|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
אליהו מרגלית. נחטף ונרצח.

דובר צה"ל: אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית נרצח ע"י חמאס

01/12/2023  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הודיע כי משפחתו של אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית עודכנה כי הוא נרצח על-ידי חמאס. מרגלית, תושב ניר עוז, הוגדר עד עתה כנעדר. מטה משפחות החטופים הודיע כי הוא מרכין ראש על הירצחו של מרגלית. "אנו משתתפים באבל הכבד של משפחת מרגלית ותושבי ניר עוז. אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית היה בן 76, חבר קיבוץ ניר עוז. היה נשוי לדפנה, אב לנועה, דני ונילי וסב לשלושה. צ'רצ'יל היה בוקר בנשמתו, ניהל את ענף הבקר ואת אורוות הסוסים של ניר עוז במשך שנים רבות. בתו נילי מרגלית, בת 41, נחטפה לעזה ב-7.10 ושוחררה אמש".

תאריך:  01/12/2023   |   עודכן:  01/12/2023
יואב יצחק
+מנסור עבאס: "קורא לפלגים הפלשתינים החמושים להניח את נשקם"
11:49 02/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר רע"ם אמר בראיון לרשת החדשות האמריקנית CNN כי הוא מגנה מתקפה כנגד אזרחים חפים מפשע  ▪  טען: "במבט לאחור, ההחלטה של הארגונים החמושים להשתמש באלימות תמיד כשלה - ומי ששילמו את המחיר היו הפלשתינים
מנסור עבאס. גינה מתקפה כנגד אזרחים חפים מפשע [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+שבעה מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יו"ש; אותר אמל"ח בשכם
11:31 02/12/23  |  מירב ארד
במבצע של חטיבת שומרון בעיר שכם עצרו לוחמי המילואים חמישה מבוקשים, איתרו והחרימו מטענים, אקדח, רימוני הלם, מחסניות וציוד צבאי. בנוסף, איתרו והחרימו חלקי מחרטה לייצור נשקים. במהלך הפעילות, מחבלים ירו לעבר הכוח והשליכו מטען לעברם, הכוח הגיב בירי. זוהתה פגיעה. בעיר יטא שבחטיבת יהודה החרימו הלוחמים ציוד טכנולוגי ששימש את ארגון הטרור חמאס.

במבצע שנערך בכפר בידיה שבאפרים עצרו הלוחמים מבוקש ולאחר סריקות גם איתרו והחרימו רובה מסוג עוזי, אקדח, מחסניות, חלקי נשק וציוד צבאי. בפעילות בכפר סבאח אל חיר נעצר מבוקש ואותרו מחסניות, תחמושת וציוד צבאי. במהלך הפעילות בכפר בוצע ירי והושלך מטען לעבר הכוח.

