למה? מחמת הסודיות של מה ?אם זה בענינים מקצועיים ,מעניין שכל התקדמות בעניני בזק כפי שאלוביץ רצה הושגה לאחר פגישות ביתיות . אן סקרנים מיותרים ,לקח ותן (לא. קלטות ולא עיניים לא רצויות במסחרה). לגבי תאריכי עסקת בזק. /יס ופגישת פילבר אלוביץ זו עסקה מתמשכת עם הסתעפויות בכל עניני בזק עם הרגולטור שהוא משרד התקשורת .ראש הממשלה אירח את דנקנר ,תשובה ואלוביץ בביתו והמבין יבין
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
נוכלים שמאלנים גונבים רק מהקופ
  נוכלים שמאלנים   28/08/19 13:32
נוכלים שמאלנים לוקחים (גונבים) רק מהקופה הציבורית
כתוב תגובה ל- נוכלים שמאלנים
+
פרקליטות מפלה , פוליטית ובררני
  Apple   17/08/19 09:32
כתבה מצוינת. פרקליטות מושחתת. חוסר אמון מוחלט במערכת. הבדיחה היא שהם מאשימים את ביבי בחוסר האמון במקום להאשים את עצמם. הם עדיין חושבים שכולם טיפשים.
כתוב תגובה ל- Apple
+
חשיבה
  לא לפייסבוק   30/07/19 23:11
האם הכתב ה"נכבד" כאשר ישב עם עצמו. (אם זה בכלל קרה) חשב אולי אני דן כבר לא יודע מה לומר כי האלצהיימר מתחיל? וןאולי אני, דן בכלל לא מכיר את העובדות על כן איני יכול לשפוט איש? ואולי אני, דן מרגלית, נוטל את זכות החפות שנתונה לכל נאשם מנתניהו וקובע חד משמעית כי נתניהו מושחת. אז חבל על זמנו של בית המשפט וקדימה לכיכר העריה לעריפה. היכן כאן, דן, שיקול דעת ויושרה עיתןנאית? האם עם הגיל היא נעלמת? אתה בושה לגיל השלישי.ולעתונות בכלל
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
+
עוד מושחת בא לחגוג על כספו של
  Zdeh   27/07/19 16:11
יקבל מיליונים תמורת המנטרה: "אין כלום כי לא היה כלום". מהיכן ביבי שואב את כמויות הכסף האדירות הללו?! מהביטוח הלאומי?!
כתוב תגובה ל- Zdeh
+
אז אמרו
  כוכי   15/07/19 23:15
כתוב תגובה ל- כוכי
+
עוד קנוניה של ביבי והפרקליטות
  פרידריך ברברוסה   26/06/19 03:23
כתוב תגובה ל- פרידריך ברברוסה
+
שקרניהו יכלא השנה לעשור
  אקדמאי אשכנזי נאה   22/06/19 14:57
השנה אעבוד במשרה משרדית מלאה שקרניהו יכלא לעשור חברי-הכנסת המעולים פנינה תמנו-שטה וגדי יברקן ימונו לשרים ושנה הבאה אטוס לארה"ב ולאיטליה עם אשתי וילדי הלוואי שכל משאלותי יתגשמו אמן
כתוב תגובה ל- אקדמאי אשכנזי נאה
+
שרה
  עמיהוד   18/06/19 15:07
הבושה גדולה מאד להעמיד אשת ראש ממשלה לדין על אוכל העיתונות באמריקה מלגלגת על מערכת המשפט שלנו
כתוב תגובה ל- עמיהוד
-  עברין הוא עברין
  שלמה שכטר   19/06/19 10:26
שקרו הוא שקרן, קבלת דבר במרמה היא עברה, גנב הוא גנב, מדיח לדבר עברה הוא עברין, אין זה משנה אם מדובר באוכל ו/או בכל דבר אחר
כתוב תגובה ל- שלמה שכטר
+
שקרנים
  כוכי   16/06/19 22:43
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ביבי חס על כספי הציבור חחחחחחח
  סיירוס   16/06/19 20:11
ראש ממשלה שלא חס להעמיס על קופת המדינה כל הוצאה פרטית שלו ,פתאום הוא רועם על הוצאת מ״מיליונים״ כהוצאות משפט .אזרחי ישראל מוכנים להוסיף עוד מיליונים למערכת המשפט ,להוציא כל מושחת וגנב מהספרה הציבורית ,לא משנה אם הוא מימין או משמאל ,גבר או אישה .חייבים לנקות את האורבות בכל מקום שנדרש ,בממשלה בכנסת בבתי המשפט בצבא במשטרה ובכל הספרה האזרחית ,לשסף את הקשר הון שילטון .יחד עם זאת להוקיע את תרבות השקר,לחוקק חוקים שאסור לעובד ציבור לשקר .כוולל נבחרי ציבור ,מי שנתפס בשקר זו עבירה פלילית כמו השוחד .כך נטהר את האוויר שאנו נושמים .נהיה גאים במדינתנו ששמה בראש מעיינה את האמת בכל.דמיינו שאנו במדינת אמת ,ראש ממשלה שקרן ,לא יחזיק את המדינה כבת ערובה שלו .
כתוב תגובה ל- סיירוס
+
BLI MAASAR=MIRMAT A'MEDINA
  BILSHON BNEI ADAM   12/06/19 19:47
כתוב תגובה ל- BILSHON BNEI ADAM
+
מי שקמצן זו המדינה
  טירה   11/06/19 10:37
משלמים לביבי משכורת עלובה, נותנים לו מנקה שתבשל לו כי המדינה חוסכת משכורת של מבשלת,מסתכלים לו בצלחת, מה הוא אוכל? מה הוא שותה? מה הוא לובש? איך הוא נסע? אין דברים כאלה בעולם. אין מקום אחר באף מדינה דמוקרטית שבו עושים את מה שעשו לנתניהו. לא בבית הלבן, לא בארמון וורסאי בפריז, באף מקום בעולם. אין דברים כאלה. עכשיו השאלה למה זה קורה אצלנו? קודם כל כי אין אפשרות לערער על ההשיגים וההצלחות שלו בכל התחומים גם המדיני של קשרים עם המעצמות הגדולות ומדינות ערביות ומדינות במזרח הרחוק ובאפריקה ןבאמריקה הדרומית. הישגים בטחוניים במאבק באירנים ובהשמדת כוחם בסוריה ובהקטנת כוחם של הפלסטינאים במישור הכלכלי ובאיכות החיים שיש לנו כאן בארץ. יש לנתניהו הישגים עצומים אבל לא מדווחים לנו עליהם ומסתירים אותם מהציבור. על מה כן מדברים? על קצף הגילוח של נתניה ועל העובדת שעבדה שעתיים-שלוש בבית ראש הממשלה ןאמרה ששרה התעמרה בה. 20 דקות ראיינו אותה באולפן שישי בפתיחת המהדורה. תסתכלו על ההישגים לא על מה שהתקשורת מבשלת יחד עם המשטרה והפרקליטות. אנחנו כעם וכמדינה עוד נצטער מאוד אם הם יצליחו להפיל את נתניהו. תזכרו את זה.
כתוב תגובה ל- טירה
+
בושה בושה בושה גדולה.
  skhv   2/06/19 17:06
האם דין בוזגלו כדין שרה ?
כתוב תגובה ל- skhv
-  מה עם מני נפתלי?
  רינת ש.   4/06/19 01:26
מענין שמני נפתלי קיבל מתנה להיות עד מדינה. מענין על סמך מה? שזה בא מהצד של נתניהו שרה, בנימין ויאיר חוקרים. אך אם זה משפחת נתניהו לא חוקרים. אותו מני "ישר כסרגל" משתתף בתוכניות טלביזיה , מרצה בבתי ספר. מוליך הפגנות.
כתוב תגובה ל- רינת ש.
-  נפלה טעות בתגובה שלך. היית
  ל-רינת ש.   14/06/19 08:12
צריכה לכתוב: "אם זה מחוץ למשפחת נתניהו - אז לא חוקרים"....
כתוב תגובה ל- ל-רינת ש.
-  איך אדם כמו מני נכנס לבית ראש
  טירה   11/06/19 13:02
הממשלה. איך מכניסים אדם כזה לבית החשוב ביותר במדינה? לפעמים אני חושבת שהוא היה שתול שם. מישהו שם אותו שם על אף שהוא בוודאי ידע מה הרקע שלו, וכולנו רואים איזה טיפוס הוא. אני שואלת את עצמי איך אנחנו רואים מה שהשב"כ לא ראה? איך השב"כ הכניס בן אדם כזה לבית של ראש הממשלה? זה מדהים. או שמישהו לא עשה שיעורי בית או שזה נעשה בכוונה. אני רק תוהה ולא יודעת מה לחשוב על העניין הזה.
כתוב תגובה ל- טירה
-  הוא אושר ע"י השב"כ וזהאומר הכל
  הם ניסו להפילו !!   19/06/19 19:28
בנושא הזה הם התנהגו כמו גוף מדיעין במדינה רביעית!! במיוחד כאשר ראש השב"כ שהיה אז שמאלן קיצוני שראה בעלית הימין אסון לדרך הפוליטית שהוא האמין.
כתוב תגובה ל- הם ניסו להפילו !!
-  יש לך חושים בריאים
  לני נפטמין   13/06/19 20:20
מני נפתלי שירת בשב"כ ועף משם בגלל התנהגות אלימה ובגלל שאביו דקר את אדם בסכין. אבל פתאום השב"כ, בראשות דיסקין איש השמאל, העביר את מני לתפקיד מנהל הבית של ראש הממשלה. כבר בתחילת ההאשמות נגד שרה נתניהו היה למני נפתלי, שלא ממש שוחה בכסף, צוות גדול של עורכי דין ויועץ תקשורת צמוד. מי מימן את זה? עורכת הדין שלו נעמי לנדאו טענה שכל החקירות נגד נתניהו התחילו ממני נפתלי. הוא אשר יזם את הפנייה למשטרה בחקירות 1000, 2000, 3000, 4000. כנראה שהבטיחו לו בשב"כ לסגור את החובות של אביו בשוק האפור – בתמורה לפרובוקציות בבית ראש הממשלה, למשל ניפוח מכוון של ההוצאות בבית ראש הממשלה כדי שאפשר יהיה להאשים את משפחת נתניהו בבזבזנות (ובאמת, מני זרק לפח אוכל שהכינה המבשלת והזמין חמגשיות אוכל ממסעדות בטענה שהאוכל לא הוכן). מני גם שפך מים בפרוזדור כדי לגרום לשרה להתרגז ואז תיעד את תגובתה הנרגזת. לכן הוא יצא נקי מכל חקירות המשטרה ואפילו קיבל מעמד של עד מדינה. אדם שצילם והקליט את המתרחש בבית ראש הממשלה היה צריך להישלח לכלא על בגידה אבל מני יצא נקי (כמו שאבישי רביב יצא נקי). אפילו לא עצרו אותו בעקבות שתי תלונות על הטרדה מינית – כמו שעוצרים כל חשוד בעבירה כזאת, והתעלמו מהשקר שלו לגבי סיבת התפטרותו מתפקיד אב הבית בבית ראש הממשלה: פעם אחת העיד בשבועה בבית המשפט כי עזב בגלל שרצה לתמוך באביו שהיה מסובך במשפט פלילי ופעם שנייה העיד שהסיבה היא שרה נתניהו. מסקנה: מני נפתלי היה שתול של השמאל בבית ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- לני נפטמין
-  זה ברור.לכל בר דעת.
  לכן הציבור מבין.   16/06/19 23:58
כתוב תגובה ל- לכן הציבור מבין.
+
מהסבך
  שומדבר   25/05/19 22:30
מי שרצח את רבין ממשיך בקנונייה. אין פה שום חדש.. הם מחזיקים את המדינה בביצים ולכן צריך מהר לטגן אותם ולעשות מהם שקשוקה. פשוט מאוד לבטל את חוק ההתנתקות ולבטל חוקי גופי בטחון שמסבכים אותנו כל פעם מחדש שקרנים מדופלמים עם רישיונות לצרף אותם כחלק ממגב. שינגבו חומוס בקסבה.
כתוב תגובה ל- שומדבר
+
כִּי מִגֶּפֶן סְדֹם גַּפְנָם
  מאייר   25/05/19 14:42
כתוב תגובה ל- מאייר
+
קמצנות של ביבי ושרה
  פלמרי דודו   24/05/19 10:24
הקמצנות החולני של הצמד מושחתים מבלפור עוד יכניס אותם לכלא... האם לא מספיק כל המליונים שעשקו את המדינה. האם לא מספיק התמלוגים שקיבל להגן על הטייקונים במתווה הגז? האם לא מספיק העמלות שקיבל בפרשת הצוללות?? האם לא מספיק למושחתים האלה הכספים שעשקו וגנבו מאיתנו ב-3 הבתים שאנחנו מחזיקים וממנים עבורם?? מפריע לי שהמסכנות שהמושחתים האלה מייצגים בפני הבוחרים רפי השכל שמאמינים בהם
כתוב תגובה ל- פלמרי דודו
-  תבדוק את המידע. יש בו הרבה הטו
  ים גליל   3/09/19 10:37
יש בו הרבה הטעיות מושתלות שגם אתה כלי שממשיך להפיץ
כתוב תגובה ל- ים גליל
-  ממש ידען. עדיין לא היה משפט
  אורי231   1/08/19 22:39
כתוב תגובה ל- אורי231
-  BB&שרה עבדו/הרוויחו בזיעת אפם!
  ע_הראל   1/07/19 22:31
מי שהרוויח מה שהרוויח בזיעת אפו (BB בעסקים חכמים בבורסה ובהרצאות כשלא היה בתפקיד, ושרה עובדת עד היום כשכירה מחוץ לביתה כפי שלא עשתה אף אשת ראש ממשלה מעולם) - אזי הוא מכיר היטב בערכה של כל פרוטה! ●☆● ויש מדרש יפה על יעקב אבינו שלאחר שהתנתק מלבן הארמי, המשיך בדרכו והעביר את כל ביתו ורכושו ונעריו את מעבר יבוק- אך לא ברור מדוע התעכב הוא בעצמו ונותר מאחור לבדו, והרי זה מה שהביא עליו את המאבק עם מלאכו של עשיו (ואת הנקע בכף רגלו)! ●☆● ובכן טוען המדרש כי יעקב התמהמה "בגלל פכים קטנים", כלומר בגין דברים פעוטי ערך כגון שרוך נעליים - שמצא לנכון לסרוק עבורם את מחנהו על מנת לאתרם ולאוספם! ללמדך שמי שהרוויח ביושר ובעמל את רכושו - הרי הוא מצטער על כל פרוטה שהוא מאבד או מפסיד לשווא! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  דביל
  מזהה דבילים   13/06/19 12:44
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  איפה הקמצנות באה לביטוי?
  alice   28/05/19 15:34
חוץ מהשמצות דבר לא היה בדבריך הקשור בכותרת. נמק והוכיח את טענתך.
כתוב תגובה ל- alice
-  דבילים פטורים מלנמק
  מזהה דבילים   13/06/19 18:30
את הבליהם.
כתוב תגובה ל- מזהה דבילים
-  יש לך זיכרון סלקטיבי
  פלמחי צוציק   26/05/19 00:05
שכחת איך קליגולה פרס עשה לעצמו יום הולדת ב-11 מיליון שקל? ואיך אל צ'אפו ברק קיבל 3 מיליון דולר ל"מחקר" (מה בדיוק הוא חקר?)? ואיך "הצל" של זהבה גלאון סידר לה את כל העניינים המלוכלכים עם הכסף? ואיך אבי גבאי התמנה בשנת 2007 למנכ"ל בזק בשכר של 175 אלף שקל בחודש + בונוסים ואופציות וצבר כמנכ"ל המונופול ה"תחרותי" בזק 52 מיליון שקל (לפני מס)? ואיך דובון בוז'י שתק במשטרה בעניין העמותות הפיקטיביות (ששימשו צינור להעברת כספים למימון מערכת הבחירות של אהוד ברק לראשות הממשלה)?
כתוב תגובה ל- פלמחי צוציק
-  פלמחי צוציק, אתה מאז ומתמיד
  גדעון לבטוב   17/08/19 21:26
כתבת שטויות, וכדאי שתלך לפסיכולוג ילדים שייטפל בך. ריטלין אתה לוקח?
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
-  ואיך
  שמ   23/06/19 11:48
אלדד יניב חבר ל "הבוז'י " בשתיקתם הרועמת מהחשש להיות מופללים.....אבל התפרע בלי בושה כנגד נתניהו וכנגד מנדלבליט.אלה אנשי - כל הפוסלים במומם פוסלים.
כתוב תגובה ל- שמ
-  קשקשן
  נבערות   6/06/19 14:37
יום ההולדת של פרס לא מומן מהקופה הציבורית, אוויל משריש!
כתוב תגובה ל- נבערות
-  אף אחד לא טען שפרס קיבל מהקופה
  קובגר   28/08/19 14:04
הציבורית....אבל קיבל תרומות ענקיות ו.... כך שלא ברור לי מי הנבער ??? חוץ מזה פרס העלה את הבזבוזים בבית הנשיא מ 20 מיליון ₪ בשנה ל 60 מיליון.....כך ש ב 7 שנים בזבז בערך כ 200 מיליונים יותר מקודמו (+ כ 150 - 200 מיליון התקציב הרגיל).... ואין פוצה פה ומצפצף...
כתוב תגובה ל- קובגר
-  אצל שימון פרס היה גרוע יותר
  כנניהו המיסר   12/06/19 00:06
אצלו נשדדו מליונים מקופת המדינה. יום הולדת של 11 מליון שח במימון פרטי זה שוחד לכל דבר. הוא עשה את זה מהמקפצה וכל "שומרי הסף" לא השמיעו אפילו ציוצון. אם זה לא ביבי - לא חוקרים.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
-  שחיתות אחת מכשירה שחיתות אחרת?
  ש. שאול   16/06/19 09:54
לפי ההגיון המיוחד שלך דוחים שחיתות מכשירה שחיתות? גם אם נניח שהסיפור שלך על פרס נכון - האם הוא מכשיר את ההתנהלות המושחתת של המשפחה הקיסרית?
כתוב תגובה ל- ש. שאול
-  אכיפה בררנית
  נדב   8/07/19 18:44
לא השחיתות האחת מכשירה את האחרת אלא האכיפה הבררנית היא זו שמכשירה. אם רשויות אכיפת החוק לא פעלו נגד שחיתות מסויימת, אין הם רשאים לפעול נגד שחיתות דומה, במיוחד כשמדובר באישים פוליטיים.
כתוב תגובה ל- נדב
-  זו לא אכיפה בררנית אלא מושחת
  פראכסילס-אבל   28/08/19 14:18
לא אכיפה בררנית אלא מושחת פר-אכסילס-אבל זה בשביל חברים אז מותר להשחית את החוק
כתוב תגובה ל- פראכסילס-אבל
-  לא מכשירה אבל
  שרון.   17/06/19 19:33
זועקת על חקירות סלקטיביות חקירת החמגשיות עלתה למדינה 20 מליון שקל מי אישר במשטרה ? מי אישר שרק את ראש הממשלה הזה יחקרו במיטבחו ובארוח ? לא מריח כפרקליטות פוליטית בזויה ?
כתוב תגובה ל- שרון.
+
ביבי נראה לאחרונה חולה ומדוכא
  הוא סובל   23/05/19 15:57
כתוב תגובה ל- הוא סובל
+
דן חרמנגלית,אתה מעז להביע דעה?
  בר יוחאי   22/05/19 14:25
דן,אבדה הבושה? אתה עם קופת השרצים התלויה מאחורי גבך,האחרון שצריך ויכול להטיף מוסר לאחרים. שב בשקט וחייה את שארית חייך בשקט בלי להטריד אותנו. חלפו הימים שסוטה מין אגם שהוא פובלציסט יכול להטיף מוסר.
כתוב תגובה ל- בר יוחאי
+
פרשת נתניהו
  אבו סאלם   19/05/19 11:56
יואב יצחק שלום,שאלה פשוטה שאני מקווה שתענה לה איך עד לא מזמן טען נתניהו שלא היה כלום כי אין כלום,איל הוא מאשים את כל מי שהוא מינה, למה הוא צריך כסף בזמן שידוע שהוא מיליונר,ולבסוף תגיד מילה על כך שהוא גרם להקדמת הבחירות בידיעה שכך הוא יינצל,ומוכר נשמתו וכספנו כשוחד למפלגות קיצוניות בתקציב עצום..... תודה
כתוב תגובה ל- אבו סאלם
-  כשממציאים עבירות תקדימיות ..
  יאיר ל   21/05/19 13:35
כשממציאים עבירות תקדימיות גם התנהלות חוקית הופכת לפלילית. סיקור חיובי כשוחד? אם כך, כל העיתונאים משחדים והמשטרה, הפרקליטות, הפוליטיקאים מהשמאל, שופטי הבג"ץ היועמ"ש ... הם מקבלי שוחד !!!!!
כתוב תגובה ל- יאיר ל
+
דן מרגלית
  רוזית   20/03/19 15:34
רן מרגלית שהגיע זמנו לצאת לפנסיה הוא עדין חושב עצמו שאם יאיר את ענינו יחזור למציאות. די נמאס ממך עבר זמנך. לך תרדוף אחרי בחורות צעירות זקן. מי בכלל תסתכל עליך?
כתוב תגובה ל- רוזית
-  חבל לקרוא את מאמריו"רק לא ביבי
  בזבוז זמן   22/05/19 10:11
כתוב תגובה ל- בזבוז זמן
+
איפה נדקר מרגלית שיצאה המורסה?
  קורא בעיון   19/03/19 13:55
מרגלית קופץ על כל שקר שמפריחים שונאי נתניהו....
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
+
יושרה נדרשת גם ממגיבים
  י.ל.   10/03/19 10:10
זכותו של כל אדם לפרסם את דעתו. אין לנו זכות לקבוע עובדות לא נכונות רק כדי שיתאימו לעמדתנו הפוליטית המוקדמת. רבים מהמגיבים תומכי נתניהו קובעים שהמשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה - והמהדרים בתמיכה בנתניהו קובעים מראש שאם בית משפט ירשיע את נתניהו, הרי שגם- בית המשפט "שמאלני" והוא חלק מהעלילה שמעלילים על נתניהו. מנגד, ישנם מתנגדי נתניהו שהרשיעו אותו מתחילת החקירות נגדו, והזהירים שביניהם הרשיעו אותו משהיועץ המשפטי לממשלה פרסם ברבים שבדעתו להגיש כתב אישום נגד נתניהו, בכפוף לשימוע. נתניהו עצמו הופיע בטלוויזיה בתוקף מעמדו כראש הממשלה, וטען שכל ההאשמות נגדו הם פרי קנוניה של השמאל. הוא תקף שני פרקליטים בכירים בטענה שהם רודפים אותו, לאחר שתקף את המפכ"ל הקודם שאיפשר לחוקרי המשטרה לפרסם את המלצתם לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד נתניהו. הוא הוסיף, שהיועץ המשפטי לממשלה כנראה נכנע ל"שמאל", שהשפעתו על מערכת המשפט עצומה ומכרעת.
לעניות דעתי, כל התגובות הללו- משני צדי המתרס הפוליטי- פסולים. רשויות אכיפת החוק הם חלק מזרועות המשטר הדמוקרטי ועל הציבור, לרבות הממשלה וראשה וכל חברי הליכוד לתמוך ולהגן עליהם, כל עוד לא הוכח שהם פעלו בחוסר יושר אישי ומקצועי. מצב כזה לא הוכח, ולכן נותרת הנחת היסוד כי הם פעלו ופועלים ביושר וכהלכה. אין בכך להוכיח שנתניהו אשם במשהו. הוא רק חשוד, אך בחזקת זכאי, ככל אדם שלא הורשע או בטרם שהורשע.
לכן, אין למגיבים בסיס עובדתי לטעון שהחקירות הן עלילה - מצד אחד: כשם שאין בסיס עובדתי לטעון שהחקירות, שעמדות המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כמוהם כהרשעה בטרם משפט ובטרם פסק דין מרשיע ( בערכאה הדיונית, לפחות).
תיאור המצב העבדתי הנוכחי, מותיר לתומכי נתניהו "השרופים" אפשרות להעריך את העתיד ולקבוע שלדעתם נתניהו היה, הינו ויהיה זכאי גם בתום ההליכים נגדו. אין צורך לעוות עובדות לשם כך. זו דעה לגיטימית. מנגד, מתנגדי נתניהו רשאים להעריך שיוגש נגדו כתב אישום (לאחר השימוע), ושהוא יורשע בסוף ההליכים המשפטיים נגדו. על התומכים ועל המתנגדים לנתניהו, כאחד, לכבד את "שלטון החוק" ולקבל את פסק הדין, כפי שיהיה ( אם וכאשר הדברים יגיעו לפסק דין).
מותר לאזרחים להעריך מה תהיה התוצאה, כל עוד לא ניתן פסק דין. להערכתי, יש לנתניהו סיכוי סביר לצאת זכאי ( מחוסר ראיות, אם לא מחוסר אשמה). זאת משום, שעל התביעה מוטל הנטל להוכיח את אשמתו של נתניהו "מעל לספק סביר". לא די בכך שנתניהו קיבל מ"גבירים" מתנות ששוויים הכספי מסתכם במאות אלפי שקלים, ולא די שהיו דיבורים בינו לבין מר אלוביץ' ובינו לבין מר מוזס בדבר פרסום ידיעות חיוביות בעיתוניהם, עליו ועל בני משפחתו, אלא על התביעה להוכיח שנתניהו התכוון או לפחות היה ער לכך שיידרש לתת תמורה "מיניסטריאלית" ,( תמורה במסגרת סמכותו השלטונית)לפרסומים חיוביים כאלה. כידוע, לא ניתן להיכנס לראשו של נאשם כדי לבדוק את כוונותיו. בית המשפט מסיק את כוונת הנאשם מתוך "הנסיבות", כפי שהוכחו במהלך המשפט. אם נתניהו יוכל ליצור ספק סביר אצל שופטיו כך שיישאר אצלם ספק סביר של אפשרות שהשיחות האמורות נוהלו מצד נתניהו ללא המחשבה הפלילית הנדרשת (כאמור)- יינתן פסק דין של זיכוי. כשלעצמי, איני רואה פסול בכך שנתניהו הוא מועמד לראשות הממשלה, בשלב זה- יום הבחירות. אם ולאחר שיוגש נגדו כתב אישום, ולאחר שיפורסמו הראיות לכאורה שבידי התביעה ( בשלב זה היועץ המשפטי פירסם רק חוברת מסכמת של האישומים ( טרם שימוע)- יהיה מקום להעריך דברים מחדש. אין להקדים את המאוחר.
כתוב תגובה ל- י.ל.
+
חלק גדול מהעם חושב אחרת
  רק ביבי   10/03/19 08:33
לדעת הרוב היחסים של ביבי עם פוטין וטרמפ ויתר פעילות החוץ שלו, משפרות את הסיכויים שהילדים שלנו ישארו בחיים. שישתה רק שמפניה כל הזמן, יעשן סיגרים בלי הפסקה ויאכל רק גלידה מסטיק כל היום והלילה יחד עם שרה.
כתוב תגובה ל- רק ביבי
+
צביעות
  Tuop   8/03/19 21:09
עד לפני חודש מנדלבליט היה יקיר הביבים.עכשיו אחרי כתב אישום לביבי הוא הפך לאוייב העם. תכף תוציאו עליו פולסה דנורא כמו שעשיתם לרבין
כתוב תגובה ל- Tuop
-  הרהורי לבו של המגיב מביאים
  wishful thinking   9/03/19 08:28
אותו לסבור שהימין אהד את מנדלבליט עד שהוציא כתב אישום. ובכן, אדוני, כבר תקופה ארוכה שמנדלבליט נוטה שמאלה ומחליט החלטות רבות (כמעט כולן) נגד רצונו של הימין. הוא לא יקיר ולא היה יקיר. אומרים שקלטות הנמצאות בידי המשטרה בענין הרפז גורמות לכך שהיועץ כבר מזמן נכנע לשמאל. אז אלה הן רק משאלות לבך ותקוות שווא שלך שהימין החל לשטום את היועץ. הוא מזמן מזמן מתעב אותו. ליועץ אין יושרה ואין תום לב. מי שצבוע זה אתה!
כתוב תגובה ל- wishful thinking
+
נתניהו - נוכל לא מתוחכם!
  עזרא מנצור   3/03/19 21:21
ביבי, שנחשב לאיש-חכם, נפל כמו פושטק מהשכונה. תרגילי נוכלות גסים עם מעט מחשבה בגלל היהירות של ביבי, שנופחה כהלכה על ידי רעייתו המופרעת! מה שקורה עכשיו זה שהחשבון למשפחת נתניהו מוגש והוא ייאלץ לשלם עם או בלי ארנק!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  }}} נתניהו מלך.ימלוך עלינו לעד
  לתפארת ישראל.   4/03/19 14:24
כתוב תגובה ל- לתפארת ישראל.
-  ימלוך=עם לוך (באידיש= עם חור )
  מורה נבוכים   6/03/19 18:33
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
+
תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:44
עןד כתבה שקרית ומיתממת. להשוות את נתניהו לאשה מוכה. פעל באופן סביר להגן...נו באמת. לכל אחד סביר יש עיתון משלו...זה לא נתניהו שהקליט את השיחות...עוד משהו שמנסה להוציא את נתניהו תמים וקורבן. מקווה שמערכת החוק הישרה והאמינה תעשה את מלאכתה טוב עד תומה. כל התמימים והאיוולים שקונים ומדקלמים את כל הסיפורי בדים האלה
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
+
בואו נגיש בג"צ נגד היועץ
  ד"ר כהן   2/03/19 08:52
אני קורא לחיים משגב ולציבור להגיש מיידית בג"צ נגד מנדבליט בשל הפגיעה בדמוקרטיה וברצון הבוחר. לראיה יש לצרך את מכתבו של אלן דרשוביץ ומאה אלך חתימות של אזרחים כנגד הגשת טיוטת כתב אישום ללא תקדים המנוגדת לחופש העיתונות ותוך אכיפה ברירנית.
כתוב תגובה ל- ד"ר כהן
+
מה שנלקח בכוח יוחזר--רק בכוח--
  יעקב יעקב   2/03/19 07:31
מה שלקחו ממנו "בכוח"-- (גם מאיתנו)--ייענה רק בכוח-- על ידי הפגנות של המיליון בכיכר "תחריר" אשר במדינת תל אביב-- כוח משמיד ייענה רק בכוח משמיד---(הם לקחו מהעם את זכותו לבחור בלי הפרעות וזה לא קרה )
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
רמטכל יכול להיות ראש ממשלה?
  אורי432   28/02/19 21:51
התשובה היא >> כן, לאחר השתלמות מתאימה. האם ראש ממשלה יכול להיות רמטכ"ל >> כן לאחר השתלמות מתאימה
כתוב תגובה ל- אורי432
-  {{מבראון חברון עד הצוללות30שנה
  של שחיתות   2/03/19 10:37
}}} נתניהו כמו אולמרט שרון הירשנזון הנגבי בר ועוד התרגל שהקומבינה מנצחת.
כתוב תגובה ל- של שחיתות
+
על אפם ועל חמתם של הערב-רב..
  מוטי1   28/02/19 18:28
ה0מולנים באו לקלל ויצאו מברכים. הצבעת המחאה נגד ה0מול, תגרום גם לאלה שלא חשבו להצביע ליכוד, להטיס את הליכוד ל 50 מנדטים. מקווה שאחרי הבחירות יעיפו את מנדלבליט, את שי ניצן ועוד כמה מחונטת העליון- קיבינימט. צריך להסיר את הכפפות ולטפל בסמול באגרופי פלדה, להעמידם במקום הטבעי שלהם, בתוך ביוב, סחי וטינופת, מקום בו הם שוחים כיום בהנאה רבה.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  מוטי 1 או 0
  לופו   13/03/19 20:47
מוטי 1 כותב שמאל בO אולי כיוון שמוטי 1 (גס רוח, אלים, פרובוקטור) הוא עצמו O!!
כתוב תגובה ל- לופו
-  כי ה0מול הוא קטן ומתחיל ב 0
  מוטי1   4/04/19 22:52
אגב, הזוכים אלה ה0מול הקיצוני, השמאל הציוני מקבל ממני כבוד למרות שאני מסתייג מדעותיהם. לצערי רוב השמאל הפכו ל0מול. קטנים ומאופסים. הבנת, או צריך הסבר מפורט יותר?
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  תגובה
  יוסי לביא   2/03/19 12:50
אתה חל ק מהערב רב שמדקלם ומאמין לכל מה שמספרים לך. נתניהו ןהליכוד משתמשים באנשים כמוך. תוציא את הראש מהחול. המיסים שאתה משלם הולכים לתענוגות החיים ולשחיתויות של מי שבחרת. והם מסיתים משסים אותך בשאר העם כדי להסתיר את הדברים האמיתיים. הם מזמן כבר לא הליכוד של בגין ודוד לוי. החלשים כבר לא מעניינים אותם
כתוב תגובה ל- יוסי לביא
-  הסתה
  דניאל פריידנברג   31/03/19 09:10
כל הזמן מתנהלת הסתה פרועה נגד נתנהיהו בתקשורת כתובה ומשודרת.
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
-  טעות!!! דרך ביבי מנסים להפיל..
  בועזרו   20/10/19 07:06
את שלטון הימין. ה0מאל מאמין כי הפלתו של ראש גוש הימין ומנהיג הליכוד תסלול את הדרך עבורם לחזור לשלטון האפל של מפא"י. לא יקרה!!!
כתוב תגובה ל- בועזרו
-  מושחתים? מסיתים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:40
זה הרי תחום ההתמחות של הסמול על כל אפסיו החברתיים והביטחוניים. הרי גייסתם אל כלבלבי "שומרי הסף" מהפרקליטות שבחרתם בקפידה לטובתכם. תלו קורה מעיניכם
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  מושחתים?מסיתים?
  דורון.צ   3/03/19 17:30
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  משסים? מפלגים?
  דורון.צ   3/03/19 17:24
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  התגובה שלך למוטי היא קשקוש
  לנכבד יוסי לביא   3/03/19 14:43
אתם, אנשי השמאל, חוזרים שוב ושוב על המנטרה הזו, שהימין הוא ערב רב, עדר, אספסוף מטומטם המאמין לכל מה שאומרים לו, ומצביעים לליכוד, למרות שהליכוד "מדכא" אותם.... ועתה הסכת ושמע, מר לביא: ה"ערב רב" שהנך מדבר עליו אינו ערב רב ואינו טיפש כלל. הוא חכם מאין כמותו ורואה את הנולד. הוא חושש וירא יראה גדולה מפני השמאל, אשר ארץ ישראל, היהדות והתנ"ך אינם מעניינים אותם. לא איכפת להם (לשמאל) שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה עם מיעוט יהודי קטן, שילך ויתבולל. ובכן, האזרח הקטן בישראל ברובו, מוכן לאכול לחם צר ולשתות מים ובלבד שהשמאל לא יעלה לשלטון ולא יעניק במתנה את יהודה ושומרון וחצי מירושלים לערבי האכזר והמר, שבאופן זה ישתלט על כל המדינה. לכן, אדוני, הוא ("הערב רב" כלשונך) ממשיך להצביע לליכוד, שזה הרע במיעוטו, למרות כעסים שיש בתוכו על כמה ממהלכיו הגרועים של מר נתניהו. זו כל התורה, יוסי לביא.
כתוב תגובה ל- לנכבד יוסי לביא
-  מוטי, נראה לי שאתה ממש
  פייבל שמנדרובסקי   1/03/19 09:08
באטרף לאחר פרסום כתבי האישום נגד המנהיג המושחת ביותר בתולדות המדינה. כדאי שתיקח פעמיים ביום ציפרלקס, ובעיקר שתשמור על ניקיון הגוף בהחלפת תחתונים לפחות אחת לשבוע.
כתוב תגובה ל- פייבל שמנדרובסקי
-  אידיוט חסר הכנה למוח
  רן8   30/10/19 00:13
ביבי הוא הפוליטיקאי הישר ביותר בפוליטיקה הישראלית. 300 מיליון שקל , 42 פרקליטים ומאות חוקרים עמלו שנים ומה מצאו? 3 ידיעות חיוביות בוואלה וכמה חמגשיות. אילו היו חוקרים את פרס ורבין הם היו מאחורי הסורגים כל חייהם
כתוב תגובה ל- רן8
-  אתם לא מכניסים אף אחד לאטרף
  דורון.צ   18/03/19 16:56
נתנייהו אינו תמים! אבל אם נשווה אותו לפרס, רבין, אולמרט רחמנא לצילן וברק השודד אזי הוא לא יותר מברבורון בוהק וזך כשלג. אל תשכח שנתנייהו נחשד בדברים שאם היו מעמידים עליהם לדין את השמאל לדורותיו, אזי כל בתי הכלא היו מלאים בכם. לא מתרגשים וכוד שלושה שבועות ניתן התשובה
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  אז אם אגנוב זה בסדר כי עשו זאת
  אמיר1235   5/04/19 20:02
מושחתים צריכים לתת את הדין, כולם.
כתוב תגובה ל- אמיר1235
-  את התגובה המצויינת והמדוייקת
  ל-מוטי1   28/02/19 19:23
והנכונה שלך היית צריך להגיב במאמרו של איתמר לוין לעיל, המתחיל במילים: שימוע לנתניהו על שוחד...... שם היא צריכה להיות למען יראוה כולם. אנא תזיז אותה לשם.
כתוב תגובה ל- ל-מוטי1
-  תגובה
  צנחן   1/11/19 10:08
חבל על המאמץ גם כאן מסננים תגובות.
כתוב תגובה ל- צנחן
+
תתבייש איתמר לכנות ציבור
  שרון.   24/02/19 17:31
כבייס חסר תובנה מעמיקה מי שמך? גם אתה מצטרף למזלזלים והמתנשאים. חצוף תתבייש.
כתוב תגובה ל- שרון.
-  יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   25/02/19 06:19
-תתבייש לך בן אדם-- באמת תתבייש לך---ראש הממשלה נושא אותך על כתפיו שנים רבות מבטיח לך את ביטחונך ואת פרנסתך--- זיהמת את האתר-- והכל בגלל המוציא לאור של הספרים שלך מר "מוזס"-- וכתמורה אתה לוקח חלק בהטעיית הציבור בכתבות מגמתיות נגד נשיא ארצות הברית של אמריקה וראש ממשלת ישראל--- אין באשיותך שום דבר שעושה אותך לעיתונאי-- כולך תוכנה של טענות ושל סיסמאות שמייצרים תוכן משובש וסותר את עצמו - מעולם לא ראינו מסע רדיפה בסדר גודל כזה במדינה מאז קיומה -מה שברור כעת לחלוטין שאתה נטוע באתר עמוק ותפקידך לפגוע בראש הממשלה -- ולשם כך אתה מאכיל את גולשי האתר בערימה של טונות שטויות הדלפות זבל מהשוג הכי ירוד וגם מסית את הקוראים בשקרים על שקרים מלווים בסיפורי הבלים על מנת ללבות את אש השינאה נגד ראש הממלשה ומשפחתו--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
+
יש הוכחות חותכות לחפותBB ב4000
  ע_הראל   24/02/19 16:18
נצ"מ בדימוס אבי וייס מציג הוכחות חד משמעיות (אשר מגובות 100% במסמכים) באתר TeleCom News, לאמור שנתניהו כשר תקשורת לא התערב כלל באישור בקשת המיזוג בזקYes, וכל היועצים והגורמים המשפטיים והרגולטוריים אישרו פה אחד את הבקשה- שזה כולל הרשות להגבלים עסקיים, ומועצת הכבלים והלוויין על 17 חבריה ומתוכם 7 בעלי זכות הצבעה, וגם לא נרשמה אף התנגדות משום גורם ובשום שלב- כולל המנכ"ל אבי ברגר שפורסם בטעות או בזדון כאילו התנגד, וזאת עד שהגיע האישור הסופי לשר התקשורת נתניהו לשם חתימת הקיום הפורמלית בלבד. ●☆● לכן סיפורי השוחד ירדו מהפרק לחלוטין (ולמעשה גם בפרקליטות לפי יואב יצחק)- מה גם שאתר ואללה לא נידב יותר מ- 2.5 דיווחים "חיוביים" על פעילויות שרה נתניהו בארגוני צדקה, ואהבתה לילדים בתור אם ופסיכולוגית ילדים (וכל השאר- רק השמצות על ביבי)! ●☆● יתרה מזו, אם יש חשד כלשהו לאי סדרים- הרי הוא מתעורר דווקא נגד אבי ברגר, שעיכב בקשת המיזוג (מאת אלוביץ') על שולחנו במשך כשנה בלא שום סמכות או סיבה, ורק עם מינוי נתניהו לשר התקשורת אז התעורר ברגר להעביר בבהלה את בקשת המיזוג לטיפול (כאילו נתפס בקלקלתו ומי יודע אם לא זמם אף לסחוט שוחד מאלוביץ' תמורת "זירוז הטיפול" בהמשך)! ●☆● וכעת השאלה היחידה שנותרה (גם לפי גיא פלג השיילוק מסמול) - האם נתניהו הציב את עצמו בניגוד עניינים כאשר חתם את חתימת הקיום שלו על אישור המיזוג? ובכן התשובה היא לא כפול 5 כלהלן. ●☆● ראשית, חתימת קיום מעצם הגדרתה היא חתימה "אדמיניסטרטיווית" בלבד, ע"מ לוודא (אך ורק) כי כל היועצים והרגולטורים (ממשרדי התקשורת האוצר והמשפטים וכו') אכן אישרו את הפעולה, ולא התפספס מי מהם מטעות או מסיבה כלשהי; לכן זה ממש מגוחך אם הממשלה הייתה כביכול צריכה לדון ולהחליט להעביר חלק מהסמכויות של שר התקשורת (חתימת הקיום בלבד) לשר אחר, והרי יש באמת גבול לכל תעלול או טירלול. ●☆● שנית, עובדה שבקשת המיזוג של אלוביץ' עוכבה כנראה בזדון וללא סמכות כשנה- על שולחנו של המנכ"ל אבי ברגר, שככל הנראה ביקש או חתר להציב את עצמו כאמור במעמד של מאכר! ולכן משום העיכוב הממושך בטיפול, כאשר הגיע היום האחרון האפשרי לביצוע מיזוג לפי הנחיות הבורסה ומועצת המנהלים של בזק, הרי העיכוב בחתימת הקיום היה עלול "לשפוך את התינוק עם המים", ולהסב נזק מיותר לבזק ואף לבורסה ולכל הממסד והמשק התאגידי בארץ - מה שעלול היה להעביר מסר שלילי למשקיעי חו"ל (כולל בנקים באירופה ואמריקה המחזיקים עד 80% ממניות בזק), שמא הבירוקרטיה בארץ בלתי נסבלת- עד כדי טימטום ביזיון וקצף! ●☆● שלישית, ב.נתניהו הוביל בתפקידו כשר התקשורת וכרה"מ- מדיניות תקיפה לפתיחת שוק התקשורת למתחרים נוספים (רפורמת השוק הסיטונאי) אשר גרמה לבזק-אלוביץ נזקים בהיקף מיליארדי ש"ח, והרי זו המדיניות שגרמה לקריסת אלוביץ' ואובדן שליטתו בחברה, לכן לא רק שאין סימנים לניגוד עניינים אלא בדיוק להיפך! ●☆● רביעית, בהשוואה לפרשה של מכירת מניות בנק לאומי כאשר אולמרט נחשד בניגוד עניינים (בזמן ששניים מחבריו הטייקונים ניגשו אף הם למכרז), כי אז פרקליט המדינה משה לדור, בתמיכתו של מזוז, הפיק חוות דעת משפטית מקיפה בה קבע: מדובר בניגודי עניינים בעצימות נמוכה שלא עולה עד כדי עבירה פלילית, והתיק נסגר למרות שהיה מדובר במצב חמור הרבה יותר מאשר רק חתימת קיום אדמיניסטרטיווית (נוכח הסכנה שמא המיכרז יוטה לטובת חבריו של אולמרט עקב מעורבותו)! ●☆● ואחרון (חדש! מפי יואב יצחק אצל אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפ
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המשך>5סיבות שאין ניגוד עניינים
  ע_הראל   24/02/19 16:54
המשך> סיבה מס'5 מדוע אין אפילו ניגוד עניינים בתיק 4000> ●☆● ואחרון (טרי! מריאיון יואב יצחק עם אראל סג"ל מיום 17.2 ברדיו 103), משרד המשפטים כבר הוציא חוות דעת מפורטת אשר קובעת בפסקנות- כי שום פעולה הקשורה עם בזק לפני כהונת ביבי כשר תקשורת, לא היטיבה כלכלית עם בזק בשום אופן! ובכן אין שום הטבות לפני שנתניהו היה שר תקשורת (כמוכן לאחר מכן כפי שמוכח במסמכים - שלא נגע ואפילו לא צייץ, לא לטובת בזק ולא אחרת)! ●☆● לכן לסיכום, אם מנדלבליט ושי ניצן לא מתכוונים חלילה להתאבד יחד בקפיצה ממרום, עדיף להם לסגור את תיק 4000 ויפה השעה; ומאחר שגם תיק 2000 צפוי להיסגר בלא כלום (לפי הדלפות) אזי לא נשאר יותר מקצת יין וסיגרים (שמעוררים לא יותר מאשר גיחוך קל אצל כל בר דעת סביב העולם)! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  יפה מאד כתבת
  הראל ישראל   27/02/19 23:29
הפרקליטות והמשטרה השקיעו בחקירות אלה משאבים יקרים ביותר על לא כלום. אין כאן שאלה של התאבדות הפרקליטות אלא חקירה נגדית והעמדה לדין על התעמרות בנתניהו ובמשפחתו. חובה להעמיד את כל השותפים לפשע הזה לדין.
כתוב תגובה ל- הראל ישראל
+
כתבה מגמתית של חסיד שוטה של ..
  קיקו   26/01/19 06:56
כתוב תגובה ל- קיקו
+
זו לא "צביעות", אלא שחיתות!!!
  אא   26/01/19 01:38
אלשייך ומנדלבליט, חובשי כיפות, עם תסביך נחיתות, מעוותים צדק כדי לרצות את האליטה השולטת ביד ברזל במערכת, ולזכות בחיבוקה!! המצאת "חקירות" ועדי מדינה, למרות שדבר מהם לא גילה שום אקדח מעשן - הינה שחיתות!! השקרים והעלילות של אלשייך על נתניהו, ורכרוכיותו המבחילה של מנדלבליט המתבטאת במתן לגיטימציה ל"חקירות", תוך התעלמות מוחלטת משחיתות אמיתית של אנשי שמאל - לפיד, ברק, חברי המחנה ה"ציוני", שלא לדבר על התעלמות מוחלטת גם מההדלפות המרשיעות הנמשכות שנים, מתן לגיטימציה לפוליטיזציה במערכת - מהווים שחיתות מוסרית, אישית ומשפטית!! השחיתות הזאת כבר הביאה למיאוס מוחלט של הציבור ברשויות האכיפה, שיתן גיבוי מוחלט לנציגיו בכנסת למיגור האליטה הדיקטטורית, שלקחה את מקומם של העם ונציגיו בדמוקרטיה!!
כתוב תגובה ל- אא
+
גדעון לוי בהארץ-מיום 10.1
  יעקב יעקב   12/01/19 09:31
"ביביפוביה" מכנה גדעון לוי בעיתון הארץ מיום 10.1 את תיקי האלפים נגד ראש הממשלה וקובל- כי היחס הביקורתי לנתניהו גולש ל- "דמוניוזציה"--(התרת דמו )--- וכי אין שיקולים עניייניים בחקירות "זולת להפיל את האיש"- ואילו את דרישת ראש הממשלה לעימות עם עדי המדינה-- "דרישה מובנת וטענה עניינית" מה יש להם להפסיד--- בזעם הקדוש המופנה נגד נתניהו יש- צימאון - דם - ותאוות - נקם - "תמוהים" קובע לוי- וממשיך-- היחס היו חסרי פרופורציה ( 20 חקירות שכללו ימי חג ובימים שאישים ממדינות חוץ ביקרו בישראל "מרקל" ביקרה בביתו של ראש הממשלה והחוקרים באו רק שעות מעטות אחרי שעזבה את הבית)-- גם ביחס לחמורים שבחשדות נגדו--- אני חש אי- נוחות-קשה - נוכח "ה ל י נ ץ" הפרוע שנעשה נגד האיש-- מעציב מאד לקרוא את הדברים האלה ועיני טחו מלראות אותם-- כותב גדעון לוי בעיתון הארץ --אויבו הגדול ביותר של נתניהו מיומו הראשון כראש ממשלה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
-  יעקב יעקב, כל מאמצי ימניים
  יצחק יצחק   16/02/19 19:24
הזויים כמוך, לטהר את השרץ תוך הטלת דופי במנדלבליט ובאנשי הפרקליטות יעלו חרס. גם פוטין מחזיק עשרות מיליארדי דולרים בחשבונות בנק בחו"ל, וגם ארדואן המושחת חילץ את בנו המאקרו-גנב מההעמדה לדין, כי מערכות המשפט במדינות אלה, עמדו מנגד ללא מעשה. זה שיואב יצחק, הפך את עורו, ממגן הצדק למגן של ביבי, צריך להיבחן מקצועית על ידי פסיכולוגים, כי יש כאן אלמנט מביש ותמוה. אם אתה סבור שהביב המושחת מבלפור לא היה מעורב בעסקת הצוללות המושחתת עם גרמניה, אתה עצמך זקוק לטיפול אינטנסיבי. אני ממליץ לך להתקשר לרופא טוב בתחום מפגעי הנפש. הנייד שלו 0528794200.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק
-  {{{4שנים נתניהו התנהג כשפן.
  וזה לא מספיק.   21/01/19 23:13
{{{ 4 שנים נתניהו לא שם על העם ולא נתן הסברים לעניין החשדות בעניין תיקי 1000,2000,3000 ו4000 .בעניין הצוללות שם הוא לא חשוד אפילו לא יצא והסביר לעם שאמור לשרת בצוללות הארורות האלה.נתניהו הגדיל לעשות ופגע פעם אחר פעם בשילטון החוק בישראל.מדינה מושחתת ועברינית סופה להמחק!!!
כתוב תגובה ל- וזה לא מספיק.
-  מה עם חפות כל עוד לא הורשע
  אל "הידען"   27/02/19 11:24
ומה עם זכותו של אדם לשמור על כבודו. אלא שאתה וחבר מרעיך, ישבתם בטריבונל המשפטי וכבר חרצתם את הדין ולא שאתם באמת חושבים שהוא אשם, אלא בגלל שנאה ואתם מחכים לראות את גופתו מונחת על הקרקע.
כתוב תגובה ל- אל "הידען"
+
אזרחי המדינה איתך !!!
  שלהבת   7/01/19 23:51
זה לא סוד שגם הילדים הקטניםן מגן שושנה שברמת אביב יודעים כבר שנפתחה מתפרה לתפירת תיקים עבור נתניהו במח“ש, השאלה היא האם האזרח הסביר מוכן לתת יד לצדק המעוות שכל הדייפ סטייט גויס כדי לבצעו את הפוצ' הראשון שנעשה על ידם מאז הקמת המדינה. בתוך עמי אני יושבת.ולכן אני מבינה שהעם אינו נוטה להאמין למתפרה הזו שהוקמה אך ורק לצורך הפלת ראש ממשלה המכהן על פי החוק. ולכן על תופתעו עם בבחירות הבאות נראה את ראש הממשלה מר נתניהו עם 40 מנדטים אחד לא פחות
כתוב תגובה ל- שלהבת
-  מי מממן אותך?
  זרח   23/02/19 23:36
כתוב תגובה ל- זרח
+
אי אפשר חוקית לחייב את עדי
  שבץ חלובה   7/01/19 21:09
המלך להחקר על ידי הנאשם. הוא יוכל לחקור אותם נגדית במהלך המשפט שעדיין עוד לא התחיל. רוצה להפוך את סדרי השלטון והמשפט על פיהם לטובתו ולהלך איימים על עדי התביעה ואת זה לא יתבנו לו לעשות.....לך הביתה יא ילד משוגע. לך להתבכיין אצל שורל"ה...ביבי בסך הכל רצה לעורר את חברי הליכוד בסגנון של הצילו חברים שוחטים את האבא אז למה אתם שותקים? הצילו אותי מידי הסמולנים של מפא"י!
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
לגשת לבג"צ נגד חקירות ריטמן
  חוקר עם דעה קדומה   7/01/19 00:11
בושה וחרפה שחוקר עם דעה קדומה שמאמין שנתניהו שלח נגדו חוקרית . חוקר עלוב שהציק לקצינה מצטיינת התפקידה . מונה לחקור את נתניהו . זה ניגוד עניינים מובהק על נתניהו לפנות לבית המשפט ולדרוש לבטל את כל החקירה ולןהפקיד אותם מחדש בידי חוקר שאין לו רקע עויין . החקירות פסוןלות מיסודן.
כתוב תגובה ל- חוקר עם דעה קדומה
+
נתניהו נסחט ע"י המערכת המשפטית
  רון ה.   5/01/19 15:15
לא יודעים איך "להיפטר" מהמנהיג האדיר הזה אז ממציאים תיקי כלום ושום דבר, להלן רשימת הישגי הקינג ביבי:

