|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
מתנגדי החוק טוענים שהוא פוגע בחופש הביטוי

בית הנבחרים אישר חוק נגד ההפגנות באוניברסיטאות

החוק מאמץ הגדרה רחבה של "אנטשימיות" ומאפשר למשרד החינוך לקצץ תמיכות לאוניברסיטאות שלא ייאבקו בה אושר ברוב דו-מפלגתי עצום, אך לא ברור האם יאושר גם בסנאט ובידי ביידן
02/05/2024  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בית הנבחרים האמריקני אישר (2.5.24) ברוב עצום חוק שמטרתו לאפשר לממשל להגביר את המאבק נגד ההפגנות האנטי-ישראליות בקמפוסים. Antisemitism Awareness Act אושר ברוב של 320 מול 91, כאשר רוב הדמוקרטים - 133 מבין 213 חברי הסיעה - מצטרפים לרפובליקנים שיזמו אותו. החוק מצריך את אישור הסנאט, בו יש לדמוקרטים רוב של 51 מול 49, ואת חתימתו של הנשיא ג'ו ביידן.

החוק יוצר הגדרה חקיקתית של המושג "אנטישמיות", כך שיקיף לא רק איומים על יהודים אלא גם חלק מן ההתבטאויות נגד ישראל. "אנחנו נותנים למשרד החינוך כלים שיאפשרו לבוא חשבון עם מנהלי אוניברסיטאות שיסרבו להתמודד עם האנטישמיות בקמפוסים", אמר הציר מייקל לואלר, היוזם העיקרי של החוק. על הצעת החוק חתמו 61 צירים, 15 מתוכם דמוקרטים.

על-פי החוק, משרד החינוך יוכל לקצץ בתמיכות לאוניברסיטאות שלא ייאבקו באנטישמיות בהגדרתה הרחבה יותר. הוא מעורר התנגדות מצד תומכי התיקון הראשון לחוקה, המבטיח את חופש הביטוי ונהנה ממעמד כמעט מקודש בארה"ב. במסגרת תיקון זה, מאפשרים הממשל הפדרלי, הממשל המקומי ובתי המשפט - כולל בית המשפט העליון - אפילו צעדות פרו-נאציות ודברי שטנה ואיומים גזעניים ברשת.

ההגדרה שבחוק נלקחה מזו שלInternational Holocaust, Remembrance Alliance וכוללת בין היתר "טענה לפיה קיומה של ישראל הוא מאמץ גזעני". עוד נאמר בה, כי "אימוץ סטנדרטים כפולים" כלפי ישראל "אינו מצופה או נדרש ממדינה דמוקרטית כלשהי", וכי גם "השוואה בין המדיניות הישראלית הנוכחית לבין זו של הנאצים" מהווה אנטישמיות. על-פי הגדרות אלו, קריאות של סטודנטים לאינתיפאדה - שנשמעו בין היתר באוניברסיטת קולומביה - ייחשבו לאנטישמיות ויאפשרו כאמור לקצץ תמיכות פדרליות אם לא יטופלו בידי האוניברסיטאות.

כמה מן הצירים הרפובליקנים טוענים, כי גם התנגדות לציונות תיחשב לאנטישמיות על-פי החוק החדש. "הקמת מאהלים באוניברסיטאות איננה צורת התבטאות. זהו איום ישיר על הסטודנטים היהודים", אמר הציר מרקוס מולינארו בדיון הלילה. ואכן, סטודנטים ואף אנשי סגל יהודים רבים מדווחים על אווירה של פחד פיזי ממשי, ושורה של אוניברסיטאות מובילות סגרו את שעריהן בצורה מלאה או חלקית וביטלו טקסים להענקת תארים - בשל החשש מאלימות פיזית.

לעומת זאת, פעיל חופש הביטוי טיילר קווארד טען, כי ההגדרות שבחוק רחבות מדי ומהוות "אפליה בשל הבעת עמדה". לדבריו, "התיקון הראשון מאפשר למתוח ביקורת על כל מדינה בעולם, כולל ארה"ב" - וכולל השוואה של אותה מדינה לנאצים, פוגעני ככל שהדבר יישמע. הציר היהודי הבכיר ג'רי נדלר (דמוקרט מניו-יורק), אשר תמך בהצעות חוק אחרות למאבק באנטישמיות ומגדיר את עצמו כ"ציוני אדוק", הביע גם הוא התנגדות להצעה הנוכחית מחשש לאפקט מצנן על חופש הביטוי.