בכפר אל בירה פעלו לוחמי מילואים לאיטום בית דפוס שהדפיס חומרי הסתה, במקום איתרו הלוחמים והחרימו אקדח מסוג איירסופט. במהלך הפעילות חשודים השליכו מטען ובקבוקי צבע ויידו אבנים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-2,100 מבוקשים ברחבי אוגדת איו"ש וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,100 מהם משוייכים לחמאס.
+זעירא וחליוה לא ערערו על ה"קונספציה"
10:33 02/12/23  |  חנה קים   |   לרשימה המלאה
זעירא היה מבריק. חליווה גם כן. שניהם כריזמטים. ושניהם לא ערערו על ה"קונספציה". עצוב
אלוף אהרון חליוה [צילום: דובר צה"ל]
+לעשות דברים כאלה לתומכי שלום
10:14 02/12/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
יוכבד ליפשיץ הייתה מהחטופות הראשונות ששוחררו  ▪  בראיון לעיתון "דבר" סיפרה גב' ליפשיץ כי במפגש עם איש חמאס בכיר דובר עברית בימים הראשונים לשהותה בשבי היא שאלה אותו כיצד הוא לא מתבייש לעשות דבר כזה לאנשים שכל השנים תמכו בשלום
ליפשיץ. מקוממת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל בישר על רציחתם של שישה חטופים
10:05 02/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בשורה מרה: צה"ל בישר על רציחתם של אריה זלמנוביץ', מיה גורן, רונן אנגל, אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית, עופרה קידר וגיא אילוז  ▪  דו"צ: "מאחורי קביעת המוות הזו, עמדו ממצאים שנאספו ומידע מודיעיני מבוסס"  ▪  גופותיהם עדיין בעזה
+ארה"ב סיפקה לישראל יותר מ-100 פצצות בונקר באסטר
09:52 02/12/23  |  יואב יצחק
ארה"ב סיפקה לישראל יותר מ-100 פצצות חודרות בונקים - BLU109, המוכרות בשמן: "באסטר בונקר" (Bunker Buster). פצצות אלה נועדו לאפשר לישראל להרוס מנהרות תת-קרקעיות של חמאס וכן ביצורים עמוקים של חיזבאללה בדרום לבנון. יתרונן: פצצות אלה חודרות גם פלדה.
+סתיו שפיר: תוך-כדי מלחמה, הפוליטיקאים חילקו לעצמם עוד 100 מיליון ש"ח
09:35 02/12/23  |  יואב יצחק
הממשלה בראשות בנימין נתניהו עוסקת במסחרה תוך-כדי ניהול המלחמה נגד חמאס. כך טוענת חברת הכנסת לשעבר, סתיו שפיר. מאחורי הגב שלנו חילקו הפוליטיקאים לעצמם עוד 100 מיליון ש"ח כספים קואליציוניים. נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסרו לציבור מידע מטעה.
+נזכרו לגנות: ארגון הנשים של האו"ם תקף את פשעי חמאס
09:31 02/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לאחר חודשיים מתחילת הלחימה פרסם ארגון UNWOMEN גינוי וכתב: "אנו קוראים למתן דין וחשבון על כל מעשי האלימות על בסיס מגדר שבוצעו ב-7 באוקטובר ולאחריו"
מזכ"ל האו"ם, התחמק זמן רב [צילום: AP]
+בתגובה לירי הלילה בגבול הצפון: צה"ל תקף את החולייה ששיגרה רקטות מלבנון
09:01 02/12/23  |  מירב ארד
צה"ל מעדכן (יום שבת) כי בהמשך להתרעה שהופעלה במרחב דישון במהלך הלילה, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל, לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות. בתגובה, כלי ארטילריה של צה"ל תקפו את המרחב ממנו בוצע הירי, וכלי טיס של חיל האוויר תקף את החולייה שביצעה את הירי.
+על צה"ל לשבור את הגיון המערכה בעזה ולהכריע את החמאס
08:58 02/12/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק 13 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, הטוען בחלק זה: על צה"ל לשבור את הגיון המערכה בעזה ולהכריע את החמאס בתוך שבועיים ויהיה לכך מחיר כבד
טנקים בצפון הרצועה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+צה"ל הפציץ ברפיח ובחאן יונס;
240 פלשתינים נהרגו תוך יממה
08:51 02/12/23  |  יואב יצחק, מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צה"ל הפציץ גם שטחים חקלאיים סמוך לחאן יונס כדי לפוצץ מוקשים לקראת חידוש התמרון הקרקעי  ▪  הפצצות גם מספינות טילים ותותחים  ▪  קטר ומצרים יחד עם ארה"ב מקיימות מו"מ לחידוש ההפוגה ושחרור חטופים
מסוק של צה"ל תוקף ברצועה [צילום: עאדל חנה/AP]
פצועים בהפצצות ברפיח [צילום: חתם עלי/AP]
+מראיינת ב-CNN לנפתלי בנט: מדוע שאזרחים אמריקנים יממנו את המלחמה שלכם?
23:38 01/12/23  |  יואב יצחק
״מדוע שאזרחים אמריקנים יממנו את המלחמה שלכם כאשר אינכם מקפידים על חוקי המלחמה?״. כך שאלה המראיינת ברשת CNN את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. בנט השיב, כי ישראל מנהלת מלחמה כדי לחסל טרור עולמי ולכן זה אינטרס בינלאומי. אנחנו לא מבקשים מכם לשלוח חיילים להילחם עבורנו, אנחנו נלחמים נגד טרוריסטים שמשתמשים באזרחים כמגן אנושי. "אין רוטב סודי או דרך סודית להוציא מחבלים החוצה בפינצטה", הדגיש בנט והוסיף: "אנחנו נלחמים את המלחמה שלכם, כי המערב הבא בתור".
