|   15:07:40
  מירב ארד  

  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
בן-גביר. "עמדות היועמ"שית מנוגדות לעמדותיי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
בן-גביר במכתב למיארה:

"לא סומך שתייצגי אותי נאמנה, אייצג את עצמי"

עוד סיכם בן-גביר עם הליכוד כי חוק החסינות יידחה לשבוע בלבד בשבוע במטרה לבצע בו כמה שינויים ולהביא להביא מומחה למשפט בינלאומי כדי שיתן את חוות דעתו
12/03/2023  |   מירב ארד, איציק וולף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות
   איתמר לוין
נדחה הדיון בהצעת החסינות לכוחות הביטחון

לאחר חוות דעתה של היועצת המשפטית לממשלה, סוכם בין הליכוד לעוצמה יהודית, על דחייה של שבוע בלבד של חוק החסינות לחיילים ושוטרים, כאשר החוק יובא להצבעה בוועדת שרים בשבוע הבא.

על-פי הסיכום, החוק נדחה בשבוע במטרה לבצע בו כמה שינויים ובנוסף, מתכוונים בממשלה להביא מומחה למשפט בינלאומי כדי שיתן את חוות דעתו על החוק.

מוקדם יותר דווח על דחייה של חודש בדיון בוועדת השרים לחקיקה לאחר אזהרתה של מיארה כי הצעתו של ח"כ צביקה פוגל תסכן את אנשי כוחות הביטחון בהליכים פליליים בינלאומיים.

בחוות הדעת שהוכנה בידי המשנים ליועצת עמית מררי, גיל לימון וגיל-עד נועם נכתב כי "הצעה זו פוגעת באופן משמעותי בחובה לחקור חשדות לשימוש בלתי חוקי או בלתי תקין בכוח, חובה המהווה חלק מההגנה על שלטון החוק וזכויות האדם במדינת ישראל... היא עלולה לפגוע באופן מהותי ביכולתה של מדינת ישראל להתמודד עם הליכים משפטיים נגד כוחות הביטחון בזירה הבינלאומית".

ובתוך כך פנה השר בן-גביר אל היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, והודיע לה כי הוא מעוניין לייצג את עצמו או לקבל ייצוג פרטי בעתירות השונות הנוגעות למשרדו. זאת, משום שהוא אינו סומך עליה.

ההודעה נמסרה בעקבות חוות דעתה של מיארה, שהודיעה כי יש להקפיא את העברת ניצב עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, מתפקידו לתפקיד ראש מערך ההדרכה של המשטרה.

"כפי שגבירתי יודעת, מדובר בהחלטה של הח"מ הנובעת מהמלצת מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי
שבתאי. חרף העובדה שביקשת להפעיל לחץ על המפכ"ל, וחמור מכך, שלחת את מכתבך בעניין
ניצב אשד מבלי לשוחח עימי ולשמוע את עמדתי כפי שהיית חייבת לעשות, גם אתמול עמד
המפכ"ל על כך שמדובר בהמלצה שלו. לצערי, זו איננה הפעם הראשונה שבה את מקבלת החלטות בדברים הקשורים אלי ולמשרדי מבלי לשוחח עימי. כך עשית בפקודת המשטרה (פרסמת את התנגדותך להצעת החוק, מבלי לשוחח עימנו קודם), כך גם פעלת בחוקים אחרים של "עוצמה יהודית", ובנושאים הקשורים בקבלת החלטות במשרד לביטחון לאומי. בנסיבות אלה אינני סומך כי תייצגי אותי נאמנה בעתירות השונות, ובנסיבות שנוצרו יהיה זה מן הדין, היושר והצדק שאני אייצג את עצמי בייצוג עצמי או פרטי, ולא אצטרך לקבל ייצוג של יועמ"שית שעמדותיה מנוגדות לעמדותיי, באופן קטגורי, תמיד, ותמיד מבלי לדבר איתי", כתב במכתב ששלח למיארה.

