|
מוצרים באריזות מוקטנות [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת המרכולים העירוניים am:pm תחל לשווק בחנויות הרשת מגוון של מוצרים באריזות מוקטנות. ברשת מצאו כי קהל לקוחותיה מחפש מוצרים שיתאימו לסגנון הצריכה שלהם. הרשת מרחיבה את תמהיל המוצרים עם סדרת מוצרי מזון וצריכה פופולריים באריזות מוקטנות, המותאמת למאפייני הצריכה של לקוחותיה. מהלך שיווקי זה יכלול מוצרים ממגוון נרחב של קטגוריות: מזון, משקאות, פארם וטואלטיקה ועוד.
בסקר שערכה הרשת לאחרונה, עלה כי קיימים צורך וביקוש רבים למוצרי צריכה בקטגוריות שונות באריזות קטנות יותר מהרגיל. המוצרים המוקטנים מסייעים לצרכנים אלו לקנות את המוצר בדיוק בגודל ובכמות המתאימים להם, זאת לאור העובדה שבין לקוחותיה צעירים רבים, משפחות צעירות, סטודנטים וקהל מבוגרים שסגנון צריכתם שונה מכלל האוכלוסיה.
מהלך זה ילווה בקמפיין חוצות בעלות של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, תשדירי רדיו וכן פעילות קד"מ בסניפי הרשת.
במהלך חודש אוגוסט יוצגו המוצרים במבצעי היכרות אטרקטיביים, בהם: ממרח שוקולד נוטלה 180 גר' ב-9.99 שקלים, מארז שלוש יחידות קוקה-קולה (250 מ"ל) ב-10 שקלים, דגני בוקר ילדים נסקוויק/סיני מינס ב-10 שקלים, קטשופ היינץ 397 גר' - 5.99 שקלים, שקית חטיפי מיני עלית - 10.99 שקלים, שישיית בירה הייניקן 250 גר' ב-39.99 שקלים, שמן זית יד מרדכי תיבול אישי 150 גר' ב-7.99 שקלים, שתי יחידות קפה נמס עלית (50 גר') ב-14 שקלים, שתי יחידות סלטי צבר (150 גר') ב-8 שקלים, רוטב סויה קיקומן 148 גר' ב-9.99 שקלים, מגן תחתון קרפרי 18/20 יחידות ב-4.99 שקלים, ועוד.