ועדת השרים לכלכלה אישרה (יום ג'ף 30.8.02) את בקשתו של שר התחבורה, ד"ר אפרים סנה, להאריך את מועד סיום פעילותה של חברת "נתיבי איילון" עד ל-31 בדצמבר 2005, או אף למועד מאוחר יותר.
על-פי החלטת הממשלה, חברת "נתיבי איילון", הנמצאת בבעלות משותפת של משרד התחבורה ועיריית תל-אביב, אמורה היתה לסיים את פעילותה כחברה עירונית ממשלתית ב-31 בדצמבר 2003.
שר התחבורה ציין כי החברה מבצעת כיום פרויקטים תחבורתיים בתל-אביב ובגוש דן בהיקף של כשלושה מיליארד שקלים. הארכת פעילות החברה נועדה למנוע פגיעה באותם פרויקטים.
נתיבי איילון אחראית בין השאר על פרויקטים "איילון דרום" המבוצע בימים אלה בהשקעה של כ-400 מיליון שקל. מדובר בהמשך פיתוח "נתיבי איילון" כדרך מטרופולינית, ממחלף קיבוץ גלויות דרך חולון ובת ים ועד מחלף חולות.
חברת "נתיבי איילון" מתכננת גם את פרויקט דרום הקריה ופרויקטים עירוניים שונים במסגרת הסכם רב שנתי עם עיריית תל-אביב.