115 מיליון דולר! - זהו הסכום שהרוויח השנה הזמר ברוס ספרינגסטין, מסיבוב ההופעות המוצלח שלו בארה"ב. רווח שמציב אותו במקום הראשון הרבה לפני האחרים.
מסתבר כי ספרינגסטין הוא לא רק "הבוס" במוזיקה שלו, אלא גם "בוס" מוצלח במיוחד בעסקים. בסה"כ נתנו השנה ספרינגסטין ולהקתו 47 הופעות. 13 ההופעות האחרונות ניתנו באיזור ניו-יורק בלבד, מהלך שהתברר כמבריק מבחינה עסקית לאור הנתונים החיוביים. רווחים אלה לא כוללים הופעות שנתן ספרינגסטין בשנת 2003 מחוץ לארה"ב (והיו כאלה), וכן אינם כוללים הופעות מסוף שנת 2002 - עת החל סיבוב ההופעות הנוכחי, שהביא לו את ההצלחה המסחררת.
בסה"כ רווחיו של ספרינגסטין השנה מעמידים אותו במקום השני בהסטוריה מבחינת רווחים, פרי ההופעות. ספרינגסטין שני רק ללהקת "הרולינג סטונס" שבשנת 1994 הצליחה להרוויח 121 מיליון דולר בסיבוב הופעותיה בארה"ב. בשנת 2003, אגב, מדורגת להקת הסטונס במקום ה-14 בסה"כ ברשימה, עם רווח צנוע של 38.5 מיליון דולר, סכום לא רע עבור חבורת גברים שכבר מזמן עברו את גיל ה-50 בואך גיל 60.
חברת "פולסטאר", שפירסמה את הדירוג, מעריכה כי שנת 2003 תהיה שנה רביעית ברציפות שבה נקבע שיא חדש ברווחים מהופעות, ובסה"כ מעריכה החברה כי תעשיית הקונצרטים מגלגלת למעלה מ-2.4 מיליארד דולר בשנה.
מנכ"ל החברה הסביר, כי "הגידול המתמיד ברווחים בתעשיית ההופעות נובע מכך שהקהל התבגר, והוא נכון כעת יותר מתמיד לשלם ממיטב כספו עבור הופעה טובה, מה שלא היה בעבר. זכור לי, למשל, שבעבר כשלהקת האיגלס דרשה מעל 100 דולר עבור כרטיס לאדם למופע שלה, כמעט והיה מרד ברחובות והציבור פשוט סירב לשלם, היום זה אחרת והציבור מוכן לפתוח את הארנק".
ואכן, ארבעה מתוך עשרת המרוויחנים הגדולים של השנה, סלין דיון, סיימון וגרפונקל, בילי ג'ואל ואלטון ג'ון, ולהקת האיגלס עצמה, גבו השנה מעל 100 דולר לכרטיס עבור הזכות לראות את הופעותיהם, ובכל זאת התמקמו במקומות גבוהים. אולם ספרינגסטין, למרבה האירוניה, דווקא גבה פחות מ-100 דולר, מה שלא הפריע לו לתפוס את המקום הראשון ברשימה המדוברת.
הכרטיס היקר ביותר נדרש השנה בהופעותיהם של סיימון וגרפונקל (הקאמבק המשותף) - כ-137 דולר בממוצע.
במקום השני אחרי ברוס ספרינגסטין הגיעה הזמרת סלין דיון, שגרפה 80 מיליון דולר, וזאת ב-145 הופעות שערכה בעיר לאס וגאס, כתוצאה מהסדר עסקי שהגיעה אליו עם אחד מבתי המלון בעיר. בחברת "פולסטאר" מעריכים, כי סידור עסקי כמו זה שעשתה סלין דיון, צפוי ללכת ולצבור תאוצה בקרב אמנים מובילים מסדר הגודל שלה, וזאת לאור הנוחות המרובה הטמונה בכך שאין צורך לעבור ממקום למקום, וכתוצאה מכך ההוצאות קטנות עד למינימום האפשרי, בעוד הרווחים כמו במקרה של סלין נותרים גבוהים ביותר. "אין פלא שאפילו אלטון ג'ון הגדול שוקל לעשות זאת" סיכם מנכ"ל "פולסטאר".