רגש, מצוינות, נתינה, חוכמה, מודל למצוינות ולאיכות. אלה הן חלק מהמילים עליהן התמוגג היושב-ראש הנכנס של פרטנר, אילן בן-דב, בטקס חגיגי שקיים לרגל עסקת רכישת החברה.
בן-דב, חסיד של אמירות רוחניות, מוצא לכך סימוכין במציאות: "המילה מקרה בחילוף אותיות היא ה' רָקַם. יכולנו לראות את זה אחרי הסגירה (של העסקה) ב-28.10, כאשר יום למחרת התפרסם סקר בדה-מרקר שבו פרטנר נבחרה לספקית שאיכות השירות שלה היא הטובה ביותר, בכל שמונת הפרמטרים קיבלנו מקום ראשון, ובפער ניכר מהמתחרים. מעבר לעוצמת המותג, זה אומר שההנהלה טובה ויודעת מה טוב לצרכן הישראלי. כשאני רואה את זה, אני אומר לעצמי - 'אל תפריע!'.
"ודאי שמתם לב שיש לי חיבה למספר 10. עוד עשור אני מאמין שנהיה אחרי עידן חדש. המשימה היא לשמור על הקיים ולחשוב עשר שנים קדימה. כשאני שם את הראש על הכרית אני רואה בתקשורת חלק בלתי נפרד של המדינה. יש מתחרות טובות מאוד בשוק, אך כשם שאורנג' מובילה כיום כחברה סלולרית, אני מאמין שתוביל בתחום התקשורת". בן-דב לא פירט, אך רמז כי הוא מתכוון למובילות בתחום הווידאו (שהעתיד לא רק יישמע מצוין, אלא גם ייראה מצוין").
"אי-אפשר לעצור את האהבה והמצוינות. כאשר אורנג' התחילו בישראל היו המילים שליוו את החברה: פרי (חופש), לוב (אהבה), תוגדר (יחד), סמייל (חיוך), אינג'וי (ליהנות) ודרים (חלום). להרגיש היום את פרטנר, את 054, זה סטטוס ומעמד. היום אפשר לראות ילדים שמתנצלים בפני חברים שלהם שיש להם טלפון של חברה אחרת - את הטלפון הזה אבא שלי קיבל בעבודה".
מדי פעם יוצא לבן-דב להשתטח על קברי צדיקים. אחרי מסיבת העיתונאים הוא היה מותש ולא הסכים להתראיין למצלמות הטלוויזיה. אבל לא יכולנו להימנע מלשאול אותו מי הרב שלו, אם בכלל. אילן בן-דב: "כולם בעיני טובים. תגיד לי לבוא לרב של זה, לרב של ההוא. כולם בעיני צדיקים".