האמן הבריטי ניקולאס רסטון טוען כי המתקן האמנותי שלו ה"משחזר" את
חדר הילדים במרתף של האב המתעלל מאוסטריה יוזף פריצל, לא נועד לגרום לאפקט של זעזוע, אלא לשלוח לעולם מסר על כוחה של המדיה. דיווח על כך נמסר (יום ו', 11.9.09) בבי-בי-סי.
"התערוכה הזו מבוססת על אידיאולוגיות מיניות, במקרה שלי זו תקשורת ההמונים", אמר רסטון, שתערוכתו 'אופוריה' היא קומבינציה של המרתף שבו פריצל החזיק את בתו במשך 24 שנה ושל סט של סרט פורנוגרפיה סוריאליסטי. עבודתו מוצגת בתערוכה הנקראת De$ire שמוצגת בגלריה הלונדונית Holster Projects.
"החלק המיני של סיפורו של יוזף פריצל נמכר כרכוש ציבורי, בדומה לאופן שבו עובד עולם הפרסום", אמר רסטון. "אבל הדבר שעניין אותי במיוחד, היא העובדה שילדיה של אליזבת נולדו אל תוך סביבה שבה החלון היחיד שלהם לעולם היה דרך הטלוויזיה, דרך תקשורת ההמונים".
במתקן של רסטון נראית מיטת ילדים עם כיסוי ורוד לוהט. על הרצפה בלונים בצבעים שונים, והמזעזע מכל: קשת צבעונית "חודרת" אל תוך המיטה ומפרה את האידיליה, אם הייתה כזו מלכתחילה.