|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
הנשיא הרצוג, הלילה בנתב"ג [צילום: חיים צח, לע"מ]

הרצוג: אפשר להגיע לנוסחות סבירות עם ויתור והידברות

נשיא המדינה יצא לביקור מדיני בוושינגטון, שם ייפגש הערב עם נשיא ארה"ב התייחס לקראת עלייתו למטוס לחקיקת צמצום עילת הסבירות: צריכים להיזכר במחירים של פילוג, של ריב, של מתח פנימי, של מחירים גדולים מאוד שאומה משלמת על כך שעם קצת רצון טוב במקום זאת היא הייתה יכולה לפתור את האתגרים הללו
18/07/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, המריא הלילה (יום ג', 18.7.23) לביקור מדיני בארצות הברית. בשיאו של הביקור יישא דברים בפני שני בתי הקונגרס האמריקני, שיתכנסו למושב מיוחד לציון שנת ה-75 של מדינת ישראל.

במהלך הביקור הנשיא הרצוג ייפגש הערב (שעון ישראל) עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן בבית הלבן. ביקור זה מגיע בהמשך להזמנתם של יו"ר בית הנבחרים לשעבר, ננסי פלוסי ויו"ר בית הנבחרים הנוכחי קווין מקארתי. זהו ביקורו השני של נשיא המדינה בארה״ב מאז נכנס לתפקידו

"גם כשאהיה שם בארצות הברית, ליבי ומחשבותיי יהיו נתונות למה שקורה בישראל. אני חוזר וקורא לחברי הכנסת ולכל פעילי הציבור- אפשר להגיע לנוסחאות סבירות - גם בנושא הסבירות וגם בדברים אחרים. זה פשוט מחייב מאמץ, זה מחייב לוותר קצת, זה מחייב להיכנס לחדר, זה לא חייב להיות בבית הנשיא זה יכול להיות גם מאחורי הקלעים בכנסת", אמר הרצוג לקראת עלייתו למטוס.

לדבריו, על הצדדים הפוליטיים להתאמץ, משום שהמחיר גדול מידי. "תשעה באב בעוד שבועיים ואנחנו צריכים להיזכר במחירים של פילוג, של ריב, של מתח פנימי, של מחירים גדולים מאוד שאומה משלמת על כך שעם קצת רצון טוב במקום זאת היא הייתה יכולה לפתור את האתגרים הללו. אני קורא לכולם לעשות את המאמץ הנוסף הזה, דווקא בשבוע הזה", אמר.

תאריך:  18/07/2023   |   עודכן:  18/07/2023
איציק וולף
+160 קצינים בחיל-האוויר הודיעו למפקדיהם: "מפסיקים לשרת מהיום"
21:10 18/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מחריפה מחאת מתנגדי הממשלה: מפקדים במילואים של תאי שליטה בבור של חיל-האוויר הודיעו שיפסיקו את התנדבותם לאלתר  ▪  כ-100 טייסים הודיעו על הפסקת התנדבות  ▪  חיל-האוויר מבצע התאמות של המשימות כדי לצמצם את הפגיעה האפשרית
"יסודות הדמוקרטיה נרמסים" [צילום אילוסטרציה: יוסי זליגר, פלאש 90]
+כביש איילון וצירים נוספים נחסמו לתנועה
21:04 18/07/23  |  עידן יוסף
מחאת מתנגדי כביש 20 מחלף רוקח בשני הכיוונים. עשרות מוחים ירדו לכביש 20 סמוך למחלף רוקח בשני הכיוונים לאחר שקרעו רשת. כוח משטרה נע למקום ומכת"ז מפזר את המוחים.
במהלך מחאה במחלף שבעת הכוכבים נעצר מוחה בחשד להפרת הסדר.
כביש 65 נחסם בסמוך לצומת כרכור בשני הכיוונים עקב הפגנה המתקיימת במקום. כוחות משטרה פועלים לפתיחת הכביש ופיזור המפגינים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

בת"א נחסמו לתנועה גם הרחובות: דרך נמיר - מרחוב שי עגנון עד רחוב יהודה מכבי לשני הכיוונים; רחוב ארלוזורוב לכיוון מזרח ורחוב שאול המלך לכיוון מזרח.

