|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
קבוצת ירדן
חופשה באירופה VS חופשה באסיה - מה עדיף יותר?
כוחו הדמוקרטי של העם [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
שישה בשישי / ההפיכה עודנה כאן

האם נתניהו כשיר לתפקידו

בסיומו של עוד שבוע דרמטי וסוער, שרק הוביל להפסקה זמנית במשבר הגדול ביותר שידעה בישראל, אנו ניצבים בפני שאלה חסרת תקדים בתולדות המדינה
31/03/2023  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות


מנותק מן המציאות?
ברוטליות נוסח פוטין [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

מדינת ישראל משולה לחולה המאושפז כמעט חסר הכרה במחלקה לטיפול נמרץ, עם חום של 42 מעלות ולחץ דם של 190/110. אחרי שבועות של הזנחה מוחלטת שדרדרו אותו אל סף המוות, החליט הרופא הראשי לתת לו אקמול. במקרה הטוב ביותר, החום ואולי גם לחץ הדם יירדו קצת. אם יעלה הרצון מלפני הרופא הראשי, הוא יוכל לתת טיפול של ממש שמתישהו יאפשר להעביר את החולה למחלקת אשפוז, ובהמשך – מי יודע – למחלקת שיקום. אבל אותו רופא עצמו יכול גם להחליט בכל רגע נתון לנתק את האינפוזיה.

הנמשל ברור. בנימין נתניהו הוא לא רק הרופא הראשי המזניח; הוא גם מי שגרם למחלה מלכתחילה. הוא לא "נכנס לאירוע"; הוא יצר את האירוע. הוא נתן ליריב לוין לנהל את המו"מ הקואליציוני שחישק אותו בצורה חסרת תקדים, הוא נתן לו את תיק המשפטים, הוא אפשר לו לתת לשמחה רוטמן את ראשות ועדת החוקה ולאיתמר בן-גביר את המשרד לביטחון לאומי (והשבוע גם אמר בבג"ץ שכיום הוא משוכנע ביתר שאת בדבר התאמתו של בן-גביר לתפקיד).

שאיפות הרודנות של נתניהו גלויות לחלוטין. מי שלא יישר קו איתו – יפוטר (או לפחות יגידו לו שהוא מפוטר). הזוטרים ממנו רואים, שומעים ומצייתים. הם מכוונים לרצונו, וכל המקצין – הרי זה משובח. במשך שנים נתניהו דחק בצורה שיטתית אל מחוץ לליכוד כל אדם מוכשר שעלול היה לאיים על מעמדו. עכשיו הוא עושה זאת בברוטליות נוסח פוטין וארדואן.

האם נתניהו עודנו פועל בצורה רציונלית? האם הוא כשיר לתפקידו? האם הוא לא מבין את מאות האזהרות מכל הכיוונים ובכל התחומים? האם הוא מבין ולא אכפת לו? האם הוא מנותק מן המציאות? האם הוא שבוי בידי הקנאים המקיפים אותו בממשלתו ובידי הבלתי-יציבים הצרים עליו בביתו? אלו השאלות שחייבים להציף – בעיצומו של המשבר החמור ביותר בתולדות המדינה, ועם איומים חיצוניים גוברים העלולים להתפוצץ בפניה של מדינה משוסעת. ידענו מלחמות, פיגועים, מחלוקות, משברים. חלקם נוהלו בידי מנהיגים כושלים, אבל מעולם לא בידי מנהיגים שיש סביבם סימני שאלה כאלה. עכשיו זה קורה.

תנאי הבסיס לא השתנו
האקדח עודנו על השולחן [צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90]

אם נחזור לרגע למשל החולה, אזי אנחנו דומים לקרובים שנושמים לרווחה רק בגלל שכעת ניתן לקוות שהוא לא ילך לעולמו בימים הקרובים, ואחר כך נראה. שיהיה ברור: ההפיכה המשטרית עדיין כאן. לא השתנה כלום, חוץ מאשר נכונות של יוזמיה לדבר עליה. מה שהיה אמור להיות מובן מאליו לפני שלושה חודשים, מה שהיה ברור לכל ילד לפני חודשיים, מה שהפך להיות קריטי לפני חודש – זה מה שקרה עכשיו. לא פחות, אבל ממש ממש לא יותר.

