חברת נייס הישראלית השלימה פרויקט הטמעה של מערכת עסקית, עבור SPIC - חברת התקשורת של סיינט פטרסבורג, ברוסיה. בכך הופכת נייס לחברה הזרה הראשונה, המתקינה מערכת לניהול פעולה מול הלקוח מסוג CEM (Costumer Experience Management) ברוסיה. החברה לא מסרה את היקף ההכנסות הצפויות מהפרויקט.
SPIC מפעילה מרכזי ניהול פניות (Contact-Center), עבור חברות עסקיות בצפון מערב רוסיה. החברה משרתת מערכות לשירות לקוחות, רכישת כרטיסי בטלפון, סקרים ציבוריים ועוד. המערכת של נייס, תאפשר לחברה לבצע הקלטות וניהול הקלטות בזמן אמת, של שיחות הטלפון הרבות, במרכזי החברה הרוסית.
סמנכ"ל הטכנולוגיה של SPIC, איגור לבדב מסר, כי מדובר בפלטפורמה שתאפשר לחברה הרוסית, להעניק שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, לכל לקוח. לדבריו, תאשר המערכת של נייס לעובדי החברה, לנצל ולהפעיל ביעילות רבה יותר את מערכת ניהול הטיפול הכולל בלקוח - CRM (Costumer Relations Management).