|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל. מת מפצעיו [צילום: דו"צ]

לוחם סיירת גבעתי, סמ"ר אורי ג'רבי, מת מפצעיו

סמ"ר ג'רבי מת מפצעיו יום לאחר שנפצע בקרב בדרום הרצועה חוסל סגן ראש מערך ההסברה של הג'יהאד האיסלאמי, שהיה אחראי להפצת תיעוד חטופים
19/01/2024  |   News1 News1   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

סמ"ר אורי ג'רבי מהרצליה, לוחם בסיירת גבעתי, מת מפצעיו (18.1.24) לאחר שנפצע יום קודם לכן בדרום רצועת עזה, בן 20 היה בנופלו. בכך מגיע מספר חללי צה"ל מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל ל-531, מתוכם 195 חללים מאז תחילת התמרון הקרקעי.


עוד מסר דובר צה"ל (19.1.24), כי לוחם במילואים בגדוד 6646, עוצבת שועלי המרום (646) ולוחם במילואים בגדוד 7810, חטיבת יפתח (11), נפצע באורח קשה בקרבות שונים במרכז רצועת עזה. כמו-כן, לוחם במילואים בגדוד 87, חטיבת המחץ (14), נפצע קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

מתחילת התמרון נפצעו כ-1,180 חיילים, מהם 250 באורח קשה ו-405 בינוני.

צה"ל והשב"כ מסרו, כי בכוונת אגף המודיעין והשב"כ, חיסל אתמול חיל-האוויר את סגן ראש מערך ההסברה של הג'יהאד האיסלאמי, ואאל אבו-פנונה. הלה היה אחראי להפצת תיעודי חטופים כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית של ארגוני הטרור בעזה. הפלשתינים דיווחו, כי 15 בני אדם נהרגו בתקיפה אווירית בעזה לעבר דירת מגורים הסמוכה לבית החולים שיפא.

ארגון NetBlocks, העוקב אחרי שיבושים ברשתות תקשורת ברחבי העולם, עדכן, כי רשת האינטרנט ברצועה מנותקת מזה שבוע ברציפות. לדברי הארגון, זו ההשבתה הארוכה ביותר מאז תחילת המלחמה.

תאריך:  19/01/2024   |   עודכן:  19/01/2024
מחלקה ראשונה
+לאחר נתק של 27 ימים: ביידן קיים שיחה עם נתניהו
19:37 19/01/24  |  יואב יצחק
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בדבר המשך המלחמה נגד חמאס וחיזבאללה. השיחה התקיימה לאחר 27 ימים בהם נמנע ביידן מקשר טלפוני ישיר עם נתניהו. בין השניים מתקיימת מתיחות עזה, על-רקע התנגדותו של נתניהו לקדם פתרון להקמת מדינה פלשתינית שבראשה תעמוד הרשות הפלשתינית.
פגישה קודמת בין השניים [צילום ארכיון: חיים צח /לע"מ]
+ועדת המשנה לשבויים ונעדרים קיימה דיון חסוי בקריה
14:47 19/01/24  |  עידן יוסף
ועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"נ, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, סיימה בצהריים (ו') דיון בנושא התקדמות הלחימה ומבט להמשך הפעילות הצבאית עם הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי. הדיון התקיים בקריה והינו חסוי.
+הקבינט מאשר את מתווה סמוטריץ' להפקדת כספי החילוטין בנורווגיה
14:42 19/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כספי עזה יופקדו בקרן נאמנות בבמדינה שלישית תוך התניה ששימוש בהם יהווה הפרת ההסכם  ▪  הקהילה הבינ״ל מכבדת את החלטת הקבינט שאף שקל לא יעבור מישראל לעזה  ▪  להחלטה משמעות גדולה ליום שאחרי - ארה״ב מאמצת את האמירה הישראלית שמנגנוני הרש״פ בעזה הם חלק ממנגנון החמאס
ישיבת הקבינט אתמול [צילום: חיים צח/לע"מ]
+איזנקוט, בערוץ 12
14:03 19/01/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
השיחה עם אילנה דיין לא התנהלה ברצף  ▪  רצף השיחה נקטע בקטעים מכתבות מאוצר הכתבות המשודרות ואשר כבר שודרו בדיווחי החדשות על המלחמה  ▪  דמותו המיוחדת, הסגורה, אף השתקנית של איזנקוט, כמעט ונבלעה עקב המתכונת של עריכת הראיון
תואר עצוב: אב שכול [צילום: ערוץ 12, 'עובדה']
+הרמטכ"ל: משחררים חלק מאנשי המילואים, בידיעה שנקרא להם שוב
13:56 19/01/24  |  עידן יוסף
הרמטכ״ל קיים הערכת מצב ברצועת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, ראש אגף כוח-האדם, אלוף יניב עשור ומפקד אוגדה 99, תא"ל ברק חירם ושוחח עם מפקדי האוגדה.

