|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

נתניהו וביידן שוחחו בפעם הרביעית במלחמה

11/10/2023  |   News1 News1   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והנשיא ג'ו ביידן שוחחו שוב (11.10.23) - בפעם הרביעית מאז פרוץ המלחמה. לשכת רה"מ מסרה, כי נתניהו הודה לביידן על "דברי התמיכה העוצמתיים" בנאומו אמש לאחר שיחתם הקודמת, שנמשכה 40 דקות. שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, צפוי להגיע מחר לישראל, במקביל למשלוחי ציוד צבאי ולהגעת נושאת המטוסים ג'רלד פורד למזרח הים התיכון.

תאריך:  11/10/2023   |   עודכן:  11/10/2023
מחלקה ראשונה
+"אחד המבצעים הקשים ביותר בעשורים האחרונים"
08:03 12/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דייוויד איגנציוס, מבכירי הפרשנים בוושינגטון פוסט, מתאר את הקשיים העצומים הצפויים לצה"ל בעת לוחמה בשטח הבנוי של עזה
ג'בליה אתמול. סכנה בכל קומה [צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90]
+ביידן לחץ על נשיא האמירויות לגנות את חמאס
00:48 12/10/23  |  עידן יוסף
ביידן שוחח הערב עם נשיא איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד על המלחמה ברצועת עזה, כך לפי סוכנות הידיעות האמירותית WAM. על פי הדיווח, השניים הדגישו את הצורך להימנע מפגיעה באזרחים ולהבטיח מסדרונות להעברת סיוע הומניטרי.

הבית הלבן על השיחה: ביידן לחץ על בן זאיד לגנות את חמאס.
+עזה בעלטה: צה"ל ממשיך לתקוף
00:43 12/10/23  |  עידן יוסף
עזה בעלטה. צה"ל ממשיך לתקוף בשעה זו מטרות רבות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.
[צילום: דובר צה''ל
+זלנסקי מציע להגיע לישראל כדי להביע הזדהות
00:38 12/10/23  |  עידן יוסף
לשכת נשיא אוקראינה שלחה בקשה לישראל בבקשה לקבל הסכמה לביקורו הרשמי של הנשיא ולדימיר זלנסקי. כך טוענים מקורות באקסיוס. על פי דיווחים, המשא ומתן בנושא זה הוא ראשוני, ומועד לביקור טרם נקבע.

ביקורו של נשיא אוקראינה נועד לפגין הזדהות עם ישראל, במלחמתה בחמאס. מוקדם יותר, זלנסקי, שהגיע לבריסל כדי להשתתף בפגישה של קבוצת הקשר להגנה על אוקראינה, קרא למנהיגים אחרים לבקר בארץ, תוך שהוא מזכיר ביקורים של גורמים רשמיים בקייב בחודשים הראשונים של הפלישה הרוסית לאוקראינה.
+המשרד לביטחון לאומי: אל תיפלו בפח ההונאה על אישורי נשיאת נשק
00:31 12/10/23  |  עידן יוסף
המשרד לביטחון לאומי מבהיר: ביממה האחרונה מופצות הודעות כוזבות על ״אישורי בקשות להצטרפות לנשיאת נשק מרצון״ זו הונאה. אין לפתוח את הקישור המצורף להודעות ואין לתת מידע אישי בטופס המקוון או לשרשר הודעות אלה.

יש לנהוג באחריות ולהיצמד להודעות רשמיות באתר המשרד לביטחון לאומי-אגף כלי יריה.

המשרד לביטחון לאומי ומשמר הגבול חילקו היום כ-900 כלי נשק ארוכים מתוך 4,000 כלי הנשק שנרכשו לשם חלוקה לאזרחים בישובי קו העימות בצפון. בימים הקרובים נמשיך לחלק עוד אלפי כלי נשק לאזרחינו על מנת שיוכלו להגן על עצמם ולהיות שותפים במלחמה באויב.
+קנצלר גרמניה קורא לציבור לסייע בשמירה על היהודים
00:27 12/10/23  |  עידן יוסף
קנצלר גרמניה אולף שולץ בערוץ הציבורי הגרמני ARD: “אני מבקש את סיוע הציבור בהבטחת ביטחונם של אזרחים יהודים בגרמניה ושתעמדו לצדם בסולידריות״. הדברים נאמרים כשברקע קריאות של חמאס למהומות עולמיות ביום שישי הקרוב.
+חיזבאללה: נפציץ בסיסים אמריקניים אם וושינגטון תתקוף בעזה
00:24 12/10/23  |  עידן יוסף
עיתון אלערבי אלג'דיד, שנמצא בבעלות קטארית, מדווח כי "גדודי חיזבאללה" בעירק, המשתייכים לכוח קודס האירני, איימו להפציץ בסיסים אמריקניים ולפגוע באינטרסים שלהם אם וושינגטון תשתתף בתקיפות בעזה.

