|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

בטרומית: תבוטל הדרישה שהקשתה על זכאות לגמלת שמירת הריון

20/07/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תשלום גמלה לשמירת הריון בעד כל התקופה), התשפ"ג-2022 של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לבטל את הדרישה להיעדרות של 30 ימים לפחות כתנאי לזכאות לגמלת שמירת הריון.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "קביעת רף מינימלי של 30 ימים רצופים לשם קבלת הזכאות לגמלה, בעייתית שכן המבוטחת אינה הגורם המוסמך לקבוע את משך תקופת השמירה. יתרה מכך, ההסדר הנוכחי עשוי להשפיע הן על הרופאים והן על המבוטחות בעת קבלת ההחלטה על משך תקופת ההיעדרות מהעבודה.

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
עידן יוסף
+"שעון ההייטק מתקתק לאחור"
13:40 20/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ליברמן: "ירדנו מהיקף השקעות של 42 מיליארד ש"ח בסטארט אפים ישראלים לצפי של 7 מיליארד בלבד. זה מצב חירום"  ▪  נציגת פורום ההיי-טק: "5,000 איש פוטרו ב-83 חברות היי-טק מתחילת השנה. 9 חברות סגרו לחלוטין את פעילותן בארץ"
ועדת המשנה לקידום תעשיית ההיי-טק [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+רשתות השיווק תחויבנה לסמן את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה
09:34 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 65), התשפ"ג-2023. בהצעה תמכו 9 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

עוסק יהיה חייב לסמן באופן בולט את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה בעת הצגתה למכירה או תוצרת חקלאית הנארזת במקום בו היא נמכרת או משווקת לצרכן, בצמוד לתוצרת החקלאית כאמור. חובת הסימון תחול על פירות וירקות טריים, מוצרי חלב ובשר טרי (עופות, בשר ודגים) למעט בשר טרי כאמור המשווק באופן מקוון. שר הכלכלה והתעשיה, באישור ועדת הכלכלה, יהיה רשאי לקבוע בתקנות כי חובת סימון כאמור לא תחול על שיווק באופן מקוון על סוגי תוצרת חקלאית כפי שיקבע.
+בקריאה ראשונה: הארכת התקופה לעניין מיסוי תשלומים בתקופת בחירות
09:33 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מיסוי תשלומים בתקופת בחירות (תיקון מס' 9) (הארכת תקופת הבחירות), התשפ"ג-2023 של ח"כ יעקב אשר וקבוצת חברי כנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.

מוצע לקבוע הוראה אחידה לגבי כל סוגי הבחירות, לפיה "תקופת הבחירות" לעניין מיסוי תשלומים לעובדים בתקופת בחירות תוגדר כתקופה של 60 ימים המסתיימת ביום ה־14 שלאחר יום הבחירות. זאת, לצורך מתן הקלות במיסוי תשלומים שמקבלים עובדים המועסקים בתקופת הבחירות לשם הבחירות, עד לסכום הקבוע בחוק.
+בקריאה ראשונה: נפגעי טרור יקבלו חלק מפיצויי הנזיקין
09:32 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 39) (זכאות לתגמולים וכן לפיצויים לפי חוק אחר ולפיצויים לדוגמה), התשפ"ג-2023 של חברות הכנסת שרן השכל, שרון ניר וקבוצת חברי כנסת. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי נפגעי פעולות איבה וכן נכה צה"ל או בן משפחה של נספה שנפגע ממעשה טרור יוכלו לגבות בנוסף על התגמולים או התשלומים המגיעים להם מכוח חוקי השיקום, גם חלק מפיצויי הנזיקין שנפסקו להם בתביעתם וכן יוכלו לגבות פיצויים לדוגמה שאינם תלויים בנזק. מוצע כי הוראות אלה יחולו גם על תביעות שהוגשו לפני תחילתו של החוק המוצע ובלבד שטרם הוחל בהליכי הגבייה או שהם טרם הסתיימו.
+בטרומית: פטור מדמי ביטוח לאומי למי שעיקר הכנסתו במדינה זרה
09:29 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת אוהד טל ושמחה רוטמן. בהצעה תמכו 13 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחוץ לישראל שמשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה האמורה. הסדר זה לא יחול על מי שנשלח מטעם מעסיקו הישראלי לעבוד בחו"ל או על מי שעובד כעצמאי לסירוגין בישראל ובחו"ל - לגבי הכנסה שהוא לא משלם בעדה דמי ביטוח סוציאלי בחו"ל.
+בטרומית: גמלת ילד נכה גם למשפחת אומנה
09:28 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תשלום גמלת ילד נכה לאומן בעד ילד הנמצא אצלו באומנה), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יצחק פינדרוס, משה גפני ויעקב אשר, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ מירב בן ארי והצעה של ח"כ יסמין פרידמן. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי אומן יהיה זכאי לקבל מהמוסד לביטוח לאומי גמלת ילד נכה המגיעה בעד הילד שהושם אצלו וכן הטבות וזכאויות המגיעות בעדו לפי כל דין, וכל הטבה הניתנת על-ידי גוף ציבורי לפי הסכם או נוהג, בעד ילד כאמור.
+בטרומית: חוק להגברת התחרות בשוק השידורים
09:27 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגברת התחרות בשוק השידורים (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אריאל קלנר. בהצעה תמכו 10 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה כי בעל רישיון לערוץ זעיר, בעל רישיון זעיר ייעודי ובעל זיכיון לשידורי רדיו, ישלמו דמי הפצה בסכום שלא יעלה על 15,000 שקלים חדשים בשנה. עוד מוצע כי הרשות השנייה לא תוכל למנוע עליית ערוץ לשידור במקרה של אי-תשלום דמי הפצה כאמור. כמו-כן, מוצע לקבוע כי תאגיד השידור הישראלי יאפשר לרכוש את תכני הארכיון שלו לשימוש פרטי ומסחרי בתעריף שיקבע שר התקשורת בהתייעצות עם מועצת תאגיד השידור הישראלי.
+בטרומית: יוסדר מעמדם הסטטוטורי של הקרימינולוגיים השיקומיים
09:26 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הקרימינולוגים השיקומיים, התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אופיר כץ. בהצעה תמכו 16 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את מעמדם הסטטוטורי של קרימינולוגיים שיקומיים לשם קביעת רמה מקצועית והתנהגות הולמת של הקרימינולוגיים השיקומיים העוסקים בפשיעה, אלימות ועבריינות. בכלל זה מוצע לקבוע הוראות בדבר הכשירות הנדרשת לצורך העיסוק בתחום, התנאים לרישום בפנקס הקרימינולוגיים השיקומיים, שילובם במוסדות הפורמליים והבלתי פורמליים העוסקים במאבק בפשיעה, מינויים לתפקידים שונים בתחום המאבק בפשיעה ועוד. כמו-כן מוצע להחיל חיסיון על קרימינולוג שיקומי בדומה לזה החל על פסיכולוג או עובד סוציאלי.