+מנצור עבאס קורא לפלגים הפלשתינים להניח נשקם ולהתאחד למאבק פוליטי
23:18 01/12/23  |  יואב יצחק
מַנְצוּר עַבַּאס, יושב-ראש ראש מפלגת רע"ם המכהן כחבר הכנסת מטעמה, מציע לכל הפלגים הפלשתינים להניח את נשקם ולהתאחד למען מאבק פוליטי לא מזוין. עבאס התראיין לרשת CNN בערבית. עבאס גינה פגיעה בחפים מפשע - נשים, ילדים, קשישים, ואמר כי היא אינה מוסרית ונוגדת את האיסלאם. לדבריו, פעולות אלימות של קבוצות חמושות פלשתיניות תמיד כשלו והעם הפלשתיני שילם בעקבותיהן את המחיר. עבאס ציין, כי במאבק פוליטי בלתי מזויין ניתן יהא להגיע להישגים ולהקים מדינה פלשתינית לצד מדינת ישראל.
+צה"ל הודיע: עופרה קידר נרצחה, גופתה בידי חמאס
22:38 01/12/23  |  יואב יצחק
צה"ל הודיע כי עופרה קידר (70), שנחטפה ב-7 באוקטובר במתקפה הרצחנית של חמאס על קיבוץ בארי, נרצחה על-ידי חמאס. גופתה מוחזקת עתה ברצועת עזה בידי חמאס. המידע בדבר הירצחה הוברר בימים האחרונים, בעקבות חזרתם של חלק מהחטופים. קיבוץ בארי מסר: "נדרוש את החזרתה עם יתר החטופים. קהילת הקיבוץ מחבקת את משפחתה של עופרה - ילדיה - אלעד, אורן ויעל, נכדיה, וכל בני משפחתה, ומשתתפת בצערם הכבד מנשוא". מטה משפחות החטופים הודיע כי מרכין ראש על הירצחה של קידר. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת קידר ותושבי קיבוץ בארי. עופרה נחטפה כשיצאה ב-7 באוקטובר להליכת בוקר בקיבוץ בארי. היום המשפחה עודכנה כי נרצחה".
עופרה קידר, נחטפה ונרצחה
+מתקפת טילים ורקטות לעבר גוש-דן ולשפלה, אין נפגעים
20:03 01/12/23  |  יואב יצחק
מתקפת טילים ורקטות מעט אחרי 20:00. ארגוני הטרור ירו לעבר גוש-דן ולשפלה. אזעקות נשמעו בישובים רבים, ובהם אשדוד, רחובות וראשון לציון. מיירטי כיפת ברזל שוגרו ופגעו. לא ידוע על נפגעים או נזקים.
+בלינקן: חמאס הפר את ההפוגה והתחייבויות שנתן לשחרור חטופים
19:20 01/12/23  |  יואב יצחק
שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן מאשים את ארגון חמאס באחריות להפסקת ההפוגה ולחידוש הלחימה מצד צה"ל. בלינקן מסר הצהרה לתקשורת זמן קצר לפני המראתו לאחר ביקור קצר בישראל ושיחות שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם חברי קבינט המלחמה ובהם השרים יואב גלנט ובני גנץ, וכן עם ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד. לדבריו, חמאס הפר את ההפוגה עוד בעיצומה, וביצע פיגוע בירושלים שבו נפגעו גם אמריקנים. חמאס החל לירות טילים לפני סיום ההפוגה וחזר בו מהתחייבויות שנתן בנוגע לשחרור החטופים. בלינקן ציין כי המו"מ יימשך. "אנחנו ממוקדים בלנסות להחזיר חטופים הביתה ולמנוע מהמשבר להתפשט לאזורים אחרים באזור".
+גלנט סייר במסוק בשמי עזה והתחייב: נמשיך להכות עד להשגת המטרות
18:51 01/12/23  |  יואב יצחק
שר הביטחון יואב גלנט המריא מבסיס תל נוף לסיור במסוק קרב בשמי רצועת עזה. עם שובו אמר גלנט: "בלילה האחרון, בבור חיל-האוויר, אישרתי את המשך ההתקפה של צה"ל. הבוקר, ראינו כולנו את משמעות התקיפות. ראו בישראל וראה גם ארגון הטרור חמאס. כפי שאמרתי מהיום הראשון, אני חוזר ואומר עכשיו: חמאס מבין רק כוח. נמשיך ונכה אותו עד שנשיג את מטרות המלחמה: פירוק ארגון החמאס, שלילת יכולותיו הצבאיות והחזרתם של החטופים אל ביתם".
+אופיר צרפתי נחטף ונרצח; גופתו הובאה במבצע צבאי
18:39 01/12/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
קודם לחטיפתו הצליח אופיר לסייע בהימלטות חברתו שובל גל וחברתם  ▪  דבר הרצח ברצועה ומיקום הגופה נודע לשב"כ בעקבות חקירת מחבלים שנתפסו  ▪  אופיר נטמן בבית העלמין בקריית אתא
אופיר צרפתי. נחטף ונרצח
+צה"ל יחקור את נסיבות הירי באזרח בפיגוע בירושלים
16:10 01/12/23  |  עידן יוסף
בהמשך לפיגוע בירושלים, אתמול (ה׳) נפתחה חקירה על ידי משטרת ישראל ושב״כ. עם קבלת פרטי החקירה הראשוניים ולנוכח נסיבות האירוע הוחלט כי החקירה תתבצע בשיתוף המשטרה הצבאית החוקרת. צה״ל מביע צער על מותו של האזרח.
+דובר צה"ל: יותר מ-200 מטרות טרור הותקפו עד כניסת השבת
16:00 01/12/23  |  עידן יוסף
משעה 07:00 חיל-האוויר בשיתוף האוגדות הלוחמות תקפו יותר מ-200 מטרות טרור ברצועת עזה. בשעות האחרונות כלי טיס של חיל-האוויר תקפו שורת מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, בצפון הרצועה ובדרומה, בחאן יונס ורפיח.