1. בניית הגדר וחסימת הגבול עם מצרים למהגרי עבודה.

2. הקמת 5 מתקני התפלת מים - שחרור מדהים מהבעיה הכי אקוטית במזרח התיכון.

3. תחזוקת כלכלה למופת בעידן הדפסות הכסף המטורפות וגירעונות הטריליונים באירופה וארה"ב.

4. קניית 9 צוללות חמושות בנשק גרעיני כנגד כול חולי הרוח במזרח התיכון.

5. קניית 50 מטוסי F-35 איתם מתקני הגרעין האיראני נמצאים תחת איום מתמיד.

6. פיתוח מאגרי הגז לוויתן ותמר לעצמאות אנרגטית מוחלטת לישראל.

פרט לבן גוריון אף ראש ממשלה לא עשה כול כך הרבה למען ישראל.
ואם גדעון לוי מעדיף את ביבי על פני שאר "האפסים" מי אני שאחלוק עליו:

גדעון לוי: ''בין גנץ, לפיד או נתניהו - אני בוחר בנתניהו''
rotter.net

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  נתניהו נסחט
  ברכה יט   17/06/19 15:05
מסכימה עם כל מילה שלך הישגי ממשלת נתניהו שהצגת הם רק עשירית מהשגיו נתניהו צנוע ולא מתהדר בהם
כתוב תגובה ל- ברכה יט
-  ביום הבוחר ה0מול יווכח שוב
  בחכמת הבוחר   17/06/19 00:05
כתוב תגובה ל- בחכמת הבוחר
+
חושש מאוד שהשופטים נגד נתניהו
  שלום.   5/01/19 14:35
אני חושש מאוד שחלק גדול מהשופטים והפרקליטות הם קליקה שמאלנית נגד נתניהו. הרי הם השתלטו על מערכת "אכיפת החוק" והתקשורת.
כתוב תגובה ל- שלום.
+
פרקליטות
  מ. תל אביבי   31/12/18 13:57
פרקליטות פוליטית ממדרגה ראשונה. צריך לנקות את האורוות.
כתוב תגובה ל- מ. תל אביבי
+
תסריט אפשרי והגיוני
  יאיר ק   31/12/18 13:55
בואו וניקח תסריט דמיוני שבו תקשורת, משטרה, פרקליטות ואופוזיציה מבקשים לבצע הפיכה באמצעות הפללה. איך הציבור יזהה שקורה ארוע שכזה? אולי אם יתגלה דמיון לסיכולים ממוקדים מהעבר? אולי אם יראה שהמערכת מתעלמת מעבירות בוטות של פוליטיקאים מהאופוזיציה? אולי אם ישמע, בניגוד לחוק, הדלפות מסולפות מחדר החקירות? אולי אם יראה שהחוקרים "שכחו" לחקור את אלה שגירסתם פוגעת בההפללה? אולי אם יראה שכדי להפליל המשטרה מבצעת מעצרי פישפשים ומאריכה אותם בטענות כוזבות? אולי אם החוקרים ידליפו את המלצותיהם מיד בתחילת החקירה? אולי אם בכל סוף שבוע יפורסמו "פנינים" נוספות מחדר החקירה ולתקשורת "לא יהיה זמן" להשמיע את התגובות ל"פנינים"? אולי אם כל מי שיעז להביע ספקות או ימתח ביקורת על ההליך יזכה למתקפה תקשורתית? אולי אם התקשורת תפעיל לחץ על היועמ"ש ומושחתים יפגינו בפתח ביתו וימררו את חייו? אולי אם יתברר שלמשטרה ולפרקליטות יש תיקים בלתי פעילים נגד שרים, חברי כנסת ואף נגד היועמ"ש? אולי לשעברים מושחתים יסבירו השכם וערב כמה חמורים הממצאים ומדוע לא קיימת אכיפה סלקטיבית? האם זה נשמע לכם מוכר מאיזה מקום ? ואלה רק מקצת מהסימפטומים.
כתוב תגובה ל- יאיר ק
+
בדיקת שופטים לפני מינוי
  יצחק הרואה   20/12/18 14:08
אמש נשאלתי לגבי אמינות של שופטים , שוטרים , קצינים , מינויי בכירים ועוד.. ואמרתי כי אחת הבעיות שיש לנו במדינה זו האמינות , האמת שצריכה להיאמר וגם להיראות וזה לכאורה רחוק מהמציאות . תראו לאן הגענו : התיקשורת ובמיוחד חלק גדול מהעיתונאים , אנשי משטרה , בתי משפט , פרקליטים , צה"ל וכמובן קרנות הממומנות על ידי עוכרי מדינת היהודים כולל מדינות זרות הביאו את החברה הישראלית למצב שחלק גדול מהתושבים מביעים אי אימון באותם אנשים . האם במצב הזה אנחנו יכולים להמשיך בשילטון הדמוקרטי המאפשר לכל אחד לפגוע במירקם האזרחי ללא הגנה בשם הדמוקרטיה?? ולמה זה קורה ? הקב"ה החליט לפני כעשר שנים להציף את כל הרוע והניסתר ולהראות את האמת לאמיתה. האם אותם ניבחרים ( שופטים , קציני משטרה בכירים , קציני צה"ל ועוד) אם היו ניצבים בפני ועדה לבחירה כולל פוליגרף היו עומדים באותה בדיקה ? והיה אפשר לומר לגביהם שהם מתאימים ? לדאבוני הרב חלק גדול מהם היה נכשל ולא היה מתמנה לתפקיד , אבל היום יש שמור לי ואשמור לך , אתה אל תיפגע בי ואני לא אפגע בך ועוד ועוד.. לכן לפני מינוי של שופטים או ניבחרים אחרים יש לשלוח אותם לוועדת בדיקה כולל פוליגרף שיאמת אותם עם האמת. בתיקווה לתקופה יותר טובה .
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
על ראש הגנב בער ובוער הכובע
  ג'אן   5/12/18 14:52
דרוקר ידוע שהוא חרטטן החצר של אהוד ברח ובוגי דיבר על נחשים בקריה התברר שהוא צפע שמאלי מצוי ארץ ישראלי אז דרוקר עוד מעט בתאום עם מקים מוצב הקדמי של האיראנים אהוד ברח יפתחו את תיק 7000 איך שילמו לקבלנים שחפרו את המנהרות בעזה ובלבנון ואיך ראש ממשלה בנימין נתניהו היה מעורב בעסקה
כתוב תגובה ל- ג'אן
+
פרקליטות בשפל בשל רדיפת נתניהו
  המפכל הליצן   3/09/18 21:46
מנדבליט הורדת את הפרקליטות לשפל עם ישראל לא מאמין שחקירת נתניהו היא לא לחץ עלוב של התשקורת . עליבות שמפריעה ללראש הממשלה לעבוד . שום כלום כמו בר און חברון וכל דמגוגיה בראש של ריטמן המטרידן שלא הועמד לדין
כתוב תגובה ל- המפכל הליצן
+
פושעים שטייחו את חקירת רות דוד
  ריטמן ומנדלבליט   12/07/18 18:17
פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת ושופטים שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר,פרקליטים ושופטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה ,שופטי העליון מגלגלים עיניים . ואת כל זה ידעו וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- ריטמן ומנדלבליט
-  {{{13שנים נתניהו ראש ממשלה
  חצי דור התבזבז   4/02/19 02:17
13שנים נתניהו ראש ממשלה מסית יהודי ביהודי ערבי ביהודי ולהפך.
נותן הכל לדתיים וחרדים.
ד י .
כתוב תגובה ל- חצי דור התבזבז
-  פשוט מאד היא מחזיקה את הבכרים
  בפרקליטות בבצ..   27/01/19 21:43
עם מסמכים שהיא הבריחה לחול כל ציוץ שלהם נגדה היא תשלוף 10 מסמכים שיעיפו את הפרקליטות לשמים
כתוב תגובה ל- בפרקליטות בבצ..
-  חולית פשע..של "שומרי הסף"
  גוטליב   11/09/18 10:30
יש להעמיד לדין את רות דוד על עברות חמורות..ולא כמו עכשיו עברות מינוריות...יש לסקר את המשפט..לפחות כמו שמסקרים..את תיק גלידת הפיסטוק..ומרק הפסוליה..והחמגשיות של משפחת נתניהו..שאלה תיקי חרטא ברטא..רותו דוד ביצעה עברות אמיתיות !! יש לסקר זאת רצוף ולידע את הציבור !!
כתוב תגובה ל- גוטליב
-  תשכח מזה מבחינתם זה יהיה התאבד
  לכן הםלא יעשו זאת   1/03/19 11:53
הם ימשכו זאת שנים ואז ישלחו אותה חופשי בטענה שלפי החוק עבר זמן מביצוע העביר -כי זה לא רצח(שבו החקירו הן עד בלי די) ותצא חופשי או יאשימו אות העברה קלה(צחקה בזמן שהשופט דבר) וגם אז תשוחרר על תנאי למשך חצי שנה
כתוב תגובה ל- לכן הםלא יעשו זאת
-  כארטות
  זבלים   3/01/19 02:09
התשקורת תומכת בעבריינים כל עוד הם מהצד שלה כולל. נסיונות ההפיכה נכשלו.... עכשיו יבינו שגם את נתניהו אי אפשר לתפוס בכלום. למה? כי..... הוא לא קיבל כלום.... שלחו לו לבית.... הוא לא ידע מי שולח ומה שולח... תרומה בסתר...
כתוב תגובה ל- זבלים
-  }}}אין כלום מלבד שוחד ומירמה..
  נתניהו יסיים בכלא   2/03/19 11:19
}}}אין כלום כי לא היה כלום מלבד שוחד מירמה הפרת אמונים שיסוי יהודי ביהודי יהודי בערבי ישראלי נגד מוסדות המימשל. וכל זה לתפארת מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- נתניהו יסיים בכלא
+
כולם אומרים...
  אחותך זונה   29/06/18 16:12
היא גם מכוערת, גנבה ובוגדנית...נו כל כך הרבה האשמות על אחותך,איתמר, בטח משהו נכון...ולפי אותו הגיון, הרבה דיברו על צונמי מדיני - יש צונמי? והרבה האמינו בקונספציה לפני יום כיפור אז לא היתה מלחמה נוראית? ולגופו, לוקחים קטעי עדויות, באופן מגמתי זה הופך את זה לנכון? אולי תשאל, במקום איפה היו שומרי הסף כשפרס הקפיץ את הוצאות בית הנשיא ל 60מליון? פי 20 מנתניהו? חלק נכבד מהתקשורת וממערכת אכיפת החוק נמצא במסע דיג נהגד מנהיג פופלארי, מצליח ורב השגים. כך כאן וכך בארהב...זה כל הסיפור.
כתוב תגובה ל- אחותך זונה
-  כולם שקרנים? פחחחח
  שמיל החתול   4/07/18 18:47
שכחת שהמנהיג העלוב שלך קיבל 11 מנדטים בבחירות מול אולמרט אפילו ציפי לבני נצחה אותו כמה שנים אחר כך. אם אהוד ברדק החבר שלו לא היה מרמה את הבוחרים שלו, ציפי הייתה ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- שמיל החתול
+
כולם אשמים רק לא המשפחה המולכת
  yusuuf   21/06/18 17:46
מני אשם בחמגשיות.אשל אשם בצילומי הזימה.עמדי אשם בהובלות הסרק.החשמלאי אשם שהביא את יום הכיפור ליומן.העוזרות בית אשמות על הצעקות זריקת הנעליים והבכי. הבן הגדול האוויל אשם בפוסטים שלא מביישים משטרים רחוקים אנטישמיים מהעבר.כולנו אשמים בבחירת ראש ממשלתנו,שוב ושוב,עד שהחל להאמין שלאליל הפך. האוניברסיאטות אשמות במתן Ba,Ma לגברת הראשונה..
כתוב תגובה ל- yusuuf
-  יש לך שם של נפיחה והתוכן דומה
  trde   21/06/18 21:50
כמה רוע וטמטום יש בתגובה הרדודה שלך. רק להזכיר את פולה בן גוריון - קליפטומנית. לאה רבין-עבריינית מס וחשבון זר. שימון פרס-ימי הולדת עליזים על חשבון מי??? משכן נשיא בעלות של פי 5 מכל נשיא אחר. אשה שנטשה אותו ושינתה את שם משפחתה מפרס לגל. ועוד...ועוד....אבל מי אשם ...ביבי;
כתוב תגובה ל- trde
-  מה הקשר בין מה שהיה למה שיש
  זמנים אחרים   29/12/18 20:27
מדבריך עולה כי כשם שקודמיו היו לכאורה מושחתים אז גם לנתניהו הלכה למעשה מותר .
כתוב תגובה ל- זמנים אחרים
-  לך ללמוד אזרחות
  רמי מלך   4/07/18 18:41
אפילו אם פרס גנב, (אין לך הוכחות לזה וזה לשון הרע) זה לא נותן לביבי שום רשות לגנוב. א.ב. באזרחות ומשפטים
כתוב תגובה ל- רמי מלך
+
מה מפחיד את.המשטרה
  מבשרת   29/03/18 08:02
תגובת.דוברת.משטרת.ישראל מדאיגה ביותר בעיקר עושה רושם שלא עשתה בחינת בגרות.באזרחות ולכן התגובה שלה טעות מיסודה. הרי אלשייך התחייב להפסיק את זרם המידע שעובר מהמשטרה לתקשורת ובעיקר ליש עתיד המעודכנים און ליין בחקירות. לא הגיע הזמן לבדוק סופית.מי הוא המדליף משטרת ישראל ברשות לואי דה פינס או משפחת.נתניהו. האמת.חייבת.לצאת לאור למען ידע כל אזרח בישראל מי עושה סיקול ממוקד לדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- מבשרת
+
הכלל נכון אבל לא לנוכלים ומושח
  גשה   22/03/18 23:01
כתוב תגובה ל- גשה
+
מצטער אבל...
  יוסף הצדיק 2   17/03/18 18:56
מצטער אבל ביבי הרוויח ביושר את הפוטש המתנהל בימים אלה נגדו ! אני מצביע ליכוד מזה 40 שנה ואמשיך להצביע ליכוד , כמו כולנו - הימניים , הציונים והשפויים ( לא כולל את ה0מאלנים ) אני מלא בחילה נוכח המסע המתוזמר היטב של כנופיות הפשע בישראל : משטרע,פרעקליטות, תקשורעת והרעשות השופטת. אבל, כל זה לא גורע מאחריותו של ביבי ! במשך כל שנות שלטונו הארוכות לא נלחם בכנופיות אלה ! לא ניסה להצר את החונטה הידועה בכינוי " בג"ץ ", לא אפשר הקמת ערוצי תקשורת חדשים ואובייקטיביים ( להפך - הציל אותם מקריסה ! ), לא ניקה את הסקיוריטטה הישראלית - המשטרה ועוד ועוד בקיצור לא עשה כלום ! וכשאתה לא נלחם - אתה מפסיד !
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק 2
-  נתניהו
  Juja   23/03/18 09:06
נתניהו ניסה לעשות שינוי ולהשאיר את עתון ישראל היום מזה עושים לו עכשיו חקירות 2000. ניסה להקים עוד ערוץ טלויזיה עושים לו חקירות 4000. כל התקשורת והשופטים הוא לא מינה. והשרים שמממנים שופטים או אפילו קובעים מי יקבל את פרס ישראל הם רוצים להתחנף לתקשורת ולכן נתנו לשמאלנים קיצוניים את פרס ישראל במקום לחפש ולתת לימניים והשרים האלה פשוט רוצים להתחנף לתקשורת בכדי שיכתבו עליהם טוב.
כתוב תגובה ל- Juja
-  יוסף הצדיק צודק במידה מסויימת.
  יוסף הצדיק צודק   17/03/18 19:50
גם אנו נגעלים מהרדיפה המבישה והמחפירה של המשטרה-תקשורת-פרקליטות והשאר נגד נתניהו. אבל גם נכון שמר נתניהו לא השתדל, לא עשה הרבה, השתופף מול השמאל הרע והתקשורת הרעה והגויים, ירא מהם מורא אדיר ועשה את רצונותיהם, בזה שמינה שורה של שמאלנים לתפקידים חשובים ובולטים (יועצים משפטיים, רמטכ"לים, נגידי בנק, מבקרי המדינה, פקידים בכירים, שרי אוצר, את לבני האיומה כשרת המשפטים והממונה על התיאום בין הערבים לישראל, פרקליטי מדינה, התאגיד המחורבן והרע (יותר גרוע מרשות השידור), הקפיא בניה בהתנחלויות, אישר את גירוש עמונה, נתן קולו לגירוש המחפיר של יהודי גוש קטיף, לא נלחם בבג"ץ שפינק את המסתננים וממשיך לפנקם ועוד ועוד. וזאת מגרעתו הגדולה, שלא היה מסוגל להלחם בכוחות הרוע האלה ונתן להם להמשיך לנהל את המדינה. והאזרח הממוצע עומד משתאה: הכיצד, זה שאומרים עליו שהוא חכם מאד ואינטליגנט ופותר בעיות - כיצד הוא מגלה פיק ברכיים כשיש צורך להחליף שמאלנים בימניים ולערוך סדר במדינה? היכן נעלמת חוכמתו ברגעים אלה? האין הוא חוזר על השגיאה הקולוסלית של מנחם בגין שעלה לשלטון והשאיר את כל הגברדיה הישנה במקומותיהם?
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק צודק
+
רוח המפקד
  אסף בן אהרון   2/03/18 14:33
אין צורך במאות בעלי תפקידים שיתגייסו כדי להפיל את נתניהו יש צורך בשלושה ארבעה כאלה שנמצאים בראש הפרמידה, וכל השאר ממלאים אחר רוח המפקדים, במיוחד בארגון שיש בו דרגות כמו המשטרה ו/או היררכיה ברורה כמו הפרקליטות
כתוב תגובה ל- אסף בן אהרון
+
ניצב במשטרה מטרידן נשים
  נשים איפה אתם ?   2/03/18 00:37
ניצב ריטמן מטריד קצינת משטרה כפופה לו , טוען שראש הממשלה שלח לו קצינה כפתיון , הוא הממונה על חקירת ראש הממשלה . ואתן הנשים שותקות ? עד כדי כך תשקורת השמאל הקיצוני שטפה לכם את המוח ????????????? איפה הכבוד של הנשים בישראל . איחפה ארגוני הנשים. ?????????????
כתוב תגובה ל- נשים איפה אתם ?
+
שכנעת את המשוכנעים...
  תרצה   25/02/18 14:33
כתוב תגובה ל- תרצה
+
המשטרה- המוציא לפועל של התשקור
  אזרחית   23/02/18 21:30
בכל אולפני שישי בטלויזיה יושבים חמישה או שישה שמאלנים שונאי נתניהו ועושים לו משפט שדה. הם גם היו תולים אותו במרכז האולפן לו רק יכלו. כולם אמרו את אותם דברים והנהנו בראש בהסכמה לדברי חבריהם. לא היה אורח אחד שיאמר "רגע, חכו עם הגיליוטינה- עומדת לנתניהו זכות החפות עד שיוכח אחרת" אבל מבחינת השמאל נתניהו אשם גם אם תוכח חפותו
כתוב תגובה ל- אזרחית
+
איןעד מדינה>יש התמוטטות עצבים!
  ע_הראל   23/02/18 09:23
פילבר חטף התמוטטות עצבים לאחר לילה או 2 של טיפול "משולב", באדיבות משטרת הסוטים של אלשיך, בליזול עם עקיצות זוחלים זעירים, וחוסר שינה על רקע קטטות ליליות בין עצירים. ₩$₩$₩ לכן חתמו לו בחופזה על נייר שלא ייכנס לכלא, ופונה להשגחה במקום לא ידוע, בתקווה שיירגע ולא יגמור חלילה כמו דודו טופז ז"ל במעצר. ₩$₩$₩ תכל'ס אין עד מדינה ולא שרוכי נעליים, רק הדלפות סוג ג' כאילו "אמר למקורביו" כך וכך ושהוליכו אותו שולל וכו' וכו'. ₩$₩$₩ ובכן לא דובים ולא יער, לא זבובים ולא עד מדינה. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
זו עתונות או שרות חבילות?
  מה דעתכם   20/02/18 13:48
כאשר אתר כ"כ דעתן מקבל הודעה מהמשטרה ,מן הראוי שההודעה תבדק. אסור לאפשר למשטרה לבצע ספינים שמטרתם לללחוץ על נאשמים או יצירת אווירה של עברינים סדרתיים. עתונות אחראית צריכה לבדוק את השליפות והפליטות של המשטרה ולא להיות כלי לתרגילים של המשטרה.נראה לכם שמישהו שיחד את גרסטלר.אפילו השופט לא קיבל את השטות הזו.
כתוב תגובה ל- מה דעתכם
+
תופרים תיקים
  ישי ישי   17/02/18 20:42
המשטרה החוקרת הנוכלת המושחתת תופרת תיקים וחליפות לפי הזמנה של שמאלנים מושחתים
כתוב תגובה ל- ישי ישי
-  מעניין המספר הרץ של התיקים
  רוני מירושלים   24/02/18 23:20
במשטרה שהחוקר הראשי שלה נגד נתניהו חשוד בהטרדה המינית של קצינה וכל ארגוני הנשים ממלאים פיהם פתאום מיים . יודעים שנתניהו אשם ומראש לפני חקירה ומכאן המספרים הרצים של התיקים מראש . אז בשביל מה בית משפט ??
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
+
מנדלבליט מדייק? הייתכן שלא?
  דורון.צ   16/02/18 00:22
איזו חקירה מיקצועית מתנהלת כאשר מנהל החקירה (ניצב ריטמן) והמפכל הבסטיונר מפיצים שמועות כאילו נתנייהו מהלך עליהם אימים...
אולי יזכר מנדלבליט בקצינה שבצוות החקירה שהמריצה בפייסבוק שלה אנשים נגד נתנייהו...
אה... כן... כמעט שכחתי, זה בוודאי מראה על הלך רוח, ובוודאי שמטורף לחשוב שזה לא משפיע- אשתו של ריטמו ממריצה אזרחים לצאת להפגנות נגד נתניהו...
לא, איני מדבר על הישורת האחרונה של החקירה, אני מדבר על תחילתה... תמימות לחשוב שזו חקירה טהורה, ואזרחי ישראל אינם תמימים..
לא נשכח ולא נסלח ונצביע נתניהו בגאון!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
קשה&איןצורך במחליףלביבי עד2029
  ע_הראל   15/02/18 18:59
מאז מרץ 2015 נוכחת שארית הפליטה היושבת בציון כי קשה (ובס"ד גם אין צורך עד 2029) למצוא תחליף לבנימין ושרה נתניהו ה' ישמרם ויחייהם; צומת קבלת ההחלטות הזו הגיעה לרגל חתימת הסכם הגרעין עם איראן, לבושתו של אובמה אפנדי ולדראון עולם; כי אז כל השפנפנים בוז'י וציפיטפוט ולפיד ג'וניור, ועוד 200 מפקדים למען ג'ובים (וכורסאות מרופדות), כולם יחד התנפלו על ביבי נתניהו כאילו אסור לו לצאת ולהגן על עמדתה המתגוננת של ישראל בקונגרס, וזאת בנימוק ההזוי שזה "מנוגד לקוד הדיפלומטי" - ואף ירגיז את אובמה ומישל חלילה! §¥§¥§ האלו, סמולנים טיפשים ליצנים וסטלנים, אנו שארית ישראל נמצאים בסכנת הכחדה גרעינית מוחלטת - ואתם האהבלים מסמול מדברים על קוד דיפלומטי?!? §¥§¥§ הן באים להכות אותנו אם על הבנים, ואתם סמולנים סטלנים דואגים לכושי האנטישמי שמא יתרגז ?! כולנו במרחק יריקה מסכנת שואה חדשה חו"ש, ואתם נרתעים מלזעוק נגד מכונת השמד האיראנית? §¥§¥§ לכו לעזה סמולנים סטלנים; מקומכם בגן החיות של עזה במקרה הטוב. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  צ"ל חו"ד לתיק2000מהפורוםהמשפטי
  ע_הראל   18/02/18 00:31
לדעתי הפורום המשפטי למען ישראל צריך ויכול בס"ד למסור שתי חוות דעת - חכמות יותר מאשר ההמלצות ההזויות של משטרת הסוטים הסמולנית, לשני התיקים 1000/2000; נתחיל בפרשת 2000 שזה ברור לי כשמש, שנדרשת חוות דעת בחתימת עשרות אלפי משפטנים מאמריקה אירופה וישראל, לאמור כי נ.מוזס הוא גורם פעיל בזירה הפוליטית, ברמה כמו הסתדרות העובדים שמקיימת מאבקים פוליטיים מול ארגוני מעסיקים וגם הממשלה והכנסת; לכן חוות הדעת תמליץ על סגירת תיק 2000 ההזוי - והמגוחך עד כדי טמטום, ולאלתר! §¥§¥§ הרי אין שום היבט פלילי או ציבורי או מוסרי בשיחות ביבי-נוני, שלא היו אלא משא ומתן נטו ורגיל לחלוטין במסגרת הדמוקרטיות הפרלמנטריות (שהיה חסוי עד לשלב מימושו בפועל לעיני הציבור, אם וכאשר תוכח היתכנותו המעשית והמשפטית) - מו"מ בין שני גורמים פוליטיים בניסיון לגישור לגיטימי על פני אינטרסים של ימין ושמאל, וללא צורך בחקיקה פורמלית העומדת על הפרק במקביל בכנסת (בדומה לפנסיית חובה במשק שהוסכם עליה לפני כשבע שנים בין ההסתדרות לבין המעסיקים - ללא צורך בשום חקיקה). §¥§¥§ והאמת הפשוטה היא שנתניהו די נדהם מהיכולת הפוליטית של נוני מוזס, שהצליח (אז בשנת 2014 ובמקביל לצוק איתן) לרתום בין לילה 43 ח"כים (כולל מהקואליציה!) לאג'נדה הכלכלית והפוליטית הידועה שלו (שהיא גם האג'נדה הפוליטית המוצהרת של העיתון שבבעלותו)! §¥§¥§ ובמילים אחרות, השיחות של רה"מ נתניהו עם מוזס היו שיחות משא ומתן פוליטיות לגיטימיות לחלוטין, משום שאז מעמדו של נוני מוזס היה מעין "ראש מפלגה" שיש לו 43 ח"כים אשר בפועל סרים למרותו בנושא המסוים שבנדון (וכמובן נוני לא חייב להיות ח"כ בעצמו, כפי שאבי גבאי יו"ר העבודה אינו ח"כ)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
מאד פשוט (לוגיקה)
  במבה   15/02/18 07:44
אם אתה בעד נתניהו אתה מגיב בשכר. אם אתה נגדו אתה איש עקרונות. מה יותר פשוט מזה?
כתוב תגובה ל- במבה
+
מי טרפד את המנוי של גל הירש?
  מייק   15/02/18 06:35
כתוב תגובה ל- מייק
+
לא מושחת נהנתן
  כרמל   15/02/18 00:35
אין כמו ביבי רק ביבי
כתוב תגובה ל- כרמל
+
תמתינו למחר - תגובה אמיתית
  יצחק הרואה   13/02/18 23:46
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
+
המפכל יקבל מדליה מאירן וחיזבלה
  Zelmabc   13/02/18 21:59
כתוב תגובה ל- Zelmabc
-  וגם מנשיא תימן .
  יחיא - ראש העין.   14/02/18 01:02
כתוב תגובה ל- יחיא - ראש העין.
+
תופרים תיקים
  ישי ישי   13/02/18 21:57
המשטרה הנוכלת והמושחתת תיקים תופרת לפי הזמנות של יריבים שמאלנים ומושחתים
כתוב תגובה ל- ישי ישי
+
לפיד חושף את פרצופו המכוער
  אפ   10/02/18 00:09
האמיתי!! כשההטייה הפוליטית של המשטרה בנוגע לנתניהו ברורה כשמש לכל כבר חודשים רבים,והגיעה לשיאה בראיון של אלשייך, לפיד נותן לזה יד, כי מבחינתו כל האמצעים כשרים!! משטרה אמורה להיות א-פוליטית ורק לחקור! לא לנסות לבצע הפיכה פוליטית באמצעות חקירות אין סופיות והמלצות מעוותות!! ללפיד, שהיה בדיחה בזמן היותו שר אוצר, לא רק שהיו אפס הישגים, אלא שאיןולא יהיו לו הכישורים והיכולות שיש לנתניהו! הדבר היחיד שנותר לו להתמקד בו הוא להסית וללכלך פוליטית!! מבחיל!!
כתוב תגובה ל- אפ
-  צודק
  גל ב   14/03/18 17:30
כתוב תגובה ל- גל ב
-  BBפגש טראמפ=>לפיד נבהל מבחירות
  ע_הראל   9/03/18 14:49
לאחר שנים שלפיד חפר לנו במוח כמה זה קריטי להפיל את ממשלת נתניהו (שהורס את המדינה בלה בלה), הנה בשבוע שעבר כאשר BB עמד לפגוש את הנשיא טראמפ (ולאחר יממה תזזית של סיפורי חפץ ו/או גיוס חרדים - לצד הערכות על בחירות "בזק" תרתי משמע), אזי הבליח לפיד (איפה הכסף) ג'וניור עם נאום הנגזל העשוק, לאמור אוי אוי אוי ביבי זומם את הקדמת הבחירות בתירוצים שונים ומשונים(!) - תוך בזבוז מאות מיליונים סתם מכספי הציבור! ₩$₩$₩ האלו ילדון חמודון, איך לא קפצת על הזדמנות הפז להציל אותנו, עם של מזי רעב, משלטון האסון של נתניהו? מה שמוכיח כי לפיד בעצמו לא באמת מאמין לסקרים ששילם עבורם - והוא פוחד מבחירות מול נתניהו (וכחלון) פחד מוות! ₩$₩$₩ כי תכל'ס רוב העם רוצה באמת את ביבי ושרה נתניהו בס"ד בבית ראש הממשלה עד 2029 לפחות, כי רק ביבי יעמוד במאבק העיקש מול איראן עד שתפורק מנשק השמד שלה, ואנו העם בציון מספיק חכמים כדי לא לבזבז אנרגיות על סיגרים ובקבוקים והזיות של סמול מסומם - ונמק מבפנים מתוך שנאה עצמית. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  האם מישהו חקר
  אין סיכוי   20/02/18 16:06
מבקר המדינה ו/או היועץ המשפטי ו/או המשטרה, מדוע אוניברסיטת "בר אילן" הייתה מוכנה לעשות קומבינה עם יאיר לפיד, חסר השכלת יסוד, כדי להעניק לו תואר, "דוקטור". מתגלה כי ישנן לא קצת סיבות לפתוח בחקירות עם מספרים עגולים נגד יאיר לפיד. אבל אלשיך שומר עליו הוא בחברת כזבית, יניב, מני נפתלי והצקצן נחום תקום וסלים של נוני ושוקן
כתוב תגובה ל- אין סיכוי
-  כגם אוניברסטת בר אילן צריכה לה
  ירדנה   2/03/18 13:56
בזמנו דובר כשהתגלתה המזימה של תואר דוקטור ליאיר לפיד ..שלפיד נציע לאוניברסיטה תמורת תואר דוקטור שהוא ידאג לה מהממשלה בה ייבחר (זה היה לפני בחירות )לתקציבים ובספים כך עברה אז השמועה ..אוניברסיטה בעלת שם לא מחלקת תארים סתם אלא אם כן הובטח לה מה שהוא בתמורה ומעניין שהדבר לא נחקר
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  חפשי את אבי שגיא
  שומע חופשי   4/03/18 08:27
זה לא האוניברסיטה כולה ש"הבטיחה" אלא עובדים מסוימים של האוניברסיטה שקשורים בדרך כלל לקרן החדשה לישראל: במקרה של יאיר לפיד זהו פרופ' אבי שגיא, שכולם יודעים למה הוא קשור ומה המוטיבציה שלו.
כתוב תגובה ל- שומע חופשי
-  אמירות ללא שום הוכחות.
  ק.ר.   18/02/18 19:22
כתוב תגובה ל- ק.ר.
+
אלשיך
  טטם   8/02/18 16:21
מענין שלא מזכירים את העיקר בראיון והוא הבטחת שוחד לאלשיך תמורת מינוי למפכל אלשיך ידאג שביבי ישאר ראש ממשלה ואז אלשיך ימונה לראש השבך מענין אף אחד לא מתיחס הרי יש פה הבטחה מותנית לקידום על תנאי
כתוב תגובה ל- טטם
-  אלשיך
  מ.אלקרייאף   9/02/18 10:43
מגיב נכבד .. ברור שזה נשמע לא טוב היום עקב החקירות..ומלחמת ההדלפות ..אבל צריך לקחת את ההצעה לתקופתה המדוייקת...היא נאמרה טרם החקירות..ונאמרה על מנת לתת מוטיבציה לאלשיך לעשות את תפקידו כהלכה ..ובמידה ואני אמשיך להיות ראש ממשלה ..אתה תהיה ראש השב"כ..במידה ואני אהיה ראש ממשלה..דהיינו אם העם יבחר בי שוב בבחירות..אם לא אחלה..אם לא אמעד ואם לא אמות..אין פה שום אמירה של שוחד..זו אמירה עם כוונות טובות..ולא עם כוונות של דרישת טובות הנאה מאלשיך...לא לשכוח כי בעת אמירה זו..אלשיך ונתניהו ..היו בירח דבש..לדוגמה אני מנהל במפעל..ויש לי פועל חרוץ..אני אומר לפועל תשמע אם תמשיך להיות פועל חרוץ..ואני אמשיך להיות מנהל..אמנה אותך לראש משמרת..האם זה שחד..או הצעה לשוחד. ? לקחת הדברים בפרפורציות נכונות..נתניהו לא פושע ולא איש שנחשד בעבירות מיניות .. ולא בתפירת תיקים לחפים מפשע...מה שנכון לריטמן ומני יצחק..והרבה קצינים בכירים..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
+
יפה מאוד שהסכים להגיע לראיון
  מפכל ממש בסדר   8/02/18 06:59
אילו הייתי מפכל, הייתי מסרבת בכל תוקף לראיון הזה
לא דיי בכך שהכל רגיש והקרקע לא יציבה כעת והוא משתדל
מאוד להלך בין הטיפות והשאלות שהוא נשאל על מנת לא לחשוף כלום. והוא באמת לא חשף.
אם משהו מבין משהו אחר אז.. כנראה שרק אלה שיודעים יותר ממה שנאמר בתוכנית הזו
יש לנו מפכל מצויין וכדאי שנשמור עליו לעשייה החיובית
צריך רק לתת לו תקציבים כדי שיגדיל את כח האדם במשטרה
על מנת שיהיו יותר שוטרים .על מנת שאם גנבו לסבא בן למעלה
מתשעים את אהבת חייו את עדר הכבשים ולא תפשו אותם מיידית
אז.. בצומת הבאה, או בצומת אחרי זה שיהיה מי שיעצור יבדוק יחשוד ויחזיר את האבידה ויטפל בהמשך.
אין לי ספק שעל אף הכח המצומצם יעשו הכל למצוא את העדר האבוד.
אם.. הגנב חסר מצפון לחלוטין אני מקווה שיהיה מי שילשין
על אפשרות קיימת שהכבשים שם
המלצתי שימשיך עוד קדנציה להיות מפכל. שיטות העבודה שלו
אהובות עליי.
והלוואי והדורות הבאים יקחו אותו כדוגמא אישית
כתוב תגובה ל- מפכל ממש בסדר
+
אין כלום
  ישראל עמיאל   23/01/18 21:31
כי לא הייה כלום. אימרה זו אמת עד שלא הוכח אחרת. ומה ראש הממשלה לשעבר המושחת ששתק בקשר לעמותות שבאמצעותן קנה לכאורה השלטון? זאת כולם יודעים... ובכל זאת עד היום לא הוגש נגדו כתב אישום... לא נגדו ולא נגד הרצוג ולא נגד אף לא אחד ממקורביו. הייתכן? אז אף אחד לא טען כי היועץ שלא הגיש כתב אישום נגד ברק היה צריך להתאבד.... מכיוון שברק הייה כל כך נחשל ולכן סולק ממשרד ראש הממשלה טרם זמנו.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
+
עוד עיתונאי קנאי ומטומטם
  Ross Yossi   17/01/18 08:07
עיתונאי שרוצה פרסומת
כתוב תגובה ל- Ross Yossi
+
גברת דפוקה וגבר סמרטוט
  עזרא מנצור   2/01/18 20:39
אין פלא שיוצאים נגד ראש הקנוניה. הגברת נטולת שליטה עצמית ובעלה רועד ממנה כעלה נידף... הערב בחדשות - התגלתה פרשת שחיתות בבית ראש הממשלה! יש משהו באווירה שם, ככל הנראה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
את טועה
  נוניק   31/12/17 20:44
לחלק א של המאמר - עוד תמול שלשום פנית באגרת ליועץ וכבר את מטילה בו דופי. ואיך תסבירי שהשופט הסכים והסניגורים עצמם לא התנגדו לבקשת היועץ. נו באמת אסתר? ולחלק השני. בשנות שלטונו הארוכות של הליכוד יכול היה לשנות ולא עשה דבר. אז על מה תליני?
כתוב תגובה ל- נוניק
+
עוד
  אימה   29/12/17 01:40
פעם אימה ברחובות ישראל רק נסראאלה יצילנו מאימת הרחוב הזו
כתוב תגובה ל- אימה
+
נתניהו זכאי
  הפטריוט   19/12/17 17:32
על אפם וחמתם של התקשורת, ביבי ינהיג בעז"ה את המדינה בביטחה לאורך שנים.
כתוב תגובה ל- הפטריוט
+
נתניהו זכאי
  הפטריוט   19/12/17 17:32
על אפם וחמתם של התקשורת, ביבי ינהיג בעז"ה את המדינה בביטחה לאורך שנים.
כתוב תגובה ל- הפטריוט
+
ראש ממשלה
  ראש ממשלה   14/12/17 22:46
ראש ממשלה טוב מאד כי אם לא .לא היו יוצאים עליו בשמאל בכזה אחוזי דיבוק מפחיד ובהפגנות עתק .אבל הבעיה היא 1 .שלא מראה לאלה התופרים את החייט ממול. ןמעמידם על מקומם בהחלטיות ומרשה להם לדרוך עליו זו בעיתו היחידה בתור אדם הוא טהור .
כתוב תגובה ל- ראש ממשלה
+
שיטת השטאזי של האסכולה הרקובה!
  ע_הראל   1/12/17 11:37
ברכות חמות לאמסלם ביטן ורגב, שקד לוין ואילטוב - שעם ישראל סומך עליהם בס"ד כדי להינצל משלטון השטאזי של אסכולת השיפוט הרקובה; חוק ההמלצות יפסיק את העוול כלפי 18,000 נחקרים בשנה "שזוכים" להמלצת המשטרה לכתב אישום נגדם, כאשר ל 80% מתוכם נסגר התיק (כלומר יסבלו כל החיים מאות קין שהושת עליהם לשווא, ועלול לגרום להם לפיטורין ו/או גירושין ו/או ניכור מילדיהם ו/או דכאון או מחלות קשות ו/או התאבדות - במיוחד אם מישהו העיד עדויות שקר נגדם); ואפילו ל20% הנותרים שיעמדו לדין הרי חלקם יזוכו - וגם אם יורשעו בסוף התהליך מדוע יש להעניש אותם לפני משפט קל וחומר לפני הרשעתם בפועל ?! §¥§¥§ לכן החוק המיוחל דורש מהמשטרה לכתוב את סיכום החקירה ולהעבירו (בסוד) אל הפרקליטות ללא פרסום (וללא הדלפות); אז למי יש בעיה עם שמירת סודיות?! §¥§¥§ וכעת מה לגבי 1% מהתיקים (200 לשנה) שפועל בהם פרקליט מלווה? ובכן הפרקליט המלווה יצטרך לכתוב סיכום חקירה בעצמו לפי החוק המיוחל - ואז להעבירו בסודיות לפרקליטות (שוב ללא פרסום או הדלפות) !! §¥§¥§ אך מה לגבי תקופת המעבר - עד שהפרקליט המלווה ילמד לכתוב סיכום החקירה בעצמו? ובכן במקרה כזה רשאי היוע"מ לממשלה לדרוש סיכום חקירה "מקורי" מאת המשטרה; כ"כ פשוט - שאף אחד לא מבין פשר זעקות השוד ושבר מצד סמולנים ליצנים על "שבירת" הדמוקרטיה כביכול! האלו מה הבעיה, תשלחו את כל הפרקליטים המלווים מקסימום לקורס "כתיבה יוצרת" אצלי במחיר מבצע! §¥§¥§ אך מהי באמת הסיבה שניצן מתנגד כל כך לאי-פרסום סיכומי חקירה? והתשובה להבנתי, כי זה יביא לקריסת מדינת השטאזי שפרקליטי מדינה אמונים מאז ומתמיד על טיפוחה מטעם האוליגרכיה הסמולנית; כי השטאזי בונה תיק נגד כל אזרח כך שניתן "לחקור" אותו במידה שלא יתפקד למפלגת הסמול הפשיסטי הקומוניסטית! §¥§¥§ ומאחר שהמשטרה היא תמיד שפוטה של הפרקליטות הסמולנית - שמסמנת לה את המטרה, הרי המלצתה האוטומטית לכתב אישום בוא תבוא, ומרגע שדבר זה יפורסם - הרי התקשורת תשחט מיד את האיש בראש חוצות. §¥§¥§ וכאשר דודי אמסלם העמיד את שי ניצן בוועדת הפנים על טעותו (כי החוק המשופץ לא שולל העברת סיכומי חקירה לפרקליטות אלא רק את פרסומם), המשיך שי ניצן הסמולן בשוונג שלו לאמור שהוא בכל זאת מתנגד לחוק - ובכך נחשפה כוונת הזדון שלו, כי קבלת סיכומי החקירה מהמשטרה איננה בכלל הבעיה שלו, אלא רק ביטול האפשרות לפרסם בתקשורת את ההמלצות של המשטרה לגבי ההעמדה לדין! שיילוקים מסריחים של הסמול תיפח נשמתו כבר אמרנו? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  כותב מטעם
  דודו מהשרון   1/12/17 21:44
ממש מעניין את התחת של אמסלם ביטן ורגב, שקד לוין ואילטוב כל אותם 18000 אזרחים. זאת ממש הסיבה לחקיקה! נו באמת, על מי אתה עובד?? זה רק למען הצלת התחת של עצמם!!
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
+
כמה תגובות מטעם...
  שוקי111   29/11/17 19:52
לפי כמות התגובות הלקקניות באופן מופרך אפשר להבין שהמגיבים מטעם נותנים שעות נוספות. זה מגעיל כמעט כמו הזוג נתניהו וזה בעיקר לא יעזור כי לציבור כבר יש בחילה מהם והוא רק רוצה יותר ויותר לראות אותם בכלא. ביבי זה לא הליכוד וגם לליכוד אין את רוב העם, מקסימום רבע מהמנדטים. אתם רק מתחפרים עמוק יותר בבוץ
כתוב תגובה ל- שוקי111
-  הזדייןבסבלנות=ביבי רה"מ עד2029
  ע_הראל   1/12/17 10:35
תשפ"ט בס"ד לפחות (בסימן מעיכת אסכולת השיפוט הרקובה שנהייתה גן עדן לעדי שקר זוממים, והחלפתה במערכת משפט נקיה צודקת ומאמינה). §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אמנם כן, ביבי הזדיין בסבלנות
  מלכיהו שמלצר   2/01/20 08:43
עם רותי בר מפתח תקווה, ואח"כ רץ לספר לחברה בערוץ 1 כשכל עם ישרעל ישב בסלון והתפקע מצחוק....
כתוב תגובה ל- מלכיהו שמלצר
+
הטעייה
  דן החסכן   19/11/17 17:04
לא מתאים לכם ליפול בפח השקר והכזב. הרי לא הפסיקו התקשרות עם החברה שלו. הוא פשוט זז אחורנית ויהיה פרונטייר אחר אך כל המיליונים עבור הייעוץ ישולמו לחברה עימה צריך היה להפסיק התקשרות לאלתר!
כתוב תגובה ל- דן החסכן
+
אילנה דיין היא אמת לשעתה,שקרני
  גיל5   9/11/17 23:48
שקרנית עלובה שנזקקה לחבריה לגילדה כדי להיחלץ משקריה. שופט עליון(????)מהשמאל הקיצוני בדיוק כמוה המציא עבורה את המושג אמת לשעתה
כתוב תגובה ל- גיל5
-  לא סתם המציא,אחרי שההמצאה
  בני בנקר   11/11/17 20:30
השיגה את המטרה,הרכב מורחב של בג"ץ ביטל את ההמצאה המטומטמת שמילאה את תפקידה,אבל נשארנו עם ההבלים מבית מדרשו של הבג"ץ כמו: "מבחן הסבירות","מבחן המידתיות",רק לא ברור איך מודדים או קובעים אותם,בגרמים ? במטרים ? בקילוטון ? לפי המצב רוח של השופט באותו רגע ? לדעתי לפי הדעה הפוליטית של השופט.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
+
לא מדוייק
  הילוש   23/10/17 20:38
גם הדברים הללו של ראש. הממשלה הם חצי אמת, שהרי הגרמניים הכניסו סעיף להסכם שהוא יבוטל אם תתגלה שחיתות, הם כל כך מאמינים לראש הממשלה שלנו שאת האישור אינם מוכנים לקבל מהממשלה אלא רק. מהתביעה, שום דבר לא גמור ולא ירד למצולות , החקירה בעיצומה וימים יגידו
כתוב תגובה ל- הילוש
-  את טועה ומטעה
  את לא מדייקת   5/11/17 21:16
גרמניה לא הייתה מספקת עכשיו 3 צוללות אם הייתה סבורה שיש שחיתות . מה שגרמניה כבר רואה כאן העיתונאים והילוש לא רוצים לראות
מדוע איש אינו מודה שהצוללות הן צורך לאומי ממדרגה ראשונה היום בתקופה שמדינות כמו אירן וצפון קוראה מתקרבות ליצור פצצות גרעין אין צורך יותר חשוב מיצור צוללות מתאימות וזאת כל בר דעת מבין
דבריו של בוגי יעלון על התנגדותו ושאין צורך בצוללות רק מביישת רק את מי שאומר זאת
אבל כשרוצים להכפיש העובדות בכלל לא חשובות בדיוק כמו במקרה אלאור אזריה