משרד ההגנה האמריקני מפנה את שגרירות ארצות הברית בלבנון וקורא לאזרחים אמריקנים לעזוב את המדינה.
+שר הבריאות מבקש מנתניהו לא לתת טיפול רפואי למחבלים
00:20 12/10/23  |  עידן יוסף
שר הבריאות משה ארבל שלח מכתב לראש הממשלה נתניהו ובו הוא דורש להפסיק לאלתר את אשפוז המחבלים בבתי החולים הציבוריים, ואומר כי העומס על מערכת הבריאות הציבורית רב מדי. לטענת בכירים במערכת הבריאות, משרד הביטחון דורש ממשרד הבריאות לטפל במחבלים.

משרד הבריאות מעדכן על 443 פצועים המאושפזים בבתי החולים - 105 מהם במצב קשה. כלומר רק היום התוספו עוד 76 פצועים.
+הכנסת תתכנס הערב לאישור הקמת ממשלת החרום
00:12 12/10/23  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת תתכנס הערב (ה') בשעה 19:00. היא צויה לאשר את הכרזת ראש הממשלה על מצב חרום, את הקמת ממשלת החרום ואת צירוף הח"כים מהמחנה הממלכתי לממשלה. השרים שמינוים יאשר יצהירו אמונים.
+ביידן: "הבהרנו לאירנים - תיזהרו"
00:00 12/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן גינה את חמאס ואמר כי ישראל פועלת לפי חוקי המלחמה  ▪  ארה"ב העלתה את רמת אזהרת המסע לישראל
ג'ו ביידן וראשי הקהילות היהודיות [צילום: סוזן וולש/AP]
+נשיא אירן ויורש העצר הסעודי שוחחו על הצורך לעצור את "פשעי המלחמה הישראליים"
23:48 11/10/23  |  עידן יוסף
לראשונה מאז איראן וסעודיה סיכמו על חידוש היחסים בין המדינות, שוחחו נשיא איראן איברהים ראיסי ויורש העצר הסעודי מוחמד בין סלמאן - על הצורך לעצור את "פשעי המלחמה הישראליים" כלשונם. בן סלמאן התייחס למלחמה ואמר כי "הממלכה עושה מאמצים אזוריים ובינלאומיים בלתי פוסקים כדי לעצור את ההסלמה המתמשכת".

הוא הדגיש בשיחת טלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן את הצורך "לעצור את המתקפה הישראלית על רצועת עזה", וציין כי עמדה האיתנה של סעודיה היא תמיכה במטרה הפלשתינית, להשיג שלום צודק ומקיף".
+ליברמן: לממשלה יש 100% גיבוי מצד סיעת ישראל ביתנו גם ללא שום תמורה
23:45 11/10/23  |  עידן יוסף
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה להצהרות ראש הממשלה, שר הביטחון, ויו״ר המחנה הממלכתי: ״אני מברך על הודעת ראש הממשלה ושר הביטחון, אנו נתמוך בכל פעולה שתוביל לחיסול החמאס. לממשלה יש 100% גיבוי מצד סיעת ישראל ביתנו גם ללא שום תמורה״.