תנאי הבסיס לא השתנו. קואליציית הרודנות לא התחלפה. כל המובילים עדיין ליד ההגה. המניעים נותרו בעינם: רצון להנציח את השלטון, בוז בסיסי לדמוקרטיה מצד רבים מחבריה, שאיפה להשתלטות פוליטית על כל מוסדות המדינה, נקמנות, התקרבנות. גם הפעולות הנלוות ל"רפורמה המשפטית" לא הלכו לשום מקום, אלא התגברו: ההסתה של גלית דיסטל-אטבריאן, האלימות של איתמר בן-גביר, הבריונות של מירי רגב, השרלטנות של בצלאל סמוטריץ.

על השהיית החקיקה הודיע בנימין נתניהו. האיש שהדבר הבולט ביותר שקנה ביושר כל ימי חייו, הוא ההכרה האוניברסלית בכך שמדובר בשקרן סדרתי. האקדח הטעון מונח על השולחן: תמיד הוא וחבורתו יכולים להודיע שהמו"מ נכשל ולהמשיך מהנקודה בה הפסיקו. הם עדיין מדברים על השלמת החקיקה עד סוף חודש יולי. הם עדיין מבהירים שמבחינתם היא יכולה לעבור בצורה חד-צדדית.

מי שבאמת היה רוצה הידברות, לא היה גורר את המדינה לחודשי האימה שעברו עליה, ושנזקיהם ילוו אותה ואותנו עוד זמן רב. מי שבאמת היה רוצה להרגיע את הרוחות, היה נושא נאום ממלכתי מפייס ולא נאום מפלגתי מתסיס. מי שבאמת היה רוצה לאחות את הקרעים, היה לוקח חודש של הפסקה מוחלטת – ממילא כמעט אין ימי עבודה עד אחרי יום העצמאות. גם הנשיא יצחק הרצוג היה יכול להציע זאת. אבל מצד שני, כאשר יש לך עסק עם נתניהו – אולי באמת אין ברירה אלא לעשות הכל כאן ועכשיו. לכו תדעו על איזה צד הוא יקום מחר בבוקר.

תקדימים מסוכנים ביותר
הקונגרס הציוני הראשון. אחרי 125 שנה

גם אם מחר בבוקר יודיע נתניהו שההפיכה המשטרית יורדת מעל הפרק, וגם אם למרבה ההפתעה הוא יעמוד בדיבורו, את הנזק יהיה קשה מאוד ואולי בלתי אפשרי לתקן – הן כלפי פנים והן כלפי חוץ. אמיתות יסוד של ישראל, שאיש לא חשב לערער עליהן לפני חצי שנה, שוב לא יהיו ברורות, מובנות ומובטחות. קואליציית הרודנות יצרה תקדימים מסוכנים ביותר, בנוסף לכך שכאמור בפעם הראשונה יש לנו ראש ממשלה שקיים ספק ממשי בכשירותו.

בפעם הראשונה אחרי 125 שנות ציונות ו-75 שנות מדינה, יש סכנה מוחשית ומיידית לדמוקרטיה הניצבת בבסיסן. כי בלי מערכת משפט עצמאית – אין דמוקרטיה. כי בלי כללי יסוד המחייבים את כולם כולל כולם – אין דמוקרטיה. כי בלי הכרה בכך ששלטון הרוב איננו עריצות הרוב – אין דמוקרטיה. גם אם נצא מהמשבר הזה עם חוקה נאורה ועם כללי משחק הוגנים ומאוזנים – שוב לא נוכל אי-פעם לומר "זה לא יכול לקרות", כי זה קרה או כמעט קרה.