חבל שיש מגיבים שממחזרים שוב ושוב את אותן השטויות בתקווה שאם יגידו אותן מספיק פעמים מישהו ישתכנע
כתוב תגובה ל- את לא מדייקת
+
תתבייש לך מנדלביט !!
  שוקי משעול   23/10/17 18:49
2017-10-23 תתבייש לך מנדלבליט אין לך עמוד שידרה , אף אחד לא מאמין לך יותר ..... תתפטר . וינשטיין הוליך אותך שולל ושי ניצן אוחז אותך במבושיך . על איזה עקרון יסוד של שוויון בפני החוק אתה מדבר ?? על איזה חקר אמת אתה בדיוק מדבר ? על טיוח פרשות רות דוד פרקליטת המחוז ואי העמדתה לדין ? על מכתבך ההזוי של החלטה אין החלטה שנשענת על משענת קנה רצוץ שקודמך ויינשטיין לא הספיק ליתן החלטה מנומקת ואתה מאמץ את החלטתו שלא ניתנה ? או על ההתעמרות וההתעללות של הפרקליטות ופרקליטת מחוז מושחתת רות דוד בגלל בצע כסף בשוקי משעול, ? על הכנסתי לכלא למאסר בפועל עם רוצחים ואנסים בגלל הרשעה זדונית ושקרית של מרמה -542 ש"ח החזר ביטוח והרס חיים רק בגלל שהעזתי לחשוף שחיתות של בכירי רשות המיסים ואתה נותן יד לכך ?? אתה לא ראוי לתפקידך- החלטותיך עלובות והזויות כמו סגירת התיק לפרקליטות המשקרות בפרשת חן קוגל והתיק של הדחת עדים ושיבוש משפט בפרשת אולמרט - נבות תל צור . שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק . יושרה לישראל - יחד נאבק בשחיתות​ Orna Ben Dor​ דיני נפשות
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
תתבייש לך מנדלביט !!
  שוקי משעול   23/10/17 18:27
2017-10-23 תתבייש לך מנדלבליט אין לך עמוד שידרה , אף אחד לא מאמין לך יותר ..... תתפטר . וינשטיין הוליך אותך שולל ושי ניצן אוחז אותך במבושיך . על איזה עקרון יסוד של שוויון בפני החוק אתה מדבר ?? על איזה חקר אמת אתה בדיוק מדבר ? על טיוח פרשות רות דוד פרקליטת המחוז ואי העמדתה לדין ? על מכתבך ההזוי של החלטה אין החלטה שנשענת על משענת קנה רצוץ שקודמך ויינשטיין לא הספיק ליתן החלטה מנומקת ואתה מאמץ את החלטתו שלא ניתנה ? או על ההתעמרות וההתעללות של הפרקליטות ופרקליטת מחוז מושחתת רות דוד בגלל בצע כסף בשוקי משעול, ? על הכנסתי לכלא למאסר בפועל עם רוצחים ואנסים בגלל הרשעה זדונית ושקרית של מרמה -542 ש"ח החזר ביטוח והרס חיים רק בגלל שהעזתי לחשוף שחיתות של בכירי רשות המיסים ואתה נותן יד לכך ?? אתה לא ראוי לתפקידך- החלטותיך עלובות והזויות כמו סגירת התיק לפרקליטות המשקרות בפרשת חן קוגל והתיק של הדחת עדים ושיבוש משפט בפרשת אולמרט - נבות תל צור . שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק . יושרה לישראל - יחד נאבק בשחיתות​ Orna Ben Dor​ דיני נפשות news1.co.il
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
ניצן היפוקריט ליצן .
  שוקי משעול   23/10/17 09:33
2017-10-23 ניצן ההיפוקריט : שי ניצן יא צבוע נכלולי וכזבן סדרתי , הירא אלוקים אתה ?? או שמא אתה משתמש בשמו כדי להצדיק נכלוליך וכזביך שכן איך תסביר את פחדיך מלחקור עד תום את פרשות רות דוד ? שוקי משעול חושף פרשות השחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
אנרכיה בחסות שופטי הבגצ
  מתי דוד   9/10/17 12:53
סכנה : אנרכיה בחסות שופטי הבגצ.
זו כותרת המאמר שפירסמתי בבלוג שלי באתר זה.
בעקבות פסק הדין של הבגצ בענין חופש הפגנות ללא מיגבלות,
ניתן יהיה אפשר מעתה להפגין מול בתיהם של משרתי ועובדי המדינה כמו : שופטים. שוטרים. מורים. רופאים. קצינים ונוספים
מציאות זו של חופש חופש חופש הפגנות ללא מיגבלות מובילה
לאנרכיה בחסות שופטי הבגצ.
חסידי שלטון החוק יהיו חייבים לתמוך ולהצדיק כל הפגנה .
כתוב תגובה ל- מתי דוד
+
נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר
  אזרח הגון   24/09/17 17:21
מאז בגין.והאספסוף השמאלי יכול להמשיך להתלהם ולנבוח כמו כלב נובח,העם חכם וברוך שפטרנו מהשמאל וההרס והחורבן שהביא את המדינה.אספסוף השמאל מתנהג כסומא עוצם עיניים לא רואה לא שומע,מעולם המצב של ישראל לא היה טוב יותר מכל הבחינות.אספסוף השמאל הוא מיעוט מבוטל שקולות נשמע ברמה ואם יעלו את אחוז החסימה,אספסוף השמאל ישאר בחוץ.
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
-  אולי אזרח הגון ואבל ראש ממשלה
  חיליק111   9/02/18 11:35
כתוב תגובה ל- חיליק111
-  כמה משלמים היום לטוקבקיסטים???
  חיליק111   29/12/17 10:59
כתוב תגובה ל- חיליק111
-  נתניהו - הגרוע בראשי הממשלה!
  עזרא מנצור   29/12/17 09:35
לא יעזרו הסיסמאות. לאחר עשר שנות שלטון ביבי, מה יש לנו? אלופי העוני במדינות המערב, שחיתות שמתחילה בראש ויורדת מטה, נאום מטומטם בקונגרס האמריקאי שרק הזיק למדינה... והעיקר - האיראנים (זוכרים, יש דבר כזה) יושבים על הגדרות! תודה לך ביבי על מנהיגות חסרת אחריות!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  עוד כסיל והביל...
  הפנתר   12/02/18 06:27
מנצור ההזוי אכול השנאה העצמית אתה יכול ללהג במילים נבובות כאוות נפשך אך לשמחתי תצטרך לסבול עוד שנים רבות את ביבי המנהיג האחד והיחיד.
כתוב תגובה ל- הפנתר
-  גם אני חשבתי כך עד שנודע
  באום   29/12/17 06:30
לי על פרשת המעילים היקרים, והתכשיט ששרה דרשה וקבלה בכוח בהסכמת בעלה.
כתוב תגובה ל- באום
-  אמי לא יודע אם אתה הגון???
  חתשואל   12/12/17 16:30
אבל מטומטם בוודאי וזה לא שייך לימין או שמאל....
כתוב תגובה ל- חתשואל
-  לאזרח ההגון,הגון כזה ואבדנו.
  ישראלי זועם   30/11/17 22:54
פיפי ואשתו נמאסו על כולנו ורק אספסוף גס ובלתי תרבותי מחזיק אותו בשלטון הנחמה היחידה היא כי גם הוא יעיף אותו לכל הרוחות והשדים כמו את צ'אוצ'סקו הרומני ומוסוליני האיטלקי. איך נפלה מ דינת ישראל בידי זבל שכזה????????????????????????????
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  ידיד י הישראלי לא רוצה...
  עזרא.כ   12/02/18 06:13
להשפיל אותך פה כמו שאתה מנסה להשפיל את ראש הממשלה היעיל והאמין שלנו מר בינימין נתניהו אולי בשבילך הוא ביבי כי אתם מכירים מהימים שהית קצין ביחידה מובחרת ואם לא אולי אתה מכיר אותו כשהוא היה באומות המאוחדות בתור שגריר או כשהוא היה שר החוץ אז תגיד יש לך בטח בעיות בחיים האישיים שלך ואתה בטח לא מוצלח אם אתה מרשה לעצמך להתבטא בצורה הזאת אז תעשה טובה חכה לבחירות הבאות ופשוט תבחר באנשים שאתה חושב שהם מתאימים מה אתה נסחף אחרי כל האנרכיסטים למינהם שלא מסוגלים לראות אדם מיקצועי מוכשר רהוט והכי חשוב כשאתה יושן מתחת לשמיכות שלך בלילה ראש הממשלה יושב עם כל אנשי הביטחון כדי להגן עליך ועלי אז תשתה מים מהים איך שאומרים ברפיח ותראה שהכול עובר תודה צדיק.
כתוב תגובה ל- עזרא.כ
-  חסר חינוך
  אניואפסיעוד   10/02/18 09:25
איך אתה מתבטא יא פרא אדם טינופת חסר יראת כבוד!!! היכן גודלת? בבית בושת? איך יוצאת לך צואה מהפה?! ביוב אנושי. תלמד לעשות כבוד לנתניהו. חלאה!
כתוב תגובה ל- אניואפסיעוד
-  הכי מושחת היה שימעון פרס
  כנניהו המיסר   28/12/17 10:07
המדהים בשמאל הצבוע זה חוסר המודעות. מה שנתניהו לא מעז לעשות בהיחבא שמעון פרס עשה ברבים. ראש המפלגה הגדולה שלהם שתק בחקירות - והשני היה במעצר בית ועדיין הם מדברים על נתניהו. את נתניהח בודקים בזכוכית מגדלת מאז שהתחיל להנהיג את הימין. אגב, זו הסיבה שהם שונאים אותו. לא שחיתות ולא נעליים. אריאל שרון "הקצב של סברא ושתילה" הפך להיות סבא חביב ומתוק ברג שהפך את עורו ורמז על גירוש יהודים. אגב כשהם מכנים את נתניהו בשמות גנאי, כדאי שיחשבו אם זה מכובד לקרוא לשמעון פרס - שימון שרץ, או ליצחק רבין - השיכור. צבועים נוכלים.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
-  אכן
  משה כרמל   2/02/18 13:12
כתוב תגובה ל- משה כרמל
-  ן98יט07פ
  ןוטטכ   17/01/18 18:32
לן76א76א5גק46
כתוב תגובה ל- ןוטטכ
-  כמה משלמים עברו התגוביות
  ד.ה   20/11/17 07:01
התומכות כל כך בראש הממשלה-ברור שאלו מגיבים בשכר. אז הנה אחת בחינם-מעולם לא היה ראש ממשלה מושחת כמו נתניהו שנהנה מתמיכה של מפלגת האספסוף הקרויה גם ליכוד.יום יום מספקת המפלגה הנאלחת הזו שלל הוכחות למי שהיא ביטון אמסלם מירי רגב ואורן חזן הם רק המיץ של הזבל
כתוב תגובה ל- ד.ה
-  תשובה
  סינדרלה   14/02/18 12:26
מעניין שבשמאל הכל בשכר קשה לכם לקבל שהעם רואה את העשייה הטובה והמצוינת של מר נתניהו אם אפתח פה את כל שחיתות השמאל לדורותיה היריעה תהא קצרה מלהכיל אז טול קורה מעיניך
כתוב תגובה ל- סינדרלה
-  אספסוף
  medan66@gmail.com   13/02/18 16:13
אז אני אחד מהאספסוף, מנשקי המזוזות שלא מסתתר מאחורי ראשי תיבות, שלא מקבל כסף מאף אחד, כמו כל השאר, ואומר לך שאתה חתיכת גזען שפל, ןתמשיך להתפוצץ ולקלל עוד 7 שנים, אז יסיים נתניהו ראש הממשלה גם שלך, את כהונתו האחרונה, אלא אפ ישונה החוק החדש. מאחל לך ולחבריך הגזענים והשקרנים שנים רבות של איחולים, מכיוון שלא תהיו בשילטון לפחות עוד 50 שנים. זה מגיע לכם, ובצדק.
כתוב תגובה ל- medan66@gmail.com
-  אין הגמל רואה את דבשתו
  דבשת   12/02/18 09:46
או על ראש הגנב בוער הכובע
כתוב תגובה ל- דבשת
-  היית טיפש ותישאר טיפש
  מתיתיהו..   24/01/18 08:56
אני לא צריך דישלמו לי להגיד האמת
כתוב תגובה ל- מתיתיהו..
-  ברור שמדובר בטוקבקיסטים בשכר
  ‫חנוך הראל‬‎   27/12/17 16:58
גם בקלפי משלמים לנו ולכם אין את זה, תהגר לברלין אין לך כאן עתיד השלטון לא יתחלף במאה הקרובה.
כתוב תגובה ל- ‫חנוך הראל‬‎
-  לךכפרה ד.ה>עלרגלי ביטןאמסלםרגב
  ע_הראל   25/11/17 21:33
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אין אף מנהיג בישראל אשר יכול
  אין אלטרנטיבה   11/11/17 05:49
לשמש מחליפו של נתניהו. עם כל מגרעותיו (הססנות, מורא מן השמאל והגויים, מינוי שמאלנים במשרות בכירות, אהבת ממון) אין לו תחליף. הוא מוכשר, נואם משובח, מסביר עולמי, איש כלכלה, יודע להתנהל עם שועי העולם). לא גבאי, לא ברק, לא לבני, לא הרצוג, לא היהיר לפיד, לא סער ועוד כמה - אף אחד מאלה אינו משתווה לנתניהו.
כתוב תגובה ל- אין אלטרנטיבה
-  נתניהו זה ראש ממשלה אדיר !
  רון ה.   10/11/17 13:42
למעשה למעט בן גוריון ביבי השיג הכי הרבה הישגים בתחומים הכי משמעותיים:

1. התפלת מי הים, 5 מתקנים, רק שחררו את המושכות והם מייצרים מים לפעמיים ישראל !

2. הקמת הגדר בגבול הדרומי למניעת הסתננות מהגרי העבודה מאפריקה, לא פליטים ולא נעליים - מסתנני עבודה !

3. רכישת 50 מטוסי F-35, אין יותר עצמאות מזה על מנת לתקוף את כול חולי הרוח מאיראן, עיראק וסוריה, לא צריך יותר !

4. רכישת 9 צוללות מגרמניה, כולן חמושות בנשק גרעיני, שאפו עלייך ביבי ולא מעניין אותי בכלל השמפניה הוורודה, הסיגרים ב 100$ יחידה, יגאל עמדי, מולכו ושאר הבולשיט הרגיל של השמאל המטורף, " לא יהיה כלום כי אין כלום " !

5. עצמאות אנרגטית בזכות הפיתוח של מאגרי הגז, תמר ולוויתן, זה לא היה קורה לולא ביבי, לא היה מתממש !

6. מניעת משבר כלכלי אדיר אותו חווים כמעט כול מדינות העולם המערבי עקב הדפסת כסף היסטרית, מי האחראי ? ביב שלנו !