כמה מן הדמוקרטים ציינו שקבוצות יהודיות ליברליות מתנגדות להצעה, כמו גם מי שניסח בפועל את ההגדרה הבינלאומית עליו כאמור היא מסתמכת. תרזה לגר-פרננדז הדמוקרטית הוסיפה: "כיצד המפלגה של דונלד טראמפ ומרג'ורי טיילור-גרין [ימנית קיצונית ואנטישמית] מעזה להטיף לדמוקרטים על אנטישמיות? תזכור, מנהיג המפלגה, דונלד טראמפ, סעד עם מכחישי שואה ואמר ש'יש אנשים טובים בשני הצדדים' לגבי צעדה בה ימנים קיצוניים צעקו 'יהודים לא יחליפו אותנו' [בשרלוטסוויל ב-2017]".

הציר ג'וש גוטהיימר, ממציעי החוק, דחה את הביקורת. לדבריו, הוא הבטיח שהניסוח מגן על התיקון הראשון החשוב גם לו. "הוא מאפשר למתוח ביקורת על ישראל. הוא אינו מאפשר לקרוא להרוס או למחוק אותה", הסביר. מנהיגי הסיעה הרפובליקנית גם הודיעו השבוע שיקיימו בדיקה מעמיקה של המתרחש באוניברסיטאות העילית, עליהן - כדבריו של מצליף הסיעה, טום אֶמֶר, "השתלט גל אנטישמי תומך טרור".



תאריך:  02/05/2024   |   עודכן:  02/05/2024
איתמר לוין
+סגירת אל-ג'זירה עולה להצבעה בקבינט
22:38 02/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו יעלה להצבעה בקבינט המדיני-ביטחוני את סגירת ערוץ אל-ג'זירה.
+מתווכים: סינוואר מאמין שהוא כבר ניצח במלחמה
22:21 02/05/24  |  עידן יוסף
הוול סטריט ג'ורנל: לטענת מתווכים ממדינות ערב הנמצאים במגעים עם חמאס, סינוואר מאמין שהוא כבר ניצח במלחמה, בין אם ישרוד אם לאו.

מנהיג חמאס, איסמאעיל הנייה, שוחח ראש המודיעין המצרי וראש הממשלה הקטרי. בהודעה של חמאס נכתב כי הנייה אמר להם שהארגון בוחן את ההצעה הישראלית "ברוח חיובית". מקור מצרי אמר לרשת סקיי בשפה הערבית כי משלחת של חמאס תגיע לקהיר ביומיים הקרובים. דובר המועצה לביטחון לאומי ג'ון קירבי אמר: "לא שמענו תשובה עדיין מחמאס".

+ממשל ביידן מביע שביעות רצון מהפעולות נגד פעילי צו 9
22:16 02/05/24  |  עידן יוסף
דובר משרד החוץ של ארה"ב אמר כי "התקפות על משאיות שעושות את דרכן לעזה אינן מתקבלות על הדעת וישראל צריכה למנוע זאת". הוא הביע שביעות רצון מכך שרשויות החוק פועלות כנגד פעילי צו 9. בנוסף אמר כי זה לא מתקבל על הדעת שחמאס מסיט משאיות סיוע.

+מחאת הקמפוסים: הקונסול אקוניס זימן את צוות הקונסוליה לפגישה דחופה
21:52 02/05/24  |  עידן יוסף
הקונסול בניו-יורק אופיר אקוניס זימן את צוות הקונסוליה לפגישה דחופה שעסקה במשבר המתגבר בקמפוסים בארה"ב ובייחוד באוניברסיטת קולומביה. אקוניס צפוי לפגוש בהקדם נציגות של סטודנטים ישראלים ויהודים שלומדים בקמפוס ולהשתתף באירוע שיתקיים בסמוך לקמפוס.
+ביידן: אין מקום לגזענות ולנאומי שנאה נגד סטודנטים יהודים
21:49 02/05/24  |  עידן יוסף
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הגיב להפגנות הפרו-פלשתיניות האלימות שמתרחשות בימים האחרונים באוניברסיטאות בארה"ב. ביידן אמר כי "אין מקום לנאומי שנאה נגד סטודנטים יהודים, אין מקום לגזענות באמריקה".