המדינה מעולם לא הייתה כה קרובה למלחמת אחים, וסכנה זאת טרם חלפה; האלימות מבעבעת ולכו תדעו מי ישלוף סכין ומה יקרה אחר כך. ההצהרות של טובי הלוחמים שלא יהיו מוכנים להתנדב לשירותה של ממשלה בלתי דמוקרטית, גם הן חציית קו אדום מבחינה לאומית וחברתית (וזו לא סרבנות; אי-אפשר להכריח מישהו להתנדב), ולכו תדעו לאן זה יוביל מכל הכיוונים.

משקיעי חוץ יצטרכו להוסיף לגורמי הסיכון הידועים – המצב הביטחוני, הסכסוך עם הפלשתינים, הניתוק מהשווקים השכנים – את הסכנות שהציפה הקואליציה הנוכחית. הסכנות שממשלה כלשהי תרצה להחריב את האיזונים והבלמים, תשאף להשתלט על מערכת המשפט (שעצמאותה ומקצועיותה חיוניות גם למגזר העסקי), תנסה להציב את אנשיה בעמדות המפתח המקצועיות של המשק (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ובנק ישראל עדיין על הכוונת). זהו נזק כלכלי כבד וארוך טווח.

אחריותה של האופוזיציה
אווירה אנטי-דמוקרטית [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

גם לאופוזיציה יש אחריות. כפי שציינתי כאן, רק 43 מבין 120 חברי הכנסת ה-25 נבחרו בפריימריז או בוועידות מפלגה; כל 77 האחרים הם מינויים של מועצות אנשי דת ואף של מנהיגים בודדים. זה בולט במיוחד באופוזיציה, עם השליטה של יאיר לפיד, בני גנץ ואביגדור ליברמן על לא פחות מ-42 חברי כנסת. הרודנות הזאת, מעבר לכך שהיא פסולה לחלוטין בפני עצמה, היא חלק מן האווירה האנטי-דמוקרטית עליה צמחה הקואליציה הנוכחית. מי שדורש דמוקרטיה במדינה, חייב להפעיל אותה גם וקודם כל בביתו-שלו.

החשדנות של האופוזיציה כלפי נתניהו-לוין-רוטמן היא ברורה ומובנת. הראשון מתקשה מאוד לומר אמת ונושא באחריות העליונה להבאת המדינה אל פי תהום; האחרים יעשו הכל כדי להעביר את ההפיכה ככתבה וכלשונה. האופוזיציה צריכה לנהל את ההידברות כאשר עין אחת מופנית אל ההצעות והאפשרויות, ועין אחת – אל תרגילים ותרמיות מצד הממשלה. אבל האופוזיציה חייבת לעשות את המיטב כדי להגיע להסכמות. זה לא קל, כי הצד השני חסר תום לב ואינו מגיע לשולחן בלב פתוח ונפש חפצה. אך האופוזיציה צריכה להבין שאכן יש כאן ממשלה שנבחרה כחוק, שהיא מייצגת ציבור גדול מאוד ושזכותה לבצע מהלכים מוטעים (להבדיל ממהלכים בלתי לגיטימיים).

יש מקום לשינויים
גמל צולע הוא סוס שתוכנן במהירות [ג'מאל עוואד, פלאש 90]

יש מקום לשינויים במערכת המשפט, כולל בתחומים עליהם לא דובר עד כה. גם בגלל שכל מערכת יכולה וצריכה להשתפר, גם בגלל שהסדרים בני שנים רבות מצריכים התאמה למציאות המשתנה במהירות, גם בגלל שאכן יש ליקויים המצריכים תיקון. פרסתי כאן לפני כחודש הצעה נרחבת, ואחזור רק על כמה נקודות מרכזיות.