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  אין
  כריש   5/12/17 18:31
אתה מה זה צודק .השמאל הקיצוני לא יכול לו אז הוא מטרטר אותו בחקירות לפגוע לו בהישגיו האדירים .הראש ממשלה הכי מצויין שהיה עד כה שיהיה בריא וחזק. כל מה שמקשקשים עליו זה ישאר בגדר פייק ניוז כה לחי נתניהו .רק חבל שהוא לא קצת אגריסיבי ושיראה מי שולט .ולא כל 1 ישבש את חייו ומכן את חיי ישראל יש בחירות תצביעו .לא לפייק היוז
כתוב תגובה ל- כריש
-  בנימין נתניהו ראש הממשלה שלי
  tal tal   10/11/17 08:22
מסכימה לכל מילה שכתבת. מדינת ישראל משגשגת הן מבחינה מדינית , ביטחונית וכלכלית. השמאל ההזוי לא מתמודד עם הכשלון שלו ומנסה בדרכים לא דמוקרטיות להכפיש ולהפיל ראש ממשלה .הם נובחים אבל צעקתם נופלת על חרשים. בבחירות הבאות בנימין נתניהו יהיה שוב ראש הממשלה לשמחת רובנו.
כתוב תגובה ל- tal tal
+
זה ברור כשמש.
  7_7_7.   21/09/17 10:09
זה ברור כשמש שרודפים לשווא את משפחת נתניהו אבל זה גם ברור כשמש שאם נתניהו היה עושה את מעשה שרון המושחת והמושתן כלומר הולך לגרש יהודים מבתיהם כמו שעשה שרון המושחת והמושתן בזמנו אז גם נתניהו היה הופך לאתרוג בתשקורת השמאלנית שלנו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
+
מישהו מגן עליו
  אוראל אייל   18/09/17 18:03
ולא מישהו אחד אלא תקשורת משטרה בית משפט השילוש הלא קדוש.שכולו שקר,וחמס.מי יכול לתת אמון היום בבית משפט?מני נפתלי נהייה יקיר המדינה.שקרן מועד ועלוב. החלומות הרטובים להעיף את נתניהו לא נותנים להם מנוח.מילה אחת טובה הם לא מוצאים מפעם לפעם לכתוב.הוא שם את ישראל מל נמפה.
כתוב תגובה ל- אוראל אייל
+
מישהו מגן עליו
  אוראל אייל   18/09/17 18:03
ולא מישהו אחד אלא תקשורת משטרה בית משפט השילוש הלא קדוש.שכולו שקר,וחמס.מי יכול לתת אמון היום בבית משפט?מני נפתלי נהייה יקיר המדינה.שקרן מועד ועלוב. החלומות הרטובים להעיף את נתניהו לא נותנים להם מנוח.מילה אחת טובה הם לא מוצאים מפעם לפעם לכתוב.הוא שם את ישראל מל נמפה.
כתוב תגובה ל- אוראל אייל
+
ההתבהמות והבגידה
  yuossuf   9/09/17 08:00
אכן,משהועלו הדברים,אפילו מהשפעות אידי השמפניות והסיגרים החלה לנצנץ התובנה שהחגיגה נגמרת. זאת אולי ההוכחה הניצחת שהטענות וההאשמות נכונות. היועץ מטעם,החל בתשלום מחויבותו למינויו. ההתבהמות וההטעיה כאילו הדברים לא בענין הציבורי,כאילו זוטות אלה ורק ממליונים גניבה הופכת לענין ציבורי,ובגידה בערכי משפט וצדק בסיסיים צצים ועולים .האם הכיפה של היועץ לא תרעד ביום הכיפורים הקרוב בנסיונו לכפר על העוונות הנוראיים המתגלים כיום אצלו ויתר התומכים -מכניעה או מדעת להחלטותיו??? האם דעתו היא המשפט האמיתי ולא עמידה בפני בית המשפט בבואו לבחון ולהחליט כמתחייב ולא כאשר מסננת היועץ מורידה הדברים מתחת לשטיח או ישבנה של קאיה טרום הגעתם???
כתוב תגובה ל- yuossuf
+
גם לאוכל עכשיו נכנסים להם!
  מיטל   8/09/17 18:02
פשוט גועל נפש תרדו כבר מהמשפחה, כמה אוכל היא הזמינה כמה גלידה היא אכלה. תשחררו כבר!
כתוב תגובה ל- מיטל
+
מדבר שקר תרחקו
  רחובות   8/09/17 07:19
כתוב תגובה ל- רחובות
+
מדבר שקר תרחקו
  רחובות   7/09/17 21:50
כתוב תגובה ל- רחובות
+
מזכיר את רצח אסף שטיירמן ז"ל
  במבה   3/09/17 19:43
בשעתו נרצח בכפר סבא הנער אסף שטיירמן ז"ל. רצח ללא מניע, סתם כך. הרוצח היה בחור בשם רועי וסייעו לו שתי בחורות אחת מהן ליהי גלוזמן (אחיינית של נורית גלרון) כדי להוריד ממנה סכנת כלא כפי שהגיע לה הפכו אותה לעדת מדינה למרות שהייתה הודאת נאשם וכך היא יצאה נקיה מאשמת שותפות ברצח. כשרוצים אפשר..
כתוב תגובה ל- במבה
+
ההחלטה, כצפוי ממערכת המונע מש
  קורןנאוה טבריה   3/09/17 18:04
משנאת רה"מ, אבוי לנו.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  כלא או גלות בטבריה שרה ענתה
  טיבריוס   7/09/17 22:50
איכס טבריה מגעילה עם אנשים מבחילים אני רוצה כלא
כתוב תגובה ל- טיבריוס
+
בן ארי
  יהודה   30/08/17 07:09
נכון אדון בן ארי אתה צריך לפחד.כי בוזי הרצוג היה בחקירה ופואד בן אליעזר.אה..נזכרתי אישתו של ברק גם נחקרה.אז באמת שלא ייפגעו בך.
כתוב תגובה ל- יהודה
+
בן ארי , אני פוחד עליך ,
  רואה רע   29/08/17 23:21
מאחר והפכנו למדינה עבריינית של אנשי ציבור ואת נלחמת בהם אני פוחד עליך כי אנשים כמוך , חשופים לחיסול ע"י אותם עבריינים או שליחים שלהם ,
כתוב תגובה ל- רואה רע
+
שחיתות " מכת מדינה "
  שוקי משעול   20/08/17 10:03
2017-08-19 מצטער חברים , התקשורת לרבות גיא רולניק במאמרו האחרון וגם חלק מהמפגינים עסקנים פוליטים , פוליטיקאים ועמותות שמנסים לתפוס "טרמפ" על המחאה חוטאים לאמת ולמטרות המאבק הציבורי הצודק נגד השחיתות הממסדית שהפכה " מכת מדינה " ואסון לאומי, לא פחות !!! . ההפגנות החלו בעקבות הסדרה " דיני נפשות " של אורנה בן דור , חשיפת פרשת גל בק ז"ל ולאור טיוח פרשות השחיתות ברשות המיסים , סגירת התיקים לאיתן רוב מנהל רשות המיסים דאז וסגירת התיק לרות דוד פרקליטת המחוז שהפעילה מכונת שחיתות משומנת במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט בישראל יחד עם רונאל פישר וערן מלכה . ההפגנות החלו בלי ביבי וגם בלי מני נפתלי שהצטרף ומינף אותם מאוחר יותר , ההפגנות החלו ביוזמת הקבוצות " להיאבק בשחיתות רפי רותם " ושוקי משעול ואח"כ הצטרפו קבוצת " בני חורין " . ההפגנות שהיו מצומצמות במפגינים החלו בכלל אצל וינשטיין היועמ"ש לשעבר ,אח"כ בביתו של שי ניצן פרקליט המדינה , בביתה של רות דוד בהרצליה ורק אח"כ מתחת למרפסת של מנדלבליט היועמ"ש בפ"ת שכיכר גורן הפכה לסמל המאבק , נכון שההפגנות תפסו תאוצה לאור פרשיות נתניהו . עדיין , נתניהו הוא חלק מהשחיתות הוא לא כל השחיתות ......!! כל אמירה אחרת וניסיון לשים את נתניהו במרכז ההפגנות חוטא לאמת ולמטרות האמיתיות של המאבק שהחלו בגלל חוסר האמון במערכת החוק והמשפט שגילו ומגלים ריפיון נוראי במאבק בשחיתות הממסדית והשלטונית במדינת ישראל . השחיתות הפכה ל "מכת מדינה" וכדי להלחם בה צריך להפעיל תקנות לשעת חירום וזאת מטרת מאבקנו . נתניהו עצמו ישפט כמו כולם בראי השחיתות . תודה לכולם שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת החוק והמשפט .
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
-  למה לא שמענו שההפגנות
  רררררר   24/08/17 10:46
נגד רות דוד נגד הפרקליטות. נגד כל מי שציינת. אני לא שמעתי בכלל שההפגנות ב-פ"ת היו חוץ מלנגח את ראש הממשלה. (ע"ע התקשורת האלקטרונית) וכמה הפגנות אתה עשית שהיו כל יום בפריים טיים ? אתה חושב שמישהו בקומות העליונות ( תקשורת, פוליטיקאים שמאלנים, פרקליטות. בתי משפט) משתין עליך ?
כתוב תגובה ל- רררררר
+
פורעי חוק - הזוג מהגיהינום!
  עזרא מנצור   19/08/17 22:40
פתאום, מני נפתלי ואלדד יניב הם פורעי חוק... ברחוב בלפור נמצא הזוג מהגיהינום שהם פורעי החוק ואותם צריך לעצור עד למשפט.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  איפוא היית כשהחבר שלך פרס
  ירדנה   13/02/18 06:50
המושחת של המדינה היה החבר שלך שמעהון פרס ודליה איציק ופואד ועוד ועוד ..פרס חגג חגיגות במליונים על חשבון משלם המיסים ...איפוא אתה וחברך הייתם כשרבין שתה על חשבונינו ארגזי ויסקי שקבוע היו מתחת שולחנו ועישן בשרשרת .נתניהו צדיק הדור לעומת כל חבריך מהשמאל ותפנים טוב טוב נתניהו יהיה פה איתנו עד 2030 ואתם תציגו כחלופה לנתניהו את שקרן המושחת מצביע הליכוד לשעבר אבי גבאי שיצא עם 52 מליון מבזק כסף שלנו משלמי המיסים או אולי לפיד הנוכל שרצה תואר דוקטור ללא בגרות אפילו
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
נתניהו
  מירי   17/08/17 22:15
ככל תעלול עקש ומנופח כו ירבה ןיגדל מ 30 מנדתים יעלה ל 40 ++
כתוב תגובה ל- מירי
+
המפגינים מהשמאל נגד הדמוקרטיה
  דורון.צ   16/08/17 20:08
זו ההגדרה האמיתית. אין אח ורע להפגנה כזו. אבל אנו נדבר בקלפי על אפם וחמתם של האנרכיסטים מהשמאל בעידוד בזוי של התשקורת הצבועה שמגלגלת עיניים לשמיים... כאשר מדובר בשמאל.. ולא דוברת אמת!!! ראו- אמנון "מסיתוביץ" מערוץ 2 שנחשף בקלילות...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
  הילוש   6/08/17 14:45
האמנם זו החקירה? זה בנוסף לחשמלאי שהועסק למרות איסור ולא עם אחת בקיסריה, זה מטפלת לאבא שלה , זה ארוחות ממלונות כאשר יש מבשלת בבית, זה ניפוח מספר הסועדים על מנת לקבל מימון מעבר לרשות, בקיצור זו מערכת שלמה שפעלה בראשות הגברת לממון הוצאותיהם הפרטיות, לזוג קשה להוציא כסף מכיסם ולכן פועלים בכל דרך אפשרית להשיג זאת מהמדינה, אם רק עזרא תסייג יפתח את פיו אין ספק שמה שידוע היום הוא כלום לעומת מה שהתרחש באמת, יואב יצחק מתגלה בשיא עלבונו בהתרפסות בפני משפחת הקיסרים , איפה יואב יצחק של ימי אולמרט?
כתוב תגובה ל- הילוש
+
שרה נתניהו סליחה ומחילה
  מבשרת   6/08/17 12:06
אני מבקשת סליחה ומחילה מאשת ראש הממשלה, שכך נוהגים בה, אני מבקשת סליחה ומחילה משרה נתניהו שאין לנו את היכולת והכוח להגן עליה מפני מערכת חוק שנוהגת בה בערלות לב. מי דייתן ותזכו את ומר נתניהו להוכיח שכל העלילות הם שקר ובדיה , וכך תגאלו מאותם ייסורים של השמאל והאליטה המשוחתת השולטת עד היום בישראל .
כתוב תגובה ל- מבשרת
-  מבשרת תמימה
  מבשר   30/08/17 09:28
למעשה צריך לקרוא לך מבשרת טפשה!!!!!
כתוב תגובה ל- מבשר
-  איפה המיליונים בכיכר-"תחריר"
  יעקב יעקב   7/08/17 21:26
הם לא יודו בטעות-לעולם-- לעולם לא יגידו שטעינו--יגישו טביעה מכל הבא ליד- חדרו למשטרה לפרקליטות ולבתי המשפט- -תראו מה קורה כאן--זה לא חקירות זה רדיפות-מדע בידיוני אשליות פרובקציות והרבה שקרים -מערבבים הכל בכל את הקודש בחול ואת הנשגב בנתעב בהשגחת הפסיכיאטר היועץ האדום כדם -צאו בהמוניכם לכיכרות זה לא רק נתניהו ומשפחתו זה המיליונים שהלכו אחריו הכאב הוא לא רק שלו הכאב הוא של כולנו-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
-  הנירדפים
  אנא יהודי   6/08/17 22:22
כל החקירות נגד בנימין ושרה נתניהו שקרים הבל ורעות רוח בשיתוף המשטרה הפרקליטות התקשורת והשופטים המושחתים
כתוב תגובה ל- אנא יהודי
+
הוא צדיק יסוד עולם ,
  הוא זכאי   27/04/17 08:27
כתוב תגובה ל- הוא זכאי
+
ארוח
  ע.   22/04/17 22:32
בסד לאדם חובה וזכות לארח את הוריו וילדיו בביתו לכאורה גם ילדים בגירים הינם אורחים כל אדם במתב זה יכול לארח את הוריו האם ראש ממשלהאו אשתו לא יכולים לעשות זאת הענין הכספי הרי גם צרכים פרטיים אוכל וכו של משפחת ראש ממשלה/נשיא/שגריר וכו ממומנים מהמדינה זו החלטת הכנסת, שתשנה החלטתה יועמ נותנת חוות דעת שזו הבנת החוק
כתוב תגובה ל- ע.
+
יואב צבוע יצחק
  מונדי   22/04/17 19:28
יואב תחליט אם אתה עיתונאי או עו"ד של משפחת נתניהו.המשפחה הזו מתנהגת בצורה מבישה בלי שום קשר לעבירות פליליות ומן הראוי שתפתח את העניים.
כתוב תגובה ל- מונדי
-  יואב מגן על האמת מהאספסוף
  דן ה   8/09/17 19:23
אתה חלק מהאספסוף הזועם שרוצה לתלות את רה"מ בכיכר העיר בחסות תשקורת מגמתית שמנסה להחליף את השלטון בדרכים לא דמוקרטיות .
כתוב תגובה ל- דן ה
-  חוצפה ,תן דוגמא אחת להתנהגות מ
  ירדנה   16/08/17 22:58
די להסתה ועלילות נגד נתניהו מעולם לא ראית את שרה עונה למשמיצה ששופכים את דמה ...מעולם לא ראית את נתניהו עונה בשפה תגרנית או מלוכלכת או מקלל כמו אלו המעלילים עליו עלילות ...אתה מצטט שרים והסתה של תקשורת מגעילה ושקרנית .כשאתה אומר התנהגות מבישה אנא תביא דוגמאות ואל תסית נגד אנשים סתם
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  חוצפה ? של מי?
  הילוש   23/08/17 12:44
פסקי הדין בפרשת מני נפתלי וגיא אליהו לא מספיקים כדי שתביני מי האישה הזו? תיק המעונות לא מבחיל אותך? כל הסיפורים על הנעשה בבית בבלפור מצוצים מהאצבע? ברור שיש כאן בעיה עם אישה ״ מטורללת״ שמובילה את בעלה ומנהלת במקומו את המדינה, מציעה לך לפשפש בכתובים ולבדוק מה בעלה הראשון כתב עלי ולמה מיהרו לשלם לו שלא יפרסם ספר!!
כתוב תגובה ל- הילוש
-  יש דוגמאות
  שאול א.   17/08/17 17:24
התנהגות מבישה היא: מימון גלידה על חשבון הקופה הציבורית; קבלת מתנות בשווי מאות אלפי שקלים שאף אדם נורמלי לא מקבל,אלמלא הוא ראש ממשלה שדורש מתנות. קראי בבקשה גם את פסק הדין בעניין מני נפתלי ואחרים לגבי שרה. אפשר לתמוך פוליטית בנתניהו, לא צריך להצדיק את הנהנתנות שלו ושל משפחתו. מותר לצדד בפוליטיקאי, לא צריך להיות חסיד שוטה שלו. האם בגין או שמיר התנהגו כך?! ברור שלא. אז מדוע הוא לא יכול להיות צנוע? וגם אם הוא נהנתן, אולי זכותו. אז שיעשה זאת על חשבונו ולא על חשבון הקופה הציבורית ו/או "חברים".
כתוב תגובה ל- שאול א.
-  מי המציא את הכינוי "נהנתנות"
  אילנה שניאור   30/08/17 02:08
היכן נתניהו נהנה מנהנתנות ? כשהוא עובד 24/7 360 יום......או כשהוא טס לפגישות עבודה כדי לשווק את מדינת ישראל לטובת אזרחיה ? או אולי כשהוא אוכל גלידה בביתו , או אוכל בחמגשית ממסעדת פועלים עממית מפגש האש ? זה נהנתנות כשל אזרח או פוליטקאי יכול לצאת לשבת לגלידה או למסעדה טובה ! יש אזרחים טמבלים במדינה שהקנאה בראש הממשלה הכי מוצלח שקם למדינת ישראל מוציא אותם מדעתם , עד כדי שיגעון שהם "נוגעים" אפילו בקקי של קאייה הכלבה המלכה !
כתוב תגובה ל- אילנה שניאור
-  אילנה שניאור, זה שהמנופאוזה
  ברטה שלזינגר   15/02/20 12:33
התחילה אצלך בגיל צעיר, לא סיבה לכתוב שטויות. האם יש בכל העולם ראש ממשלה ורעייתו החולנית, הנהנים כל כך ממנעמי השלטון? מה עם המטוס שעלה עד עכשיו 820,000,000 דולר, ועדיין לא המריא?
כתוב תגובה ל- ברטה שלזינגר
-  אילנה שניאור, בן דודך אמיר
  גדעון לבטוב   1/02/20 09:58
שניאור מחזיק בדעה שונה משלך...
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
-  ביביהו ושרלה זוג סחטנים
  קוקלה   9/09/17 00:10
זה ראש הממשלה שהוא אסונה של מדינת ישראל. וככל שזמן כהונתו יתקצר כך ייטב למדינת ישראל ולאזרחיה הישרים.
כתוב תגובה ל- קוקלה
-  על 52000000 לגבאי שמעת??
  דורון.צ   29/08/17 23:29
על 36000000 חובות בקדימה שהשאירה ליבני וברחה על 10000000 ליום הולדת של פרס... איש צח שכמותך...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  התנהגות מבישה אינה פלילית
  שאול א.   16/08/17 18:18
זה מה שיואב יצחק אומר פעם אחר פעם. הוא לא הדובר של משפחת נתניהו, אלא אומר שבפן הפלילי אין כלום. בפן הציבורי יש בחירות בישראל. סלקו אותו דרך בחירות. את זה אומר גם נתניהו בעצמו. האם "עיתונאי" הוא רק מהסוג של חפיף דרוקר או אברמוביץ? נו, באמת, תתבגר כבר. מה בדיוק הטענה שלך?
כתוב תגובה ל- שאול א.
-  ברור!אם יואב יצחק לא רומס את
  איילה   11/08/17 13:54
ביבי,אז הוא לא עיתונאי! אייך יכול להיות בישראל עיתונאי שלא רומס את ביבי ודורס את שרה? עיתונאי שלא מפשפש בחרא של קאיה?שלא זועם על החמגשיות?אויויוי... נפנה לאגודת העיתונאים....😜 סופסוף עיתונאי אמיתי,אבל בארץ זה בלתי אפשרי!
כתוב תגובה ל- איילה
-  גם פינטו היה צדיק ?
  ארי כספי   8/09/17 08:06
צר לי. אבל הפעם אפילו ישראל היום כבר לא יוצא להגנת הזוג המלכותי. ואני אומר זאת כאחד שאפילו התפתה יותר מפעם להצביע עבור...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
-  עוד צבוע בשרות השמאל
  yrevach   6/08/17 12:49
לפי דעתך המעוותת יואב יצחק צבוע! היות שיש לו דיעה שונה מהדיעה "של כנופיית שלטון החוק" ומי שחושב אחרת על ביבי הוא צבוע!
כתוב תגובה ל- yrevach
-  הימין גאון
  שאוהב לחשוב   8/09/17 12:03
לא משנה מה ומי מסכים לא מסכים....אם זה לא בשירות הוד מעלתם אז ישר שמאל ובוגד גם אם הוא מרכז או ימין ורוצה מנהיגות לא מושחתת....אנשים כמוך מגעילים אותי
כתוב תגובה ל- שאוהב לחשוב
-  "מרכז או ימין" עלק
  הקרן חדשה   8/09/17 18:45
מהנחיות הקרן החדשה לישראל לטוקבקיסטים מטעמה: הכו בנתניהו והחלישו את מדינת היהודים. לא משנה על מה כותבים - תמיד תאשימו את ביבי. והכי טוב - תתחזו לאנשי ימין כשאתם עושים את זה (כדי שהימנים הטיפשים לא יבינו שאתם פועלים מטעם יריבי נתניהו).
כתוב תגובה ל- הקרן חדשה
+
יואב צבוע יצחק
  מונדי   22/04/17 19:28
יואב תחליט אם אתה עיתונאי או עו"ד של משפחת נתניהו.המשפחה הזו מתנהגת בצורה מבישה בלי שום קשר לעבירות פליליות ומן הראוי שתפתח את העניים.
כתוב תגובה ל- מונדי
-  משפחת נתניהו,
  גוטליב   19/10/17 18:31
"משפחת נתניהו,משפחה לתפארת מדינת ישראל"..כך כתב בספרו "לך עם האנשים "..שמעון פרס ז"ל..שכידוע לא היה ליכודניק..אני מסכים איתו עם כל מילה, נתניהו לדעתי, הוא ראש הממשלה ,הטוב ביותר,והישר ביותר ב..40 השנים האחרונות..המדינה פורחת משגשגת..בכלכלה..ברפואה....האבטלה שואפת לאפס..האינפלציה שואפת לאפס..300,000 מכוניות חדשות עלו על הכביש..7,7 מליון ישראלים טסו לחו"ל..תתחדשו..ותהנו..במדד האושר.מדינת ישראל במקום הראשון..באריכות הימים ישראל במקום הראשון..אחי בארה"ב..משלם..למשפחתו 3800 דולר בחודש..קופ"ח.. אנחנו מצויינים בהייטק..חברות טכנולוגיות שלנו מבוקשות בכל העולם..גם בסין..נתניהו, הצעיד את המדינה להיות מעצמה..בזכות כל מה שמניתי..נתניהו הכי מתאים להיות ראש ממשלה !! היתר אלה עלילות דם..פוליטיות של השמאל נגדו .
כתוב תגובה ל- גוטליב
-  מונדי, יקירי ספר לנו על פרס, ר
  דורון.צ   16/08/17 20:13
ויורשיהם ברק??, גבאי מי??, לפיד?? ציפורע ליבני?? פואד בן אליעזר?? על ימי הולדת...על מעטפות.. על שיפוצים... על פיצויים(52 מיליון על שנתיים לגבאי.. שמעת??) או שאולי לא היית באיזור..?? על תעודות בגרות שלא הוציאו... ועל נטישת מפלגות בחובות מפליגים.. ולא הגענו לסאחח טריף .. ואשכנזי... ואברום בורג.. למה לא יצאת לרחובות... עלובי נפש...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  המפלגה האדומה רוצה לחזור לשלטו
  lavi0305@013net.net   31/08/17 17:57
האמת העגומה...........
כתוב תגובה ל- lavi0305@013net.net
-  יש אי סדרים תמיד. בכל מקום
  תתבייש.   25/08/17 16:03
ובכל שלטון. העניין הוא הכמויות! לא יעלה על הדעת שארץ ישראל הפכה לתוהו ובוהו בכל מקום וסקטור ששמים עליו את האצבע כשמעולם ובכל שלטון מאז קום המדינה דבר כזה לא היה! מי אתה שתצעק פה מילים כמו שמאל או כל מיני שמות מצחיקים אחרים! כדי להגן על האינטרסים שלך עצמך! ולא על מדינת ישראל! כ ד מ ו ק ר ט י ה שתפקידה העיקרי לדאוג לתושביה כנדרש. ממתי ליכוד זו מפלגה דיקטטורית שגורמת רק לכאוס ולחורבן בכל נושא טוב קיים , בכל נושא, אבל בכל נושא שתשים עליו אצבע. ליכוד זה בגין ז'בוטינסקי שזהו לא דומה ולו במקצת לליכוד של היום ששמו היה צריך להיקרא בישראל - מפלגת האסון.! שקברה את ישראל היפה שהיתה לנו!
כתוב תגובה ל- תתבייש.
-  בוא נדבר על כמויות...שכחן שכמו
  דורון.צ   31/08/17 21:17
אבי גבאי 52000000 פיצויים!! על מה בדיוק?? ציפורע ליבני 36000000 חובות בקדימה... שמעון פרס 62000000 הוצאות יומולדת... בוזון הרצוג מאות מיליונים בעמותות... גבי אשכנזי עשה פוטש לרמטכל ולשר ביטחון והפיץ מסמך מזוייף כמויות?? ישפטו הקוראים... ואני??? אני באמת דורש פיצויים מהשמאל על שאני נדרש לנקוב בשמותיהם של אנשים קטנים!!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  קשה לך לשמוע את האמת כי
  alice   6/08/17 11:49
אינה תואמת לכזבים שאתה הואכלת בהם שנים. וכשיש עיתונאי ישר והגון - אתם מדביקים לו כינויים נלוזים כאלה שהוזכרו בתגובה שלך. טול קורה מבין עיניך!!!
כתוב תגובה ל- alice
+
אם יוגש כתב אישום נגד משפחת נת
  קירשטיין משה   22/04/17 13:04
בנימין נתניהו ראש הממשלה או שרה נתניהו יגישו בקשה לעיכוב הליכים ליועץ המשפטי לממשלה אם תחליט פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד שרה או נגד בנימין נתניהו . פנויה לפניהם הדרך להגיש ליועץ המשפטי לממשלה בקשה לעיכוב הליכים . בקשה לעיכוב הליכים היא בקשה שאומרת את דברה באופן ברור חבל לבזבז כספי ציבור ולנהל משפט בהליך פלילי שאין בו כלום ולא אוחז מים ,הליך שאין בו ענין לציבור שיגרום למטלות מיותרות . במילים אחרות המשטרה והפרקליטות טיפסו על עץ גבוה ואתה היועץ המשפטי לממשלה מוסמך להוריד אותם מהעץ ותביא בחשבון שיתכן לכאורה שכתב האישום הוגש נגד משפחת נתניהו מתוך שיקולים זרים ופסולים רק במטרה לעזור לאלו שניהלו את התיק שיתפרסמו בתקשורת על חשבון ראש הממשלה בנימין והרי ברור שאם הפרקליט שינהל את התיק ידע שאם לא יצליח להרשיע את שרה או את ראש הממשלה נתניהו יפוטר לאלתר יחשוב הפרקליט מאה פעם ויותר אם להיכנס בשערי בית המשפט בשיטת המצליח ולנסות למכור זיבולי מוח לוקשים. כך לדעתי ינהגו שרה ובנימין נתניהו אם תוגש נגדם תביעה בהליך פלילי . אם יסכים היועץ המשפטי לממשלה לקבל את הטיעונים בבקשה לעיכוב הליכים ( מחיקת התיק ) רשאי היועץ המשפטי לממשלה לבטל את התיק או להגיע להסדר של שעות בעבודה למען הציבור . החל משעה שהגיעו הצדדים להסדר לאור הבקשה לעיכוב הליכים במילים אחרות התיק יסגר לצמיתות ללא כל רישום פלילי אחרי כשנה אם לא נעברה עבירה בתקופה האמורה . משה קירשטיין רמת - גן
כתוב תגובה ל- קירשטיין משה
+
צדיק בדורו
  yor   12/01/17 10:54
על נח נאמר "איש צדיק בדורו" אמרו חז"ל אילו היה בדורות אחרים לא היה נחשב הנמשל ידוע לכולכם . חברי נכנסת כולם הם "הנוסע המתמיד", לא חס וחלילה על חשבונם המזמין לעטר פורום או ועידה משלם עבור הנסיעה המלון ואני ואתה משלמים את המשכורת השוטפת לנפקד כאילו התייצב לכנסת שלא לדבר על חופשות של חצי שנה של חגים ואחרי החגים וכמובן החופש הגדול ,עוזרים ,לוביסטים ,פקידות.כל הסכומים שהם מצטברים עולים יותר מכמה בקבוקי השמפניה או סיגרים. כל אחד מכם מתחנף באיזה מקום לרופא לשכנה לאינסטלטור העקר שיהיה טוב. יצא המרצע מהשק עכשיו כולם יודעים מי ארגן את התזמורת ולמה. אתם קבעתם את הנורמה וזאת התוצאה.תאבי שלטון רודפי בצע "קיבינימאט". דפדפו בגוגל וקראו בעיניים פקוחות מה נאמר על אינטליגנציה של נתניהו ,יום אבל יהיה אם יוותר,כסף לא חסר לו ויכול לחיות את שארית ימיו בשקט ובבטחה. אוהב עם ישראל וארץ ישראל,משפחה שלא הכזיבה.
כתוב תגובה ל- yor
-  יש לך את זה ביותר מלקק ?
  האינטלגנציה חח BB   4/02/17 15:42
כתוב תגובה ל- האינטלגנציה חח BB
-  חחח אותך לא איכזבה אבל איכזבה
  תה ירוק   28/01/17 11:40
מדינה שלמה החל מהאב אדם כושל בכל ולא מוסרי ,האם נו טוב מה נגיד עליה שלא נאמר,וגם הבן,שהוא בבואה של הוריו
כתוב תגובה ל- תה ירוק
+
מי מסוגל לחשוב
  אנונימי/ת   14/01/17 16:21
גם משונאיו וגם מתומכיו של נתניהו שהוא עצמו היה ניגש להתדיינות עם מוזס כדי שזה יבטיח לו שהוא "יוכל להיות ראש ממשלה כמה זמן שירצה" ונתניהו בתמורה להבטחת המחץ הזו אכן היה מגביל את תפוצת עיתונו. גם בכל סצנריו פיקטיבי של כוונה פלילית מי היה מאמין שנתניהו מסוגל להיות אהבל עד כדי כך?! התשובה ידועה מראש וגם החוקרים כבר מאמינים לנתניהו אלא שעליהם למצוא מישהו לחבל התלייה שלהם כדי שמאמציהם להפוך את הפרשה ל"שחיתות העשור" לא יהיו מגוכחים עוד יותר...
כתוב תגובה ל- אנונימי/ת
+
אפשר לחוקק את זה או
  צורם   14/01/17 13:16
להקים ועדה שתסדר לי השפעה על ידיעות אחרונות עם משקיעים מחו"ל ואז אני אהיה המלך הבלתי מעורער עם שני עיתונים שמחזיקים מעל 70% מהתפוצה. אני יוצא נקי לא עושה כלום הכנסת תחוקק ואיתן יעזור לנו בתירוצים מול הג'ינג'.
כתוב תגובה ל- צורם
+
כתבה מוזמנת ע״י ראש הממשלה
  אלון12   8/01/17 15:19
האם ביבי קנה גם את יואב יצחק לא רק את ידיעות אחרונות ?
כתוב תגובה ל- אלון12
-  לי יש תחושה מוזרה שיואב יצחק
  פתשגן   14/01/17 00:00
התחרפן לגמרי והפך לשופרו של ביבי. לא אתפלא שראש הממשלה העשוי מטפלון, ייקח את יואב בטיול הכיף שהוא מארגן לעצמו ולשרהלה בחודש פברואר לסינגפור ולאוסטרליה. אגב בסינגפור יתארח הזוג המלכותי בסוויטה המלכותית של אדלסון בקומה ה-42 של מלונו המפואר. שרהלה מאוד אוהבת להשתכשך באמבטיה עם שמפניה ורודה, וגם יאיר יצטרף אליהם על חשבונו "כמובן".
כתוב תגובה ל- פתשגן
-  אחד ויחיד וגם עליו אתם מלכלכים
  ישראלי כועס   26/01/17 22:52
