תשלובת החלב של תנובה משיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת דלות שומן תחת מטריית המותג "גבינת תנובה". הסדרה החדשה - "גבינת תנובה Cream Cheese" תציע ארבעה טעמים מיוחדים של גבינות שמנת 5% אחוזי שומן, טעם טבעי, וחידוש בלעדי - גבינת שמנת מוקצפת 11% אחוזי שומן.
מתנובה נמסר, כי מקור גבינת Cream Cheese הינו מאמריקה עם המותג הידוע "פילדלפיה". פיתוח "גבינת תנובה Cream Cheese” נועד לתת מענה שלם לכל אוהבי גבינות תנובה.
שוק גבינות השמנת באחוזים נמוכים בישראל מוערך בכ-2,000 טון בשנה, בהיקף של כ-55 מיליון ש"ח, ופועלים בו המותגים סימפוניה וטרה.
המותגים פילדלפיה ונפוליאון, השייכים לקטגורית גבינות השמנת באחוזי השומן הגבוהים (30% שומן), מתחרים גם הם בקטגורית גבינות השמנת באחוזי שומן נמוכים.
גבינות תנובה Cream Cheese 5% ישווקו באריזות עגולות קטומות בתכולה של 200 גרם. צבע האריזות הינו כתום חזק הבולט על המדף. גבינת “Cream Cheese” מוקצפת 11% תשווק באריזה סגולה במשקל 160 גרם.
הגבינות ישווקו בטעמים: טבעי, זיתים, בצל מעושן, עגבניות מיובשות, סלמון עם בצל מעושן.
מתנובה עוד נמסר, כי גבינות השמנת בסדרה החדשה מכילות את כל הערכים התזונתיים הנמצאים ב"גבינת תנובה". מחיר מומלץ לצרכן:
גבינת תנובה Cream Cheese 5% שומן בטעם טבעי ובטעמים: 7.90 ש"ח. גבינת תנובה Cream Cheese מוקצפת 11% שומן בטעם טבעי 7.90 ש"ח.
על הקמפיין "אמריקה מגיעה לישראל":
סרטון הטלויזיה שיעלה באמצעות מקאן קשר בראל מציג ילדה להורים פרודים, שאביה עזב לאמריקה והיא ואמא נשארו בארץ.
הילדה, מנסה בכל כוחה לאחד בין ההורים שלה על-ידי שליחת הודעות כוזבות בשמם. לאחר מאמצים רבים וניסיונות, מצליחה הילדה במשימתה לאחד בין ההורים, והסוף טוב.
בסיום הסרט, יושבת המשפחה המאוחדת לאכול סביב השולחן גבינת תנובה “Cream Cheese”. אמריקה מצטרפת למשפחה.