מותג הג'ינסים קרוקר יצא באפריל 2008 בקמפיין תדמיתי לרגל השקת קולקציית קיץ 2008, בו לקחה חלק הכוכבת ההוליוודית, כרמן אלקטרה. כעת הודיעה החברה כי אלקטרה תמשיך לככב גם בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2008/9.
רשת קרוקר חתמה עמה חוזה, ועבור קמפיין החורף, היא תקבל חצי מיליון דולר. הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, יעלה במהלך חודש אוגוסט.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה שיישודר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע במגזינים ועיתונות יומית ומסע קד"מ רחב בסניפי הרשת.
אתי לוי, המנכ"ל והבעלים של קרוקר, אמרה כי קמפיין הקיץ יצר עניין תקשורתי רחב, וכי הצרכנים הישראלים הצביעו ברגליים ובעקבות הקמפיין, חלה עלייה משמעותית בקיץ האחרון בפדיון ובמכירות הרשת. החיבור בין קרוקר לאלקטרה בלט בין כל הקמפיינים בתחום האופנה בישראל ואלקטרה חיזקה את ערכי המותג, ביניהם: נשיות, סקסיות וטרנדיות.
אלקטרה, זמרת, שחקנית ודוגמנית, הנחתה בעבר את התוכנית קשר אהבה ב-MTV, השתתפה עם בעלה דאז דייב נברו (נגן להקת רד הוט צ'ילי פפרס) בתוכנית ריאלטי שתיעדה את ההכנות לחתונתם ושימשה במשך מספר שנים רצופות כנערת האמצע של מגזין פלייבוי. הפריצה הגדולה שלה הייתה ב-1994 כשהופיעה בתוכנית משמר המפרץ בתור מצילה.
כמו-כן, היא הוציאה דיסק הנושא את שמה בשיתוף פעולה עם פרינס, השתתפה במגוון סדרות ותוכניות טלוויזיה, הייתה גורו של הכושר האולטימטיבי בארה"ב ובעולם כולו והוציאה לאור דיסקים ל"פיטנס סטריפ" - כיצד להתערטל וגם לשרוף קלוריות.