|
[נחמיאס בקמפיין לסיסטיין / צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
השחקנית ומנחת הטלוויזיה חני נחמיאס נבחרה להוביל את הקמפיין של חברת לוכסמבורג תרופות בע"מ מקבוצת לפידות.
נחמיאס תציג בקמפיין רדיו חדש את תחליף הדמעות סיסטיין (Systane) של החברה. התשדיר, אותו הפיק משרד הפרסום פור, ישודר בתחנות הרדיו fm88, רשת ב' ורשת ג' יפנה לקהל גדול של ישראלים הסובלים מעין יבשה הגורמת לצריבות, לחוסר נוחות והפרעה לראייה.
כמו-כן, ילווה הקמפיין בשילוט בנקודות המכירה בסניפי הניו-פארם והסופר-פארם, תחת הסיסמה - כשהעין יבשה - סיסטיין.
מנהלת המוצר סיסטיין, לימור אידלמן, מסרה: "אנו מאמינים שהקמפיין החדש, המדגיש את הפתרון היעיל של סיסטיין, יאיץ את מגמת הצמיחה ויעניק לו את הבולטות בתחום תחליפי הדמעות בישראל".