|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
סמוטריץ'. "קמפיין שקרי מתקופת אישור התקציב המקורי" [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]

סמוטריץ' תוקף: "אין בתקציב שקל קואליציוני! זה פשוט שקר"

שר האוצר מסביר בפוסט מנומק מה יש ומה אין בתקציב ותוקף את קמפיין הכספים הקואליציוניים סמוטריץ': מי שעל אחוז לא יודע להתפשר עם שותפיו ולכבד את דעתם, גם אם הוא חושב אחרת, לא מבין מה היא אחדות
27/11/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

שר האוצר מסביר (יום ב', 27.11.23) בפוסט מנומק מה יש ומה אין בתקציב המדינה המתוקן שגנץ הודיע לנתניהו שיצביע נגוד:

אז קמפיין "הכספים הקואליציוניים" חזר לחיינו לסיבוב נוסף. ממחזרים את אותו קמפיין שקרי מתקופת אישור התקציב המקורי, הפעם סביב תקציב המלחמה המתוקן שיאושר בעזרת השם היום בממשלה.

אני יודע שאין לי שום סיכוי להדוף את השקר הזה. זה צונמי שמטביע הכל. תקשורת מגויסת מקצה לקצה, שלושה עיתוני שמאל כלכליים יומיים, שלושה ערוצי טלוויזיה מוטים, עיתונים ואתרי חדשות כלליים - כולם כולם מגויסים לקמפיין מושלם מבחינתם, שמשלב את כל מי ומה שהם רוצים לתקוף, את כל מי ומה שהם אוהבים לשנוא ולהסית נגדו בשיגרה: ממשלת הימין, הציונות הדתית, המתנחלים, החרדים שכל חטאם הוא נאמנותם למחנה הלאומי (בני גנץ הרי נתן להם דף ריק וחתם למטה כדי שימלאו מה שהם רוצים אם רק היו הולכים איתו...), וכמובן נתניהו. הזדמנות כזו לפגוע בכולם במטרה אחת זה לא משהו שהשמאל והתקשורת יפספסו.

אפילו ההתרגשות שאוחזת בכולנו למראה חזרתם של החטופים משבי החמאס עזה והתרוממות הרוח של האחדות המפעמת בעם לא מפריעים לתקשורת לנהל את הקמפיין הציני הזה.

ובכל זאת, אני כותב לכם את הפוסט הזה כדי שמי מכם שלא מתייצב על אוטומט נגד כל מה שמריח חרדים/דתיים לאומיים/מתנחלים/ממשלת הימין יוכל לדעת את האמת.

נתחיל ממה שאין בתקציב הזה. אין בו שקל קואליציוני! זה פשוט שקר. כלל הכספים הקואליציוניים אושרו במסגרת תקציב המדינה לפני כחצי שנה. הסיבה היחידה שהם משתרבבים כאן לאירוע היא דווקא העובדה שהחלטנו לערוך בהם קיצוץ עמוק של 70% מכל הכספים החדשים, שהם 1.6 מיליארד ש"ח, ולהעביר אותם לצרכי המלחמה.

זה מחייב אותנו להביא לממשלה החלטה שמתקנת את ההחלטה של התקציב הקואליציוני שאושרה בחודש מאי כדי לגרוע ממנה את הקיצוץ. אם לא היינו נוגעים בכספים הקואליציוניים זה לא היה מגיע לממשלה ואיש לא היה מדבר על זה.

ומה כן יש בתקציב הזה?

יש בו תוספת של 17 מיליארד שקלים לתקציב הביטחון וכ 13.5 מיליארד שקלים לצרכי המלחמה האזרחיים.

אני גאה במדיניות המרחיבה שעליה החלטתי עם תחילת המלחמה ומאמין שכך נכון לפעול. וכדי לממש את המדיניות הזו צריך להגדיל את התקציב. מי שמתנגד לתקציב הזה לא עושה זאת בגלל אחוז מהמקורות שבמחלוקת אלא כי הוא לא רוצה שנרחיב את התקציב ומעדיף שנמשיך להתנהל כמו גזברים ונמנע מאזרחי ישראל את המענה הדרוש לעורף בשעת המלחמה. לו רק הייתם יודעים אלו מאבקים נדרשתי לנהל בראשית הדרך על מענקים לניצולים ולרשויות, על מימון בתי המלון למפונים, על הרחבת מתווה הפיצויים לעסקים, ועוד ועוד.