"אנחנו מבינים את המתח בין שדה הקרב לבית עבור אנשי המילואים", אמר רא"ל הרצי הלוי למפקדים, "פועלים על-פי תוכנית, משחררים חלק מהאנשים, בידיעה שנקרא להם שוב".
+כטב"ם שהגיע מכיוון הים התיכון יורט ליד עכו
13:40 19/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי ההגנה האווירית ירטו הצלחה כלי טיס בלתי מאויש במרחב הימי בצפון מבלי שהופעלה התרעה  ▪  צה"ל סיים גל תקיפות במרחב רמיה בדרום לבנון  ▪  אמש תקפו טנקים תשתיות של צבא סוריה בתגובה לירי לדרום הרמה
אלפא של סוללת תותחנים בגבול הצפון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
גלנט. "ההכרעה בצפון קרובה" [צילום: אלעד מלכה]
+צו סגירה לעסק שטיפת מכוניות שהעסיק את המחבלים מרעננה
12:52 19/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שני המחבלים שביצעו את הפיגוע ברעננה הועסקו בעסק לשטיפת מכוניות בעיר  ▪  מפקד מחוז המרכז במשטרה חתם על צו סגירה לעסק למשך 30 יום  ▪  שני בתי עסק בכפר קאסם נסגרו בשל העסקת שוהים בלתי חוקיים  ▪  כתב אישום הוגש נגד שלושה מעסיקים
צו סגירה לעסק לשטיפת מכוניות [צילום: דוברות המשטרה]
+כ-400 מטעני חבלה התגלו במבצע בטולכרם שנמשך 45 שעות
11:58 19/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חיילי מילואים, מג"ב, ימ"ס והשב"כ ניהלו מבצע סיכול טרור נרחב שבמהלכו נעצרו לפחות 37 מבוקשים, בהם בכירים, וחוסלו לפחות שישה  ▪  כוחותינו סרקו כ-1,000 מבנים, החרימו 27 כלי נשק, פירקו מעבדות לייצור חומרי נפץ והשמידו עמדות תצפית
מחבלים בין כוונות [צילום: דובר צה''ל]
חלק מאמצעי הלחימה שנתפסו [צילום: דובר צה''ל]
+גלנט לאוסטין: "מטרות המלחמה לא השתנו. נחושים להמשיך עד להשגתן"
11:25 19/01/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט שוחח הלילה (ו', 19.1.24) עם עמיתו האמריקני, מזכיר ההגנה לויד אוסטין. גלנט עדכן אתו על המאמצים המבצעיים בלחימה ברצועת עזה כנגד חמאס, בהתקדמות הכוחות בשטח, בפירוק תשתיות טרור, השמדת מנהרות וחיסול מחבלים.

השר גלנט הדגיש את נחישותה של מדינת ישראל להמשיך עד להשגתן של מטרות המלחמה שלא השתנו - שלילת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס והשבתם של החטופים המוחזקים בעזה.

כמו כן, התייחס השר גלנט ללחימה מול חיזבאללה ושב על עמדתו כי המדינה מחוייבת להחזרת תושבי הצפון לבתיהם בביטחון ומתקרבת לנקודת הכרעה בנושא. גלנט הדגיש בפניו כי מדינת ישראל מעדיפה לעשות זאת בהסדרה אך במקביל ערוכה לעשות זאת גם באמצעות כח צבאי.