+"נחסל את חמאס כפי שהעולם ריסק את דאעש"
23:35 11/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו, גלנט וגנץ: הקמנו ממשלת חירום לאומית, ננקום את הדם שנשפך  ▪  נתניהו מכריז על ממשלת החירום: "שמנו כל שיקול אחר בצד, גורל המדינה על הכף"  ▪  גלנט: "מעשים ברברים שהעם היהודי לא חווה מאז 1945"
נתניהו, גנץ וגלנט
+אייר קנדה השעתה טייס שפרסם רשומות המהללות את הטבח
22:37 11/10/23  |  עידן יוסף
אייר קנדה השעתה טייס שפרסם רשומות המהללות את הטבח. בהצהרה שפורסמה ב-X, אייר קנדה מסרה כי היא "לוקחת את הנושא הזה ברצינות רבה והטייס הוצא משירות ביום שני, 9 באוקטובר".
+ראש הממשלה יופיע בדיון חסוי של ועדת החוץ והביטחון
22:31 11/10/23  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון תקיים מחר (יום ה', 12.10.23) בשעה 14:00 דיון חסוי על "חרבות ברזל". בשעה 18:00 יופיע ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, בפני הוועדה.

הוועדה תדון בהכרזת הממשלה על מצב מיוחד בעורף, בבקשה לאישור גיוס מילואים בצו 8 ובבקשה לאישור צו שר הביטחון בדבר הצורך בגיוס ציוד על-פי חוק רישום ציוד וגיוסו לצה"ל. כמו-כן, תעסוק הוועדה בהכרזה מכוח חוק כליאתם של לוחמים בלתי חוקיים.
נתניהו בוועדה [צילום ארכיון: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+דיווח בעזה: נהרג בכיר תנועת הג'יהאד האיסלאמי
22:27 11/10/23  |  עידן יוסף
בכיר תנועת הג'יהאד האיסלאמי, מוסא נאסר, נהרג בעת שהפציץ את ביתו בבית לאהיה, צפונית לרצועת עזה.
+שר הכלכלה הזהיר קמעונאים מניצול המצב להעלאת מחירים
22:18 11/10/23  |  עידן יוסף
שר הכלכלה ניר ברקת שוחח עם ראשי רשתות המזון, יצרנים, יבואנים ומפעלים בישראל והזהיר אותם מפני העלאות מחירים בזמן המלחמה.

ברקת: ״מדינת ישראל בשעה קשה של מלחמה. מי שינצל את המצב באופן ציני כדי להעלות מחירים לאזרחי ישראל יגלה שאנחנו נפעל נגדו בנחישות. אם אדרש אשתמש בסמכויות המוקנות לי מתוקף תקנות לשעת חירום. נגלה אפס סבלנות לעושק הציבור בזמן מלחמה". הקמעונאים קיבלו את עמדת השר ברקת והודיעו כי לא יעלו מחירים.


+פיקוד העורף אישר לקיים חלקית את הלימודים באילת
22:14 11/10/23  |  עידן יוסף
ברקע השגרה הנשמרת באילת הגישה העירייה בקשה לאישור חריג להפעיל את מערכת החינוך בעיר. בקשה זו אושרה על ידי פיקוד העורף ומשרד החינוך בהנחיית שר החינוך, ומחר (ה׳) יתקיימו לימודים בגני החינוך המיוחד, בכיתות חינוך מיוחד בבתי הספר היובל, צאלים ומצפה ים, בבית ספר לחינוך מיוחד אורים, באולפנה ובבית הספר ברנקו וייס.

בישיבת הערכת מצב מחר, יידון המשך הלימודים לכלל התלמידים באישור משרד החינוך ופיקוד העורף, והודעה על כך תצא בהתאם. עד לחזרה מלאה ללימודים, תמשיך הלמידה מרחוק בבתי הספר היסודיים.
+משרד החקלאות יסייע בקליטת בעלי חיים אשר נקלעו לאזורי הקרב
21:48 11/10/23  |  
לנוכח המצב הביטחוני, משרד החקלאות יסייע בקליטת חיות מחמד עבור בעלי חיים אשר נקלעו לאזורי הקרב ובעליהם פונו למקום שלא מאפשר שהיית בעלי חיים, נחטפו או נרצחו; בעלי חיים שבעליהם גויסו למילואים ונותרו לבדם או ללא טיפול ראוי ועבור תושבים שנאלצו להשאיר מאחור את חיות המחמד
+דאגה בארה"ב: תחמושת לאוקראינה ולישראל עלולה להיגמר
21:47 11/10/23  |  עידן יוסף
גורמים בפנטגון אמרו ל-CNN כי הם מודאגים מהצורך להמשיך ולספק תחמושת לאוקראינה ולישראל לאורך זמן, ומביעים חשש ממצב מאגרי הנשק בארה"ב. לפי שעה, הצרכים של ישראל ואוקראינה שונים, ובעוד שבקייב דורשים בעיקר תחמושת ארטילרית, בירושלים מעוניינים בעיקר במיירטים לכיפת ברזל וחימוש מדויק.

