חברת התרופות 'תרו' יוצאת בקמפיין פרסום נרחב עם תחילת השיווק של 'רוקמול ג'לקפס', תכשיר חדש לשיכוך כאבים ולהורדת חום.
מסע הפרסום, בהשקעה מדווחת של 2 מיליון ש"ח יכלול סרטון שישודר בערוץ 2, שלטי חוצות, ואינסרט בעיתונות.
הקמפיין מציג משחק פוטבול, במהלכו הופך כדור המשחק ל'רוקמול ג'לקפס', תחת הססמא: "רוקמול ג'לקפס והכאב עובר!".
מיכל שפירו, מנהלת תחום OTC (תרופות ללא מרשם) בחברת 'תרו' מסבירה את הסיבה לשימוש בנושא הספורט בפרסומות: "השימוש בספורט עוזר למצב את התרופה ככזו שמיועדת לאנשים שרוצים להיפטר מכאבים או ממחלה קלה כגון שפעת, והתרופה מאפשרת להם לחזור בהקדם לשגרת חייהם הדינמית".
משרד הפרסום דובצקי-זקס בחרו לעשות שימוש בפוטבול אמריקני הן בגלל דמיון צורתו של כדור הפוטבול לרוקמול ג'לקפ, והן מאחר וצורת המינון ג'לקפס פופולרית מאד בארה"ב וחדשה בישראל.
קרדיטים
משרד הפרסום: 'דובצקי- זקס';
תקציבאית: מיכל אופמן;
תסריט: טיה מיכאלי;
עורך :טל כהן;
הפקה: עומר וערן;
מנהלת OTC ב'תרו': מיכל שפירו;
תקשורת ויח"צ: 'רוני אקרמן - יחסי ציבור בע"מ'.