בבאר שבע נחסמה דרך רגר בשני הכיוונים והנהגים מופנים לנתיבים חלופיים.
+שרת התחבורה דורשת מיצוי הדין עם מפרי החוק ברכבת
20:40 18/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מפגינים שיבשו את תנועת הרכבות, חיבלו במערכות בניגוד לחוק והפגינו בניגוד להוראות  ▪  קודם למחאה הודיעה לה היועצת המשפטית לממשלה כי לא תתערב בשיקול דעתה של המשטרה
מפגינים בתחנת חיפה חוף הכרמל [צילום: שיר טורם/פלאש 90]
+ביידן: המחויבות לישראל נותרה חזקה
20:38 18/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרצוג: גם ברגעים אלו אני מנסה להגיע להסכמה רחבה באמצעות האנשים שלי  ▪  "השאלות של ביידן לא נועדו להרגיז אלא נובעות מדאגה עמוקה"
ביידן והרצוג הערב בחדר הסגלגל [צילום: סוזן וולש, AP]
+כל הצירים הבין-עירוניים נפתחו לתנועה
20:08 18/07/23  |  עידן יוסף
כלל הצירים הבין-עירוניים שנסגרו בעקבות המחאה נגד הממשלה נפתחו לתנועה.
+עין המפרץ: נעצרו שני מפגינים שתקפו שוטרים
19:52 18/07/23  |  עידן יוסף
במחאה בהשתתפות מאות מתנגדי הממשלה בצומת עין המפרץ, תקפה מפגינה שוטרת לאחר שהתבקשה על ידה לעלות לכביש. במהלך מעצרה מפגין נוסף תקף אף הוא שוטר ונעצר. השניים יובאו לחקירה בתחנת משטרת עכו.

+חסימות צירים בודדות בעקבות המחאות
19:26 18/07/23  |  עידן יוסף
בשל המחאה נגד הממשלה, נחסמו כביש 4 צומת רופין לכיוון צפון, כביש 4 צומת חפר לכיוון דרום, ובתל אביב נחסמו הרחובות פרישמן לכיוון מערב והרברט סמואל מרחוב שלג לכיוון דרום.

+נתניהו: ז'בוטינסקי לא היה משלים עם הסתה לסרבנות
18:41 18/07/23  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גינה את הקריאות לסרבנות וטען כי מדובר בקו שאין לחצות במחלוקת הפוליטית.

"גם בזמנו היו מחלוקות שפילגו את העם, אבל הוא ידע - יש קווים שלא חוצים. הוא לא היה משלים עם הסתה לסרבנות בשום אופן. היא עלולה להחריב את הבית, נותנת לאויבנו יתרון. אנחנו מבינים שחלק מהציבור חרד משינוי במדינה. אנחנו, כתלמידי ז'בוטינסקי, חייבים שישראל תישאר מדינת לאום יהודית, ליברלית ודמוקרטית", אמר בטקס האזכרה הממלכתי לזאב ז'בוטינסקי שהתקיים בהר הרצל בירושלים.
+8 עצורים בתחנות הרכבת ההגנה והרצליה; 8 עצורים בירידה לאיילון
18:24 18/07/23  |  איציק וולף
המשטרה עצרה שמונה מפגינים בתחנות הרכבת ההגנה והרצליה. שמונה מפגינים נוספים נעצרו לאחר שניסו לרדת לנתיבי איילון לכיוון דרום, דרומית למחלף השלום.

מאז שעות הבוקר נעצרו כ-30 מפגינים במהלך חסימות הכבישים שמתקיימות ברחבי הארץ.
+יום השיבוש: 45 עצורים, חסימות והיערכות לקראת ההפגנות בערב
15:18 18/07/23  |  מירב ארד
יום ההתנגדות הארצי יצא הבוקר לדרך: אלפי הפגינו במוקדים העיקריים מול הקרייה, ההסתדרות והרבנות הראשית בתל אביב, מפגינים ירדו לצמתים והכבישים ברחבי הארץ. המפגינים צפויים למחות בחמש תחנות רכבת מהשעה 16:30, ובתחנת הרכבת בבנימינה כבר נערכים עם כוחות שיטור. בהמשך צפויים המוחים להפגין בשעה 18:30 מול שגרירות ארצות הברית, במקביל למחאות במוקדים נוספים - ולסיום מתוכננת הפגנה מרכזית בקפלן בתל אביב בשעה 20:30.