השר גלנט הביע את הערכתו למזכיר ההגנה אוסטין על תמיכתו האישית ועמידתה של ארצות הברית לצידה של מדינת ישראל בתקופה זו.
+הרמטכ"ל הלוי יקיים בישראל כנס רמטכ"לי צבאות
10:48 19/01/24  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל הרצי הלוי יקיים בשבוע הבא כנס רמטכ"לים בישראל, תוך כדי הלחימה בעזה, כדי להציג בפני עמיתיו את הפעילות ברצועה עם סקירה על החזית בגבול הצפון. מי שאישרו הגעה בינתיים הם רמטכ"לי צרפת, איטליה ובריטניה (גלי צה"ל).
+CNN ניתקה את ההתקשרות עם חדשות 12
10:28 19/01/24  |  עידן יוסף
רשת CNN ⁦‪‬⁩החליטה אחרי 30 שנה לנתק את קשריה עם חברת החדשות של ערוץ 12, ולא לחדש את חוזה ההתקשרות איתה. גיא סודרי, עורך המהדורה המרכזית בחדשות 12 הסביר את הסיבה לנתק: "מה הרגיז את המנהלים הליברלים באטלנטה? ביקורת שהעזנו למתוח על תמונות ששודרו, בהם נראה אולי שגופה בעזה קמה לתחייה. ‏סי-אן-אן אמרו שהם סומכים על הצלם שלהם בעזה - עוד לפני שנחשף שחלקם גם תיעדו את טבח החמאס בעוטף. כמובן, לגיטימי להכחיש ולתבוע לשון הרע, אבל על זה הם ויתרו, פחות לגיטימי לנסות לסחוט מאיתנו התנצלות באמצעות ניתוק יחסים מסחריים שניתנים לכולם".
+‏ראש המודיעין הסעודי לשעבר: הנהגות ישראל, חמאס, ואש"ף כשלו
10:24 19/01/24  |  עידן יוסף
‏ראש המודיעין הסעודי לשעבר, הנסיך תורכי אל-פייסל, אומר כי "ההנהגות הנוכחיות של ישראל, חמאס ואש"ף צריכות להיות מודרות מכל מעורבות בתפקיד פוליטי בעתיד. הן צריכות לשלם על מה שעשו. כולן כשלו".
+איך מתקבלות ההחלטות
07:55 19/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הכרעות קשות מנשוא ללא הליך מסודר  ▪  מה עלול להשפיע על המחליטים  ▪  הממשלה מצפצפת עלינו בתקציב  ▪  חששות לגבי בדיקת מבקר המדינה  ▪  שתי הערות על טורקיה  ▪  את מי תוקפת כעת סביבת נתניהו
שאלות שלא היו כמותן מאז השואה [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
+איזנקוט: נתניהו לא צריך לקחת אחריות - היא שם מרגע שנשבע אמונים
06:33 19/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בראיון ראשון מאז פרוץ המלחמה ונפילת בנו, אומר איזנקוט שגם הוא נושא באחריות - כמו כל בעלי התפקידים הבכירים בעשר השנים האחרונות  ▪  טוען שההנהגה אינה אומרת לעם את האמת ומציין שהוא סומך על קבינט המלחמה ולא על אדם בודד
איזנקוט. מארב מתוכנן לרמטכ"ל [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+מטוסי קרב תקפו תשתית טרור ועמדת שיגור של חיזבאללה
00:51 19/01/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו תשתית טרור ועמדת שיגור של חיזבאללה במרחבים עיתרון ואל עדייסא שבדרום לבנון.

בנוסף, כוחות צה"ל תקפו במהלך היום מספר עמדות שיגור של ארגון הטרור, ביניהן מבנה ממנו בוצע ירי נ"ט לעבר מרחב מנרה ביום רביעי.

כמו-כן, זוהו במהלך היום מספר שיגורים לעבר המרחבים שתולה, מלכיה, מנרה והר דב. צה"ל תקף את מקורות הירי.
+בכירים בממשל ביידן נזפו בישראל: מספר ההרוגים בעזה עדיין גבוה מדי
23:58 18/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+הפרלמנט האירופי מתנה כל דרישה להפסקת אש בפירוק חמאס
23:56 18/01/24  |  עידן יוסף
הפרלמנט האירופי קיבל החלטה תקדימית כי כל הפסקת אש בעזה תותנה בפירוק ארגון הטרור חמאס ובשחרור מיידי וללא תנאי של כל החטופים. ההחלטה, שנתמכה על-ידי 312 מחוקקים, כאשר 131 הצביעו נגד ו-72 נמנעו, התאפשרה בזכות לחצים מצד ממשלת ישראל על חברי הפרלמנט.