זה פשוט גועל נפש! יש פה עיתונאי שעבור היושרה העיתונאית שלו איבד את ההגנה של האליטה התקשורתית שממש אבל ממש מקפידה להתעלם ממנו ומהממצאים המדוייקים שלו. ואז מה אתם אומרים - שביבי קנה אותו? אבל זה די ברור למה אתם חושבים כך, כי זו בדיוק הדרך שדאגתם למכור לנו מציאות מזוייפת כל החיים. בדיוק ע"י קניה, איומים, התנכלות והדרה של כל עיתונאי שלא מיישר אתכם קו. אז ברור שמיד תניחו שאם יש כתבה לא עויינת לביבי אז זה אומר שהכתב הוא "עושה דברו של ביבי" ועל זה יאמר על ראש הגנב בוער הכובע (ורק כדי להסביר לכם, שמאלנים חכמים שהימני הטיפש הזה - כלומר אני - מתכוון שאתם הגנב בפתגם) יום טוב לכולם
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס
-  את האמת לא ניתן לקנות !
  דן ה   12/01/17 22:55
כתוב תגובה ל- דן ה
-  שטות כזו לא מתאימה לאדם כמוך
  את י.יצחק לא קוני   8/01/17 19:52
אם אתה חושב שביבי קנה את יואב יצחק אז אתה ממש לא חכם ולא מבין איך העולם עובד
כתוב תגובה ל- את י.יצחק לא קוני
-  אין ישר יותר מיואב יצחק....
  אברהם מבית דגן   8/01/17 19:42
הצדיק היחיד בסדום התקשורת המאבדת יחד עצמה לדעת ואותנו בתוכה,אין במה שלא השתמשו בתחקירים המצוינים וההוגנים שלו,טעות בידיך ידידי החושד ביושרו של יואב,שככל הנראה ירש מבית אביו.
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
-  רה,"מ
  אבי ל   27/01/17 02:02
ליברן ישר מאוד
כתוב תגובה ל- אבי ל
+
אילשיך,המשטרה הפכה לעושי דברם
  דודו4   12/01/17 11:50
של עיתונאי שמאל קיצוני שרוצים לחרב את פסיקות המצביעים באמצעים לא כשרים. יצחקי הוא פקידון של נוני מוזס
כתוב תגובה ל- דודו4
+
תגובה
  מיכל בן יוסף   8/01/17 22:28
מה שלא ברור זה מה עניין פלילי בכל הסמטוכה הזאת. מה עניין חקירה פה אם זה כל הסיפור
כתוב תגובה ל- מיכל בן יוסף
+
אין כלום ? מה עם ההקלטה
  בריברי   8/01/17 08:47
מה עם ההקלטה ? לאן נעלמו הכתבות על ע"וד יוסי כהן
כתוב תגובה ל- בריברי
+
נפתלי בנט
  מ. עמית   6/01/17 09:19
כתוב תגובה ל- מ. עמית
+
יום הולדת לשמעון פרס ז"ל
  הייתי בעניינים   6/01/17 04:35
אם יבדקו - או יחקרו - כמה ארנון מילצ'ן תרם למסיבת יום ההולדת הגרנדיוזית של הנשיא הקודם שמעון פרס ז"ל (שלא לדבר כמה אחרים תרמו), אז יהיה מקום לחקור גם את נתניהו. אני מבטיח לכם שככל הנראה מדובר בסכום גדול יותר מאשר כמה חליפות וסיגארים.
כתוב תגובה ל- הייתי בעניינים
+
תיק 2000
  סירוס   6/01/17 00:35
מה אתם חושבים על נובל אנרג״י? לקנות את המניה ? או לקחת הלוואה ? אגב מה שלום תשובה ?נתניהו הבטיח מליארדים הכנסות למדינה ,בנתיים אנו לא רואים ולא נכנסו למדינה ,אז לאן נכנסו?
כתוב תגובה ל- סירוס
+
זהירות! סכנה לשיבוש החקירה!
  מיכאל11   1/01/17 23:20
facebook.com
כתוב תגובה ל- מיכאל11
+
היתכן ?
  מתילדה   3/12/16 06:36
היתכן שהכל אוויר חם והכל פיברוקים ואין שמץ של אמת בכל הידיעות, היתכן שהכל בסביבתו של נתניהו מתנהל ביושר, ספק רב בליבי.
כתוב תגובה ל- מתילדה
+
לפי התגובות כבר אין צורך
  להמשיך בחקירה   16/11/16 18:03
כולנו כבר שפטנו, כולנו יודעים הכל מה שנדרש להוציא את שרה נתניהו לכיכר העיר להביא עמוד תליה, תליין למרוח עליה זפת ונוצות, לכרוך את החבל סביב צווארה ולמשוך את החבל לראש העמוד לקול תופים ומצהלות של הציבור המוסת על ידי "כלבי השמירה דל הדמוקרטיה" ואין צורך לפרטם. אולי תקחו פסק זמן למחשבה.
כתוב תגובה ל- להמשיך בחקירה
+
למרות שאני אישה, אין לי כלל
  הניה הליכודניקית   5/10/16 03:52
אמפטיה לאשת ראש הממשלה שהפכה לבדיחה עצובה בהתנהגותה ובהתפרצויות הזעם שלה, הפוגעות בתפקוד ראש הממשלה הטוב ביותר ב-10 השנים האחרונות. גם בנה יאיר, הצעיר ההולל מושפע כנראה מאמו פסיכולוגית הילדים שאף מוסד אקדמי בישראל אינו זוכר שקיבלה אצלו תעודת בוגר. לאודר המלא במיליארדי דולרים לא יעזור לביבי להתחמק מציפורני החוק שכבר ננעצו בו.
כתוב תגובה ל- הניה הליכודניקית
-  גועל נפש של שקרים
  ירדנה   7/08/17 20:55
האם ראית התפרצות כלשהיא של גברת נתניהו או שאת מצטטת עיתונאים שקרנים? על סמך מה את כותבת שיאיר הולל ?ממש גועל נפש שאין לה סימוכין בעובדות רק השמצות והסתה מכוערת .ולגבי התעודה גבירתי הנכבדה אני זוכרת את הטקס באוניברסיטת ירושלים בה שרה קיבלה את התואר ואת יכולה לבדוק בקלות באוניברסיטת ירושלים שם הכל מתועד .אז י לשקרים ולהסתה ..יש לך עובדות וצילומים תוכיחי עד אז תשתקי כי אחרת ניתן לתבוע אותך על דיבה
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  [האם אי פעם ראית התפרצות .?
  ירדנה   28/12/16 23:30
הכל שקרים של התקשורת ..הם כותבים שקרים ואת מצטטת ..אני לא מכירה את שרה בכלל יותר מכל אזרח רגיל במדינה אבל עלי התקשורת העוינת לא תעבוד אני רוצה לראות צילומים והקלטות וגם זה לא תמיד מאה אחוז כי צריך לראות את המכלול .התקשורת רעה ומסיתה ואותי היא לא תיל בפח
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  הענטוז של הניה מעורר לכודניקים
  ע_הראל   5/12/16 03:30
אך חוץ מזה, כל קשר בין הניה לליכוד הוא ודאי מקרי! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
שרה אישה חולנית המשפיעה
  רני שובל   11/09/16 20:40
בהתנהגותה על מהלכי ראש הממשלה, וצריך לשים לזה סוף.
כתוב תגובה ל- רני שובל
+
זאת לא גזירה ולא בטיח
  ישראל בר-ניר   13/08/16 22:38
מדוע המשטרה חייבת לקבל אישור משופט להקליט שיחות של חשוד וכל אחד שמתיימר להיות "עיתואי חוקר" יכול לעשות זאת כאשר מתחשק לו? לא נדון כאן את ה"עריכה" המגמתית של הקלטות פרטיזניות כאלו, אבל מדוע מה שמקובל בארה"ב - דמוקרטיה לכל הדעות, איסור מוחלט להקליט שיחת טלפון בלי ליידע את המוקלט, אינו "כשר בישראל?
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
-  בארה"ב מותר בהחלט להקליט שיחה
  ש.א.   17/08/16 20:37
בינך לבין מישהו אחר. וגם בישראל. אותו הדבר. גם בארה"ב וגם בישראל אסור היום להקליט בלי צו בית משפט שיחה שאינך נוטל בה חלק. מה שביבי מנסה להעביר, וזה החידוש שאינו קיים בשום מדינה מערבית, זה איסור להקליט את שיחותיך שלך עם אדם אחר ללא ידיעתו. ובכך הוא עלול למנוע מעיתונאים לאסוף מידע בדרך שהיום חוקית לגמרי, ומקרבן עבירה במצוקה לאסוף מידע שיוכיח את טענתו. אפילו את השיחות הנכנסות לביתך שלך לא תוכל להקליט, אפילו את המטפלת של ילדיך אם אתה חושד בה בהתעללות; זה יהיה לא חוקי כי המטפלת לא נתנה הסכמתה מראש להקלטה.
כתוב תגובה ל- ש.א.
+
הרי שרה לא עובדת מדינה
  שבץ חלובה   2/01/16 19:14
אז מה רוצים ממנה. הוא לא מחויבת לתקש"יר. מי שאחראי כלפי המדינה בגין המתנות והזמנת עבודות הוא ראש הממשלה או מנהל הבית שלה. לשרה אין שום מעמד ושום חובות בנידון ואני לא מבין למה זורקים עליה בוץ של אחרים? חסרות מתנות? ביבי אשם ולא שרה אישתו!!ביבי כמו רבין זצוק"ל בשעתו רוצה להנצל ולזרוק את זה על אישתו כמו שרבין זרק על לאל"ה. זה לא ילך וכמו שיצחק נאלץ להתפטר ככה גם ביבי ישלם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבצי הנכבד בקשר לרבין טעית
  ישראלי זועם   7/08/16 00:57
ובגדול. למרות שאשתו ניהלה את החשבון איש לא אילץ את רבין להתפטר. הוא לקח על עצמו את האשמה לא כמו המושחתים של הליכוד שזורקים עברות כאלו על נשותיהם. שבצי אני מאחל לך שכל חייך תחיה תחת שלטונו של ביבי שהקשר בינו ולבין נקיון כפיים הוא מקרי בלבד. דע לך רק שעבור חיי התפנוקים של משפחת ביבי משלמים אני ואתה וכל מי שעובד במדינה ומשלם מס הכנסה, מ.ע.מ וביטוח לאומי. אתה רשאי כמובן לממן להם כל חייך את חיי המותרות הללו. לי ולעוד מאות אלפי אנשים זה ממש נמאס כבר.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  רבין
  גדעון111   9/09/16 11:17
ידידי אתה טועה ברק הכריח רבין להתפטר אם לא היה מעמיד רבין ואשתו, לדין כול דבריך זו אגדה על פי שיטת חזרה על השקר פעמים רבות מקבלת חיים של אמת.
כתוב תגובה ל- גדעון111
-  צודק במאה אחוז -רבין לא הסתתר
  ק.ר.   9/09/16 09:33
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  ולנקמנים לא תהייה תקווה
  הגאון מוילנה   2/01/16 22:31
אתה משווה את ביבי לרבין? אתה חיוו או עיוור?
כתוב תגובה ל- הגאון מוילנה
-  אתה משווה את רוצח 16 היהודים ר
  ירדנה   18/10/17 13:57
מי שרצח בדם קר 16 יהודים על ספינת הנשק אלטלנה והיה מאוד גאה על כך ולא התחרט עד יום מותו על הרצח הנתעב שביצע בהוראת בן -גוריון בהתלהבות יתר ..מי שזרק על אשתו את חשבון הדולרים בזמן שזה היה חשבון משותף . לאה רבין בניגוד לשרה לא עבדה רק הסתובבה כל היום בשדרה החמישית בקניות ..חשבון הדולרים היה מהכנסות של הרצאות בחו''ל והיה מחויב במס הכנסה ורבין לא דיווח על כך לרשיות המס ולכן לא שילם כמחויב מס ...אתה משווה את כל זה לנתניהו שהוא ושרה צדיקי הדור לעומת הזוג רבין ..שנאלץ להתפטר כי היועץ המשפטי אמר לו במפורש או שתעמוד לדין או שתתפטר אז הוא העדיף להתפטר וחסידיו השקרנים מעמידים את זה כיושרה עוד יושרה כזאת ואבדנו
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
שרה נתניהו
  גדעון 111   2/01/16 15:08
האם לא מוזר שכל הרבה תשומת לב מושך עניין הבקבוקים והנדנדה בגן האם זה דווקא מעיד על יושרה של משפחת נתניהו הרי אם היו באמת מושחתים האם לא עדיף כבר לגנוב מיליונים? הרי אם היה אדם חופשי היה מרוויח פי כמה יותר ללא אחריות
הרי על הרצוג לא מדברים למרות ששתק בחקירה ומי שותק? וציפי לבני טוענת על מיליונים לא כשרים מדוע על ברק החשוד במעשים מושחתים וכן בהעלמות והשחתת דיסקים מפלילים וכנראה השגת מיליונים לא באופן כשר וכמעט אין דיבורים מדוע האם בגלל שבהם שייכים לאליטה הנכונה תחשבו קצת בבקשה הרי ישנה הסתה ושטיפת מוח נגד נתניהו המזכירה לי משטרים אפלים ולדעתי על הנתונים הוא לא ראש ממשלה רע.
כתוב תגובה ל- גדעון 111
-  טיעון מטומטם מזה לא שמעתי
  עזרא מנצור   2/03/17 21:19
יש לך בעיה "כפולה". רעיית רוה"מ שרוטה בשכל ואוספת בקבוקים ומתעמרת בעובדים (עפ" בית הדין), ויש את עניין המתנות (סיגרים) שקיבל ביבי בשווי של יותר מחצי מיליון ש"ח. אם נזכור את רוה"מ אהוד אולמרט, אז ביבי בבעיה רצינית.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  ליקוקין די-נור
  עוז112   4/02/17 22:37
נו, באמת: משפחת נתניהו הסתירה רק כמה מאות אלפי שקלים (סיגרים, שמפניה, נסיעות לחו"ל, עדיים ועוד) ולא גנבה מיליונים - צדיקי הדור. האם לא נאמר "דין פרוטה כדין מאה"? אנשים לא מעטים איבדו את מקום עבודתם כי לקחו הביתה צרכי משרד בשווי של כמה עשרות שקלים (גניבה היא גניבה), אז מאות אלפי שקלים לא נחשבים?
כתוב תגובה ל- עוז112
-  מי נראה לך מטומטם?-איזה קשקוש!
  הדודה קלרה   3/01/17 17:15
זה ששרה לוקחת את כספי הברבוקים כדי למנוע בטוב ליבה אגורה וחצי מאיזה עובד,זו תעודת היושר? זו תעודת הרשעות לותאוות בצע על פרוטה, שוה פרוטה והב הב ללא שובע מיליון כ10 אגורות-אין למשל למשפ' נתניהו די כסף לרכוש חליות ליורש העצר שלהם-אז עדת המערימים מלבישה את הילד?? זה מצביע על חזירות לא על יושר.
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
-  הסמול מפחד מטראמפ
  דן ה   3/01/17 06:31
הם רוצים להפיל את נתניהו כי הם יודעים שנתניהו טראמפ ישאיר אותם באופוזיציה לעוד 8 שנים
כתוב תגובה ל- דן ה
-  חחח דעות כמו שלך אפשר לקנות
  דרושים   16/11/16 17:49
ב30 שח לשעה ועדיין החקירות בעיצומן והסוף מתקרב אז אולי כדאי שתבקש העלאה בשכר העבודה שלך בסכנה תחסוך ליום סגריר
כתוב תגובה ל- דרושים
-  לגדעון 111
  ישראלי זועם   7/08/16 00:43
אל תדאג להם הם כבר דואגים לעצמם רק מסתירים זאת היטב מעיניהם של השוטים המצביעים עבורם ללא הרף. שוטים אלו שראשם הוא רק מתלה לכובע ותו לא מאמינים שאדם נקי כפיים יכול לקבל לממשלתו שר, גנב נוכל שישב בכלא ונושא קלון, כפי שפסק בית המשפט. עצם הרכבת הממשלה עם הפושע המורשע הזה מלמד אותנו חד וחלק מי ראש הממשלה שמוכן לקבל לממשלתו מין נושא קלון כזה. ונקיון כפיים הוא בודאי לא חלק בלתי נפרד מהתנהגותו בענינים פרטיים וממלכתיים. (ראה טיפולו ההיסטרי בענין הגז) אנו נלמד בעתיד שאולמרט הוא טלית שכולה תכלת לעומת ביבי. את עניני המדינה יכול כל מנהל לשעבר של מפעל גדול לנהל בהצלחה שלא תפול "מהצלחתו" של ביבי. שלמיטב הפרסומים הוא למד ארכיטקטורה ועסק במכירת רהיטים של מפעל רהיטים ישראלי שכבר נסגר.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  הבעיה שהם משחיתים כל מי שנכנס
  עודדבודק   2/01/17 23:19
ככה זה שם... רוצה "להרוויח" את לחמך? קודם כל תגע בצלחת האסורה... ואחכ אתה משלנו
כתוב תגובה ל- עודדבודק
-  נתניהו
  דוד ל   16/07/16 11:42
כדעון זאת הייתה שיטה שפה פעלו קבלני משנה
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  אתה מכיר את המושג אין עשן בלי
  שושלב1   2/06/16 04:47
ובבית ראש הממשלה יש הרבה מאד עשן שחור וסמיך ולפי דבריך הוא כמעט עני מרוד ואם הוא היה רוצה הוא היה יכול לעשות הרבה כסף מחוץ לפוליטיקה , אם זה אכן כך מדוע הוא נאחז "בכיסא" ואף "מוכר את המדינה " לדרשנים פופוליסטים כמו החרדים שיחזיקו לו את הכיסא שחלילה לא ייפול , לביב לא חסר כסף זה אכן נכון אבל יש לו "לוע" כזה גדול שהוא אף פעם לא שבע רוצה עוד ועוד ולמה אתה חושב שהוא נלחם למען הטייקונים ?! בגלל יופי עיניהם?! אבל עיוור כמוך לא רואה .
כתוב תגובה ל- שושלב1
-  מי אמר לך שהם לא גונבים מיליונ
  חרדון   27/05/16 18:45
מי אמר לך שמתווה הגז כשר??
כתוב תגובה ל- חרדון
-  אני אתך ב 100%
  הגאון מוילנה   2/01/16 22:21
כתוב תגובה ל- הגאון מוילנה
-  שרה והמליונים
  אכפת לי   2/01/16 20:39
אתה כל כך תמים. ראשית היא הוציאה ממך (וממני ומשאר הציבור) לא מליונים אלא מיליארד!!! כי לגבירה הנעלה לא מספיק המגורים הנוכחיים . היא צריכה בית חדש ב-650 מליון שקל. עבדה קשה והשיגה. צא וחשב כמה דירות היו יכולות להינתן לציבור בסכום זה. אבל מה איכפת לה מאתנו? וזה לא מספיק לה. היא צריכה לנסיעות הקניות שלה מטוס פרטי. מה זה ביננו עוד 350 מליון שקל???????? הרי כל הנכים, האמהות החד הוריות, עובדי המשק , הילדים הרעבים - כל אלה מסודרים כבר כל כך טוב , שמטוס פרטי זה בדיוק מה שחסר פה. וגם את זה השיגה הגברת. וכשהיא מחייבת אותך (ואותי ואת שאר הציבור בחשבון מים בביתה הפרטי של 80000 ש"ח לחודש בשל הבריכה הפרטית שלה, ושלוש טבילות בקיץ, אז לא מדובר פה בכסף קטן. סמוך עליה. זה הרבה כסף גדול.
כתוב תגובה ל- אכפת לי
-  מופרע חפש פסיכיאטר!
  tאיציק   17/07/16 10:07
מחלת שרה שלך תוריד אותך שאולה שם תפגש עם יתר האידיוטים שנדבקו,למה לא לאה רבין למה לא זרש מהמגילה,כל אידיוט כותב מאמר,מה היאא לקחה ממך פרט לשכל שאולי היה לך?
כתוב תגובה ל- tאיציק
-  לא איכפת לך אתה צזבטן אאא
  הליצן   2/01/16 22:48
למי שמריץ את המדינה כמו ביבי מגיע בית במליארד מכונית פוררי עם עוד 10 שומרי ראש מסביבה עם פוררים. מתי היה כל כך מכול טוב במדינה? מאז ביבי. כול כלומניק נוסע בפורשה אס יו וי חדשה. מרצדס, מזרדי פוררי. מתי בזמן פרס? בן גוריון? רבין? אשכול? גולדה? מתי? העצלנים הכי גדולים במדינה עושים מליון ש"ח בשנה גרים בדירות של מליונים מתי זה היה שהמטוסים מלאים בישראלים מטיילים בעולם בלי חשבון. יללה תתעורר מי הכניס אותנו כחבר לשוק הארופאי? שרת? רבין? מי העמיד את האום עםצ פה סתום? בן גוריון? מי אמר לעולם שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן?? יהודה שומרון מי נותן לך חופש? בנתיים היום ועד היום רק ביבי. ואמרים ובצדק. אשה טובה עושה גבר אמיתי אשה לא טובה קוברת אותו אז לא נראה לי ששרה לא עושה חיל
כתוב תגובה ל- הליצן
-  רק המחוברים נהנים מביבי
  שלמה יצחקי   11/07/16 07:16
לוביסט מספר אחת של הטייקונים. המדינה הגיעה לשיאי ניהול מושחת . המציא שקולי בטחון לגנוב את אזרחי ישראל במחיר מופקע של הגז. גרסא של פוטין וארדואן.
כתוב תגובה ל- שלמה יצחקי
-  חקירת שרה נתניהו
  אלימלך זורקין   2/01/16 20:00
האם נכבדי מתכוון למישהי שכונתה בטעות "הגברת הראשונה"?, הבה נראה אם התואר הראוי לה הוא דווקא "הגברת האחרונה"? הבה נאשש את מה שמצאה ביקורת המדינה, לא ככה ??????? אגב....אולי היא מלאך משמיים, לא כדאי לבדוק כראוי? איך אתה יכול לישון בשקט בלילה? כי אני...למשל...מודאג מאד מכל מה שמספרים לי עליה... אגב...תמיהתני...האם לנכבדי יש עניין אישי בגב' שרה ואולי המדובר בכתבה "מטעם", קרי...יח"צנות. זכור את האימרה ושר לעיתים קרובות יש בה אמת...בכל מקום של עשן ישנה אש. שבוע טוב....אלימלך זורקין
כתוב תגובה ל- אלימלך זורקין
-  שמאלני מודאג- טוב מאד!!!
  דורון.צ   31/12/16 20:27
רוצים שתהיו מודאגים כל היום 365/24/7 . וללא שום ציניות...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
-  הבנתי. אתה לא ליכודניק.
  יורם הנגבי   29/07/16 18:34
כתוב תגובה ל- יורם הנגבי
-  שרה'לה
  מרטה   2/01/16 19:10
דין פרוטה כדין מאה. החקירה הפעם מתמקדת בחלק מהתלונות נגדה. משום מה לא מזכירים את כל המתנות שהיא גנבה והסתירה במרתף של החבר הטייקון ולא מדברים על ההתעללות בעובדים שזה שייך לבית הדין לעבודה. ישנה שם התנהגות חולנית שצריך לעשות לה סוף. מאחר ואתה נורא מתלהב מביבי ברור למה אצלך הכל נראה ורוד
כתוב תגובה ל- מרטה
-  לשון הרע
  רותי12   3/12/16 14:49
מרתה...את מסתכנת בהוצאת דיבה...מאפה את יודעת שהיא גנבה ומסתירה במרתף??? אני אבקש להזמין אותך למשטרה לעדות...ואם ימצא שאת מסלפת מעוותת את המציאות תואשמי בהוצאת דיבה ותשלמי על כך בבית המשפט הדמוקרטי של ישראל!
כתוב תגובה ל- רותי12
-  מאיפה את יודעת שהיא גנבה מיליו
  פריטה   3/06/16 13:50
מאיפה את יודעת שהיא גנבה מיליונים? אולי תספרי מאיפה את יודעת? זה יכול להיות מעניין
כתוב תגובה ל- פריטה
-  כל עובדי מעון רה"מ>משרות אמון!
  ע_הראל   30/05/16 13:27
מי יתקע לידינו שטיפוסים מסוג מרטה לא משתמשים במקצוע של משק בית בתור קרדום לחפור בו (תרתי משמע, שנאמר בתנ"ך לחפור את הארץ - כלומר זה פשוט לרגל אחרי המעסיקים שלהם שרה וביבי, לפגוע בפרטיותם, ולטפול עליהם עלילות שווא מרושעות!)? §¥§¥§ אני לא רואה הבדל בין ענת קם לבין כל טופלי עדויות השקר על בתנו אהובתנו הנסיכה היפה שרה נתניהו ה' ישמרה ויחייה (שבזכותה בס"ד מחזיק מעמד רה"מ נתניהו בכבוד הראוי בתפקיד הקשה ביותר בעולם)! §¥§¥§ ובכן הגיע זמן שהרוב השפוי בעם ישראל יתנער מכל הרפש המחליא של מציצנות וקטנוניות, קרטוני חלב, גלידה מסטיק, בקבוקים למיחזור ושאר גועל נפש. §¥§¥§ יש פשוט להרחיב את תקן משרות האמון, שיכללו את כל עובדי מעון רה"מ הרשמי; זה אומר שכל מי שלא מסתדר עם שרה או ביבי יקח נא רגליו החוצה לאלתר, ולא יהיה רשאי לדרוש שום דרישה ולתבוע שום כלום מעבר לשכרו ולהפרשות שוטפות, ולכל היותר יוכל רק לפנות לתקשורת - וליידע את הציבור מה הם הכשלים לדעתו שאילצו אותו להתפטר; במקביל, ימשיך מבקר המדינה לערוך ביקורת כרגיל על תקציב מעון רה"מ - בדומה לכל גוף מבוקר אחר. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  האם את מדברת מידע אישי או מסתם
  פריטה   28/05/16 15:22
האם את מדברת מידע אישי או מסתם רכילות ושמועות זדון
כתוב תגובה ל- פריטה
-  מרטה את נשמעת שאת אחת מה ל"ו
  הליצן   2/01/16 22:37
צדיקים. אם דין פרוטה הוא דין מאה אז יותר טוב שנעשה חומה מסביב למדינה כי איין כאן חוץ ממך צדיק אחד שלא גנב פרוטה. אז תארזי מהר ועופי לפני שגומרים את החומה. את לא שייכת לכאן. את צדיקה גמורה. את בטח מתאימה יותר לצדיקים שגרים בעזה, או משפחת אסד בסוריה. אבל פה ??? מהר תארזי
כתוב תגובה ל- הליצן
+
לא בוחלים בכלום כדי להפילו
  דיאנה   16/07/16 11:04
כל זמן שאין מחליף ראוי הוא ימשיך לכהן ולא משנה אם כן לקח כספים או לא
כתוב תגובה ל- דיאנה
-  נמאסו הגנבים והמשתפ"ים שלהם
  ישראלי זועם   7/08/16 00:26
לא משנה איזה מחנה ישלוט במדינה. העיקר שלא יהיו גנבים עם או בלי קלון בממשלה או בכנסת. יש לטפל בחבורת גנבים זאת ביד קשה.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
+
וגם רוד דוד פושעת מוגנת .
  שוקי משעול   6/08/16 18:24
2016-07-30 פרשת רות דוד - שימו לב מה אומר היום משה לדור מי שהיה פרקליט המדינה ומי שנחשב כגדול המגוננים על הפרקליטות , פרשת רות דוד היא פרשה מביכה ביותר שלא ניתן להשלים איתה , לא ניתן לחיות איתה , מדובר במעידות קשות ביותר במשך שנים ועוד....!!!! אני קורבן של אותה רות דוד פרקליטת ה..מחוז - מחוז ת"א - שפעלה ויצרה מכונת פשע משומנת רבת שנים בתוך הפרקליטות ותחת עינהם הפקוחה של פרקליטי מדינה ויועצים משפטיים רבים , גם של משה לדור עצמו במשך שנתיים לפחות - בשנים שאני זעקתי בקול רם על דוכן העדים בבית משפט ובכל במה אפשרית על פשעיה וקשריה של רות דוד עם רונאל פישר ואתה משה לדור עצמת עין ולא רצית להקשיב לי ודחית את כל פניותי בכתב אליך . אז למה ? למה ? למה ? אתם מאפשרים היום לטייח את הפרשה החמורה הזאת ? למה מאפשרים את סגירת התיק נגדה בטרם נעשתה חקירה מעמיקה על מנת ללמוד את הלקחים ולתקן את עוולות רות דוד לאזרחים כמוני ?? . ### מבלי שחקירת הפרשה תמוצה עד תום והמעורבים כ ו ל ם יתנו את הדין - פרשת רות דוד תשאיר כתם שחור סרטני ענק בגוף הפרקליטות ובמערכת אכיפת החוק לדראון עולם !! . **** אז מכאן אני פונה אליך משה דור וראשי הפרקליטות לדורותיהם שבאמת מוטרדים מהפרשה , הפעילו את השפעתכם כדי שהפרשה תחקר ותיבדק בצורה אמיצה , ראויה , אמיתית , הוגנת כיאה למדינה מתוקנת , יתוקנו העוולות שנגרמו כתוצאה ממעשיה הנוראים של רות דוד ויטוהר שמה של הפרקליטות להחזרת אמון הציבור במערכת . אני פונה אליכם אישית ומבקש אתכם לפעול כעת לפני שיהיה לנו מאוחר מידי והמצב יהפוך בלתי הפיך לדורות הבאים . שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים ובמערכת אכיפת החוק והעותר בבג"צ 3049/16 . לינק לסרטון :drive.google.com
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
+
אבל פיירס גם קיבל מאות אלפים
  שבץ חלובה   17/07/16 06:00
דולרים מהטייקון חיים סבן אלוף המשחדים של הילרי וביל קלינטון ו והוא "שיכנע" את היועץ המשפטי שזה לצורך מימון הוצאות הבחירות שלו למרות שאז לא היו בכלל בחירות אז למה פיירס לא עומד לדין על זה ומה עם בוז"י ועמותות ברק. כמה מיליונים לקח לעצמו מהקופה הרושמת הזאת? בחירות 2006 מי זוכר אותן בכלל זה היה כבר ממזמן וחלה על זה התישנות וביבי היה אז בכלל באופוזיציה ולא היה לו שום תפקיד ממלכתי
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
ממון נתניהו
  מוישלה   16/07/16 11:54
סיפור לשבת: ראש ממשלה של מדינה במזרח התיכון ביקש משירותי הביטחון של המדינה, בצעד חריג מאוד, להנפיק לבנו היקר דרכון בשם פיקטיבי, מחשש לביטחונו בזמן נסיעות לחו״ל. אחרי זמן מה מתגלה שהשם הפיקטיבי רשום במסמכי פנמה הידועים לשמצה. אותו ראש ממשלה זומן לחקירה באזהרה ביחד עם בנו (האמיתי, לא הפיקטיבי) בחשד להלבנת הון של מיליוני דולרים. בסמוך לכך נחקר ראש לשכתו לשעבר בחשד דומה והוחלט שהוא יישאר במעצר בית, וכמה שבועות לפני כן נחקרה גם אחת מהיועצות הבכירות של אותו ראש ממשלה. סקרן לדעת איזו מדינה זו.
כתוב תגובה ל- מוישלה
+
"בחירות דמוקרטיות"
  מאיצת חלקיקים   24/06/16 13:38
לגמרי לא בטוח..........יש מי שיאמרו שהתוצאות זויפו!
ולמען האמת תרבות השלטון הפוטנציאלית של שאר המועמדים גם לא משהו...נאלץ לייבא מאנגליה שם לפחות הם יודעים מתי צריך להיפרד מהכיסא
כתוב תגובה ל- מאיצת חלקיקים
+
לכל מטבע 3 צדדים..ורצוי להכירם
  מרק_טווין   3/06/16 13:43
יחסי הקשרים בין המינים הם דו-סיטריים. יש נשים שמשתמשות בכישוריהן ככלי לקידומן, ויש קשרים של תן וקח . מה שלרוב שומעים אלו "תאונות עבודה" שקורות למשל כאשר יש "פג-תוקף" והעיסקה לא כדאית לצד אחד. האופנה היום לתת רוח גבית מקסימלית לצד הנשי, איננה הופכת זאת ליותר נכון או מוסרי. זה ניצול הצלחה של כמה פוליטיקאים , או המשך מדיניות הפוליטיקה באמצעים מיניים (ראה הדחות במשטרה/צבא/תפקידים ציבוריים. אז לכל מטבע יש 3 צדדים, השניים הדו -סיטריים, והשלישי שאיננו יציב. ואולי קמו המלפפונים על הגנן....
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
+
יואב יצחק צריך להתנצל
  m16   24/05/16 07:57
מסתבר שיש דברים בגו
רק שהיועצים מלחכי הפינכה מסמסו את החקירה כדי ליצור התיישנות.

