|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קיש. מזהיר מביזיון בית המשפט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

קיש נגד לוי: "מתכננים לבזות את הכנסת"

יו"ר הוועדה המסדרת הזהיר כי מיקי לוי וראשי האופוזיציה מתכננים לעכב את ההצבעה באמצעות פילבסטר בדיון לפני ההצבעה קיש: "מקווה שלא יהיה פה בזיון בית המשפט אני מקווה שלא יהיה אוקורד סיום שירשם על שמו" קיש הזהיר כי לא יעלה להצבעה במליאת הכנסת את בחירות של ח"כ משה טור פז לסגן זמני, עד אשר יו"ר הכנסת לא יוחלף הליכוד: "לוי נאחז בקרנות המזבח בגלל שהוא לא מכיר בהכרעה הדמוקרטית"
12/12/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

"מתכננים לבזות את הכנסת" - כך אמר (יום ב', 11.12.22) יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ יואב קיש בפתח הדיון והזהיר מפני כוונה של ראשי האופוזיציה למנוע באמצעות פיליבסטר בדיון לפני ההצבעה על מינויו של יו"ר הכנסת הזמני.

"אנחנו היום ביום משמעותי בכנסת, משכו אותנו שבוע נודע לי שמתכננים לבזות את הכנסת אני מתכוון להיפגש עם יו"ר הכנסת אני מקווה שלא יהיה פה בזיון בית המשפט אני מקווה שלא יהיה אוקורד סיום שירשם על שמו", אמר היו"ר קיש בוועדה. קיש פנה לח"כ טופורובסקי ואמר: "אתם פועלים לבזות את הכנסת ואת בית המשפט".

בדיון החליטה הוועדה המסדרת להמליץ למליאת הכנסת לבחור בח"כ משה טור פז מסיעת יש עתיד לכהן כסגן זמני ליו"ר הכנסת. בנוסף, הוועדה החליטה להמליץ למליאה לבחור בח"כ ישראל אייכלר מסיעת יהדות התורה לכהן כסגן זמני ליו"ר הכנסת, במקום ח"כ יעקב טסלר שהתפטר מתפקידו כסגן זמני ליו"ר הכנסת, כהונתו תיכנס לתוקף רק לאחר שהתפטרותו של ח"כ טסלר תיכנס לתוקף, ביום רביעי בשעה 10:30.

יו"ר הוועדה ציין כי הוא לא יעלה להצבעה במליאת הכנסת את בחירות של ח"כ משה טור פז, עד אשר יו"ר הכנסת לא יוחלף.

בכירים בליכוד תוקפים את התנהלותו של נגד מיקי לוי: "מיקי לוי ממשיך לבזות את הכנסת באופן חסר תקדים. הוא נאחז בקרנות המזבח בגלל שהוא לא מכיר בהכרעה הדמוקרטית של אזרחי ישראל. כשיריב לוין סיים את תפקידו כיו״ר כנסת הוא העביר מייד את התפקיד באופן ממלכתי. לעומתו, מיקי לוי קיבל את החתימות כבר לפני שבוע ועכשיו הוא מנסה לחטוף את ההצבעה באופן לא דמוקרטי כמו ילד קטן שמסרב להיפרד מגן השעשועים. לא היה כדבר הזה בתולדות הכנסת. אפשר רק לדמיין מה היה קורה במצב הפוך".

אמש הודיעה סיעת הליכוד על ההחלטה פה אחד למנות יו"ר כנסת זמני, ולבחירת נתניהו מי שיכהן בתפקיד הוא ח"כ יריב לוין. לוין יכהן עד למינוי יו"ר קבוע. המועמדים המובילים לתפקיד יו"ר הכנסת הם חברי הכנסת דודי אמסלם ואופיר אקוניס. גם שמותיהם של אמיר אוחנה ושל דני דנון נשמעו כמועמדים אפשריים לתפקיד, אך הסיכוי שמועמדותם תוצג נמוכה יותר.

בשבוע שעבר הושגו 64 החתימות של הקואליציה הבאה לשם החלפת יושב-ראש הכנסת מיקי לוי, שהצהיר כי יכנס את הכנסת ביום השני כדי לבצע את ההליך ולממש את הבקשה. לוי מתח על המהלך ביקורת ואמר: ביקורת: "הבקשה החריגה לבחירת יושב-ראש הכנסת שלא במועד השבעת הממשלה, נועדה לקדם חקיקה שתאפשר לאנשים שהורשעו ונידונו למאסר על תנאי, לכהן כשרים. למרות הכאב העצום בידיעה שזו הכוונה של הקואליציה המתגבשת, אפעל בממלכתיות ובכיבוד רצון הבוחר והמליאה תכונס על-פי החוק ופסיקת בג"ץ בעניין".

