15 שנים לאחר שקרסה החברה הטורקית צ'יילן, שהחלה את בניית טרמינל 3 בנמל התעופה בן-גוריון (נתב"ג 2000), הגיעו לסיומם ההליכים המשפטיים בעקבות הקריסה.
בשנת 2005 הגישה צ'יילן תביעה נגד רשות שדות התעופה, בטענה להפרת החוזה עימה. לדברי צ'יילן, רש"ת נחפזה לבטל את החוזה - שמונה ימים בלבד לאחר שהוצא בטורקיה צו להקפאת ההליכים נגדה (באוקטובר 2000), ובפועל הרשות תכננה עוד קודם לכן לסלק אותה מן הפרויקט.
בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעתה של צ'יילן לאחר שקבע, כי הביטול נעשה כדין. עוד נקבע, כי צ'יילן מנועה מלהעלות את טענתה, שכן לבית המשפט בטורקיה היא מסרה שצו ההקפאה מונע ממנה להמשיך בעבודות בנתב"ג. המחוזי הוסיף, רש"ת הייתה מעונינת בהמשך עבודתה של צ'יילן, נאלצה להפסיק את ההתקשרות עימה בשל קריסתה ולא היו כל נימוקים זרים בהחלטה.
צ'יילן ערערה לבית המשפט העליון, אך המשנה לנשיאה,
אליקים רובינשטיין, דחה (יום ד', 22.7.15) את הערעור, תוך שהוא מאמץ במלואו את פסק דינו של בית המשפט המחוזי. על טענתה של צ'יילן, לפיה מצבה אפשר לה להמשיך בעבודות, הוא אומר שמדובר בממצאי עובדה בהם לא תתערב ערכאת הערעור:
"המדובר היה בהידרדרות במצבה הפיננסי של המערערת, דבר שיש לראותו כאירוע דרמטי בחיי ההסכמים; עצם העובדה שהמערערת
לא מיהרה למחות על הביטול והדבר בא לאחר 10 ימים, גם היא ראיה להבנה שאכן עסקינן באירוע דרמטי. נזכור, כי לכך קדמו סימני אזהרה כמו המחסור במזומנים, הקטנת המשכורות והפחתת העובדים אצל המערערת... בסופו של יום אחיזת השור בקרניו מצביעה על כך, שאכן הידרדרו ביצועי המערערת לאורך תקופה, תוך סימנים מעידים לבעיה משמעותית, וצו ההקפאה היה בחינת הקש ששבר את גב הגמל".
צ'יילן חויבה בתשלום הוצאות בסך 25,000 שקל. השופטים
צבי זילברטל ו
מני מזוז הסכימו עם רובינשטיין. את צ'יילן ייצגו עוה"ד קובי קפלנסקי ונטי עורבי, ואת הרשות - עוה"ד
אייל בליזובסקי ואסף הדני.