יש בתקציב הזה 3.5 מיליארד ש"ח לתקצוב המפונים במלונות, כדי שתושבי קו העימות בדרום ובצפון לא יצטרכו לישון שבועות וחודשים בבתי ספר ובמתנ"סים כפי שקבעו תוכניות החירום או להתארח בערי אוהלים של גידאמק כפי שקרה במלחמת לבנון השנייה.

יש בו כשני מיליארד שקלים תוספת למשרד לביטחון לאומי כדי להקים מאות כיתות כוננות בכל רחבי הארץ ולחמש אותם וכדי לחמש את המשטרה ולצייד אותה ביכולת לתת מענה טוב יותר לביטחון אזרחי ישראל.

יש בו תוספת של כמיליארד שקלים למשרד הרווחה ולביטוח הלאומי כדי ללוות ולעטוף את המפונים והניצולים בצורה הכי טובה שאפשר.

יש בו יותר ממיליארד שקלים תוספת מזומן למערכת הבריאות.

יש בו תוספת של כמעט שבע מאות מיליון שקלים למשרד החינוך כדי לתת מענה חינוכי לכמעט מאתיים אלף מפונים בבתי המלון.

יש בו כמעט מיליארד שקלים מענקים לרשויות המקומיות בצפון ובדרום כדי לאפשר להן לתת מענה לתושבים שלהם שפונו, לרשויות הקולטות בכל הארץ ולצורך היערכות ביטחונית חריגה בכל הארץ ובכל הגזרות.

יש בו מיליארד שקלים לשיקום ישובי העוטף במסגרת מנהלת תקומה, מהם שש מאות מיליון במזומן. עשרות מיליוני שקלים לחיזוק החקלאות, מאות מיליונים מענקים לעידוד תעסוקה בענפי הבנייה והחקלאות ולתמיכה בענפי התרבות והספורט בתקופת המלחמה, עשרות מיליוני שקלים להסברה ישראלית בעולם, לתמיכה בארגוני מגזר שלישי שנרתמו מהיום הראשון של המלחמה, מאות מיליוני שקלים להגדלת מאגרי החירום של מדינת ישראל, ועוד ועוד.

ולמרות שאין בו כספים קואליציונים, חשוב בכל זאת להסביר מה יש בהם בכספים הקואליציוניים שיש מי שמתאמצים כל כך למתג כ"כספים פוליטיים מושחתים"?

יש בהם את תקציבי המכינות הקדם צבאיות ותנועות הנוער והשירות הלאומי והגרעינים התורניים והמשימתיים. יש בהם כפרי סטודנטים ושלל מיזמים וותיקים בתחום הזהות והתרבות היהודית. יש בהם את תקציבי החמ"ד ההיסטוריים, יש בהם את תקציב החטיבה להתיישבות שראשי המועצות האזוריות בכל רחבי הארץ מתחננים שלא נקצץ, ותקציבים למרכיבי ביטחון ביהודה ושומרון כדי להתכונן טוב לנוכח האיומים החדשים שנתווספו למרבה הצער אחרי אירועי שמחת תורה.

שמישהו יסביר לי למה מאות מיליונים שהעברנו לצרכי חירום ומרכיבי ביטחון לרשויות המקומיות בעוטף ובגבול הצפון לא נחשבים כסף קואליציוני וכשאנחנו מבקשים לעשות בדיוק אותו דבר ביהודה ושומרון זה נחשב כסף קואליציוני פסול.

וכן יש בהם גם העלאות שכר מינוריות למורים בחינוך החרדי שמשתכרים הכי פחות מכל מורה אחר במדינת ישראל. אותה מורה מאופקים שמשתכרת חמשת אלפים שקלים ותקבל עכשיו עוד אלף שקל לפרנס את משפחתה ברוכת הילדים. העלאות שכר שמתבצעות בחודשים האחרונים בכל המגזר הציבורי במשק וכבר נכנסו לחשבון הבנק של המורים החרדים. מי שמבקש לקחת רק להם את התוספת ולהשאיר אותה לכל יתר המורים במדינת ישראל ולכל עובדי המגזר הציבורי שקיבלו תוספות שכר בהסכמים שחתמתי עם הארגונים שלהם מבקש להפלות חרדים רק כי הם חרדים, וזה לא קשור בכי הוא זה למלחמה.

