חברת נייס מערכות הודיעה (יום ב', 21.10.02), כי השלימה את הקמתו של פרוייקט CEM, עבור חברת ספקטרמיינד (Spectramind). החברה הינה ספקית השירותים העסקיים הגדולה בהודו. מערכות ה- CEM של נייס הותקנו במרכזי שירות, אותם מפעילה ספקטרמיינד עבור אחת מיצרניות המחשבים הגדולות בצפון אמריקה.
"נייס זיהתה זה מכבר את הפוטנציאל האדיר הטמון בשוק מרכזי השירות בהודו, שצפוי לגדול בשיעורים מרשימים בשנים הקרובות", אומר חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות, "הסיבה העיקרית לכך היא כי חברות בין לאומיות רבות מעבירות את מרכזי השירות שלהם להודו, שם כוח האדם מיומן יותר, זול יותר ובעל תודעת שירות מפותחת יותר, בהשוואה למדינות אחרות".
שני מוסיף, כי נייס כבר נהנית מבסיס לקוחות רחב בהודו, המונה עשרות מרכזי שירות. שני מציין כאחת הסיבות לכך את השותפות בת השנה וחצי שנייס מקיימת עם תאגיד התקשורת ההודי טאטא טלקום.
נייס התקינה עבור ספקטרמיינד מערכות מסוג נייס-יוניברס ונייס-לינק. מערכת הנייס-יוניברס מאפשרת לנתח, להעריך ולשפר את תפקוד הסוכנים ומערך מרכז השירות תוך אינטגרציה מלאה בין סביבות המדיה השונות במרכז השירות (קול, אי-מייל, צ'אט וכו'). נייס לינק מאפשרת את האינטגרציה המלאה בין המערכת של נייס למערכות ה- CRM הקיימות בספקטרמיינד.