למרות זאת, בוושינגטון מביעים דאגה כי אם ישראל תחל במבצע קרקעי בעזה היא תתחיל לדרוש כמות מסיביות של תחמושת ארטילרית. דובר המועצה לביטחון לאומי ג'ון קירבי הערב: "מתחיל להיגמר לנו מרחב היכולת לתמוך באוקראינה וישראל באמצעים הקיימים".
+ארדואן החל בתיווך לשחרור החטופים
21:44 11/10/23  |  עידן יוסף
דיווח בתקשורת הטורקית: ארדואן נפגש עם בכירי חמאס כדי לדון איתם בעניין החטופים.
+מגעים לאפשר יציאת חטופים אמריקנים מרצועת עזה
20:52 11/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מטרת המגעים היא לאפשר יציאת אזרחים אמריקנים במסדרון מרצועת עזה למצרים דרך מעבר רפיח בהצגת דרכונים אמריקניים  ▪  על-פי ההצעה, בתמורה גם פלשתינים יהיו רשאים לצאת, אך עד מגבלה של אלפיים ביום
עשן מיתמר מרצועת עזה [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+ח"כים ביש עתיד לוחצים על לפיד להיכנס לממשלת החרום
20:47 11/10/23  |  עידן יוסף
חברי כנסת בכירים ביש עתיד לוחצים על יאיר לפיד להיכנס לממשלת החרום. הח״כים סבורים שבעת הזו יש אחריות לאומית למפלגה להיות סביב שולחן הממשלה. חלקם יורדים לשטח, שומעים את הדרישה ומנסים להעביר אותה הלאה ללפיד. הערב ב-21:00 תקיים יש עתיד ישיבת סיעה סגורה לתקשורת. כך פורסם בכאן חדשות.

בכירים בליכוד עושים מאמצים להביא גם את אביגדור ליברמן לממשלת החרום.
+לוחמי צה"ל חיסלו מספר מחבלים סמוך לניר עם
20:40 11/10/23  |  עידן יוסף
לוחמי צה"ל מגדוד 101 זיהו מספר כלי רכב ובהם מחבלים סמוך לניר עם. טנק מחטיבה 401 ירה לעברם וחיסל שלושה מחבלים. כוחות צה"ל ממשיכים כעת בסריקות במרחב.
+הותרו לפרסום שמותיהם של 20 חללי צה״ל
20:33 11/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דובר צה"ל: 189 חיילי צה"ל נפלו בקרבות  ▪  הודעה נמסרה למשפחותיהם
הלווייתו של סמל אריאל ארז ז"ל הי"ד במושב עמקה
+הוסר החשש לחדירת מחבלים לשדרות
20:28 11/10/23  |  עידן יוסף
הוסר החשש לחדירת מחבלים לשדרות. עיריית שדרות הודיעה לתושבים שאפשר לצאת מהמרחבים המוגנים.

+"חרבות ברזל": כישלון צפוי מראש (3)
20:22 11/10/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
בהחלטה נמהרת בוטלה ההגנה המרחבית (הגמ"ר)  ▪  באחרונה נלקח הנשק מכתות הכוננות ביישובים  ▪  לביטחוננו, עלינו להפוך מיד ל"אומה חמושה", שכל אזרח כשיר וחסר רישום פלילי יוכל לשאת בה נשק
בני עוולה [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
+גורם בטחוני: נבדק חשד לאירוע סייבר שפגע במערכות ההתרעה
20:17 11/10/23  |  עידן יוסף

+נתניהו שוחח עם ביידן בפעם הרביעית השבוע
20:15 11/10/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום בפעם הרביעית מתחילת המלחמה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. מלשכת ראש הממשלהה נמסר כי נתניהו הודה לו על דברי התמיכה העוצמתיים שאמר לאחר שיחתם האחרונה אתמול ועל תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל.
+נשלל החשד לחדירה מגבול לבנון
19:56 11/10/23  |  עידן יוסף
בהמשך לדיווחים על חדירה מגבול לבנון למרחב האווירי של ישראל, נכון לכרגע נשלל חשש לחדירה.
+אזעקות בגוש-דן ויישובי השפלה
19:54 11/10/23  |  עידן יוסף

+גנץ ואיזנקוט משתתפים בישיבת הקבינט כמשקיפים
19:53 11/10/23  |  עידן יוסף
עוד לפני ההשבעה בכנסת: גנץ ואיזנקוט משתתפים בישיבת הקבינט כמשקיפים, במעמד דומה לזה של אריה דרעי.

