פרסומת '1 בחודש' של אוקטובר היא orange - fortone, של משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. כך על-פי משאל שערך מגזין אותות בקרב חברי איגוד המפרסמים. הפרסומת של orange זכתה ב-95% נקודות, מהם 23% עבור תרומה למותג ו-49% עבור קריאייטיביות.
במקום השני זכתה הפרסומת ’דנונה - הכל מתחיל מבפנים’ של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, שזכתה ב-65 נקודות: 27% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאייטיביות.
במקום השלישי ’תנובה - יופלה מוקצף (בית אבות)’ של מק’אן אריקסון עם 30 נקודות: 11% עבור תרומה למותג ו-8% עבור קריאייטיביות.
במקומות 4 עד 10: ’שטראוס אחלה - מלכת אנגליה’ (26 נקודות), סופר פארם - בחורה על רולר בליידס (25 נקודות), ביטוח ישיר - גנב נופל על מכונית (21 נקודות), אופיס דיפו - בחזרה לביה"ס ( 13 נקודות), סלטי צבר - חומוסיה (10 נקודות), יטבתה - הסהרורי והחלום של המוקה (7 נקודות), חברת חשמל - שקע ותקע בים המלח (7 נקודות) ופאקו רבן לאישה ( 1 נקודות).
אותות הוא כתב-עת מקצועי בעברית לנושאי שיווק ופרסום, אשר יוצא לאור על-ידי איגוד המפרסמים בישראל.