עוד אמר ביידן: "כולנו ראינו את התמונות, והן העמידו במבחן שני עקרונות אמריקנים בסיסיים. הראשון הוא הזכות לחופש הביטוי, והשני הוא שלטון החוק. יש חופש ביטוי, וקיימת הזכות להפגין, אבל יש גם שלטון חוק. אנחנו מדינת חוק, אזרחים שומרי חוק - הפגנות אלימות הן נגד החוק. אין מקום לנאומי שנאה נגד סטודנטים יהודים ואין מקום לגזענות באמריקה". כשנשאל האם ההפגנות גרמו לו לשקול מחדש את המדיניות כלפי המלחמה בעזה, השיב בשלילה.
+צה"ל תקף מחבלים שזוהו נכנסים למבנים צבאיים של חיזבאללה
21:02 02/05/24  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל זיהו מחבלים נכנסים למבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב עייתא ע-שעב שבדרום לבנון. מטוסי קרב תקפו זמן קצר לאחר מכן את המבנים בהם שהו המחבלים.

במהלך היום זוהו ארבעה שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב הר דב, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה שלושה שיגורים, שיגור נוסף נפל בשטח פתוח, אין נפגעים.
כוחות צה״ל תקפו את מקור הירי.
+להתעלם מרעשי הרקע ולהתמקד בעיקר: חיסול האויב
20:39 02/05/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו  ▪  קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
רעשי רקע [צילום: דור פזואלו/פלאש 90]
+סמוטריץ' קורא לנתניהו לעצור את "שערוריית המינויים" בצמרת הצבא
20:21 02/05/24  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית השר בצלאל סמוטריץ׳ תוקף את החלטת שר הביטחון והרמטכ"ל לבצע סבב מינויים בצמרת צה"ל וקורא לראש הממשלה לקחת לידיו את המושכות, כלשונו ו"יעמיד את שר הביטחון והרמטכ"ל במקום ויעצור את השערורייה הזו".

לדבריו, ללא קשר לזהות הקצינים, מינויי אלופי צה"ל שיובילו את התיקון של הצבא לאחר המחדל לא יכול לתבצע על-ידי הרמטכ"ל שחתום על המחדל הצבאי. "לא כך ממנים צמרת חדשה לצבא שתפיסותיו צריכות תיקון ותחלופה", דבריו.