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, נמצא בקרייה ומן הליכוד נמסר כי הוא תורם למאמץ הלאומי.
+התראת שווא: תושבים רבים התבקשו לשהות במרחבים המוגנים
19:51 11/10/23  |  עידן יוסף
באזורים רבים ברחבי הארץ אנשים התבקשו להיכנס למרחב מוגן. מדובר בתקלה במערכת.
+אלמנאר: "הישראלים מבולבלים"; לא ידוע על כלי טיס ששוגרו
19:44 11/10/23  |  עידן יוסף
ברשת אלמנאר של חיזבאללה מדווחים כי לא ידוע על כלי טיס ששוגרו מלבנון וכי "הישראלים מבולבלים".
+תושבים מצפון לחיפה מתבקשים להסתגר בבתים ולכבות אורות
19:36 11/10/23  |  עידן יוסף
פיקוד העורף מנחה: תושבים מצפון לחיפה מתבקשים להסתגר בבתים, לנעול דלתות, לסגור חלונות ולכבות את האורות.
+הרקטה ששוגרה לכרמל ולא פגעה שוגרה מרצועת עזה
19:34 11/10/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: בהמשך לדיווח הראשוני על התרעה שהופעלה במרחב חוף הכרמל, זוהה שיגור רקטה משטח רצועת עזה. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות.

מדובר ברקטה מסוג R-160 (רנתיסי-160), שהיא ארוכת טווח, מייצור עצמי של ארגון חמאס, והטווח שלה לטענתם מגיע לכ-160 ק"מ.
+לא זוהו עד עכשיו נפילות בצפון המדינה
19:31 11/10/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל: בהמשך לדיווחים על חדירה במרחב האווירי משטח לבנון לשטח ישראל, עד כה לא זוהו נפילות בשטח ישראל ולא דווח על נפגעים. כוחות צה"ל סורקים במרחב מהיבשה ומהאוויר, פרטים נוספים בהמשך. יש להמשיך להישמע להוראות פיקוד העורף ולנהוג בהתאם.
+צפו: אזעקה מיד בתום הלוויה של חלל צה"ל במושב עמקה
19:29 11/10/23  |  עידן יוסף
האזעקה שנשמעה בגליל המערבי תפסה את המלווים מיד בתום מסע הלוויה של סמל אריאל ארז ז"ל הי"ד במושב עמקה.
+משרד הבריאות פרסם סרטון הסברה להתמודדות עם חרדה
19:28 11/10/23  |  
כדי לתת כלים להתמודדות עם החרדה ועם התגובות למראות הקשים בעקבות המצב הביטחוני, מפרסם הערב משרד הבריאות סרטוני הסברה לציבור.

בסרטון המצורף פרופ' איל פרוכטר, פסיכיאטר מנהל ביה"ח מעלה הכרמל ויו״ר המועצה הלאומית לפוסט טראומה, עם כלים כיצד כל אחד מאיתנו יכול להתמודד עם חרדה ואיך לעזור לילדים שלנו להתמודד עם המציאות הלא פשוטה.

[קישור]

בהמשך יפורסמו סרטוני הסברה נוספים באנגלית, רוסית ואמהרית.