האמת היא שבכלל לא ברור למה הכספים האלה מוגדרים קואליציוניים, למה המיליארדים הרבים שחילקה הממשלה הקודמת לערביי ישראל בהסכמים הקואליציוניים עם מפלגתו של מנסור עבאס לא נחשבים כספים קואליציוניים, למה התקציב של מרכז רבין לשלום ומרכז פרס לשלום והפילהרמונית ותיאטרון הבימה, למה כל אלו אינם נחשבים כספים קואליציוניים ובהם איש לא מציע לקצץ ולהעביר למימון עלויות המלחמה.

למה התקציב של תיאטרון בית ליסינג הוא בבסיס התקציב ובו איש לא מבקש לקצץ אבל התקציב הזעום של תיאטרון אספקלריה הוא כן קואליציוני ואותו כן צריך לקצץ. למה לגיטימי להוסיף עכשיו 180 מיליון ש"ח למתווה תמיכה לתרבות והספורט עקב נזקי המלחמה, פיצוי עודף על המסלול הרגיל לעסקים, אבל את התרבות היהודית צריך לקצץ כי זה לא קשור למלחמה.

אין לי אלא לכאוב את ההיגררות אחרי הקמפיין התקשורתי לעיסוק בפוליטיקה קטנה בזמן מלחמה, שכפי שהזכיר אתמול ראש הממשלה היא על פחות מאחוז מהתקציב החשוב כל כך שאנחנו מעבירים. אין לי אלא להצר על חוסר היכולת להתעלות מעל למחלוקות האלה ולשמור על האחדות שכל כך חשובה לנו עכשיו כדי לנצח במלחמה, להשמיד את חמאס ולהחזיר את החטופים הביתה. אחדות שחשובה לרוח הלחימה של הלוחמים והמפקדים בסדיר ובמילואים, אחדות שהיא חשובה כל כך לחוסן של העורף, ליכולת העמידה שלנו מול לחצים בינלאומיים ומול האויבים שלנו.

עצוב שיש מי שמסוגל לרמוז על מחשבה לפרק את האחדות החשובה הזו בשל כמה מאות מיליוני שקלים שהוא לא אוהב, וכאמור, תוקצבו כבר לפני כחצי שנה במסגרת תקציב המדינה, מתוך כמאתיים מיליארד שתעלה המלחמה הזו. מדובר באחוז מהתקציב שיאושר היום וכעשירית וחצי אחוז מהעלות המוערכת הכוללת של המלחמה. מי שעל אחוז לא יודע להתפשר עם שותפיו ולכבד את דעתם, גם אם הוא חושב אחרת, לא מבין מה היא אחדות.

טוב עשה ראש הממשלה שהחליט להביא את התקציב לממשלה עוד היום. ללא שהתקציב יאושר בממשלה ובכנסת בדחיפות לא ניתן יהיה לתקצב את המשך שהות המפונים במלונות, לא ניתן יהיה לתקצב את מנהלת תקומה ולהתחיל להחזיר את תושבי העוטף הביתה, לא ניתן יהיה לתקצב את הרשויות המקומיות בקווי העימות, את צרכי הבריאות, הרווחה, ועוד.

אני מקווה שבשעות שנותרו עד לדיון בממשלה שותפינו לממשלת החירום במחנה הממלכתי יתעשתו, יגלו את האחריות הלאומית הנדרשת ויצביעו בעד התקציב התוספתי החשוב הזה לניצחונה של מדינת ישראל בחזית ובעורף.

אצלינו "יחד בע"ה ננצח" אינה רק סיסמא. אני מקווה שגם אצלם.

תאריך:  27/11/2023   |   עודכן:  27/11/2023
מירב ארד
+אושרה הארכת כהונתו של נגיד בנק ישראל הפרופסור אמיר ירון
20:59 27/11/23  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להארכת כהונתו של נגיד בנק ישראל הפרופסור אמיר ירון לקדנציה נוספת. שרי הממשלה ברכו על החלטה.