יו"ר נעם סגן השר אבי מעוז הגיב למינויים: "אני רק שאלה - דן גולדפוס קיבל לאחרונה נזיפה חמורה, ודדו בר כליפא הוא קצין עם סכין בין השיניים, למה בעל הנזיפה החמורה מונה למפקד הגיס הצפוני והשני מונה לראש אכ"א?".
+הארבעה שהמשיכו ללחום ישיאו את משואת כוחות הביטחון
20:15 02/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגי צה"ל, שב"כ, המוסד ומשטרת ישראל שישיאו את אחת ממשואות הגבורה ביום העצמאות הם: סרן שביט בן-משה מצה"ל, ניצב אמיר כהן ממשטרת ישראל, לוחם השב"כ ע', וקצינת האיסוף מ' מהמוסד  ▪  יחד עם כוחות הצלה ומתנדבים נוספים - כולם גילו גבורה בקרבות במהלך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, נפצעו וחלקם איבדו קרובים
רגב. קיבלה את המלצת גורמי המקצוע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סבב מינויים במטכ"ל: בינדר ימונה לראש אמ"ן, בלוט למפקד פקמ"ז
19:30 02/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דן גולדפוס שהתבטאותו חוללה סערה קודם לתפקיד מפקד הגיס הצפוני ויועלה לדרגת אלוף  ▪  מינויים נוספים: אלוף דוד בר כליפא - ראש אכ"א, ואלוף אביעד דגן - ראש אגף התקשוב  ▪  המינויים ייכנסו לתוקף בחודשים הקרובים
יואב גלנט ורא"ל הלוי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+טורקיה עוצרת את קשרי המסחר עם ישראל
19:03 02/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי שני גורמים טורקים המעורים בדבר, אנקרה תפסיק כל הייצוא והייבוא לישראל וממנה  ▪  בשלוש השנים האחרונות כ-5% מסך היבוא לישראל היה מטורקיה  ▪  שר החוץ: "ארדואן שובר את הכלים"
ארדואן. טרם נמסרה הודעה רשמית [צילום: אחמד אל רובאיי/AP]
+צה״ל פינה שרידי טיל קרקע קרקע נוסף שיורט באזור נחל יעלים
15:44 02/05/24  |  מירב ארד
כוחות צה״ל פינו מוקדם יותר היום שרידי טיל קרקע קרקע נוסף שיורט באזור נחל יעלים, סמוך לערד, במסגרת המתקפה האיראנית שהתרחשה בחודש שעבר. הנפל זוכה מחומרים מסוכנים והפינוי בוצע באמצעות מנוף (ריו 6x6) על ידי כוחות צה"ל, בהובלת מחוז דרום של פיקוד העורף ויחד עם כוחות כיבוי והצלה. ציבור המטיילים מתבקש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף, בעת היתקלות בחפץ חשוד.
+דיווח: משלחת חמאס תגיע לקהיר
15:42 02/05/24  |  מירב ארד
לקראת עסקת חטופים? משלחת חמאס תגיע בקרוב לקהיר.
+צה"ל תקף יעדי טרור בלבנון ותקף מבנה צבאי של חיזבאללה
15:09 02/05/24  |  מירב ארד
במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מספר תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב שבעא. בנוסף, לפני זמן קצר תצפיתנית מיחידת האיסוף 869 זיהתה מחבל ששהה במבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מרכבא. זמן קצר לאחר מכן, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו את המבנה בו שהה המחבל.
+סוכלה חוליית טרור שפעלה באכוונת הג'יהאד בלבנון ותכננה פיגוע מטען בהפעלה סלולרית
14:05 02/05/24  |  מירב ארד
בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל נעצרו בחודש ינואר שלושה פעילי הג'יהאד האיסלאמי מהכפר יעבד שבחטיבת מנשה, אשר פעלו באכוונת מפקדת הג'יהאד האיסלאמי בלבנון במטרה לבצע פיגועים משמעותיים במתווה של מטענים בהפעלה מרחוק כנגד כוחות צה"ל באזור. במהלך מעצרם נתפסו מטענים מוכנים לשימוש. נגד השלושה הוגשו לבית המשפט הצבאי בשומרון כתבי אישום חמורים.


[צילום: תקשורת שב"כ]
+השר אלי כהן: לא יהיה שלום בר קיימא עם סעודיה ללא ניצחון במלחמה
13:55 02/05/24  |  מירב ארד
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט הביטחוני אלי כהן: "לא יהיה שלום בר קיימא עם סעודיה ללא ניצחון במלחמה. במזרח התיכון אף אחד לא עושה שלום עם חלשים."
+בני וגדי, שימו לב: נורות אזהרה
11:36 02/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות  ▪  לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
גנץ ואיזנקוט. נושאים באחריות [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+חברי ליכוד בפנייה לגלנט: מנע מהרמטכ"ל לבצע מינויים בצבא
11:31 02/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
השר שיקלי, והח"כים סעדה ואילוז כתבו במכתבם לשר הביטחון: חלק מהמינויים שעלו על הפרק ״נוגעים לקצינים בכירים שמידת אחריותם לאירועי 7 באוקטובר עדיין לא ידועה, ולבטח תבחן על-ידי ועדת חקירה שתקום. עד לקבלת מסקנות הביניים, לא ניתן למנות אנשים אלה״
[צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+סמוטריץ׳ על חזרת טראמפ מתמיכה במדינה פלשתינית: "תומך ישראל מובהק"
11:14 02/05/24  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "אני מברך את נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות, תומך ישראל מובהק, דונלד טראמפ על דבריו הברורים ועל חזרתו מתמיכתו בהקמת מדינה פלשתינית.

מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור שתסכן את קיומה של ישראל והלחץ הבינלאומי להקמתה הוא עוול בקנה מידה היסטורי של מדינות המערב, שמוכנות לסכן את המדינה היהודית היחידה בשל אינטרסים פוליטיים פנימיים. הלחץ האגרסיבי המופעל להקמת מדינה פלשתינית על רקע הטבח הנורא שביצע חמאס באזרחי ישראל ב 7 לאוקטובר הוא פרס נורא לטרור וזריקת עידוד לאויבי ישראל בציר איסלם הרדיקלי השיעי בהובלת איראן.

