בית האופנה "קום איל פו" צילם היום (ד', 3.3.04) את קטלוג הקיץ שלו מול גדר ההפרדה. הקטלוג צולם כתצוגת אופנה במקום שהכי לא נתפס כמיקום מתאים לקיום תצוגת שכזו. מהחברה נמסר, כי הבחירה לצלם בגדר ההפרדה נועדה ליצור שיחה בנושא גבולות.
את הרעיון לתיעוד קטלוג הקיץ בגדר ההפרדה, קיבלו מפרויקט שכרגע מתהווה עבור בית האופנה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, במסגרת קורס תחת השם "פרסום אידיאולוגי".
במסגרת הקורס, צריכים היו הסטודנטים לבנות קמפיין מקיף לבית האופנה תוך שילוב האידיאולוגיה הפמיניסטית שלו.
במסגרת אחת מהעבודות, זוג סטודנטים - אורי דגן ומעיין סמולר, בחרו לצלם תצוגת אופנה על רקע גדר ההפרדה, תחת הסלוגן "נשים חוצות גבולות". נשות קום איל פו התאהבו ברעיון והחליטו לאמץ אותו לקטלוג הקיץ שלהן.
סיביל גולדפיינר, מנכ"ל קום איל פו, מוסיפה: "כל אישה נתקלת עשר פעמים ביום בגבול כלשהו. כולנו מתעמתות וחוצות את הגבולות האלה שוב ושוב כדי לחיות חיים שלמים ואמיתיים. במקום שבו הדיון על גבולות הוא מורכב ומשתנה במהירות - אנחנו שואפות להתקדם בחופשיות, לפתור קונפליקטים ולא להפוך אותם לחומות.
"קטלוג קיץ 2004 מציג תצוגת אופנה על מסלול אחר ובלתי אפשרי. הוא מעמת נשיות, יופי, אופנה ואביב צבעוני ואופטימי, עם חומת בטון של שמונה מטר של כיעור, עלבון והשפלה. זו היא הזדמנות נוספת לעורר תהיות, לחדד דעות ולעודד שיחה", היא אומרת.
'נשים חוצות גבולות' נולד מתוך שיתוף פעולה בין קום איל פו לבין האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל". הקטלוג צולם בסמוך לגדר ההפרדה, בשכונת עזריה.