|
הזמנות דרך האינטרנט. המודעות גוברת [צילום: AP]
|
|
|
|
|
בשנת 2011 24% מהזמנות החדרים ברשת גרנד הוטל בוצעו באמצעות אתרי האינטרנט, לעומת רק 19% הזמנות דרך האינטרנט בשנת 2010 - גידול של כ-5%. כך עולה מבדיקת שוק שערכה הרשת.
גם מלון "מרינה" בתל אביב מדווח על גידול של למעלה מ-200% בהזמנות דרך האינטרנט למלון, באמצעות אתר הבית ואתרים המתמחים בתחום המלונאות בעולם.
לדברי מנכ"ל הרשת, דודי אשכנזי, תוך חמש שנים למעלה מ-40% מהזמנות חדרי המלון בישראל יבוצעו באמצעות אתרי אינטרנט. לרשת מלונות גרנד הוטל חמישה אתרי אינטרנט באנגלית, בעברית, בגרמנית, בצרפתית ובספרדית, והרשת משווקת באמצעות רוב אתרי האינטרנט בעולם המבצעים הזמנות לבתי המלון, מתוכם 38 אתרים בחיבור ישיר לביצוע הזמנה ישירה עם קבלת אישור מיידי ללקוח.
לדברי מנכ"ל מלון "מרינה", פול מילויצקי, השנה נרשם גידול משמעותי בהזמנות של אורחים בודדים ואנשי עסקים, המקפידים להזמין מראש את החדר והמלון המועדף עליהם - מהלך המתאפשר בקלות דרך אתר הבית של המלון.
עוד הוסיף מילויצקי כי "את המגמה יש לזקוף לאפשרות להשוואת מחירים שמציע האינטרנט, הזמינות והנגישות של התהליך, המאפשר לתיירים מהעולם ולנופשים מהארץ, להתרשם, להשוות ולהזמין באמצעות הקלקה - אפילו את החדר המועדף עליהם במלון".