הרצוג צודק בכך שהוא מציע מתווה של מקשה אחת בתחום החשוב ביותר: החקיקה והביקורת השיפוטית עליה, ממנה נגזר הליך בחירת השופטים. יש לעגן בחוק יסוד את הליכי החקיקה ובמיוחד בנוגע לחוקי היסוד. יש לקבוע הליך ייחודי לפסילת חוקים בבג"ץ. יש לקבוע האם וכיצד ניתן יהיה לקיים ביקורת שיפוטית על חוקי יסוד. יש ליצור מנגנון התגברות ברוב מיוחס. יש להוסיף נציגי ציבור לוועדה לבחירת שופטים. יש להבטיח שכל מינוי – בוודאי לבית המשפט העליון – יצריך הסכמה רחבה. יש להרחיב את מעגל המועמדים לנשיא בית המשפט העליון. יש להגביל את זכות העמידה של עותרים ציבוריים.

לצד זאת, צריך לטפל בעומס בבתי המשפט – הן בתוספת שופטים ועובדי עזר, הן בהעלאת רף הכניסה למקצוע עריכת הדין, הן בהעברת עניינים למסגרות חוץ-שיפוטיות, ואולי גם בהגבהת חסמי כניסה לאי-אלו הליכים משפטיים. צריך לפצל את משרות היועץ המשפטי לממשלה וראש התביעה הכללית. יש לעגן בחוק את סמכויות היועץ המשפטי ואת דרכי עבודתה של הפרקליטות. צריך לאפשר לשר לבחור מבין שני מועמדים ראויים ליועץ המשפטי של משרדו. צריך לקבוע כללים לקבלת חוות דעת חיצונית וייצוג חיצוני עבור השרים. יש לחזק את נציבות הביקורת על הפרקליטות.

כל זה מצריך הרבה זמן וחשיבה, הרבה בחינה ודיונים, הרבה ויכוחים והצעות, הרבה השוואות להיסטוריה ולעולם. אם גמל הוא סוס שתוכנן בידי ועדה, אזי גמל צולע הוא סוס שתוכנן במהירות בידי ועדה. אין אפשרות אמיתית לעשות את זה כמו שצריך בתוך ארבעה חודשים ברוטו. (תזכורת: מחוללי ההפיכה טוענים שחוק יסוד כבוד האדם וחרותו – שהכנסת עבדה עליו במשך שנה – עבר ב"מחטף"). לכן, מידת הרצינות של נתניהו ושות' תיבחן בנכונותם לתת את הזמן.

להתעודד מן המחאה
יוצאים להגנת משהו אמורפי [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

אלו היו שלושה חודשים קודרים, מדכאים, מאיימים. אנחנו לכל היותר בסוג של פסק זמן, שאיש אינו יודע כיצד ייראו החודשים שאחריו. יש דבר אחד מעודד שאפשר לקחת מהם: המחאה נגד ההפיכה המשטרית. לא נראה לי שמישהו מאיתנו, כולל מארגניה, היה מאמין שמאות אלפי ישראלים ייצאו לרחובות שבוע אחרי שבוע, בכל רחבי הארץ, כדי להגן על משהו אמורפי שאינו נוגע לחייהם היום-יומיים. זו לא מחאת הקוטג' על התייקרויות, זו לא מחאת יוצאי אתיופיה על אפליה מתמשכת. זו מחאה על זכויות יסוד, על דמותם העתידית של חיינו, על המדינה שנוריש לילדינו.

היו במחאה הזאת גילויי אלימות פסולים. לטעמי אסור לחסום כבישים וצמתים, תהא הסיבה אשר תהא. אבל ככלל – מאות אלפים, כנראה מיליונים בחשבון כולל, יצאו מאזור הנוחות שלהם, נדחקו ברכבות, הלכו ברגל, שילמו תמורת הסעות, ויתרו על ימי עבודה, צעדו בגשם. הם באו מכל קצות הארץ, כמעט מכל מגזרי האוכלוסייה (למעט ערבים וחרדים, ואולי זה לא מפתיע), בכל הגילאים, מכל תחומי החיים. היו מולם אלפי שוטרים, שגם בשגרה אינם תמיד עדינים במיוחד, ושכעת נדחפו מאחור בידי שר פשיסט ופירומן. צריך לגנות ולהעניש את מפגינים שהרימו יד על שוטרים; צריך להצדיע לכל האחרים. צריך לגנות ולהעניש שוטרים שפעלו באלימות; צריך לחבק את כל האחרים.

