בחברת הדלק 'פז' חשובים על שלפוחית השתן של הנהג הישראלי והחברה שידרגה עד כה כ-110 חדרי שירותים בתחנות ובחנויות yellow בעלות 10 מיליון ש"ח.
במסגרת השדרוג חופו קירות תאי השירותים בזכוכית צהובה, הותקנו אסלות תלויות ומיכלי הדחה נסתרים, מתקן לנטילת ידיים הכולל כיור נירוסטה, מתקן לסבון נוזלי, מראה, תאורה נעימה, מחזיק נייר לניגוב ידיים ועוד. בנוסף, בחברה מספרים, כי שופרו דרכי גישה לנכים, הותאמו תאים בעלי אסלות מיוחדות וידיות אליפטיות.
החברה יוצאת בקמפיין פרסומי תחת הכותרת: "השירותים החדשים של פז, ניקיון שעוד לא פגשת". הם מציינים, כי המהלך הפרסומי נועד להביא לידיעת ציבור הנהגים בכבישים את זמינותם של חדרי הנוחיות החדשים והמודרניים שבתחנות ובחנויות.
לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה של 'פז', חגית קמין, "ההחלטה לבצע שדרוג משמעותי בחדרי השירותים שבתחנות ובמקביל להביא את הדבר לידיעת הציבור, התקבלה בעקבות מחקר Pulse אשר הראה כי בשל הרמה הלא נאותה של השירותים בתחנות התדלוק, אנשים לא מוצאים בהם אלטרנטיבה ראויה". לדבריה, במהלך השנה מתוכנן שדרוגם של כ-40 חדרי שירותים נוספים.