תאריך:  12/03/2023   |   עודכן:  12/03/2023
מירב ארד, איציק וולף
+50% מחברי ועדת השרים לקידום מעמד האישה הם נשים
00:28 13/03/23  |  עידן יוסף
הממשלה ציינה את יום האישה הבינלאומי ושמעה סקירה מאיילת רזין בית-אור, מנכ"ל הרשות לקידום מעמד האישה על שילובן של נשים בשוק התעסוקה בישראל, פערי השכר המגדריים בישראל ביחס למדינות ה-OECD, היקפי האלימות נגד נשים בתוך המשפחה וכן הוצגו נתונים על ייצוגן הפוליטי של נשים בממשלה ובמוסדות השלטון הארצי והמקומי.

בישיבה הוחלט על הקמת ועדת שרים לקידום מעמד האישה, שבראשה השרה גילה גמליאל. כל שרות הממשלה הן חברות בוועדה, והן מהוות 50% מכלל חבריה.
+הממשלה העבירה שורת סמכויות משר האוצר לשר הפנים
00:23 13/03/23  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה להעביר לשר הפנים את סמכויות שר האוצר שהוקנו לו בחיקוקים הקשורים לדיני השלטון המקומי באופן שיסדיר שחיקוקים שהיו טעונים הסכמה או אישור של שר האוצר יהיו מעתה רק באישורו של שר הפנים.
+מצטרף חדש צפוי בקרוב ללשכת נתניהו
19:42 12/03/23  |  עידן יוסף
מצטרף חדש צפוי בקרוב ללשכת נתניהו - גיא לוי, מי שהיה מנהל מטה השטח של המפלגה בבחירות האחרונות. מיוזמי קמפיין 315 על תיק 4000, ומי שעבדו תחתיו בקמפיין אורלי לב, רמי בן יהודה ושות' (גלי צה"ל).
+השרים בעד מענה "רך" למשברי חולי הנפש
19:29 12/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ שמחה רוטמן הגיש הצעת חוק להקמת צוותי התערבות במשבר למתן מענה ראשוני ורך יותר במצבי משבר נפשי  ▪  הצוותים יפעלו בפריסה ארצית לאחר קבלת קריאה ממוקד הארצי לסיוע נפשי ויתווכו בין הנקלע למשבר לבין מערכות הטיפול, בקהילה או בבית החולים לצורך קבלת טיפול
מיגור תופעת "הקרימיניליזציה של בריאות הנפש"
+הממשלה הנבחרת אחראית על הצבא ועל המשטרה"
15:12 12/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ביקר את החלטתה להקפיא את הדחת ניצב עמי אשד: "מישהו אחר מלבד הממשלה יפקח על שמירת החוק והסדר?  ▪  על המגעים לפשרה בנושא הרפורמה אמר: "הקריאות החוזרות ונשנות שלנו להידברות לא זכתה לשום מענה מהאופוזיציה"
נתניהו. "הרפורמה היא רק תירוץ" [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]
+משרד החקלאות יסייע לחקלאי עוטף עזה שיקדימו לקצור את שדות החיטה
12:51 12/03/23  |  מירב ארד
משרד החקלאות יתמוך בחקלאי עוטף עזה בתמיכה בסך של עד 8 מיליון ש״ח, על מנת להבטיח שהחקלאים יקבלו תמורה בעד תוצרתם החקלאית, וזאת לצד התמודדותם עם הצתות ושריפות הנגרמות כתוצאה מטרור הבלונים והעפיפונים. באמצעות התמיכה, יאיצו החקלאים את קציר החיטה והשעורה, טרם המועד הרגיל שלו, שמגיע לסיומו בתחילת חודש יולי.


+בן גביר: חוק החסינות לא מגן על פשעי מלחמה ועל עבירות במזיד
10:28 12/03/23  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר, תוקף את היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, וטוען כי היא מתנגדת באופן אוטומטי לחוק חסינות לחיילים וכי העבירה את חוות דעתה לתקשורת בטרם העבירה אותה למפלגתו.

"זו עוד יוזמה שבעד חיילי צה"ל ונגד אויבנו, שבלשכת היועמ"שית מתנגדים אליה", טען והוסיף כי בניגוד למשתמע מחוות דעתה, החוק אינו מגן על פשעי מלחמה ועל עבירות שנעשו במזיד.