הנכלוליות של הזוג נתניהו לא צריכה להפתיע אף אחד
מנהיג שנותן דוגמה אישית שלילית ורעייתו שברור שלא מקבל טיפול לבעייה שלה.
צפוי שיהגו בחמדנות וחזירות
כתוב תגובה ל- m16
-  נתניהו
  דוד ל   14/07/16 09:47
נכון
כתוב תגובה ל- דוד ל
+
לא חשבנו אחרת-דווחו לאברמוביץ
  דורון.צ   24/05/16 00:32
הנאלח
כתוב תגובה ל- דורון.צ
+
מה קשור
  הילוש   1/03/16 16:26
נראה שתופרים לו תיק, אבל נניח שהוא אכן הטריד מינית שיחקרו ויעמידו לדין אם יש צורך, מה זה קשור לגברת שרה, קבעה השופטת מה שקבעה אחרי שהתבססה על עדויות נוספות, כולם משקרים והשופטת אדיוטית? , רק שרה בסדר והכל עלילה? מספיק כבר לחפש את מני נפתלי , אתה יואב יצחק שמתפאר בחשיפות שלך לא מתבייש להתעלם מכל מה שקורה שם? נראה לך שאשה שהיא כנראה חולת נפש מעורבת בעניני המדינה וקובעת מינויים כמו ראש מוסד? מה שקורה שם דורש חקירת מבקר המדינה והיועץ המשפטי, יום אחד אולי תהיה גם ועדת חקירה הכיצד התנהלו כל הדברים וכל עדר השרים, החכ״ם והיועצים שתקו, פעם חשבתי שאתה אכן רודף שחיתויות אבל נוכחתי לדעת שזה מאד בערבון מוגבל אצלך , תלוי במי המדובר, דרך אגב מה שלום עו״ד יוסי כהן ? פתאום נהיה צדיק? מעניין איפה נעלמו הכתבות שלך בענינו ? האם זה קשור במקרה לכך שהוא עורך דין של הגברת?
כתוב תגובה ל- הילוש
-  השמצות מטורללות
  Zuby   30/03/16 00:03
שנאתך האובססיבית לגברת נתניהו ולראש הממשלה שלך הינה פרוייקט למחקר וטיפול נפשי רציני מני נפתלי הוא בובה על חוט והמושכים בחוטים טרללו גם אותך ושטפו את המוח הקטן שלך בתאוריות קונספירציה שונות ומשונות.
כתוב תגובה ל- Zuby
-  מי כאן המטורלל
  חכמה   13/07/16 21:54
זובי, כמשך כן אתה. אדיוט מושלם שאינו מבין מימינו ומשמאלו. אלו לא השמצות והמטורללים היחידים כאן הם אנשים כמוך שביבי ושרה מזיינים אותם את הצורה ואתם לא רק שותקים אלא גם באים בטענות לכל העולם ואשתו במקום לסלק את זוג הגנבים הזה מן הכסא.
כתוב תגובה ל- חכמה
+
" יש עוד שופטים בישראל"
  מנחם בגין חנן ויי   12/02/16 08:14
" יש עוד שופטים בישראל"
כתוב תגובה ל- מנחם בגין חנן ויי
+
אולמרט גנב בסכומים עצומים
  שושפרי   2/01/16 22:06
כתוב תגובה ל- שושפרי
+
הרי שרה לא עובדת מדינה
  שבץ חלובה   2/01/16 19:14
אז מה רוצים ממנה. הוא לא מחויבת לתקש"יר. מי שאחראי כלפי המדינה בגין המתנות והזמנת עבודות הוא ראש הממשלה או מנהל הבית שלה. לשרה אין שום מעמד ושום חובות בנידון ואני לא מבין למה זורקים עליה בוץ של אחרים? חסרות מתנות? ביבי אשם ולא שרה אישתו!!ביבי כמו רבין זצוק"ל בשעתו רוצה להנצל ולזרוק את זה על אישתו כמו שרבין זרק על לאל"ה. זה לא ילך וכמו שיצחק נאלץ להתפטר ככה גם ביבי ישלם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הרי שרה לא עובדת מדינה
  שבץ חלובה   2/01/16 19:14
אז מה רוצים ממנה. הוא לא מחויבת לתקש"יר. מי שאחראי כלפי המדינה בגין המתנות והזמנת עבודות הוא ראש הממשלה או מנהל הבית שלה. לשרה אין שום מעמד ושום חובות בנידון ואני לא מבין למה זורקים עליה בוץ של אחרים? חסרות מתנות? ביבי אשם ולא שרה אישתו!!ביבי כמו רבין זצוק"ל בשעתו רוצה להנצל ולזרוק את זה על אישתו כמו שרבין זרק על לאל"ה. זה לא ילך וכמו שיצחק נאלץ להתפטר ככה גם ביבי ישלם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
זה מקרה לאה רבין 2 שניגמר
  שבץ חלובה   28/12/15 22:27
בהתפטרות ראש הממשלה שלקח על עצמו את האשמה. גם כאן זה יגמר באותה דרך. שרה תחקר תודה וביבי יתפטר. בסך הכל המתנת ניתנו לו והוא היה אחראי עליהן ולא היא. הגניבה שלה זה בעצם הגניבה שלו. היא לא היתה מרשה לעצמה לעשות כלום ללא האישור שלו. ביבי הגיע לסוף הדרך. סער וברקת משחיזים סכינים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתה טיפש
  מ ד   2/01/16 19:41
ביבי לא יתפטר גם אם תיכנס לכלא על טיפול באביה ושאר קישקושים רבין הוא היחידי שהתפטר לא ביבי ולא שמאלרט היו מתפטרים
כתוב תגובה ל- מ ד
-  ביבי יתפטר קודם משרה בעבור
  הכיסא.......   31/12/15 11:18
חיים באשליות. יארגן התפטרות בכאילו והליכוד יילל ביבי חזור ביבי חזור אנחנו לא נפסיד אותך אתה פרנסתנו אתה ברכה ויללה בייתר ייללה 2---0 למכבי פ"ת והימים הטובים ההם באותו קיבוץ הפועלים הגדול במדינה בפתח של תקווה תמיד תמצא תקווה.
כתוב תגובה ל- הכיסא.......
-  טעות זה היה יצחק רבין
  asero   28/12/15 23:20
דן מרגלית דיווח שאת הכסף הדולרי בחשבון של משפחת רבין קיבל רבין מעבודות נוספות - שביצע במקביל להיותו שגריר ישראל בארה"ב תעריף של חתונה=5000 דולר בר מצוה 3000 דולר עבודה בשחור - ירוק הוא למד את המקצוע מאבא אבן כשחזר לארץ דן מרגלית גילה באקראי את החשבון ופרסם - הפרשה החלה כאשר פרסם העיתונאי דן מרגלית בעיתון "הארץ", ב-15 במרץ 1977, שלאה רבין, רעייתו של ראש הממשלה יצחק רבין, מחזיקה חשבון דולרים בבנק "National Bank" שבארצות הברית, בניגוד להוראות הפיקוח על מטבע זר שהיו בישראל באותה עת. קיומו של החשבון הודלף על ידי יורם סתר, קצין הביטחון של שגרירות ישראל בוושינגטון‏[1]. החשבון, למעשה היו שניים, נפתח כחוק בעת שיצחק רבין כיהן כשגריר ישראל בארצות הברית ונשא את שם שני בני הזוג. הממונה ("סרוגייט" בלשון הבנק) עליו היה פרופ' דוד נחמנסון, דודה הניו-יורקי של לאה, שאף נהג להשמיד את מסמכי החשבון שנשלחו אליו מהבנק. החוק הישראלי חייב את סגירת החשבון עם סוף הכהונה כשגריר (בשנת 1973), אולם בני הזוג המשיכו להחזיק בחשבון. בני הזוג טענו בתחילה כי מדובר בסכום זעיר, אולם לדברי מרגלית הבנק מסר נתונים הסותרים טענה זו. מאוחר יותר פרסם הניו יורק טיימס כי החשבון כלל 90 אלף דולרים שקיבל רבין עבור הרצאות בעת שכיהן כשגריר. על עבירות מסוג זה נהוג היה להטיל קנס מנהלי, ללא העמדה לדין. משרד האוצר נטה לטפל באופן דומה גם במשפחת רבין, אך נתקל בהתנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה, אהרן ברק, שהודיע על כוונתו להעמיד לדין את לאה ויצחק רבין‏[2]. אהרן ברק טען או משפט או התפטרות - לכן, יצחק רבין לא עשה שום מעשה אבירי כלפי אשתו
כתוב תגובה ל- asero
-  אז פרסמו שהחשבון היה של לאה
  שבץ חלובה   31/12/15 10:39
ויצחק לקח על עצמו את האשמה כדי להצילה וככה גם הפכו אותו לגיבור. יכול להיות שהכל היה בלוף של העתונים ולמעשה כבר ידעו מלכתחילה שהחשבון היה שלו כי לאה לא הרויחה אפילו פרוטה אחת מימיה מאז נישאה ליצחק. הפרסום שזה היה של לאה היה נסיון להציל את יצחק אבל כשזה לא צלח ויצחק לא שיתף פעולה עם הבלוף הוא לקח הכל על עצמו והתפטר. כי פל"מחניק תמיד נשאר פלמ"חניק ואותם הרי לא לימדו לבלף ביחוד לא על חשבון האישה. גם מה שקרה אצל משפחת ביבי זה נסיון להאשים את שורלה כדי להציל את ביבי. אבל כזה לא הלך לא התביישו להתבכיין לפי היועץ המשפטי ולטעון ששורלה משוגעת ולא אחראית על מעשיה. זכותו של כל אדם להיות משוגע אבל זכותינו בתור אזרחים זה לדרוש שמשוגע לא ישב בבית ראש הממשלה חשוף לניירות סודיים אותם הוא יכול לגנוב ולמכור לאויב ואחר כך לטעון שהשגעון פוטר אותו מאחריות. בדרך כלל אחד סימניםן לשגעון הוא שהמשוגע לא מודע להיותו משוגע והוא מחשיב את עצמו לנורמלי ואת הסובבים אותו למשוגעים. אם שורלה טוענת שהיא משוגעת אז זה דווקא סימן שהיא נורמלית והכל קנוניה בינה לבין בעלה לגנוב את המתנות לעצמם. נידמה לי שמותר לו לקחת לעמו מתנות בשווי נמוך של עד 10-15 דור למתנה ואת היותר יקרות הוא חייב לתת למדינה. אצל ביבי הכל כרגיל מעורבב והוא רואה את הכל בתור שלו. הענין הוא שההר יוליד עכבר ווינשטיין שהוא ידיד המשפחה לא יעז להעמיד אותם לדין ויהרוג את הבעיה בשיטות לו. הוא יגיש שהכל כסף קטן זה לא מענין את הציבור והוא לא מתעסק בקעקע ואין לו בכלל זמן לשטויות ובכלל מי שאשם זה המרגל סיידוף שקיבל כסף מנוני מוזס כדי הפיל את ביבי....ועוד שבועיים יעצרו עוד פעם את בר רפאלי באשמות שווא של קבלת הנחה על מוצרי רוולון....בשנות ה 80 השר גד יעקובי קיבל דירה ברבע מחיר בפרויקט גן העיר איפה שעמד גן החיות של תל אביב. האם מישו העמיד אותו לדין על קבלת שוחד? אז לשרים היה מותר לקבל הנחות גדולות וזה לא נחשב שוחד אבל מוצרי מייקאפ בהנחה לאדם פרטי פתאום היום זה שוחד. אתמול אישתי קנתה שמלה בהנחה של 12% האם זה שוחד? האם צריך להצהיר על זה למס הכנסה? פרשת המתנת של ביבי תגמר בקול ענות חלושה וההר יוליד עכבר.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתה מת על קיקושים
  הליצן   2/01/16 22:56
תעזוב מי שנבחר על ידי העם מגיע לו הכול מקאפ דירות הנחות מתנות ועוד דברים שאני לא רוצה להעלות פה. אז ששרה תהנה ממה שנתנו לה ושהנותנים יהנו מהתודה שקבלו וכו יד רוחצת יד וזה בסדר אבל איפה כול הכסף הגדול? הכסף הקן לא מעניין אני רוצה את ה חצי מליון ש"ח שאובמה נתן לכול אזרח ישראלי. 5 בליון לחלק ל 8 מליון זה יותר אבל אני מוכן לקבל ולשלם מעמ על זה הרי זה יבוא ויש מעמ על זה
כתוב תגובה ל- הליצן
-  הכול, ובעיקר העיתונאים, ידעו
  ראומה   2/01/16 19:41
שהכסף שהיה על שם לאה רבין הוא לאמתו של דבר כסף שהרוויח רבין מהרצאות באמריקה. שהרי לאה רבין לא עבדה ולא הרוויחה אפילו דולר שחוק. אלא מה? העיתונאים כולם, מטעמים פוליטיים, שיתפו פעולה עם "מריחת" העניין, ורבין יצא צדיק מכל הסיפור. על כן ההקבלה בין שני המקרים איננה ממין העניין.
כתוב תגובה ל- ראומה
+
משהו על נחומר של מבקר המדינה
  דניאל י. בן אבו   28/12/15 19:02
מתוכן החומר אני יכול לקבוע בבירור שאחד העובדים הבכירים במשרד ראש הממשלה היא זה שלכאורה, ביצע עבירות רציניות בנושא זה. הוא גילגל את האשמה על הגברת נתניהו כדי להציל את אחריו אם כי מהחומר עולה שלא יוכל לצאת מזה. גם האנשים במשרד בהם בוחנים רגילים ואנשי היעוץ נמשפטי שראו את החומר הדגישו זאת בפני המבקר שבחר לא טפל בכדור הלוהט הזה בגלל שמדובר בבית ראש הממשלה וגלגל זאת ליועץ המשפטי לממשלה תחת סעיף 14 ג. לענ"ד ההר יולדי כאן עכבר! אבל מה ללכלך מותאר לכל אחד גם למי שעומד בעמדה בכירה ושבמשך שנים היו רינונים על פעילותו.
כתוב תגובה ל- דניאל י. בן אבו
-  שרה
  דוד ל   2/01/16 19:18
אין עשן ללא אש
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  שרה
  דוד ל   1/01/16 09:29
היא לא צדיקה ..
כתוב תגובה ל- דוד ל
+
הרי בעלה וויינרויט הצהירו שהיא
  שבץ חובה   28/12/15 19:02
משוגעת אז למה לא פוטרים אותה מהעינוי הזה? ואם כבר אז האם מכינים אמבולנס ומכונת שוק חשמלי למקרה של התקף פסיכוטי? הרי אפילו אני שניכשלתי בשנב ז" בפסיכאטריה קלינית אצל הפרופסור זמבורגר ןינפריד הולצמן יודע שהאשה חולת נפש. אני מצחיע לכל המשטינים לבדוק בספר המחת הפסיכיאטריות מה זה קלפטומניה אובססיבית בלי ניתנת לשליטה....
כתוב תגובה ל- שבץ חובה
+
חטאו של ויינשטיין הוא שגילה
  שבץ חלובה   27/12/15 08:33
לעולם ששרה משוגעת והם הולכים להשתמש בתרוץ הזה כדי להציל אותה מהגרדום וגם להציל את ביבי בעלה כי הרי ידוע שמשוגעים לא אחראים למעשיהם ופטורים מעונש....אבל אם זה כך אז אנחנו כמדינה במצב מאוד מסוכן בגלל שמשוגע שלא אחראי על מעשיו גר בבית ראש הממשלה. המשוגע הזה נגיש לכל מיני דוקיומנטים סודיים והוא עלול בתאוות הבצע שלו למכור אותם לאויב ולהפיל את המדינה. הצילו! משוגעים עליך ישראל!!! על היועץ המפטי מוטלת החובה לנקות את אורוות השלטון מכל המטורפים שמסכנים את קיומנו לגלות את האמת ולדרוש סילוקה של שרה מבית ראש הממשלה עם בעלה או בלעדיו. ואני הולך יותר רחוק וטוען שמי שמסוגל לחיות עם משוגע ולסבול אותו אז גם הוא לוקח בנפשו. יש לנו מספיק פיגורות שיכולות אפילו הרגע למלא את תפקיד ראש הממשלה ואחד מהן הוא ניר ברקת שאפשר על המקום למנותו למחליפו של הנוכל השקרן הפחדן ומוג הלב ביבי שהצליח לסכסך אותנו אפילו עם אובמה . כמה עוד ישראלים צריכים להשחט ע"י רוצחים פלסטינים כדי שביבי יזוז מתפקידו? אם ביבי לא מסוגל להגן עלינו לפחות שיחלק שבריירות לכל האזרחים ושיריון ימי הביניים נגד דקירות בגב....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבץ תגיע למקומך במרתף5- בג'הנם
  ע_הראל   28/12/15 18:48
הצטרף שם לחבריך הסמולנים, ותעשו חיים באש ובגופרית; למה לך לסבול את שרה וביבי נתניהו בבית ראש הממשלה עוד 3 קדנציות מלאות בס"ד עד שנת 2029 לפחות? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
התימני המזויין הזה
  urixo   26/12/15 20:56
והסנשו פנשה שלו איתמר לוין= שתי חלאות כל הכסאות שעברו לבית נתניהו יוחזרו לבית ראש הממשלה בסוף הקדנציות שלו (אולי עוד 25 שנה) נתניהו היכן שהוא מעדיף להיות ...שם מטהו .ומשם שימשיך לנהל את מדינתנו בדרכו המוצלחת ביותר ולמרות ההפרעות הכבדות משונאיו. שונאיו הם .....נגזרות כאלה או אחרות של תנוקות שנפשם הורעלה .....דוקא כנגד בגין.
כתוב תגובה ל- urixo
-  ואתה מטומטם שרואים שלא גמרת
  gemny   28/12/15 19:27
אפילו גן ילדים איזו עברית טמבל לא מבינים כלום
כתוב תגובה ל- gemny
+
החסרי בושה מכרו את שרה בתור
  שבץ חלובה   26/12/15 13:12
משוגעת כדי להציל את ביבי ואחר כך רצו לטלויזיה להכחיש זאת. הצילו!! משוגעת יושבת בבית ראש הממשלה עם גישה למסמכים סודיים אותם אפשר למכור לאויב בלי פחד כי משוגעים הרי לא אחראים למעשיהם ולא עומדים לדין.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתה יה חביבי לא נשמע פחות משוג
  הדאון מוילנה   27/12/15 08:25
משוגע משרה לה. תבדוק את עצמך קודם תראה מי החברים שלך. "אמור לי מי חבריך ואמור לך מי אתה " מתי ולמי שרה לה תמכור בטיסות שלה לדעש או לאובמה? שמעת אותה מדברת אי פעם? או שלקחת יותר מדי כדורים או שלא לקחת אותם היום מה קרה לך?? אתה מכיר מישהו נורמלי במדינה? מי שחי פה לא נורמלי!!!!!!!
כתוב תגובה ל- הדאון מוילנה
-  ירכתי חבית ושאר מיני זיבורית.
  בבון זה קוף.   7/01/16 21:25
הדוברים האחרונים שנשאר לרוכל הנוכל, הם המפגרים האלה, ירכתי חבית ושאר מיני זיבורית, אנאלפביתים שנשלחו לשכנע את החכמים שהיידה ביבי והייל שרה. אבכי עליכום בכי. ואל תתמהו שיוצא מפיהם דבש כגון : " התימני וגו' ". איכס ותימלא הארץ חמאס.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
+
"פסיכולוגית ילדים".מריח מוזר
  עזרא מנצור   26/12/15 12:48
האם מישהו ראה את תעודות מקוריות המעניקות לגברת שרה נ. את תואר "פסיכולוגית ילדים"? יש לי ספקות.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אין תואר - פסיכולוג ילדים
  המבקר   10/07/16 22:25
יש -חינוכי, התפתחותי
כתוב תגובה ל- המבקר
-  לא מקנא בילדים בהם טיפלה
  רווה מאשקלון   30/12/15 09:45
הפסיכית הזו. כל אנשי טבעון זוכרים את הבת של המחנך בן-ארצי כאחת הנערות המטורללות בסביבה.
כתוב תגובה ל- רווה מאשקלון
-  מנחוס לעיל היה מת שתהיה לו שרה
  ע_הראל   28/12/15 19:13
המנחוס (לשעבר מנצור) יתפגר בקרוב מקנאה, היה מת שתהיה לו נסיכה מושלמת כמו שרה לבית ארצי במקום המכוערת שיש לו (אם יש לו), שנאמר הקנאה מוציאה את האדם מן העולם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
זה לא היא חולה אנחנו חולים
  יענקלוביץ   24/12/15 21:37
כתוב תגובה ל- יענקלוביץ
+
ואם היא אכן חולת נפש
  s   24/12/15 18:50
ביבי נהנה דווקא מן השגעונות שלה אחרת היה דואג למזער את הנזק שהיא גורמת.כמו כן אם אכן היא חולת נפש איך יכולה לתפקד כפסיכולוגית ומיוחד כפסיכולוגית של ילדים.קשה לי להאמין שהיא בכלל עובדת ויש לבדוק אם עירית ירושלים משלמת לה משכורת
כתוב תגובה ל- s
-  שכר ללא עבודה עבירה חמורה
  יורמי   25/12/15 17:18
כתוב תגובה ל- יורמי
+
שרה
  דוד ל   24/12/15 17:37
אם בארזים נפלה שלהבת אז מה יגידו אזובי הקיר
כתוב תגובה ל- דוד ל
+
אלה נבחרי העם מה יגידו ויעשו
  דגדג   24/12/15 13:59
אזובי הקיר, אוי למדינה שכזאת כל ים שני וחמישי או הטרדה מינית או שוחד או גנבות, ועל ידי מי ? נבחרי העם!!!
אמרו כבר הצרפתים "Noblesse Oblige" פה אין לא NOBLESSE ,ולא
OBLIGE, כל אחד שממונה על איזה ברז הוא מיבש אותו עד תום.
אף אחד ממש לא דואג למדינה, לא לאזרחים ולא לעתיד עם ישראל, יש רק שוד וחמס כי מחר נמות.......
כתוב תגובה ל- דגדג
+
הבת שלי חולה ולא מוצאת עבודה
  יענקלה   24/12/15 13:28
כל המדינה שלנו מנובלת רעה מי שחולה הוא אומלל יש שדולת הנשים פושעות ח"כ שעשו חוקים רק לחברים שלהם בטוח לאומי שקרנים כל המדינה הזדינה מושחתת רקובה איכסה עליה ועל מי שמנהל אותה לדאוג לנכים לעלות שכר מינמום הם לא הצביעו לא נשכח לש"ס לבית היהודי ואגודה ימח שמם כל חברי הכנסת הנבלות האלו שדאגו רק לעלות להם את המשכורת נבלות סרוחות
כתוב תגובה ל- יענקלה
-  חביבי אתה בחרת בהם אתה וחברך
  הליצן   3/01/16 08:38
בבחירות הבאות תנסה את בוזי תקבל חצי הבטחת הכנסה. או את שולמית אלוני והיורשים שלה תקבל רבע ותעמוד בתור ימים לא שעות . ותתחיל להבין מה זה כשעובדת ביטוח לאומעי אומרת" עזוב את החוק אנחנו לא באמריקה אנחנו לא טיפשים אני מתנהגת לפי רחשי ליבי" היא עוד עובדת שם כבר 44 שנים בגלל שהיא רוצה להיות... אמת רוב הפקידים מתייחסים לאנשים כמו אל כלבי רחוב שזורקים להם שאריות אוכל מהשולחן לרחוב
כתוב תגובה ל- הליצן
+
אשת ראש הממשלה כחולה במחלת נפש
  עמרי 2015   22/12/15 10:32
מי שמכיר את עולם מחלות הנפש, יודע שצריך לנהוג ברגישות רבה באנשים שנמצאים במצבים אלה. לא רק באשת רא הממשלה, אבל גם בה. עם זאת, חולים במחלת נפש הם אנשים שעלולים להיות קשים מאוד לקרוביהם. לא פעם מנהלים ממש טרור כנגד קרוביהם, שהם היחידים שחייבים לקבל את מכלול האישיות. כלל החברה הרבה פחות סבלנית. צריך לעשות הכל כדי שראש הממשלה יבודד מהטרור של מחלת הנפש של אשתו, אחרת, כמו שראינו בעבר, כל עם ישראל יהיה הקרבן של טרור זה. ועם זה אי אפשר להסכים.
כתוב תגובה ל- עמרי 2015
-  {{{הדתיים וחרדים מנהלים המדינה
  נתניהו בובה שלהם   22/12/15 18:58
כתוב תגובה ל- נתניהו בובה שלהם
+
ביבי ואשתו אוליגרכים מאפיונרים
  ולדימיר פושקין   21/12/15 19:30
הם היו הולכים ברוסיה לגולאג בסיביר ל-15 שנה. את חודורקובסקי שמו בכלא 10 שנים על שום דבר, ואת ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו, עושים ממנו פה אלוהים. הוא יותר דיקטטור מסטלין. ואישה שלו הפסיכית והמופרעת שרה קלפטומנית, והיא מכריחה אותו לקחת אותה לכל טיסה בחוץ לארץ. עשתה עכשיו ניתוח פלסטיק על הפנים שלה, ונראית כמו שושנה דמארי.
כתוב תגובה ל- ולדימיר פושקין
-  עם מבטא רוסי וידע סומאלי אתה
  הלי   3/01/16 08:32
ממש מדבר וכותב שטיות. אם רק היית כותב ולד הייתי חושב שאתה לא יודע מי זה סטאלין ומה הוא עשה. אבל עם המבטא שלך גם בדיבור וגם בכתיבה את ממש אכלת משהוא שלא הסתדר לקיבה שלך והיא פולטת את זה החוצה ואתה יושב לפני המחשב וזה נופל על המקלדת ועולה כאן לאתר. . יודע מי היה טרומפלדור? הוא אמר אשכחך ירושלים תשכח ימיני. " הוא כנראה התכווןגם... תרתי משמע ל.... הנוכלים הכי גדולים שעשו מפנה גדול למדינה...
כתוב תגובה ל- הלי
-  שרה
  דוד ל   22/12/15 23:24
אתה צודק
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  דגם צ'ושסקו
  עניי עירך   22/12/15 19:16
ההיסטוריה חוזרת על עצמה, עכשיו אנחנו "נהנים" ממשפחת אוליגרכים נהנתנים על גבול השחיתות (ואולי אפילו עברו אותו) וזוכים כנראה לגיבויו של היועץ המשפטי "מטעם"
מבחן "בוזגלו" במיטבו..........
כתוב תגובה ל- עניי עירך
+
על מה מדובר לכל הרוחות
  הבל הבלים   21/12/15 19:27
נעזוב לרגע את ענין המתנות.כל עוד היא לא עזבה את המעון היא לא לקחה דבר מה כל יתר העבירות?5000 ש"ח מיחזור בקבוקים? מה עוד? שמעון פרס היה מבזבז סכומים כאלה ביום אחד וחברי הכנסת קונים לעצמם מוצרים באלפי שקלים לצורך קשר מדומה עם הציבור אם זו לא רדיפה אז אולי וינשטיין והפיליפינית יסבירו מהי רדיפה
כתוב תגובה ל- הבל הבלים
+
לשיחות עם ראש המוסד ..
  זאק   21/12/15 19:05
כתוב תגובה ל- זאק
+
די ,שרה כנראה לוקה בנפשה ,תעזב
  עמית אלתם   19/12/15 20:54
די תרדו ממשפחת נתניהו,על הביקורת לבדוק אם תרצו בקפדנות את עשייתו של ביבי ולעזוב בצד את משפחתו,הרי זה כבר ברור שיש פתלוגיה אצל שרה נתניהו וביבי רק סובל מזה ודאי שלא נהנה
כתוב תגובה ל- עמית אלתם
-  האם תפקודו של ראש הממשלה מושפע
  לא נעים,אבל...   21/12/15 19:32
האם תפקודו של ראש הממשלה מושפע ממצבה הרפואי של רעייתו? לציבור יש זכות לדעת זאת!
כתוב תגובה ל- לא נעים,אבל...
-  תיפקודו של נתניהו מצויין
  סמיר קונטר   21/12/15 22:50
והוא הולך ומשתפר !
כתוב תגובה ל- סמיר קונטר
+
למה לשרה מותר לקבל מתנות ולבר
  שבץ חלובה   19/12/15 18:13
רפאלי (עזרא) אסור?. כל ראשי המדינה מראש הממשלה דרך השרים ועד הח"כים עבור דרך השופטים וראשי העיריות לוקחים שוחד תחת הכותרת מתנות ומס הכנסה לא מפשפש במעשיהם ולא דורש מהם הצהרות הון אז למה שבר תהיה הכפרה שלהם? אם היום למשל היו דורשים הצהרות הון מכל ראשי המדינה כולל ראשי ממשלות ח"כים שרים ראשי עיריות ושופטים כולל לשעברים לא היה מספיק מקום בבתי הסוהר כדי להכיל את כולם. אז למה לא עושים זאת. כי ברגע שנציב מס הנסה ידרוש הצהרות הון מאנשי ציבור כבר למחרת מפטרים אותו. הבנת את זה ברוך?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  זה בגלל שבר מכוערת ודוחה
  urixo   28/12/15 18:52
סיבה אחרת לא תמצא. מה קרה שלא שתלת כמה שגיאות כתיב מכוונות?
כתוב תגובה ל- urixo
+
שרה רודפת הבצע תקבור אותו בסוף
  שבץ חלובה   19/12/15 15:33
על הנייר האישה היא עזר כנגדו אבל בפועל מעשיה ירוממון אותו או ישפילו אותו תלוי בטיב המעשים. שרה קמצנית ורודפת בצע כמו פולה בן גוריון אבל ביבי בעלה אין לו את המעמד של בן גוריון והוא חשוף להשמצות אויביו שיעשו הכל כי להדיח אותו בבושת פנים ושרה תעזור להם בזה למרות שהיא לא התכוונה לזה. את בן גוריון לא העזו לבזות כמו שמבזים את ביבי כי פחדו ממנו. מביבי אף אחד לא מפחד ואויביו מזלזלים בו. העולם רואה שביבי נחשב לאפס בארצו ולכן מזלזל בו ובמדינה ולכן זאת חובה שלנו להדיח אותו כדי להצי את מעמד המדינה בחו"ל. זה לא אומר שצריך למנות את האפס הגנב בוז"י כראש ממשלה. יש בליכוד אנשים מוכשרים שיכולים להיות ראשי ממשלה מכובדים ואני לא מתכוון לשני האפסים כץ וארדן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
ניקוי אורוות דחוף
  המבקר   21/11/15 13:09
מתחיל בבית ראש הממשלה..לזוג אין בעיה להפקיר ולהפליל את עובדיו כדי להציל את עצמם. על סיידוף לדאוג לעצמו גם במחיר של עד מדינה.
כתוב תגובה ל- המבקר
+
שיהיה כבר צדק שרה למשפט. סיידו
  הניה   21/11/15 10:28
יפסיד את הפנסיה ועוד הטבות באם יורשע ולא יהיה עד מדינה. פרייארים לא מתים רק מתחלפים. סיידוב תתעורר. לא שווה לך
כתוב תגובה ל- הניה
-  הניה, האם גם את הצטרפת למחנה
  ד"ר דון גריימן   22/11/15 04:26
שונאי מנהיגנו הנערץ בנימין נתניהו, ואשתו המקסימה?
כתוב תגובה ל- ד"ר דון גריימן
-  מחנה? שני סמולנים הזויים, מחנה
  משה מיכאל   4/12/16 08:32
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
יואב יצחק. פוליצר.
  קרסובסקי   15/11/15 02:25
העיתונאי מספר 1. במדינה
כתוב תגובה ל- קרסובסקי
+
אכן , כנופיית שלטון החוק
  לעצור הביריונות   13/11/15 01:56
כתוב תגובה ל- לעצור הביריונות
+
אז למה הפרקליטות סגרה ללא סיבה
  שבץ חלובה   12/11/15 16:30
את התיק של מוטי ששון ראש עירית חולון נגד המלצת המשטרה להעמידו לדין? למה הם רודפים את שרה מהליכוד ופוטרים מהעמדה לדין את ששון המפא"יניק? מה הבטיחו לראשי הפרקליטות בתמורה?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שרה
  דוד ל   21/11/15 11:55
לגבי ששון אין קשמה ולגי שרה יש חשדות כבדים
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  אתה בטח קוזין של ששון אם אתה
  שבץ חלובה   20/12/15 10:50
מגן עליו כי ששון הוא מה שקרוי שור שנגח ויש לו היסטוריה ארוכה של הטרדות מיניות שמכולן יצא חלק בגלל מעמדו המפלגתי. המפלגה וראשיה מתערבים ומורידים אותו מעמוד התליה. כל פעם שמצילים אותו אז עוד מפא"יניק בכיר מקבל רחוב על שמו בחולון. המפא"יניק האחרון היה ר"מ הנשכח אשכול שפתאום קיבל על שמו את השדירה הראשית בכניסה לחולון. שדירה באורך של 2-3 ק"מ וברוחב של ברודווי בניו יורק! למה זה מגיע למגמגם הזה שהפיל עלינו את מלחמת ששת הימים?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  למה
  למה   21/11/15 11:52
למה אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות? למה
כתוב תגובה ל- למה
-  אם סגרו לששון אז יסגרו לסילבן
  שבץ חלובה   19/12/15 16:07
וג"ודי תדאג שזה מה שיקרה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
יואב יצחק. פוליצר.
  קרסובסקי   12/11/15 15:41
העיתונאי מספר 1. במדינה
כתוב תגובה ל- קרסובסקי
+
תודה לכל הטוקביסטים
  דולי ג.   10/05/15 21:55
כתוב תגובה ל- דולי ג.
+
מי שלא מקליט דיון שם נפשו בכפו
  שמחה ברטר   24/04/15 14:22
חייבים להקליט הדיונים בבית המשפט ! הפרוטוקול המוקלד הוא לפחות במקרה שלי מול הפושעות דליה הורנצ'יק ושושנה אלמגור , בבחינת פרצה הקוראת לגנב . שושנה אלמגור אף סירבה לאשר לבקשתי הקלטה על ידי בית המשפט למרות התחייבותי לשאת בהוצאות . תשובת הפושעת לבקשתי ,"לא צריך " כמובן שמבחינת אלמגור רצוי מאד שלא תוקלט ... על זיוף פרוטוקול זה הגשתי תלונה למשטרה . כמובן שהזיוף הוא רק חלק מהפשעים עליהם התלוננתי. לסיכום אין ספק שלו הייתי מקליט את המשפט ולו כהקלטה פירטית .שושנה אלמגור ושותפתה הורנצ'יק היו נאשמות בפלילים . לא שחסרות גם כך הוכחות לפשעם , אלא שכך קל יותר למרוח הפשע .הקלטה אפשר היה להפיץ ברשת ולחסל הגידול הסרטני ממערכת המשפט . באשר למושחתות הנ"ל לוקח אני אחריות על כל מילה . על החתום שמחה ברטר .
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
-  זו בדיוק הסיבה שאסור להקליט
  אדמונד ד.   12/12/15 20:46
לא דיון בביהמש ולא חקירה במשטרה ( בנימוק מקומם שהמטרה היא ”להגן על האינטרסים של הנחקר“). ישיבות הוועדה למינוי שופטים- תוכן חסוי. מהלך של חקירת שופט בכיר שויינשטין נאלץ לאפשר חקירתו בחשד למעשי אונס וגניבה- כבר חלפה שנה ולא שמענו מילה משום עיתונאי. אולי אין עניין לציבור בנשיא בית משפט מחוזי שמבצע מעשי קונדס כאלה. או שחקירה עשויה לערער אמון הציבור במערכת המשפט ( בלתי אפשרי טכנית).
כתוב תגובה ל- אדמונד ד.
+
מני ההזוי
  מוטי כספי   24/04/15 10:47
עבר זמנו של מני נפתלי נפתלי היה שליחו של ידיעות אחרונות להפלת נתניהו תמו הבחירות ושליחותו של נפתלי נגמרה בכשלון לך לעזה איש קטן
כתוב תגובה ל- מוטי כספי
-  צודק
  ירדנה   10/05/15 21:05
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
בעיות בהקלדה בבית משפט ?
  מיכאל10   24/04/15 10:03
זה קורה ביום יום יום תשאלו כל עורך דין.ואדון לוין הצדקן מוסיף שאסור להקליט בבית משפט,מי אמר ? ובמיוחד כאשר מסתבר שיותר ויותר פרוטוקולים של בית משפט "שופצו. מעניין איך אתר חדשות קיבל תפנית של 180 מעלות בעיקר כבל אשר לפרסומים נגד עורך דין יוסי כהן המייצג את הגברת שרה אותו רדף עורך האתר כחלק משיגרת יומו,והנה נדם קולו של יואב יצחק והקרבן הבא שלו ושל כתלבלביו זה לתקוף את מני נפתלי. כנראה שבאתר זה כושי יכול להפוך עורו וגם כלב את חברבורותיו.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
-  צודק אבל....
  ק.ר.   24/04/15 13:09
אפשר להקליט בבית המשפט כשהצדדים לדיון נושאים בנטל העלות. נכון שיואב יצחק רדף את עו"ד יוסי כהן, האשים אותו בעברות מס, הלבנת הון , אותו ועוד מספר אנשים כמו יגאל זילכה, אך זה לא אומר שאסור לו להגן על מעון ראש הממשלה. האתר תפס מיד צד להגנת המעון ובצורה מוגזמת, אך אין לזה קשר לביקורתו על עו"ד יוסי כהן.
מה שמפליא הוא שכל כך הרבה אנשים מואשמים על ידו במעשים פליליים ומחד גיסא המשטרה לא עושה דבר אך מאידך גיסא, וזה בחשוב מכל, אף אחד מהמבוקרים והמוחשדים בפלילים לא תובע אותו על לשון הרע??
כתוב תגובה ל- ק.ר.
+
כל ממזר מלך
  הגוי..   31/03/15 16:46
"עד מתי פתים תאהבו פתי ולצים לצון חמדו להם וכסילים ישנאו דעת" ...רק במדינה בה כל ממזר מלך וכל מלך ממזר, כל ממזר מלך יודע יותר מכל מלך ממזר..נו באמת, מישהו ראה פעם ממזר תמים? מה אובמה לא יודע? אותי מעניין מה הוא כן יודע שאין יודעים בישראל אף על פי שאנו כבר מבינים מה אנו לא יודעים. כלאמר, "יגעת מצאת תאמין"... ארהב ניטרלה את ישראל מהמידע ומהשיחות בינה לבין איראן. ישראל בחוץ איראן בפנים. ישראל נותרה "הגטו האמריקאי הגדול והנוח בהיסטוריה האנושית,,,ליהודים. הם (היהודים), תמיד ישרדו בעבורנו כל עוד אנו האמריקנים נחמש אותם (אתכם היהודים),כראוי ונתן להם כמה דולרים לשרוד, כל עוד נצטרך אותם.. כל עוד נצטרך אותם הם ילחמו על חייהם כדי לשרוד בעבורנו.אנחנו רק מסדרים להם מלחמות קטנות כדי לשרוד..כעת אנחנו מנטרלים אותם כדי לשמור עליהם (ועלינו), על מנת שלא יפריעו לעצמם ולנו לטפח בעבורם את הגטו כדי להבטיח שאף יהודי לא יצא משם בשעת ה ש'..אנחנו לא נחזור על טעויותנו עם אדולף שפעל יפה עד שהבין כי הוא יכול לאכול את העוגה כולה לבד ואז כמובן מיד עזרנו לאויבנו הגדול, לרוסיה במקום להמשיך עם אדולף.. כעת אתם מתחילים להבין, נכון? אני תקווה שזה לא מאוחר מידי..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
חשוד
  הילוש   29/03/15 15:32
לא היה יום שלא נכתב על מעללי יוסי כהן, פתאום יואב יצחק שכח לדווח בנושא , לא קיבלנו תשובות מי משלם ליוסי כהן על טיפולו בגרת שרה, מדוע נדם קולו של יואב יצחק? פתאום הכל כשורה בבית המלוכה ורק מני נפתלי לא בסדר? חשוד מאד וברור שמשהו מסתתר מאחורי הכתיבה המגמתית הזו, פעם חשבתי שיואב יצחק עיתונאי אמיתי וישר אבל כנראה שטעיתי, כשלא מדובר באולמרט כנראה הכל כשר.
כתוב תגובה ל- הילוש
-  שוו מי ד'ה מאני.
  בבון זה קוף   2/04/15 10:37
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
+
מה קרה ליואב יצחק
  קוקו   29/03/15 08:45
מה קרה ליואב יצחק, פתאום נעלמו הכתבות על יוסי כהן , התמיכה במשפחת נתניהו ??? מעלה מחשבות
כתוב תגובה ל- קוקו
-  אולי מאיימים עליו...לא הגיוני
  יעלא   30/03/15 15:29
כתוב תגובה ל- יעלא
-  יואב יצחק
  שרה   29/03/15 10:49
גם אני מזהה תפנית חדה בכתבותיו של יואב יצחק.מי שהוקיע את עוד יוסי כהן כינה אותו עבריין מין,ביקר את נתניהו ושות פתאום הפך את עורו.כבר אין לי רצון לבקר באתר שלו
כתוב תגובה ל- שרה
-  אפשר לראות את זה אחרת
  דנשדוש   29/03/15 17:33
אפשר לראות את זה כך....
עו"ד כהן ...הוא עו"ד כהן