תאריך:  12/12/2022   |   עודכן:  12/12/2022
מירב ארד
+ירוק בעד, אדום נגד ומי נמנע?
00:24 13/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת השלימה שלב נוסף בהליך שדרוג טכנולוגי במליאת הכנסת וכעת הצבעות חברי הכנסת על החוקים השונים יוצגו באופן בולט על גבי הצגים בחזית מושבם במליאה  ▪  מזכיר הכנסת: "אחרי כ-20 שנה בהן לא עברה מערכת ההצבעה במליאה שינוי כלשהו, השלמנו את חלקו השני של תהליך שדרוג המערכת, שיאפשר עבודה יעילה ומהירה יותר"
מערכת ההצבעה החדשה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+דרישות חרדיות מרחיקות לכת; הליכוד: הסטטוס-קוו יישמר
20:34 12/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יהדות התורה דורשת הימנעות מייצור חשמל בשבת, עדיפות לחרדים בדירקטוריונים, מימון ממשלתי לתשובות בהלכה ועוד  ▪  עמית סגל: מדובר בטיוטת ההסכם; גורמים בליכוד: דרישות שלא ייענו
נתניהו וגולדקנופף בכנסת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נאמן מחלבת רמת הגולן: אין משאבים לתמוך ברפתנים
19:34 12/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עו"ד אהוד גינדס אמר לחברי ועדת הכספים הזמנית של הכנסת שיש להשקיע עוד עשרות מיליוני שקלים במחלבה על מנת שתוכל להתמקד במוצרים בעלי ערך מוסף, ולא רק במוצרים בעלות נמוכה
"כל הלקוחות שיפרו את המחיר, חלק הקדימו תשלומים" [צילום: מחלבות רמת הגולן]
+בן-גביר נגד לוין: בלי וטו בחקיקה לא תקום ממשלה
15:58 12/12/22  |  עידן יוסף
ח"כ איתמר בן-גביר בישיבת סיעת עוצמה יהודית: ״הציעו לנו עוד שר או סגן שר אבל אנחנו דורשים מ״מ בוועדת שרים לחקיקה כי זה כלי עבודה, לא נקים ממשלה בלי זה״. יריב לוין האמור לכהן כיו"ר הוועדה מתנגד לדרישה.
+גוש הימין הגיש בקשה רשמית למינוי לוין ליו"ר הכנסת
15:56 12/12/22  |  עידן יוסף
כל סיעות הקואליציה העתידית הגישו את הבקשה להחלפת יו״ר הכנסת ולמינויו של יריב לוין לתפקיד.
+גנץ נגד לפיד: מודל המחאה אינו לעמוד על גשר
15:55 12/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יאיר לפיד הודיע כי יש עתיד תפנה ליועמ"ש הכנסת כדי למנוע מארבעה ח"כים להצביע על "חוק דרעי"  ▪  יו"ר המחנה הממלכתי: "זכות ההצבעה זו זכות בסיסית של חברי כנסת"
יאיר לפיד בישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הליכוד: אם ליברמן היה מוריד מיסים ומחירים כמו שהוא משקר, היה לאזרחי ישראל יותר כסף בכיס
14:51 12/12/22  |  עידן יוסף
הליכוד בתגובה לליברמן: "המסית הלאומי אביגדור ליברמן ממשיך להסית בשקרים. כל אזרחי ישראל, כולל מבקריו של נתניהו, יודעים שהוא מנווט את המדינה באחריות מבלי להיכנס להרפתקאות מיותרות. ההוכחה לכך שלפי נתוני צה״ל, תחת ראש הממשלה נתניהו ישראל זכתה לעשור הביטחוני השקט ביותר בתולדותיה. אם ליברמן היה מוריד מיסים ומחירים כמו שהוא משקר, היה לאזרחי ישראל יותר כסף בכיס".

‏ליברמן אמר כי "נתניהו יירשם בספרי ההיסטוריה כמי שהוביל את עם ישראל לחורבן בית שלישי. וזו לא מטאפורה". הוא העריך כי נתניהו ייצור הסלמה ביטחונית, כדי לבקש מישראל ביתנו ומגנץ להצטרף לממשלתו. "אני בטוח לא אצטרף", הצהיר.
+אופיר כץ ביקש מנתניהו את תפקיד יו״ר הקואליציה
14:42 12/12/22  |  עידן יוסף
ח"כ אופיר כץ ביקש מנתניהו את תפקיד יו״ר הקואליציה. ח"כ מירב בן ארי מיש עתיד תתמודד על תפקיד יו״ר הכנסת. לבקשתו של ח"כ יעקב טסלר, ח"כ אייכלר יחליפו בתפקיד סגן זמני ליו"ר הכנסת, כדי שיוכל להיערך לחתונת בנו שתיערך בקרוב.