ההחלטה אינה משפיעה ישירות על מדיניות החוץ של גוש האיחוד האירופי בן 27 המדינות, שהייתה חלוקה בסוגיה זו. במסגרת הדיונים שקודם ההצבעה, הסוציאליסטים, המרכז והירוקים ביקשו החלטה הקוראת להפסקת אש קבועה ולהתחיל מחדש את המאמצים לקראת פתרון מדיני. לעומת מפלגת המרכז-ימין האירופית העממית - הקבוצה הגדולה ביותר בפרלמנט - שהתנגדה לדרישה ראשונית להפסקת אש ללא תנאי.

ההחלטה מסמנת תפנית בעמדה הרשמית של הפרלמנט האירופי, כאשר לראשונה במקום לקרוא להפסקת אש ללא תנאי בעזה, קרא "להפסקת אש קבועה ולהתחיל מחדש במאמצים לפתרון מדיני בתנאי שכל בני הערובה ישוחררו מיד וללא תנאים וארגון הטרור חמאס יפורק".

בהודעה לתקשורת שפרסם הפרלמנט האירופי, נכלל לצד ביקורת חריפה על פיגועי הטרור הנתעבים שביצע חמאס נגד ישראל, גם גינוי לתגובה הצבאית הישראלית "חסרת הפרופורציות". וכן קריאה להקמת מדינה פלשתינית, לצד הדגשה ש"ההתנחלויות הישראליות בגדה המערבית, כולל מזרח ירושלים, אינן חוקיות לפי החוק הבינלאומי".
+אירן מפגינה יכולת טילים מדויקים ומאיימת על יריבותיה
23:40 18/01/24  |  עידן יוסף
אחת הסיבות למתקפות של אירן השבוע בסוריה, בעירק ובפקיסטן, היא להפגין את יכולת הטילים הבליסטיים המדויקים שלה ולאיים על יריבותיה. במוקד: טיל עם טווח של 1,450 ק"מ, שלטענתה "מסוגל להגיע לישראל" (ניו יורק טיימס).
+דוח: מספר העיתונאים הכלואים בישראל זהה לזה שבאירן
23:35 18/01/24  |  עידן יוסף
הוועד להגנת עיתונאים פרסם דוח חדש, לפיו ישראל נמצאת בין שש מבצעות המעצרים הרבים ביותר נגד עיתונאים. לפי הדוח "בידי ישראל מוחזקים 17 עיתונאים, מספר הזהה למספר העיתונאים המוחזקים באירן" (CNN). ייתכן שחלק מן העיתונאים הנזכרים בדוח חשודים בפעולות טרור או בסיוע לאויב.
+סביבת סמוטריץ': שר האוצר לא יאפשר מנגנון להעברת כספים לעזה
23:32 18/01/24  |  עידן יוסף
בסביבת סמוטריץ׳ מדגישים כי שר האוצר לא יאפשר שום מנגנון שיאפשר העברת כספים לעזה. על פי הסיכום המסתמן, כספי המיסים שישראל גובה עבור הרשות הפלשתינית ומיועדים לעזה, יועברו לצד שלישי.

עם זאת, על פי דרישת סמוטריץ׳ הם לא יימסרו לעזה. בסביבת שר האוצר הבהירו כי אם ייכפה עליו להעביר כספים לעזה, הוא יעזוב את תפקידו (ישראל היום).
+המשטרה עצרה שבעה מפרי סדר שחסמו את נתיבי איילון
23:29 18/01/24  |  עידן יוסף
קומץ מפירי סדר ירדו לאיילון להפגנת הזדהות לא חוקית עם משפחות החטופים. הם הדליקו מדורות בכביש וביצעו חסימה של התנועה למשך מספר דקות.

כוח משטרה שהגיע מיד למקום, פינה אותם מהכביש והשיב את תנועת כלי הרכב לסדרה. במהלך הפינוי עוכבו לחקירה שבעה מפירי סדר, ובסיומה שוחררו.
+בצה"ל נערכים לנוכחות עד סוף השנה בציר נחל עזה
23:26 18/01/24  |  עידן יוסף
בצה"ל נערכים לנוכחות עד סוף השנה בציר נחל עזה שמבתר את הרצועה. המטרה היא מניעת מעבר של עזתים מדרום לצפון הרצועה (כאן חדדשות).
+דיווח: החות'ים תקפו ספינה אמריקנית בים סוף
23:24 18/01/24  |  עידן יוסף
גורם צבאי בתימן אומר לאלג'זירה כי החות'ים תקפו ספינה אמריקנית בים סוף בקרבת חופי העיר אל-מוכלא.