+בטרומית: נוסע יוכל לשלם עבור נסיעה בתחבורה הציבורית גם בכרטיס אשראי
09:25 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (תשלום עבור נסיעה בתחבורה ציבורית בכרטיס אשראי), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת ארז מלול, אליה הוצמדה הצעה של חבר הכנסת ואליד אלהואשלה. בהצעה תמכו 14 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי נוסעים יוכלו לשלם עבור נסיעה בתחבורה הציבורית גם באמצעות כרטיס אשראי, זאת בנוסף לדרכי התשלום הקיימות כיום.
+בטרומית: חובת נשיאת לוחית זיהוי באופניים וגלגינוע
09:24 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה, חובת נשיאת לוחית זיהוי באופניים ממונעים ובגלגינוע, התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה, אליה הוצמדה הצעה של חברי הכנסת יעקב אשר ומשה גפני. בהצעה תמכו 9 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה כי רשות הרישוי תקים ותנהל מאגר מידע ובו רישום רוכבים שבבעלותם אופניים ממונעים או גלגינוע. עוד מוצע לקבוע כי אדם לא ירכב על אופניים ממונעים או גלגינוע אלא אם הותקנה בהם לוחית זיהוי.
+בטרומית: הרחבת שלילת האפוטרופסות ממורשעים בעבירות אלימות במשפחה
09:24 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תיקון - הרחבת שלילת האפוטרופסות הטבעית והגבלת מימוש זכות הורות עבור מורשעים בעבירות אלימות במשפחה (התשפ"ג-2023) של חברת הכנסת פנינה תמנו שטה וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 24 חברי כנסת ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט.

+בטרומית: פטור לכוחות הביטחון מאחריות פלילית למעשה נדרש למניעת התפרצות לבסיס
09:23 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין, תיקון - הגנה על בסיסי צה"ל, שטחי אש, תחנות משטרה ומתקנים ביטחוניים (התשפ"ג, 2023) של חבר הכנסת יצחק קרויזר, אליה הוצמדה הצעה של ח"כ אלמוג כהן. בהצעה תמכו 13 אל מול 5 מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לפטור את אנשי כוחות הביטחון מאחריות פלילית למעשה שהיה דרוש כדי להדוף התפרצות או כניסה לבסיס צה"ל, תחנת משטרה, שטח אימונים, שטח אש או מתקן ביטחוני בכוונה לביצוע עבירה, זאת תוך קביעת סייגים לתחולת ההגנה.
+בטרומית: עדכון חוק זכויות מבצעים ומשדרים בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות
09:22 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות מבצעים ומשדרים (תיקון - הרחבת היקף הזכויות), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת יוסף טייב, יונתן מישרקי וצגה מלקו. בהצעה תמכו 23 חברי כנסת, ללא מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה לתקן את חוק זכויות מבצעים ומשדרים בכמה נושאים, בהתאם לתיקונים האחרונים שנעשו בחוק זכות יוצרים, ובכך להתאים את הוראות החוק להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם.
+בטרומית: תורחב הגדרת גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור
09:21 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור, תיקון - מניעת הזדהות עם ארגון טרור, התשפ"ג 2023 של חבר הכנסת אליהו רביבו. בהצעה תמכו 19 חברי כנסת, אל מול 6 מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת חוץ וביטחון.