נתניהו: "הסעיף הראשון בדיוני הממשלה זה מינוי נגיד בנק ישראל. אנחנו באים להאריך את המינוי של הנגיד אמיר ירון שעושה עבודה מצוינת וחשובה. זה חלק מהיציבות של כלכלת ישראל שהוכחה ככלכלה מאוד חזקה ואיתנה. אני בטוח שכולם גם יגבו את ההחלטה לגבי מינוי הנגיד. זה שדר לשווקים שבסך-הכל מגיבים בצורה מיטבית למצב המלחמה שבו אנחנו נמצאים״.
+לפיד: נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים את מופע האטימות
15:27 27/11/23  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד תוקף (יום ב', 27.11.23) את כוונת הממשלה לאשר את התקציב המדינה המתוקן.

"נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים את מופע האטימות שפירק את המדינה הזו מבפנים עד ה-7 לאוקטובר. ממשיכים להעביר את הכסף לצרכים פוליטיים. כסף שיכול היה לשמש את צה"ל, שיכול היה לשמש את המפונים, שיכול היה לעזור לכלכלה שנמצאת בקריסה", כתב לפיד.

לדבריו, "תוך כדי הלחימה, בתוך ההתרגשות של החזרת החטופים, אנחנו מקבלים עוד הוכחה שמדינת ישראל נלחמת על חייה עם צבא של גיבורים, אבל עם הממשלה הלא נכונה ועם ראש הממשלה הלא נכון. נתניהו וסמוטריץ' מעבירים היום מיליארד וחצי שקל של כספים קואליציוניים לשנת 2023, ועוד לפחות חמישה מיליארד לשנת 2024".

"בניגוד לכל ההבטחות, בניגוד לכל חוות הדעת המקצועיות, הם מעבירים היום שוחד פוליטי מהסוג הגרוע ביותר. כסף שיכול היה לשמש את צה"ל, שיכול היה לשמש את המפונים, שיכול היה לעזור לכלכלה שנמצאת בקריסה", האשים לפיד והוסיף, "מעבירים מאות מיליוני שקלים לעמותות חרדיות שאין עליהן שום פיקוח. מעבירים מאות מיליונים לעמותות חרד"ליות של סמוטריץ' באיו"ש, קוראים לזה בשמות יפים כמו 'חיזוק הזהות היהודית'. שוחד ל'בייס' על חשבון אזרחי ישראל זה לא זהות יהודית".

"השחיתות לא נעצרת בכספים הקואליציוניים, נתניהו וסמוטריץ' ממשיכים לתחזק לפחות חמישה משרדי ממשלה מיותרים לגמרי. לבזבז מאות מיליונים על לשכות וג'ובים ותפקידים למקורבים. מדינת ישראל לא צריכה, בטח לא במלחמה, את משרד התפוצות המיותר של שיקלי, את משרד ירושלים ומסורת ישראל של פורוש, את משרד המורשת של עמיחי אליהו, את משרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות של סטרוק, את המשרד לשיתוף פעולה איזורי של דודי אמסלם".

"אלה לא באמת משרדי ממשלה. אלה סידורי עבודה מושחתים, של שרים שגורמים רק נזק. זה בזיון למדינה, זה בזיון לכוחות הלוחמים, זה בזיון לכל אדם שעובד ומשלם מיסים וככה הממשלה מתייחסת לכסף שלו. במשמרת של הממשלה הזו, במשמרת של ראש הממשלה הזה, קרה לנו האסון הנורא ביותר, המחדל הנורא ביותר בתולדות המדינה. אם הוא היה אדם הגון הוא כבר היה הולך הביתה. כבר היה מתפטר. אם לשרים שלו היה אכפת מאזרחי ישראל הם היו דורשים ממנו לשים את המפתחות וללכת".