"קיימים משפטנים רבים הסוברים הפוך ממנה. אגב, בחוק האזרחי קיים חוק חסינות לחיילים ושוטרים ואין שום סיבה לא לאפשר אותו גם בחוק הפלילי. התנגדותה לא תרפה את ידנו בדרך לחקיקת החוק הזה, שהוא חובה מוסרית לחיילים שלנו, אותם אנו שולחים לשדה הקרב להילחם עבורנו ולשמור על חיי כולנו", טען.
+עוצמה יהודית: בליכוד ביקשו לדחות הדיון בחסינות חיילים, מתנהל מו"מ בין הצדדים
09:55 12/03/23  |  איציק וולף
מפלגת עוצמה יהודית מכחישה את הפרסום שלפיו נדחה בחודש הדיון על חוק חסינות חיילים שהגיש ח"כ צביקה פוגל.

"בניגוד לפרסומים, טרם התקבלה החלטה אם לדחות את חוק חסינות חיילים בחודש. בליכוד ביקשו לדחות את החוק כדי לערוך בו מספר שינויים וכרגע מתנהל מו"מ בין הצדדים. נמשיך לשמור ולהגן על חיילי צה"ל והשוטרים ולהעביר את החוק, זו המחוייבות שלנו", אמרו במפלגה.
+נדחה הדיון בהצעת החסינות לכוחות הביטחון
09:12 12/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דחייה של חודש בדיון בוועדת השרים לחקיקה לאחר אזהרתה של מיארה: הצעתו של צביקה פוגל תסכן את אנשי כוחות הביטחון בהליכים פליליים בינלאומיים
מיארה ופוגל. חסר תקדים בעולם [צילום: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גיל לימון / Gil Limon   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמי אשד / Ami Eshed   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמית מררי / Amit Marari   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לא סומך שתייצגי אותי נאמנה, אייצג את עצמי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא מאמין להם
12/03/23 13:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
עובדי המועצות הדתיות בישראל אמורים ליהנות מהסכם חדש שנחתם בין המשרד לשירותי דת, ההסתדרות ומשרד האוצר. הסכם המסגרת, החל על כלל עובדי המגזר הציבורי, יעניק לעובדי המועצות הדתיות בחודש אפריל מענק חד-פעמי בסך 6,000 שקל, תוספת שכר והפחתה בשעות העבודה השבועיות.
09/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ברקע הצעות חוק חדשות המבקשות לצרף נציגים ממשרדים שונים למוסדות התכנון, מבקש המשרד להגנת הסביבה להגדיל את מספר הנציגים שלו לצורך מה שהוא מכנה "איזון ייצוג". הצעות החוק כוללות הוספת נציג ממשרד הנגב והגליל, משרד החקלאות ומשרד המשימות הלאומיות וההתיישבות למוסדות התכנון.
08/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
משרד הפנים מפרסם תזכיר חוק המבקש להחזיר לשר הפנים את סמכותו שלא להעניק דרכון למי שלא השתקע בישראל גם ביחס למי שקיבל אזרחות ישראלית מכוח חוק השבות.
08/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
סערת מינויו של חבר הכנסת אבי מעוז לסגן שר שיופקד על תכנים חיצוניים במערכת החינוך, כללה בין היתר מחאה מצד הרשויות המקומיות. אבל בעוד שברשויות אלה הקפידו על כך שנבחרי הציבור - ראשי רשויות וחברי מועצה - יתבטאו בנושא, במועצה האזורית מטה אשר שבגליל המערבי הצטרפו למחאה גם עובדות ציבור.
07/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי סערת הטיסה של בנימין נתניהו לרומא, לשכת ראש הממשלה נזפה בשרה מירי רגב על התערבותה בטיסת נתניהו לרומא. כך פורסם בתוכנית "שבע עם אילה חסון" בכאן 11. רגב קיבלה שיחה זועמת מלשכתו של בנימין נתניהו, שבה התבקשה לא לעסוק עוד בנושא.
05/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il