חלק מהתקיפות הוכוונו על-ידי כוחות היבשה הפועלים ברצועה מאוגדות עזה, 162, 36 ו-252. הכוחות השמידו אזורים ממולכדים במטענים, פירי מנהרות, עמדות שיגור ומפקדות צבאיות ששימשו את ארגון הטרור חמאס לקראת המשך הלחימה.

בנוסף, ספינת טילים של זרוע הים תקפה מטרות סיוע במסגרת החזרה ללחימה ובוצעו תקיפות רבות על-ידי טנקים וארטליריה.
+סמוטריץ' לנתניהו: הכרז רשמית על סיום מתווה ההפוגה
15:58 01/12/23  |  עידן יוסף
שר האוצר וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, בצלאל סמוטריץ׳ שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו להכריז באופן רשמי על סיומו של מתווה ההפוגה ולנתק כל קשר עם האויב והמתווכים.

סמוטריץ׳: ״אסור לאפשר מצב של 'חצי מלחמה' שבו צה״ל חושש מעצירה פתאומית של הלחימה בעקבות מניפולציות של חמאס שירצה לחזור ולחדש את ימי ההפוגה כדי למנוע את המשך פעולת צה״ל להשמדתו. אנחנו שמחים מאוד על החטופים שחזרו הביתה אך כעת מתווה ההפוגה מיצה את עצמו. האויב הנאצי ממשיך לבצע פשעי מלחמה ביחס לאזרחים ולחטופים.

"הסכמה לעצירה נוספת כעת תהיה טעות איומה המשדרת חולשה ורפיסות מול האויב הנאצי. אסור בשום פנים ואופן לתת לצורר העלוב סינוואר לנהל אותנו. כעת יש לנתק כל קשר ומו״מ עם החמאס והמתווכים ולהסתכל על האויב רק דרך כוונות ופעילות מטוסי הקרב, ארטילריה וכניסה קרקעית עד לחיסול והשמדה מוחלטת והשבת כלל החטופים. בהתאם להחלטת הממשלה אין אפשרות כעת לחזור לימי הפוגה בלי דיון והחלטה מחודשת ועל כן בקשתי מראש הממשלה להודיע באופן פומבי ומפורש על סיומו של מתווה ההפוגה וחזרה ללחימה מלאה עד להשמדת חמאס וחזרת כל החטופים״.
+הערכות: 17 נשים וילדים נותרו חטופים בעזה
15:56 01/12/23  |  עידן יוסף
לפי הערכות במערכת הביטחון, 137 חטופים נותרו בעזה. ‏17 מתוכם נשים וילדים.
‏סה״כ שוחררו 113 חטופים. ‏24 מהם אזרחים זרים.
+משפחות החטופים נשאו תפילה עם 136 ספרי תורה
15:21 01/12/23  |  עידן יוסף
משפחות החטופים והנעדרים משבי חמאס בעזה נשאו היום (ו') תפילה להחזרתם, באמצעות 136 ספרי תורה, כמניין החטופים הנמצאים כעת בעזה.

התפילה, שנערכה בהשתתפות הרב הראשי לישראל מאיר לאו והשר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי, כללה נשיאת תפילה על-ידי המשפחות, תקיעה בשופר על-ידי הרב הראשי, ושירה של הזמר ישי ריבו.