המשטרה עצרה עד לשעה שמונה בערב 45 מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי, אחד המפגינים בצומת העוג נעצרן בטענה שתקף שוטר בזמן מעצרו. בזמן פיזור המפגינים בצומת העוגן שבכביש 4, עצרו השוטרים שני מפגינים, ובנהלך המעצר תקף אחד מהם שוטר ושבר על גופו את מוט הדגל שהחזיק. החשוד נעצר לחקירה.

"פורום העסקים של ישראל", שכולל 75 בכירים במשק, הכריז כי בכוונתו להקים ביום חמישי אוהל מחאה בירושלים כדי לעצור את החקיקה

הנהגת ההסתדרות הרפואית הודיעה על שביתה שתימשך מחר כשעתיים, בין השעות 10:30-08:30, במחאה על המהפכה המשפטית וביטול עילת הסבירות. "ההסתדרות הרפואית תעשה הכל למנוע פגיעה בציבור המטופלים", נמסר.

תנועת "בונות אלטרנטיבה", מחאת הנשים נגד המהפכה המשפטית, הודיעה על "שביתת נשים לאומית" שתחל מחר בשעה 12:00.

מארגני המחאות מסרו כי אירועי "יום ההתנגדות" היום הינם אות הפתיחה להגברת המחאה עד להצבעה על החוק לביטול עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית. מחר ובחמישי צפויות פעולות מחאה נוספות, ובסוף השבוע מתוכננות ההפגנות גדולות יותר.
המפגינים בתחנת רכבת השלום בתל אביב [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+ליברמן: על הרמטכ"ל להתפטר ברגע שהחוק עובר בקריאה שלישית
14:53 18/07/23  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן קורא לרמטכ"ל להתפטר על-רקע הרפורמה המשפטית:" החוק לביטול עילת הסבירות מהווה פגיעה קשה בכל אחד ואחת מאזרחי המדינה, בביטחון, ביכולת ההרתעה הישראלית, בחוסן הלאומי וברוח הלחימה.

לא במקרה, כבר בסוף השבוע שעבר קיים שר הביטחון יחד עם הרמטכ״ל וצמרת צה״ל דיון על הסדקים בתוך הצבא והפגיעה בכשירות של צה״ל.

תפקידו של הרמטכ״ל הוא להבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל ולשמור על כשירות הצבא, ובתנאים שנוצרו לא ניתן להבטיח לא ביטחון ולא כשירות.

בעבר יגאל ידין ז״ל התפטר מתפקידו כרמטכ״ל בעקבות קיצוץ תקציבי ואפילו ויכוח על סעיפי הקיצוץ.

דווקא מתוך אחריות לאומית, אני קורא לרב אלוף, הרצי הלוי להתפטר ברגע שהחוק עובר בקריאה שלישית. הוא חייב לקחת אחריות, הוא חייב להתפטר, אין לו ברירה אחרת".
+התשקורת, פשעי שנאה ועיוותים אחרים
13:25 18/07/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
דוגמה לעיוות בדיווחי התקשורת/התשקורת הישראלית (?): ערוץ 12 התבלבל - בעיניו מי שחסם את הכביש - מעשה ביריוני ופוגעני, ואף מסוכן - עשה פעולה חוקית, ואילו מי שהסיר את החסימה "לקח את החוק לידיים"  ▪  ככה, בשפתו האורווליאנית של הערוץ, בושה!
לא חוקי [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+משטרת ישראל: כלל הצירים הבינעירוניים נפתחו לתנועה
13:00 18/07/23  |  מירב ארד
בהמשך ליום השיבוש ומחאות ברחבי הארץ, מעדכנת משטרת ישראל כי כלל הצירים הבינעירוניים נפתחו לתנועה. במשטרה מבהירים תאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, שיבוש הסדרי התנועה וסיכון כלל משתמשי הדרך.
+יו"ר ועדת החוקה על הפרסומים למגעים לפשרה: "לא מכיר"
12:42 18/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רוטמן: "כדי להגיע להסכמות אפשר ללכת להרבה מקומות. נאמר שאם יהיה רצון בהסכמה, ניתן יהיה לחרוג מהעקרונות, אבל לוותר, כאשר אומרים פה נציגיכם שחור על גבי לבן גם בתקשורת וגם פה, ש"לא יהיו שום הסכמות, כל דבר שתציעו אנחנו אומרים לא", אז למה שנחרוג"
רוטמן. מרתון הדיונים נמשך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הנהלת בתי הדין: מפגינים פעלו באלימות בבית הדין הרבני בת"א
11:41 18/07/23  |  איציק וולף
הנהלת בתי הדין הרבניים פרסמה הודעת מחאה על מה שכינתה 'שרבוב בתי הדין למחאה הפוליטית' וטענה לאלימות מפגינים ולניסיונות להכות מאבטחים.