השיא היה אחרי פיטוריו של יואב גלנט. שר שאינו סוחף המונים, אדם שרובנו לא שמענו את קולו עד אותו נאום במוצ"ש שעבר, ובכל זאת רבבות יצאו באישון לילה, בצורה ספונטנית, כי הבינו שברגע הזה – ביטחון המדינה נרמס לטובת הרודנות. השבוע התברר, שאפילו חבורת שואפי רודנות בראשות אדם מנותק מן המציאות, אינם יכולים לעמוד בפני כוחו הדמוקרטי של העם. כעת אסור להירדם בשמירה. הסכנות עדיין כאן במלוא עוצמתן. ההשתלחויות השבוע בג'ו ביידן לימדו שוב עד כמה הקואליציה הזאת משיחיסטית ונרקיסיסטית, אטומה ויהירה. המערכה רחוקה מלהסתיים.

תאריך:  31/03/2023   |   עודכן:  31/03/2023
איתמר לוין
+הרצוג על ההידברות: "לצערי, יש איבה ואי-אמון; חשוב שננשום עמוק"
16:10 31/03/23  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס ברשתות החברתיות לתחילת ההידברות וכתב כי הוא מודע לכך שחומות החשדנות גבוהות. "אני יודע לצערי שיש איבה ואי אמון. חשוב שננשום עמוק, נסתכל על המציאות וניתן סיכוי אמיתי לתהליך ההידברות. המדינה שלנו יקרה לכולנו".

לדבריו, "האתגרים שלה במישורים הביטחוניים, הכלכליים והחברתיים גדולים ביותר. מזיגה של יהודית ודמוקרטית היא שילוב נפלא בעיני ועלינו לשמור עליו מכל משמר. ניתנה לנו ההזדמנות לנסות לשנות את הכיוון. לנסות ולהוביל לתהליך שיכול אפילו להיות טוב ובריא לאומה שנמצאת בויכוח קשה. בואו ניתן לזה סיכוי.

הנשיא הביע תקווה ואמונה שעם מנגנון שיח ראוי ניתן יהיה להגיע להסכמות מהותיות וציין כי "המפגשים היו ברוח טובה ושוחחנו בהם על עצם ההליך מתוך כוונה להגיע להסכמות על מנגנון השיחות, מודל ההתנהלות ואופן קבלת ההחלטות".
+מזכ"ל נאט"ו: פינלנד תצורף בימים הקרובים
12:22 31/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ינס סטולטנברג התייחס להחלטת הפרלמנט באנקרה ואמר כי בימים הקרובים תצורף פינלנד לברית הצפון אטלנטית
סטולטנברג. הצטרפות בשבוע הקרוב [צילום: אוליביה מטיאס, AP]
+עשרות מפגינים מול בתיהם של בני גנץ ואבי דיכטר
10:51 31/03/23  |  איציק וולף
עשרות אנשי מילואים מפגינים (יום ו', 31.3.23) מול ביתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בראש העין. המפגינים דורשים מגנץ ש"לא ליפול לשטיקים של נתניהו בהידברות" ו"לא להסכים לפשרה על הדמוקרטיה". הפגנה מקבילה מתקיימת גם מול ביתו של השר אבי דיכטר בעיר אשקלון.
+סמוטריץ' ובן-גביר - "עכרתם אותי ביושבי הארץ"
07:31 31/03/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בראשית ל"ד, ל' - שר האוצר שכח שיעקב אבינו גידף את שני בניו, שמעון ולוי, שפגעו קשות בתושבי עיר שלמה על תושביה ובזזו רכושם, כי בן אחד מאותה עיר התנכל לאחותם דינה
סמוטריץ'. שכח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם נתניהו כשיר לתפקידו
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלמה שכטר
31/03/23 08:04
2
שלמה שכטר
31/03/23 10:34
3
באום
31/03/23 11:56
4
א. וינשטיין
31/03/23 12:19
5
אזרח מודאג
31/03/23 14:30
6
סתם אחד
31/03/23 14:36
7
אלי
31/03/23 14:36
8
יש
31/03/23 15:59
 