הרב הראשי לישראל, מאיר לאו, אמר בנאומו כי "עם ישראל לא מוותר ומבקש מבורא עולם: החזר את כל הבנות והבנים שלנו הביתה. אסור לנו לוותר על-אף אדם, אנחנו רוצים לחגוג ניצחון גדול שבו כולם נמצאים כאן, חזרה בבית".

"האסון הזה פקד את כל המדינה", אמר דודה של עדן זכריה, אחת החטופות. "לא משנה מי היינו לפני ומאיזה מגזר אנחנו. זה חבט בנו חזק, בכדי שנבין שאחרי האירוע הזה, אסור לנו לחזור למה שהיה קודם. עלינו למצוא דרכים לדבר בכבוד ולמצוא דרכים לחיות ביחד בשלום".

"אנו דורשים מהממשלה שתיקח את המושכות לידיים", אמר אבא של עידן שתיוי, חטוף נוסף. "השבת החטופים נמצאת בראש סדר העדיפות, ובמיוחד חזרתם של כל הפצועים בשבי. צריך להפסיק לעבוד על בסיס החליל של סינוואר, צריך לעבוד במתווה שמדינת ישראל תקבע אותו".
"בשובכם לשלום" [צילום: מטה המשפחות]
+צה"ל יירט באצבע הגליל מטרה שחדרה אווירית מלבנון
15:12 01/12/23  |  עידן יוסף
בהמשך להתרעות באצבע הגליל, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה מלבנון לשטח מדינת ישראל. התרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו בעקבות היירוט.
+הרופאים הצליחו לייצב את מצבה של אלמה אברהם
15:11 01/12/23  |  עידן יוסף
בית החולים סורוקה: החטופה אלמה אברהם ששוחררה במצב קשה - יצאה מכלל סכנה.

הד״ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, כללית ומנהל המלר"ד, המלווה את השבים מרגע הגעתם לבית החולים מסר גם הצהרה על מצבם של השבים אתמול בלילה לסורוקה אח ואחות, בילאל אלזיאדנה בן ה -18 ועאישה אלזיאנדה בת 17, ששבו לישראל מהשבי בעזה, ועל מצבם של כלל השבים המאושפזים בסורוקה.
[צילום: דוברות סורוקה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דובר צה"ל: אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית נרצח ע"י חמאס
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
גופתו של אופיר צרפתי שנחטף על-ידי חמאס ב-7 באוקטובר ונרצח בשטח הרצועה, חולצה על-ידי צה"ל והובאה לישראל במבצע מורכב בתוך עזה. כך מסר דובר צה"ל. עד כה היה אופיר בחזקת נעדר.
01/12/2023  |  יואב יצחק  |   חדשות
צה״ל תקף מאז שעות הבוקר (1.12.23) עשרות יעדים של חמאס בשטח הרצועה. במסגרת התקיפות, המתבססות, בין היתר, על מידע שנאסף במהלך ימי הפסקת האש, הותקפו מהאוויר, מהים ובארטילריה, אתרים בהם פעל ופועל חמאס. עשרות פלשתינים נהרגו.
01/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
קיבוץ ניר עוז הודיע (יום ו', 1.12.23) על הירצחם של שניים מבני הקיבוץ: אריה (זלמן) זלמנוביץ ז"ל הי"ד בן ה-85, מיה גורן ז"ל הי"ד בת ה-56 ורונן אנגל ז"ל הי"ד בן ה-54. במשך 56 ימים הם הוגדרו כחטופים, וכעת נמסרה הודעה על מותם.
01/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
המלחמה בין ישראל לחמאס וליתר ארגוני הטרור ברצועת עזה, שנמשכת כמעט חודשיים, גרמה לנזקים משמעותיים לציבור הישראלי, ובפרט לנפגעים מנזקי המלחמה, למשפחותיהם ולמי שמשתתפים באופן פעיל בלחימה. שגרת חייהם של רבים שובשה, ופרנסתם והמקורות הכספיים שלהם נפגעו.
01/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
תוכנית הקרב של חמאס הייתה בידי ישראל שנה לפני 7 באוקטובר – חושף (1.12.23) ניו-יורק טיימס בהתבסס על מסמכים, דוא"ל וראיונות. אולם, קציני מודיעין ובכירים בצה"ל ביטלו את הדברים כ"משאלות לב" וטענו שהתוכנית קשה מכדי שחמאס יוכל לבצע אותה. המסמך בן 40 העמודים, אשר קיבל בישראל את הכינוי "חומת יריחו", תיאר – נקודה אחרי נקודה – בדיוק את מה שעתיד היה חמאס לעשות בשבת השחורה.
01/12/2023  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il