חברת פלאפון בשיתוף עם חברת פוינטר, המשווקת מערכות איתור מתקדמות, חושפת לראשונה בישראל שירות חדשני המעניק ללקוחות פלאפון מוקד מצוקה סלולרי מבוסס מיקום הפועל 24 שעות ביממה.
השירות החדש יאפשר ללקוחות פלאפון לחייג בשעת מצוקה או חירום כוכבית 007 ממכשיר הפלאפון שברשותם ולהגיע ישירות למוקד המבצעי של פוינטר. מיקום המתקשר, שיאותר על בסיס מכשיר הפלאפון, יופיע על גבי המפות של חברת פוינטר במוקד המבצעי וכך יוכל מוקדן החברה לכוון במידת הצורך כוחות הצלה וחירום הכוללים מכבי האש, כוחות רפואה ומד"א, משטרה, צבא, סייר אבטחה ושירותי גרירה ליוזם השיחה.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי במיוחד בתקופה של מתח ביטחוני כפי שאנו חווים בימים אלה, שירות לחצן המצוקה הסלולרי, שהוא ייחודי ללקוחות פלאפון, יוכל לסייע לכוחות ההצלה והחירום להגיע אל האירוע ולהגיש סיוע במהירות רבה יותר. לדבריו, שירות זה הוא חלק משורה ארוכה של שירותים מבוססי מיקום שפלאפון מציעה ללקוחותיה המנצלים את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של פלאפון הן לשיפור איכות החיים והן לייעול הארגון העסקי.
גיורא ענבר, מנכ"ל פוינטר, מציין כי מסקרי שוק שנערכו בשיתוף חברת פלאפון בקרב לקוחותיהם, ציינו כי כ-15% מלקוחות החברה יתחברו למוקד המבצעי של פלאפון ופוינטר. בנוסף, 53% מהנשאלים בסקר ציינו כי היו רוצים לקבל שירותי חירום רפואיים ושירותי מצוקה ביטחוניים.
"בעקבות המצב הביטחוני ודרישת האזרחים לביטחון רב יותר אנו צופים כי בשנת הפעילות הראשונה יצטרפו כ-100 אלף לקוחות. שירות זה מיועד לכל מי שרוצה לקבל תחושת בטחון ובעיקר הורים, נשים, קשישים, עובדי לילה, נהגי מוניות ועוד. השירות החדש יכלול בעתיד גם שירותי הכוונה ויעד", הוסיף ענבר.
במידה ומתקבלת קריאה למוקד ללא שיחה, מוקדן "פוינטר" מדריך כוחות חירום לפי פרופיל הלקוח הרשום במערכת הכוללים את מקום מגוריו, מקום עבודתו, אופי העבודה, מקומות נוספים לפי הרגליו השונים (תלוי זמן), טלפונים אפשריים, מחלות אפשריות ועוד.
מחיר השירות החדש ללקוחות פלאפון כ-12 ש"ח לחודש דמי מנוי.
חברת "פוינטר" מתמחה במתן שירותי איתור, מיגון ושירותי מידע מתקדמים. החברה הוקמה בשנת 1999 ומחזיקה היום בנתח שוק של כ-40% בהתקנות החודשיות בכלי רכב הדורשים איתור. החברה נמצאת בבעלות פלאפון תקשורת, פולאר, אי.די.בי, מטרוקום, ונקסוס.