חשש בקואליציה המתגבשת שהיו"ר הנוכחי מיקי לוי יבצע מחטף בהצבעה על מינוי יו״ר הכנסת ויקיים את ההצבעה בשעה בה יהיה רוב לאופוזיציה במליאה. ח"כ יואב קיש, יו״ר הוועדה המסדרת, דורש להגדיר שעה להצבעה כך שכל חברי הכנסת ידעו להיות במליאה. האופוזיציה מתכננת פילבסטר בדיון לפני ההצבעה.
+ההצבעה על יו"ר הכנסת נדחתה למחר
14:03 12/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ יואב קיש תקף את חברי האופוזיציה: "פועלים לבזות את הכנסת ואת בית המשפט"  ▪  הדיון היה סוער מאוד ובמהלכו הוצאו ח"כים מיש עתיד  ▪  יש עתיד: "זהו ניצחון ראשון"
קיש. "פועלים לבזות את הכנסת ואת ביהמ"ש" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+יש עתיד: "לא תהייה היום הצבעה על יו״ר הכנסת"
13:30 12/12/22  |  מירב ארד
מפלגת יש עתיד מעדכנת בטוויטר: "נצחון ראשון. לא תהייה היום הצבעה על יו״ר הכנסת. הפחד והלחץ שיתקו את יואב קיש שהבין שהוא לא מסוגל לגייס את אנשיו להצבעות והלו״ז הצפוף שלהם ידחה שוב ושוב. מי שחשב שיהיה קל לנתניהו הסחיט ושותפיו הקיצוניים להקים ממשלה, מבין כל יום עד כמה נתניהו חלש ועייף. וזו רק ההתחלה."
+גפני הגיש הצע"ח להקפאת הריבית על המשכנתא
12:20 12/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי ההצעה, הריבית לא תעלה עבור "הלוואה לדיור" עקב עליית שיעור ריבית בנק ישראל  ▪  עוד נקבע בהצע"ח: אם ריבית בנק ישראל תעלה ביותר מ-1% בשנה - הבנקים יוכלו להעלות את הריבית בשיעור של מחצית מהעלייה
ח"כ גפני. מתערב בתמחור המשכנתאות של הבנקים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טור פז משה   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיש נגד לוי: "מתכננים לבזות את הכנסת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
עם מינויו (יום ב', 11.12.22) של ח"כ יריב לוין ליו"ר הכנסת הזמני, תחל הכנסת במרתון חוקים לדרישת השותפות הקואליציוניות, שמתוכנן להסתיים עד השבוע הבא.
11/12/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, טרם החליט את מי הוא מעוניין למנות ליו"ר הבא של הכנסת. בשל כך, בישיבת הכנסת שתתכנס מחר (יום ב', 12.12.22) בשעה 16:00 צפוי לשוב ח"כ יריב לוין לכס יו"ר הכנסת ולכהן בתפקיד באופן זמני עד למינוי יו"ר קבוע.
11/12/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
נשיא המדינה יצחק הרצוג החליט להאריך ב-10 ימים בלבד נוספים את התקופה שהוענקה לח״כ בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. הרצוג למעשה נענה חלקית לקריאות משמאל שביקשו לא לתת שום ארכה, וסירב לבקשת יו״ר הליכוד שביקש להאריך את התתקופה להרכבת הממשלה ב-14 ימים.
09/12/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בימים כתיקונם, הייתי אמור להצטרף ללהקת המבקרות והמבקרים של אבי מעוז על-רקע פערי העמדות המוכרים והידועים בין המחנה החרד"לי לביני.
09/12/2022  |  אשר כהן  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה המיועד, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיש (יום ה', 8.12.22) לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, בקשה להארכת מועד להשלמת הקמת הממשלה ב-14 ימים נוספים.
08/12/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
 תומאס הלדנוונג. הזהיר מפטונציאל גבוה לנזק [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
יאיר נבות
האזהרה הזו מגיעה בשל התמשכות המלחמה באוקראינה והסיוע המערבי, והעובדה שבמוסקבה רואים בחלק ממדינות היבשת כאויב שיש לפגוע בו בשלל דרכים
דרור גרין
דרור גרין
אנדראש מזאי מאפשר לנו להתרחק מהטראומה, מבלי לשלול או לדחות אותה או להדחיק אותה, ומזכיר לנו שבכל רגע, גם ברגע שלפני מותנו, אנחנו חיים, ובכל רגע אנחנו יכולים למצוא אושר קטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il