"הנהלת בתי הדין מגנה את שיבוש הליכי הדיון באלימות למתדיינות ולמתדיינים מצד המפגינים בבית הדין הרבני בתל אביב, שם ניסו המפגינים לעקור את דלתות הבניין ולהסב נזק למבנה. מנהל בתי הדין הרבניים, הרב אלי בן דהן אמר כי למערכת בתי הדין הרבניים אין שום קשר וזיקה לרפורמה המשפטית.

"גם הטיעון נגד המגמה להעביר את ענייני המזונות מבתי המשפט לבתי הדין הוא שקרי ושגוי. בתי הדין הרבניים דנים ופוסקים בענייני מזונות מדי יום ביומו מקום המדינה ועד היום. בתי הדין הרבניים הפוסקים על פי ההלכה מעדיפים את הנשים בנושא מזונות משום שעל פי ההלכה חובת המזונות היא על הבעל, לעומת בתי המשפט הדנים על פי מאזן ההכנסות", אמר.

+מיארה: ביטול הסבירות - פגיעה רב-מערכתית
11:14 18/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מגדירה את הצעת החוק "פגיעה אנושה במערכת החיסונית של הממשלה מפני החלטות שרירותיות"  ▪  רומזת למשפט נתניהו: מופעל עלינו לחץ לקבל החלטות מסוימות; נפעל לפי העובדות והדין
מיארה. "חור שחור נורמטיבי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הרמטכ"ל: הקוראים לאי-התייצבות פוגעים בביטחון המדינה
10:53 18/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רב אלוף הרצי הלוי דיבר בכנסת בפתח ישיבת ועדת החוץ והביטחון וטען כי כל מי שקורא לאי התייצבות בימים האלה, פוגע בצה״ל, פוגע גם בביטחון המדינה
רב אלוף הרצי הלוי, היום בכנסת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+למי הרצוג נאמן
10:29 18/07/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אני שואל את הנשיא יצחק הרצוג היוצא לארצות הברית לפגוש את עמיתו האמריקני ג'ו ביידן: האם תהיה נאמן לנתניהו או למדינה?
הרצוג. לא לעודד [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+מפגינה בכביש 531 נדרסה ונפצעה קשה
10:06 18/07/23  |  איציק וולף
אישה בת 40 נפצעה קשה כשנפגעה על ידי רכב חולף בכביש 531, סמוך למחלף הרצליה מזרח, שם הפגינה נגד הרפורמה המשפטית. צוות של מד"א פינה אותה לבית החולים בילינסון.
+רוכב קטנוע תקף מפגין בצומת הפיל ונעצר
09:36 18/07/23  |  איציק וולף
רוכב קטנוע נעצר על ידי המשטרה בחשד כי תקף מפגין נגד הרפורמה המשפטית בחסימת כביש בצומת הפיל בצפון תל אביב.
+המשטרה עצרה שני מפגינים שחסמו את כביש 531
09:31 18/07/23  |  איציק וולף
המשטרה עצרה שני חשודים בהפרת הסדר הציבורי בכביש 531 סמוך לכפר סבא. בתוך כך, מערך השוטרים תוגבר במקום לפינוי כלל המוחים ופתיחת ציר התנועה מחדש.
+מפגינה נדרסה בכביש 531 ונפצעה קשה
09:16 18/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חסימות כבישים בכביש החוף, בכביש 6, בכביש מספר 4 ובכביש 5  ▪  נהג נעצר בחשד שכמעט ודרס מפגין בכביש 4
המשטרה פועלת לפינוי המפגינים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+אם תרצו וגם אם לא, אתם האחים שלי
08:53 18/07/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
לכם, אחים יקרים ואהובים, החולקים מכל וכל על דעתי, המבקשים להעבירה מהעולם, המתעבים את דעתי, לכם אני אומר, מצוין  ▪  זו הדמוקרטיה האיתנה שלנו, מותר, רצוי ואף חובה לחלוק, מתוך כבוד וללא הפרה של החוק
אחים אנו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+במנהרת הבלוף
08:51 18/07/23  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