שרה ובנימין נתניהו - מושפלים, מוקעים מוכפשים באופן זדוני
על ידי גורמים חזקים ואינטרסנטים שמנצלים את מני נפתלי כסוס טרויאני ..כמה זמן אפשר לסבול את ההתעמרת בזוג הרבה פעמים בצורה זדונית...

יואב יצחק זיהה את התופעה - גדולתו בעובדה שהצליח להפריד
את עו"ד כהן - מהתיק שנפל על נתניהו

לפחות יש צדיק אחד בסדום שכותב את האמת ללא פחד וגם אם את וחבריך לא תבקרו באתר - הוא עוסק בעניין לםי אמונתו ביושר עיתונאי ואינטלקטואלי
כתוב תגובה ל- דנשדוש
-  שרה נשמח להפרד. על מי בדיוק את
  צורי   29/03/15 14:48
מאיימת על הפשפשים?
כתוב תגובה ל- צורי
+
פרשת מני-שרה נתניה
  אלזה   29/03/15 02:06
מסכימה עם המגיב מס' מס' 34.
לדעתי, העיתונאי יואב הפך את עורו!
וזאת למה? כי ביבי שוב נבחר בפעם הרביעית?????
לטעמי, השופטת נוהגת בשיקול דעת אחראי ובהגינות המתבקשת! זוהי לא חוכמה ל"הגן" על "החזק" עם עורכי דין תותחים שמקיפים את שרהלה "שלנו" . הגיע הזמן לחשוף את האמת מדוע כל כך הרבה עובדים בבית הרוה"מ מתלוננים על יחסה המשפיל, המתנשא, היהיר, המעליב , והמתחרפן של גברת מס' 1 במדינה.שללא ספק יכולים להשפיע גם על התנהלות הרוה"מ בהחלטותיו! הגיע הזמן שהגברת הזו תהיה לדוגמא ולמופת ותתנהל בצניעות ובענווה הראוייה לאשת רוה"מ - הגב' שרה נתניהו!כמו למשל פולה ז"ל סוניה פרס ז"ל ועעוד..
די להתחנף ולהתכופף כל הזמן בפני החזקים ובעלי השליטה כאן!!!
כתוב תגובה ל- אלזה
-  אלזה היקרה
  RBT   29/03/15 23:33
הגברת נתניהו מתנהלת בצניעות. זה אתם ארגון "ויאגרה 15" המנסים השכם והערב לערער את החלטת הרוב בבחירות באמצעות דה-לגיטימציה של ראש הממשלה ושל משפחתו. אתם אלה "שוחרי השלום והדמוקרטיה" עושים צחוק מעצמכם... מוכיחים לכל העם עד כמה אתם קטנוניים כשאתם מחטטים בפחי הזבל של משפחת נתניהו למצוא עוד "לכלוך". אתם המלוכלכים המטנפים את ידיכם בכל השטויות הקטנות הללו כדי לא להיטרד מהנשק והפצצות המופנות לעבר ישראל. אתם אלה החושבים בגובה העשב הצומח בגינה של אובמה. כמה שאתם מעוררים גיחוך. פשוט, אפסיים אתם.
כתוב תגובה ל- RBT
-  אם כל כך רע אז מדוע
  צורי   29/03/15 14:54
הן לא התפטרו מבית ראש הממשלה. האם שרה הילכה עליהם אימים עד כי לא עמדו בלחץ להתפטר.זה נראה הזוי ובקשר למני נפתלי המתיני ואז נראה כנראה במדויק מה הביא את הפושע לדברי שכניו להגיש את תלונתו. מענין יהיה לבדוק את השכר בצידו של "השרף" מני נפתלי.
כתוב תגובה ל- צורי
+
בקרוב
  הצדק יצא לאור   28/03/15 12:37
למזלנו כבוד השופטת מבינה את תפקידה היטב. מי שצריכה ללמוד את תפקידה היא פרקליטות המדינה שמגינה בחרוף נפש על חשדות לכאורה בפליליים בבית ראש הממשלה.בהתחלה רשמתם באתר דברים כנגד עו"ד יוסי כהן .עכשיו שינתם כיוון יכול להיות שזה קשור לתרומה באתר או לקניית מנויים רבים???
הסניגורית שאלה שאלות לא קשורות כלל. מעניין שפתאום רוצים לבקש מהיועץ המשפטי לפתוח בחקירה פלילית נגד מני נפתלי.בדיוק כמו שטענו שגנב אוכל דבר שהופרח
כתוב תגובה ל- הצדק יצא לאור
-  צדק זה כמו יהלומים במדינה שלנו
  ליצן   3/01/16 08:45
יש כמה שיש להם טיפה על האצבע, ולרוב איין. ויש שיש להם כמה טיפות. צדק במדינת היהודים לא קיים. קיים "רחשי ליבי" פה כול אחד מלך כול אחד יועץ כול אחד מושל וכולם ביחד כלומניקים. אנחנו חיים בסרט ואיין ברירה כי כאן שונאים אותנו יותר מבכול מקום אחר בעולם. יהודי אחד שונא יהודי הרבה יותר מ 100 גויים ביחד. בין שהם בודה נוצרים או מוסלמים. איין שינאה ליהודים יותר גדולה וחזקה מיהודים שונאים יהודים. אני באנו ארצה לבנות ולהבנות בה" פעם קול ישראל ב 6 בבוקר פתח את השידורים עם השיר הזה... והיום?
כתוב תגובה ל- ליצן
-  כל האמת על מיס פיגי
  אליהו חיים   29/03/15 00:57
״לא לחינם הלך העורב אל הזרזיר, אלה שהוא בן מינו״ וזה לעניין יוסי כהן ומיס פיגי. יוסי כהן הוא שקרן וחנפן,אם רק עשרה אחוז ממה שכותב עליו יואב יצחק זה נכון ,אז ראוי להעמיד את יוסי כהן לדין פלילי. מיס פיגי ראוי שתעבור בדיקה ויתכן שיתברר שאי אפשר להעמידה לדין, במיידי צריך לטפל הפסיכיטר המחוזי ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
-  לך תחפש ערכברוש שינענע אותך
  אריהציפל   31/03/15 01:18
כתוב תגובה ל- אריהציפל
-  מר אליהו חיים
  RBT   29/03/15 23:11
אם יש מיס פיגי בסיפור שלך, אז מי אתה בדיוק? דרקולה?
כתוב תגובה ל- RBT
-  V 15 במיטבה ....
  דלשגדו   28/03/15 17:44
יואב יצחק ביקר את עו"ד כהן בנושאים אחרים ולעניין המשפט.

האם התנהלות המשפט השופטת ועורכי הדין של מני נפתלע

מאפשרת הגנה וצידוק לגניבת מסמך מעו"ד כהן - תצהיר שרה

נתניהו ופרסומו באמצעי התקשורת לפני שוהגש לבית משפט (עבירה

לכל דבר ועניין)

האם התנהלות המשטרה - בפרסום כל מילה שנאמרה בחקירת מני

נפתלי בזמן אמת - פרסום שנמרח על מסכי טלביזיה בזמן שיא

נראית לכם ???

האם זה נותן אפשרות לעבור על כל חוק חוקי או התנהגות אתית

על מנת לראות דם בכל מחיר ....

רבותי אנשי V 15 ושאר הקרנות הזרות למיניהן - נמאסתם ....