טלפונים של קווי הסיוע:

כללית 03-7472010

מכבי כוכבית 3555

לאומית 1700507507

כוכבית 507

מאוחדת כוכבית 3833

ער"ן -1201

נט"ל - 1-800-363-363

ליצירת קשר באזור מגוריכם:

מרכזי חוסן בדרום:

אשקלון - כוכבית 2452 רחוב הפרדס 18

מועצה אזורית ‌חוף אשקלון - 08-6775598

אשכול - 08-9965264

שדרות - 08-6611140/50 רח' הרצל 68

שער הנגב - 08-6613330, 077-9802755

שדות נגב - 08-9941091

אמ"ן - מערב הנגב - 055-3063863

מרכז חוסן הבדואי - 072-2212788

מרכזי חוסן בגליל המערבי והגליל המזרחי:

04-6900603

מרכזי חוסן ביהודה ושומרון:

עציון - 058-3989550

בנימין - 106, 02-5848600

שומרון - 055-2779285

יהודה - 02-9969560
+443 פצועים המאושפזים בבתי החולים
19:22 11/10/23  |  
משרד הבריאות מעדכן על 443 פצועים המאושפזים בבתי החולים נכון ליום ד', 11.10.23, בשעה 18:00, מהם 105 קשה, 219 בינוני ו-119 קל.

עד כה פונו לבתי החולים 3192 פצועים, מהם: 28 אנוש, 346 קשה, 572 בינוני, 1743 קל, 135 חרדה ו-247 בהערכה רפואית.
+המפכ"ל ינהל את האירועים מהמטה הארצי
19:21 11/10/23  |  עידן יוסף
מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי נמצא בדרכו למטה הארצי של המשטרה בירושלים משם ינהל האירועים השונים המתרחשים בשעה זו במחוזות שונים.
+האזעקות בצפון: נשלל החשד לחדירה מלבנון
19:06 11/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעקבות חשד שכלי טיס חצו לשטח ישראל התושבים נקראו להישאר בבתיהם במשך כשעה וחצי  ▪  פצצת מרגמה פגעה במטולה ללא נפגעים  ▪  רקטה שירה החמאס מעזה לעבר הכרמל לא פגעה
תושבי צפת במקלט [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+חשש לחדירת כלי טיס בצפון; חמאס ירה לכרמל
18:31 11/10/23  |  
חשש לחדירת 15 כלי טיס בטבריה, בית שאן וצפת. פיקוד העורף הנחה את התושבים בעשרות יישובים בצפון הארץ לשהות במרחבים מוגנים עד הודעה חדשה. ראש מועצת גליל עליון, גיורא זלץ, מסר, כי "נצפו מצנחי רחיפה מאוישים שנכנסו מלבנון". מאוחר יותר נשמעה אזעקה בכרמל; חמאס טען שהוא אשר ירה לכיוון חיפה.
+עובדים זרים מענף הבנייה יעבדו במפעלים חיוניים
18:18 11/10/23  |  
בעקבות מחסור בעובדים במשק עקב המלחמה, שר העבודה יואב בן צור הכריע, עובדים זרים אשר היו מועסקים בענף הבנייה יעבדו במפעלים חיוניים.

ביוזמה משותפת הוחלט לאשר באישור זמני לעובדים זרים מענף הבניין שבעת הזו לא מועסקים באתרי הבנייה לעבוד במפעלים למתן שירותים קיומיים ומפעלים חיוניים שהוכרו על-ידי אגף כוח אדם לשעת חירום במשרד העבודה.
+חטא ההיבריס: לא מוכנים להקשיב
18:10 11/10/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
ההתראות בפני מערכת הביטחון על סכנות המחסום בעזה, נתקלו באדישות, כמו בימי נביאי ישראל  ▪  גבוהי הלב יודעי הכל, מעולם לא רצו לשמוע
בריק. הזהיר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יתוגבר שינוע הפסולת ברכבת ישראל לדרום הארץ
18:02 11/10/23  |  
חרבות ברזל - שומרים על רציפות תפקודית במשק: בתקופת החירום שבה אנו מצויים וכדי למנוע מפגעים סביבתיים, יזמה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן תגבור של שינוע הפסולת ברכבת ישראל לדרום הארץ - שהחל היום; השינוע יתוקצב ב-2 מיליון שקל לטובת הנושא, ויתווספו שתי נקודות איסוף חדשות בחיפה ובחדרה

המצב הביטחוני השורר במדינה מאז יום שבת, 7 באוקטובר 2023 והלחימה בדרום, גרמו בין השאר לפגיעה מורכבת בניהול משק הפסולת, בשל גיוסם של עובדים רבים לשירות מילואים וצפי לגיוס עובדים נוספים; קשיים בהובלת הפסולת והתייקרויות. לאור זאת, הרשויות המקומיות וגופים נוספים מתקשים בהמשך ניהול משק הפסולת כסדרו.
+תפילה לאלוהים
17:20 11/10/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