אני מקווה ומתפלל שמנהיגים נוספים בעולם יגלו את האומץ והיושרה שמגלה המועמד לנשיאות טראמפ לשנות עמדה, יחזרו בהם מהפניית העורף למדינת ישראל וישלבו איתנו ידיים בנחישות במאבק שאנו מובילים בשם העולם החופשי נגד האיסלאם הרדיקלי שמאיים על שלום העולם כולו."
+קבינט המלחמה יתכנס הערב בשעה 18:30
11:02 02/05/24  |  מירב ארד
ברגע המגעים לעסקה והערכות לרפיח: קבינט המלחמה יתכנס הערב בשעה 18:30. לאחר מכן יתכנס גם דיון של הקבינט הרחב עם כלל השרים.

+לפיד לשר החוץ האמירותי: הדבר הדחוף ביותר הוא להחזיר את החטופים הביתה
10:56 02/05/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד המבקר באיחוד האמרייות נפגש עם שר החוץ האמירותי, עבדאללה בן זיאד. "אמרתי לו שהדבר הדחוף ביותר הוא להחזיר את החטופים הביתה. וכי כל מדינה באזור יכולה להשפיע על העסקה", כתב לפיד ברשת X.
+אנחנו לא נראים טוב
08:12 02/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אנחנו נראים מאוד לא טוב בעולם, נראים מכוערים מבחינה מוסרית, כששר בממשלת ישראל, האחראי על הביטחון הלאומי, מביע תמיהה, מדוע אנחנו לוקחים הרבה שבויים פלשתינים ואיננו הורגים אותם
בן-גביר. בושה [צילום: אביר סולטן/POOL AP]
+האו"ם מתריע מפני כמות חסרת תקדים של נפלים שלא התפוצצו בעזה
07:27 02/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש סוכנות פינוי המוקשים של האו"ם בשטחים הפלשתינים טוען כי מאז מלחמת העולם השנייה לא היה מספר גבוה כל כך של נפלים  ▪  "התקופה המסוכנת ביותר - זו שבה תושבי עזה חוזרים לצפון הרצועה"
ההערכה: 37 מיליון טונות של הריסות [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית הנבחרים אישר חוק נגד ההפגנות באוניברסיטאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
אני משתומם שממשלת ישראל אינה מודאגת מצעדים מדיניים ואזרחיים, בהם אנחנו כמדינה איננו נראים טוב. אני משתומם לנוכח האדישות של הממשל הישראלי, כשממשל אמריקני החליט להטיל סנקציות על ארגון ישראלי - להב"ה, וחמור יותר מקבל ביטוי בהטלת הסנקציות על גדוד של חיילים, שהוא חלק בלתי נפרד מצבא הגנה לישראל ונושא את השם "נצח ישראל".
האו"ם מתריע מפני מספר חסר תקדים של נפלים ושל פצצות שלא התפוצצו הנמצאים ברצועת עזה. ראש סוכנות פינוי המוקשים של האו"ם בשטחים הפלשתינים, מונגו בירץ', טען כי מדובר בכמות נפלים שלא נראתה מאז מלחמת העולם השנייה וכי יידרשו שנים לפינוי כל הנפלים הללו.
02/05/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
אזהרת ממשלת ישראל לממשל ביידן כי היא עלולה לנקוט צעדים דרסטיים נגד הרשות הפלשתינית אם בית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC) יוציא צווי מעצר למנהיגים ישראלים, עליה דווח באתר וואלה, מגבירה את המתיחות ומעלה את החששות בממשל לגבי הקריסה הפוטנציאלית של הרש"פ.
01/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בהתאם להנחיית הדרג המדיני, וכחלק מהמאמץ להגברת הכמות ונתיבי הסיוע לרצועת עזה ולראשונה מפרוץ המלחמה, צה"ל באמצעות היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים ורשות המעברים במשרד הביטחון, פתחו (יום ד', 1.5.24) את מעבר ארז לטובת כניסת סיוע הומניטירי לרצועת עזה. במסגרת זאת, הוכנסו היום לאחר בידוק ביטחוני מוקפד 30 משאיות סיוע הומניטרי שהגיעו מירדן וכללו מזון וציוד רפואי למרחב צפון הרצועה.
01/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מפגינים פרו-ישראלים התעמתו באלימות עם מפגינים פרו-פלשתינים באוניברסיטת קליפורניה בעיר לוס אנג'לס שבחוף המערבי בארצות הברית.
01/05/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il