"אני פונה לכל שרי הממשלה, לכל חברי הקואליציה, אתם חתומים על הכספים האלה. זה לא מספיק להתראיין נגד זה. יש לכם את הכוח לעצור את זה. תלחמו, אל תתנו לזה לקרות. אתם לא יכולים לעשות את זה לאזרחי ישראל", סיכם לפיד.
לפיד. "בזיון לכל אדם שעובד ומשלם מיסים" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+השרה סטרוק נגד גנץ: דווקא אצלך יעד הכסף הקואליציוני לא היה ברור
10:53 27/11/23  |  מירב ארד
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק תוקפת את בני גנץ: "ראיתי שאתה מלין על "מעל 400 מלש"ח למשרד המשימות הלאומיות שיעדם אינו ברור". מוזר. זכור לי שדווקא אצלך יעד הכסף הקואליציוני לא היה ברור. אצלנו הכל ברור ומפורט: חטיבה להתיישבות, שירות לאומי, מכינות קד"צ, גרעינים משימתיים - כולם לכל המגזרים + תוספות למאמץ המלחמתי (צוותי חירום, מרכיבי בטחון, חוסן קהילתי). זהות ותרבות יהודית, שחשובות לא פחות מתרבות כללית. תרבות היא חלק מהחוסן שלנו, גם ובמיוחד במלחמה. וכן, גם שמירה על שטחי C מהשתלטות הרש"פ. אולי את זה אתה פחות אוהב אבל גם זה חלק מהמאמץ הלאומי להרחקת האויב מישובינו. הכל ברור והכל מוצדק".

+קמפיין הכספים הקואליציוניים השקרי
09:42 27/11/23  |  בצלאל סמוטריץ'   |   לרשימה המלאה
עצוב שיש מי שמסוגל לרמוז על מחשבה לפרק את האחדות החשובה הזו בשל כמה מאות מיליוני שקלים שהוא לא אוהב, וכאמור, תוקצבו כבר לפני כחצי שנה במסגרת תקציב המדינה
המורים החרדים מופלים לרעה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בני גנץ / Benny  Gantz   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   מתנחלים   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניר ברקת / Nir  Barkat   עופר עיני   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' תוקף: "אין בתקציב שקל קואליציוני! זה פשוט שקר"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דג בורי
27/11/23 11:42
2
אבי כהן
27/11/23 16:07
3
אזרח כלכלן
29/11/23 15:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ דורש לבטל את הדיון שאמור להתקיים מחר (27.11.23) בממשלה על התקציב, הכולל גם את הכספים הקואליציוניים. כזכור, החליט שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ש-70% מהכנסים הקואליציוניים יועברו לטובת צורכי המלחמה.
26/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר התקשורת שלמה קרעי פרסם (23.11.23) הודעה נגד עיתון הארץ, שבה נכתב כי לנוכח הפצה באופן עקבי של "תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה", כלשונו, הגיש לממשלה, הצעה להחלטה להפסקת המימון של העיתון, כולל הפסקת הפרסום ודמי המנוי של כלל המשתמשים בשירות המדינה, כולל צה"ל, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, משרדי הממשלה וכל חברה ממשלתית.
23/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף הביא אמש (יום ד', 22.11.23) לאישור הממשלה את עקרונות הסכם המסגרת של משרד הבינוי והשיכון עם עמידר, אשר מרחיב את תחומי הפעילות של החברה גם לייזום, ניהול, ביצוע, פיקוח ובקרה על פרויקטים בתחום הדיור להשכרה מטעם המדינה כמו גם בפרויקטים להשבחת נכסי הדיור הציבורי. לשם כך אישרה הממשלה את הגדלת סך סכום ההתקשרות של המשרד עם עמידר ל-15 מיליארד שקל ל-10 שנים הקרובות.
23/11/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש לקדם חוק שיגביל את שיקול הדעת של הצנזורה הצבאית בזמן המלחמה. ולחייב אותה לאסור פרסומים באופן נרחב הרבה יותר מהמצב הקיים היום. לטענת נתניהו, בישיבת הקבינט המורחב אמש (19-18.11), הצנזורה הצבאית מאשרת פרסומים שפוגעים בביטחון המדינה והוא זועם על התנהלותה מאז תחילת הלחימה.
19/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', חתם (16.11.23) על צווים המאריכים את תוקפן של הפחתות מס הבלו ומס הקנייה המוטלים על בנזין. בהתאם לצווים שנחתמו, ההפחתה של 70 אגורות במחירו של ליטר בנזין לצרכן, לעומת מחירו ללא הפחתות מס, תוסיף לעמוד בתוקפה עד לחצות הלילה שבין ה-30 בנובמבר ל-1 בדצמבר 2023. כתוצאה מכך, מחיר הדלק לא ישתנה ויוסיף לעמוד על 6.94 שקל לליטר.
16/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il