קניון ירושלים (קניון מלחה), מקבוצת קניוני עזריאלי, ממרכזי הקניות הגדולים במזרח התיכון, סיים את שנת 2006 עם מכירות של למעלה ממיליארד שקלים - גידול של למעלה מ-10% לעומת מכירות 2005.
לדברי מנכ"ל הקניון, גדעון אברהם, "קניון ירושלים הפך למרכז הבילויים והקניות המוביל של ירושלים וישובי הלוויין. הצלחתו נובעת מתמהיל מדויק של עסקים המספקים מענה לאוכלוסיה מגוונת". אברהם הוסיף, כי בקבוצת עזריאלי צופים גידול נוסף במהלך 2007.
בסוף השבוע יעלה לראשונה קמפיין תדמית אותו מוביל הספורטאי אודי קרני, ס. אלוף ישראל בקפיצה במוט. הקמפיין, בהיקף מיליון ש"ח, מציג בצורה הומוריסטית משפחה שלמה המתאימה לעצמה שילובי תלבושות.