תקיפה גם בצפון [צילום: איל מרגולין/AP]
+אין לנו ארץ אחרת
17:09 11/10/23  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה
הטבח ביום שבת התקבל בברכה וכך אנו נמצאים לאחר סבב ראשון של מתקפה רצחנית של אנשים שטופי מוח, שלא בוחלים בדבר, העיקר להשפיל, לאנוס ולרצוח
צמאי דם [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+הופסק החשמל באגפים הבטחוניים בבתי הכלא
17:08 11/10/23  |  
הנהלת שירות בתי הסוהר הורתה להפסיק את החשמל בכל האגפים הבטחוניים בבתי הכלא, בהם מוחזקים בעיקר מחבלים פלסטינים. ההוראה הוסברה בכך שקיים חשש להכוונת טרור והעברת שיחות מתוך הכלא. ערב המלחמה דרש השר איתמר בן-גביר להחמיר את תנאיהם של האסירים הבטחוניים, אך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דחה את הדרישה מחשש להסלמה.
+בתי חולים בצפון העבירו חולים למרכז
17:06 11/10/23  |  
בתי החולים זיו בצפת ונהריה העבירו חולים למרכז הארץ (11.10.23), בעיקר לבית החולים לניאדו בנתניה, כהיערכות לקראת הסלמה אפשרית של חזית הצפון מול חיזבאללה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וביידן שוחחו בפעם הרביעית במלחמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בתמונה: חיילי צה"ל בצפון הגליל, בסמוך לגבול עם לבנון מתפללים.
11/10/2023  |  יפעת גדות  |   תמונות מיוחדות
ישראל עוברת טלטלה שלא הייתה מאז קום המדינה. בבוקר שבת פשיטה של אנשי חמאס וג'יהד איסלאמי על יישובי עוטף עזה. זה היה מבצע מתוכנן מהאוויר מהיבשה ובכניסה קרקעית, דרך הגדר שנפרצה. איך זה קרה? על כך נצטרך לקבל תשובות ולהפיק לקחים כולל מסקנות אישיות של מקבלי החלטות בצבא ובממשלה.
11/10/2023  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר המחנה הממלכתי, הודיעו (11.10.23) על הקמת ממשלת חירום וקבינט מלחמה עד לתום המלחמה נגד חמאס. ההודעה באה כמעט חמש יממות לאחר פרוץ המלחמה שעד כה גבתה את חייהם של למעלה מ-1,200 ישראלים לצד 3,000 פצועים ואל מול סכנת התפשטותה לחזית הצפון. הכנסת תתבקש לאשר מחר (19:00) את ההרכב החדש של הממשלה.
11/10/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
בתום נאומו המרטיט של הנשיא ג'ו ביידן הגיבה יונית לוי כי בעידן ובנסיבות הנוכחיות לא יכול היה להיות ביטוי טוב מזה לישראל. הערה נכונה. מחמת הפרשי הגיל בינה לביני אשנה מעט את ניסוחה: מעולם לא היה נאום טוב מזה של נשיא אמריקני בעניינה של ישראל. עדות נאמנה לכך הייתה הדמעה האוהדת בעינה של סגניתו קמלה האריס בעומדה לצידו.
11/10/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אנחנו לא עוסקים בישות מדינית נורמלית, ולא בחיילים רגילים. הכנופיות הללו חדרו לישראל בשבת, הקיפו אלפי צעירים שחגגו בחוץ, והוציאו אותם להורג לאחר שעינו אותם, אנסו את בנותינו על גבי גופות חבריהן המתים, ערפו ראשים, הובילו אותם בתהלוכות בעזה בעוד חלק מהבנות ערומות ומדממות בין רגליהן. הם נכנסו לבתי משפחות והוציאו להורג ילדים לנגד עיניהם הכלות של הוריהם, ולאחר מכן רצחו גם אותם. הם חטפו תינוקות וילדים, זקנים חולים דמנטים, והובילו אותם בכלובים ברחובות לקול צהלות ההמון העזתי שחילק ממתקים וסוכריות על ה"ניצחון" הגדול.
11/10/2023  |  דרור אידר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il