א. וינשטיין
31/03/23 17:36
9
מגיב ותיק
31/03/23 17:00
10
איל הקורא
1/04/23 02:23
11
dror1
1/04/23 10:56
12
א. וינשטיין
1/04/23 12:18
13
פגאסוס
1/04/23 17:51
14
כנניהו המיסר
2/04/23 00:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
רבים מאתנו זוכרים את מלחמת יום הכיפורים, מלחמה בה היו בידינו נתונים מובהקים על יכולות צבאות מצרים וסוריה לפתוח במתקפה מתואמת על גבולותינו בכוח רב שהיה ערוך מולנו ואנו ידענו בפרטים את היקפו, ובין ההערכה שלנו לכוונות של מנהיגי ערב להסתבך במלחמה באותה עת, בכירי האיסוף הציגו לנו אז תמונת היערכות אויב מדויקת אך בכירי המחקר התעקשו על "סבירות נמוכה", מה שהביא אותנו להתארגנות מאוד לקויה לקראת אותה מערכה.
כ-20 אלף תומכים של הרפורמה המשפטית שמקדמת הקואליציה הגיעו לתל אביב לקראת יציאתם לתהלוכת מחאה ממוזאון תל אביב - דרך הרחובות שאול המלך ומנחם בגין ועד לקריית הממשלה. בדומה למפגינים נגד הרפורמה - גם התומכים בה מניפים דגלי ישראל ומניפים שלטים. על שלטיהם נכתב "העם בחר רפורמה משפטית".
30/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
"לא רק שראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לא היו מעורבים בשביתה של ההסתדרות, הם התנגדו לה בתוקף והבהירו זאת ליו״ר ההסתדרות ולרעייתו בשיחות טלפוניות לאחר שהשביתה פרצה. הם אמרו שהשביתה היא טעות חמורה שפוגעת באזרחי ישראל ושהיא צריכה להיפסק מיד". כך נמסר ממפלגת הליכוד, בתגובה לפרסום ב"כאן חדשות" על תיאום כביכול בין נתניהו להסתדרות. הדיווח הוכחש על-ידי דובר הליכוד כבר בערב הפרסום ונטען כי מדובר בחדשות כזב.
30/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
כמי ששלח מאות בוגרים ליחידות מובחרות, ראש מכינת עלי הרב אלי סדן נסער נוכח גילויי הסרבנות במסגרת המחאה נגד הרפורמה המשפטית, ומזועזע מהתמיכה השקטה שנותנים לה רמטכ"לים לשעבר. בראיון למיכאל טוכפלד, בשבועון מקור ראשון, תוקף אבי המכינות הקדם-צבאיות וחתן פרס ישראל את סרבנות אנשי המילואים, וטוען כי זהו "ניצול של התפקיד הצבאי כדי ליצור לחץ פוליטי לביטול הרפורמה".
30/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאחר שהוצגו בפני ביבי הישגי הממשלה מאז הבחירות ועד עתה, הוא נעתר לדרישה להשהות את המהפכה החקיקתית עד למושב הבא של הכנסת. זאת כדי לאפשר לצוות יריב את רוטמן ועוזריהם להחליף כוחות ולתכנן את המהלכים לקראת השלמת המהפך. שרת ההסברה גלית דיסטל הכינה רשימה חלקית של "הישגי הממשלה" לקראת הצגתם בפני חברי הקואליציה ופרסומם לקהל הרחב.
30/03/2023  |  יוסי אוחיון  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il