דוח מדד הדיוק בתחבורה הציבורית לחודש אוקטובר שמפרסמת
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ממשיך את הרמה המדאיגה באשר לרמת האיחורים, ההקדמות ואי ביצוע נסיעות בתחבורה הציבורית. בחודש זה נרשמה אומנם עלייה קלה של שתי נקודות האחוז, אך נראה כי הדבר נוסע בעיקר מכך שמדובר בחודש שבו חלו השנה חגי תשרי. הציון הממוצע של המפעילים הוא 71.76.
בראש הדירוג נמצאת חברת אקסטרה ירושלים עם ציון 99.3, ואחריה מועצה אזורית אילות, נסיעות ותיירות, אקסטרה (נתניה), גלים,
נתיב אקספרס, ג'י בי טורס, מועצה אזורית גולן ודן באר שבע.
בתחתית הרשימה נמצאת
חברת קווים עם הציון הגרוע 52. לפניה נמצאות מטרופולין ודן, שרשמו שיפור לעומת החודש הקודם: מטרופולין - 6.9 נקודות האחוז, ו
חברת דן - 8.55 נקודות האחוז.
ציונים בינוניים קיבלו המפעילים: ש.א.מ, אגד, בית שמש אקספרס,
אגד תעבורה, דן בדרום,
סופרבוס, אלקטרה אפיקים וירושלים רמאללה איחוד ותנופה.
ירידה חדה לעומת ספטמבר נרשמה בחברות תנופה (16.6-), ירושלים רמאללה איחוד (13.85-) ובית שמש אקספרס (6.34-). מנגד, רשמו עלייה חברות אגד תעבורה (16.64+), מועצה אזורית גולן (11.19+), אקסטרה (11.11+), אלקטרה אפיקים (11+) סופרבוס (10+).
מבחינת שירות עירוני, נרשמה רמת דיוק גבוהה במטרונית חיפה (סופרבוס), נתניה (אקסטרה), רהט והנגב המערבי (גלים), חדרה, האשכול הדרומי וראשון לציון (אגד) ואשדוד (אלקטרה אפיקים).
נוסעים שסובלים מרמת דיוק נמוכה מתגוררים בביתר עילית, עמק האלה, חשמונאים, קריית אונו ואלעד (חברת קווים), בשרון ובחולון (מטרופולין), בפרוזדור ירושלים (תנופה) ובמרכז ירושלים (סופרבוס).