חברת סיסקו ובזק בינלאומי יצאו בקמפיין חדש לעידוד השימוש באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים. הקמפיין יצא לדרך ביום ג', ה-16.10.01 ומבוסס על קמפיין עולמי של חברת סיסקו ומיועד בעיקר לעסקים אשר אינם מחוברים לרשת האינטרנט.
הקמפיין בהיקף של 800,00 אלף ש"ח, ידגיש את היתרונות הגלומים לעסק בשימוש באינטרנט, בעיקר בזכות החיסכון בזמן ועלויות. החברות מצעיות שלושה חודשי ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות.
הקמפיין נשען על מדריך 5 השלבים של "אבולוצית האינטרנט", המסייע לעסקים לבדוק את מידת ניצולו של האינטרנט לתועלת העסק בהיבטים של חיסכון בעלויות, תפעול ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות.
בינה רזינובסקי, סמנכ"ל ומנהלת החטיבה העסקית בבזק בינלאומי, ציינה כי הקמפיין המשותף עם סיסקו יאפשר לבזק בינלאומי להיעזר בניסיון שצברה סיסקו בעולם, כדי להמחיש לבעל הסק את היתרונות הגלומים בשימוש באינטרנט בעסק. לדבריה, הבחירה בסיסקו מעידה על הקפיצה שעשתה החברה מיום הקמתה ועד התמקמותה כאחת המובילות בשוק.
דולי שטרייף, מנהלת תקשורת שיווקית בסיסקו ישראל, ציינה כי לראשונה חוברות סיסקו ישראל וספק תקשורת מוביל כבזק בינלאומי לקמפיין כה מקיף, שמטרתו הגברת המודעות בתועלת שבאינרטנט בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים.
הקמפיין יצא תחת הסיסמא: "כשהאינטרנט מהיר - העסק מצליח". ימשך במשך שלושה שבועות ויכלול מודעות בעיתונות היומית והמקצועית, רדיו, שילוט חוצות ודיוור ישיר.