חברת פלאפון השקיעה שלושה מיליון ש"ח במסיבה התת מימית של פלאפון (underwater party) בתערוכת טלקום 2002.
למבקר הנכנס לביתן תחושה ראשונית של הימצאות בתוך הים המומחשת על-ידי הצבעים הכחלחלים ירוקים של פלאפון, התאורה העמומה, הרצפה דמוית גלים, הצוללת המרשימה, תמונות ים והאקווריום העצום המכיל דגים חיים והמתנשא לגובה של כ-3 מטרים. אווירת הים מעבירה תחושה של מרחב וזרימה שבה שולבה החוויה הבידורית של פלאפון: בר מועדון עם דלפק רחב וכסאות בר, עמדות משחקים משוכללים, רולטה, משחקי הימורים, ומסכי פלסמה ענקיים המפוזרים בביתן המציגים את שירותי הבידור של פלאפון על גבי המסכים.
גיל שרון, משנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי קונספט התצוגה מתבסס על הרציונל של יצירת מקום אטרקטיבי שבו המבקר אינו צופה אלא חווה חוויה ושותף אקטיבי להתנסות בחוויה הבידורית של פלאפון. המבקר הנכנס לביתן יחוש מייד את האווירה המיוחדת אשר מטרתה להזמין אותו להשתתף בחגיגה. בעמדות השונות יוצגו מגוון משחקי מולטימדיה, הורדת צלצולים ומנגינות באיכות גבוהה למכשיר, הצגת אפליקציות דור שלישי על גבי רשת ה-X1 החדשה, גלישה מהירה ושירותי תוכן ובידור נוספים.
שרון הוסיף, כי ההדגמות וההתנסויות בתערוכת טלקום מבוססות על טכנולוגיית ה- X1 של פלאפון שתאפשר הורדת משחקים מבוססי ג'אווה, קטעי וידאו, אנימציות ומנגינות (skvm) וכן תכנים מגוונים כגון חדשות פיננסיות בזמן אמת, צ'טים ועוד.
ההתרחשות המרכזית במסיבה תהיה מרוץ אופנועי ים שיוצג על גבי מסכים ענקיים במרכז הביתן. הקהל יוזמן להשתתף במרוץ וגם להמר על הנהג הזוכה בתחרות באמצעות שליחת sms. המשחק ילווה במיצג עם שחקנים ותפאורה לשלהוב הקהל. למנצחים יחולקו פרסים.
בנוסף, בביתן יסתובבו בין המבקרים רקדנים ורקדניות לבושים בדמויות מן הים: נפטון, מלחיות, דגיגון אסתר ווילאמס, נערות אצות ועוד.
בגג האקווריום יינצח על הביתן DJ מקצועי שילהיב את הקהל במסיבת ריקודים ויכריז על הזוכים תוך השמעת שירים.
עיצוב הביתן והקונספט נעשה על-ידי חברת Thompson Connect בשיתוף עם חברת Mark-IT.