מפעל הפיס מעלה בסופשבוע קמפיין חדש לסופרלוטו בכיכובו של שחקן התיאטרון, יוסף כרמון. הקמפיין החדש עוסק בתוכניות הראשוניות והבסיסיות שיש למרבית האנשים כשהם מתכננים מה לעשות בזכייה גדולה - לסדר את הילדים, המשפחה: לקנות לכולם בית או דירה. משרד הפרסום האחראי לקמפפין - משרד אדלר -חומסקי-ורשבסקי.
"מחקרים וסקרים שערכנו מוכיחים כי על רקע המציאות הכלכלית- חברתית וביטחונית בה אנו חיים, רוב האנשים לא ממש מתחברים לפנטזיות גרנדיוזיות כמו לרכוש מטוס או אי. זה היה נכון יותר קודם, כשהמצב היה שקט ויציב יותר. הרצון ל"סדר" את הילדים והמשפחה, הוא החלום הראשון, המשפט הראשון שזוכים אומרים והוא תמיד נכון ובמיוחד בתקופה זו. אנשים רוצים דברים בסיסיים כמו בית ורק אחר כך הם חולמים להגשים פנטזיות". אומר סמנכ"ל שיווק ופרסום, ד"ר ישראל פלג".
הקמפיין החדש שומר על הסיסמה המובילה של ה"סופר לוטו" - אולי הפעם זה שלך?". "יש בסיסמא הזאת הרבה אופטימיות, ואמת פשוטה - אולי באמת בפעם הבאה זה שלי". אומר פלג.
בקמפיין החדש נראה שחקן התיאטרון, יוסף כרמון, שזוהי הפרסומת הראשונה בה הוא משתתף, נכנס לבנין חדש ומרשים כשבידו צרור מפתחות גדול. הוא מציץ לדירה ראשונה חדשה ומרוהטת - מיישר תמונה, נועל ויוצא. עובר לדירה הבאה - הכל תקין, נועל ויוצא. וכך עובר מדירה לדירה. השרת יוצא מן הבניין. בחוץ מחכים לו אישתו וששת ילדיו, הנשים והילדים. השרת מחלק את המפתחות לדירות החדשות בין הילדים - זה מה שהוא עשה בכספי הזכייה.
תקציב הקמפיין שיעלה לאוויר בסופשבוע וימשך עד סוף פברואר עומד על כ-500 אלף דולר. כחלק מהקמפיין החדש שינה מפעל הפיס גם את הטיפוגרפיה של ההכרזות על גובה הפרס הראשון בעיתונות ובטלווזיה וצילם כ-60 אנשים חדשים המכריזים "שלי ! שלי!".