חברת לניאדו תקשורת שיווקית, המתמחה בתחום תקשורת פנים, מוציאה לאור עיתון בתחום התקשורת בשם I-Comm.
עיתון I-Comm מספק כלים ורעיונות למנהלים. העיתון במתכונת דו-ירחון, הוצג לראשונה בכנס המנהלים "ללמוד מהענקים" שהתקיים החודש בסינמה סיטי.
ב- I-Comm ניתן למצוא כתבות, טיפים ו-case studies בנושאים הקשורים לניהול תקשורת פנים ארגונית ככלי להשגת יעדים עסקיים. הגיליון הראשון מעלה סוגיות עסקיות אקטואליות כמו: חשיבותו של מיתוג פנימי לפני ביצוע מיתוג חיצוני, הדרכת העובדים בעת משבר, פתרונות להקטנת הוצאות מיותרות בחברה, ועוד.
העיתון מבוסס על פורמט אינטראקטיבי, במסגרתו ניתנת לקוראים האפשרות לקחת חלק פעיל ולהעביר case studies ומאמרים שיתפרסמו בעיתון.
"העיתון מיועד למנהלים שרוצים פתרונות יעילים ומתקדמים לבעיות עסקיות או לאתגרים ניהוליים באמצעות כלים תקשורתיים", אומר אלי לניאדו.
במקביל להשקת העיתון, הוקם לראשונה פורום I-Comm שמטרתו ליצור פורום מקצועי למנהלים בתחום תקשורת הפנים, ולאפשר קבלת ייעוץ והדרכה עדכניים על-מנת להצליח בביצוע תהליכים ארגוניים ועל-מנת להביא לגידול ברווחי החברה.
חברי הפורום יקבלו את העיתון חינם ויוזמנו לאירועים בנושאים הקשורים לתקשורת פנים ארגונית.
לקראת סוף החודש תשיק חברת לניאדו תקשורת שיווקית אתר אינטרנט יעיל ונוח לשימוש. באתר זה תוכלו להוריד את העיתון I-Comm.