חברת נסיעות ותיירות נצרת עומדת בראש עם ציון מרשים של 96.47, אחריה המועצה האזורית חבל אילות עם 94.92 וחברת גלים (רהט) עם 94.69. שלוש החברות הללו קיבלו ציונים גבוהים על איכות השירות המצוינת, האמינות ושביעות הרצון הכוללת של הלקוחות.
חברות נוספות שהופיעו לחיוב כוללות את אקסטרה (נתניה) עם ציון של 94.05 ואת
נתיב אקספרס ב-93.01. גם ג'י בי טורס קיבלה ציון מכובד של 90.77.
מצד שני, היו כמה חברות שקיבלו ציונים גרועים במיוחד. הביצוע הגרוע ביותר היה זה של
חברת דן עם ציון של 57.39, ובתחתית מטרופולין וקווים עם 54.3 בלבד. שלוש החברות קיבלו ציונים נמוכים על איכות השירות הירודה ודירוגי שביעות רצון נמוכים של הלקוחות.
חלק מהחברות שקיבלו ציונים מאכזבים כוללות את אלקטרה אפיקים עם ציון של 61.02,
אגד תעבורה (אלקטרה אפיקים תחבורה 2021) ב-60.08 וירושלים רמאללה איחוד עם ציון של 67.32.
חברת
סופרבוס קיבלה ציון של 77.38, שהוא נמוך יחסית לביצועי המובילות, אך עדיין נחשב לציון הגון. תנופה קיבלה גם כן ציון ממוצע של 75.16. אגד קיבלה ציון טוב - 85.28.
בראש רשימת האשכולות שבהם הכי הרבה נסיעות לא מבוצעות נמצא אשכול השרון של
חברת מטרופולין (כמעט 8% לעומת 3.3% בחציון הראשון). גם אשכול שרון חולון מרחבי של מטרופולין סובל משיעור גדו של אי-ביצוע - כמעט 6% לעומת 2.8%. אשכולות נוספים ברשימת אי-הביצוע - תל אביב (דן) עם 6.1% ואונו-אלעד (קווים) עם 5.65%.
הציון הממוצע לשירות העירוני ולשירות המטרופוליני הוא 71 ולבין-עירוני 85. האשכולות הפריפריאליים מקבלים ציון ממוצע 74.
הקווים המובילים באי עמידה בזמנים הם בעיקר כאלה של
חברת קווים - קו 55 (קווים, אונו אלעד), 210 (קווים, חשמונאים), 240 (קווים, חשמונאים), 68 (קווים, אונו אלעד), 36 (קווים, אונו אלעד), 113 (קווים, חשמונאים), 220 (קווים, חשמונאים), 56 (קווים, אונו אלעד), 612 (מטרופולין, שרון חולון מרחבי).