בשנות ה- 30 הציגה MG דגם קונספט מסחרי, אשר מעולם לא הגיע לשלבי ייצור סידרתיים. מאז ועד היום התמחתה החברה בייצור מכוניות נוסעים בלבד.
ועתה, קבוצת MG רובר הבריטית, עומדת להרחיב ל-11 את מספר הדגמים שהיא מייצרת במפעלה הבודד.
קשה להאמין, אבל יצרנית הרכב הבריטית האחרונה ששדרה, נאלצת לעבור הסבה מקצועית.
על בסיס רצפת דגם ה-MG ZR הספורטיבי פותח דגם MG 'אקספרס': מדובר ברכב משלוחים קל, בעל מנוע בנזין המפתח 105 כוחות סוס, ומנוע טורבו דיזל המפתח 101 כוחות סוס.
להבדיל מהאקספרס של רנו, הפיתוח מבית MG אכן מסוגל לבצע שליחויות בזק.
על בסיס רצפת סידרת רובר 25 הוותיקה, פותח הרובר Car Derived Van - CDV המוצע גם הוא עם מנוע הבנזין 1.4 ליטרים ומנוע הטורבו דיזל בנפח 2 ליטרים.
בפלטפורמת המכוניות הפשוטות יחסית מבחינה הנדסית, הותקנו מערכות ניווט אלקטרוניות משוכללות. מערכות אלה מיועדת להקל על התנועה בערים צפופות.
הפיתוחים המסחריים הצליחו להשיג רצפת מיטען שטוחה לחלוטין, ומציעים גם שבכת הפרדה בין תא הנהג לאגף המיטען.
ביצועי המכוניות החדשות יהיו דומים לביצועי המכוניות הרגילות המצויידות במנועים המקבילים, עם התאמה להשפעת האילוצים האירודימיים.