"אני צופה הרחבה משמעותית של השימושים בסלולר לזירות שיווקיות ומסחרית נוספות" - כך אמר (יום ) מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בפתיחת כינוס "סלקום מדיה" השלישי שהתקיים בתל אביב. לדברי שפירא, "הסלולר צפוי להשפיע בשנים הקרובות על תעשיות 'מסורתיות', כדוגמאת הקמעונאות, הבנקאות והפיננסיים, הבריאות, הפרסום ועוד, או כפי שאנו מכנים זאת באנגלית - סלולרי הוא הכל". שפירא הוסיף כי הטלפון הסלולרי החכם הוא "עמדת המכירה הממחושבת האינטראקטיבית הנפוצה ביותר בעולם".