מחזה האבסורד של האנרכיה כלא את המדינה במנהרת אי-ודאות, שהדרך היחידה לצאת ממנה בשלום היא חזרה לעשתונות ולשלטון חוק שוויוני; אין אור אחר בקצה מנהרה זו. הדרך אינה עוברת דרך שלטון המחוקק ולא דרך שלטון המשפטנים ופרשני חוק מקריים כאלה ואחרים, אלא בדרך הדמוקרטית הבסיסית בה כל רשות שלטונית עוסקת בשלה, כולן כפופות לחוק וכולן מבוקרות ציבורית על פועלן. חובה לצאת בהקדם ממנהרת הבלוף
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אירועי ימינו לאור פרשת "דברים" והפטרת השבוע (ג')
07:45 18/07/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
את הנאמר בהפטרה של השבוע עלינו לשנן היטב היטב  ▪  כי זה מה שצפוי לשלטון שמסתאב, זה מה שצפוי לנו הנתונים בצבת שלטון מסואב
נתניהו. ישראל כבת ערובה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרצוג: אפשר להגיע לנוסחות סבירות עם ויתור והידברות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
אבקש להתמקד בפתח דברי בפסוק י"ב בפרק א' בפרשה שלנו, הפותחת את ספר "דברים", הנקראת פרשת "דברים" - "אֵיכָה אֶשָּׁא לְבַדִּי אֶת טָרְחֲכֶם וּמַשַּׁאֲכֶם וְרִיבְכֶם". הדברים נאמרים מפי משה בשנת הארבעים ליציאה ממצרים, עת העם יושב על שפת הירדן. משה מתבונן על חייו הארוכים והפוריים כמנהיג העם וכמי שעמד בראש המפנה ההיסטורי של יציאה מעבדות לחרות. מתוך התבוננותו בעבר חשוב לו לומר לעם את הדבר המשמעותי ביותר - אין מקום לשלטון יחיד - חובה על בני ישראל לבנות מערכות שלטון ומשפט, וזה הוא אומר בהדגשה בפסוק הבא (פס' י"ג) - "הָבוּ לָכֶם אֲנָשִֹים חֲכָמִים וּנְבוֹנִים וִידוּעִים...." בשום פנים ואופן לא יכול להיות בהירארכיה המנהיגותית אדם אחד, ובמיוחד אסור שיתפקד אדם במערכת המנהיגותית עם כתבי אשמה נגדו.
הבית הלבן מבהיר כי השיחה שהתקיימה הערב (יום ב', 17.7.23) בין נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לבין ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, אינה אומרת שארצות הברית כבר לא דואגת מפני השלכות חקיקת הרפורמה המשפטית בישראל, ומפני התנהגות קיצונית של כמה מחברי הממשלה בישראל.
17/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
חברי האופוזיציה החברים בוועדת החוקה של הכנסת יציגו במשך 18 השעות הבאות את עשרות אלפי ההסתייגויות שהגישו על הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות. זאת, לאחר שיו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן, הודיע כי בהיעדר הסכמה יתקיים הדיון על פי האפשרות השנייה שהוצגה בידי היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד שגית אפיק. משמעות ההחלטה היא שההצבעות על ההסתייגויות יתחילו לאחר סיום ישיבת המליאה ביום שלישי.
17/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, התייחס לשינויים הצפויים במערכת המשפט, הודיע כי ההסתדרות לא תשבית את המשק על-רקע חקיקת צמצום עילת הסבירות והאשים את מפלגות האופוזיציה בפיצוץ השיחות בבית הנשיא.
17/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הזמין את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למפגש קרוב בארה"ב - מסרה (17.7.23) לשכת ראש הממשלה לאחר שיחת טלפון בין השניים. דובר הבית הלבן, ג'ון קירבי, אישר מאוחר יותר, כי השניים הסכימו להיפגש עד סוף השנה אך ציין שהפרטים טרם נקבעו.
17/07/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il