הציבור הבין עם מי יש לו עסק ....עם ישראל חי ..וחי טוב
כתוב תגובה ל- דלשגדו
+
אז עוד יוסי כהן לא שקרן?
  ???   27/03/15 09:20
כתוב תגובה ל- ???
-  יואב יצחק ו"הדוקטור" יוסי כהן
  המודיע   29/03/15 15:22
יואב יצחק חבר לשקרן (על פי דבריו ופרסומיו בעבר ) העו"ד
סוטה המין ( גם זאת על פי הנ"ל ) - יוסי כהן !
בכדי להגן על שרה נתניהו - ובשם הצדק !!
הצחקת אותנו יואב .... עד כדי כך טמבלים אנחנו לא !!!
הכסף מזווג זיווגים - אז למי להאמין ?
למאמריך על מעלליו המגונים והפליליים של יוסי כהן - והבטחותיך על "האמת שתצא לאור " או על ליקוקי התוחס של
הכהן ???
כמו שאמרו חזל"ינו - זו נבלה וזו טריפה !!
ובבניין ירושליים ניוחם !!!
כתוב תגובה ל- המודיע
+
שרה עצמה מודה, איפה הדיבה ...
  מיטות נרות גלידות   27/03/15 05:10
גם אם נניח לכל פרשיות העבר זריקת נעליים וגו'.. הרי כששרה מחזירה לפתע... 4000 שקל של הבקבוקים אתה מבין עם מי יש לנו עסק... בפרט שקודם ניסו להסביר שבכלל מדובר בקופה קטנה...
כתוב תגובה ל- מיטות נרות גלידות
+
יצא המרצע מן השק
  אריה גולן   26/03/15 15:46
אם היה למישהו ספק קודם לכן - לאחר דברים אלו ברור לכל בר דעת - מני נפטלי אינו דובר אמת. אולי הוא מאמין בעצמו בדברים אלו.
כתוב תגובה ל- אריה גולן
+
נפתולי נפתלי
  ויקו   26/03/15 10:29
כמה שטויות וזל נמוך עוד יכול אדם מפוקפק שכזה לנסות ולמכור לציבור. והתקשורת עוד מתייחסת אליו אל מישהו. די כבר! לא נוכחתם שמדובר בפשקשוש רשלני של השב"כ בכל הפרמטרים? המיון איתו נכשל!איך עד היום המוח המעניין שלו שכח את השמפנייה? בסיבוב הבא הוא ימצא עוד רעיון או יקבל רעיון מיועצי אחיטופל שלו. פרקליטתו ממשיכה להגן עליו, מעניין מהו שכרה בגין המעשה הטוב הזה שאולי יזכה אותה בפרס.כמה שקרים על שקרים על שקרים, "והתקשורת הנייטרלית" "כלב השמירה הנשכני של הדמוקרטיה", כביכול מטעם עיתונאי חצר מלחכי פנכה בעלי דיעה חד צדדית ומקובעת האטומה לצד האחר, הפועלים למעןמי שמייצג את דעתם המוגבלת. ובדרך גם להתנהג כערפדים מוצצי דם מסויים שיראה במסווה של סקופ אללק. די עם נפתולי הנפתלי הזה. הגיע זמן לשים אותו בנפטלין.
כתוב תגובה ל- ויקו
+
מני נפתלי: ״מושתל״ של דיסקין !
  אמיר ש.   26/03/15 08:53
איך יתכן שפרחח שכזה התמנה לאב הבית אצל ראש הממשלה ? כישלון של השב״כ או שהדבר נעשה במתכוון ? בשני המקרים - אין חמור מכך ! מקליטים ...מפרסמים ...מעללים בשביל בצע כסף .. עו״ד כהן: נא תבקש מנפתלי שיביא איתו לבית המשפט את בקבוקי השמפניה שגב׳ נתניהו שותה..שינסה לשתות 3 כאלה ...כמויות ... שיראה קבלות על רכישתם. חשוב לקעקע את עדותו דווקא בענין הזה. לדמות את גב׳ נתניהו כשיכורה - אין חמןר מכך בעיני הציבור. !
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
-  את זאת כתבתי ימים ספורים לאחר
  שיצא בהאשמות   26/03/15 09:30
כתוב תגובה ל- שיצא בהאשמות
-  שרה נתניהו
  שרון לוי   26/03/15 09:28
הוא מסר את החומר ללהב 433 וזה נמצא בחקירה
כתוב תגובה ל- שרון לוי
+
חשבון פשוט
  אזרח וותיק   26/03/15 00:32
לטענתו של מני.הגברת נתניהו שותה כל יום שלשה בקבוקי שמפניה הרי בחודש היא שותה 90 בקבוקים ובשנה 1080 בקבוקים יחד עם זאת הוא טוען שהוא מוזג לה את השתיה ונשאלת השאלה כמה זמן לוקח לשתות 3 בקבוקי שמפניה אין ספק שזה לוקח הרבה זמן במידה וזה נכון יוצא איפה שמני לא עבד אלא הוא השקה כל הזמן את גברת נתניהו ההגיון הוא שזה הזוי
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק
+
יון חרמון
  צורי   25/03/15 15:47
איך ומתי חמקת מהמחלקה הסגורה לתשושי נפש . יש לבדוק את רשלנותו של המוסד הסגור שהולם אותך ככפפה ליד.
כתוב תגובה ל- צורי
+
הוא שקרן פטלי.
  סימי ה   25/03/15 15:45
בתחילת המשפט הוא אמר שרה שותה כמה בקבוקה יין ביום שהוא הביא לה לחדר כעט הוא טען שהביא לה 3 בקבוקה שמפניה נו באמת מה עושים בתי המשפט שהם מתעסקים עם שקרן שלא זוכר מה הוא אמר לפני זה.
כתוב תגובה ל- סימי ה
+
דואגת לעתיד המדינה זוג נהנתן
  שושפרי   25/03/15 15:14
אני דואגת לעתיד המדינה . המדינה מדרדרת .
יומיים אני בוכה קוויתי שהרצוג ייבחר .
אשתו של נתניהו מלבד היותה אלכוליסטית חושבת שהיא מעל החוק . חושבת שמגיע לה שיביאו לה מרק בחצות. מדוע אינך
יכולה להגיש לעצמך. הזהו החינוך שיילדייך מקבלים ???
תתביישי . אישית אני מרחמת על ביבי . יש לו חיים איומים .
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  בוזי המושחת שניהל עמותות ברק
  ירדנה   21/11/15 23:37
את הזבל הזה החי חיים נהנתיים הרבה יותר מנתניהו שלקח מעמותות של מסכנים והעבירם לשלטון ברק ושתק שתיקה רועמת בחקירת המשטרהנ אותו היית רוצה לראות כראש ממשלה?
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  חחח ביבי כבר נחקר ב99
  קורן מטבריה   29/11/15 15:55
על מתנות שנלקחו ממעון ראש הממשלה זוכרים את המשטרה יוצאים עם ארגזים שהועמסו על משאית האיש הזה מסרב ללמוד מקווה שהפעם לא יוותרו לו
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
-  שושפרי
  RBT   29/03/15 23:16
למה את בוכה על ביבי? היית במיטה שלהם שאת יודעת מה מתרחש ביניהם. תדאגי לעניי עירך בשפרעם ובתמרה קודם...
כתוב תגובה ל- RBT
-  הטפשות לעולם נשארת
  הבכי מזכך   25/03/15 21:49
קראי את תגובתך ותביני!
כתוב תגובה ל- הבכי מזכך
+
איפה עורכי הדין של נפתלי, להגן
  מייק   22/03/15 21:11
על שמו הטוב?
כתוב תגובה ל- מייק
-  עכשו שרה תשתה 5 בקבוקים
  בעקבות הבחירות   25/03/15 11:38
הבעיה היא ששרה תעבור עכשו ל-5 בקבוקים ליום, כי היא צריכה לחגוג את הנצחון בבחירות, וככה יהיו לה עוד 5 בקבוקים להחזיר כל יום...
כתוב תגובה ל- בעקבות הבחירות
+
למני נפתלי וליואב יצחק ......
  יון חרמון   15/03/15 19:10
אותה חזות...... הם אותו סוג...............! הביטו בתמונות שלהם......, הם דואט....!! נשאלת השאלה : מדוע יוצא יואב נגד מנחם ( מני )....? הרי מאותו זרע עאמאלק באו... מי יענה לי...? מי..?. . . . . . . .
כתוב תגובה ל- יון חרמון
-  יון קח תרופה
  קוזה   23/03/15 16:08
כתוב תגובה ל- קוזה
-  העמלק הגרמני
  יש מצב   22/03/15 21:09
יש מצב שהנך מזרע העמלק הגרמני?
כתוב תגובה ל- יש מצב
+
הפרצןף האמיתהמנממ
  אזרח וותיק   13/03/15 00:20
הוא לא מתבייש לבקש תרומות האמת עוד תצא לאוא
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק
+
לא משנה אם מני נפתלי עבר עבירה
  להפריד   12/03/15 16:38
העיקר שתביעתו נגד בית ראש הממשלה אמת ,
כתוב תגובה ל- להפריד
-  כרגיל, העובדות לא משנות...
  צדקה   12/03/15 20:10
תיאוריות השמאלנים. חבורה נדכאת שמאמינה לשקרים של עצמה...
כתוב תגובה ל- צדקה
+
זכות הציבור לדעת
  עטרה שגב קלימי   12/03/15 16:06
העובדה שמני נתפתלין ניהל את כל התביעה שלו לעיני רבים וכבל עם ועדה אין שום סיבה לאפשר לו להגיש תצהיר בשושו ובמחשכים זכות הציבור לדעת את האמת כפי שהיא אפילו עם היא מוכיחה שמני נפתלין אינו כפי שהתקשורת נוהגת להציגו כאדם וישר דרך ותמים
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
-  נהפוך הוא קלימי הוא הוכיח לך
  האמת ניצחה   5/01/16 21:06
ולשכמותך שצווחים כאן כל הזמן שהוא שקרן .הוא הוכיח שהוא דובר אמת וראש הממשלה ואישתו משקרים
כתוב תגובה ל- האמת ניצחה
-  עטרה: כדאי לך להיבדק לעתים
  גוש שגב   13/03/15 06:09
יותר תכופות אצל ד"ר כץ, הפסיכיאטר הקרוב למקום מגוריך. סאת השטויות שאת כותבת מתאימה למצביעת ליכוד, ומי שתעזוב את הארץ בקרוב יחד עם ביבי בדרכך לארץ מולדתך.
כתוב תגובה ל- גוש שגב
-  שגב ודעש אתם אחים???
  הגאון מוילנה   2/01/16 23:10
כתוב תגובה ל- הגאון מוילנה
-  מה מעבר לניבולי פה ושפת רחוב?
  יאיר ל   15/03/15 13:11
מאפיין של מערכת הבחירות הנוכחית. התגובה לכל טענה ענינית של הימין היא התבטאות עלובה וחלולה שכוללת בעיקר גידופים וניבולי פה. כנראה שהשמאל מתהדר בנוצות לא לו (תבדוק את המשמעות במילון).
כתוב תגובה ל- יאיר ל
-  ליאיר ולשגב הפוסל במומו פוסל
  שגב   15/03/15 14:33
כתוב תגובה ל- שגב
+
תצהיר זבל
  חוסיין אובמה   12/03/15 15:02
טיוטת התצהיר אינה חתומה. משכך מקומה בפח הזבל. ניר לא חתום ולא מאושר על ידי עו" אינו שווה את הייר שהוא כתוב עליו. כל אחד יכול להדפיס מה שחשקה נפשו ואז ל"גלות" לציבור כי יש בידו טיוטת תצהיר של אישיו זו או או אחרת. טוב תעשה השופטת באם תגנוז את הניר הבזוי ותורה לפתוח בבדיקה מי טרח ועשה את המעשה הניבזי הזה.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
+
לידידי המגיבים עברו למדינה
  קוזה   11/03/15 19:33
שעבדות חוקית תרגישו נהדר שם יש לכם מנטליות של עבדים
כתוב תגובה ל- קוזה
+
איך אולמרט פרס שרון עברו בשקט
  asd   10/03/15 21:44
את מסלול ההלפות וההכפשות ???

אולמרט - מעטפות כסף מזומן והכל בסדר
פרס - עשרות מיליונים הוצאו ללא פיקוח ושליטה והכל בסדר
שרון - וחוות החיות שלו עם כל ההוצאות הגדולות - שמירה אחזקה ובנוסף - קשרים לא ראויים - עם אנשי ממון - האי היווני ועוד..
ברק - גם לו היו הוצאות ורווחים עלומים ממקורות לא ברורים שהפכו אותו למליארדר

אז איך זה שרק ביבי זוכה לכל ההכפשות - הדלפות - החדרת סוכנים כמו מני נפתלי....יש למישהו אינטרס אישי מאז ביבי זכה בבחירות מול שימון פרס..כל כוחות הרוע והשחור חברו נגדו
איפה השב"כ - במיון העובד מני נפתלי- עם ערמת שרצים
איפה השב"כ בחקירת ההדלפות
איפה השב"כ במניעת הקלטות מבית ראש הממשלה ופעולה נגד פעולות הפוגעות בשמירת סודיות בתפקיד

משונה מאד שהציבור - העדר לא קם כנגד התוקפים
כתוב תגובה ל- asd
-  הקלטות מני נפתלי
  קורא   22/03/15 20:34
אתם חוזרים בלי סוף לענין הקלטות בבית ראש הממשלה. נראה לי שיש כטן טעות. ההקלטות שיש לנפתלי הן של עובדים שעבדו בבית ראש הממשלה בעבר והוא הקליט אותם אחרי שעזב.
כתוב תגובה ל- קורא
+
מעלליו של מני נפתלי.
  7-7-7.   10/03/15 12:25
מעלליו של מני נפתלי חייב כספים לבנקים אבא שלו הורשע בפלילים ועוד דברים אחרים כנראה שמדובר בנוכל סדרתי ונוכל נשאר נוכל.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
-  שרה/מני
  יוסי הגלילי   10/03/15 13:12
ברור שהוא: נוכל גנב רמאי שקרן פדופיל ועברין בטחוני.
כנראה שהוא עבר את המסננת של השב"כ בטעות.
הוא גם מצטרף לעוד כ 10 אנשי צוות בבית ובמשרד ראש הממשלה שכולם עבריינים ורודפי בצע במידה זו או אחרת.
לעצם העניין, עד היום כל התביעות כנגד שרה הסתיימו בפיצוי והשתקה, למה??????????
לעצם העניין 2: יש תביעה אזרחית של מני ויש חקירה משטרטית בנושא, נחכה ונראה כיצד זה יסתיים.
מה שבטוח זה ביבי ובעיקר שרה הם שומרי סף לצניעות ולדוגמא!
כתוב תגובה ל- יוסי הגלילי
+
מאו
  מאו   7/03/15 15:16
לכל המתלהמים .ישנו עובד שסרח ומסריח . אם הסתיר זהותו ומעשיו לחקור. אבל להטיח רפש בראש ממשלה חציתם כל הגבולות .בושה.!
כתוב תגובה ל- מאו
+
איזה איש מבחיל ומגעיל
  ליכודניק111   7/03/15 14:26
כתוב תגובה ל- ליכודניק111
-  ליכוד
  ליכוד   9/03/15 19:09
אתה צודק אמת בדעתי הפעם ליכוד. ולא האפש מחנה אנטי ציוני. לשנות המנון .לא לשלוח בנים לצבא .להתפרק מנכסים. אנחנו ואנחנו בסרט הזה עבר זמנו לא ביזיזיניו ולא ציפורה העגלה ושקרנית. הבינותה זה שמאלני מטומטם והזוי ובואש.!
כתוב תגובה ל- ליכוד
+
מה הקשר לשרה נתניהו?
  יוריק קרמר   7/03/15 13:32
כל הסיפורים מציגים את מני נפתלי כעבריין ומושחת. אבל אלה סיפורים, שאף אחד מהם טרם הוכח בבית המשפט.
ואם נניח, שהכל אמת. מה זה שייך לבית ראש הממשלה ולטענות שלו נגד שרה נתניהו (שגם הן טרם הוכחו)?
כתוב תגובה ל- יוריק קרמר
-  טוב ונכון אמרת, יוריק
  פריטה   22/03/15 10:36
טוב ונכון אמרת, יוריק
כתוב תגובה ל- פריטה
-  לא קונה ממנו
  מכונית משומשת   8/03/15 08:58
כאשר אתה יודע שמישהו נתן לבית המשפט שתי הצהרות סותרות - אתה לא מתיחס באמון לדבריו.לכל הצהרותיו על שרה נתניהו פשוט אין שום ערך
כתוב תגובה ל- מכונית משומשת
+
ביבי ושרה
  Avishai   28/02/15 01:06
כמה חוסר הערכה וזילזול יש בידי השמאלנים כלפי העם . אתם באמת חושבים שאנחנו מתומתמים ומאמינים שבני הזוג נתניהו עם כל העושר שלהם יסתבכו בפרשות הבקבוקים או בזוטות אחרות . הם באמת צריכים את הגרושים האלה להשלמת הכנסה . ? הם נראים לכם הומלסים שיתעסקו בהחזרת בקבוקים רקים ? או שהם מנסים לגנוב את המדינה ואותנו ע׳י זה שיפברקו חשבוניות של הוצאות זעומות על קבלנים ? אתם השמאלנים וכל אלה שמלכלכים עלהם אתם המתומתמים ולא אנחנו . נגמר עידן השקר של התקשרות ושלכם . לא יעזור לכם . לא תשפיעו עלנו יותר .אני רק מקווה שאחרי הבחירות האלה נבוא עם כולכם בחשבון . אמן.
כתוב תגובה ל- Avishai
-  מה תעשה אחרי הבחירות אבישי?
  s   7/03/15 14:16
תתחיל לירות בכל מי ששמאלני?ונניח שאתה צודק שבני הזוג נתניהו הם אנשים ישרים ומשפחת נפתלי הם פושעים,איך הוא התקבל לעבודה במשרד רה"מ? ואם הם אכן פושעים,אני לא שוללת כל אפשרות כזאת זה הופך את בני משפחת נתניהו לאנשים ישרים ונחמדים?העולם מלא באנשים ישרים שאף פעם לא מספיק להם וגונבים עוד(ראה אולמרט).יש שתי אפשרויות או שאתה אדם עמיד ולא רואה את מי שלא גומר את החודש או שאתה מזוכיסט ונהנה לסבול וממשיך להגן על מי שהביא אותך למצב הזה.לא השמאל ולא הימין אשם במה שקורה בבית משפחת נתניהו
כתוב תגובה ל- s
-  אתה מאשים חושף שחיתות
  הגלשנית   12/03/15 16:44
בכך שחשף שחיתות שאולי לא נעים לך להכיר בה? אולי ההעיתון היחיד שבארץ שעדיין מאוזן כמעה. שטיפת המוח הפרעית והדיסאינפורמציה שזורעים כלי התקשורת האחרים עברה את גבול הגיחוך והגיע לממדים מאוד מדאיגים
כתוב תגובה ל- הגלשנית
-  "חושף השחיתות" הוא המושחת!
  דן ה   15/03/15 17:43
מדובר בעבריין אלים שלא ברור איך הצליח לעביד בבית רה"מ מגיע למקום העבודה לבית רה"מ כל בוקר עם מכשירי הקלטה לא מדובר באדם תמים אלא בתכנון ידוע מראש !
כתוב תגובה ל- דן ה
-  גלשנית יקרה.אם מני היה גולש לך
  ר ו ן   12/03/15 20:42
גם אז היית ממשיכה לפנטז מציאות שיקרית לא הגיע הזמן להתעורר מההזיות ה0מולניות שלכם????
כתוב תגובה ל- ר ו ן
+
משפחת נפתלי משפחה של פושעים.
  מעפולה   27/02/15 22:49
חייבת מיליונים לשוק האפור. האבא מוכר למשטרה.
כתוב תגובה ל- מעפולה
-  {{אז הפושע עבד אצל ראש המאפיה?
  לערב האינטרפול!   28/02/15 06:50
רק ראשי משפחות הפשע מעסיקים פושעים זוטרים.
כתוב תגובה ל- לערב האינטרפול!
+
אין בדיקה אין ראיות קריקטורה
  זאב12345   27/02/15 14:38
במדינת ללה לנד מטורללי הגבעות והעושים במכנסיים מהזכרת אירן לבניטו זה שאצלו הצבא הלוחם זה רק הכיפות הסרוגות והו המציא את דרום לבנון. עש לי הפתעות בשבילך עוד כששיחקת בנדמה לי בכיתה ב היו אנשים שחיו בדרום לבון יום יום סיכנו את החיים שלהם נסעות ברכבים אפורים חיסלו מחבלים בלי להתגאות תוך שימוש בגיאומטריה בסיסית של כתה וקצת פיזיקה . כאלו שחטפו אש כל יום שמאלנים אנטי ציונים שאפילו על תוספת שדה היו צריכים להלחם כי הסיס שלהם היו עורפי אז לא הסתכלו מי אתה מאיפה באת ומה הם דעותיך זה עניין את הישבן שלנו שאת יושב עשרה קילומטר בפנים עם קשר עוזי ו77 ומסתכל אחורה על האורות ויודע ששמאלני אנטי ציוני כמוך מגן על קריית שמונה שביום העצמאות שהפעילו זיקוקים כולם רצו למקלטים מהשריקות.לעניינו ין ראיות כל עוסק זעיר ומעלה יסביר לכם איפה הראיות החל בחשמלאי המשך בקבלן השיפוצים שניסו להנדס אותו וובסוף הלבישו את החשבוניות של מישהו אחר עלהציבור וכלה בזולההפרטיתעל פי ידיעות אחרונות שנבנתה בבלפור מעניין למה אישרו את זה ומי משלם את הארנונה למסיבותלכאורה של הבן של החייזר מחגורת אנדרומדה. יש גבול כמה אפשר להתייחס לציבור כאל אידיוט. אני מציע לכם להסתובב בעיר ימנית כמו שיצא לי היום ומה חושבים הכאילו אהבלים על הפריץ מבלפור הפתעה . הגיע הזמן לבדוק טתהקשר שמרון נתניהו מולכו אנחנו רוצים לראות בעין כמה שולם לשמרון על עבודתו ולפי איזה תעריף.לי זה נראה קצת לא תקין שפרקליט המשפחה הינו שותף של שליחו של נתניהו נא להומיא את כל החשבוניות שש שנים אחורה.
כתוב תגובה ל- זאב12345
-  לזאב
  נמר12345   12/03/15 16:38
בפעם הבאה כשתגיב תעזר במורה לעברית. עליבות כתיבתך כעליבות חשיבתך.
כתוב תגובה ל- נמר12345
-  למה זאב00תסבול?שתה ציאניד&תישן
  ע_ הראל   12/03/15 00:03
הרי בס"ד ביבי ושרה יצ"ו ימשיכו בבית ראש הממשלה עד שנת 2029, ואח"כ יעברו בבריאות ואושר ושלום למשכן נשיאי ישראל בחסדי ה' עד 2039 לפחות; אז מה, האם שווה לך להתייסר עוד חצי יובל? לא עדיף לך לשתות רעל ציאניד ולהירדם לעד בלי לסבול (אגב מקומך מובטח כמו כל הסמולנים במרתף 5- VIP בג'הנם … בזכות ולא בחסד).
כתוב תגובה ל- ע_ הראל
-  שק חי
  זאב12345   15/03/15 18:21
נ. דטגמא למפגר מצויי המצביע לליכוד לך קנה טיטולים אתה זקוק דחוף לאחסן בהם את המוח שלך אני ממליץ על המידה הקטנה ביותר זה הרבה בשבילך
כתוב תגובה ל- זאב12345
-  כפוי טובה!סידרתי לךמקום בג'הנם
  ע_הראל   18/03/15 11:00
איזה כפוי טובה הזאב00 הלז, סידרתי לו מקום מכובד במרתף הכי יוקרתי בג'הנם המיוחד לסמולנים גזעיים (או גזעניים) - ובמקום תודה הוא פותח עלי את הפה ומקלל … §¤§¤§ נו, מה אפשר לצפות מסמולני הזוי?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אתה נאלח באופן יוצא דופן, איכס
  בבון זה קוף   2/04/15 10:50
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
+
אולמרט לא לבד!...
  עזרא מנצור   27/02/15 12:35
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  עזרא מנצור נכון גם אתה.
  צורי   27/02/15 16:02
כתוב תגובה ל- צורי
+
שימו לב שימו לב.
  prms-5-7.   27/02/15 09:34
שימו לב הוא ניסה להשתלט על קרקע ציבורית במרמה ואלימות מזכיר לכם משהו כן כן את סיפור יואב גלנט מהמושב שלו עמיקם שם הוא השתלט על קרקע ציבורית שלא כדין ובסוף הסיפור הזה נחשף ויואב גלנט הפסיד תפקיד הרמטכ"ל והוא הלך הביתה בבושם פנים.
כתוב תגובה ל- prms-5-7.
+
מהתחלה סיפור מני נראה רפש מסריח
  סייג לחכמה שתיקה   26/02/15 19:09
כתוב תגובה ל- סייג לחכמה שתיקה
+
נפתלי הולך עם השקר עד הסוף
  דן ה   26/02/15 16:31
מההתנהלות שלו אפשר להניח שתמיד הוא הקורבן שכולם מתנכלים לו הוא כבר מאמין בשקרים שלו במימון של הסמול הוא מחפש לעשות כסף קל מהיר לכסות את חובותיו ולכן לא יבחל בשום אמצעי להשיג מטרתו. לא ברור איך מגיע אדם לעבודתו ועוד במקום רגיש כמו בית ראש הממשלה ומקליט אנשים , מנסה להפיל אנשים בפח כאילו כל התביעה הזו היא מתוכננת !
כתוב תגובה ל- דן ה
-  לא יהיה כלום בי אין כלום !
  רון ה.   6/01/17 06:18
תהיה חזק ביבי העם אתך !

זה ממש לא משנה באם זה השמאל המטורף בישראל שיוזם את החקירות (מחלקת החקירות והפרקליטות אצלם בכיס כבר שנים), או לחילופין הבית הלבן בהנהגת הכלב השחור זה היוזם.

הכול סיפורי בוקי סרוקי שנועדו ללחוץ את נתניהו לכיוון אותו רוצים הגלובליסטים - סורוס, הפדרל ריזרב הזנב של הכלב שזה השמאל בישראל ושאר הכולרות שמציפים את אירופה במחבלים מוסלמים.

המטרות מרובות:
להציף את ישראל במהגרים, לפתוח מלחמה אזורית במזרח התיכון ולשדוד את כול המשאבים, נפט מינרלים, יהלומים וזהב.
כך זה נעשה בשלבים עת הוקם דאע"ש - ISIS ע"י הכלב השחור:

Step by step: How Hillary, Obama incubated ISIS
wnd.com/

שבת שלום.


כתוב תגובה ל- רון ה.
-  לא היה כלום=היה משהו גדול
  כלום=משהו קטן   8/09/17 21:04
ראה האקדמיה ללשון העברית.
hebrew-academy.org.il/
כתוב תגובה ל- כלום=משהו קטן
-  שרה
  דוד ל   19/12/15 15:58
הכל אמת
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  יש לך דש משרל'ה בקבוקים...
  ננושקה   6/12/15 02:22
כתוב תגובה ל- ננושקה
-  האם השב"כ מעורב ? לדעתי כן
  חשדנית   11/03/15 21:03
לדעתי השב"כ השתיל את מני נפתלי בבית של ראש הממשלה. אין אפשרות אחרת. האדם הזה הולך ומתברר כעבריין מועד, ממש פושע, ואם לא עלו על האופי שלו בבדיקות של השב"כ אז או שהם סתומים פחד אלוהים או שעשו את זה בכוונה תחילה. אני מעדיפה לקבל את האפשרות השנייה, כי הראשונה ממש יותר מפחידה !! ומדוע עשו את זה ? כדי שיוכלו להשתמש בחומרים שיביא להם, בדיוק בזמן המתאים - בתקופת הבחירות. ואין פלא שהוא התעקש לעשות פירסום לחומרים שלו - בדיוק חודש לפני הבחירות ! וזה אומר דרשני.
וחוץ מזה, איזה בן-אדם נורמלי היה שופך מים בכוונה במיסדרון כדי להרגיז את בעלת הבית שהוא אמור לעבוד אצלה ? ועוד להקליט את זה בתור ראיה במשפט עתידי ? רק מי שלא מפחד בכלל, כי הוא יודע שיש לו גב חזק מאחור, והוא יודע שאלה ששלחו אותו יהיו מרוצים מאוד. בקיצור, השב"כ רוצה להפיל עוד ראש ממשלה מכהן. מזל שהפעם לא מדובר ב-ר-צ-ח כמו שעשו לרבין... שאלוהים ישמור
כתוב תגובה ל- חשדנית
-  בדיוק כמו שמפניה אבישי רביב
  yust   3/01/17 22:41
שהושתל על ידי השב"כ וקיבל גב לאורך כל הדרך. פרוובקטור מטעם שעשה נזק רב לתושבי קרית ארבע וחברון
כתוב תגובה ל- yust
-  צודקת ראינו את מני נפתלי רב ע
  ירדנה   29/12/16 07:34
בהפגנות שהוא מארגן נגד ראש הממשלה ...ראינו איך הבריון מני נפתלי מתעמת עם השוטרים ומתנגד לשוטרם ..מאותו רגע הבנתי שהאיש היה מושתל של דיסקין ששונא את נתניהו .מי שסבל ממנו זה שרה שהתעמר בה ולא ההיפך
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  ירדנה הטפשה
  גרושבסקי   30/08/17 08:49
את טפשה או קנויה שבעה קבים של טפשות ניתנו למגיבה כמו הירדנה הזו . חכי לתוצאות המשפטים של הגברת נתניהו ואז תגיבי. מעולם לא קראת למשל דברים דומים על אלו שהיו צוות העובדים אצל משפחת אולמרט כשהוא היה ראש ממשלה. את תמימה או טפשה ואני נוטה כמובן לכך שאת טפשה !!!!! אני לא מכיר אותך אבל הערותיך מעידות על עצמן .
כתוב תגובה ל- גרושבסקי
-  מני נפתלי
  אזרחית   1/09/17 16:11
התשובה שלך מחזקת את הדברים שכתבה ירדנה. אצל ראשי הממשלה הקודמים לא השתילו עובדים שצלמו והקליטו את ראש הממשלה ואשתו
כתוב תגובה ל- אזרחית
-  ירדנה הטפשה
  בורובוסקין   30/08/17 09:15
צדק גרושקובסקי(שם מענין...) את כנראה לא כל כך טפשה כפי שמבצבץ בהערותיך את פשוט מרשעת . מתאים לך לתמוך בגברת נתניהו. אני מניח שאת דומה לה מבחינת התנהגותך .!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- בורובוסקין
-  עמוס ברנס רחל הלר והמבין יבין
  asdd   29/11/15 22:51
כתוב תגובה ל- asdd
-  דיסקין שתל אותו !!!
  אמיר ש.   15/03/15 18:19
כתוב תגובה ל- אמיר ש.
-  שתלו את מני בטו בשבט...
  עזרא מנצור   2/03/17 21:37
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  יש מצב
  קרם דה לה קרם   12/03/15 16:20
זה בהחלט נראה כמו פיתוח של תעלול "שמפניה"
כתוב תגובה ל- קרם דה לה קרם
-  מה תפקידו של הגוף האחראי
  לבדוק אנשים במקום   27/02/15 09:36
מה תפקידו של הגוף האחראי לבדוק אנשים במקום רגיש כל כך כמו משרד ובית ראש הממשלה ??? הגוף הזה "פשל" ובגדול
כתוב תגובה ל- לבדוק אנשים במקום
-  בדיקות
  בנצי 25   28/02/15 19:58
אכן נכון, שכחו לבדוק את הזוג נתניהו,וחבל.
כתוב תגובה ל- בנצי 25
-  היועץ המשפטי לממשלה בדק ולא
  מצא הרשעה   10/03/15 19:55
אבל הרצוג משום מה מאן לתת עדות אודות קרן הכספים שגויסיו לבחירת ברק לראשות הממשלה (שמר על זכות השתיקה) שהוא עמד בראשה ועכשיו הוא מתרץ זאת שזה לא רלונתי כי עברו 7 שנים . נו באמת את זה אתה רוצה כראש ממשלה
כתוב תגובה ל- מצא הרשעה
-  שרה
  דוד ל   20/12/15 03:36
הוא לא בדק טוב
כתוב תגובה ל- דוד ל
-  היועץ המשפטי לא יודע מה
  ר.א.   11/03/15 15:11
קורה מתחת לאף שלו בביתו עם אשתו, אז שיבין מה קורה בביתו של נתניהו? הרי הייתה לו עוזרת בית (סליחה, לאשתו) עובדת זרה ללא רשיון. מאיפה שיידע?
כתוב תגובה ל- ר.א.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il