מוצע בה לתקן את עבירת גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור בחוק המאבק בטרור, כך שלא יידרש שמעשה ההזדהות ייעשה בפומבי או שיביא לביצוע מעשה טרור לשם הרשעה בביצוע המעשה. כמו-כן, מוצע לתקן את התנאים להרשעה בגין פרסום דברי שבח למעשה טרור, כך שלא נדרש כי בדברי הפרסום אפשרות ממשית שתביא לעשיית מעשה טרור.
+בטרומית: בעל דירה יהיה רשאי להתקין ברכוש המשותף מתקן של חובב רדיו
09:20 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המקרקעין (תיקון - מיתקן של חובב רדיו בבתים משותפים), התשפ"ג-2023 של ח"כ אלי דלל. בהצעה תמכו 27 חברי כנסת ללא מתנגדים והיא תועבר לדיון בוועדת הפנים והגנת הסביבה.

מוצע בה לקבוע כי בעל דירה יהיה רשאי להתקין במקום סביר ברכוש המשותף מתקן של חובב רדיו גם בלא הסכמת בעלי הדירות האחרים, ובלבד שההתקנה תהיה על חשבונו, תוך הודעה מראש ליתר בעלי הדירות ובהתקיים תנאים נוספים המנויים בהצעה.
+בטרומית: הרחקת סטודנטים תומכי טרור ממוסד לימוד ופירוק תאים תומכי טרור
09:19 20/07/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות הסטודנט, תיקון - הרחקת סטודנטים תומכי טרור ממוסד לימוד ופירוק תאים תומכי טרור, התשפ"ג 2023-של חברת הכנסת לימור סון הר מלך. 52 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 30 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת החינוך.

מוצע בה לקבוע בחוק זכויות הסטודנט איסור על תמיכה בטרור בתחומי מוסד להשכלה גבוהה. בפרט, מוצע כי המוסד ישעה סטודנט העובר על האיסור לתקופה שלא תפחת מ-30 ימים. עבר על האיסור פעם נוספת יורחק לצמיתות מהלימודים במוסד, תישלל זכאותו לתואר אקדמי בישראל וכן להכרה בתואר הניתן מחוץ לישראל ל-5 שנים ולתקופה של 10 שנים אם הסטודנט הורשע בעבירת טרור. בנוסף, מוסד יביא לסגירת תא סטודנטים שעבר על האיסור.

+ועדת הכנסת סיימה את דיוניה לפנות בוקר
09:05 20/07/23  |  עידן יוסף
ועדת הכנסת דחתה לפנות בוקר טענת נושא חדש לנוסח הצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון עילת הסבירות) לפני קריאה שנייה ושלישית בוועדת החוקה.
+עונש קל למתפרעים: היועצים יורחקו מהכנסת לשבוע עבודה אחד
09:01 20/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יועצים פרלמנטריים של ח"כים מהעבודה ניצלו את אישור הכניסה שלהם והתפרעו בוועדת החוקה  ▪  למרות קביעת קצין הכנסת שמדובר ב"אירוע חמור חסר כל תקדים שאין לעבור עליו לסדר היום" החליט יו"ר הכנסת להטיל עליהם עונש קל במיוחד
[צילום: ערוץ כנסת]
השתוללות היועצים בחדר הוועדה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בטרומית: תבוטל הדרישה שהקשתה על זכאות לגמלת שמירת הריון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
יו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה הנחה אמש (יום ד', 19.7.23) את קצין הכנסת להרחיק ארבעה יועצים פרלמנטריים של חברי כנסת ממפלגת העבודה ממשכן הכנסת עד לסוף כנס הקיץ, המסתיים בסוף החודש.
20/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ד', 19.7.23) דיון בנושא השתלטות הרשות הפלשתינית על השטחים הפתוחים ביו"ש והמענה הישראלי, על-פי פנייתו של ח"כ אביחי בוארון.
19/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי הקואליציה בוועדת החוקה קיבלו (יום ד', 19.7.23) הודעה, לפיה המשך ההצבעות על בקשות הרוויזיה להסתייגויות יתקיים כבר הערב ב-19:30. ההערכה המקורית הייתה שהוועדה תתכנס רק ביום חמישי בבוקר להמשך ההצבעות על החוק, לנוכח התארכות ישיבת מליאת הכנסת. חברי האופוזיציה מנסים למשוך את הזמן ככל הניתן ודורשים הצבעה שמית בכל הצעת חוק שעולה.
19/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
לקראת סיום מושב הקיץ, החרדים לוחצים שהחוק הראשון שיעלה במושב הבא יהיה חוק הגיוס. גלנט מתנה את הדבר בהבאת חוק הוקרת השירות שיעניק מיליארדים לחיילים משרתי החובה.
19/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר דודי אמסלם תקף (יום ד', 19.7.23) על במת הכנסת את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה וכינה אותה כ"הבן אדם הכי מסוכן היום במדינת ישראל - עד שלא נזיז אותה משם, ואנחנו צריכים להזיז אותה כבר אתמול".
19/07/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il