דובר המורדים החות'ים, יחיא סריע, מקבל אחריות על תקיפה שביצעו המורדים לעבר ספינה אמריקנית ("קים רינגר", לדבריו) במפרץ עדן באמצעות "טילים ימיים מתאימים". לדבריו הייתה פגיעה ישירה בספינה.
+ארה״ב עובדת על מתווה ענק שיכלול את סיום המלחמה
23:09 18/01/24  |  עידן יוסף
גורם ישראלי מאשר כי ארה״ב עובדת על מתווה ענק שיכלול את סיום המלחמה, שחרור החטופים, נורמליזציה עם מדינות ערב והצבת משטר חלופי לחמאס בעזה. בתמורה, ישראל תידרש להתחייב ל"חזון שתי המדינות" האמריקני. היוזמה נמצאת בשלב ראשוני מאוד (ישראל היום).

במחלקת המדינה האמריקנית הבהירו כי ארה"ב אינה רואה דרך לפתור את האתגרים הביטחוניים ארוכי הטווח של מדינת ישראל בלי הקמת מדינה פלשתינית. מהבית הלבן נמסר: "ארה"ב לא תפסיק לחתור לפתרון שתי המדינות. עזה לא תיעלם. לא יהיה כיבוש מחדש של עזה".
+מיארה נגד בן-גביר: מחייבת מסירת מידע על אסירי חמאס
23:06 18/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בן-גביר מונע משירות בתי הסוהר להעביר את המידע לצלב האדום בטענה שלא מתקיימת מסירת מידע על החטופים  ▪  מיארה: ההחלטה חורגת מסמכותו של בן-גביר ומצויה באחריות הדרג המדיני-ביטחוני
עימות נוסף [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד על נתניהו: "חייבים להחליף אותו בכל דרך"
22:22 18/01/24  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד תקף את דבריו של ראש הממשלה במסיבת העיתונאים שקיים, וצייץ באקס: "כל מי ששאל את עצמו אם צריך להחליף את הממשלה, קיבל הערב תשובה. כן ועכשיו. נתניהו לא כשיר".

לדברי יו"ר יש עתיד, "בשביל לנצח את החמאס ולהחזיר את החטופים חייבים להחליף אותו בכל דרך. ישראל צריכה ממשלה טובה ואמיצה שתביא שינוי".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לוחם סיירת גבעתי, סמ"ר אורי ג'רבי, מת מפצעיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בכירים בממשל ביידן שוחחו בימים האחרונים עם בכירים בישראל ונזפו: ״אמנם צה״ל עבר לשלב פחות עצים במלחמה, אבל מספר האזרחים הבלתי מעורבים שנהרגו עדיין גבוה למדי״.
18/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
עימות נוסף בין השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה - והפעם (18.1.24) בנוגע להעברת מידע לצלב האדום על אסירי חמאס המוחזקים בישראל.
18/01/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים (18.1.24) מסיבת עיתונאים בקריה שבתל אביב - זמן קצר לפני כינוס הקבינט המדיני-ביטחוני וקבינט המלחמה. הוא אמר: "לא נסיים את המלחמה לפני הניצחון המוחלט על חמאס. אם המלחמה תופסק לפני השגת המטרות - תהיה זו פגיעה בביטחון ישראל לדורות. זה מעביר מסר של חולשה שיעודד את אויבינו לחשוב שהם יכולים לנו, ואז הטבח הבא - הוא עניין של זמן". לדבריו, "אני מתחייב - לא נעצור בלי השבת החטופים".
18/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הותר לפרסום: במבצע צבאי אתמול (17.1.24) בבית הקברות של בני סוהילה, שליד ח'אן יונס, כוחותינו הוציאו 21 גופות קבורות והביאו אותן לישראל.
18/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
נערכים למלחמה: שר הביטחון יואב גלנט, קיים (יום ה', 18.1.24) הערכת מצב אזרחית, שהתמקדה במוכנות הזירה הצפונית לאפשרות בה המערכה הצבאית תורחב, אולי לכדי מלחמה, ובהתקדמות הליך השבת תושבי העוטף לביתם.
18/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il